Mwah, vind het niet makkelijk eigenlijk. Horizontale support ligt voor mijn gevoel nu op 46.5k maar is voor mijn gevoel fragiel terwijl de resistance op 49.25k best hardnekkig is. Aan de andere kant is die dus wel vaak getest wat de kans op een uitbraak vergroot.zwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:25:
Als je naar de chart kijkt dan word je niet vrolijk. Wat denk jij @YES . Durf je wat lijntjes te trekken haha.
Je zou een ascending triangle kunnen zien op de 4h. Maar die wordt terwijl ik dit typ aan de onderkant doorbroken.
Verwijderd
Weetje wat het is, zolang ik het niet verkoop heb ik geen verlies, alles onder de 1.40 ADA zie ik als gratis geld. Dit doet me alleen goed. Doe dit al sinds 2016, leuke bedragjes gepakt, en werkt yet beste voor mij.zwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:34:
[...]
Moet je een ding nageven, je hebt wel lef! Hoop dat het beloond wordt zoals het hoort! High risk high rewards!
Ik had idd ook het gevoel dat ze met een vies spelletje bezig zijn,hard dumpen, meeste mensen gaan de dip kopen , en dan bamm weer dumpen ktzooi is het.Zazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:29:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje…hetzelfde geldt ook voor de meeste andere alts, die zijn nu weer ongeveer niveau van de dip van vrijdag.
Heel uitdagend om bij te kopen, maar ik doe het niet. Ik heb te weinig vertrouwen dat we de komende week weer omhoog zullen gaan.
voor tacticus werkt het wel mooi natuurlijk
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik op de 1. Was 3, nu weer down. Heb het meeste verkocht en de winst laten staan, HODL voor de lange termijn. Ik zie wel...JDx schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:38:
Ooit Cardano nog gekocht op 1.71 dacht goeie tech
Dit is niet de laatste crash op de korte termijn. Pas als iedereen het niet verwacht, zal Bitcoin een nieuwe ATH neerzetten. Dus ik denk dat we weer een lange tijd geduld moeten hebben (slaat zichzelf voor de kop dat ik niet eerder heb verkocht).Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:42:
Denk wel dat het tijdje gaat duren voordat we gaan herstellen van deze crash.
Ooit Cardano verkocht op 1 usd, dacht goeie winstJDx schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:38:
Ooit Cardano nog gekocht op 1.71 dacht goeie tech
Zero.
Verwijderd
6 maanden? Of 2 jaar?Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:47:
Lees wel op een andere fora waar men wel is vaker gelijk hebben dat ze een stijjging verwachten. We will see, anders tot over 6 maanden
Vannacht 43k regionen doen en dan de rest van de week daar hoverenzwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:01:
Gaan we de 41/42k nog een keer testen? En dan omhoog of level down 28/30k?
Is er nu nog niet genoeg actie gaande?Zazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:49:
Er zal vanavond wel weer wat actie komen, ivm weekafsluiting.
[Afbeelding]
Sinds wanneer ben jij weer bullish haha.The Redman schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:53:
Vanavond weekly close gewoon 69k
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Keep the memes comming op deze sombere avondZazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:49:
[Afbeelding]
Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:00:
[...]
Keep the memes comming op deze sombere avond
En morgen weer een 2e dump als de exchanges open gaan..Zazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:49:
[Afbeelding]
Of de brug van Slux.
[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 05-12-2021 17:14 ]
Darrell schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:13:
We hebben het dadelijk gewoon weer over lambo's.
Of de brug van Slux.
Ooit Cardano verkocht op $0.08 na een x2. Dacht goede winstPelox schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:46:
[...]
Ooit Cardano verkocht op 1 usd, dacht goeie winst
Bitcoin - A weapon of mass disruption
x2 is ook goede winst.Gelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:39:
[...]
Ooit Cardano verkocht op $0.08 na een x2. Dacht goede winst
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:39:
[...]
