[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.225 views

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04-2025
Raf1994 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:03:
Het is een feit dat bedrijven en groot verdieners investeren in Bitcoin.

Ik ben ook van principe dat men Bitcoin bewust probeert zo goedkoop mogelijk te houden, omdat Bitcoin zich altijd hersteld en op lange termijn stijgt van waarde.

Dus mensen blijf rustig. Steek geld er in dat je niet nodig hebt en wacht een paar jaar.

Gewoon Holden.
Waarom bedragen noemen?

[ Voor 18% gewijzigd door Madametussaud op 04-12-2021 13:07 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:39:
Er was ooit een wijze man die zei: je moet kopen als het bloed door de straten gutst.. de vraag is, zien we genoeg bloed? Of gaan we dieper, er staat wat fiat die graag een doel heeft, maar ik denk dat het verstandiger is heel ff aan te kijken..
Dit is amper bloed.

Het gutst pas door de straat als er over een dag of 10 nog zo'n klap komt, je 10 dagen daarna voorzichtig herstel denkt te zien, dus je 13e maand en kerstbonus in pompt om vervolgens wéér een klap van -40% te pakken.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
Hoeveel % zijn jullie kwijt? Ik zat "gelukkig" 50% in bitcoin.. iets van damage control vs all in alts.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:14

Darrell

Fiat moonboy

Haal ze dan ook uit je quote mocht die tot inkeer komen.

• Madametussaud
[quote]Qunix schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:45:
Ik had een euro gevonden in een winkelwagentje, terwijl ik niet eens wilde winkelen, dus daarmee een pizza gekocht die in de aanbieding is bij de Vomar (of all places). Dan heb ik toch nog wat warms te eten. Ondertussen maar mijn verwarming helemaal uitgedaan en blijft voorlopig ook zo. Water vang ik op in een emmertje zodat ik dat kan doorspoelen in de wc na een boodschap. Ook heb ik de vieze was maar opgevouwen en weer in de kast gestopt. De lege bierflesjes vul ik met kraanwater. Tsja, het is hard soms... En van crypto hoef ik het niet meer te verwachten. Ook PlanB is hem gevlucht. Wat zijn wij zielig zeg!

En hoe is het met jullie?
[/quote
Mn blackfriday deals geretourneerd en op droog brood leven ☺ maar ik zit voorall in ethereum dus de schade valt mee

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Het is een feit dat bedrijven en groot verdieners investeren in Bitcoin.

Ik ben ook van principe dat men Bitcoin bewust probeert zo goedkoop mogelijk te houden, omdat Bitcoin zich altijd hersteld en op lange termijn stijgt van waarde.

Dus mensen blijf rustig. Steek geld er in dat je niet nodig hebt en wacht een paar jaar.

Ik heb ongeveer Xk staan.

Voorlopig sta ik op XXXX euro in totaal. Ik heb een verlies van XXXX euro door die crash. Iets minder dan mijn maandloon.

Gewoon Holden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKA9mhwA6ri8B6CB6U8EnWWUTro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fX9GNR4uNAKIrOvSCD4KmsmH.jpg?f=fotoalbum_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Omdat het stoer is volgens mij. Ik snap dat ook nooit eigenlijk.

En dan gelijk ook even je salaris noemen...... 8)7

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Madametussaud
Darrell schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:06:
[...]

Haal ze dan ook uit je quote mocht die tot inkeer komen.
Done

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ach joh, zoals Ben zou zeggen: what's a -20% among friends.

[Twitter: https://twitter.com/naiiveclub/status/1467045556065234946?t=xKxh0sS5yabo_LT1fIq2yw&s=19]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:38
A wise DOTA announcer once said
"There are times to economize and there are times not to economize. And this is one of those times!"

🤡

• Chaes

Chaes

#HODL

Ngangatar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:07:
[...]

Omdat het stoer is volgens mij. Ik snap dat ook nooit eigenlijk.

En dan gelijk ook even je salaris noemen...... 8)7
Minimumloontje als je het mij vraagt. :+

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Is niet stoer doen.
Ik probeer gewoon iedereen er van bewust te maken dat ik ook verlies had.

Maar gewoon je hoofd koel houden en de bigger picture bekijken.

Praktisch iedereen heeft deze crash gevoeld.

Verwijderd

Chaes schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:08:
[...]

