Echt niet dat is morgen. Vandaag is fake-pakjesavond.Firestorm schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:57:
Pakjesavond is het waren!
Mijn portfolio herstelt zich eindelijk weer een beetje....
49k allen!!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja, bij mij puur door ETH. BTC en de rest is gewoon bagger..MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:06:
Mijn portfolio herstelt zich eindelijk weer een beetje....
Kijk net op coinmarketcap en schrik me helemaal de tering, dacht 38 K te zien...
Keek nog een keer en zag 48 staan, heb ik toch m’n 10k groene candle te pakken 🥳
Keek nog een keer en zag 48 staan, heb ik toch m’n 10k groene candle te pakken 🥳

Allemaal mooie groene kaarsjes weer op de 5m. Hup hup terug omhoog, de weak hands kunnen hoger terug kopen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Geloof er helemaal niks van!Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:13:
[Afbeelding]
Allemaal mooie groene kaarsjes weer op de 5m. Hup hup terug omhoog, de weak hands kunnen hoger terug kopen.
Hou dat vast, tot de 62k!
Crypto in het 8 uur journaal met oud nieuws, bearmarket confirmed?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
De FOMO van mensen die nu een kans zien begint nu. Bullish!UniMatrix schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:18:
Crypto in het 8 uur journaal met oud nieuws, bearmarket confirmed?
Heel wat mensen, waaronder ik, die in 2018 rekt zijn gegaan op deze tokenClimbon schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:23:
REQ heeft zich ook aardig hersteld
Bijzonder dat deze het nu weer zo goed doet.
Heeft die Michael van der Poppe toch gelijk.LarryD schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:20:
[...]
De FOMO van mensen die nu een kans zien begint nu. Bullish!
Dit is natuurlijk een mini dead cat bounce waardoor alle retail shrimps straks weer teleurgesteld raken als we 42k nog een keer gaan testen voordat we echt gaan moonenRichh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:13:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Gebruik jij nou een Fok! smiley?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:26:
[...]
Dit is natuurlijk een mini dead cat bounce waardoor alle retail shrimps straks weer teleurgesteld raken als we 42k nog een keer gaan testen voordat we echt gaan moonen [Afbeelding]
Euhm huh?Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
Eerlijk gezegt hoop ik nog dat we ff wat gaan zakken zodat ik nog wat kan inkopen
Dalingen van 15 tot 30% hebben we vandaag gehad.
Van mij mag het nu wel weer omhoog. De bull market support band lonkt.
Hoe groot moet een daling zijn voordat jij inkoopt?Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
Eerlijk gezegt hoop ik nog dat we ff wat gaan zakken zodat ik nog wat kan inkopen
Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:04:
Vandaag is het (hopelijk) to the moon avond!
Ik snap jou niet.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
Sst, niet doorvertellen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
10k einde jaar! HopiumGioStyle schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:34:
ETH is flink op weg naar de 5k.
Heerlijk zo'n shakeout. Wmb kunnen we nu door voor een bizarre rally. En dan ben ik er wel even klaar mee moet ik zeggen.
Same here. Net geliquideerd in die diepe dip; dat is lastig weer goed te maken. Daar heb je helemaal niets aan, maar je bent niet alleen. Lastig probleem ook om goed op te lossen. Met een stop-loss heb je hetzelfde, dan word ook gewoon uitgestopt en zie je de volgende ochtend je verlies. Gelukkig is het maar geld cryptoScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:06:
[...]
Jep ik had 2 posities lopen met als liquidatie 46k. Net aangetikt en de prijs schuift vrolijk omhoog.
Ik heb nu officiëel 0 Bitcoin. De rest van m'n portfolio is gelukkig nog in tact.
Ja lekker man. Morgen word je wakker op 39k en dan nog maar een keer roepen van heerlijk.Basxt schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:47:
Heerlijk zo'n shakeout. Wmb kunnen we nu door voor een bizarre rally. En dan ben ik er wel even klaar mee moet ik zeggen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Positief blijven tijger! To the moon!zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:51:
[...]
Ja lekker man. Morgen word je wakker op 39k en dan nog maar een keer roepen van heerlijk.
Pingo, is that you?Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:51:
[...]
Ja lekker man. Morgen word je wakker op 39k en dan nog maar een keer roepen van heerlijk.
Nou.... Was vanmorgen kut wakker worden, maar sta zelfs al weer op winst sinds voor ik naar bed ging. Vanavond stop losses zetten....