Cardano wegdoen is altijd win winGelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:39:
[...]
Nee gaat gewoon naar 0Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:50:
[...]
totdat naar de 3 euro stijgt zoals voorheen
Tether heeft gisteren een miljard $ 'bijgeprint'. Zo'n dingen maken me toch zorgen. Kan niet zijn dat deze USDT's gebacked zijn door echte cash.
Lijkt me niet goed voor de cryptomarkt (veel erger dan alle shitcoins), en het potentieel voor serieus misbruik is hoog. In principe kunnen ze usdt maken, btc kopen tijden de dip, en dan usdt backen met hun btc achter de schermen ipv cash. Kan toch niet goedkomen?
Ooit matic gekocht op 3 cent en verkocht op 6 cent..Gelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:39:
[...]
Keek van de week terug naar die transactie, dat was bij de prijs van 2.40 dollar maar 6700% meer waard geweest 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Algo gekocht 1.42€Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:50:
[...]
totdat naar de 3 euro stijgt zoals voorheen
verkocht 1.52€
dit is de taktiek toch tacticus
en ook elke keer hier melden of niet altijd?
De ECB en FED doen dit toch ook? Lijkt prima te kunnen voorlopig.Skalders schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:41:
https://whale-alert.io/tr...c1f51b07ba9f9418d8027552f
Tether heeft gisteren een miljard $ 'bijgeprint'. Zo'n dingen maken me toch zorgen. Kan niet zijn dat deze USDT's gebacked zijn door echte cash.
Lijkt me niet goed voor de cryptomarkt (veel erger dan alle shitcoins), en het potentieel voor serieus misbruik is hoog. In principe kunnen ze usdt maken, btc kopen tijden de dip, en dan usdt backen met hun btc achter de schermen ipv cash. Kan toch niet goedkomen?
Haha bedacht ik me ook toen ik het typte, maarja het eerlijke tegenargument is dat deze wel gebacked zijn door overheden. Goed je kan zeggen dat de overheid gewoon een nog groter kaartenhuis is maar de risico analyse valt dan toch helemaal anders uit.Gelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
[...]
De ECB en FED doen dit toch ook? Lijkt prima te kunnen voorlopig.
Is dat nu niet onder toezicht want volgens mij wel. Indien er meer vraag is als brug naar crypto coins hoeft niet alle thether meteen in de markt gezet/gedumpt te worden kan ook gekocht worden met hardeGelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
[...]
De ECB en FED doen dit toch ook? Lijkt prima te kunnen voorlopig.
Hopelijk is het dus wel legit en gebacked door 'echte' dollars. Of dat het geval is ben ik ook lang niet zeker over.Skalders schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:41:
https://whale-alert.io/tr...c1f51b07ba9f9418d8027552f
Ik vrees ervoor.TWeaKLeGeND schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:55:
[...]
Hopelijk is het dus wel legit en gebacked door 'echte' dollars. Of dat het geval is ben ik ook lang niet zeker over.
Crypto.com
Gelukkig is hij ongedeerd.
[ Voor 16% gewijzigd door Chaes op 05-12-2021 18:59 ]
Alweer?Chaes schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:59:
Raad eens in welke boarding Mick Schumacher net crashte...
Crypto.com
Gelukkig is hij ongedeerd.
Yep, de 2e crypto(.com) crash dit weekend.
Verwijderd
Begin bijna te denken dat het opzettelijk gebeurdZazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:26:
[...]
Yep, de 2e crypto(.com) crash dit weekend.
Ze schijnen 100 cro te krijgen per crypto.com crash.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:27:
[...]