Minimumloontje als je het mij vraagt. :+
Bitcoin fixes this

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
ik klaag niet hoor. mn sats aantal is op dit moment weer gestegen.
Ik moet dan alleen echt alles omzetten naar btc en daar ben ik nooit een held in :)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Basxt schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:06:
Hoeveel % zijn jullie kwijt? Ik zat "gelukkig" 50% in bitcoin.. iets van damage control vs all in alts.
Ongeveer 35% van totale PF waarde in USD, zit te dik in alts maar kan er weinig om geven omdat alles lekker staat te staken. Denk bij dit soort dips alleen nog maar 'mja, dan duurt het maar wat langer voordat m'n price targets zijn gehit'. :z

Gister avond nog een laatste DCA order wat lager weg gezet en een kansje genomen, die is sowieso gehit. Had nog wat PolkaDEX bij gekocht op $12.8. Ben iig blij dat ik m'n KCS op de top net had verkocht begin deze week, alleen is dat ook eentje die heel erg goed stand houd ivm andere shitcoins.

Ga er sowieso nog meer in DCA'en deze maand zodra het weer salaris tijd is en m'n PF verder diversifiëren. Aan het crypto concept is niks veranderd. Dikke tech, dus HODL.

Edit: m'n PF waarde in USD is ongeveer hetzelfde als 60 dagen geleden. Heb er dan ook absoluut vertrouwen in dat ik in hetzelfde tijdsbestek weer terug zit. Danwel sneller.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 04-12-2021 13:12 ]

• Jedi_Pimp
Ladonna schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:09:
ik klaag niet hoor. mn sats aantal is op dit moment weer gestegen.
Ik moet dan alleen echt alles omzetten naar btc en daar ben ik nooit een held in :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO8vVPmFwOkNdGK4k4t3sklVE6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbSopGDvC6AwcdvPT5t7FsxD.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
575.000 personen hebben hun status aangepast naar: *Bag-hodler*

:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Raf1994
  • Niet online
Wedden dat Bitcoin stijgt als niemand het verwacht.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Haha wat een entertainment hier

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:39
BTC.D blijft anders lekker zakken wat wel raar is in een dump als deze. Normaal zorgt dat juist voor herstel van btc tov de alts.

Zero.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AStM-r0DuXAmgIp14cGe9ShhkrA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w9Pzk6gRJN2VPiZxizQW7KIT.png?f=fotoalbum_large

Hoezo gaat het slecht? Gaat super vergeleken met vorig jaar :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Raf1994
  • Niet online
Buy the dip

• Chaes

Chaes

#HODL

DOT/USDT had blijkbaar nog de $16.55 aangetikt op Kucoin. Dat was wel een mooie geweest als je aan de knoppen zat.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:27
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:36:
[...]

Heeft de broer van @Khaelos nog tips eigenlijk?
HODL en buy the dip, lekker simpel :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:32:
Omdenken: mochten we in de bearmarket zitten dan 45K al 34% onder de top van 69K. Héél voorzichtig starten met DCA voor de volgende cycle is niet eens zo gek.
Je weet dat we nog nooit een bearmarket hebben gehad in crypto toch? 2010 ontstond btc dat was ruim na 2008.

In maart 2020 toen alle koersen al torenhoog stonden, crypto ook relatief… in een echte bearmarket tik je die levels makkelijk aan aan want dan heb je 2 uit 8 jaar aan gains teruggedraaid, dat is amper bearmarket.

Oftewel btc kan theoretisch makkelijk weer naar 4000. Natuurlijk denken wij dat dat onmogelijk is omdat wij er niet al inzaten sinds 1 dollar. Dus voor ons kan dat niet, maar zo denkt de bear en de chart niet.

Voor mij is terugtesten op 20k al heel 2021 een absoluut zekerheidje, ooit. We hebben dat vorige ath level nog nooit teruggetest omdat we gelijk naar 25k gingen. En met 20k staan we nog steeds x5 sinds maart 2020.

Wat we nu zien is een correctie. De zoveelste in 10 jaar crypto. De bear.. nah…

• NiGeLaToR
Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:17:
[...]

