[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.246 views

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:56

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:18:
Een dip naar 48 had ik verwacht, maar dan doorschieten naar 42? Wow, dat ging hard.

Dan kan 30k er zelfs nog wel aankomen. Al was de bounce wel snel. We zullen zien, hoop mensen zullen wel rekt zijn
Doen de future beurzen. 39.997 op Derribit was die net. Waren extreem veen liquidaties. Die prijs op de optie en future exchanges trekken de algehele markt omlaag.

Jup dit kwam vooral door Derribit daar waren de meeste liquidaties: https://twitter.com/lowst.../1467004027019931650?s=20

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 04-12-2021 07:26 ]

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
VERINGTENTJE schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:35:
Bitcoin lijkt wel iets gezakt te zijn vannacht.

Even nagerekend, maar nog steeds evenveel BtC.
Zo denken de Turken ook over de Lira _/-\o_

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:59

WhySoSerious

Be the change.

Ray_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:33:
Wakker worden en een compleet jaarsalaris kwijt zijn. Ik ben wel eens beter aan mijn weekend begonnen.
Scheelt wel box3-vermogen....

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
Patroo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:04:
Uiteraard komen mijn stables morgen pas vrij uit de staking. 2x huilen dit.
Je krijgt je kans nog wel.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
Waarom dropt EUR tov USD eigelijk ook 3% op zelfde moment?
Waardeloze munt, akkoord, maar bij zo'n dump is de verhouding tussen beide toch niet van belang?

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:52
Zo he goedemorgen.

Goh.

Rekt.

Ik wil bijkopen maar i'm out of fiat

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Ik twijfel om bij te kopen, heb nog 30% cash liggen.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Dit dus, dit is alleen maar ideaal. _/-\o_
1. Minder VRH
2. Hele vette kortingen nu om bij te kopen.
Als je BTC een maand geleden nog 65k waard vond dan is 45k een koopje!
We worden dik verwend deze maand, hopen dat het nog verder kan zakken :9

[ Voor 9% gewijzigd door Het Fantoom op 04-12-2021 07:31 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
Haha die had ik ook al op mijn ‘ach laten we het van de positieve kant bekijken’ lijstje gezet. Samen met ach het is weekend, ach er is toch nog zoveel covid in de wereld ik kan die wereldreis beter uitstellen en natuurlijk: 1 btc is 1 btc. :)

Ik vergeete er nog 1: misschien dat ik binnenkort eindelijk weer voor een normale prijs een GPU kan scoren?

[ Voor 12% gewijzigd door twit op 04-12-2021 07:58 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• WhySoSerious
  • Laatst online: 23:59

WhySoSerious

Be the change.

En ETH/BTC is nog groen!

• Rengdxng
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-08-2025
Volgens mij liepen er compleet contra op de markt veel shorts bij Deribit vannacht.

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:19
Komop jongens, stop nou eens met die black-friday deals.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Droppen naar 48k oké die had ik nog wel verwacht. Vrije val naar 43k though?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tu7RU1PLbvdqDt18ZXiE_CHDLc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large

• Victor Belli
Samenloop van omstandigheden.

Omikron. Enorm hoge inflatie (verwachtingen)

Tuurlijk, Bitcoin is een wapen tegen inflatie maar als je in Turkije woont heb je wel wat anders aan je kop dan investeringen voor de lange termijn. Dan koop je wat dollars nu voor je moeder die niet alles meer kan betalen.

Spanningen tussen Rusland en Oekraïne / de NAVO.

Volgens mij houden beurzen daar allemaal niet zo van en bij crypto is het dan een stukje volatieler. Een keihard opgepompte band loopt sneller leeg aan het begin dan eentje waar veel minder lucht in zit.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Victor Belli schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:39:

Tuurlijk, Bitcoin is een wapen tegen inflatie maar als je in Turkije woont heb je wel wat anders aan je kop dan investeringen voor de lange termijn. Dan koop je wat dollars nu voor je moeder die niet alles meer kan betalen.

Spanningen tussen Rusland en Oekraïne / de NAVO.

