reviews: Community Update - Nokia-cadeau, moestuin, bandenwarmers
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
PF, met vooral ETH en DeFi, laat al een mooi herstel zien. Paar dagen terug stond mijn PF nog op een ATH en er nu slechts een paar procent eronder. Voorlopig dus tevreden.
Must resist bifi fomo.majic schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:26:
Als mensen in deze donkere tijden nog een mooie, stabiele investering zoeken:
BIFI (van Beefy Finance) haalt nu tussen de 60% (moonriver) en 200% (Cronos) op z'n BIFI maxi pools.
0% token emissie wil zeggen dat de APY die je krijgt dus volledig vekregen is uit de fees voor het platform.
Er is een maximum van 80k tokens en die zijn voor de volle 100% gemint. Geen inflatie meer dus (nog wel 2k vested tokens ergens in 2023 die vrijkomen geloof ik).
Token is zeer stabiel in downmarkets, ongv. t' zelfde of beter als BTC.
De APY's zijn ook stijgende elke maand. Token zelf zou qua waarde op +- 4 a 5k moeten zitten als je vergelijkt met waarmee hun competitie qua TVL & tokenprijs te maken heeft (YFI finance met name).
Goed team, support vrijwel alle chains (10 geloof ik nu!) en de meest smetteloze track-record van alle DEFI projecten. Geen hacks, geen bugs, geen fouten. Hun security team vind wél fouten in code die al ge-audit is door externe partijen echter.
Heb er zelf sinds om bovenstaande redenen een paar weken geleden 10k van bijgekocht (CAKE de deur uit gedaan), gebruik hun platform al sinds mei en spreek regelmatig met hun mods, devs en community leaders. Ze zijn een beetje de tweakers.net in DEFI qua community. Vriendelijk, responsief, drukke discord, volwassen en tech-savvy.
#endofshill
Ik zou zijn voorbeeld op zich wel willen volgen alleen is mijn cake inmiddels al zo weinig waard dat het nauwelijks meer de moeite is. Iets met boot gemist ..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zie de volledige lijst aan stamgasten hierTaro schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:54:
Goh, wat een uitslovers zitten er in dit topic
reviews: Community Update - Nokia-cadeau, moestuin, bandenwarmers
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Thanks Mr. Hindsightsampoo schreef op zondag 5 december 2021 @ 07:17:
[...]
Ik ken hem verder niet maar het was denk ik verstandiger geweest om niet enkel een DM te sturen met "Hi" maar meteen je vraag te stellen.
10.000 van de 80.000 tokens in bezit? Flinke whale.majic schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:26:
Als mensen in deze donkere tijden nog een mooie, stabiele investering zoeken:
BIFI (van Beefy Finance) haalt nu tussen de 60% (moonriver) en 200% (Cronos) op z'n BIFI maxi pools.
0% token emissie wil zeggen dat de APY die je krijgt dus volledig vekregen is uit de fees voor het platform.
Er is een maximum van 80k tokens en die zijn voor de volle 100% gemint. Geen inflatie meer dus (nog wel 2k vested tokens ergens in 2023 die vrijkomen geloof ik).
Token is zeer stabiel in downmarkets, ongv. t' zelfde of beter als BTC.
De APY's zijn ook stijgende elke maand. Token zelf zou qua waarde op +- 4 a 5k moeten zitten als je vergelijkt met waarmee hun competitie qua TVL & tokenprijs te maken heeft (YFI finance met name).
Goed team, support vrijwel alle chains (10 geloof ik nu!) en de meest smetteloze track-record van alle DEFI projecten. Geen hacks, geen bugs, geen fouten. Hun security team vind wél fouten in code die al ge-audit is door externe partijen echter.
Heb er zelf sinds om bovenstaande redenen een paar weken geleden 10k van bijgekocht (CAKE de deur uit gedaan), gebruik hun platform al sinds mei en spreek regelmatig met hun mods, devs en community leaders. Ze zijn een beetje de tweakers.net in DEFI qua community. Vriendelijk, responsief, drukke discord, volwassen en tech-savvy.