Ik heb gewoon een schijt hekel aan mensen die stoer lopen te doen met uitspraken als heerlijk zo'n shakeout.
Er zijn vandaag weer genoeg mensen rekt gegaan. Maar goed karma is een bitch dus zulke mensen komen vanzelf een keer aan de beurt.
Verwijderd
Rekt gaan hoort erbij als je eenmaal risico's neemt.zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:03:
[...]
Ik heb gewoon een schijt hekel aan mensen die stoer lopen te doen met uitspraken als heerlijk zo'n shakeout.
Er zijn vandaag weer genoeg mensen rekt gegaan. Maar goed karma is een bitch dus zulke mensen komen vanzelf een keer aan de beurt.
Amen. Laten we nu ook gewoon een klein beetje begrip voor elkaar hebben en beseffen dat er mensen zijn die op dit soort dagen enorme bedragen verliezen. Wil niet zeggen dat je niet mag posten. Wil ook niet zeggen dat je niet mag shorten en niet mag hopen op koersdaling ipv koersstijging maar ik heb ook altijd wat moeite met die ' ahh lekker laag inkopen ' ' ahh wat fijn om de weak hands er uit te gooien!'' als ik toch sterk het gevoel heb dat dat soort posts niet door mensen worden gemaakt die zelf een leuk stackje btc in hun pf hebben staan.zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:03:
[...]
Misschien kijk ik er zelf niet objectief genoeg naar omdat ik idd zo'n verliezer ben maar ik denk/hoop toch te kunnen zeggen dat ik met mijn posts nooit degene in een tegenovergestelde positie probeer te raken of irriteren.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben ondertussen uit LUNA maar ongekend wat een stijging weer, dikke ath ondanks de dip van vannacht en vanmorgen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Eerlijk is eerlijk ik weet niet hoe lang je erbij zit. En om eerijk te zijn maakt het mij niet zoveel uit. Voor mij is @zwembroek 1 van de oud gedienden. En ben het ook zeker met hem eens.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:04:
[...]
Rekt gaan hoort erbij als je eenmaal risico's neemt.
We weten allemaal dit een volatiele wereld is. Maar laten we gewoon hopen dat de run nog even aanhoudt en we allemaal happy onze doelen kunnen behalen.
Beetje respect voor elkaar. En simpele one liners er nu ingooien hebben we niks aan, je weet niet hoe het op anderen overkomt.
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 04-12-2021 21:13 ]
UberLurker Departement #GG.
Hier ook. Bizar wat een herstel.sjorremans schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:09:
Ik ben ondertussen uit LUNA maar ongekend wat een stijging weer, dikke ath ondanks de dip van vannacht en vanmorgen
Die mensen die rekt zijn gegaan, hebben die in paniek verkocht of hebben die met futures zitten kutten?zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:03:
[...]
Hoe gaat 't met de HEX fanboys? Prijs gaat lekker zo te zien
Nee je had gewoon op de 46k moeten kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
Sowieso beide denk je niet? Maar is het daar minder om? En als ik naar mezelf kijk ben ik zeker nog steeds rekt in vergelijking met gister ochtend ondanks redelijk herstel. Maar dat was niet helemaal de strekking van mijn post. Het gaat mij om die paar mensen die hier verkondigen dat zo'n shakeout heerlijk is. Maar ik ben er ook wel weer klaar mee voor vandaag. Goed weekend allen.mannowlahn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:19:
[...]
Die mensen die rekt zijn gegaan, hebben die in paniek verkocht of hebben die met futures zitten kutten?
Nog een kleine aanvulling. Er komt een keer een moment dat de panic sellers er beter vanaf komen dan de hodlers.
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2021 21:32 ]
Chaes schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:20:
Verwijderd
volgens mij waren het idd vooral cfd's. Daar begin ik zelf ook niet meer aan, ja je kan snel veel verdienen. Maar dan moet je er bovenop zitten, anders ga je gegarandeerd een keer rekt, zeker met een hefboom.mannowlahn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:19:
[...]
Die mensen die rekt zijn gegaan, hebben die in paniek verkocht of hebben die met futures zitten kutten?
Gewoon een paar zakken crypto kopen, beetje hodlen, gaat op en neer, beetje hodlen en dan verkopen met lekkere winst geeft zoveel meer rust.
