[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 149 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.232 views

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:11
MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:40:
[...]

Dit is inderdaad de vraag. Sommige dachten dat ook op 59.000 k
Daarom gewoon een flufje kopen en niet all-in.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Bumpy_NL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:37:
Het is algemeen bekend dat er veel dollars geprint worden, maar gebeurd er in de eurozone niet iets soortgelijks? De dollar is niet veel minder waard geworden dan de euro.
De ECB doet ook aan QE ja.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Alle weak hands eruit? Mooi, dan kunnen we verder dippen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Th58eW4y-GD03E05G-mUTywHKRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8MheTBZgSfXD99kaSc1Zya3.jpg?f=fotoalbum_large

facts 🙃

nothing stops this train

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Met dagen als deze ben ik blij dat ik niks met leverage trading doe. Mooi tijd om wat andere dingen te doen. Zoals cadeaus inpakken voor het heerlijk avondje vanavond. <+:)

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 20:49
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:39:
Er was ooit een wijze man die zei: je moet kopen als het bloed door de straten gutst.. de vraag is, zien we genoeg bloed? Of gaan we dieper, er staat wat fiat die graag een doel heeft, maar ik denk dat het verstandiger is heel ff aan te kijken..
Er kan altijd meerdere keren achter laat bloed door de straten lopen. In mijn ogen is dit wel een mooi instap moment (geen financieel advies).

Maar ik zit er ook log term in dus mag 1-3 jaar duren voor fijn weer hoog staat.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:25:

Maar we zullen zien waar het heen gaat :)

Edit, overigens helemaal niet negatief bedoeld richting jou :P het leest een beetje zuur terug 8)7
Nee hoor, goed verhaal. Ik kan vrij ver met je meegaan hoor d:)b

Ik ben waarschijnlijk iets meer pro-crypto in het algeheel, ondanks de extreme volatiliteit. Soms word (/werd) ik hier niet helemaal serieus genomen een tijd geleden :P (snap ik ook wel)

BTC en ETH zorgen er op dit moment voor (via hun leeftijd, vertrouwen en daarop volgend institutioneel geld) dat de gehele cryptomarkt gevuld wordt met liquiditeit. De trend is al jaren opwaarts, dat kan stagneren, maar neerwaarts zal het niet zo snel meer gaan (juist dankzij de voortdurend stijgende inflatie en macro-economische situatie).

Ik denk dat je heel eenvoudig kunt kijken waar de adoptie naartoe verschuift en daar je kansen moet pakken.
Soms heb je geduld nodig voordat je het ziet in de prijsontwikkeling, maar als je logisch nadenkt is investeren in adoptie de beste manier (geldt uiteraard niet alleen voor crypto).

De adoptie van BTC stijgt, maar stagneert dankzij regulaties. Zo'n 2 jaar geleden kon je heel comfortabel op de ETH-trein springen, welke destijds maar 1 kant op kon gaan t.o.v. Bitcoin. Het aantal ETH-adressen stijgt veel harder dan BTC-adressen. Dat is een manier om adoptie enigszins te meten.

Er ontstaan continu nieuwe kansen (noem het hypes) die je de mensen om je heen prima kan uitleggen. Wanneer je iets zelf kan uitleggen en logisch klinkt, is het meestal ook logisch :)

Voorbeeld 1: Het aantal users op The Sandbox stagneert niet opeens wanneer BTC met 10k dipt. Nee hoor, dat zal de komende maanden nog exponentieel stijgen. Deze dip is een mooie kans om SAND in te slaan.
Voorbeeld 2: Het aantal nieuwe CRO-kaarten zal de komende maanden/jaren alleen maar stijgen, ongeacht de BTC prijs. Eind december komt die naam pas op dat stadion, vanaf dan zal fase #2 van de adoptie beginnen.
Voorbeeld 3: Gezien de stijgende adoptie van ETH en daarmee gepaarde scaling-problemen, hoeft je geen Einstein te zijn om te begrijpen dat scaling solutions belangrijk zijn. De stijging van MATIC en al die layer-2 alternatieven is gewoon logisch en biedt nog veel kansen.

