[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.234 views

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:27:
[...]

Been there, done that in 2014/2015.

Daarbij sta ik nog steeds in de plus tov mijn inleg in mei/juli/aug. Die plus was groter ten tijde van de 69k, maar toch.
Same, gestart in mei, 50% verloren en nu toch nog vlotjes +40% tov initiële inleg.
Correcte stelling: al doende leert men

Verwijderd

zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:17:
Oke ik moest even lachen................

[Twitter]
Best cringe als je dat nu leest

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
De winst die ik heb gemaakt met LUNA en matic toevallig gistermiddag eens neer gezet in BUSD.. doe ik niet vaak :+ Ben meer van het hodlen, heeft deze keer goed uitgepakt.

De helft van deze winst maar weer in LINK gestopt, nu kijken wat ik met de andere helft ga doen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Ach ja ik heb maar weer gedaan wat ik altijd doe, tegen m’n gevoel in bijgekocht.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:42

Dat gifje.. _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[Twitter]
Ik vind het ook altijd wel mooi dat iedereen elkaar ophitst om niet te verkopen en HODL en diamond hands en weetikveel wat.
Is natuurlijk puur eigenbelang, want als anderen verkopen wordt hun eigen portfolio minder waard.

Eigenlijk zou je mensen moeten ophitsten om wél te verkopen, zodat je zelf goedkoop in kan kopen :P

Het wordt ook mooi gebracht "diamond hands", dat is mooi en shiny en goed en "weak hands" dat is zwak en laf etc. Het had ook "stubborn hands" en "smart hands" genoemd kunnen worden :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
LankHoar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:13:
Enige verklaring voor dit trouwens?
  1. Iedereen en zijn moeder heeft een leveraged long positie.
  2. Een paar weak hands verkopen omdat ze het eigenlijk niet snappen.
  3. Whales zien dat er bijzonder veel leveraged is.
  4. Whales verkopen de hele zooi totdat iedereen rekt gaat en de koers keihard zakt na al die liquidaties.
  5. Whales kopen de dip op.
  6. Whales hebben zo in een nachtje 10% meer crypto vergaard ten koste van het plebs.
Dit soort dips bestaan iedere bullmarket en heb je altijd exact wanneer je het niet verwacht (althans, ik had deze ook niet voorzien :P). Als mensen wat minder leveraged zaten en wat minder shitcoins kochten werd het whales veel lastiger gemaakt, maar ja, alle nieuwe retards willen alleen maar snel rijk worden.

Overigens wil ik zeker niet zeggen dat dit per definitie weer goed komt hoor :P dat is de gok die de whales nemen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:33

YES

Moderator General Chat
Ik snap alleen niet goed waarom die Crypto Ed nou achteraf even gaat uithalen naar PlanB. Hij heeft het dit keer fout en hij roept ook van alles wat helemaal niet met crypto te maken heeft, maar door overduidelijk te refereren naar hem in je tweets geef je ook hem weer aandacht.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
anandus schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:27:
[...]

Het wordt ook mooi gebracht "diamond hands", dat is mooi en shiny en goed en "weak hands" dat is zwak en laf etc. Het had ook "stubborn hands" en "smart hands" genoemd kunnen worden :P
Nee. Diamant = hard. Verder wel eens met het gelul over dat verkopen zogenaamd zwak is. Zit je dan met je stoere HODL-praat op -50% :)

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
YES schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:30:
[...]

Ik snap alleen niet goed waarom die Crypto Ed nou achteraf even gaat uithalen naar PlanB. Hij heeft het dit keer fout en hij roept ook van alles wat helemaal niet met crypto te maken heeft, maar door overduidelijk te refereren naar hem in je tweets geef je ook hem weer aandacht.
Crypto Ed sinds het Fok forum tijdperk nooit serieus genomen die gast begreep er toen al de ballen niet van ;(

• Richh
[...]

Gewoon frustratie :P Crypto Ed had ook allemaal green boxes rond de 53k getekend haha.

• anandus
  • Niet online
Ray_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:31:
[...]

Nee. Diamant = hard. Verder wel eens met het gelul over dat verkopen zogenaamd zwak is. Zit je dan met je stoere HODL-praat op -50% :)
Beton is ook hard, maar heeft toch niet dezelfde connotatie :P

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:29:
[...]

Overigens wil ik zeker niet zeggen dat dit per definitie weer goed komt hoor :P dat is de gok die de whales nemen.
Whale btc funds geloven dat het goed komt op lange termijn, die hodlen wel.

Whales day traders, de enigen die voor dit soort dips zorgen die hebben geen enkel belang erbij of het goed komt of niet. Die kopen de liquidaties van iemand anders op voor een ritje tot hier naar 48k en bouwen dan hun enorme long posities onmiddelijk weer af om verder rustig te gaan day traden.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:31:
[...]