Begin bijna te denken dat het opzettelijk gebeurd
Goud, Fiat. Wat maakt het uit. Allemaal waardeloos. Zolang ze maar geen btc of andere crypto hebben hoeven overhandigen zal het ze een zorg zijn denk ikWillemdeZijger schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:28:
Crypto.com heeft vast goud geld betaald om juist in die bocht reclame te mogen maken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Sorry, was een in koppertje. Het zijn natuurlijk wel behoorlijk wat verschillende omstandigheden. Maar of iets 100% backed is door echte dollars is voor mijn gevoel wel overratedSkalders schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:50:
[...]
Haha bedacht ik me ook toen ik het typte, maarja het eerlijke tegenargument is dat deze wel gebacked zijn door overheden. Goed je kan zeggen dat de overheid gewoon een nog groter kaartenhuis is maar de risico analyse valt dan toch helemaal anders uit.
Het probleem is niet zozeer dat ze nu niet gebacked zijn door dollars, maar meer wat regulatie gaat doen op dat gebied. Als de VS zegt dat ze aanbieders van stablecoins gaan regulieren dan kan Tether nooit en ten nimmer daaraan voldoen aangezien de funds er niet zijn.Gelukszoekr schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:45:
[...]
Sorry, was een in koppertje. Het zijn natuurlijk wel behoorlijk wat verschillende omstandigheden. Maar of iets 100% backed is door echte dollars is voor mijn gevoel wel overrated
https://www.barrons.com/a...could-benefit-51638290816
Wel eens naar dollars of goud gekeken? Als morgen iedereen zijn papieren goud voor fysiek geld wil inleveren......kom je van de koude kermis thuisPWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
[...]
Het probleem is niet zozeer dat ze nu niet gebacked zijn door dollars, maar meer wat regulatie gaat doen op dat gebied. Als de VS zegt dat ze aanbieders van stablecoins gaan regulieren dan kan Tether nooit en ten nimmer daaraan voldoen aangezien de funds er niet zijn.
https://www.barrons.com/a...could-benefit-51638290816
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat heeft niets met de regulatie van stablecoins te maken.anti elppa schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
[...]
Wel eens naar dollars of goud gekeken? Als morgen iedereen zijn papieren goud voor fysiek geld wil inleveren......kom je van de koude kermis thuis
Als een overheid van Tether wil weten waar hun funds vandaan komen voordat ze zaken mogen doen met klanten in dat land dan stort het kaartenhuis in. Tether word beheerd door een klein groepje mensen met een track record van illegale activiteiten/scams en hebben tot dusver nooit kunnen aantonen waar hun geld vandaan komt. Zelfs nog beter; het staat in hun voorwaarden dat ze geeneens een dollar hoeven terug te geven voor de USDT die ze uit hebben staan.
Dit.anti elppa schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
[...]
Wel eens naar dollars of goud gekeken? Als morgen iedereen zijn papieren goud voor fysiek geld wil inleveren......kom je van de koude kermis thuis
De overtrokken aandacht van o.a. SEC voor Tether is natuurlijk ook een manier om de aandacht vooral niet te vestigen op de beperkingen van het huidige financiële systeem. Een bank heeft 8% van hun verplichtingen in kas, maar nee, een Tether is natuurlijk het zorgenkindje want er is geen 1-op-1 backing van elke uitgegeven USDT
Ik zeg niet dat Tether perfect is, ze mogen best nog wat doen aan transparantie en imago. Maar dat constant hameren op een asset class die (nog) geen reet voorstelt, het dreigen met dagvaarden van Coinbase Lend, het is echt te triest voor woorden. Ondertussen even 3000+ miljard er door geen jassen om wat bruggen en wegen op te knappen. Onzorgvuldige wetgeving (gesteund door boomers die geen idee hebben waar ze over stemmen) over PoS validators er proberen er doorheen te fietsen, niet wetende dat je je eigen concurrentiepositie daarmee vernaggelt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoe is dat met goud anders? Juist, dat is het niet.PWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:09:
[...]
Dat heeft niets met de regulatie van stablecoins te maken.