Om hier van te profiteren hoeft je echt niet vaker dan een paar keer je PF te evalueren en eventueel te reorganiseren. Liever juist niet vaker dan een paar keer per jaar.

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 04-12-2021 12:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52a_DFRs0aQH0EqyYvFdWfQR2oA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xMCJOLpfiFJWVcif7bf2UU4i.jpg?f=fotoalbum_large

Deze gast _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik denk dat we nog wel verder rekt gaan we hebben belangrijke lijntjes gebroken toch. Plan A en B zijn failed. C is er nog niet toch? Deuk in het vertrouwen.

Ik maak mij klaar voor de 20K retest.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Whales lachen om die 100 en 150 btc van hem.. haha kleingeld.

Zero.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb ooit mijn ETH verkocht voor VEN. 8) winning! -O-

Maar eens kijken in de komende bear market wanneer ETH weer voor een habbekrats in de uitverkoop ligt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:48:
Ik heb ooit mijn ETH verkocht voor VEN. 8) winning! -O-

Maar eens kijken in de komende bear market wanneer ETH weer voor een habbekrats in de uitverkoop ligt.
Lol. Hoeveel meer bear market moet het zijn voor je gaat kopen?

• Pelox
Tominatie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:47:
Ik denk dat we nog wel verder rekt gaan we hebben belangrijke lijntjes gebroken toch. Plan A en B zijn failed. C is er nog niet toch? Deuk in het vertrouwen.

Ik maak mij klaar voor de 20K retest.
Misschien, maar niet in een rechte lijn. Komt vast nog wel een relief rally de komende tijd. Dan springt iedereen echt van boord en donderen we nog verder omlaag.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Maar voor het kopen van die dip wordt dus belastinggeld gebruikt of hoe zit dat. Je zou toch zeggen, zo’n arm land heeft genoeg andere zaken waar geld naar toe moet. :X

• Chaes

Chaes

#HODL

Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:49:
[...]

Misschien, maar niet in een rechte lijn. Komt vast nog wel een relief rally de komende tijd. Dan springt iedereen echt van boord en donderen we nog verder omlaag.
Man man man _O-
Effe rustig aan.

• Jedi_Pimp
Chaes schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:44:
[...]

De ECB doet ook aan QE ja.
Ho ho, je bedoelt de targeted longer-term refinancing operations en andere elementen van de asset purchasing programs.

:+

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:49:
[...]

Lol. Hoeveel meer bear market moet het zijn voor je gaat kopen?
moonmath blauw, dus ergens tussen de 20k en 30k. Zal midden volgend jaar wellicht 40k zijn.

Eerst moeten we nog moonen maar 300k om mijn zak VET fatsoenlijk te dumpen :> :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Ik kreeg zojuist 8 CRO bij een nieuwe spijkerbroek.. sunny side up jongens

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Jedi_Pimp
Tominatie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:50:
[...]

Maar voor het kopen van die dip wordt dus belastinggeld gebruikt of hoe zit dat. Je zou toch zeggen, zo’n arm land heeft genoeg andere zaken waar geld naar toe moet. :X
Zo moet je het niet zien. Een land heeft reserves en valuta nodig om te kunnen functioneren. Zij kiezen ervoor om dat deels met Bitcoin in te vullen.

Verwijderd

Dus Ada gaat jaar de 1 cent, nice wanneer dan kan ik gaan inkopen.

• Chaes

Chaes

#HODL

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:53:
Dus Ada gaat jaar de 1 cent, nice wanneer dan kan ik gaan inkopen.
nvm.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 04-12-2021 11:55 ]

• fRiEtJeSaTe
sh4d0wman schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:52:
[...]

moonmath blauw, dus ergens tussen de 20k en 30k. Zal midden volgend jaar wellicht 40k zijn.