HODL en buy the dip, lekker simpel :*)
Wat is de dip, precies? :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Raf1994
  • Niet online
Wees blij dat Bitcoin zo laag staat.
Het geeft je een kans om goedkoop te investeren en potentieel veel winst te boeken, geduld.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Raf1994 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:15:
Wedden dat Bitcoin stijgt als niemand het verwacht.
Met het bedrag dat je noemde zouden heel veel mensen gewoon holden en doen alsof er niets aan de hand is. Maar ik vermoed dat als dat bedrag bijv. 10x of 50x hoger was geweest, je je vandaag wel wat anders had gevoeld. En dan verwacht ik uiteraard de reactie: "Maar dan had ik dus ook meer geld in de pf gehad, dus ik zou ervoor tekenen", correct, maar je begrijpt wel wat ik bedoel: 1500 op een dag verliezen is iets anders als 15000 of 150000 op een dag verliezen en niet weten of er morgen bijv. nog een dergelijke dip volgt.

Uiteraard ook afhankelijk van je instapmoment, gains, allemaal relatief tov je inkomsten en huishoudboekje, dat weet ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 04-12-2021 13:21 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:27
Tja.. je hebt dus de dip maar ook the dip to the dip en dan is er nog the dip to the dipperdy dip |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• NiGeLaToR
Raf1994 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:19:
Wees blij dat Bitcoin zo laag staat.
Het geeft je een kans om goedkoop te investeren en potentieel veel winst te boeken, geduld.
Laag?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AStM-r0DuXAmgIp14cGe9ShhkrA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w9Pzk6gRJN2VPiZxizQW7KIT.png?f=fotoalbum_large

• NiGeLaToR
Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:19:
[...]

Tja.. je hebt dus de dip maar op the dip to the dip en dan is er nog the dip to the dipperdy dip |:(
Wat een dipshit :F

Dan moet er maar een beetje dipsaus op en hopen op het beste.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:19:
[...]

Tja.. je hebt dus de dip maar op the dip to the dip en dan is er nog the dip to the dipperdy dip |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gu9g-Lz3FgCYOuEl0nZVticSV5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cRAiOxPbeoVyD9YYvESqmZvb.png?f=user_large

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

omdat Bitcoin zich altijd hersteld en op lange termijn stijgt van waarde.
er komt dus altijd gegarandeerd een nieuwe ATH.. 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twain4me schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:22:
[...]

er komt dus altijd gegarandeerd een nieuwe ATH.. 8)7
Laat die emoticon maar weg, er zijn echt relatief veel mensen die Bitcoin als iets voor de eeuwigheid zien.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• roflexx
Taro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:23:
[...]

Laat die emoticon maar weg, er zijn echt relatief veel mensen die Bitcoin als iets voor de eeuwigheid zien.
Hoe denk jij erover dan? Zal er ooit een andere cryptocurrency het overnemen? Gaat crypto ooit helemaal verdwijnen?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
ja?? dus 100% in BTC en geen 0% ETH en BNB?

of als je echter naar ADA kijkt.....dan 0% BTC,ETH en BNB en 100% ADA ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2021 13:26 ]

nothing stops this train

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

mja en opzich zie ik het ook niet morgen verdwijnen, maar om zonder enige nuance keihard te beweren dat het altijd zal stijgen is toch wel van een ander nivo.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
roflexx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:25:
[...]

Hoe denk jij erover dan? Zal er ooit een andere cryptocurrency het overnemen? Gaat crypto ooit helemaal verdwijnen?
Hangt ervan af naar welk timeframe je kijkt. Over 50 jaar verwacht ik dat Bitcoin er niet meer toe doet, om wat voor reden dan ook. Over 25 jaar zal Bitcoin er nog wel zijn, maar waarschijnlijk niet meer de beste investering zijn. Over 10 jaar zal Bitcoin er nog zeker wel zijn, maar of de prijs dan hoger staat weet ik niet, de komende 5 jaar zal Bitcoin er zeker toe doen.

De wereld verandert zo snel, technologie gaat zo snel vooruit, dat over 10 jaar alles anders kan zijn.

Aub alleen ontopic inhoudelijke crypto reacties en niet weer afbuigen richting andere wereldproblemen, ik kom hier voor mijn plezier :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:19:
[...]

Met het bedrag dat je noemde zouden heel veel mensen gewoon holden en doen alsof er niets aan de hand is. Maar ik vermoed dat als dat bedrag bijv. 10x of 50x hoger was geweest, je je vandaag wel wat anders had gevoeld. En dan verwacht ik uiteraard de reactie: "Maar dan had ik dus ook meer geld in de pf gehad, dus ik zou ervoor tekenen", correct, maar je begrijpt wel wat ik bedoel: 1500 op een dag verliezen is iets anders als 15000 of 150000 op een dag verliezen en niet weten of er morgen bijv. nog een dergelijke dip volgt.