Volgens mij houden beurzen daar allemaal niet zo van en bij crypto is het dan een stukje volatieler. Een keihard opgepompte band loopt sneller leeg aan het begin dan eentje waar veel minder lucht in zit.
Noem je het nou een bubbel? :+

Ik ben stiekem wel bijna geneigd om nu in te kopen. Maar mijn buy order op 28k blijft staan. All or nothing :P

Het heeft wel stoplosses geregend bij mij :D

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 04-12-2021 07:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Joosie200
  • Niet online
Victor Belli schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:39:

Omnikron lijkt besmettelijker dan delta maar niet dodelijker. En inflatie door covid lock downs doordat containers aan de ene kant van de wereld zijn terwijl te verschepen goederen elders zijn is niet nieuw. Bitcoin zou juist met een deflationair karakter zich weinig van de economische realiteit moeten aantrekken.

Dus dit gehunt naar stop-loss vind ik persoonlijk toch neigen naar dik oversold inmiddels. Cybermonday is al geweest en de inkopen voor Sinterklaas zijn al gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heC_gKYQDuqoLELddWrP0sc4crw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTEkQRS8CZfZHgnUfCngKbZQo3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Z7rFjU2g0ZMxqLkqrPJp23r.jpg?f=fotoalbum_large

Maargoed voor hetzelfde geld is het een grote shakeout van het gepeupel die 100k eoy als doel voor ogen hadden. Droppen we de boel toch lekker tot ver <50k. Ik heb nog genoeg pleuro langs de zijlijn staan. Maar ik had nog geen orders klaar staan <50k. Dus wat zeggen we dan? Dank u Sinterklaasje! Heerlijk avondje is gekomen <+:)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46
Wat een klapper, damn. :'( Ik heb gisteren de klassieker gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://giantgag.net/wp-content/uploads/2021/09/I-Bought-The-Dip-But-It-Keeps-Dipping-1.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:38:
Droppen naar 48k oké die had ik nog wel verwacht. Vrije val naar 43k though?

[Afbeelding]
Waarom niet? Dit zelfde jaar istie nog rond de 24k€ geweest. Dat kan in een paar dagen weer gebeuren. Zie geen enkele reden waarom niet. Das het voordeel van crypto. Alles kan. Elk moment. The emotional horde it is :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Joosie200
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:54:
[...]

Waarom niet? Dit zelfde jaar istie nog rond de 24k€ geweest. Dat kan in een paar dagen weer gebeuren. Zie geen enkele reden waarom niet. Das het voordeel van crypto. Alles kan. Elk moment. The emotional horde it is :)
Als alles kan: 0.06 soon! *O*

• Victor Belli
Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:53:
[...]

Omnikron lijkt besmettelijker dan delta maar niet dodelijker. En inflatie door covid lock downs doordat containers aan de ene kant van de wereld zijn terwijl te verschepen goederen elders zijn is niet nieuw. Bitcoin zou juist met een deflationair karakter zich weinig van de economische realiteit moeten aantrekken.

Dus dit gehunt naar stop-loss vind ik persoonlijk toch neigen naar dik oversold inmiddels. Cybermonday is al geweest en de inkopen voor Sinterklaas zijn al gedaan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maargoed voor hetzelfde geld is het een grote shakeout van het gepeupel die 100k eoy als doel voor ogen hadden. Droppen we de boel toch lekker tot ver <50k. Ik heb nog genoeg pleuro langs de zijlijn staan. Maar ik had nog geen orders klaar staan <50k. Dus wat zeggen we dan? Dank u Sinterklaasje! Heerlijk avondje is gekomen <+:)
Tsja. Veel mensen zitten in Bitcoin om geld te verdienen. Als Bitcoin dan 30-40 procent waarde verliest in korte tijd zal dat voor veel mensen een trigger zijn om uit te stappen. Handelen met emotie.

• anandus
  • Niet online
Waskeburt met CTSI op Kucoin? :D

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Goedemorgen mensen, nog wat gebeurd vannacht?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:41
De Kucoin bot moest van zijn stock af.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Daar was dan eindelijk die 10K candle (52K naar 42K) op de 4H en hoger. Niet helemaal de kleur die iedereen gehoopt had.

• dehardstyler
  • Laatst online: 19:41
El Salvador heeft de dip gekocht. (hoop ik)

https://twitter.com/nayib.../1467000621354135555?s=20

• NiGeLaToR
  • Nu online
Krijg vraag van mensen ‘waarom gebeurt dit’, maar stel jezelf de vraag ‘waarom niet?’.

Wie weet met zekerheid de exacte rede van se juli 24k€ crash?

