[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.196 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:55:
[...]

Je hebt nog niet alle 20482 berichten terug gelezen zeker :X

Van de andere kant @YES, hij heeft maar $200 verlies... ikke iets meer :Y
Ga ik niet doen ook, die tijd heb ik gehad. Wanneer alles REKT gaat is er hier weinig nuttigs te vinden meestal :+ .

Ik ga gewoon braaf in een hoekje zitten wachten tot er weer wat fomo begint te komen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03:38
Xqlus1ve schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:47:
[...]

Wel relaxed, momenteel doen mijn stonks het prima, verzacht weer de pijn van de poepshow genaamd crypto :P
Ik denk dat qua stonks betreft het gaat om een soort delayed onzichtbare beurscrash. Als je kijkt naar hoe de fed gaat beginnen taperen, zegt dat omikron geen beleidsverstrakkingen in de weg staan,... de beleggers hun antwoord is een flight naar safety. Alle risicivolle investeringen worden leeggetrokken (incl crypto) en gaan naar de duitse bonds, amerikaans schatkistpapier,.. en ze verplaatsen zich duidelijk via fiat. De dollar gaat verder terwijl de bitcoin vrijwel tegelijk met powells woorden de enkels afgebeten wordt. Het inflatie argument werkt dus niet meer zo pro-crypto.

Ondertussen blijven de grootbanken de rally voeden. 'Omikron is een goude kans voor beleggers!". En in eerste instantie lijkt dat ook zo. Maar als je wat verder en breder kijkt dan de FANG stonks dan krijgen de common stocks serieuze klappen. Alleen zie je dat niet zo in de indexen gezien deze maar een druppel zijn t.o.v. de megacaps. (top 5 bedrijven zijn 20% van de hele S&P500).

Maar als de sell-off in de breedte overslaat naar FANG? In 2018 was de slachtpartij zichtbaar, nu is die wat meer verborgen. Voor mij althans.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:57:
[...]
Om het nog een beetje inhoudelijk te houden, ik ben benieuwd of BTC onderstaande range lang gaat aanhouden, bovenkant is wel aardig vaak getest/bevestigt, de onderkant is nog niet helemaal duidelijk.
Bouncen tussen 46.4 en 49.4k in een 3k marge. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfZ-81duTOp38CRjV7pEwZyISwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RYW0XLogljunGV1JR8epUKuh.gif?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:31

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:55:
[...]

Je hebt nog niet alle 20482 berichten terug gelezen zeker :X

Van de andere kant @YES, hij heeft maar $200 verlies... ikke iets meer :Y
In dollars heeft in principe iedereen verlies geleden, of je hebt echt hele bijzondere trades weten te maken. Ik heb in sats nauwelijks verlies geleden, daar kijk ik eigenlijk alleen naar dus ik ben tot op heden best tevreden. Op tijd de alts de deur uitgedaan en snel na de dip nog wat opgepikt die snel herstelden, die ik vervolgens weer snel al de deur uit gedaan heb. Als ik dat niet gedaan had was ik wel wat meer sats kwijt geweest.

Momenteel doe ik nauwelijks iets met traden eigenlijk. Misschien zo nu en dan wat swingtrades maken met BTC/USDT.

• YES

YES

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:01:
[...]

Bouncen tussen 46.4 en 49.4k in een 3k marge. [Afbeelding]
Ja niets mis mee als dat een tijdje doorgaat toch, lekker sats harken!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:35

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skalders schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat qua stonks betreft het gaat om een soort delayed onzichtbare beurscrash. Als je kijkt naar hoe de fed gaat beginnen taperen, zegt dat omikron geen beleidsverstrakkingen in de weg staan,... de beleggers hun antwoord is een flight naar safety. Alle risicivolle investeringen worden leeggetrokken (incl crypto) en gaan naar de duitse bonds, amerikaans schatkistpapier,.. en ze verplaatsen zich duidelijk via fiat. De dollar gaat verder terwijl de bitcoin vrijwel tegelijk met powells woorden de enkels afgebeten wordt. Het inflatie argument werkt dus niet meer zo pro-crypto.