#endofshill
De 200% apy op Cronos kwam een beetje door de marktomstandigheden gister. Inmiddels is het weer 80%. Nog steeds mooi natuurlijk en hopelijk een goede basis voor de prijs. Want die apy wordt gerealiseerd op basis van een percentage van de kluisopbrengsten oftewel er wordt automatisch ingekocht dus als er niemand verkoopt stijgt de prijs.
Ik hoop echt dat bifi de waarde krijgt die je voorspelt. Het blijft echter een alt dus in ongunstige tijden kan de koers als een baksteen in elkaar klappen (mei 2021 370 dollar).
Als je vavo wilt blijven gebruiken vraag je er ook wel een beetje omroflexx schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:05:
Vieze vuile kut bitvavo. Xlm withdrawals weer disabled
Geen zin om weer een andere exchange erbij te nemen.Xqlus1ve schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:08:
[...]
Als je vavo wilt blijven gebruiken vraag je er ook wel een beetje om
Wat is er mis met nano?roflexx schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:09:
[...]
Geen zin om weer een andere exchange erbij te nemen.
Hier kwam ik gisteren ook te laat achter, dus XLM maar weer verkocht, nog lekker met 50 euro verlies en taker fees ook. Thanks Bitvavo.roflexx schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:05:
Er wordt hier al weken gesproken over withdrawal issues met bitvavo en zeker met name XLM, en NANO is al door vele genoemd als een prima vervanger met een verwaarloosbare fee.ETH2.0 schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:18:
[...]
Hier kwam ik gisteren ook te laat achter, dus XLM maar weer verkocht, nog lekker met 50 euro verlies ook. Thanks Bitvavo.
Geen medelijden dus
Er zijn prima alternatieven op de markt. Coinbase in combinatie met Coinbase Pro, je kunt iDeal gebruiken om er fiat op te krijgen.
Wil je uitgebreide opties voor trading, kijk dan eens naar FTX Pro. Daar kun je gewoon met SEPA je fiat op de Exchange krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 05-12-2021 11:37 ]
FTFYjvel92 schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:29:
Snap echt niet dat men nog steeds loopt te ouwehoeren met Exchanges als Bitvavo, terwijl er bijna dagelijks wel iemand voorbijkomt die een slechte ervaring heeft of het zelfs geld heeft gekost.
Er zijn prima alternatieven op de markt. Coinbase in combinatie met Coinbase Pro, je kunt iDeal gebruiken om er fiat op te krijgen.
Wil je uitgebreide opties voor trading, kijk dan eens naar FTX Pro. Daar kun je gewoon met SEPA je fiat op de Exchange krijgen.
Zit enkel bij Bitvavo (gestopt bij Binance toen KYC kwam), ik ben volledig tevreden. Het zijn met name onwetenden die tegen problemen aanlopen:jvel92 schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:29:
Snap echt dat men nog steeds loopt te ouwehoeren met Exchanges als Bitvavo, terwijl er bijna dagelijks wel iemand voorbijkomt die een slechte ervaring heeft of het zelfs geld heeft gekost.
- Geld proberen te storten tijdens grote prijsactie (dan duurt het langer en dat ligt niet eens volledig aan Bitvavo maar ook aan de payment processor) in plaats van zorgen dat je vast een potje klaar hebt staan --> klagen in dit topic.
- Marketorders uitvoeren bij grote prijsactie in plaats van handmatig limit orders plaatsen in de geavanceerde modus vlak onder de bied of laat zodat ze ook direct worden uitgevoerd maar tegen de prijs die je zelf hebt bepaald -> klagen in dit topic.
- Het dunne orderboek enkel als nadeel zien, iedere order die te hoog of te laag wordt uitgevoerd t.o.v. de marktprijs op andere beurzen heeft ook een tegenpartij die slim gebruik maakt van de actie (zorg dat jij diegene bent die mazzel heeft) --> klagen in dit topic
- XLM proberen te verzenden terwijl al 100x is langsgekomen dat dit momenteel niet lekker werkt terwijl er genoeg alternatieven zijn --> klagen in dit topic
Zucht....
Bitvavo is gewoon een betrouwbare partij, maar kleiner dan bijvoorbeeld Binance. Ik heb 100x liever dat zij mijn KYC info hebben t.o.v. die gladde aal van een CZ bij Binance met zijn lotterijen.