Als een overheid van Tether wil weten waar hun funds vandaan komen voordat ze zaken mogen doen met klanten in dat land dan stort het kaartenhuis in. Tether word beheerd door een klein groepje mensen met een track record van illegale activiteiten/scams en hebben tot dusver nooit kunnen aantonen waar hun geld vandaan komt. Zelfs nog beter; het staat in hun voorwaarden dat ze geeneens een dollar hoeven terug te geven voor de USDT die ze uit hebben staan.
Dat met dat tether criminelen zijn is ook zwaar uit verband getrokken.
Ben na al die jaren die tether fud ook wel beu elke x. Elke keer ook weer dezelfde "nieuws" berichten
Dit dus. +100Jedi_Pimp schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:11:
[...]
Dit.
De overtrokken aandacht van o.a. SEC voor Tether is natuurlijk ook een manier om de aandacht vooral niet te vestigen op de beperkingen van het huidige financiële systeem. Een bank heeft 8% van hun verplichtingen in kas, maar nee, een Tether is natuurlijk het zorgenkindje want er is geen 1-op-1 backing van elke uitgegeven USDT
Ik zeg niet dat Tether perfect is, ze mogen best nog wat doen aan transparantie en imago. Maar dat constant hameren op een asset class die (nog) geen reet voorstelt, het dreigen met dagvaarden van Coinbase Lend, het is echt te triest voor woorden. Ondertussen even 3000+ miljard er door geen jassen om wat bruggen en wegen op te knappen. Onzorgvuldige wetgeving (gesteund door boomers die geen idee hebben waar ze over stemmen) over PoS validators er proberen er doorheen te fietsen, niet wetende dat je je eigen concurrentiepositie daarmee vernaggelt.
Want een bank kan dat welPWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:09:
[...]
Dat heeft niets met de regulatie van stablecoins te maken.
Een bank geeft leningen uit met onderpand. USDT wordt door diverse activa collateralized. In beide gevallen is er een probleem als de waarde van de onderliggende activa keihard daalt. En toch werken we al tientallen jaren vrij succesvol met dit systeem, totdat de hefbomen te groot worden.
Het je daadwerkelijk onderzoek naar Tether gedaan of ga je af op een aantal nietszeggende FUD posts op Reddit?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Extreem spannende race trouwens. Hij staat op kop
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ongelofelijk wat een chaos.Mooody schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:22:
Max live aan het kijken, echt overal Crypto.com
Extreem spannende race trouwens. Hij staat op kop
Lijkt crypto wel.
Zit wel een fault in vrees ikChaes schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:23:
[...]
Ongelofelijk wat een chaos.
Lijkt crypto wel.
Echt overal Crypto.com
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het gaat niet om wat een bank wel of niet kan, of wat goud doet zoals @anti elppa aanhaalt. Het gaat hier over Tether en niet over banken of goud.Jedi_Pimp schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:15:
[...]
Want een bank kan dat wel![]()
Een bank geeft leningen uit met onderpand. USDT wordt door diverse activa collateralized. In beide gevallen is er een probleem als de waarde van de onderliggende activa keihard daalt. En toch werken we al tientallen jaren vrij succesvol met dit systeem, totdat de hefbomen te groot worden.
Het je daadwerkelijk onderzoek naar Tether gedaan of ga je af op een aantal nietszeggende FUD posts op Reddit?
Tether claimed dat ze gebacked zijn door een mandje aan activa, echter hebben ze nooit kunnen aantonen of dat mandje aan activa daadwerkelijk bestaat. Vandaag (!) is er voor 1,2 miljard dollar aan Tether gemint. Als dat geen belletje doet rinkelen dan weet ik het ook niet meer.
Die regulatie gaat er uiteindelijk komen; de vraag word hoe die regulatie eruit gaat zien en hoe Tether daaraan gaat voldoen. Maar je kan ervanuit gaan dat de overheidsinstanties willen gaan inzien waar dat geld vandaan komt.