Tja, dat doet me ook altijd denken aan van die Reddit draadjes waar ze allemaal om het hardst roepen I'M NOT SELLING, HODL, en dat soort dingen. En dan lees je een tijdje later verhalen van mensen die vrijwel alles kwijt zijn doordat ze in die sferen vastgehouden hebben aan een munt die compleet naar de kloten gegaan is of zelfs een rugpull bleek. Sneu werk eigenlijk.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025

[Twitter]
Los van of je de knakker mag of niet, wat vind je hier raar aan? Denk je nou echt dat de grote jongens opeens in paniek raken en van hun plan afstappen? Bij elke significante dip dit jaar heeft het zich geloond om bij te kopen. Ben Cowen is ook rustig aan het accumuleren.

Als je nu panic sellt en bearish bent, vraag ik me oprecht af wat je plan is en welk timeframe je hanteert. Ik ben een paar % in de min op m'n trading account en met m'n hodl pot (louter alts) doe ik lekker niets. Ik heb de afgelopen weken gederisked naar meer dan 50% stables. Laat 40k nog maar eens komen, koop ik spot bij voor de hodl pot.

En dat is waar het in dit topic steeds weer mis gaat bij mensen. Geen onderscheid kunnen maken tussen investeren en traden en een strategie voor beiden hebben en je daar aan vasthouden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:33:
[...]

Whale btc funds geloven dat het goed komt op lange termijn, die hodlen wel.

Whales day traders, de enigen die voor dit soort dips zorgen die hebben geen enkel belang erbij of het goed komt of niet. Die kopen de liquidaties van iemand anders op voor een ritje tot hier naar 48k en bouwen dan hun enorme long posities onmiddelijk weer af om verder rustig te gaan day traden.
Zijn er misschien ook night traders die er anders over denken :?

• Ray_
  • Laatst online: 11:42
anandus schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:32:
[...]
Beton is ook hard, maar heeft toch niet dezelfde connotatie :P
Beton is hard als je je hoofd er tegenaan stoot, maar diamant is toch echt een stukje harder hoor. Hardste mineraal dat er bestaat.

Wikipedia: Hardheidsschaal van Mohs

Maar eh. iets met crypto en geitenmarkt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:32:
[...]

Gewoon frustratie :P Crypto Ed had ook allemaal green boxes rond de 53k getekend haha.
Zo komt het ook over inderdaad, gefrustreerd.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

[...]

En dan 31 dec. BTC 75K waardoor PlanB toch gelijk heeft...laten we onze Eddy dan ook even masaal boycotten...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zo, deze had ik al even niet meer gepost maar vandaag kan ie wel een keer weer volgens mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door YES op 04-12-2021 10:37 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:48
YES schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:36:
Zo, deze had ik al even niet meer gepost maar vandaag kan ie wel een keer weer volgens mij:
[Afbeelding]
Ik wilde bijna dezelfde grap als gisteren maken,
Laat ik dat maar niet doen :+

Ik schat dat mijn hele PF -20% heeft gedaan }:O

• Jedi_Pimp
[...]

PlanB heeft met z'n lompe voorspellingen bijgedragen aan een make it or break it mentaliteit die er ook in maart dit jaar was. Toen zouden we hoe dan ook naar 150k gaan dit jaar.

Nieuwe investeerders staren zich blind op dit soort 'voorspellingen' en raken versneld in paniek als de targets niet worden gehaald.

Laten we kappen met het überhaupt over zijn voorspellingen hebben.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Diegene die ook echt verlies maken op dit
moment zijn de weakhands inderdaad. Dit is een mentale spelletje, survival of the fittest my friend.

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:39:
[...]

PlanB heeft met z'n lompe voorspellingen bijgedragen aan een make it or break it mentaliteit die er ook in maart dit jaar was. Toen zouden we hoe dan ook naar 150k gaan dit jaar.

Nieuwe investeerders staren zich blind op dit soort 'voorspellingen' en raken versneld in paniek als de targets niet worden gehaald.

Dat is juist mijn punt. Die Crypto Ed trekt die voorspellingen en dus PlanB er aan zijn haren weer bij door te gaan sneren. Het trekt de discussies/gesprekken van de kern, crypto, weg omdat er weer gepraat gaat worden over iemand zijn gelijk of ongelijk en dat soort onzin.

Verwijderd

Voorspellingen? Dacht dat hij coronasceptisch was.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:39:
[...]

Daarom is dit juist enorm goed. Al die voorspellingen zorgen ervoor dat de markt niet kan bewegen. Het is verdomme geen astrotv.

Ik hoop dat dit even tot einde jaar zo doorgaat sub 50k dan zijn we can die planb af. Niks persoonlijks naar die gast maar wel naar alles en iedereen die blijft vasthouden aan die gast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:40:
Diegene die ook echt verlies maken op dit
moment zijn de weakhands inderdaad. Dit is een mentale spelletje, survival of the fittest my friend.
Kom maar door met het weakhands gelul 😂 we hadden het er net nog over.

