Zit je ook echt alleen in DOT trouwens? Of ook nog in andere muntjes? Ik hoor je nl. altijd alleen maar over DOT, of ik zie dingen over het hoofd, die kans is ook grootSkrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:18:
[...]
Als ie nou wel of niet op 12k in de min stond... geen idee, zoveel lees ik niet. Ik probeer te filteren en te lezen wat mensen hier zeggen waarvan ik vind die er toe doen..
Jij bent er zo'n 1![]()
Eerlijk is eerlijk, ik klooi maar wat aan, in het begin veel ruilen en verkopen en weer terug etc..
Het laatste half jaar dca in een paar projecten, zal het niet onder stoelen en banken gestoken hebben dat dat voor mij DOT was/is..
Al 2x gehodled van boven naar beneden, vervolgens lees ik hier al de tips van mensen die er echt wel doel over hebben.. En wat doe ik ?? Precies niks![]()
Het is mijn 1e jaar en moet nog veel leren, heb aardig wat winst zien verdampen en sta straks weer bijna op de inleg.. Tsja.. dan kan ik er nu uit gaan of niet en zo loop ik daar vaak over na te denken, ik denk dat ik het maar gewoon laat staan en in de nabije toekomst meer ga luisteren naar de mensen met de tips en ervaring hier![]()
Ik probeer voor mijzelf dit jaar te zien als een gezellige tijd, waar ik in ieder geval wat afleiding heb gevonden door dit forum en deze enerverende wereld die crypto heeft... Het is prive een ontzettend heftig jaar geweest hier in huize-Scrunsies...
Maar ik had dit allemaal voor geen goud willen missen, de memes, de grappen, one liners.. Maar ook zeker de serieuze dingen. Thanks voor dat alles..
Dan zal ik nu effe snel gaan bekijken wanneer ik het laatste stukje fiat wat ik nog in wou zetten dit jaar in deze wondere wereld van crypto
tot 39.7k is er niets aan de hand. Daaronder hebben we een lower low geprint (bedoel geen wick, maar close op bv de daily). als dat gebeurd is gaat het wat schimmig worden allemaalHollovVpo1nt schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:20:
Nu is het in dit topic altijd paniek bij een rode candle, kan er zelf ook wat van, maar heeft iemand een wat bredere onderbouwing van de staat van de koers en hoe dat zich verhoudt tot een bearmarket?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Laten we het houden op een vlaag van verstandsverbijstering. Ik kan er niks anders van maken. Stapte in met 50% en daarna kakte het wat in. Dacht fuck it koop deze dip met de andere 50% dan zijn we zo weer bij. Haha en dat pakte niet best uit terwijl de chart er ook niet al te best uit zag. Die snelle dip pakte mij off guard. Maar ik kan er nu wel om lachen hoe dom het was. Helemaal als je zelf al weken voorzorgsmaatregelen hebt genomen. En inderdaad weer wijze les geleerd.Jedi_Pimp schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:12:
[...]
Lijkt me niets mis mee en niets om je voor te schamen. Je hebt er over nagedacht.
Enige wat je misschien als les zou kunnen meenemen is dat instapmoment met 100% waardoor je een -20% haalt. Heb je van tevoren een RRR bepaald en op basis daarvan klaarblijkelijk geen stop losses ingesteld? Of was het een trade met je investeringspot?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zag iemand die de afgelopen dag / week de verdubbelaar had ingezet voor het posten van gerecyclede oneliners. Een tijd lang elke 10 minuten.Xqlus1ve schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:19:
@Verwijderd is wel erg stil tijdens zo'n 'crash'
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nou achteraf een beetje teveel in DOTYES schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:21:
[...]
Zit je ook echt alleen in DOT trouwens? Of ook nog in andere muntjes? Ik hoor je nl. altijd alleen maar over DOT, of ik zie dingen over het hoofd, die kans is ook groot
Maar heb ook nog wat ETH en natuurlijk CRO ( ivm staking dus Yade Green card )
Wanneer die ETH nog effe naar 10k sprint dit jaar, zoals duidelijk is te zien op joetjoep en feestboek. Komt het bij Scrunsies allemaal goed
Wanneer alles nog een mooi stuk naar beneden gaat. Plan ik een vol automatische transactie maandelijks naar ETH en BTC
UberLurker Departement #GG.