Eerst moeten we nog moonen maar 300k om mijn zak VET fatsoenlijk te dumpen :> :P
Sounds legit.
:P

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
wat ook handig is, als btc ff naar 20k gaat op 31 dec, scheelt weer voor mijn aangifte aan de belastigdienst. En dan een week later gewoon weer naar 69k aub

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

moonmath.win kijk de history en die kleurtjes jonguhhh :+

Eigenlijk hadden onze pensioenfondsen ook al wat jaren in Bitcoin moeten zitten. In de vette jaren worden bejaarden in de lambo naar de AH gebracht om te shoppen. In de mindere jaren met paard en wagen naar de voedselbank 8) Geen saaie oude dag d:)b

edit @anti elppa doe maar niet. Ik betaal geen belasting :'(

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 04-12-2021 11:59 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:15:
We flatlinen nu op 47.5k. Zat de max pain niet op 48k met de expiry @Malarky? Zijn we die al in elk geval voor.
Hij trekt naar 48k op of rond 31dec. Voor 31e gaan we gerust nog:
- bodem retest doen op 42/40k (net welke exchange) zou echt mooi op de chart staan
- de 54k terugtesten waar we gebroken zijn
- de 48k op of rond 31dec aantikken.

Mijn daytrade ervaring met zulke crashes is dat iedereen denkt dat the only way up is als we middenin hangen maar dat we in 80% van de gevallen eerst een bodem ff terugtesten voor we omhoog gaan.

Ik neig naar 44300.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 04-12-2021 12:04 ]

• Tominatie
  • Niet online
Je zou maar op 69k verkocht hebben.

Ik niet helaas

Verwijderd

Voor de 31e zit ik zoiezo overal op fiat .

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Raaafie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:01:
[...]

Niet gek als je die volumes ziet op Binance dat shitcoins ingepompt wordt. Ik verwacht een dikke BTC dump op korte termijn dat alles weer door de shit trekt.
En uiteraard heb ik niks verkocht :+

• Tominatie
  • Niet online
Eigenlijk zou het wellicht slim zijn om nu te verkopen en zo de mogelijke bearmarket van 2022 en 2023 niet mee te pakken en dan in 2024 maar weer eens naar crypto te gaan kijken.

Toch heb je ergens het idee dat dit keer anders gaat zijn als voorgaande cycles en 100k soon.

• Kol Nedra
BNB blijft gewoon sterk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54m7ygUjd5NjNUoS1zydkRs0x_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E61skneH0h4SqJg2HafwwHXK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pelox
Ik zie een duidelijk verband met het weer trouwens. Het regent al 3 weken en we dalen al 3 weken.. tijd voor een zonnetje dus en we gaan weer up.

Zero.

• Pelox
BTC doet het gewoon heel slecht.

Zero.

• Joosie200
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:02:
[...]

- bodem retest doen op 42/40k (net welke exchange) zou echt mooi op de chart staan

Mijn daytrade ervaring met zulke crashes is dat iedereen denkt dat the only way up is als we middenin hangen maar dat we in 80% van de gevallen eerst een bodem ff terugtesten voor we omhoog gaan.

Ik neig naar 44300.
Doe maar een bodem retest tussen 40 en 42k en dan 48k op 31/12. Is @anti elppa blij met zijn box 3 aangifte. Om poef 68k aan te tikken op 1/1 en deze kortstondige snoekduik nu zal niet meer dan een rimpel zijn.

Andersom: weet je nog hoe alles en iedereen rond de 30k vreesde voor 20k en lager? De echte permabear schreeuwde zelfs om 10k prijzen. Kwam er ook niet van. Het geldt voor beide periodes met momentum. Als iedereen uitgaat van 100k eoy krijgen we dit. Maar als iedereen uitgaat van 20k half juli krijg je juist een 12 daagse groene candle op rij en hallo 40k.