Maargoed, van de traders van grote fondsen heb ik ooit al geleerd dat er alleen logica achter tradeb zit als er logica is. Zodra er iets mis gaat en de emotie (we zijn helemaal niet logisch :) ) z’n ding doet ben je overgeleverd aan elkaar.

Het gekke is: we handelen allemaal met geld wat we kunnen missen maar blijkbaar niet kunnen missen als we het moeten missen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Dacuuu
Bushalte schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:54:
Wat een klapper, damn. :'( Ik heb gisteren de klassieker gedaan:

[Afbeelding]
Je kan niet altijd scoren toch?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Victor Belli schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:02:
[...]

Tsja. Veel mensen zitten in Bitcoin om geld te verdienen. Als Bitcoin dan 30-40 procent waarde verliest in korte tijd zal dat voor veel mensen een trigger zijn om uit te stappen. Handelen met emotie.
Die snappen blijkbaar het buy the dip principe niet.

• NiGeLaToR
  • Nu online
roflexx schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:11:
[...]

Maar dat duurt nog zo lang. Of gebeurt niet meer. Of wel? :)

• anandus
  • Niet online
[...]

Probleem is dat je nooit weet waar de dip zit. Misschien kopen ze vanmiddag weer in op 33K :P

• Joosie200
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:05:
Goedemorgen mensen, nog wat gebeurd vannacht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nVdt3buRY1c3gceOvA0g_fMpu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
man man man, waarom kan ik nou nooit 1 dag langer wachten voor ik wat flufjes koop.

PC Specs

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Been there, done that in 2014/2015.

Daarbij sta ik nog steeds in de plus tov mijn inleg in mei/juli/aug. Die plus was groter ten tijde van de 69k, maar toch.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Joosie200 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:27:
[...]

Been there, done that in 2014/2015.

Daarbij sta ik nog steeds in de plus tov mijn inleg in mei/juli/aug. Die plus was groter ten tijde van de 69k, maar toch.
Toch zijn er slechts enkelen die echt hun winst weten te nemen. De meest fanatieke hodlers zullen er ook in de bearmarket die ooit komt bij zijn en met de bitcoin mee gaan naar 6 cent :+

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:02
Ok de vraag waar iedereen het antwoord op wil.. maar ik stel hem toch maar..

Nu inkopen of wachten op meer fud van bijvoorbeeld de beurzen maandag?

Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan? :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-01 15:09
Ik heb in iedergeval ingekocht. In de dip, heb fiat als het verder dipt, maar voor nu tevreden, verder maar hodl ofzo.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:29:

Ik heb precies helemaal niets gedaan. Schade in sats valt me niet tegen door de kracht van ETH. Ik wacht nu liever even af of andere alts nog bouncen en als ze dat doen (een aantal zijn daar al aan begonnen, zij bijvoorbeeld INJ) sluit ik die posities. I

Inkopen kan m.i. nu nog prima.

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 04-12-2021 08:32 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik ben er bij voor dit ritje.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9dkt6d8G29iYIprBtRj7jhMOFw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rjLrVDxQej8Iwh1zu9whaSlT.png?f=fotoalbum_large

Neem aan dat de whales die komende 72u gaan maken.

Ik heb mijn ETH trouwens ingeruild voor BTC, ik ga er even vanuit at dit het target van ETH was en dat nu BTC aan de beurt is. Als dat zou is, zou leuk zijn dan eindigen we de dag met leuk stukje meer BTC. Maar er zit gerust nog veel meer in ETH hoor, maar ik heb simpelweg mijn target bereikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuqQDhZ8GvhvrW72jUZleWbKLuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/thgdJbPa4zcUvQN9ZABMnu9t.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 04-12-2021 08:34 ]

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 15:29
Hoezo Bitcoin is gezakt? Het was toch zo dat de dollar meer waard geworden is? ;)

• NiGeLaToR
  • Nu online

Als de onderkant in theorie weer x is volgens jou en je gelooft in herstel, dan op de weg omlaag stapsgewijs bijkopen en op de weg omhoog als je weer uit wilt stappen verkopen.

Maarja wat is x. En wanneer herstelt het. En hoe lang wil je hodl’en.