23 maart 2022 om 13:37Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:32:
When 100k verdorie.
nothing stops this train
Dat doe die_another_dayVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:32:
When 100k verdorie.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Helemaal geen BTC nu dus? Knap hoor, ik zou het je niet nadoen. Je hebt volgens mij wel enigszins ingelezen en dergelijke dus het zal een weloverwogen keuze zijnSkrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:30:
[...]
Nou achteraf een beetje teveel in DOT![]()
Maar heb ook nog wat ETH en natuurlijk CRO ( ivm staking dus Yade Green card )
Wanneer die ETH nog effe naar 10k sprint dit jaar, zoals duidelijk is te zien op joetjoep en feestboek. Komt het bij Scrunsies allemaal goed![]()
Wanneer alles nog een mooi stuk naar beneden gaat. Plan ik een vol automatische transactie maandelijks naar ETH en BTC
Oh en euh, is het nou Skrunsies of Scrunsies?
mocht je ook spelen stuur me ff een DM 🙃
nothing stops this train
Verkeerde topicKol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:37:
ff heel offtopic maar zijn er hier mensen die diablo 3 spelen? vanaf 10 december gaat season 25 van start.
Dit is wel één van de meest random dingen die ik in dit topic voorbij heb zien komenKol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:37:
ff heel offtopic maar zijn er hier mensen die diablo 3 spelen? vanaf 10 december gaat season 25 van start.
Of.... dit is big brain.... Gamen met mensen met crypto... Die hebben misschien wel dik geld.... En met hun gamer-tag is misschien wel wat info te achterhalen... leuke babbeltruuk... misschien een meet-up enn.....
Is Scrunsies jouw broer?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Geen idee eigelijk hoe ik heet... Ah Skrunsies zie ik nu... Ben er ook nog maar een jaartje bij heYES schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:34:
[...]
Helemaal geen BTC nu dus? Knap hoor, ik zou het je niet nadoen. Je hebt volgens mij wel enigszins ingelezen en dergelijke dus het zal een weloverwogen keuze zijn
Oh en euh, is het nou Skrunsies of Scrunsies?
Het is een naam voor een 1 of t ander elastiekje voor in het haar.. Althans zo heeft mijn dochter die genoemd en ze was er heilig van overtuigd dat je het zo uitsprak.. Ach en alles voor de kids he
Ja het was/is een weloverwogen keuze, dacht na mij echt een hele tijd te hebben ingelezen. Wanneer die DOT jes nou es naar x waarde gaan... Dan in fiat gaan zitten, wachten op de bear en met rente BTC en ETH bij kopen... Nou dan ben ik mooi bacon-buyer.. Tot dusver pakt het niet zo goed uit allemaal
Ik had het zeker anders moeten doen achteraf.. Maar goed zie het als een leerjaar.. Hopen dat alles nog to the moon gaat voor dat het zomer is..
Zo niet? Ach dan wachten we maar en plemp ik er maandelijks een x bedrag in.. En ja... dit zal dan alleen in BTC en ETH gaan ( denk ik
Helaas verkeerd gespeldt:Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:43:
[...]
Geen idee eigelijk hoe ik heet... Ah Skrunsies zie ik nu... Ben er ook nog maar een jaartje bij he![]()
Het is een naam voor een 1 of t ander elastiekje voor in het haar.. Althans zo heeft mijn dochter die genoemd en ze was er heilig van overtuigd dat je het zo uitsprak.. Ach en alles voor de kids he![]()
Ja het was/is een weloverwogen keuze, dacht na mij echt een hele tijd te hebben ingelezen. Wanneer die DOT jes nou es naar x waarde gaan... Dan in fiat gaan zitten, wachten op de bear en met rente BTC en ETH bij kopen... Nou dan ben ik mooi bacon-buyer.. Tot dusver pakt het niet zo goed uit allemaal![]()
Ik had het zeker anders moeten doen achteraf.. Maar goed zie het als een leerjaar.. Hopen dat alles nog to the moon gaat voor dat het zomer is..