Maak even een paar diamond hands referenties anders lijkt het ook nergens op he.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRKQKkFkGjC8q0id0UTIyKVq2lU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CHBoQK8PcM6tiLbnAHljfPGg.gif?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Het marktsentiment is nog altijd extreem positief, kijk alleen maar naar ETHBTC. Zinvolle blockchaintoepassingen ontkoppelen hun prijs steeds meer van BTC. Doe er je voordeel mee :)

Heb slechts 20% aan BTC in de pf, maar qua sats niet achteruit gegaan ondanks deze 10k dip. Gewoon ETHBTC goed in de gaten houden als altmarktindex.

Scenario: Lokale bodem BTC op 42k, accumuleren rondom 47-48k. Als dat gebeurt, zijn er veel kansen bij alts om qua sat-waarde hun slag te slaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 04-12-2021 10:46 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:27
Toepasselijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NE-WChzn0zxhqslRA8wzGIx5rq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/64450A7QwpqMkYtLvnIrWwRY.jpg?f=user_large _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Verwijderd

Haha, moest hier wel echt keihard om lachen _O-

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:34:
[...]

Los van of je de knakker mag of niet, wat vind je hier raar aan? Denk je nou echt dat de grote jongens opeens in paniek raken en van hun plan afstappen? Bij elke significante dip dit jaar heeft het zich geloond om bij te kopen. Ben Cowen is ook rustig aan het accumuleren.

Als je nu panic sellt en bearish bent, vraag ik me oprecht af wat je plan is en welke timeframe je hanteert. Ik ben een paar % in de min op m'n trading account en met m'n hodl pot (louter alts) doe ik lekker niets. Ik heb de afgelopen weken gederisked naar meer dan 50% stables. Laat 40k nog maar eens komen, koop ik spot bij voor de hodl pot.

En dat is waar het in dit topic steeds weer mis gaat bij mensen. Geen onderscheid kunnen maken tussen investeren en traden en een strategie voor beiden hebben en je daar aan vasthouden.
Ik neem even aan dat je tekst algemeen bedoeld is want ik ben niet bearish en verkoop op dit moment niets. En ik post zijn reactie omdat deze vent lachwekkend is. Dat heeft niet te maken of ik hem wel of niet mag maar omdat deze vent met alle koersen meewaait. Ik kan genoeg tweets van hem erbij halen waarin hij zichzelf al na een dag tegenspreekt. Laatst ook nog een mooie. I have taken a great position in ATOM. Daarna dikke daling van ATOM. Tweet hij ineens paar dagen erna took some good profits on coin a , coin b and ATOM. Gelukkig kreeg hij vele reacties met als je nu ATOM hebt verkocht dan heb je verlies vriend. En van de week zat hij ruzie te maken met Benjamin Cowen omdat hij werd gewezen op napraterij.

• fRiEtJeSaTe
Volgens mij is El Salvador de enige die de dip koopt.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:43:
Het marktsentiment is nog altijd extreem positief, kijk alleen maar naar ETHBTC. Zinvolle blockchaintoepassingen ontkoppelen hun prijs steeds meer van BTC. Doe er je voordeel mee :)

Heb slechts 20% aan BTC in de pf, maar qua sats niet achteruit gegaan ondanks deze 10k dip.

Scenario: Lokale bodem BTC op 42k, accumuleren rondom 47-48k. Als dat gebeurt, zijn er veel kansen bij alts om qua sat-waarde hun slag te slaan.
En op basis hiervan investeer ik zelf momenteel vooral in CRO, VVS en Matic. Vooral van CRO verwacht ik een forse bijdrage tot acceptatie van crypto.

• Richh
Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:43:

Heb slechts 20% aan BTC in de pf, maar qua sats niet achteruit gegaan ondanks deze 10k dip.

BTC dominance is stabiel. ETH dominance is licht gestegen. Andere alts zijn dus verder gezakt.

Zinvolle toepassingen zijn BTC en ETH.

Prijs ontkoppelen? ETHBTC zit gewoon bovenin z'n channel, dat kan uitbreken, of niet. Er is geen sprake van prijsontkoppeling en zeer positief marktsentiment zou ik ook niet zeggen :P

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sorry voor de dip. Heb een flufje crypto omgezet in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vinF11ataZ35j2dGyPSx0AhqR4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjYZ5c5WmEQf9Zk1PyIfVP4R.jpg?f=fotoalbum_large

Voor een bakkie troost terwijl de koersen nog meer omlaag duiken. Niet voor 89 bij Black friday maar 69 euro in de restant uitverkoop bij de Appie!

• Richh
Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:48:
Sorry voor de dip. Heb een flufje crypto omgezet in:
[Afbeelding]

Voor een bakkie troost terwijl de koersen nog meer omlaag duiken. Niet voor 89 bij Black friday maar 69 euro in de restant uitverkoop bij de Appie!
Net als die gasten op Pepper de hele stad afgezocht naar een AH die ze nog heeft? :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Je kan de fiat zien verdampen her en der, mensen huilend door de straten met hun laatste stuk droog brood, de wereld gaat kapot.
Er is echter één ding wat onder al deze ellende floreert: memes! Keep 'em coming! :D

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:47:
[...]