Gelukkig hebben we dit geld niet nodig en handelen we vrij van emotie :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNGv8_uh1GRO8rBPQY0O4_u_Tu4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NcQiMJ9zxFwOTAoquRn1SV0A.jpg?f=user_large

Zero.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Ah, ben er weer ingetrapt. Dacht gisteravond op de ‘dip’ te kopen.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:02
NiGeLaToR schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:32:
[...]

Als de onderkant in theorie weer x is volgens jou en je gelooft in herstel, dan op de weg omlaag stapsgewijs bijkopen en op de weg omhoog als je weer uit wilt stappen verkopen.

Maarja wat is x. En wanneer herstelt het. En hoe lang wil je hodl’en.

Gelukkig hebben we dit geld niet nodig en handelen we vrij van emotie :+
Tja ik denk dat de bodem rond de 40k$ ligt dus dan zou dit een mooi moment zijn om te kopen.
Echter zoals ik al zei kan er ook zomaar -20% ontstaan maandag 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Goeiendagschotel zeg. Ik sta nog in de plus op mijn posities maar niet heel veel meer (newbie hier). Stil zitten als je geknipt wordt zeggen ze toch?

• Pelox
Dit kan de dip geweest zijn, maar we kunnen ook nog 90% zakken vanaf hier.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:35:
Goeiendagschotel zeg. Ik sta nog in de plus op mijn posities maar niet heel veel meer (newbie hier). Stil zitten als je geknipt wordt zeggen ze toch?
Nu nog gaan sellen zou denk ik niet zo slim zijn dus lekker stil blijven zitten inderdaad.
Tenzij je helemaal gek wordt van dit soort correcties en niets meer met crypto te maken wil hebben, dan zou ik de boel verko... euh dan zou ik mij een berichtje doen dan stuur ik je mijn wallet adressen even door, kan je het daarop zetten en ben je van al je zorgen verlost 8)

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:44

LankHoar

Langharig tuig

Goedemorgen, achtbaantje vandaag? :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sujzfINMsYGHavCWs-CwXPFM-XA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LM3VzeOtDObEZy0y7XiXrKaq.gif?f=user_large

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:43
dat is lekker wakker worden zo d:)b

ik bedoel ik ben bereid om bitcoin te kopen op 60k, maar met deze prijzen is het helemaal feest :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJOJpmNnraux4AsyhDqXF2KR5hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0HN69lkHxikm1FxGK3XnAlG.jpg?f=fotoalbum_large
volgens dit boek staat Bitcoin op $169k in de maand November 2022

[ Voor 61% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2021 08:43 ]

nothing stops this train

• Pelox
Wil over 9 jaar met pensioen, hopelijk bestaat btc dan nog. Als dat zo is dan heb ik het goed gedaan hopelijk.

Zero.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:49
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:36:
Dit kan de dip geweest zijn, maar we kunnen ook nog 90% zakken vanaf hier.
Heerlijk, de paniek is weer gestart.
:D

Preciss toen Bitcoin op 3000$ stond eb iedereen aangaf dat die wel onder de $1000 zou gaan....

• Dacuuu
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:41:
Wil over 9 jaar met pensioen, hopelijk bestaat btc dan nog. Als dat zo is dan heb ik het goed gedaan hopelijk.
Spendeer je je laatste jaren in rektcity of in pure luxe? Laat het even weten over 9 jaar.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01 18:11

oNo

Had je dan al niet moeten inkopen via buy orders?

Bij mij zijn ze allemaal afgegaan. Altijd wat "extreem" lage buy of hoge sell orders instellen.

ETH tussen 3700 en 3900 er bij. Niet verwacht dat die veel verder zou gaan.
EGLD tussen 220 en 225, die is echt lekker. Maar hetzelfde gebeurde eind oktober, alleen toen vanaf 300.

Dit verzacht de pijn een beetje. Als die nog een keer doorzakt. De zak fiat is door bovenstaande wel bijna leeg...

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:39:
dat is lekker wakker worden zo d:)b

ik bedoel ik ben bereid om bitcoin te kopen op 60k, maar met deze prijzen is het helemaal feest :*)
Ja dat denk je vandaag. Tot je met kerst btc voor 20k kan inslaan ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:43:
[...]

Heerlijk, de paniek is weer gestart.
:D

Preciss toen Bitcoin op 3000$ stond eb iedereen aangaf dat die wel onder de $1000 zou gaan....
Volgens mij is dit gewoon Pelox' running gag hoor, dus niet al te serieus.