Zo niet? Ach dan wachten we maar en plemp ik er maandelijks een x bedrag in.. En ja... dit zal dan alleen in BTC en ETH gaan ( denk ik![]()
![]()
)
https://www.haarshop.nl/blog/2019-03-velvet-hair-scrunchies
Mocht je nog schaduw-accounts willen maken: Ik vind Haarwokkel en Froezel ook nog wel leuke usernames
Dus lekker panic sellen met zijn allen.....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
It's all relative. Als BTC over een tijdje een 120k$ waard is, is die 1200$ maar 1%.Pelox schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:47:
+1200usd btc.. vroeger was zo'n stijging best een ding.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nickchange regelsSkrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:48:
[...]
Kak kak kak...
Ik zou zo moeten heten..
[Afbeelding]
In het kader van goed inlezen... Ik wist niet eens dat dochterlief gelijk had en dat ik dus eigelijk anders heet
Al heeft dit wel karakter natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 06-12-2021 12:50 ]
Dit bedoel ik dus, top forum... Prachtig.. hahahahah...Waah schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:45:
[...]
Helaas verkeerd gespeldt:
https://www.haarshop.nl/blog/2019-03-velvet-hair-scrunchies
Mocht je nog schaduw-accounts willen maken: Ik vind Haarwokkel en Froezel ook nog wel leuke usernames
Maar ik bereid me op het tegenovergestelde voor.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ter lering, hoe zie je dat dan?anti elppa schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:47:
je ziet nu iig duidelijk dat grote jongens gewoon aan het kopen zijn......
Dus lekker panic sellen met zijn allen.....
Wat is er mis met moonboys?YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:10:
[...]
Panic sell is in mijn ogen exact wat het betekent. In paniek verkopen, dus ondoordacht en zonder enige vorm van analyse of beredenering. Wat jij doet is geen panic sell dus in die zin hoef je jezelf niet te verdedigen voor een dergelijke term.
Figuren die dit als panic sell afdoen zijn waarschijnlijk de diamond hands moonboys die eigenlijk alleen maar HODL-en omdat ze er inhoudelijk te weinig van weten
Wat een panic seller ben jij trouwens! I'm not selling, diamond hands, good luck staying poor en I'll wave at you from the moon!
Jij en ik printen niet zo'n groene staaf op de charts...
Vast een heleboel op mentaal vlak, maar om dat met zekerheid te zeggen is denk ik meer onderzoek nodig.
Overigens ben ik helemaal voor dat moonboys gelijk krijgen, lekker naar de maan met die zooi!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[...]
Vast een heleboel op mentaal vlak, maar om dat met zekerheid te zeggen is denk ik meer onderzoek nodig.
Done!
nothing stops this train
Verwijderd
Volgendjaar December?Kol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:09:
LINK staat op $18,00 wow daar koop ik ook een fluff bij wanneer mijn december fiat beschikbaar is 👀
Net wat op sinterklaas ingekocht van link, top prijs (hoop ik)Kol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:09:
LINK staat op $18,00 wow daar koop ik ook een fluff bij wanneer mijn december fiat beschikbaar is 👀
De meeste mensen krijgen maandelijks salaris uitbetaald.
Hou eens op met onzin plempen.
Ja!YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:12:
[...]
De meeste mensen krijgen maandelijks salaris uitbetaald.
Hou eens op met onzin plempen.
En het moet volgend jaar zijn en geen volgendjaar
Edit en december is zonder hoofdletter
Dus eigelijk klopt er helemaal niks van je verhaal
[ Voor 15% gewijzigd door Skrunsies op 06-12-2021 13:16 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
After-Sinterklaas-Dip
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ffies wachten op de 30k USD voor king BTC.
Dan heb je het bekende beermarkt sfeertje weer.
In de tussentijd:
*insert meme "brace yourself"*
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik ben niet iemand die denkt dat we eind van het jaar perse op 100K moeten zitten maar wat is er aan de hand toch... Zelfs @Verwijderd komt er even voor uit zijn retraite!
We moeten niet TE snel door de collectie van @Verwijderd heengaan.Servor schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:27:
Waddeen geitenbende joh.
Ik ben niet iemand die denkt dat we eind van het jaar perse op 100K moeten zitten maar wat is er aan de hand toch... Zelfs @Verwijderd komt er even voor uit zijn retraite!