Zo cadeaus ingepakt. Tijd voor een middag / avondje chocoladeletters, marsepein, kruidnoten erdoorheen jassen. Geen rekteroni voor mij vanavond :Y)

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Tominatie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:11:
Eigenlijk zou het wellicht slim zijn om nu te verkopen en zo de mogelijke bearmarket van 2022 en 2023 niet mee te pakken en dan in 2024 maar weer eens naar crypto te gaan kijken.

Toch heb je ergens het idee dat dit keer anders gaat zijn als voorgaande cycles en 100k soon.
Velen verwachten nog een blow-off top of andere taferelen die lijken op voorgaande cycli. Door toenemende adoptie wordt het koerspatroon anders (afvlakken toppen, langere cycles). Over een aantal cycli zullen we weten of verkopen nu een wijs besluit is.

Ik merk ook dat ik niet zo goed weet wat te doen nu, een paar dagen geleden heb ik gezegd dat ik onder de 50K direct op de verkoopknop zou drukken. Tot op heden niet gedaan, mede door wat mooie scalps in de afgelopen dagen staat mijn PF er nog niet dramatisch bij.

Ik wacht nog even af en probeer tussendoor de schade te beperken met wat scalps op alts, BTC ziet er niet sterk uit dus ik verwacht eerder een daling dan een stijging.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hoi ik ben nieuw in crypto is het nu een goed moment om in te stappen ?

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:15:
[...]

BTC doet het gewoon heel slecht.
maar als ik dit zie kan ik beter volgende maand meer dca in BNB en ETH stoppen ipv BTC.....

nothing stops this train

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:19:
Kijk nou maar uit, straks raak je ook je brug nog kwijt..

Zero.

• Kol Nedra
wordt het al drukker nu onder de brug?

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xH8H7c1gY7WZMTQfYLyzjT4UCy0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KF4lfxLphIswAkpY2zycyq2w.gif?f=user_large

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:19:
[...]

Kijk nou maar uit, straks raak je ook je brug nog kwijt..
Las dat die dictator van El Salvador ook de nodig coins had gekocht, blijkbaar is crypto belangrijker dan zijn eigen volk :F
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:20:
[...]
wordt het al drukker nu onder de brug?
Nee valt mij wel tegen eigenlijk had wel wat oude bekende verwacht maar wie weet kan nog komen

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:53
Tominatie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:03:
Je zou maar op 69k verkocht hebben.

Ik niet helaas
Maar je 69k voorspelling voor 2021 is wel uitgekomen ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETNjIiZtha7-Q3Dwv0KvoPoqXz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4cvhN4j3F6n5hfpl3wfZTEgy.jpg?f=fotoalbum_large

Dat zou ik ook doen als ik hem was.

Zero.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:36:
[...]

Heeft de broer van @Khaelos nog tips eigenlijk?
_O- Dat waren nog eens gouden tips ..... om je huis snel te verliezen >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:40
Wellicht onverstandig, maar ik ben allin gegaan op ETH en BTC vanochtend.
Had zo'n 30% in fiat, en dit omgezet.
Nu de dood of de gladiolen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:02:
[...]

Ik neig naar 44300.
ik heb ook wel het vermoeden dat er iig zeker nog 1 leg down komt om iets van een W te maken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
DaWayne schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:26:
Das toch al mooi kleine 8% stijging op n dag, niet mis _O-

• BTC100K2021

BTC100K2021

Omdenken: mochten we in de bearmarket zitten dan 45K al 34% onder de top van 69K. Héél voorzichtig starten met DCA voor de volgende cycle is niet eens zo gek.