Uiteraard ook afhankelijk van je instapmoment, gains, allemaal relatief tov je inkomsten en huishoudboekje, dat weet ik.
Op dagen als dit ben ik blij een newb te zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ngangatar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:36:
[...]

Op dagen als dit ben ik blij een newb te zijn.
Mijn kids hebben vannacht een mooie -21% meegepakt met CRO, hopelijk hebben ze ervan geleerd :)

• Raf1994
  • Niet online
Pundi x is de toekomst

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:14
twain4me schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:31:
[...]

mja en opzich zie ik het ook niet morgen verdwijnen, maar om zonder enige nuance keihard te beweren dat het altijd zal stijgen is toch wel van een ander nivo.
In de kern is Bitcoin een betere store of value dan goud er is immers een maximum supply en het is makkelijker te bewaren en te verhandelen. Er is altijd behoefte geweest aan een middel dat waarde behoud en het middel dat de beste eigenschappen bezit zal het gunstigst gewaardeerd worden. Bitcoin > goud > zilver > etc. Die gedachtegang/visie heb ik overgenomen uit de onderstaande podcast (onlangs al eens gelinkt).

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Taro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:36:
[...]

Hangt ervan af naar welk timeframe je kijkt. Over 50 jaar verwacht ik dat Bitcoin er niet meer toe doet, om wat voor reden dan ook. Over 25 jaar zal Bitcoin er nog wel zijn, maar waarschijnlijk niet meer de beste investering zijn. Over 10 jaar zal Bitcoin er nog zeker wel zijn, maar of de prijs dan hoger staat weet ik niet, de komende 5 jaar zal Bitcoin er zeker toe doen.

De wereld verandert zo snel, technologie gaat zo snel vooruit, dat over 10 jaar alles anders kan zijn.

Aub alleen ontopic inhoudelijke crypto reacties en niet weer afbuigen richting andere wereldproblemen, ik kom hier voor mijn plezier :)
aangepast: ontopic maar idd dus skip deze tekst

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2021 13:41 ]

nothing stops this train

• ETH2.0
  • Laatst online: 06-09-2025
ETH en BTC bijgekocht net, hopelijk geen vallend mes :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:38:
[...]

Mijn kids hebben vannacht een mooie -21% meegepakt met CRO, hopelijk hebben ze ervan geleerd :)
Kinderen reageren zoals hun ouders, dus de eerste reactie zal verbazing zijn geweest, daarna kijken hoe pa er mee omgaat en vervolgens een plan de campagne opzetten voor de volgende keer. En hoe dit te voorkomen.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Ladonna schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:55:
btc is nu 18% gezakt
maar ada 2% gezakt.

dan is het toch beter om deze om te zetten naar btc? ook al is mn aankoopprijs lager van ada?
Verderop heb ik een soortgelijke actie meegedeeld.
Ik had RAMP met mijn CELR gekocht en de een zakte minder hard dan de ander dus heb ik weer CELR van mijn RAMP gekocht ;)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:38:
[...]

Nadat CRO eerst vorige maand +200% heeft gedaan tov BTC toch?
Of hebben ze op de top gekocht? In dat geval zou je het recht hebben om ze te onterven.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:47:
[...]

Of hebben ze op de top gekocht? In dat geval zou je het recht hebben om ze te onterven.
Ze zijn bij ome Slux een weekendje op visite.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik ben in mei ingestapt in Crypto, de dag erna was ik 90% van mijn pf kwijt. Daardoor kan ik het nu ook makkelijker relativeren, is het leuk nee, bied het kansen, zeker weten.

PC Specs

• Raf1994
  • Niet online
Mijn doelstelling is om naar de Bahama's te kunnen gaan.

Spijtig genoeg zal het maar een etentje in Sluis worden voorlopig. Vanuit België

• roflexx
Als dit weer zo’n 3-4 maanden dip wordt net als na de top van afgelopen mei is het prima toch? Daar ben ik ook goed uitgekomen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:47:
[...]

Ja, die hebben ze ook grotendeels meegepakt, dus ze staan in de plus (en je kent mij, ik heb uiteraard laatst al voor ze verkocht ;) ).

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Griffx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:49:
Ik ben in mei ingestapt in Crypto, de dag erna was ik 90% van mijn pf kwijt.
Hoe kreeg je dat voor elkaar?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:50:
[...]

