gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Waarom zou je die stablecoin kopen?Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:00:
Ik wacht nog steeds tot mijn buy in order van 1 euro wordt aangetikt op Ada
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
alts moeten ook helemaal kapot nu. BTC dominance moet snel stijgen imo om hier op een goede manier uit te komen, en ja dat is voor alts ook goed in de toekomstDJ-Promo schreef op maandag 6 december 2021 @ 07:56:
[...]
Dit is inderdaad aardig REKT op mijn alts. Ben benieuwd wat er gaat komen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
deze stablecoin is niet backed met dollar, dus in deze concept is ADA een superieur muntje als stablecoin
als de prijs bij mijn volgende fiat salaris nog zo is dan dca ik weer wat ADA bij
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 06-12-2021 08:07 ]
nothing stops this train
Ik zit volledig in BTC/ETH (op KSM in crowdloan en KILT na) sinds een paar dagen, schade op alts redelijk weten te beperken dus in mijn eigen belang zeg ik:anti elppa schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:04:
[...]
alts moeten ook helemaal kapot nu. BTC dominance moet snel stijgen imo om hier op een goede manier uit te komen, en ja dat is voor alts ook goed in de toekomst
I approve of this post.
Ik heb alleen nog maar DOT in staking staan, en verder alles op BTC en ETH. Ik heb alleen het idee dat ik beter op USDT had kunnen gokkenYES schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:06:
[...]
Ik zit volledig in BTC/ETH (op KSM in crowdloan en KILT na) sinds een paar dagen, schade op alts redelijk weten te beperken dus in mijn eigen belang zeg ik:
I approve of this post.
Verwijderd
gokken? oei NGMIRay_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:08:
[...]
Ik heb alleen nog maar DOT in staking staan, en verder alles op BTC en ETH. Ik heb alleen het idee dat ik beter op USDT had kunnen gokken
nothing stops this train
Als je ervan overtuigt bent dat BTC/ETH op de lange termijn meer waard worden zit je prima toch?Ray_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:08:
[...]
Ik heb alleen nog maar DOT in staking staan, en verder alles op BTC en ETH. Ik heb alleen het idee dat ik beter op USDT had kunnen gokken
1 news item dat omi besmettingen een milder ziekte verloop hebben en we staan weer op 69kVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:08:
Gaat wel een tijdje duren voordat we hier uit zullen komen, ziet er somber uit de komende dagen. Nu sta ik nog goed stabiel vanwege de lage inkoop prijs op bepaalde munten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iets anders dan gokken is het momenteel niet. Het is al dik een maand dat het beide kanten op kan gaan. De positivo's struikelen over elkaar om te schreeuwen dat het 100k wordt en 10k-candles op een dag. Vervolgens klapt de boel in elkaar en is het 'ja dit zag ik al tiijjjjden aankomen hoor'. De enige manier om dit goed te doen was uitstappen en afwachten tot we een nieuwe higher high hadden neergezet, maar daar ben ik dan ook weer niet mans genoeg voor
Lange termijn maak ik mij geen zorgen over hoor. Ik heb 't nu meer over het tijdsbestek van een maandje.YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:11:
[...]
Als je ervan overtuigt bent dat BTC/ETH op de lange termijn meer waard worden zit je prima toch?
Nou, dan zit je prima, pleur het op een Ledger of zet het ergens neer waar het wat rente kan trekken en lekker slapen tot je rijk bentRay_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:14:
[...]
Lange termijn maak ik mij geen zorgen over hoor. Ik heb 't nu meer over het tijdsbestek van een maandje.
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 08:19 ]
Tweedehandsje op Amazon, altijd goede deal.YES schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:15:
[...]
Nou, dan zit je prima, pleur het op een Ledger of zet het ergens neer waar het wat rente kan trekken en lekker slapen tot je rijk bent
Ja echt ideaal joh, prima prijsjeknakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:23:
[...]
Tweedehandsje op Amazon, altijd goede deal.
[Afbeelding]
Over invested much?locmorto schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:10:
Spannend dat wordt weer een avondje wakker blijven
Verwijderd
Verwijderd
BTC100K2021 schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:31:
Verzet bij de alts lijkt langzaam gebroken, BTC dominance begint weer iets toe te nemen.