Zoals ik zei, Tether is zeker niet perfect. Maar het narratief 'Tether zit vuistdiep in Evergrande en heeft geen collateral' is mij echt een beetje te ongenuanceerd.PWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:29:
[...]
Het gaat niet om wat een bank wel of niet kan, of wat goud doet zoals @anti elppa aanhaalt. Het gaat hier over Tether en niet over banken of goud.
Tether claimed dat ze gebacked zijn door een mandje aan activa, echter hebben ze nooit kunnen aantonen of dat mandje aan activa daadwerkelijk bestaat. Vandaag (!) is er voor 1,2 miljard dollar aan Tether gemint. Als dat geen belletje doet rinkelen dan weet ik het ook niet meer.
Die regulatie gaat er uiteindelijk komen; de vraag word hoe die regulatie eruit gaat zien en hoe Tether daaraan gaat voldoen. Maar je kan ervanuit gaan dat de overheidsinstanties willen gaan inzien waar dat geld vandaan komt.
Ik vond de volgende longread vrij inzichtvol (en dat voor een mainstream kanaal
https://www.bloomberg.com...ooking-for-tether-s-money
Zijn woonkamer is ook meubel vrij, iets wat niet uniek is voor krakers.JW04 schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:42:
[...]
Zijn channel is echter wel 100% reclame vrij, iets wat vrij uniek is binnen het youtube wereldje.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik zeg niet dat ze geen collateral hebben, ik zeg dat ze het nog nooit hebben kunnen hardmaken dat ze het hebben. Hun claim was eerst dat tegenover elke USDT 1 USD stond, daar zijn ze voor veroordeeld met een boete van 18,5 miljoen waarna ze het statement op hun website hebben aangepast. Sindsdien zeggen ze pas dat het een mandje aan activa is.Jedi_Pimp schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:41:
[...]
Zoals ik zei, Tether is zeker niet perfect. Maar het narratief 'Tether zit vuistdiep in Evergrande en heeft geen collateral' is mij echt een beetje te ongenuanceerd.
Ik vond de volgende longread vrij inzichtvol (en dat voor een mainstream kanaal):
https://www.bloomberg.com...ooking-for-tether-s-money
Dit is wel een interessante video over de recente ontwikkelingen: YouTube: Squashing Tether
[ Voor 3% gewijzigd door PWSteal op 05-12-2021 20:55 ]
Los daarvan is er weinig reden meer om stablecoins te kiezen t.o.v. de echte fiat pairs, stables zullen door regulatie ook vanzelf verdwijnen (hooguit een FED backed stable, voor third party stables zullen de eisen extreem worden).
BTC is als asset niet meer tegen te houden, stables & defi zullen flink last krijgen van de wetgevers de komende jaren (laten we zeggen de LUNA's van deze wereld, profiteer nog nu het kan maar wees op tijd weg).
Als je gelooft in Defi (meer Cefi want decentrale finance kun je op je buik schrijven op langere termijn) kun je het beste aandelen Goldman Sachs kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2021 21:15 ]
Zijn stream kamer? Er staat minimaal één stoel..Bad Brains schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
[...]
Zijn woonkamer is ook meubel vrij, iets wat niet uniek is voor krakers.
Waarschijnlijk handel op de beurs. En het wordt exact een minuut later 01:31 uur.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:19:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer Azie open gaat om 01:30
Ik twijfel nog of ik wakker blijf of dat ik ga slapen en vanuit mijn biologische klok al om 3 of 4u 's ochtends wakker wordt uit nieuwsgierigheid wat de koers gedaan heeft. Vorige week maandag was dat een aangename verrasing (je zou het inmiddels bijna vergeten) kunnen we (ze?) dat nog een keer ?Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:19:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer Azie open gaat om 01:30
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Besluit je na de vorige week de boel een beetje langer de hodler (want verwachting opzij), zet de markt "riding the waves" voor je klaar.