Mijn handen jeuken ook maar ik wacht toch nog even op de uitbraak. Het ziet er allemaal nog niet overtuigend uit.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:47:
We zitten nog steeds in de uitverkoop, inkopen!
Of je wacht de weekly close af en kijkt wat de markten morgen gaan doen. Het is maar net hoeveel risico je bereid bent te nemen .Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:47:
We zitten nog steeds in de uitverkoop, inkopen!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
En dan wanneer alles stijgt, dan ben je telaatzwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:55:
[...]
Of je wacht de weekly close af en kijkt wat de markten morgen gaan doen. Het is maar net hoeveel risico je bereid bent te nemen .
Dat ga ik doen. Leuk het terugkrabbelen naar 49k, eerst maar zien wat de richting gaat zijn. Als het qua impact lijkt op de 2020 maart crash is de koers niet meteen weer terug op het oude niveau.zwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:55:
[...]
Of je wacht de weekly close af en kijkt wat de markten morgen gaan doen. Het is maar net hoeveel risico je bereid bent te nemen .
En gisteren heerlijk avondje vieren was een stuk leuker dan naar koersen turen op een monitor.
Je bent nooit te laat, hooguit iets laterVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:06:
[...]
En dan wanneer alles stijgt, dan ben je telaat
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit inderdaad, lekker Klaas vieren. Wel een heel vreemde klaasavond, met onze gebruikelijke best grote groep en allemaal in kleine groepjes thuis met videoverbinding ipv allemaal bij elkaar. Maar het mocht de pret niet drukken.Joosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:07:
[...]
Dat ga ik doen. Leuk het terugkrabbelen naar 49k, eerst maar zien wat de richting gaat zijn. Als het qua impact lijkt op de 2020 maart crash is de koers niet meteen weer terug op het oude niveau.
En gisteren heerlijk avondje vieren was een stuk leuker dan naar koersen turen op een monitor.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hoeft toch niet, zet je een buy order boven de weerstand. Ja dan mis je het eerste deel maar mocht er een pump komen zit je er toch in.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:06:
[...]
Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:06:
[...]
Ik heb al een stash / fluf btc. Dus ik vind het niet erg mocht de koers herstellen. Maar ook niet om met een dikke vette rode body candle die 41k nog eens op te zoeken ipv een wick. Smijt ik er dan wel wat extra pleuro tegen aan.Ngangatar schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:08:
[...]
Je bent nooit te laat, hooguit iets later.
Voor hetzelfde geld is het een mei - juli 2021 on repeat. Gaan we lafjes tussen 40 - 50k range bouncen tussen nu en maart.
Het was anders goed te voorspellen.
Ik heb bitvavo noot gebruikt en na alle berichten hier over suspended trading en withdrawals zou ik er ook nooit gebruik van maken.roflexx schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:05:
Volgens mij zijn hier al vaak genoeg alternatieven genoemd die wél bruikbaar zijn met n beetje volatiliteit.
Ik ben zeer tevreden over de snelheid en stabiliteit van bitstamp en kraken.
Dyor
Ik lul ook zomaar wat
Hij reageert nergens op zover ik kan zien. Instant blocked, hoe je t ook aanvliegt. Tweet liken? Block. Vraag in groepschat? Block. Private chat? Block. Ja dan niet hésampoo schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:14:
[...]
Het was anders goed te voorspellen.Als een onbekende met "Hi" voorbij komt in een DM dan is het niet ongewoon dat je de kans loopt om geblockt te worden, als het niet is omdat je voor een scammer verward wordt dan is het op zijn minst vrij lomp. Ik kan mij voorstellen dat bij iemand die heel veel DM's krijgt het geduld sneller op is.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Oog om oog, tand om tand…Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:34:
[...]
Hij reageert nergens op zover ik kan zien. Instant blocked, hoe je t ook aanvliegt. Tweet liken? Block. Vraag in groepschat? Block. Private chat? Block. Ja dan niet hé
Wanneer die Cowen jullie eens een vraag stelt middels DM ofzo. Moet je hem ook gewoon blocken.