Ondertussen blijven de grootbanken de rally voeden. 'Omikron is een goude kans voor beleggers!". En in eerste instantie lijkt dat ook zo. Maar als je wat verder en breder kijkt dan de FANG stonks dan krijgen de common stocks serieuze klappen. Alleen zie je dat niet zo in de indexen gezien deze maar een druppel zijn t.o.v. de megacaps. (top 5 bedrijven zijn 20% van de hele S&P500).

Maar als de sell-off in de breedte overslaat naar FANG? In 2018 was de slachtpartij zichtbaar, nu is die wat meer verborgen. Voor mij althans.
Die beurscrash zie ik ook nog wel komen, de aankomende crisis is onvermijdelijk.

Voordeel is wel dat de aandelen die ik nu momenteel heb staan gekregen heb als reward. Daarnaast leg ik weer een redelijk bedrag in met het voordeel dat mijn werkgever de aandelen koopt op het goedkoopste moment van het jaar op 1 Januarie of 31 December (laat dat nou een leuk instap bedrag zijn dit jaar). Daarnaast heb ik er weinig aan wat ik wil verlopig dat gebruiken als dikke spaarpot inclusief de dividend. Dus utieindelijk is het stom gelul want ik doe er nu niet mee.

Vetrouwen heb ik er wel in, kan wel zo zijn dat het zomaar jaren gaat duren voordat je er een leuk rendement uit kan halen :/

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
Moraal van het crypto verhaal: met crypto is er geen Plunge Protection Team (PPT). Het PPT is er wel op de meeste wereldwijde beurzen... de Dow Jones, S&P AEX, FTSE, DAX etc staan keurig in de plus.. crypto meer dan 20+% af sinds vrijdag.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-01 21:11
Sahara schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:11:
Moraal van het crypto verhaal: met crypto is er geen Plunge Protection Team (PPT). Het PPT is er wel op de meeste wereldwijde beurzen... de Dow Jones, S&P AEX, FTSE, DAX etc staan keurig in de plus.. crypto meer dan 20+% af sinds vrijdag.
True maar andersom zit er ook geen rem op crypto als we omhoog gaan, anders hadden we nu ook niet op +48K gestaan gok ik zo :)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:43
Gelukszoekr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:10:
Binnenkort die Crypto.com kaart eens testen in Canada. De vlucht was in elk geval een paar tientjes goedkoper. Ik ben benieuwd of ik dat ding daar ook overal kan gaan gebruiken :)
Ben binnenkort ook een paar weken in Canada maar heb de Binance card. Vermoed dat dit hetzelfde werkt en je je Crypto.com kaart ook vooraf voedt met fiat of crypto die je wil uitgeven.
Vraag me wel af of je zo ook de wisselkoersentoestand met credit cards kunt vermijden door op het juiste moment CAD te kopen en die (in mijn geval i.p.v. EUR) in de funding te zetten. Dan hoeft het niet geconverteerd te worden.
Of ziet Binance dat het een kaart uitgegeven in NL is en krijg ik dan 2x de wisselkoers voor de kiezen (CAD uitgegeven->EUR want kaart->CAD in funding)? Via Curve zal het wellicht wel via EUR lopen...

is het ook x-posten als je maar 1/3 x-post en bovendien parafraseert?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Sahara schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:11:
Ja PPTT op de indexen, er zijn genoeg individuele aandelen die sinds twee weken tientallen procenten in de min staan (en helaas heb ik er daar een paar van :( )
Ook de S&P is 6% in 1 week gedaald en dat zijn heel wat miljarden.
Crypto is gewoon een asset geworden waar we van hoopten dat het niet zou gebeuren tja

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 16:08
Een beetje hoop in barre tijden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_OwbvKC5tr1d6wREl0hO60n-ls=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UqL3kJYPGunQAuSM4CzIRjan.png?f=fotoalbum_large

Amateur TA;
- Derde higher low in de maak?
- Trendlijn, hoewel kort, niet gebroken

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 21:19
Wiley99 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:18:
[...]