Naar een verkeerd adres verzonden neem ik aan :D

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik vermoed dat @Verwijderd er op het juiste moment uit is gestapt. Ik parafaseer maar hij zei ook: "Turbilente tijden komen eraan, ik ben er even tussenuit." Als hij terug is weet ik het zeker: de beer is weer terug in z'n hok.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Die rekensom lukte hier ook nog niet echt....

• Raf1994
  • Niet online
Veel mensen dachten dat btc in mei nog meer ging stijgen na de ATH.

• Griffx
[...]

In stappen in Shib toen die op 4500 stond, met de gedachte, easy money.
En vervolgens de waarde van je pf zien verdampen.
Stond er inderdaad niet heel duidelijk.

Ik ga mij nu pas zorgen maken als ik Pingo weer zie :+

[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 04-12-2021 13:53 ]

PC Specs

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpc2AIyt3NHtdAbkT5e7WrGY1XU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OLlWUEYAarlEi63AMe4yXrPH.png?f=user_large

[ Voor 86% gewijzigd door Da_maniaC op 04-12-2021 13:52 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• YES
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
@Raf1994 je hebt bingo volgens mij!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
When michael saylor

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

MF Doom schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:51:
Ik vermoed dat @Verwijderd er op het juiste moment uit is gestapt. Ik parafaseer maar hij zei ook: "Turbilente tijden komen eraan, ik ben er even tussenuit." Als hij terug is weet ik het zeker: de beer is weer terug in z'n hok.
Hij zit onder z'n alt account nu hier te shitposten om de rode candles er in te wrijven. >:)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

Griffx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:49:
Ik ben in mei ingestapt in Crypto, de dag erna was ik 90% van mijn pf kwijt. Daardoor kan ik het nu ook makkelijker relativeren, is het leuk nee, bied het kansen, zeker weten.
Was je in crypto gestapt of in leveraged crypto? 90 procent is namelijk wel knap.

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IPa8EFY.png

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Wen 42K.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:12
[...]

Ik vind dit een vreemde redenatie. Als het goed is speel je enkel met geld dat je kan missen, voor de één is dat 100 euro, voor de ander 100.000 euro. Als het goed is wordt het gevoel daar niet echt anders door. Is dat wel zo dan denk ik dat het een wijze les is dat je mogelijk toch iets te diep in crypto zit en is het tijd je beleggingen/spaarcentjes weer eens een beetje te herstructureren.

• Griffx
knakworst schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:58:
[...]

Was je in crypto gestapt of in leveraged crypto? 90 procent is namelijk wel knap.
90% is wellicht wat overdreven, maar laten we zeggen dat ik in een paar dagen toen de dip mee pakte van het hoogte punt van shib, wat dus blijkbaar de eerste dag was dat Shib op Binance gelist was, van 4700 naar de 800 in 7 dagen tijd.

Toen was ik nog niet wijs genoeg, en verblind door snel geld.
Nu is de verdeling een stuk beter met 60% BTC, 20% ETH, en de rest stablecoins en een plukje Floki.

PC Specs

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Janpietertje89 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:01:
[...]

Ik vind dit een vreemde redenatie. Als het goed is speel je enkel met geld dat je kan missen, voor de één is dat 100 euro, voor de ander 100.000 euro. Als het goed is wordt het gevoel daar niet echt anders door. Is dat wel zo dan denk ik dat het een wijze les is dat je mogelijk toch iets te diep in crypto zit en is het tijd je beleggingen/spaarcentjes weer eens een beetje te herstructureren.
Snap Taro wel, zodra bedragen hoger worden (afgezet tegen salaris of hypotheek) ga je toch minder risico nemen (tenzij je een blinde moonboy bent die denkt dat SOL van 2000% gains nog wel een paar keer over de kop gaat omdat ze zo'n mooie website hebben).

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
[...]

eens en niet eens. die -1500 euro op je PF kan voor sommige echt mega kut zijn terwijl mijn pf al 15k binnen het het uur kan fluctueren op een doorsnee dag (daar merk ik dus niets van). Hell sommigen vinden 150 euro al helemaal ruk. Is gewoon mega persoonlijk.
Die dip nu heeft mij nog heeeeel wat meer gekost maar dat boeit me niet, ik verkoop niet. En al gaat ie naar 20k, of 5k prima, dan koop ik heel zwaar bij.