• Joosie200
  • Niet online
PlanB indien geconfronteerd met boze crypto users:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1C2wAztmrz1EFusRUDGdUv2viRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oOTygk1F1tUFa33jh7M6EIH9.gif?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:19:
[...]

maar als ik dit zie kan ik beter volgende maand meer dca in BNB en ETH stoppen ipv BTC.....
Chase de green candles _/-\o_

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Mensen die boos zijn op PlanB moeten eerst eens in de spiegel kijken.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
kap nou eens met deze onzin

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2021 12:38 ]

https://opensea.io/seaart

• Pelox
DaWayne schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:26:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hg_fCeqzGFd_3AOiKQaBe-fBe5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/y95lAFjS1l3cMsklDPXgzz12.gif?f=user_large

Zero.

• fRiEtJeSaTe
2 maandsalarissen door het putje.
En nu weekend vieren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/746ZKz6skQwbKgSUsoG8ca65Nzo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FzUgHz3MJBuSH5VfAAUMOKGO.jpg?f=user_large

[ Voor 66% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-12-2021 12:37 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Wat

[ Voor 67% gewijzigd door roflexx op 04-12-2021 12:44 ]

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:34
(noob mind)
Normaal zou je denken met deze prijzen, gaat USA straks massaal inkopen,
Denk ik bijmijzelf waarom doe je het zelf dan niet ....
Ik verkoop nog niets, maar heb een heel slecht voorgevoel over de komende paar uur :(

Mijn last standing coins beginnen nu ook rake klappen te krijgen :F
Come on Matic attack!

PS:Nee geen financieel advies

• Pelox
We gaan eraan, maar dat gingen we toch al.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:48:
Sorry voor de dip. Heb een flufje crypto omgezet in:
[Afbeelding]

Voor een bakkie troost terwijl de koersen nog meer omlaag duiken. Niet voor 89 bij Black friday maar 69 euro in de restant uitverkoop bij de Appie!
Fakenews! Bij de Appie kun je niet met crypto betalen. O-)

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-01 11:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

De rode candles worden steeds dieper :'(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Hopelijk zat hier niemand met een lage stoploss op HOT: https://www.binance.com/en/trade/HOT_USDT

Pittige candle naar 0,0025 vanmorgen op relatief laag volume

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-12-2021 12:39 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:37:
De rode candles worden steeds dieper :'(
Ik denk niet dat er op Sinterklaasfeesten veel over bitcoin gepraat wordt nu. :z

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pas ajb je quote ff aan zodat deze onzin weg is.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• BTC100K2021

BTC100K2021

knakworst schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:39:
[...]

Ik denk niet dat er op Sinterklaasfeesten veel over bitcoin gepraat wordt nu. :z
"Had jij niet van de muntjes? Hoe is het daarmee?" - nadat ze de krantenkop op Telegraaf.nl hebben meegepakt vanochtend ;w

• fRiEtJeSaTe
Wie verkoopt er nou op zo’n dag? Dat vraag ik me altijd af.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDYlThQTnajNX__DdZDNGUNT4mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:36:
[...]

Fakenews! Bij de Appie kun je niet met crypto betalen. O-)
Ik heb dan ook betaald met vieze ponzifiat en net zoveel eth als nodig was aan gratis learn 'n earn gecasht in pleuro's. :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heeft CELR geen bridge naar de uitgang? Die zou populair geweest zijn.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik heb mijn shibs in de chocolade gedoopt en geef vanavond ouderwets chocolademuntjes weg. Ik had gehoopt Dotjes weg te kunnen geven maar dat lukte niet meer ;).

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:40:
[...]

"Had jij niet van de muntjes? Hoe is het daarmee?" - nadat ze de krantenkop op Telegraaf.nl hebben meegepakt vanochtend ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVpoXOyucvrPXKflT1gTNY6FOj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nzsmxFgpH5TFINZLWMjNRPPV.png?f=user_large

• Pelox
[...]

Juist wel... kunnen ze lekker lachen. Maar ondertussen lach ik toch echt het hardst na het afgelopen jaar.

Zero.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:16
Jaar terug 15k
Half jaar terug 25k
Nu 35k?