Moet je dan dat koppie es zien, heeft ie niet van terug
UberLurker Departement #GG.
De TVL van Bifi nu & de hoeveelheid beschikbare BIFI om te verkopen is heel anders dan in mei, dus denk niet dat we nog ooit zo laag gaan komen. Erg anders en vooral beter nu in dat opzicht.knakworst schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:02:
[...]
10.000 van de 80.000 tokens in bezit? Flinke whale.
De 200% apy op Cronos kwam een beetje door de marktomstandigheden gister. Inmiddels is het weer 80%. Nog steeds mooi natuurlijk en hopelijk een goede basis voor de prijs. Want die apy wordt gerealiseerd op basis van een percentage van de kluisopbrengsten oftewel er wordt automatisch ingekocht dus als er niemand verkoopt stijgt de prijs.
Ik hoop echt dat bifi de waarde krijgt die je voorspelt. Het blijft echter een alt dus in ongunstige tijden kan de koers als een baksteen in elkaar klappen (mei 2021 370 dollar).
Enne 10k usd haha. Was het maar zo'n feest 😂
Hahaha, made my day. Wel bizar hoeveel geld die gast binnen harkt met z'n premium membership. Iets van 1400 man lid via patreon a 129 dollar pm en dan heb je niet eens de mensen meegeteld die met crypto of per jaar betalen.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:38:
[...]
Oog om oog, tand om tand…
Wanneer die Cowen jullie eens een vraag stelt middels DM ofzo. Moet je hem ook gewoon blocken.
Moet je dan dat koppie es zien, heeft ie niet van terug
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zijn channel is echter wel 100% reclame vrij, iets wat vrij uniek is binnen het youtube wereldje.Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:40:
[...]
Hahaha, made my day. Wel bizar hoeveel geld die gast binnen harkt met z'n premium membership. Iets van 1400 man lid via patreon a 129 dollar pm en dan heb je niet eens de mensen meegeteld die met crypto of per jaar betalen.
Vooral andersom: Een manier om winst weer op je bankrekening te krijgen.-Splash- schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:33:
Bitvavo.... Dat is toch die omslachtige manier om geld op binance te krijgen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:44:
[...]
Vooral andersom: Een manier om winst weer op je bankrekening te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 16-12-2021 18:24 ]
SEPA op zoveel plekken beschikbaar, ik gebruik voornamelijk Binance nog voor BNB-card/cashback.jvel92 schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:29:
Snap echt (edit: niet - thanks @Xqlus1ve ) dat men nog steeds loopt te ouwehoeren met Exchanges als Bitvavo, terwijl er bijna dagelijks wel iemand voorbijkomt die een slechte ervaring heeft of het zelfs geld heeft gekost.
en ja ik kan natuurlijk ook voor de ruby CRO card gaan voor hetzelfde effect wat veel minder omslachtig is. maar mijn XLM methode (meestal bitvavo maar Kraken kan ook) buy low en sell higher met klein beetje winst of kiet draaien.
zolang je hier beetje tijd voor neemt en ver vooruit planned maak je hier ook winst uit.
hier mijn voorbeeld; wanneer mijn binance card onder de €150 aan waarde komt ga ik alvast XLM proberen te kopen, er staat altijd wel wat euro's klaar voor -10, -15%% drops, vaak hitten ze niet maar dit keer wel met recentelijke crash.
voor mij heeft BNB meer waarde dan CRO, want ik hoef geen netflix en ook geen spotify.
BNB met de launchpad en launchpool rewards is meer winst dan bv met de ruby cro card.
op mijn betaalrekening staat nu letterlijk €0 🤗
ik ga naar winkels waar ze visa accepteren. maar zovaak kom ik niet daar hoor want heb ook weinig te zoeken in winkels want alles is online te halen 👍
nothing stops this train
Hopelijk is dat binnenkort gewoon weer mogelijk vanaf Binance....MicroWhale schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:44:
[...]
Vooral andersom: Een manier om winst weer op je bankrekening te krijgen.
Ik doe het wel op die manier. Is er een andere manier om het makkelijker te doen? Hoor het dan graag.-Splash- schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:33:
Bitvavo.... Dat is toch die omslachtige manier om geld op binance te krijgen?