Edit: ik zie je edit (y)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Kan iemand de Bull Market Support Band even terug halen van hun weekendje weg?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pelox
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:06:
Kan iemand de Bull Market Support Band even terug halen van hun weekendje weg?
Oeps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MDqcbiWwOVVJsfYyaDfkqE6d1A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nylx4m5EO5Jf26LDk2ihnKlv.jpg?f=user_large

Zero.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
_O- _O- _O-

Het zijn dure memes, maar des te leuker _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:04:
[...]

eens en niet eens. die -1500 euro op je PF kan voor sommige echt mega kut zijn terwijl mijn pf al 15k binnen het het uur kan fluctueren op een doorsnee dag (daar merk ik dus niets van). Hell sommigen vinden 150 euro al helemaal ruk. Is gewoon mega persoonlijk.
Die dip nu heeft mij nog heeeeel wat meer gekost maar dat boeit me niet, ik verkoop niet. En al gaat ie naar 20k, of 5k prima, dan koop ik heel zwaar bij.

Edit: ik zie je edit (y)
Grappige materie. In april begon ik met kleingeld en zat ik naar euro's omhoog en omlaag te turen. Kon ik me echt druk om maken, terwijl ik tegelijkertijd op monitor 2 troep zat te kopen voor een veelveelveelveelvoud.

Inmiddels is PF lichtelijk gegroeid en zie je op een nacht als deze echt bedragen wegvloeien waar je leuk spul van kan kopen. Maar het raakt me bijna niet meer, behalve dan dat ik het jammer van de koers vind en voor sommige gasten die er wel met geld in zitten dat niet zomaar op de plank ligt.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:52
anti elppa schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:04:
[...]
.... binnen het het uur kan fluctueren ....
Dit is nagenoeg hetzelfde als aangeven wat je portfoliowaarde is. Niet echt handig dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Rien43 op 04-12-2021 14:12 ]

• Griffx
Ngangatar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:10:
[...]

Grappige materie. In april begon ik met kleingeld en zat ik naar euro's omhoog en omlaag te turen. Kon ik me echt druk om maken, terwijl ik tegelijkertijd op monitor 2 troep zat te kopen voor een veelveelveelveelvoud.

Inmiddels is PF lichtelijk gegroeid en zie je op een nacht als deze echt bedragen wegvloeien waar je leuk spul van kan kopen. Maar het raakt me bijna niet meer, behalve dan dat ik het jammer van de koers vind en voor sommige gasten die er wel met geld in zitten dat niet zomaar op de plank ligt.
Het grappige is dat dat hele turen naar die euro's omhoog en omlaag mij wel mega geld bewust heeft gemaakt.
Nu doet het mij iets minder, maar ik moet nog leren niet op een absolute dip te willen kopen, soms laat ik coins voor een paar cent liggen, terwijl er later door de kids wel voor 20 euro wordt weg gevreten in een McDonalds.

PC Specs

• Tominatie
  • Niet online
Rien43 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:12:
[...]

Dit is nagenoeg hetzelfde als aangeven wat je portfoliowaarde is. Niet echt handig dus.
iedereen die hier al jaren op het forum zit lijkt mij wel een redelijk portfolio te hebben
we zijn allemaal at risk!

• Jedi_Pimp
[...]

Ja, maar dat is ook niet zo gek. Sterker nog, het is heel logisch om aan te nemen dat er een nieuwe ATH zal komen.

Bitcoin is inmiddels een asset class die serieus wordt genomen. Naarmate de tijd verstrijkt, stijgen alle asset classes in hun nominale, fiat gedenomineerde waarde. Dat zien we de gehele geschiedenis. Drivers hiervoor zijn bevolkingsgroei en economische groei, een stijgende M2, et cetera.

Kortom: in het macro plaatje zullen alle asset classes stijgen in fiatwaarde, waarom zou dat bij Bitcoin anders zijn? Tuurlijk heb je ook bear markets bij beursindices of zelfs aanhoudende perioden van lage gains (Nikkei) maar het grotere verhaal is duidelijk.

Als iets duizelingwekkende bubblevormen aan het aannemen is, zijn het wel equity markten. De groei van bijvoorbeeld de S&P is wat mij betreft véél gekker dan een Bitcoin die een *5 doet in een jaar.

Vind je dan ook dat je niet zomaar mag stellen dat beursindices binnen nu en 5 tot 10 jaar ATHs gaan behalen?

• Jedi_Pimp
[...]

Ach, who cares. Als je hier wat langer meeloopt, kan je tussen de regels door wel weten wie wat ongeveer heeft.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Griffx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:12:
[...]