Ben binnenkort ook een paar weken in Canada maar heb de Binance card. Vermoed dat dit hetzelfde werkt en je je Crypto.com kaart ook vooraf voedt met fiat of crypto die je wil uitgeven.
Vraag me wel af of je zo ook de wisselkoersentoestand met credit cards kunt vermijden door op het juiste moment CAD te kopen en die (in mijn geval i.p.v. EUR) in de funding te zetten. Dan hoeft het niet geconverteerd te worden.
Of ziet Binance dat het een kaart uitgegeven in NL is en krijg ik dan 2x de wisselkoers voor de kiezen (CAD uitgegeven->EUR want kaart->CAD in funding)? Via Curve zal het wellicht wel via EUR lopen...

Dat een 'Nederlandse' Curve kaart alle transacties naar Euro zal omreken, kan ik bevestigen. Met welke currency ik ook betaal via Curve, zij doen de conversie en vervolgens schrijven ze het bedrag in EUR af van mijn gekoppelde debit/credit card.

Zover ik weet kan een VISA kaart ook maar één currency hebben die bepaald wordt bij uitgave. Ik gok dus dat, ook bij Binance, het bedrag door VISA wordt omgerekend naar EUR. Binance kan daar eventueel ook nog een FX toeslag overheen gooien. Van crypto.com weet ik dat iedere tier een bepaalde vrijstelling heeft van die toeslag. En mocht je Curve gaan gebruiken, let erop dat zij er in een weekend ook een FX toeslag aan toevoegen.

Edit: weet niet hoeveel je in BNB hebt staan voor een beetje cashback, maar CRO is momenteel in de uitverkoop. Krijg je eventueel nog toegang tot de airport lounges onderweg ook ;)

[ Voor 14% gewijzigd door pimsaint op 06-12-2021 16:29 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 22:12

knakworst

Get more sats!

PHPResource schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:24:
[Afbeelding]

Amateur TA;
Ik zie gelijk groene candles.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-01 14:46
Wiley99 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:18:
[...]

Wanneer ga je? ik heb een bliksembezoekje begin januari. Ik wil maximaal met de kaart betalen, maar kan me zo voorstellen dat het niet overal gaat werken

Ik zit sowiezo EUR op de kaart, er is niet eens een CAD mogelijkheid dacht ik. Tenminste voor onze EU kaart. Verder heb ik ook geen idee, we gaan het wel meemaken :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

mOOn sOOn

Verwijderd

Ook een tokio hotel van zie ik!

• Wiley99
Gelukszoekr schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:27:
[...]

Wanneer ga je? ik heb een bliksembezoekje begin januari. Ik wil maximaal met de kaart betalen, maar kan me zo voorstellen dat het niet overal gaat werken

Ik zit sowiezo EUR op de kaart, er is niet eens een CAD mogelijkheid dacht ik. Tenminste voor onze EU kaart. Verder heb ik ook geen idee, we gaan het wel meemaken :)
Deze maand nog, dus ik laat je mijn experimenten wel weten.
- curve -> binance
- binance direct
- misschien wat wisselkoersgrapjes

Denk erover om tijdelijk Curve black te nemen, dan is de wisselkoersopslag weer wat lager. Hoewel je dat toch allemaal niet precies kan nagaan, dan zouden ze gewoon weer een iets hogere wisselkoers kunnen rekenen... Daarom crypto, dan hoeven we ons geen zorgen te maken over die marginale verschillen
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fsteemitimages.com%2F640x0%2Fhttps%3A%2F%2Fsteemitimages.com%2FDQmdH98ptA8yb24PhWdf3xPccpC67WYuxombrEApHdXTkPC%2FIMG_0154.PNG&f=1&nofb=1

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
PHPResource schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:24:
[Afbeelding]

Amateur TA;
Dit is volgens mij toch niet helemaal volgens de regels van de kunst :) :) :) Maar mij goed hoor..

Voor de rest is mijn pf serieus naar de zak. Op 50k stap ik eruit, leergeld maar weer.

• asvogel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik overweeg mijn ETHs bij Nexo te zetten voor wat extra yield. Maar ik dacht: Even kijken of iemand hier een (betrouwbare) club weet met een hoger percentage. En liever Defi. Tips?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
josvaesen schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
[...]

Dit is volgens mij toch niet helemaal volgens de regels van de kunst :) :) :) Maar mij goed hoor..