Ik neem even aan dat je tekst algemeen bedoeld is want ik ben niet bearish en verkoop op dit moment niets. En ik post zijn reactie omdat deze vent lachwekkend is. Dat heeft niet te maken of ik hem wel of niet mag maar omdat deze vent met alle koersen meewaait. Ik kan genoeg tweets van hem erbij halen waarin hij zichzelf al na een dag tegenspreekt. Laatst ook nog een mooie. I have taken a great position in ATOM. Daarna dikke daling van ATOM. Tweet hij ineens paar dagen erna took some good profits on coin a , coin b and ATOM. Gelukkig kreeg hij vele reacties met als je nu ATOM hebt verkocht dan heb je verlies vriend. En van de week zat hij ruzie te maken met Benjamin Cowen omdat hij werd gewezen op napraterij.
Klopt, tweede deel van m'n post was algemeen bedoeld.

Doet de meerderheid van dit soort types dat niet? Ik vind het ook een beetje een rare gozer hoor, don't get me wrong. Maar wat hij in die initiële tweet zei is wat mij betreft niet heel gek. Alle grote jongens zijn nu aan het accumuleren.

• MaStar
  • Laatst online: 15-01 18:04
Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:21:
[...]

Ik denk dat ie zich met 50% vergist heeft :+
:D

• anandus
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:47:
Ik ben ook geneigd om bij te kopen. Maar ik heb diamond hands als het om mijn fiat gaat :+

Maar not gonna lie: Het is heel aantrekkelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 04-12-2021 10:53 ]

Verwijderd

We blijven ook maar echt dalen zo te zien :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2021 10:55 ]

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

El Savador koopt al dips sinds 65k. Alleen wordt het aantal BTC wat ze kopen per dip kleiner.

Die makkers staan een partij in het rood :+

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 04-12-2021 10:55 ]

• Joosie200
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:49:
[...]

Net als die gasten op Pepper de hele stad afgezocht naar een AH die ze nog heeft? :P
Ik wou eigenlijk de L'or Barista voor 20 euro met 20 euro koffietegoed. Hele stad afgezocht niks gevonden. Deze stond bij mijn Appie om de hoek 200m verderop. :7

• Jedi_Pimp
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:48:
[...]

BTC dominance is stabiel. ETH dominance is licht gestegen. Andere alts zijn dus verder gezakt.

Prijs ontkoppelen? ETHBTC zit gewoon bovenin z'n channel, dat kan uitbreken, of niet. Er is geen sprake van prijsontkoppeling en zeer positief marktsentiment zou ik ook niet zeggen :P
Er is wel degelijk sprake van meer prijsontkoppeling. Je zegt het zelf, ETH houdt zich heel sterk. Wat dat betreft is deze market cycle compleet anders dan vorige keren.

Vroeger zouden alts finaal rekt gaan en zou de BTC.D meerdere procentpunten stijgen bij een dergelijke crash.

Ik ben echt verbaasd hoe sterk alts zich houden, m'n hodl pot alts staat er nog best goed voor.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
Hoeveel hebben ze er dit keer gekocht? 25?

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-yDeaATeU_fI6cyiIytGQS-5FA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lUFYftXOclzoss90UJFAHcNZ.jpg?f=user_large
Edit: mijn PF is overigens geen 20% down hoor, geen idee hoeveel % in dollars ik gezakt ben maar in sats is het maar enkele procenten.

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 04-12-2021 10:56 ]

• fRiEtJeSaTe
Ik lees overal Omikron zorgen, maar heb eerder het idee dat dit te maken heeft met de groeiende druk om regulering in de US.
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:54:
[...]
El Savador koopt al dips sinds 65k. Alleen wordt het aantal BTC wat ze kopen per dip kleiner.

Die makkers staan een partij in het rood :+
Beetje wat ik ook ervaar. :P

[ Voor 56% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-12-2021 10:59 ]

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:52:
[...]

Klopt, tweede deel van m'n post was algemeen bedoeld.

Doet de meerderheid van dit soort types dat niet? Ik vind het ook een beetje een rare gozer hoor, don't get me wrong. Maar wat hij in die initiële tweet zei is wat mij betreft niet heel gek. Alle grote jongens zijn nu aan het accumuleren.
Tuurlijk doen de meesten dit en niet zonder success. Hij is er schathemeltje rijk mee geworden. Heb je z'n nieuwe auto gezien? Ik vind het ook wel mooi hoor dat je op deze manier succesvol kan zijn. En ik gun het hem ook wel. Maar ik prik wel door z'n gelul heen.