Het grappige is dat dat hele turen naar die euro's omhoog en omlaag mij wel mega geld bewust heeft gemaakt.
Nu doet het mij iets minder, maar ik moet nog leren niet op een absolute dip te willen kopen, soms laat ik coins voor een paar cent liggen, terwijl er later door de kids wel voor 20 euro wordt weg gevreten in een McDonalds.
Same here, ik haalde soms voor 200 euro aan een paar nieuwe kleuren verf in huis terwijl ik die ook had kunnen mengen van de al aanwezige kleuren. Of een dure kwast van het buikhaar van een gejuinde bosmarter terwijl synthetisch net zo goed is voor wat ik er mee maak. Dat geld blijft tegenwoordig over voor belangrijker zaken of voor crypto.

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:22:
[...]

Ach, who cares. Als je hier wat langer meeloopt, kan je tussen de regels door wel weten wie wat ongeveer heeft.
Had.

Zero.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:22:
[...]

Dat -25%

En je weet bij een nieuwe bull fase is dat zo weer terug.

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 04-12-2021 14:25 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ware het niet dat @anti elppa zijn eigen slotgracht heeft, met maar 1 ophaalbrug, bemand door @Slux . Dan heb je een heel lange boor nodig hoor.

Mocht je daar wel doorheen komen dan zit daarachter een bataljon aan shitcoinholders op je te wachten met een paar kennels vol Shibs, Doge, Inu etc.

Dus maak je geen illusies, die elpa is onaantastbaar....

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Griffx
Ngangatar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:24:
[...]

Ware het niet dat @anti elppa zijn eigen slotgracht heeft, met maar 1 ophaalbrug, bemand door @Slux . Dan heb je een heel lange boor nodig hoor.

Mocht je daar wel doorheen komen dan zit daarachter een bataljon aan shitcoinholders op je te wachten met een paar kennels vol Shibs, Doge, Inu etc.

Dus maak je geen illusies, die elpa is onaantastbaar....
Stuur eerst je kids, dan rent hij weg. :+

PC Specs

• Chaes

Chaes

#HODL

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Griffx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:25:
[...]

Stuur eerst je kids, dan rent hij weg. :+
hehe, Ome anti, ome anti! Toe lees nog eens voor uit het grote Bitcoin boek, ouwe maximalist!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:23:
[...]

Dat -25%

En je weet bij een nieuwe bull fase is dat zo weer terug.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHERjVTYgDLkh2w7wA--ztJ2juw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rFX4yAFJw9a2M39sjqFvqT3.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Eth blijft maar weglopen van btc.. wanneer stappen de grote jongens weer over en pompen ze die handel weer omhoog?

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 04-12-2021 14:32 ]

Zero.

Verwijderd

MF Doom schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:51:
Nee hoor, ik ben ben echt smerig hard tyfus REKT aan het gaan.

Maar dat is het spelletje, ik kijk daar niet van op. Je hodlt of je hodlt niet. Zo simpel is het, onzekerheid zal er altijd zijn.

Bitcoin pumpt en dumpt. Zo gaat dat nu eenmaal. Omdat Bitcoin nu 20% corrigeert en misschien nog wel -60% doet deze week, betekent niet dat het fiat systeem en montaire beleid ineens gezond is.

Het is voor mij papieren winst die verdampt die ik toch nooit in handen had. Lekker belangrijk allemaal.

Misschien daarom ook wel makkelijk praten, want zit natuurlijk zeker niet all-in crypto of Bitcoin, want zoals jullie weten ben ik gewoon een smerige hypocriet met een kleine beurs. Crypto is gebakken lucht, stonks en huizenprijzen een bubbel, FIAT thin air...

Waar ga je tegenwoordig nu niet meer REKT als Jan Modaal van het klootjesvolk in deze bizarre wereld.

Soms maak ik me ook wel eens zorgen over inflatie en over de toekomst van huisvesting voor je kinderen en dat soort zaken, maar ondertussen behoren we als Westerse kruimeldieven nog steeds tot de top 5% van wereldwijde welvaart. Ja het zijn onzekere en bizarre tijden, maar tussen het janken om de gasrekening door hebben we wel elke dag een volle maag en een warm bed.

Op dit moment staat er ook vast wel ergens op de wereld een dakloze vrouw met een heroïne verslaving en Hepatitis B infectie een kind te baren in een guur donker steegje, in een land wat altijd is uitgebuit en klein gehouden door Westers kapitaal. Alles is daarmee relatief.