Verkopen uit paniek is meer iets wat beginners doen, zelf ook genoeg gedaan. Bang dat je naar nul gaat.
Dit soort dips zijn gewoon niet goed voor crypto in het algemeen, die mensen die rekt gaan komen niet meer terug. En kranten,tv etc vertellen maar wat graag dat het weer is ingestort. Het moet natuurlijk wel een positief feestje blijven

en nu weer moon
Verwijderd
Zit net weer even naar de interface te kijken van bitvavo, maar misschien kunnen ze dat ook wel wat duidelijker vermelden. Er staat wel spread xx% Maar de beginner snapt daar niks van, en die klikt op kopen.edgarvh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:38:
[...]
Ik ben zeker niet aan het trollen, ben onlangs met crypto begonnen, dus gebruik ik de simpelere manier van traden. Gaat niet om grote bedragen, maar dit is gewoon even jammer dat de koers even snel ophoog ging. Achteraf viel het nog mee, want de kaars stond al iets boven de 48.000 euro
Crypto heeft dat beter voor elkaar, dan krijg je een prijs voor 10 sec.
Yep, ik voel me een soort Max Verstappen na vandaag.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:04:
[...]
Rekt gaan hoort erbij als je eenmaal risico's neemt.
En morgen gewoon op #1 finishen!
Hoezo veel mensen rekt? Alleen mensen met long posities, zijn er echt niet zoveel. Gewoon 2 of 4 weken wachten en je bent weer terug in positie. Wie is allemaal rekt danzwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:03:
[...]
Ik zit daarnet mijn dochter even te helpen met wiskunde..
En volgens mij komt alles weer goed. Blijkbaar kan je bij de banken gewoon weer 6% rente krijgen
:strip_exif()/f/image/8GZmrhh6pbRUnB82bCH3svum.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dan toch ook geen wonder dat die generatie het straks in crypto gaat zoeken.
6% rente… werkelijk. Mochten ze later al iets op een rekening hebben moeten ze er 6% voor gaan betalen.
En volgens mij komt alles weer goed. Blijkbaar kan je bij de banken gewoon weer 6% rente krijgen
:strip_exif()/f/image/8GZmrhh6pbRUnB82bCH3svum.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dan toch ook geen wonder dat die generatie het straks in crypto gaat zoeken.
6% rente… werkelijk. Mochten ze later al iets op een rekening hebben moeten ze er 6% voor gaan betalen.
Ja beide zijn dan rekt, voor de futures mensen 0.0 medelijden, part of the game. Voor de emos wel vervelend maar dat hebben we allemaal meegemaakt toen we net begonnen.zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:28:
[...]
Sowieso beide denk je niet? Maar is het daar minder om? En als ik naar mezelf kijk ben ik zeker nog steeds rekt in vergelijking met gister ochtend ondanks redelijk herstel. Maar dat was niet helemaal de strekking van mijn post. Het gaat mij om die paar mensen die hier verkondigen dat zo'n shakeout heerlijk is. Maar ik ben er ook wel weer klaar mee voor vandaag. Goed weekend allen.
Nog een kleine aanvulling. Er komt een keer een moment dat de panic sellers er beter vanaf komen dan de hodlers.
Iedereen die er al sinds januari er in zit heeft do al een keer meegemaakt. Zoals the Beatles zeiden, let it be, over een tijdje is alles weer terug. Of niet maar dan is het ook een interessante les geweest.
Heerlijk qua shakeout vind ik niet, maar vind het ergens wel fijns dat 100k Eoy niet gehaald gaat worden zodat we af zijn van al die mensen die blindelings iedereen volgen. Deze shit is niet te voorspellen, alleen voor degene met funds groot genoeg om te bepalen wat er gebeurt.
En ooit zullen panic sellers idd gelijk hebben, maar crypto currency gaat niet weg, alleen bepaalde token zullen minder waarde hebben, dat is goed, niks is oneindig.
Cheers, ik ga maar eens een goed glas Wiskey pakken en docu via Beatles aanzetten (aanrader!)
:fill(white):strip_exif()/f/image/p2YGeGs0q6EMfoC8h2EsuKqV.png?f=user_large)
Sjeesus. Ach, je moet wat op je brakke zaterdagavond
Hoi Pingo.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:28:
Sint en Piet zaten te denken
Wat ze de Tweakers Crypto Slowchat zouden schenken
To the moon and beyond zei Piet!
