MF Doom schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:51:
Ik vermoed dat @Verwijderd er op het juiste moment uit is gestapt. Ik parafaseer maar hij zei ook: "Turbilente tijden komen eraan, ik ben er even tussenuit." Als hij terug is weet ik het zeker: de beer is weer terug in z'n hok.
Nee hoor, ik ben ben echt smerig hard tyfus REKT aan het gaan.
Maar dat is het spelletje, ik kijk daar niet van op. Je hodlt of je hodlt niet. Zo simpel is het, onzekerheid zal er altijd zijn.
Bitcoin pumpt en dumpt. Zo gaat dat nu eenmaal. Omdat Bitcoin nu 20% corrigeert en misschien nog wel -60% doet deze week, betekent niet dat het fiat systeem en montaire beleid ineens gezond is.
Het is voor mij papieren winst die verdampt die ik toch nooit in handen had. Lekker belangrijk allemaal.
Misschien daarom ook wel makkelijk praten, want zit natuurlijk zeker niet all-in crypto of Bitcoin, want zoals jullie weten ben ik gewoon een smerige hypocriet met een kleine beurs. Crypto is gebakken lucht, stonks en huizenprijzen een bubbel, FIAT thin air...
Waar ga je tegenwoordig nu niet meer REKT als Jan Modaal van het klootjesvolk in deze bizarre wereld.
Soms maak ik me ook wel eens zorgen over inflatie en over de toekomst van huisvesting voor je kinderen en dat soort zaken, maar ondertussen behoren we als Westerse kruimeldieven nog steeds tot de top 5% van wereldwijde welvaart. Ja het zijn onzekere en bizarre tijden, maar tussen het janken om de gasrekening door hebben we wel elke dag een volle maag en een warm bed.
Op dit moment staat er ook vast wel ergens op de wereld een dakloze vrouw met een heroïne verslaving en Hepatitis B infectie een kind te baren in een guur donker steegje, in een land wat altijd is uitgebuit en klein gehouden door Westers kapitaal. Alles is daarmee relatief.
Het menselijk leven is nooit ontworpen om eerlijk of rechtvaardig te zijn. We leven in een gouden tijd waarvan we geluk hebben dat we in de welvaart top geboren zijn. Kun je het permiteren om geld te vergokken in een blockchain ponzi terwijl je er savonds geen hap minder om vreet dan ben je gewoon bevoorrecht op deze zieke planeet.
Ik geloof in Bitcoin als asset voor de long term en die sats hodl ik tot de beren of het netwerk zelf zijn uitgestorven. Ik zit daar niet in om snel geld te flippen. Ik hodl een pluk BTC omdat ik naast FIAT gewoon ook wat anders wil hebben. Just in case.
Niet verkopen op 69k, waarom dan wel lager?
In de tussentijd zouden we vanavond Sinterklaas vieren, de cadeautjes zijn echter zojuist teruggestuurd naar bol.com zodat we het gas nog kunnen betalen deze maand en heb wat jutezakken gevuld met bladeren en takken zodat het nog wat lijkt. Meer kan je niet doen.
Hopen dat de koters het verschil niet zien tussen een originele Switch cartridge en de kartonnen versie die ze nu krijgen.
Affijn, ik zal weer even een tijd terug onder mijn steen. Sterkte in deze gekke tijden en doe ietwat voorzichtig met je zuurverdiende centjes jongens.
Ze zijn tenslotte niet van blik, maar van thin air.