Als je diep in het BNB eco-systeem zit met de launchpad en hun kaart met cashback etc vind ik het wel begrijpelijk dat je gebruik blijft maken van Binance.Kol Nedra schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:52:
[...]
SEPA op zoveel plekken beschikbaar, ik gebruik alleen Binance nog voor BNB-card en cashback.
en ja ik kan natuurlijk ook voor de ruby CRO card gaan voor hetzelfde effect wat veel minder omslachtig is. maar mijn XLM methode (meestal bitvavo maar Kraken kan ook) buy low en sell higher met klein beetje winst of kiet draaien.
zolang je hier beetje tijd voor neemt en ver vooruit planned maak je hier ook winst uit.
hier mijn voorbeeld; wanneer mijn binance card onder de €150 aan waarde komt ga ik alvast XLM proberen te kopen, er staat altijd wel wat euro's klaar voor -10, -15%% drops, vaak hitten ze niet maar dit keer wel met recentelijke crash.
voor mij heeft BNB meer waarde dan CRO, want ik hoef geen netflix en ook geen spotify.
BNB met de launchpad en launchpool rewards is meer winst dan bv met de ruby cro card.
op mijn betaalrekening staat nu letterlijk €0 🤗
ik ga naar winkels waar ze visa accepteren. maar zovaak kom ik niet daar hoor want heb ook weinig te zoeken in winkels want alles is online te halen 👍
Wat betreft de cashback kaarten, vind ik het allemaal wel erg omslachtig en als veel werk klinken om wat cashback te krijgen op je uitgaven. Begrijp overigens dat het voor sommigen erg goed werkt en het kan leuk zijn om dit te maximaliseren. Maar als ik kijk naar mijn eigen situatie en uitgaven patroon zou bij mij dat echt weinig zoden aan de dijk zetten, laat staan dat ik overal met een visa kan betalen. Netflix en Spotify deel ik bijvoorbeeld met familie, daar kan geen cashback tegenop
Heb overigens wel zo'n CDC kaartje, maar heb het vooral als backup indien ik een gedeelte van mijn crypto wil cashen en er snel beschikking over wil hebben.
Als je denkt we gaan naar de maan gaan we rekt.
Als je bang bent voor een drop gaan we naar de maan.
Ik voel me redelijk oncomfortabel om op dit moment crypto te hebben en voor mn gevoel is dat een goed teken.
We gaan al bijna een maand om laag, waarom zou die trend opeens breken? Er heerst in toenemende mate onzekerheid op de beurzen, wat dus ook negatieve invloed heeft op crypto.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:06:
[...]
En we hebben 69k al gehaald, mooi getal voor de ATH van deze bullrun
Niet naar omkijken en 5 jaar wachten.Darrell schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:34:
Crypto is echt reverse psychology.
Ik voel me redelijk oncomfortabel om op dit moment crypto te hebben en voor mn gevoel is dat een goed teken.
Probleem met crypto is dat iedereen het saldo elke dag checkt. Totaal niet nodig.
Ja het is voor mij ook een lange termijn dingetje.MaStar schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:35:
[...]
Niet naar omkijken en 5 jaar wachten.
Probleem met crypto is dat iedereen het saldo elke dag checkt. Totaal niet nodig.
Maar de correlatie gevoel en koersrichting vind ik wel opvallend worden.
lol, 129 dollar per maand?Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:40:
[...]
Hahaha, made my day. Wel bizar hoeveel geld die gast binnen harkt met z'n premium membership. Iets van 1400 man lid via patreon a 129 dollar pm en dan heb je niet eens de mensen meegeteld die met crypto of per jaar betalen.
Volgens die denkwijze zou geen enkele munt of aandeel kunnen stijgen...PWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:35:
[...]
We gaan al bijna een maand om laag, waarom zou die trend opeens breken?
Binance heeft het lang kunnen rekken maar ze zijn niet compliant, ideal zie ik zeker niet meer gebeuren, daar hadden ze al een handigheidje voor gevonden maar dat is nu voorbij.-Splash- schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:25:
[...]
Hopelijk is dat binnenkort gewoon weer mogelijk vanaf Binance....