Sint schudde zijn hoofd: dat gaat zo maar niet!
Daarom bedachten zij hun eigen coin
De pay per note al was hun white paper nog ongoing
Daarom bij deze het niet financiële advies
Pepernoten, marsepein en chocola is beter dan rekteroni uit de diepvries!
Ondertussen stijgt bitcoin gestaag omhoog
Van een wickje hier en een wickje die er vandoor vloog
Sint las over arbitrage en zag zijn kans schoon
Bitcoin en paypernote met winst verkopen op Bitvavo is heel gewoon
Wees gerust mijn kinderen, makkers staak het wild geraas
Die boomercoin genaamd bitcoin is de ekte eindbaas
Tijd is aan onze zijde, al is het nu lastig broeder
Maar die vieze ponzi bende gaat straks gewoon weer omhoog loeder!
Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:00:
[...]
Hoi Pingo.
Sint en Piet zaten te denken
Wat ze de Tweakers Crypto Slowchat zouden schenken
To the moon and beyond zei Piet!
Sint schudde zijn hoofd: dat gaat zo maar niet!
Daarom bedachten zij hun eigen coin
De pay per note al was hun white paper nog ongoing
Daarom bij deze het niet financiële advies
Pepernoten, marsepein en chocola is beter dan rekteroni uit de diepvries!
Ondertussen stijgt bitcoin gestaag omhoog
Van een wickje hier en een wickje die er vandoor vloog
Sint las over arbitrage en zag zijn kans schoon
Bitcoin en paypernote met winst verkopen op Bitvavo is heel gewoon
Wees gerust mijn kinderen, makkers staak het wild geraas
Die boomercoin genaamd bitcoin is de ekte eindbaas
Tijd is aan onze zijde, al is het nu lastig broeder
Maar die vieze ponzi bende gaat straks gewoon weer omhoog loeder!
/f/image/kqwGsGEwxbnxfCYtBKFezRoE.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
op de een of andere manier vandaag nog niet voorbijgekomen,

bij deze
de lucht is eruit, mensen hebben een dip vaker gezien, dus....

bij deze
de lucht is eruit, mensen hebben een dip vaker gezien, dus....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2021 22:17 ]
Verwijderd
Moeten de mensen die aan het hodlen zijn nu bang worden?Skrunsies schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:21:
Zoek net even naar het laatste nieuws…
Nou het kan vriezen of dooien![]()
[Afbeelding]
Ik weet niet wat ik erger vind: de crash van afgelopen nacht, of het nieuwe logo van LTO. Wat een gedrocht.
Haha.WillemdeZijger schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:28:
Ik weet niet wat ik erger vind: de crash van afgelopen nacht, of het nieuwe logo van LTO. Wat een gedrocht.
Hoe gaat het eigenlijk met LTO? Ik heb de indruk dat het een tijdje wat minder ging qua prijs maar zeker ook naamsbekendheid en gebruik van de chain. Qua transactievolume stonden ze ooit in de top 10 maar nu al een tijdje niet meer. Of is dat inmiddels achterhaald?
Lekker hoor. De bearmarket duurt niet lang met dit tempo!
Qua prijs ging het best goed. Heeft een aardige rally gehad de eerste helft van november. Kwam zelfs in de buurt van de vorige ATH.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:31:
[...]
Hoe gaat het eigenlijk met LTO? Ik heb de indruk dat het een tijdje wat minder ging qua prijs maar zeker ook naamsbekendheid en gebruik van de chain.
Naamsbekendheid is daarmee ook wel toegenomen, al duurde het wel erg lang voordat men er een beetje positief over was. Kregen pas best laat in deze bullmarkt een beetje momentum. Die listing op KuCoin deed wat dat betreft wonderen.
Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:25:
[...]
Moeten de mensen die aan het hodlen zijn nu bang worden?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ceXdmXCi53iSQm9OPnigVQGH.jpg?f=user_large)
Nee, die moeten gewoon door HODLen.
ETH en SOL doen het verrassend goed. Zo lijkt de markt toch echt volwassener geworden te zijn wanneer coins met een use case relatief stabiel blijven t.o.v. de btcd die alts leegtrok in vorige cycles.
Inderdaad die doen het super, veel beter dan de markt, beiden ongeveer break even laatste week nu, en niet eens zo ver van ATH.Skalders schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:10:
ETH en SOL doen het verrassend goed. Zo lijkt de markt toch echt volwassener geworden te zijn wanneer coins met een use case relatief stabiel blijven t.o.v. de btcd die alts leegtrok in vorige cycles.