Al dat gezoek om ons tevreden te houden heeft m al een paar microprocent rendement gekost
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Je moet 3x zijn naam zeggen, anders werkt dat nietServor schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:27:
Waddeen geitenbende joh.
@Verwijderd @Verwijderd @Verwijderd
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
If anything, de komende dagen ga ik maar eens wat inslaan. Wat de goede projecten betreft hebben LINK, DOT, ATOM, KSM, FTM (en nog wel meerdere) aardige klappen gekregen. Ik ben er van overtuigd dat de bull run nog lang niet voorbij is, iets wat overigens onderstreept wordt door een breed scala aan on-chain metrics.
misschien werkt 5x wel 👀FijneKerst schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:29:
[...]
Je moet 3x zijn naam zeggen, anders werkt dat niet
nothing stops this train
Ik denk zelf ook zeker dat we in een extended bull run zitten, maar ik vraag me dan af of vlak voor vorige bearmarkets dan wel door de on-chain metrics werd onderstreept dat er een bearmarket aan kwam?Chaes schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:38:
Misschien ben ik een van de weinigen hier, maar ik denk niet dat we veel lager gaan eerlijk gezegd. Er kan natuurlijk van alles gebeuren, maar de 50W MA biedt weer eens een prima support tot nu toe. Ik ben dan ook niet van plan om iets te verkopen (wat sowieso lastig is aangezien het leeuwendeel van mijn PF in locked staking dan wel in parachain auctions zit).
If anything, de komende dagen ga ik maar eens wat inslaan. Wat de goede projecten betreft hebben LINK, DOT, ATOM, KSM, FTM (en nog wel meerdere) aardige klappen gekregen. Ik ben er van overtuigd dat de bull run nog lang niet voorbij is, iets wat overigens onderstreept wordt door een breed scala aan on-chain metrics.
[ Voor 43% gewijzigd door ETH2.0 op 06-12-2021 13:53 ]
Enige waar ik bang voor ben is dat de charts en TA hier niet veel zeggen, maar vooral de externe factoren een rol spelen wat veel paniek met zich meebrengt. Ik wacht nog ff tot er wat meer bevestiging is dat we up gaan, kan nu nog alle kanten opChaes schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:38:
Misschien ben ik een van de weinigen hier, maar ik denk niet dat we veel lager gaan eerlijk gezegd. Er kan natuurlijk van alles gebeuren, maar de 50W MA biedt weer eens een prima support tot nu toe. Ik ben dan ook niet van plan om iets te verkopen (wat sowieso lastig is aangezien het leeuwendeel van mijn PF in locked staking dan wel in parachain auctions zit).
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De NDX staat bijna 7 procent lager dan 3 weken geleden, de DXY is aan het rallyen en iedereen is bang voor inflatie en dus een eerdere renteverhoging en versnelde tapering.Servor schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:27:
Waddeen geitenbende joh.
We moeten niet doen alsof Bitcoin in een soort afgescheiden universum leeft waar investeringssentiment niet de waan van de dag bepaalt. Zeker niet nu er corporate/institutioneel geld mee gemoeid is.
Als je dit soort variabelen meeneemt, kom je tot de conclusie dat het wel mee valt met de huidige prijsactie. Althans ik
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Er zijn plaatsen waar je meer rente krijgt zonder te hoeven locken hè. Maar daar is het nu wat laat voorKol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:36:
Zo, weer 3 maanden locked 👍
HODL!
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
FijneKerst schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:29:
[...]
Je moet 3x zijn naam zeggen, anders werkt dat niet
Dit was een test. Ga maar weer slapen.
Met CC krijg je 6,5%Kol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:36:
Zo, weer 3 maanden locked 👍
HODL!
[Afbeelding]
we roepen je wel als BTC op 70k staat!
heb je wel al genoeg babes klaarstaan? 🙂
nothing stops this train
#HopiumKol Nedra schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:17:
[...]
we roepen je wel als BTC op 70k staat!
heb je wel al genoeg babes klaarstaan? 🙂
Verwijderd
disclaimer: dit is geen financieel advies.