BlockFi, Nexo, Celcius zijn geloof ik de wat bekendere namen, iemand hier ervaring met Haru Invest?
Zojuist all in gegaan.Darrell schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:34:
Crypto is echt reverse psychology.
Heb ik de afgelopen maanden ook gehad, en dan vooral in de zomer. De zomer dat men dacht dat 20k onvermijdelijk was. Aan de andere kant ben intrinsiek op crypto nog erg bullish, maar op de rest niet echt. En volgende week zou zomaar een behoorlijk rode week kunnen worden voor equity markten, dus ik ben wel extra voorzichtig.
Ik zou er ook niet blind vanuit gaan dat we nu richting de 62k trenden zonder nieuwe correcties. Maakt natuurlijk geen reet uit als je er echt voor de lange termijn in zit, maar wel als je net bent ingestapt of nog enorme verwachtingen voor december hebt.
Het meest bullish scenario voor mij is dat we nu gewoon een week (of twee) gaan rangen en uitkomen rond de 55k voor de kerst. Iets minder volatiliteit voor iets minder gains, ik zou er voor tekenen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
zolang er geprint word/ inflatie omhoog blijft gaan/ rente laag blijft===> moonPWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:35:
[...]
We gaan al bijna een maand om laag, waarom zou die trend opeens breken? Er heerst in toenemende mate onzekerheid op de beurzen, wat dus ook negatieve invloed heeft op crypto.
Dump was ook gewoon makkelijk voor Whales om nog meer btc in te slaan. De timing perfeft, fud mbt omi variant gepakt om te dumpen en alle longs kapot te maken. De boel is nu weer schoon, veel mensen zitten short (die kunnen gehunt worden), en voor de idioten die erin geloven er is een cme gap, er is paniek F&G staat op 18!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 05-12-2021 13:51 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Heftig, des te meer reden om een cold storage wallet aan te schaffenNopheros schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:58:
[Afbeelding]
150 Miljoen USD weg op Bitmart...
https://twitter.com/sheld...tatus/1467316252855226368
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2021 14:01 ]
had nog getwijfeld om SOL en ETH aan te kopen maar natuurlijk te lang gewacht om terug door te zakken waardoor het terug gestegen is, FIAT staat alvast klaar voor volgende keer en de kooporders ook.
[ Voor 17% gewijzigd door Philtjens op 05-12-2021 14:01 ]
Even de mobiel erbij tijdens bakkie koffie, wc bezoek of whatever.
Merk echt wel dat ik erg veel kijk. En niet eens weet waarom. Alsof DOT binnen een uur 60% doet ofzo
Oh als je een tip wilt… ik heb hier namelijk een PF vol met muntjes die blijven droppenPhiltjens schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:00:
had gehoopt dat dit weekend nog een drop zou komen en men koop orders gehit zouden worden, zal hem denk ik niet worden.
had nog getwijfeld om SOL en ETH aan te kopen maar natuurlijk te lang gewacht om terug door te zakken waardoor het terug gestegen is, FIAT staat alvast klaar voor volgende keer en de kooporders ook.
Ik check alleen veel de charts als ik een long of short heb lopen en voor het spot traden met alts. Als ik alles op de Ledger zou parkeren zou ik weinig meer kijken denk ik.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Een gewetensvraag en dan met name voor de hodlers onder ons. Hoe vaak per dag bekijken jullie de charts eigenlijk?
Merk echt wel dat ik erg veel kijk. En niet eens weet waarom. Alsof DOT binnen een uur 60% doet ofzo
Gelukkig alleen shitcoins kwijt, die gaan uiteindelijk toch naar 0 kun je ze net zo goed in 1 keer kwijt zijn.Nopheros schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:58:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2021 14:10 ]
Heb alleen ETH en SOL vind het goed zo 👍😂Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:06:
[...]
Oh als je een tip wilt… ik heb hier namelijk een PF vol met muntjes die blijven droppen
Jij of zij? Hot wallets zijn nou eenmaal nodig, maar als je security subpar is( wat ik echt bizar vaak vind voorkomen in crypto) dan benne alles weg. Mede hierom zal ik op dit moment ook niet zo snel crypto DeFi gaan vertrouwen mocht ik echt meer vermogen gaan stallen in crypto. Misschien is dit ook wel relateerde aan de krakkemikkige solidity meuk en heeft Cardano daar wel een goed punt.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:59:
[...]