[Afbeelding]
https://nos.nl/artikel/24...-gekraakt-en-online-gezet
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
We gaan het wel weer zien de komende periode.
Met als extra feature een kaartje met 24 woorden alvast vooraf geprint. Super handig! Maar zie ik nu dat prime abonnee hem voor lagere prijs nieuw kunnen kopen?knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:23:
[...]
Tweedehandsje op Amazon, altijd goede deal.
[Afbeelding]
Verwijderd
Was about to say that.Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:41:
[...]
Met als extra feature een kaartje met 24 woorden alvast vooraf geprint. Super handig! Maar zie ik nu dat prime abonnee hem voor dezelfde prijs nieuw kunnen kopen?
Hey het is groen. Oh nu issie weer rood. Bitcoin is de joyfruit van crypto.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:41:
BTC doet zijn best om eruit te komen!
Moet je sneller zijn
Helaas een oude aanbieding. Maar op marktplaats staan ook nog goede deals. Zeker nu mensen een nieuwe hobby zoekenJoosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:41:
[...]
Met als extra feature een kaartje met 24 woorden alvast vooraf geprint. Super handig! Maar zie ik nu dat prime abonnee hem voor lagere prijs nieuw kunnen kopen?
Anyways, dat was mijn plan. Ongeacht wat de koers gaat doen. Ik hodl BTC. Als we een lange beer gaan zien, succes allemaal. Ik hoop dat er weer een leuk groepje mensen hier overblijft dan weer de komende jaren
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Edit: en hij werkt weer.
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 06-12-2021 08:56 ]
Verwijderd
Komt door al die paperhandsknakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:56:
En toen was Binance kapotstuk.
Edit: en hij werkt weer.
haha ja die krijgt flinke klappen
See you in the summer.mannowlahn schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:59:
[...]
haha ja die krijgt flinke klappenDat wordt wat langer wachten op leuke winsten. Als dit nog niets verder zakt dan vergroot ik mijn positie, denk dat de boel nog wel meer gaat dalen de komende dagen/uren.
6 cent lijkt me een goed steunniveau. Nee geen grap, ik meen het serieus. Je ziet de vorige bounce ook op 6 cent en vóór de enorme stijging was 6 cent lange tijd een weerstand.mannowlahn schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:59:
[...]
haha ja die krijgt flinke klappenDat wordt wat langer wachten op leuke winsten. Als dit nog niets verder zakt dan vergroot ik mijn positie, denk dat de boel nog wel meer gaat dalen de komende dagen/uren.
knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:03:
[...]
6 cent lijkt me een goed steunniveau. Nee geen grap, ik meen het serieus. Je ziet de vorige bounce ook op 6 cent en vóór de enorme stijging was 6 cent lange tijd een weerstand.
[Afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 09:05 ]
NeeVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:05:
knijters ada een booster prik ontvangen?goeie candle,
Geniet ervan. Was de laatste keer.
Hoewel.
[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 06-12-2021 09:08 ]
Haha goeie ninja edit.knakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:07:
[...]
Geniet ervan. Was de laatste keer.
Hoewel.
[Afbeelding]
Het is rood en het is groen.
In de crypto wereld is altijd wat te doen.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 09:10 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
jaFreekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
Wat moeten we hiervan denken? https://www.reddit.com/r/...000000_worth_of_usdt_out/
Verwijderd
Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
Wat moeten we hiervan denken? https://www.reddit.com/r/...000000_worth_of_usdt_out/
😳Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
Tether print gewoon geld bij…..?!? Wtf
Het lijkt de US dollar zelf welFreekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
DaT kAn ToCH HEleMAaL NiET in CrYPTo WANt dAT is VeEL beTeR dAN dE BAnKEnFreekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
overal dezelfde financiële boeven dus
Maar misschien hebben ze wel 2 miljard eth in onderpand? Het is een fud artikel.
En het werkt ook nog gezien de reacties hierknakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:17:
[...]
Maar misschien hebben ze wel 2 miljard eth in onderpand? Het is een fud artikel.