Voor de rest is mijn pf serieus naar de zak. Op 50k stap ik eruit, leergeld maar weer.
Waarom op 50k eruit als we long term naar de 100k gaan?

• Gelukszoekr
Wiley99 schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:41:
[...]

Deze maand nog, dus ik laat je mijn experimenten wel weten.
- curve -> binance
- binance direct
- misschien wat wisselkoersgrapjes

Denk erover om tijdelijk Curve black te nemen, dan is de wisselkoersopslag weer wat lager. Hoewel je dat toch allemaal niet precies kan nagaan, dan zouden ze gewoon weer een iets hogere wisselkoers kunnen rekenen... Daarom crypto, dan hoeven we ons geen zorgen te maken over die marginale verschillen
[Afbeelding]
Oh. Dan ben ik heel benieuwd ja!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:27:
[...]

Kijk in de kolom

Free Currency Exchange Transactions Per Month

Het is interbancair tot dat bedrag daarna 0,5 %.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0D9OnFQHk9h0dLPlItO3IMuOPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rdhJ3NuLtJcqSKaFNDyKEL0v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 06-12-2021 16:47 ]

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
roflexx schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:44:
[...]

Waarom op 50k eruit als we long term naar de 100k gaan?
Risk management. Mijn ETH mag wel weg voor $4200. SOL en NEAR zal ik wel bagholden :)

Ik was er vrijdag net uit dat ik eigenlijk beter een "maker" dan een "buyer" ben. Zijn er hier nog mensen bezig met developen in of rond crypto? Op het eerste zicht zijn de dev pagina's van projecten wat lege dozen. Misschien is daar een apparte topic voor?

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 21:19
knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:46:
[...]

Kijk in de kolom

[Afbeelding]
Dat ziet er meer uit als de crypto.com kaart en de kolom op deze pagina. Volgens mij hebben ze het hierboven louter over hun Binance kaarten.

[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 06-12-2021 16:59 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Gelukszoekr
knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:46:
[...]

Kijk in de kolom

[Afbeelding]
In de kolom...?

• asvogel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
josvaesen schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:47:
[...]
Risk management. Mijn ETH mag wel weg voor $4200. SOL en NEAR zal ik wel bagholden :)
Call schrijven op $4200, verdien je nog wat extra.

• Wiley99
pimsaint schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:56:
[...]

Dat ziet er meer uit als de crypto.com kaart en de kolom op deze pagina. Volgens mij hebben ze het hierboven louter over hun Binance kaarten.
Ik (Binance) wel, @Gelukszoekr (Crypto.com) niet

<edit> klopt wel wat Roellie zei, ook in Binance card is CAD helemaal niet mogellijk voor card funding. Lijstje is eigenlijk verrassend beperkt. Dus dan gaat het zich tot currency exchange rates beperken.

[ Voor 22% gewijzigd door Wiley99 op 06-12-2021 17:15 ]

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03:38
josvaesen schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:47:
[...]

Ik was er vrijdag net uit dat ik eigenlijk beter een "maker" dan een "buyer" ben. Zijn er hier nog mensen bezig met developen in of rond crypto? Op het eerste zicht zijn de dev pagina's van projecten wat lege dozen. Misschien is daar een apparte topic voor?
Ik ga binnenkort mijn hoofdberoep in IT naar deeltijds en ben van plan in bijberoep ontwikkeling in crypto te gaan doen. Heb een aantal vrienden die hetzelfde doen, er is veel interesse in solana vanuit de devs. Cardano dan weer absoluut niet (Haskell 8)7 wat een dwaze keuze, terwijl solana gewoon rust, c en c++ is)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:09
Skalders schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:20:
[...]