Heftig, des te meer reden om een cold storage wallet aan te schaffen
Funds are SAFU lost. * knakworst haalt Ledger van marktplaats.Nopheros schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:58:
[Afbeelding]
Iets te duidelijk dat jij je bags hebt geleegd ergens in de afgelopen tijd..PWSteal schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:35:
[...]
We gaan al bijna een maand om laag, waarom zou die trend opeens breken? Er heerst in toenemende mate onzekerheid op de beurzen, wat dus ook negatieve invloed heeft op crypto.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat is niet wat ik bedoel. Om een trend om te laten staan van dalend naar stijgend heb je mensen nodig die instappen. Voordat mensen in gaan stappen heb je een trigger nodig waardoor mensen denken dat de prijs gaat stijgen. Die triggers zijn er momenteel maar weinig.Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:42:
[...]
Volgens die denkwijze zou geen enkele munt of aandeel kunnen stijgen...
Stijgende inflatie is voor veel mensen geen trigger om te kopen, maar juist om geld apart te zetten om hun primaire levensbehoeften te kunnen bekostigen. En als je al bang was voor inflatie had je waarschijnlijk al ingekocht.
We zitten al anderhalf jaar in een bullrun en dit zijn nog steeds prima niveaus waarop je winst kan pakken als je al sinds voor de bullrun erin zit. De kans dat als je nu koopt en rekt gaat is naar mijn mening nog steeds hoger dan flinke gains maken.
Begin dit jaar al ergens maar ben sindsdien al weer aan het DCA'en. Ik deel alleen de hopium niet dat we op korte/mid termijn nog flinke opwaartse beweging gaan zien, lange termijn ben ik uiteraard bullish.Stokstaart schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:33:
[...]
Iets te duidelijk dat jij je bags hebt geleegd ergens in de afgelopen tijd..
Ongeveer 10 minuten per dag. Kijk voornamelijk naar de daily, weekly en monthly voor de markt structuur. Heb verder ook geen apps op mijn telefoon waarmee ik mijn PF kan tracken, doe dat ongeveer 1x per maand in een Excel. Geeft mij veel rust en op de lange termijn is de huidige prijsactie ook niet relevant.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Een gewetensvraag en dan met name voor de hodlers onder ons. Hoe vaak per dag bekijken jullie de charts eigenlijk?
Ben overigens wel veel tijd kwijt aan het volgen van de ontwikkelingen, onderzoek doen naar projecten etc. Maar dat vind ik leuk om te doen.
[ Voor 9% gewijzigd door jvel92 op 05-12-2021 14:51 ]
69420 x per dag ongeveerSkrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Soms 3x per dag. Soms 3 keer per 3 maanden. Echt heel verschillend.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
>Long term HODLPatroo schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:45:
Iemand die nog goede/slechte ervaringen heeft met CeFi/DeFi platformen voor alleen het dca'en van BTC en ETH? Dus puur bedoeld voor long term HODL (geen trading) en alleen bovengenoemde coins, dus een aardige % yield is mooi meegenomen.
BlockFi, Nexo, Celcius zijn geloof ik de wat bekendere namen, iemand hier ervaring met Haru Invest?
>Aardige yield
Pick one. Ik zou mijn BTC/ETH geen jaren op een CeFi platform laten staan.
Ik zou ETH gewoon op de ledger zetten en wachten op PoS en als je je BTC wilt riskeren, eerst even langs Celsius voor de promos en daarna de veiligste plaats kiezen. Celsius is wat slecht in het nieuws geweest recent wel.
Het enige juiste antwoord is 42.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Gemiddeld ergens rond de 1.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Om en nabij de 30x per uur, maar soms ook 30min per uur.Skrunsies schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:04:
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-12-2021 15:29 ]
Zero.
Maar dan wel meteen 16 uur aaneengesloten natuurlijk.
Haha, nee alsjeblieft!YES schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:29:
[...]