Zeker die trekken vanavond een extra flesje champagne open. Ik baal alleen van mezelf dat ik volledig in alts zit op dit moment. Als ik 100% in Bitcoin zat had het me werkelijk niets gedaan. Nu vind ik het vervelend en vooral dom van mezelf.

• fRiEtJeSaTe
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:59:
[...]
Als ik 100% in Bitcoin zat had het me werkelijk niets gedaan. Nu vind ik het vervelend en vooral dom van mezelf.
Dat is de angst die regeert.
De meeste alts doen nu ongeveer hetzelfde als BTC procentueel dus het had weinig uitgemaakt.

• Richh
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:55:
[...]

Er is wel degelijk sprake van meer prijsontkoppeling. Je zegt het zelf, ETH houdt zich heel sterk. Wat dat betreft is deze market cycle compleet anders dan vorige keren.
Het is eigenlijk alleen ETH, omdat die in een gunstig TA patroontje zit.

Compleet anders? Ik zie helemaal niks wat compleet anders is :P

Los van dat, die hele wens van prijsontkoppeling... Be careful what you wish for.
Vroeger zouden alts finaal rekt gaan en zou de BTC.D meerdere procentpunten stijgen bij een dergelijke crash.
De BTC dominance ontwikkeling tussen 1-1-2017 en 1-1-2018 laat zien dat dit enigszins overdreven is. Wat dat betreft gaat het nu relatief een stuk stabieler. Een flippening qua market cap is totaal ondenkbaar, in 2017 was dat wel anders.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:55

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:59:
[...]

Tuurlijk doen de meesten dit en niet zonder success. Hij is er schathemeltje rijk mee geworden. Heb je z'n nieuwe auto gezien? Ik vind het ook wel mooi hoor dat je op deze manier succesvol kan zijn. En ik gun het hem ook wel. Maar ik prik wel door z'n gelul heen.

Zeker die trekken vanavond een extra flesje champagne open. Ik baal alleen van mezelf dat ik volledig in alts zit op dit moment. Als ik 100% in Bitcoin zat had het me werkelijk niets gedaan. Nu vind ik het vervelend en vooral dom van mezelf.
Tja welke alts dan. Want het bizarre momenteel is dat er veel alts minder gedaald zijn dan btc. BNB,eth, allemaal totnutoe minder gedaald. Ik verwacht eigenlijk nog wel een momentje dat alts echt door de gootsteen gaan. Na het weekend bijvoorbeeld.

• zwembroek
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:02:
[...]

Dat is de angst die regeert.
De meeste alts doen nu ongeveer hetzelfde als BTC procentueel dus het had weinig uitgemaakt.
Klopt maar als we volledig rekt zouden gaan dan zit ik liever 100% in Bitcoin.

• zwembroek
knakworst schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:03:
[...]

Tja welke alts dan. Want het bizarre momenteel is dat er veel alts minder gedaald zijn dan btc. BNB,eth, allemaal totnutoe minder gedaald. Ik verwacht eigenlijk nog wel een momentje dat alts echt door de gootsteen gaan. Na het weekend bijvoorbeeld.
Loopring :X

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-01 19:04
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:55:
[...]

Ik ben echt verbaasd hoe sterk alts zich houden, m'n hodl pot alts staat er nog best goed voor.
Als maxi kan ik niet ontkennen dat je gelijk hebt, en daar verbaas ik me al wat langer over. De BTC.D is zwakjes. En dat valt nu erg op omdat de alts helemaal niet zo door het putje gaan.

Ik denk alleen dat de oorzaak anders is. Ik denk niet dat veel altcoins nu veel meer usecase hebben in de echte wereld dan een paar jaar geleden. Ik denk dat er relatief veel speculatief retailgeld in de space zit. Net als bij aandelen waar het ook alleen maar omhoog leek te kunnen.

Er zijn relatief meer mensen die met crypto gokken omdat er onzekerheid is over het monetaire beleid en het een leuke hobby was/is naast het thuiswerken/studeren veroorzaakt door corona. Retailers kopen geen BTC. Die boomercoin is veel te duur. Liever kopen ze iets goedkopers dat makkelijker x10 gaat.

Als er een langere periode van daling zou komen, dan die ik de btc.d wel weer toenemen

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-12-2021 11:07 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• fRiEtJeSaTe
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:04:
[...]
Klopt maar als we volledig rekt zouden gaan dan zit ik liever 100% in Bitcoin.
Normaliter wordt hier al bij 2% daling ‘rekt’ geroepen dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dit dan volledig rekt is. :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:48:
[...]