Ik ga binnenkort mijn hoofdberoep in IT naar deeltijds en ben van plan in bijberoep ontwikkeling in crypto te gaan doen. Heb een aantal vrienden die hetzelfde doen, er is veel interesse in solana vanuit de devs. Cardano dan weer absoluut niet (Haskell 8)7 wat een dwaze keuze, terwijl solana gewoon rust, c en c++ is)
En wat gaat er gebouwd worden? Veel plezier in ieder geval :)

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-01 21:11
Normaal hoor ik altijd veel over de CME gap als Bitcoin hoger staat maar nu staat de CME gap op 53K, dus dan zouden we lekker naar 53K moeten stijgen soon, of werkt het niet deze kant op? ;)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

49k incoming

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MOOON!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-01 16:09
49K

Verwijderd

jinx

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03
Zelfs op de 5m zie ik geen reden om moon te roepen. Zijn jullie zo ver ingezoomed ofzo?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:52:
Zelfs op de 5m zie ik geen reden om moon te roepen. Zijn jullie zo ver ingezoomed ofzo?
When in doubt zoom in.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
SUPER herstelt ook redelijk rapido, mocht iemand die hebben

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com
Rij bedoel ik in lijstje met benefits per kaart :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dTVx-eCXuPNCfLw6e3OnS4GR4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TdGkHOYSDAUlRE9I6G8mmzqL.jpg?f=fotoalbum_large

Binance berekent geen valutakosten, hooguit 0,9% transactiekosten als ze zin hebben.

Curve berekent bij de gratis versie na 500 euro per maand, 2%. Niet te veel gebruiken dus buiten eurogebied.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
3k down en weer 2k up. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UofSQBrz243c8iDzf8tLWCjZv8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fEqTIIUJn9niVqS04XfCbs3V.gif?f=user_large

Whales hebben weer wat zakjes afgepakt van de plebs.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 06-12-2021 18:08 ]

Zero.

Verwijderd

BTC stijgt met 1500 en iedereen roept moon haha :0

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:09:
[...]

Ik (Binance) wel, @Gelukszoekr (Crypto.com) niet

<edit> klopt wel wat Roellie zei, ook in Binance card is CAD helemaal niet mogellijk voor card funding. Lijstje is eigenlijk verrassend beperkt. Dus dan gaat het zich tot currency exchange rates beperken.
Voordeel bij binance is dat je er gewoon crypto in kan stoppen, btc, eth, bnb, ada, busd, etc. Bij crpyto.com kun je er alleen maar euro of gbp opzetten. Hoe ironisch, een crypto kaart waarmee je alleen in fiat kan betalen :Z

Ik koop dan zelf in de dipjes weer wat bij en pomp vanuit bitvavo btc door naar binance, kost iedere keer een paar duppies fee.

En zoals gezegd binance rekent interbancair, maar of je nu in euro's of lira's betaalt, vaak wel 0,9 procent exchange fees.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 06-12-2021 18:13 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:08:
Als je btc sinds 6 cent bezit is dat redelijk moon toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 06-12-2021 18:11 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor de waaghalzen. Cake lijkt te ontsnappen uit zijn dalende trend. Nfa.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1UjyyoN9pl2rjn_5BQYba3z9jQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ux3p6JqZiItLIJtrfE03NdSX.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Is gewoon een hele mooie stijging anders. Ik durf best moon te roepen als ik naar mijn pf kijk.

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:15:
Voor de waaghalzen. Cake lijkt te ontsnappen uit zijn dalende trend. Nfa.

[Afbeelding]
knakworst met een non-BTC analyse. Gaat alles wel goed? ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Tweaker vriendjes!

Ben wat met m’n ledger aan het stoeien.
Btc van Bitvavo naar de ledger was zo gedaan.

Nu wou ik wat terug sturen, om het proces te snappen. Geswapped naar XRP. Enkel is dit nog niet zichtbaar op de ledger.

Hoeveel tijd kost dit ongeveer?

Happy trading!

Edit. Gelukt!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:33:
[...]

knakworst met een non-BTC analyse. Gaat alles wel goed? ;)
Als je met shitcoins meer sats kan vervaardigen ben ik er niet vies van. Hier nog een mooie.

CRO-BIFI op cronos. Klein procentje per dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rna6QRKd57fV2xeJTR5MvRu3C0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9UnEdNz874lxqpL1X3axXcza.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Maar jij doet gelukkig niet mee aan dergelijke fratsen!
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:12:
Ohja vergeten te zeggen; to the moon!
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:31:
Kunnen we on topic blijven?, to the moon!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:53:
[...]