Maar dan wel meteen 16 uur aaneengesloten natuurlijk.
Jij bent zeker zo'n persoon die wel sociale contacten heeft en buitenkomt en zo? Bah.MicroWhale schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:34:
[...]
Haha, nee alsjeblieft!Ik wil nog wat leven tussendoor.
YES schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:36:
[...]
Jij bent zeker zo'n persoon die wel sociale contacten heeft en buitenkomt en zo? Bah.
Huh, wat is dat? Kun je dat eten? Het is meer dit:
Iedereen zit op de minutengrafiek te kijken of ze hun crypto's moeten dumpen. Dat wordt een self fulfilling prophecy.
Ja. Of nee.zwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:01:
Gaan we de 41/42k nog een keer testen? En dan omhoog of level down 28/30k?
Ja en nee.
Had deze video gemaakt voor dit topic, nu 106.000 views
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik heb net gekocht, dus waarschijnlijk wel ja.zwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:01:
Gaan we de 41/42k nog een keer testen? En dan omhoog of level down 28/30k?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
idd ADA is wel heel cheapzwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:20:
Gelukkig heeft @Verwijderd op tijd ingekocht voordat hij te laat was.
CELR ook trouwens
https://coinmarketcap.com/currencies/maxcoin/JDx schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:19:
Allemaal rekt, nu Max nog
-7%, das al redelijk rekt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Deze doet misschien nog wel het meeste pijn, DOT staat in staking bij mij maar had echt minimaal de helft moeten verkopen op 55 dollar..Zazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:21:
DOT staat er ook echt treurig bij, gehalveerd in 4 weken tijd
Best wel om te janken dus 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zit in hetzelfde schuitje…hetzelfde geldt ook voor de meeste andere alts, die zijn nu weer ongeveer niveau van de dip van vrijdag.sjorremans schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
[...]
Deze doet misschien nog wel het meeste pijn, DOT staat in staking bij mij maar had echt minimaal de helft moeten verkopen op 55 dollar..
Heel uitdagend om bij te kopen, maar ik doe het niet. Ik heb te weinig vertrouwen dat we de komende week weer omhoog zullen gaan.
Verwijderd
6K ingekocht op 1.12, 4K nieuwe order op 1 euro. Kom maar opzwembroek schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:20:
Gelukkig heeft @Verwijderd op tijd ingekocht voordat hij te laat was.
Shit happens. Ik kan je ook een verhaal vertellen van kort geleden wat ik had met TRAC. Deze stonden vast op Kucoin. Koers daar 2,40, koers coinbase over de 6. (60k verschil.) Maar vooral blijven lachen.sjorremans schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
[...]
Deze doet misschien nog wel het meeste pijn, DOT staat in staking bij mij maar had echt minimaal de helft moeten verkopen op 55 dollar..
Ik voel de pijn al is bij mij het grootste gedeelte btc en eth wat ook in staking staat, soort van hodl pot. Daarnaast nog veel LINK en DOT, die aardig bloeden beide..Zazabez1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:29:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje…hetzelfde geldt ook voor de meeste andere alts, die zijn nu weer ongeveer niveau van de dip van vrijdag.
Heel uitdagend om bij te kopen, maar ik doe het niet. Ik heb te weinig vertrouwen dat we de komende week weer omhoog zullen gaan.
Wel met winst LUNA en MATIC verkocht, moet ik dus vaker doen. Gedeelte daarvan in extra LINk gestopt op 19 dollar.
Heb nu nog een aardig bedrag USDT staan en denk dat ik nog buyorders ga zetten voor BTC rond de 45000 en voor ETH rond 3750.
Ik denk en vermoed dat we nog wel een keer de 42-44k range gaan opzoeken namelijk en dat dit het nog niet is geweest 🤓
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Moet je een ding nageven, je hebt wel lef! Hoop dat het beloond wordt zoals het hoort! High risk high rewards!Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:30:
[...]
6K ingekocht op 1.12, 4K nieuwe order op 1 euro. Kom maar op
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/x7ceEOujWeokKM2pZ5wVe8nh.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/yBbWG7f5UpQ81h34ErBDcBhq.png?f=user_large)