Die dominance pakt de hele altmarkt, ook die duizenden shittiest of shitcoins. Mag hopen dat weldenkende tweakers alleen in alts zitten die dit soort klappen kunnen verdragen (lees: flink bijgekocht worden als er een prijsdip ontstaat)
ETH en MATIC houden hier bijv. de satwaarde mooi op peil.
That's it?
Eerst was dat alleen BTC volgens velen. Nu zit ETH daarbij volgens jou. Maar als ETH erbij mag, mogen er meer meedoen toch? ETH heeft ook geen waarde zonder de projecten die er op draaien.
Heeft te maken met de tijdspanne waarin je het sentiment peilt uiteraard. BTC van 6k naar 46k in ruim 2 jaar tijd vind ik positief. Prijsontkoppeling is in zekere zin natuurlijk al jaren gaande betreffende ETH, het is ondertussen een deflationaire token geworden en doet zijn bewegingen op dit moment meer tegenover de dollarprijs dan tegenover het BTC-pair. Of je moet een 2 jarig durende channel willen bedenken op de ETHBTC-chart, dat gaat imo wat ver.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

We gaan niet rekt, al dat paniek is onnodig op het moment. Gewoon de dips blijven opkopen en je los verdwijnt vanzelf wel.

• zwembroek
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:05:
[...]

Normaliter wordt hier al bij 2% daling ‘rekt’ geroepen dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dit dan volledig rekt is. :P
Haha nee ik bedoel 24k rekt.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:06:
We gaan niet rekt, al dat paniek is onnodig op het moment. Gewoon de dips blijven opkopen en je los verdwijnt vanzelf wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHDogzNNTX6tfSyP0cvaPRShjZs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5e2rk2tiOjlFZikCn1BBQArN.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:16
MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:01:
[...]

Zit je pa in crypto? 8) zeker in Spanje van zijn winst..
Jep, bijna 70 en ook elke dag te hopen op groene candles :P 8)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Voor de mensen die nu instappen die zijn er nog steeds vroeg bij. BTC heeft vroeger op 69k gestaan. :X

HODL!

Goed weekend jongens! d:)b

UberLurker Departement #GG.

• anandus
  • Niet online
Skrunsies schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:09:
Voor de mensen die nu instappen die zijn er nog steeds vroeg bij. BTC heeft vroeger op 69k gestaan. :X
Jij met je rare verhalen, dat gelooft toch niemand! :P

• Pelox
Dacht ik zet wat eth in btc. Weer een slecht idee..

Zero.

Verwijderd

Dus wat zijn de verwachtingen de komende week, geen glazenbol grapjes aub

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Kunnen jullie nog lopen?🍆

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:12:
Dacht ik zet wat eth in btc. Weer een slecht idee..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09WGAJWxFGOJLoIHUyhz-UEuJxY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7DVkia4GDCcrOwena0cs9xoL.jpg?f=user_large

• anandus
  • Niet online

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:13:
BTC.D weer omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Niet online
We flatlinen nu op 47.5k. Zat de max pain niet op 48k met de expiry @Malarky? Zijn we die al in elk geval voor.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
zwembroek schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:47:
[...]

Hey zijn stuk voor eigen geilers zoals die poppe, Charles,plan b. Krijgen weinig tegengas, iedereen volgt ze blindelings en denken dat die gasten de Messias van de crypto zijn.

• Pelox
mannowlahn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:16:
[...]

Hey zijn stuk voor eigen geilers zoals die poppe, Charles,plan b. Krijgen weinig tegengas, iedereen volgt ze blindelings en denken dat die gasten de Messias van de crypto zijn.
Ik zeg altijd maar zo. Het zijn allemaal ervaren crypto experts met 2 tot 5 jaar aan ervaring.

Zero.

• Jedi_Pimp
YES schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:50:
Je kan de fiat zien verdampen her en der, mensen huilend door de straten met hun laatste stuk droog brood, de wereld gaat kapot.
Er is echter één ding wat onder al deze ellende floreert: memes! Keep 'em coming! :D
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/YU0vm2efOT4AAAAd/wagie-wojak.gif

• zwembroek
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:19:
[...]

Ik zeg altijd maar zo. Het zijn allemaal ervaren crypto experts met 2 tot 5 jaar aan ervaring.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4hLidSq6CA51InlqONAvy6flps=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fer2xqfNH3TT83eCujymIz4Z.jpg?f=user_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het lek is boven water:
Elon heeft nieuw kapsel, Bitcoin crasht, CEO van El Salvador koopt dip
Gatver, altijd weer die Musk die de markt verstiert. O-)

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:22
Bij 100k stap ik uit. Ik hoop dat ik dan nog niet in een rolstoel zit.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Su1Etw8wFKUp1H9Sm_J5t5MOlUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yiuH70Mg9pv42J4qAtasymsZ.jpg?f=user_large

Zero.

Verwijderd

Keep the memes comming please :D

Verwijderd

Keep the memes comming please :D

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:13:
Smart money koopt nu voornamelijk ETH en zorgt dat de prijsdekoppeling door wordt gezet. De 0.1 BTC komt in zicht. Dit kan als een rode lap gaan werken.

• Jedi_Pimp
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:02:
[...]

Het is eigenlijk alleen ETH, omdat die in een gunstig TA patroontje zit.

Compleet anders? Ik zie helemaal niks wat compleet anders is :P

Los van dat, die hele wens van prijsontkoppeling... Be careful what you wish for.