Positief blijven tijger! To the moon!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:09
@YES

Plusje voor de moeite!

• Jurgen93
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2023
Hij houdt de 49k weer niet... Wat denken jullie 45/46k dan moon? Of gaan we nog een leg naar beneden?!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:22:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
_O-

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Jurgen93 schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:25:
Hij houdt de 49k weer niet... Wat denken jullie 45/46k dan moon? Of gaan we nog een leg naar beneden?!
Echte support ligt op 42k toch?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

@YES +1 _O-

Zou hij het door hebben? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 06-12-2021 19:30 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
We rangen al een tijdje tussen 48k en 49.5k, alleen vanmorgen zaten we er een tijd onder maar de bovenkant van die range is al veel vaker getest. Of dat nu bullish is weet ik niet, het zijn ten slotte ook allemaal mislukte pogingen om naar boven uit te breken, maar ik probeer die range een beetje te traden momenteel.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Lol wat een gast B)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moon? @Verwijderd :?

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen idee, ik heb best wat opmerkingen zijn richting in geslingerd al maar hij reageert er niet op, vermaakt zich zo te zien wel met oneliners :+

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
50 incoming, no stress.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ray_
Haha. Iedereen denkt het, maar alleen @YES heeft er de tijd voor over :)

• Chaes
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Damn, that's a knock-out!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11-2025
Wats going on LRC?

Verwijderd

Volgensmij heb ik een gevoelig snaartje geraakt _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 19:48 ]

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Het erge is dat zijn nickname nagenoeg gelijk is aan die van mij.
Maar goed, hij is tactisch en ik ben een God.
Nog niet van crypto, maar dat komt nog wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Tartarus op 06-12-2021 19:48 ]

Verwijderd

Nog niet!

• Ray_
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:47:
Nee, maar je moodswings die je vertaalt naar oneliners beginnen een aantal hier wel de keel uit te hangen. Mocht je je daar niet van bewust zijn: dit vertaalt zich ook in het aantal duimpjes van Visca's post dat zich in no-time opstapelde. Iets meer onderbouwde posts zouden een fijne verandering zijn.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Tartarus schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:48:

Maar goed, hij is tactisch en ik ben een God.
Nee, jij bent een harige aap ;)

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/y_ZY28GXn9P8fLecVctfrDC31rvBSszVQBl9hTQCZy0.jpg?auto=webp&s=b0bfa39018b62a4a94aff9017b8168dfcf4bf0d0

[edit - kleiner plaatje genomen]

[ Voor 46% gewijzigd door Therapy777 op 06-12-2021 19:58 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:27
Ray_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:52:
[...]

Nee, maar je moodswings die je vertaalt naar oneliners beginnen een aantal hier wel de keel uit te hangen. Mocht je je daar niet van bewust zijn: dit vertaalt zich ook in het aantal duimpjes van Visca's post dat zich in no-time opstapelde. Iets meer onderbouwde posts zouden een fijne verandering zijn.
When moon? :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:47:
Ik erger me eraan als een plaat blijft hangen.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Greek mythology
In Greek mythology, Tartarus is both a deity and a place in the underworld. In ancient Orphic sources and in the mystery schools, Tartarus is also the unbounded first-existing entity from which the Light and the cosmos are born.

Deity
In the Greek poet Hesiod's Theogony (c. late 8th century BC), Tartarus was the third of the primordial deities, following after Chaos and Gaia (Earth), and preceding Eros,[2] and was the father, by Gaia, of the monster Typhon.[3] According to Hyginus, Tartarus was the offspring of Aether and Gaia.[4]

Zou er ook een mythologische God zijn die
crypto heette?

Verwijderd

YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:57:
[...]

Ik erger me eraan als een plaat blijft hangen.
Heeft de crash je pijn gedaan :(:) ?

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:59:
[...]

Nope. Vandaag al eens geschreven hier dat ik in sats nauwelijks verlies geleden heb en dat sats verzamelen mijn doel is. Maar dat heb je waarschijnlijk niet gelezen omdat je hard bezig was een heel inhoudelijk epistel te schrijven.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
_/-\o_ _O-

Kerel! Echt hè hahhhahaha prachtig ik kom hier niet meer bij. Spuug gewoon letterlijk mijn koffie hier naar buiten. Prachtig.