DOT doet het slechter dan de markt en staat zelfs -47.1% van ATH. Ik dacht dat DOT ook super solide was.
11,77% btc erbij gewonnen vandaag door te profiteren van de grillen van bitvavo.
Denk dat ik toch maar op die site ga stemmen als website van het jaar in de categorie crypto...
Grapje natuurlijk, ga maar een coinbase account aanmaken om daar de boel te stallen. Niet fijn om rekening te moeten houden met te dunne orderboeken
Denk dat ik toch maar op die site ga stemmen als website van het jaar in de categorie crypto...
Grapje natuurlijk, ga maar een coinbase account aanmaken om daar de boel te stallen. Niet fijn om rekening te moeten houden met te dunne orderboeken
En dat terwijl al bijna 10% van alle DOT in omloop vaststaat in de parachain auctions. Dat percentage zal alleen maar toenemen, dus de prijs zal echt wel weer herstellen mits BTC dat ook doet.ETH2.0 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:17:
[...]
Inderdaad die doen het super, veel beter dan de markt, beiden ongeveer break even laatste week nu, en niet eens zo ver van ATH.
DOT doet het slechter dan de markt en staat zelfs -47.1% van ATH. Ik dacht dat DOT ook super solide was.
Mijn 23 jarige scharrel is vandaag ingestapt.
Dat was hem dan mannen, tot over vier jaar.
Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staakt uw wild geraas.
'T heerlijk avondje is gekomen
'T avondje van sinterklaas.
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard
Makkers staakt uw wild geraas.
'T heerlijk avondje is gekomen
'T avondje van sinterklaas.
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard
Ha. Benjamin is het met me eens.Darrell schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:04:
Dit kan ook een dip zijn zoals we die in maart 2020 hadden.
[Afbeelding]
We gunnen hem ook gewoon zijn gains!Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:38:
Wtf, deze som kreeg ik 20 jaar geleden in de burgklas al. Toen was de rente wel nog 6%..Skrunsies schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:42:
En volgens mij komt alles weer goed. Blijkbaar kan je bij de banken gewoon weer 6% rente krijgen![]()
[Afbeelding]
Lijkt me niet echt een wtf gevalletje.Raaafie schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:10:
[...]
Wtf, deze som kreeg ik 20 jaar geleden in de burgklas al. Toen was de rente wel nog 6%..
De rentes mogen weliswaar gewijzigd zijn, maar de som en antwoord niet
Wel wtf, dat ze die boeken niet aanpassen..Tartarus schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:14:
[...]
Lijkt me niet echt een wtf gevalletje.
De rentes mogen weliswaar gewijzigd zijn, maar de som en antwoord niet
2 jaar oud en nog niemand werd gescamd of gerugpulledChaes schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:20:
Benjamin heeft me geblockt op Twitter. Ik had één tweet geliked van een gast die hem een kritische vraag stelde, en bam; blocked. Heb voor de rest nog nooit een tweet naar hem gestuurd oid. Ik ben zelfs uit het telegram kanaal gegooid dus het zit hem wel heel hoog als iemand kritiek heeft. Jammer, want ik vond/vind z'n analyses altijd zeer goed en down to earth.Darrell schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:49:
[...]
Ha. Benjamin is het met me eens.![]()
[YouTube: Bitcoin Flash Crash]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Waar gaan jullie de komende 4 jaar heen? Sabbatical met zijn tweeën?
Fijne Sinterklaas allemaal.
Ik hoop dat jullie allemaal mooie crypto gains krijgen en deze om weten te zetten in winst.
Mochten jullie vragen hebben over jullie cadeau gekregen ledgers en het aanmaken van keys, stel ze gerust in dit topic.
Er zijn zat mensen die jullie willen helpen met het aanmaken ervan en backups willen maken voor jullie
Ik hoop dat jullie allemaal mooie crypto gains krijgen en deze om weten te zetten in winst.
Mochten jullie vragen hebben over jullie cadeau gekregen ledgers en het aanmaken van keys, stel ze gerust in dit topic.