[...]

De BTC dominance ontwikkeling tussen 1-1-2017 en 1-1-2018 laat zien dat dit enigszins overdreven is. Wat dat betreft gaat het nu relatief een stuk stabieler. Een flippening qua market cap is totaal ondenkbaar, in 2017 was dat wel anders.
Ik lees, zie en hoor veel mensen die verbaasd zijn over hoe kranig alts zich houden. ETH is bijzonder sterk inderdaad, maar los daarvan lees ik ook hier veel reacties van mensen die niet een keiharde hit hebben gehad in hun pf. Dat vind ik wel bijzonder en in die zin heb ik 't over enige mate van ontkoppeling. Flippening zeg ik niet hè :P

• Richh
Mooody schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:06:
[...]

Die dominance pakt de hele altmarkt, ook die duizenden shittiest of shitcoins. Mag hopen dat weldenkende tweakers alleen in alts zitten die dit soort klappen kunnen verdragen (lees: flink bijgekocht worden als er een prijsdip ontstaat)
ETH en MATIC houden hier bijv. de satwaarde mooi op peil.
Die shittiest of shitcoins doen een druppel water op een gloeiende plaat in het hele dominance verhaal. Daar valt überhaupt weinig dominance van te behalen.

CRO zou ik overigens als exchange based crypto niet in de 'shittiest' hoek duwen, - 25% in een week. DOT, LINK, FTM, GRT, LRC, allemaal ongeveer -20% of meer, allemaal een stuk verder dan de daling van Bitcoin. Volgens vele 'believers' in dit topic geen shitcoins en 'projecten met veel potentie'.
Om niet over de dag-daling te spreken.
That's it?
Eerst was dat alleen BTC volgens velen. Nu zit ETH daarbij volgens jou. Maar als ETH erbij mag, mogen er meer meedoen toch? ETH heeft ook geen waarde zonder de projecten die er op draaien.
Ik geloof niet dat ik jou nog de gevolgen van veel dollars bijprinten en inflatie hoef uit te leggen, en waarom een gegarandeerd schaarse coin met voorspelbare, vaste toevoeging van nieuwe valuta, daar een rol in kan spelen. 'Kan' is het sleutelwoord.

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik beide hodl. Omdat het grote namen zijn, bekendheid hebben en er steeds meer afhankelijk van wordt. In tegenstelling tot alle mooie beloftes van de rest van de shitcoins. Beiden bezitten ruim 60% van de totale market cap van de gehele crypto markt.

ETH heeft geen waarde zonder de projecten die er op draaien? Huh? :P wij kijken volledig verschillend naar wat de 'waarde' van een crypto is, denk ik.

Ik zou niet weten waarom die kleine muntjes zonder enig noemenswaardig gebruik, volume, market cap, etc 'mee mag doen'.
Heeft te maken met de tijdspanne waarin je het sentiment peilt uiteraard. BTC van 6k naar 46k in ruim 2 jaar tijd vind ik positief. Prijsontkoppeling is in zekere zin natuurlijk al jaren gaande betreffende ETH, het is ondertussen een deflationaire token geworden en doet zijn bewegingen op dit moment meer tegenover de dollarprijs dan tegenover het BTC-pair. Of je moet een 2 jarig durende channel willen bedenken op de ETHBTC-chart, dat gaat imo wat ver.
Als je zo'n lange tijdspanne pakt, zit je tot ver in de bear market straks te vertellen dat het sentiment positief is :P (in 4 jaar tijd van 6k na 12k is niet niks, vind ik positief).

ETHBTC in de laatste tijd hoef ik jou geloof ik echt niet aan te wijzen, daar hoef je juist geen 2 jaars channel voor bij te pakken.

Maar we zullen zien waar het heen gaat :)

Edit, overigens helemaal niet negatief bedoeld richting jou :P het leest een beetje zuur terug 8)7

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Ach wat is REKT, PF staat voor het eerst sinds de crash van Mei in de min, -6%, ETH houdt het beperkt en de SOL die ik voor EUR 147 kocht staat nog 16% in de plus.

Achteraf had ik moeten doen wat ik een paar weken terug wilde doen met de ATH's, wat winst nemen her en der op SOL, DOT, ADA en dat bij een dip / crash in BTC/ETH gooien.

Goede les om dat bj de volgende ATH's wel te doen.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Verwijderd

Dus het is verstandig om de winst van je alts in eth of btc stoppen bij een crash, waarom? (serieuze vraag)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:25:
[...]

Die shittiest of shitcoins doen een druppel water op een gloeiende plaat in het hele dominance verhaal. Daar valt überhaupt weinig dominance van te behalen.

CRO zou ik overigens als exchange based crypto niet in de 'shittiest' hoek duwen, - 25% in een week. DOT, LINK, FTM, GRT, LRC, allemaal ongeveer -20% of meer, allemaal een stuk verder dan de daling van Bitcoin. Volgens vele 'believers' in dit topic geen shitcoins en 'projecten met veel potentie'.
Om niet over de dag-daling te spreken.