Als ik je 10 duimpjes kon geven dan had je ze gehad.

Voor de overige mensen hier. Visca en ik hebben eerder vanmiddag ook al hints gegeven. Maar deze… de tijd die er in is gaan zitten. O-)

UberLurker Departement #GG.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Guur rotweer buiten. Kom op bitcoin. Dan kan ik de verwarming weer wat hoger zetten.

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:01:
[...]

Als je met shitcoins meer sats kan vervaardigen ben ik er niet vies van. Hier nog een mooie.

CRO-BIFI op cronos. Klein procentje per dag.

[Afbeelding]
Is cronos eigenlijk een beetje legit? Heb je er ervaring mee toevallig? Zie het vaker voorbij komen en wil er wel een paar euro voor inleggen maar ken de pros en cons niet 🙋‍♂️

• Pelox
Darrell schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:09:
Guur rotweer buiten. Kom op bitcoin. Dan kan ik de verwarming weer wat hoger zetten.
Ach het regent pas 3 weken joh.

Zero.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

50 is the new 60

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Je weet dat je hier zo geen vrienden maakt he? Als je ergens langer met plezier wil rondhangen kan je maar beter goed aanvoelen waar de grens ligt, tenzij je plezier beleeft aan trollen uiteraard...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:18:
[...]

Ach het regent pas 3 weken joh.
Ja zonnetje voor de verandering zou wel lekker zijn he.

• Jedi_Pimp
[...]

Heeft de 200 euro verlies een significante indruk op je gemaakt jongen? Wil je er over praten? Moeten we een crowdfunding opzetten om wat DOTjes naar te overboeken? :z

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• knakworst

knakworst

Get more sats!

seadogg schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:13:
[...]

Is cronos eigenlijk een beetje legit? Heb je er ervaring mee toevallig? Zie het vaker voorbij komen en wil er wel een paar euro voor inleggen maar ken de pros en cons niet 🙋‍♂️
Cronos is de binance smart chain van crypto.com.

Dat is dus wel in orde.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
OPCT genot

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:30:
[...]

Heeft de 200 euro verlies een significante indruk op je gemaakt jongen? Wil je er over praten? Moeten we een crowdfunding opzetten om wat DOTjes naar te overboeken? :z
Oh nee hoor, genoeg winst gepakt afgelopen twee weken op shorts 8)

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:40:
[...]

Oh nee hoor, genoeg winst gepakt afgelopen twee weken op shorts 8)
YouTube: André Hazes - Zeg Maar Niets Meer

• Wiley99
Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:08:
[...]

_/-\o_ _O-

Kerel! Echt hè hahhhahaha prachtig ik kom hier niet meer bij. Spuug gewoon letterlijk mijn koffie hier naar buiten. Prachtig.

Als ik je 10 duimpjes kon geven dan had je ze gehad.

Voor de overige mensen hier. Visca en ik hebben eerder vanmiddag ook al hints gegeven. Maar deze… de tijd die er in is gaan zitten. O-)
wel meer mensen de afgelopen week (waaronder naastgetekende) maar die waren veel te subtiel, denk ik...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afgaande op een indicator waar ik veel waarde aan hecht, een higher high op het vlak van rapporteermeldingen, kan je het blijven proberen, maar ik weet niet hoe dat eindigt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Jedi_Pimp
Taro schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:51:
[...]

Afgaande op een indicator waar ik veel waarde aan hecht, een higher high op het vlak van rapporteermeldingen, kan je het blijven proberen, maar ik weet niet hoe dat eindigt.
Sicke indicator! Is deze ook op TradingView te zien?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
Tof man, met zijn allen inhakken op iemand. Gelukkig hebben de grootste bullies wel altijd goede inhoudelijke posts.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0ymx3t-GyiWjTAr-z-5_xnngC0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ldJmiDfYD26lJBk8qcy0xjbw.jpg?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online
Het is niet aan mij om jou te vertellen wat je wel en niet mag roepen. Misschien heeft @jvel92 een punt en kom ik over als inhakken op jou.