Zit er zo’n halfjarig cyclus achtig iets in?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik had een euro gevonden in een winkelwagentje, terwijl ik niet eens wilde winkelen, dus daarmee een pizza gekocht die in de aanbieding is bij de Vomar (of all places). Dan heb ik toch nog wat warms te eten. Ondertussen maar mijn verwarming helemaal uitgedaan en blijft voorlopig ook zo. Water vang ik op in een emmertje zodat ik dat kan doorspoelen in de wc na een boodschap. Ook heb ik de vieze was maar opgevouwen en weer in de kast gestopt. De lege bierflesjes vul ik met kraanwater. Tsja, het is hard soms... En van crypto hoef ik het niet meer te verwachten. Ook PlanB is hem gevlucht. Wat zijn wij zielig zeg!

En hoe is het met jullie?

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Gast... Bitcoin had vorige maand een record, vergeten? Bitcoin was nog nooit zo hoog geweest.

Die daling kijkt me normaal. Zag je aankomen... Als er een hype is en iedereen verwacht een stijging, dan krijg je het tegenovergestelde. Het zijn de Wales die in opdracht van de banken of grootverdieners de koers manipuleren, om een schrik effect te creëren tegenover de gewone particulieren, die dan verkopen...

De whales kopen dan Bitcoin aan met een goedkope prijs. Bitcoin bereikt nieuwe records.

Enorm veel bedrijven en groot verdieners investeren in Bitcoin dus chill the fuck out. Als die bedrijven pas uit Bitcoin stappen, mag je pas ongerust worden.

Steek geld in Bitcoin dat je niet nodig hebt en kan missen, Holden en koop de dips.

• MrFX
Qunix schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:45:
Ik had een euro gevonden in een winkelwagentje, terwijl ik niet eens wilde winkelen, dus daarmee een pizza gekocht die in de aanbieding is bij de Vomar (of all places). Dan heb ik toch nog wat warms te eten. Ondertussen maar mijn verwarming helemaal uitgedaan en blijft voorlopig ook zo. Water vang ik op in een emmertje zodat ik dat kan doorspoelen in de wc na een boodschap. Ook heb ik de vieze was maar opgevouwen en weer in de kast gestopt. De lege bierflesjes vul ik met kraanwater. Tsja, het is hard soms... En van crypto hoe ik het niet meer te verwachten. Ook PlanB is hem gevlucht. Wat zijn wij zielig zeg!

Ik zit al in de volgende fase :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHDir_gBh8SQ2Wpj9m1LpPHEdFA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3ECMXeKKhbGYU415mB0nCC7m.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had een euro gevonden in een winkelwagentje, terwijl ik niet eens wilde winkelen, dus daarmee een pizza gekocht die in de aanbieding is bij de Vomar (of all places). Dan heb ik toch nog wat warms te eten. Ondertussen maar mijn verwarming helemaal uitgedaan en blijft voorlopig ook zo. Water vang ik op in een emmertje zodat ik dat kan doorspoelen in de wc na een boodschap. Ook heb ik de vieze was maar opgevouwen en weer in de kast gestopt. De lege bierflesjes vul ik met kraanwater. Tsja, het is hard soms... En van crypto hoe ik het niet meer te verwachten. Ook PlanB is hem gevlucht. Wat zijn wij zielig zeg!

Ik had vanmorgen een roereitje met truffel. Daarna een bakkie frappuccino bij Starbucks en een sint kadootje gescoord bij de juwelier.

Ontkenningsfase 4.0 alom dus ;).

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als ik het zo lees heb je nog een huis, goed gedaan d:)b

• Pelox
Ik zet nooit mijn eth meer om in btc.

Zero.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Beste,
Bedankt voor uw vraag.
Ergens medio 2022 verwachten wij u met een antwoord te kunnen bedienen.
Groet.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
knakworst schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:49:
[...]

Als ik het zo lees heb je nog een huis, goed gedaan d:)b
Maar voor hoe lang nog? De maandelijkse rekening is in de 3e week. Dus hopen maar dat het gaat stijgen binnen 2 weken. :X

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Wat hebben de Wales in Groot-Brittannië er nou weer mee te maken?