Er zijn zat mensen die jullie willen helpen met het aanmaken ervan en backups willen maken voor jullie
Hij heeft mij overal gebanned omdat ik “Hi” zei in DM op TG omdat ik wat wilde vragen. Neem het hem verder niet kwalijk maar het is wel een beetje extreem.Freekers schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:51:
[...]
Benjamin heeft me geblockt op Twitter. Ik had één tweet geliked van een gast die hem een kritische vraag stelde, en bam; blocked. Heb voor de rest nog nooit een tweet naar hem gestuurd oid. Ik ben zelfs uit het telegram kanaal gegooid dus het zit hem wel heel hoog als iemand kritiek heeft. Jammer, want ik vond/vind z'n analyses altijd zeer goed en down to earth.
[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 05-12-2021 01:11 ]
Nou de daily candle staat in de boeken. Een close op 49152 (Binance BTC/USDT). Heel benieuwd wat we er over 24u voor week close van kunnen maken!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ah, ligt dus niet aan mij. Heel vreemd idd.Chaes schreef op zondag 5 december 2021 @ 01:00:
Hij heeft mij overal gebanned omdat ik “Hi” zei in DM op TG omdat ik wat wilde vragen. Neem het hem verder niet kwalijk maar het is wel een beetje extreem.
You jinxed ittwit schreef op zondag 5 december 2021 @ 01:01:
Nou de daily candle staat in de boeken. Een close op 49152 (Binance BTC/USDT). Heel benieuwd wat we er over 24u voor week close van kunnen maken!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dat is een scharrel om te HODL'en!Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:38:
Nee joh, dit is gewoon zo'n verhaaltjessom waarbij de eindvraag is 'hoe oud is Frans' en het antwoord is dan altijd 69.Skrunsies schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:42:
En volgens mij komt alles weer goed. Blijkbaar kan je bij de banken gewoon weer 6% rente krijgen![]()
[Afbeelding]
Thanks kerel!Richh schreef op zondag 5 december 2021 @ 02:04:
[...]
Nee joh, dit is gewoon zo'n verhaaltjessom waarbij de eindvraag is 'hoe oud is Frans' en het antwoord is dan altijd 69.
Dat is hem. Super. Dan kan ik nu ook rustig op bed gaan.
Top forum
Verschil tussen werkpaarden (eth en sol) en showpaarden (btc) is duidelijk te zien inderdaad.Skalders schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:10:
Altijd uitkijken voor een rug pull....-Splash- schreef op zondag 5 december 2021 @ 07:08:
[...]
Ik weet het niet hoor.... Het ziet er nu wel leuk uit allemaal en de white paper is goed. Maar ik hoorde dat de waarde wel zakt over de jaren heen.
Ik ken hem verder niet maar het was denk ik verstandiger geweest om niet enkel een DM te sturen met "Hi" maar meteen je vraag te stellen.Chaes schreef op zondag 5 december 2021 @ 01:00:
[...]
Hij heeft mij overal gebanned omdat ik “Hi” zei in DM op TG omdat ik wat wilde vragen. Neem het hem verder niet kwalijk maar het is wel een beetje extreem.
Iets als:Raaafie schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:15:
[...]
Wel wtf, dat ze die boeken niet aanpassen..
Jan staked 50.000 $ADA in de $HODLA pool. Beargumenteer waarom dit na 10 jaar precies 0 euro waard is.
🤡
Verwijderd
Gelukkig een rustige nacht, langzaam weer omhoog.
Die nieuwe micron variant zal straks wel meevallen, hopelijk, en dan gaat het keihard moon, want waarom niet ,😎🚀
Die nieuwe micron variant zal straks wel meevallen, hopelijk, en dan gaat het keihard moon, want waarom niet ,😎🚀
Bitmart is gehacked. Safemoon, floki en shib buitgemaakt.
Wat die hackers tegenwoordig al niet doen voor 5 euro.
Edit: het was iets meer dan 5 euro
[Twitter: https://twitter.com/CryptoWhale/status/1467313193508909056?s=20]
Wat die hackers tegenwoordig al niet doen voor 5 euro.
Edit: het was iets meer dan 5 euro
[Twitter: https://twitter.com/CryptoWhale/status/1467313193508909056?s=20]
[ Voor 48% gewijzigd door Darrell op 05-12-2021 08:19 ]
Bitmart? Is dat een soort Aldi?