• Kol Nedra
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:43:
[...]

nog beter toch? ;)
wat verwacht je van de Bitcoin prijs in 2030 bijvoorbeeld?

nothing stops this train

• anandus
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:43:
[...]

#Team28K

• Pelox
YES schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:44:
[...]

Volgens mij is dit gewoon Pelox' running gag hoor, dus niet al te serieus.
:+

Niet serieus, maar het kan wel natuurlijk. Ik ben blij dat ik mijn euro's vastgezet heb op nexo. Anders had ik de dip gekocht en dat wil je niet.

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:47:
[...]

nog beter toch? ;)
wat verwacht je van de Bitcoin prijs in 2030 bijvoorbeeld?
500k

• anandus
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:50:
[...]

:+

Niet serieus, maar het kan wel natuurlijk. Ik ben blij dat ik mijn euro's vastgezet heb op nexo. Anders had ik de dip gekocht en dat wil je niet.
De dip is in de aanbieding

• Pelox
Dacuuu schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:43:
[...]

Spendeer je je laatste jaren in rektcity of in pure luxe? Laat het even weten over 9 jaar.
Pure luxe. Dat weet ik nu al.

Zero.

• Kol Nedra
Er werd toch gesproken over 10k candles? nou hier hadden we hem :+

nothing stops this train

• Waah
  • Laatst online: 00:21
De boormachine kan er wel bij gepakt worden na vannacht.

Voor dat mensen niet vertellen hoeveel winst ze maken, delen ze wel heel makkelijk dat ze een jaarsalaris hebben verloren (een brede range nog) of een tesla (al specifieker).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7NlQ8KVexL1GsuhucJSlYXROJ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TznFUfIwbxrngxJVedVjaSGS.jpg?f=user_large

• NiGeLaToR
  • Nu online
Khaelos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:35:
[...]

Tja ik denk dat de bodem rond de 40k$ ligt dus dan zou dit een mooi moment zijn om te kopen.
Echter zoals ik al zei kan er ook zomaar -20% ontstaan maandag 8)7
Ik zie geen reden waarom we niet weer op de juli stand plus een beetje waarde erboven uitkomt. Blijkbaar was de juli waarde de onderkant om allerlei redenen. Als ik bij koop dan mik ik wellicht op 30k of lager.

Ben overigens leek met coins, alleen ervaren in herkennen van patronen en handig met data. Kijk dus vooral wat langere tijd terug.

Verwijderd

[...]

ja hoor, komende maandag kopen op de dip van 16k,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2021 09:00 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Like clockwork

• NiGeLaToR
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:59:
[...]

ja hoor, komende maandag kopen op de dip van 16k,
Zo hoog? Jij durft!

• Ray_
  • Laatst online: 17-01 11:42
Waah schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:59:
De boormachine kan er wel bij gepakt worden na vannacht.

Voor dat mensen niet vertellen hoeveel winst ze maken, delen ze wel heel makkelijk dat ze een jaarsalaris hebben verloren (een brede range nog) of een tesla (al specifieker).[Afbeelding]
Joke's on you. Jij weet niet hoe onderbetaald ik ben. Zo'n boormachine is misschien wel een half jaarsalaris voor mij.

Al is een Parkside is wel erg gierig hoor.

• MaStar
Waar is die 13e maand als je 'm nodig hebt.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:41
Ray_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:33:
Wakker worden en een compleet jaarsalaris kwijt zijn. Ik ben wel eens beter aan mijn weekend begonnen.
Idem hier. Ik kan best tegen een stootje maar je verwacht niet dat we 42k aantikken als we twee weken geleden nog op 69k stonden.
jorwas schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:11:
[...]

Hopelijk toch niet met een long positie?
Gedverdemme
Jep ik had 2 posities lopen met als liquidatie 46k. Net aangetikt en de prijs schuift vrolijk omhoog.

Ik heb nu officiëel 0 Bitcoin. De rest van m'n portfolio is gelukkig nog in tact.

[ Voor 35% gewijzigd door ScuL op 04-12-2021 09:09 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• MaStar
[...]

Denk het niet.. Niemand hier verkoopt. Wij kopen alleen.

• YES

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:06:
Waar is die 13e maand als je 'm nodig hebt.
Voor de Overheid gaan werken, dan krijg je m :+
Wel in dat ranzige, smerige fiat genaamd de euro, helaas..