Zucht
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Doorhalen wat niet van toepassing is.Mooody schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:22:
Max live aan het kijken, echt overal Crypto.com
Extreem spannende race trouwens. Hij staat stond op kop
Ondertussen:
Verwijderd
Daarom ook een leuke spaarrekening BTC achter de hand houden. Bij regulatie zijn de shitcoins het eerst aan de beurt.BTC100K2021 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:09:
In tegenstelling tot enkele jaren geleden heeft nagenoeg iedere grotere beurs inmiddels ruime keus aan fiat pairs. De grote volumes blijven echter hardnekkig plakken bij de stablecoins (Binance doet dat o.a. met een actie op fee op BUSD pairs).
Los daarvan is er weinig reden meer om stablecoins te kiezen t.o.v. de echte fiat pairs, stables zullen door regulatie ook vanzelf verdwijnen (hooguit een FED backed stable, voor third party stables zullen de eisen extreem worden).
BTC is als asset niet meer tegen te houden, stables & defi zullen flink last krijgen van de wetgevers de komende jaren (laten we zeggen de LUNA's van deze wereld, profiteer nog nu het kan maar wees op tijd weg).
Als je gelooft in Defi (meer Cefi want decentrale finance kun je op je buik schrijven op langere termijn) kun je het beste aandelen Goldman Sachs kopen.
BTC (en deels ETH) zie ik niet meer leegbloeden. CZ gaat met zn BNB nog wel een keer op de knietjes voor de wetgevingen overal. Tegen die tijd heeft ie toch al zo veel vergaard dat ie daar geen f meer om geeft.
Er zijn al een tijdje geen exchanges meer omgevallen/verdwenen etc. Das wel positief voor crypto.

"This setup suggests a reacceleration above all-time highs could create a gamma-driven surge. However, prices stalling or falling would add to the high decay bill and instead open up further downside given the insignificant amount of protection left outstanding into year-end."
In other words, over the next few weeks we will likely witness an epic clash over ETH hitting a new ATH around $5,000 and if the shorts finally allow that to happen, the move from there to $15,000 will be fast and furious.
JaSkrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Een gewetensvraag en dan met name voor de hodlers onder ons. Hoe vaak per dag bekijken jullie de charts eigenlijk?
Wishful thinkingRaptorXS schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:15:
[Afbeelding]
"This setup suggests a reacceleration above all-time highs could create a gamma-driven surge. However, prices stalling or falling would add to the high decay bill and instead open up further downside given the insignificant amount of protection left outstanding into year-end."
In other words, over the next few weeks we will likely witness an epic clash over ETH hitting a new ATH around $5,000 and if the shorts finally allow that to happen, the move from there to $15,000 will be fast and furious.
![]()
![]()
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ach ja, het blijft een kwestie van tijd. Ik heb overigens alle tijd.
Verwijderd
Me too, time is on my side, yes it is.Chaes schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:30:
[...]
Ach ja, het blijft een kwestie van tijd. Ik heb overigens alle tijd.
Laten die daytraders zich maar druk maken over de waan van de dag
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 05-12-2021 22:41 ]
.. met nieuw verse fiat. /ftfy of naja voor mezelfVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:34:
Benieuwd naar de komende dagen. Als die weer een week of twee lafjes tussen 47 en 49.5k blijft schommelen gaat die daarna nog wel weer naar beneden. Een paar kaarsen ruim boven de 50k kan het sentiment doen omslaan naar boven. Maar tot die tijd stap ik nog even niet in...
Ik las net nog het nrc: hadden ze bij de economie rubriek een artikel over het fenomeen dat de jeugd vooral aan het beleggen en crypto hamsteren is geslagen. En dan vooral over hoe influencers op tiktok/insta de jeugd beïnvloedt + de massale reclame voor crypto een vlucht heeft genomen. Denk aan sponsors van voetbalclubs + crypto.com bij F1.