Het menselijk leven is nooit ontworpen om eerlijk of rechtvaardig te zijn. We leven in een gouden tijd waarvan we geluk hebben dat we in de welvaart top geboren zijn. Kun je het permiteren om geld te vergokken in een blockchain ponzi terwijl je er savonds geen hap minder om vreet dan ben je gewoon bevoorrecht op deze zieke planeet.

Ik geloof in Bitcoin als asset voor de long term en die sats hodl ik tot de beren of het netwerk zelf zijn uitgestorven. Ik zit daar niet in om snel geld te flippen. Ik hodl een pluk BTC omdat ik naast FIAT gewoon ook wat anders wil hebben. Just in case.

Niet verkopen op 69k, waarom dan wel lager? 8)7

In de tussentijd zouden we vanavond Sinterklaas vieren, de cadeautjes zijn echter zojuist teruggestuurd naar bol.com zodat we het gas nog kunnen betalen deze maand en heb wat jutezakken gevuld met bladeren en takken zodat het nog wat lijkt. Meer kan je niet doen.

Hopen dat de koters het verschil niet zien tussen een originele Switch cartridge en de kartonnen versie die ze nu krijgen.

Affijn, ik zal weer even een tijd terug onder mijn steen. Sterkte in deze gekke tijden en doe ietwat voorzichtig met je zuurverdiende centjes jongens.

Ze zijn tenslotte niet van blik, maar van thin air.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
roflexx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat er twee 'werelden' van crypto komen. Zeker na MICA en de introductie van echte stablecoins van centrale banken (zoals bijv het ECB).
Een wereld van betaalcrypto met stablecoins welke de rol van digitaal geld gaan spelen (en voor ons dus helemaal niet interessant is :+ ) en de andere met asset-crypto zoals bitcoin, etc.
Het wordt interessant om te zien hoe het zich allemaal gaat ontvouwen.

Dat zijn my 2 cts en ik weet er niets van, dus dat :P

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 04-12-2021 14:42 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:29
Nou ja, ach….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfX-IRZbBukpJLwe7Xx8L2s9IqY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k7CT16qCmYPHEF8TRYtNfg1T.jpg?f=user_large

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
We zitten qua (die) timeframe iets meer naar rechts ;) :9

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik vraag me het volgende af: Mocht ik in een situatie zitten dat ik snel naar USDT wil, maakt het veel uit als je het in Metamask zelf swapt? Of is beter het om het op een exchange te doen?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

Van een dode kat :?

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 04-12-2021 15:02 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Griffx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:03:
[...]

90% is wellicht wat overdreven, maar laten we zeggen dat ik in een paar dagen toen de dip mee pakte van het hoogte punt van shib, wat dus blijkbaar de eerste dag was dat Shib op Binance gelist was, van 4700 naar de 800 in 7 dagen tijd.

Toen was ik nog niet wijs genoeg, en verblind door snel geld.
Nu is de verdeling een stuk beter met 60% BTC, 20% ETH, en de rest stablecoins en een plukje Floki.
Heel wat wijzer geworden. Alleen je laatste woord een kleine slip of the tongue.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-01 13:47
Ik had gistermiddag ineens weak paper hands en heb alles verkocht in m’n PF. Wat een geluk.
Nog ff wachten op de dip om weer een nieuwe pf op te bouwen 😇

• Tominatie
  • Niet online
eth echt ijzersterk ouwe ben blij dat ik daar 50% in had gedaan tijdje terug. Je zou bijna all-in ETH gaat atm. Die chart looks amazing. eth/btc

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:19:
[...]

Ja, maar dat is ook niet zo gek. Sterker nog, het is heel logisch om aan te nemen dat er een nieuwe ATH zal komen.
Er zit een groot verschil tussen een nieuwe ATH neerzetten en voor de eeuwigheid zijn. Een nieuwe ATH heb ik alle vertrouwen in, dat Bitcoin er over 100 jaar nog is niet.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:28
D-Ed schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:46:
[...]

We zitten qua (die) timeframe iets meer naar rechts
… en ze zijn telkens vooraf gegaan door een mooie groene pump. Dat is toch anders.

Ik heb weer een ‘dure’ les geleerd van paper gains, dus zo erg is het niet. Maar goed, we stoppen ze weer in het postvakje ‘ervaring’ en gaan op weg naar de volgende ATH een paar dingen anders doen!

Maktub

Pagina: 1 ... 150 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!