All in gegaan, thanks voor je fin. adv.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:18:
Ik heb een sterke buikgevoel dat BTC moon wilt gaan als ik zo de chart bekijk.
Ik tink dot dot gedotterd mut wurre...Pelox schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:47:
I bought de dot, but it keeps dotting..
Ik had zonet ook een sterk buikgevoel... Effe naar de wc gaan en je bent er weer vanaf.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:18:
Ik heb een sterke buikgevoel dat BTC moon wilt gaan als ik zo de chart bekijk.
disclaimer: dit is een top advies
Verwijderd
Panic sell of pump and dump zoals de afgelopen twee dagen. Mochten we echt geluk hebben een leuke pumpjejesperber schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:33:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen aan de andere kant van het water
Best nog wel makkelijk om hier winsten uit te halen met alle pumps en dumps.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:36:
[...]
Panic sell of pump and dump zoals de afgelopen twee dagen. Mochten we echt geluk hebben een leuke pumpje
Verwijderd
Dacht ik ook aan, maar ik wacht liever af op dit moment. Ben al fiat gegaan-Splash- schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:40:
[...]
Best nog wel makkelijk om hier winsten uit te halen met alle pumps en dumps.
Hodl.
Ook wel slim. Het loopt ook niet altijd goed af he.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:43:
[...]
Dacht ik ook aan, maar ik wacht liever af op dit moment. Ben al fiat gegaan
Met verlies moet je er dan wel bij zeggen.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:43:
[...]
Dacht ik ook aan, maar ik wacht liever af op dit moment. Ben al fiat gegaan
Want Fiat gaan in de + ondanks het even down is gegaan, dat is wel wat anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 06-12-2021 15:08 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Begint mijn dochter te zingen... Ik denk wat zingt dat kind toch.....
"We are going, going to the haaien......" .... "Ah jee toch oh gossie"
Geen idee als het een voorbode is voor wat er komen gaat met de charts.. Maar wou jullie toch even mee laten lachen.. Ik vond het prachtig in ieder geval
Die 0.2 deal had ik graag willen maken.knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:18:
De tether fear was real.
Het resultaat van zijn posts is hetzelfde als jouw WC-bezoek.Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:27:
[...]
Ik had zonet ook een sterk buikgevoel... Effe naar de wc gaan en je bent er weer vanaf.
disclaimer: dit is een top advies
Wel relaxed, momenteel doen mijn stonks het prima, verzacht weer de pijn van de poepshow genaamd cryptoDarrell schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:50:
Waarom blijft btc oneindig bloeden terwijl stonks in een delirium blijven?
Hodl.
Verwijderd
200 euro om precies te zijn maar, me winst is paar keer zoveelAstennu schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:07:
[...]
Met verlies moet je er dan wel bij zeggen.
Want Fiat gaan in de + ondanks het even down is gegaan, dat is wel wat anders.
Dan is het primaVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:48:
[...]
200 euro om precies te zijn maar, me winst is paar keer zoveel
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Oeii, dan kan ik je vertellen, dat het niet best isYES schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:47:
[...]
Het resultaat van zijn posts is hetzelfde als jouw WC-bezoek.
Ik vind zijn posts ook niet best dus wat dat betreft..Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:50:
[...]
Oeii, dan kan ik je vertellen, dat het niet best is
Gaat ie lekkerYES schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:51:
[...]
Ik vind zijn posts ook niet best dus wat dat betreft..
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je hebt nog niet alle 20482 berichten terug gelezen zeker
Van de andere kant @YES, hij heeft maar $200 verlies... ikke iets meer
Ja hoor, bij jou?
Om het nog een beetje inhoudelijk te houden, ik ben benieuwd of BTC onderstaande range lang gaat aanhouden, bovenkant is wel aardig vaak getest/bevestigt, de onderkant is nog niet helemaal duidelijk. Een triangle is er ook nog niet van te maken dus ik houd het maar even op een range.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/BJLmMkuYqIZ3hgKi5O7OtxmP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/szMGsLhzNQHWeeGMUorf0kRS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tTKl7zBe8ZQ9Neyhdovb903N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xFJ4FyeptgWH04bXTipfvOMJ.jpg?f=fotoalbum_large)