Zullen ze morgen wel wat posten in de krant over de duikeling. Nu.nl post een soortgelijk bericht https://www.nu.nl/economi...t-het-met-de-risicos.html
Wenn 69k weekly close
Mwoah, niet hier op Tweakers. We zitten hier liever vijf avonden op allerhande sites om lambo's te vergelijken of boormachines“Mensen zitten bij wijze van spreken vijf avonden op Kieskeurig.nl om waterkokers te vergelijken, maar bij crypto's duikt iedereen er meteen op.”
Bert Slagter, bitcoinexpert
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 05-12-2021 23:32 ]
Ik ben geband door PlanB omdat ik kritiek had op zijn anti-vax en anti-corona posts. Haha, helemaal nu z'n plan in duigen valt maakt me dat weinig uit.Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:51:
[...]
Benjamin heeft me geblockt op Twitter. Ik had één tweet geliked van een gast die hem een kritische vraag stelde, en bam; blocked. Heb voor de rest nog nooit een tweet naar hem gestuurd oid. Ik ben zelfs uit het telegram kanaal gegooid dus het zit hem wel heel hoog als iemand kritiek heeft. Jammer, want ik vond/vind z'n analyses altijd zeer goed en down to earth.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zeg aub even welke zondag je dat doet?Victor Belli schreef op maandag 6 december 2021 @ 00:12:
Ik ga denk ik op zondagavond longs zetten met flinke hefbomen. Voor mijn gevoel stijgen we vrijwel altijd op de zondagavond
Kan ik shorts zetten
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je net als in mrt-20 toch? Weekly close eronder en vanaf daar door naar 29k!zwembroek schreef op maandag 6 december 2021 @ 01:07:
Weekly close onder de bullmarket support. 28k soon.
Ja niks waarschijnlijkHollovVpo1nt schreef op maandag 6 december 2021 @ 01:23:
Even kijken wat Azië doet zo..
Ben zelf een aziaat, dus nee
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 06-12-2021 03:38 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
* Dat gaan we hier niet bespreken *ScuL schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:51:
[...]
Ik ben geband door PlanB omdat ik kritiek had op zijn anti-vax en anti-corona posts. Haha, helemaal nu z'n plan in duigen valt maakt me dat weinig uit.
[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2021 07:34 ]
Dat zit wel Schnorr.
* Wat PlanB allemaal nog meer zegt is niet zo relevant voor dit forum *
[ Voor 89% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2021 15:27 ]
Er is wel wat raakvlak met crypto, in crypto zie je dit fenomeen ook (mensen verdedigen "hun" project en staan niet altijd open voor argumenten van anderen, toegeven dat een ander project beter is dat is heel moeilijk). Dat zie je nu ook gebeuren in de samenleving. * Wat PlanB allemaal nog meer zegt is niet zo relevant voor dit forum *DarkShadow schreef op maandag 6 december 2021 @ 07:37:
[...]
* Wat PlanB allemaal nog meer zegt is niet zo relevant voor dit forum *
In zekere zin wordt daar ook gebruik van gemaakt door cryptoprojecten, met marketing nieuwe zieltjes winnen en dan indoctrineren met aankondigingen/partnerships/mooie roadmaps net zolang tot ze heilig geloven dat iemand die nieuwe BTC of ETH in handen heeft. Mensen die bijvoorbeeld SOL weigeren te verkopen nadat ie 200x over de kop is gegaan omdat ie 100% naar $ 1000 gaat, knap dat je zo'n hype kan creëren dat mensen dit werkelijk geloven.
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2021 15:29 ]
Dit is inderdaad aardig REKT op mijn alts. Ben benieuwd wat er gaat komen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tR4GQMtjgfl9gw07kp9qgG7f.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uvJoABkbvL0ivqSANYasuXLs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MvhY2aKEqZiAO0NwFozovgKm.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9rEe7Zu1PV0dfeCQxHYPElRg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pi9Y3bz0H6wNL1htsXExeflK.png?f=fotoalbum_large)