[...]

Ik geloof niet dat ik jou nog de gevolgen van veel dollars bijprinten en inflatie hoef uit te leggen, en waarom een gegarandeerd schaarse coin met voorspelbare, vaste toevoeging van nieuwe valuta, daar een rol in kan spelen. 'Kan' is het sleutelwoord.

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik beide hodl. Omdat het grote namen zijn, bekendheid hebben en er steeds meer afhankelijk van wordt. In tegenstelling tot alle mooie beloftes van de rest van de shitcoins. Beiden bezitten ruim 60% van de totale market cap van de gehele crypto markt.

ETH heeft geen waarde zonder de projecten die er op draaien? Huh? :P wij kijken volledig verschillend naar wat de 'waarde' van een crypto is, denk ik.

Ik zou niet weten waarom die kleine muntjes zonder enig noemenswaardig gebruik, volume, market cap, etc 'mee mag doen'.

[...]

Als je zo'n lange tijdspanne pakt, zit je tot ver in de bear market straks te vertellen dat het sentiment positief is :P (in 4 jaar tijd van 6k na 12k is niet niks, vind ik positief).

ETHBTC in de laatste tijd hoef ik jou geloof ik echt niet aan te wijzen, daar hoef je juist geen 2 jaars channel voor bij te pakken.

Maar we zullen zien waar het heen gaat :)

Edit, overigens helemaal niet negatief bedoeld richting jou :P het leest een beetje zuur terug 8)7
Leuke discussie, mooie laatste zin d:)b

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7y1Wh6e9WGs7Fv1qbSC3NUXRx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAJfyCBy3du8dU97HCWZr0Ly.jpg?f=fotoalbum_large

• Astennu
  • Laatst online: 12-01 20:49
Richh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 10:11:
Mogguh, wat hebben jullie nu weer gedaan vannacht -O-

Ik ging redelijk gerust slapen nadat we de 51k hadden aangetikt, had niet verwacht dat we zo ver gingen zakken. Gelukkig doe ik niet aan leveraged posities. Zouden meer mensen moeten doen :+

Al is dat probleem na vannacht waarschijnlijk opgelost :7
Haha dat had ik ook meeste @ 53-54k ingekocht.
Had deze ook niet aan zien komen en gehoopt dat de 52k support goed genoeg was. Oops.

Nja heb in ieder geval. Crypto er bij we gaan zien hoe de run verder gaat of dat dit hem nu was. Die 52k support is wel belangrijk hopelijk kunnen we er weer snel boven.

Wel heel vele leverage traders rekt gegaan geloof ik dat was een beste candle naar beneden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Jedi_Pimp
Heeft de broer van @Khaelos nog tips eigenlijk?

• Pelox
En daar gaan we weer.

Zero.

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 20:11
Het is algemeen bekend dat er veel dollars geprint worden, maar gebeurd er in de eurozone niet iets soortgelijks? De dollar is niet veel minder waard geworden dan de euro.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• MaStar
Rekt op sinterklaas

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:36:
Dus het is verstandig om de winst van je alts in eth of btc stoppen bij een crash, waarom? (serieuze vraag)
Omdat in een bear market ADA weer teruggaat in zijn hok op 1 cent om maar een willekeurig voorbeeld te noemen.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Er was ooit een wijze man die zei: je moet kopen als het bloed door de straten gutst.. de vraag is, zien we genoeg bloed? Of gaan we dieper, er staat wat fiat die graag een doel heeft, maar ik denk dat het verstandiger is heel ff aan te kijken..

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:24
zou me wel verbazen hoor, keer wellicht nog naar de 44, maar verder niet.. Heel de wereld zit nu short zo te zien aan funding rate, dat zou toch lekker hunten moeten zijn voor wat bulls.

oh en we hebben een cme gap hahahahhahahaha,........ not serious :+

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2021 11:41 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MaStar
Don Guacamole schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:39:
Er was ooit een wijze man die zei: je moet kopen als het bloed door de straten gutst.. de vraag is, zien we genoeg bloed? Of gaan we dieper, er staat wat fiat die graag een doel heeft, maar ik denk dat het verstandiger is heel ff aan te kijken..
Dit is inderdaad de vraag. Sommige dachten dat ook op 59.000 k

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-01 18:57
Nice. Ik had een deel van mijn CELR verkocht voor RAMP.
De slachtpartij van afgelopen nacht was erger voor CELR dan voor RAMP, respectievelijk ~30% tegen ~20%.
Ik weet niet of het wijsheid is of niet maar zojuist heb ik mijn RAMP weer verkocht en CELR voor teruggekocht.
Effectief heb ik nu 10% meer CELR dan voorheen _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Tartarus op 04-12-2021 11:44 ]

Pagina: 1 ... 148 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!