Benieuwd wat de maandag brengt. Stoploss zetten en gehunt worden of geen stoploss en gedumpt worden. Keuzes keuzes
Benieuwd wat de maandag brengt. Stoploss zetten en gehunt worden of geen stoploss en gedumpt worden. Keuzes keuzes
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op zondag 5 december 2021 @ 08:17:
Wat moeten ze er dan van maken?Raaafie schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:15:
[...]
Wel wtf, dat ze die boeken niet aanpassen..
Jan heeft 50k en zet die op de bank, hierdoor moet hij negatieve rente betalen en heeft hij na een jaar nog 47k
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Meanwhile, back in the city, the real pill, the nitty gritty
Sell yourself for your own soul
For a nickel, not a bag of gold
Behold, to what you've been told
Plus the bubba and roomies below
Money is the cause, tell me what's the path
Sell yourself for your own soul
For a nickel, not a bag of gold
Behold, to what you've been told
Plus the bubba and roomies below
Money is the cause, tell me what's the path
Ach zolang je niet hard forkt , kun je zo overstappen op een jonger crypto pareltje.-Splash- schreef op zondag 5 december 2021 @ 07:08:
[...]
Ik weet het niet hoor.... Het ziet er nu wel leuk uit allemaal en de white paper is goed. Maar ik hoorde dat de waarde wel zakt over de jaren heen.
Het is namelijk niet alleen de waarde die gaat zakken na verloop van tijd, helaas. Dat hadden ze er niet bij vermeld bij aanschaf.
De tijd leert of het tij keert
Als mensen in deze donkere tijden nog een mooie, stabiele investering zoeken:
BIFI (van Beefy Finance) haalt nu tussen de 60% (moonriver) en 200% (Cronos) op z'n BIFI maxi pools.
0% token emissie wil zeggen dat de APY die je krijgt dus volledig vekregen is uit de fees voor het platform.
Er is een maximum van 80k tokens en die zijn voor de volle 100% gemint. Geen inflatie meer dus (nog wel 2k vested tokens ergens in 2023 die vrijkomen geloof ik).
Token is zeer stabiel in downmarkets, ongv. t' zelfde of beter als BTC.
De APY's zijn ook stijgende elke maand. Token zelf zou qua waarde op +- 4 a 5k moeten zitten als je vergelijkt met waarmee hun competitie qua TVL & tokenprijs te maken heeft (YFI finance met name).
Goed team, support vrijwel alle chains (10 geloof ik nu!) en de meest smetteloze track-record van alle DEFI projecten. Geen hacks, geen bugs, geen fouten. Hun security team vind wél fouten in code die al ge-audit is door externe partijen echter.
Heb er zelf sinds om bovenstaande redenen een paar weken geleden 10k van bijgekocht (CAKE de deur uit gedaan), gebruik hun platform al sinds mei en spreek regelmatig met hun mods, devs en community leaders. Ze zijn een beetje de tweakers.net in DEFI qua community. Vriendelijk, responsief, drukke discord, volwassen en tech-savvy.
#endofshill
BIFI (van Beefy Finance) haalt nu tussen de 60% (moonriver) en 200% (Cronos) op z'n BIFI maxi pools.
0% token emissie wil zeggen dat de APY die je krijgt dus volledig vekregen is uit de fees voor het platform.
Er is een maximum van 80k tokens en die zijn voor de volle 100% gemint. Geen inflatie meer dus (nog wel 2k vested tokens ergens in 2023 die vrijkomen geloof ik).
Token is zeer stabiel in downmarkets, ongv. t' zelfde of beter als BTC.
De APY's zijn ook stijgende elke maand. Token zelf zou qua waarde op +- 4 a 5k moeten zitten als je vergelijkt met waarmee hun competitie qua TVL & tokenprijs te maken heeft (YFI finance met name).
Goed team, support vrijwel alle chains (10 geloof ik nu!) en de meest smetteloze track-record van alle DEFI projecten. Geen hacks, geen bugs, geen fouten. Hun security team vind wél fouten in code die al ge-audit is door externe partijen echter.
Heb er zelf sinds om bovenstaande redenen een paar weken geleden 10k van bijgekocht (CAKE de deur uit gedaan), gebruik hun platform al sinds mei en spreek regelmatig met hun mods, devs en community leaders. Ze zijn een beetje de tweakers.net in DEFI qua community. Vriendelijk, responsief, drukke discord, volwassen en tech-savvy.
#endofshill
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tr84vrBFNxtWko0vicdACtmg.jpg?f=fotoalbum_large)