Ik zie nu dat er een reactie is geplaatst dat ze een audit hebben gehad in Juni. Dat stond er nog niet bij toen ik deze post las gisterenavond. https://tether.to/wp-cont...ves_report_2021-06-30.pdfknakworst schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:17:
[...]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Tether fud is minstens zo oud als bitcoin, het lijkt soms nog wel ouder. Ook bijzonder altijd hoe dit soort artikelen nooit in beeld komen als we van 50k naar 60k of 65k stijgen maar wel in de periodes waarin het wat minder gaat. Ik denk dat oorzaak en gevolg hier door elkaar lopen en deze tether fud niet zozeer de reden is van de koersdalingen, maar de koersdalingen wel reden zijn voor mensen om dit soort artikelen en content weer eens onder de aandacht te brengen ?Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:21:
[...]
Ik zie nu dat er een reactie is geplaatst dat ze een audit hebben gehad in Juni. Dat stond er nog niet bij toen ik deze post las gisterenavond. https://tether.to/wp-cont...ves_report_2021-06-30.pdf
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat kan toch ook helemaal niet anders? Voor de onderliggende waarde wordt ook massaal bijgeprint. Alternatief is een USDT die niet meer 1 USD waard is.Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:13:
[ Voor 7% gewijzigd door crypto-mdk op 06-12-2021 09:25 ]
Dit is letterlijk de post eronderBobmeister schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:17:
[...]
DaT kAn ToCH HEleMAaL NiET in CrYPTo WANt dAT is VeEL beTeR dAN dE BAnKEn
![]()
overal dezelfde financiële boeven dus
https://www.reddit.com/r/...ollars_ever_printed_were/
Dude, serieus?Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:25:
YouTube: Ethereum 2.0: ETH Will HIT $8k in DECEMBER ! Vitalik Buterin Q&A / E... , eth geeft een live presentatie.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
lolVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:25:
YouTube: Ethereum 2.0: ETH Will HIT $8k in DECEMBER ! Vitalik Buterin Q&A / E... , eth geeft een live presentatie.
Yes! CZ komt ons weer redden.roflexx schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:26:
Volgende week weer nieuwe bnb launchpad:)
Ze hebben het tempo er wel in laatste tijd.. 3 maand terug was het weken wachten tot er weer iets te halen vielroflexx schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:26:
Volgende week weer nieuwe bnb launchpad:)
Nee scam. Vitalik heeft alleen feesboek.Skrunsies schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:27:
[...]
Ja tuurlijk geloof je het niet ofzo, staat toch op joetjoep? DYOR
Verwijderd
Dipdag!GioStyle schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:35:
Hallo, het is vandaag moondag, geen dipdag. Wat is deze?
manipulasie
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 06-12-2021 09:40 ]
Of de diamands hands.. Het is maar hoe je het bekijkt.Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:40:
BTC probeert al een tijdje uit te breken maar de paperhands staan nog in de weg!
Hoe vaak kunnen we nog een dip kopen, zonder dat de chips op is?roflexx schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:54:
Ik heb maar weer de dip gekocht.
Verwijderd
Niet doen!!!!roflexx schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:54:
Ik heb maar weer de dip gekocht.
Dit soort ongein geeft toch support aan bnb. Waar Link en Dot gehalveerd zijn is bnb 15 procent onder ath.
[ Voor 6% gewijzigd door Beug op 06-12-2021 10:03 ]
Kan ook door iets anders komen hè, maar ik zie dat ie alweer in elkaar zakt
HODL your horses!Freekers schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:21:
[...]
Ik zie nu dat er een reactie is geplaatst dat ze een audit hebben gehad in Juni. Dat stond er nog niet bij toen ik deze post las gisterenavond. https://tether.to/wp-cont...ves_report_2021-06-30.pdf
Verwijderd
Begreep dat deze crash eigenlijk op 31 December zou moeten plaats vinden om de futures eruit te knikkerenelektriekert schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:07:
[...]
Kan ook door iets anders komen hè, maar ik zie dat ie alweer in elkaar zakt
Pas nieuw in Crypto zeker?
Hier ging al het luchtalarm af
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/R0O01THlWwtW74Ag8fwOsJl1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jeHufcdWKcMgiF14b9b2Lh4l.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y7USsjhnlQyP8nNszEjKN6oa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5eeAnvW4d4jysFTyq5SjpuO.jpg?f=fotoalbum_large)