Zie het meer als een tip, een bescherming. Een whatever. Lees de berichten van Taro ook effe door. Zorg ervoor dat je hier het zelfde ervaart als de meesten van ons. Gewoon plezier en een zelfde soort van hobby.

Wanneer crypto straks 10k doet in een uur ( en dan het liefst omhoog ) mag jij wat mij betreft de eerste zijn die ‘moon’ roept

d:)b

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 16:08
jvel92 schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:52:
Tof man, met zijn allen inhakken op iemand. Gelukkig hebben de grootste bullies wel altijd goede inhoudelijke posts.
[Afbeelding]
Snowflake alert.
Er mag best kritiek worden geuit op storend gedrag van een user. Ook door meerdere mensen om het extra kracht bij te zetten. Hier is dus helemaal geen sprake van pesterijen

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

MATIC houd zich ook nog redelijk sterk, tot nu toe een meevallertje. Echter staat of valt hij ook uiteindelijk met BTC.

Voelt een beetje ongemakkelijk dat ik overal fiat in wil gooien, maar alle fiat is op gegaan aan alle Black Friday babyspullen :')

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Ik wil nog wel investeren in de dip, maar ik twijfel of ik beter nog even kan wachten. Then again, voor de (middel)lange termijn is dit naar mijn idee al een aardig instapmoment.

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
Ik overweeg om over te stappen van ethereum naar bitcoin. Laatste jaar best veel winst gemaakt op ethereum, maar doordat bitcoin een snellere daling gemaaky heeft t.o.v. ether dacht ik missch over te stappen. Wat zouden jullie doen?? Tips??

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:51:
[...]

@YES weer?

• Pelox
Madametussaud schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:11:
Ik overweeg om over te stappen van ethereum naar bitcoin. Laatste jaar best veel winst gemaakt op ethereum, maar doordat bitcoin een snellere daling gemaaky heeft t.o.v. ether dacht ik missch over te stappen. Wat zouden jullie doen?? Tips??
Ik heb het van de week geprobeerd.. geen succes. Maar misschien heb jij meer geluk.

Zero.

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
Pelox schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:15:
[...]

Ik heb het van de week geprobeerd.. geen succes. Maar misschien heb jij meer geluk.
waarom geen succes? Je gaat niet binnen 2 dagen natuurlijk al een enorme stijging merken. Ik merk wel dat ether sneller lijkt te herstellen dan bitcoin, maar denk dat bitcoin zich nog enorm gaat herstellen komendd maand..

• Gelukszoekr
Madametussaud schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:11:
Dit houd mij ook al lang bezig.

Ik heb een jaar geleden, toen ik alles shitcoins weggooide gedacht. Of ik ga vol in Bitcoin, of een deel in Ethereum. Ik heb gekozen voor 100% Bitcoin. Het is een keuze waar ik achter sta, en nog steeds. Maar financieel gezien had ik natuurlijk beter een deel Ethereum moeten aanschaffen.

Wat opmerkelijk is, is dat Ethereum al volgens mij ruim 2 jaar aan het winnen is van Bitcoin. Meetal is dit eindig. Ik denk persoonlijk dat Bitcoin een veiligere plek is dan Ethereum. Maarja.

In de zomer van 2017 kwam het bijna tot een flippening. BTC.D alltime low stond op iets van 32%. Dat is nog even wat heftiger als vandaag de dag. Toch voelt het, en is het zo dat Bitcoin helemaal de afgelopen maanden niet meer die volle controle over de totale markt heeft.

Ik gok er nog steeds op dat Bitcoin longterm een hele goede investering is. En van Ethereum ben ik daar persoonlijk minder zeker van.

• Pelox
Madametussaud schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:16:
[...]

waarom geen succes? Je gaat niet binnen 2 dagen natuurlijk al een enorme stijging merken. Ik merk wel dat ether sneller lijkt te herstellen dan bitcoin, maar denk dat bitcoin zich nog enorm gaat herstellen komendd maand..
Beide zijn mijn grootste deel in mijn pf, dus ik laat het lekker zo staan. Iets van 50% btc en 40% eth.

Zero.

Pagina: 1 ... 159 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!