[ Voor 64% gewijzigd door Tartarus op 04-12-2021 12:52 ]

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:57

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik kwam eigenlijk even polsen of we al helemaal en totaal rekt en naar de kloten zijn..

• Vis
  • Laatst online: 00:42

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IVwGgJW8tayc3C6sDQwzLXuB_Eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gj9bTIXMpqcXPkv8UB8Km87B.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Darrell schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:33:
Mensen die boos zijn op PlanB moeten eerst eens in de spiegel kijken.
Dezelfde soort mensen die de postcode loterij aanklagen omdat hun buren wat geld gewonnen hebben.

• Raf1994
  • Niet online
Ik bedoel gewoon dat Bitcoin te nuttig is om helemaal te verdwijnen, financiële instellingen kunnen via Bitcoin enorme winsten bereiken.

Bitcoin is altijd al gemanipuleerd geweest.

Als je ziet dat grote bedrijven of groot verdieners, Elon Musk en dergelijke Btc bezitten. Hold et dan ook.
Het moment dat die groot verdieners bitcoin voorgoed uitbannen of laten vallen, dan is het over.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:16
De VS wordt zo wakker. Let the games begin.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
btc is nu 18% gezakt
maar ada 2% gezakt.

dan is het toch beter om deze om te zetten naar btc? ook al is mn aankoopprijs lager van ada?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:52:
[...]

Dezelfde soort mensen die de postcode loterij aanklagen omdat hun buren wat geld gewonnen hebben.
Een van mijn leukste VVE meetings ooit was er eentje waar de helft die dag 1000 euro op hun rekening hadden gekregen van de postcode loterij en de andere helft niet.

Ik kon het niet laten om bij de opening te vragen wie er allemaal een heerlijke dag hadden tot dusverre ;).

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2NNRFP81yTyE445ngXaNvznomk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rukUuiVyRO6Ce4JobEvRqdoN.jpg?f=user_large

• Pelox
Btc is de b*ich van deze dump. Laat eens zien wat je waard bent man. Slapjanus. Trek die alts leeg.

Zero.

• MrFX

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Briljante tattoo tekst op die chick haar voeten.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ben maar weer worstenbroodjes gaan maken.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 18:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qHlILylgRjIZvTzrPyBoYHzjj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/S4d025EKjqCgfJr7F4eaop2o.gif?f=user_large

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
When moon

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Oke top, Bitvavo XLM verzending nr1 naar Binance is door, nr2 hangt al enige uren in verzending.
Wat een top exchange is dat Bitvavo toch.

PC Specs

• Raf1994
  • Niet online
Het is een feit dat bedrijven en groot verdieners investeren in Bitcoin.

Ik ben ook van principe dat men Bitcoin bewust probeert zo goedkoop mogelijk te houden, omdat Bitcoin zich altijd hersteld en op lange termijn stijgt van waarde.

Dus mensen blijf rustig. Steek geld er in dat je niet nodig hebt en wacht een paar jaar.

Ik heb ongeveer 10k staan.

Voorlopig sta ik op 8300 euro in totaal. Ik heb een verlies van 1700 euro door die crash. Iets minder dan mijn maandloon.

Gewoon Holden.

[ Voor 6% gewijzigd door Raf1994 op 04-12-2021 13:05 ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42

LankHoar

Langharig tuig

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• YES
  • Laatst online: 16-01 09:32

YES

Moderator General Chat

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dit kan ook een dip zijn zoals we die in maart 2020 hadden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pip6VpLisr4iyWyM4YeYwuxCDW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSbyP40N94WatXeuWSeWKDZ9.jpg?f=fotoalbum_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:53
@Raf1994 Plaats die info op z'n minst in MO-tags.
Of huur per direct een paar Duitse Herders in om je tegen boormachines te beschermen ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Pagina: 1 ... 149 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!