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 04-12-2021 09:08 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:08

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dit deed echt heel veel pijn.

• MaStar
jorwas schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:11:
[...]

Hopelijk toch niet met een long positie?
Gedverdemme
Wat betekent dat? Die long posities?
Ben je dan sathosi kwijt?

• Vis
  • Laatst online: 23:31

Vis

Komt Plan B nog met een "still in play" tweet? Die hopium zullen we nodig hebben.
Ach een ding is zeker, maar goed dat het in de nacht gebeurt wanneer je slaapt. Zulke drops live zien is minder leuk altijd 🙂

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• MaStar
oosterhofjf schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:02:
Dochter vroeg wakker. Papa mee naar beneden. Koffie erbij, rustig ontbijten. Opent bitvavo.... Direct bijkocht om 06.28. Een keer blij dat ik op zaterdag vroeg wakker ben :p
_/-\o_

Daar kwam ik om 9.00 met lichte kater helaas te laat..

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Ik verwacht nu nog een dip, dus bereid je maar voor.

• MaStar
Vis schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:11:
Komt Plan B nog met een "still in play" tweet? Die hopium zullen we nodig hebben.
Ach een ding is zeker, maar goed dat het in de nacht gebeurt wanneer je slaapt. Zulke drops live zien is minder leuk altijd 🙂
We slepen elkaar er doorheen.

PLANB 100k :')

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
Waarom ? Staat nog steeds verschrikkelijk veel hoger dan halverwege dit jaar , en toen was er minder aan de hand in de wereld.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Benieuwd wat Madelon Vos vanochtend dacht toen ze naar de koers keek!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dit zijn van die ochtenden waarbij je blij bent dat je er alleen met geld in zit dat je kan missen waardoor je niet geraakt wordt in welke hoedanigheid dan ook.

Behalve dan dat het gewoon erg jammer is, al die rode kaarsen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
Haha tnx. I needed this. Arme arme gast trouwens :F . Ik heb het al eens vaker geroepen, ik maak me ernstig zorgen hoe het mij zou gaan als ik 1 van die mensen zou zijn geweest met 100+ BTC in de tijden dat het nog dit soort prijzen had. Maar niet teveel over nadenken en vooruit denken I guess!

Ik heb besloten vandaag eens wat leuke spulletjes te gaan kopen waar ik al jaren op wachtte, juist op zo'n dag dat je een berg minder EUR hebt dan de dag ervoor helpt het me vaak om gewoon eens wat geld uit te geven en te beseffen hoe goed we het eigenlijk hebben en dat dat 20% lagere getalletje online geen reden is om half depressief te gaan lopen doen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:03
GioStyle schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:11:
[...]

Ik verwacht nu nog een dip, dus bereid je maar voor.
kan goed dat de 39.7k opgezocht gaat woorden. Valt die, dan kan je pas over pijn gaan spreken. De actie van vanmorgen is weinig bijzonder in BTC land.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

technoaddict schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:12:
Dat haar vriend en BTC vannacht erg op elkaar leken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• anandus
  • Niet online
ScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:06:
[...]

Idem hier. Ik kan best tegen een stootje maar je verwacht niet dat we 42k aantikken als we twee weken geleden nog op 69k stonden.
Na mei in de crypto gestapt? :P

• anti elppa
technoaddict schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:12:
Denk niet zoveel, die zit er ook al ff in. Just an other day.

• ScuL
anandus schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:13:
[...]
Na mei in de crypto gestapt? :P
Nee ik volg het al sinds 2013

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
Geen probleem , de rolexen zijn toch op https://www.bloomberg.com...crowd?srnd=premium-europe

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:10

Darrell

Fiat moonboy

Ik ga voor een reversed bartje

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Heb nog een zak met fiat. Iemand goede tips behalve BTC? Er is zoveel in de uitverkoop.

• Kol Nedra
anti elppa schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:14:
[...]

Denk niet zoveel, die zit er ook al ff in. Just an other day.
ik ben begonnen in feb, maar dit doet mij echt niks eigenlijk hoor.
dit is nog geen bearmarket, wellicht piep ik dan wel anders ^^

nothing stops this train

• Steefmeister
  • Laatst online: 13-01 16:02
Bitvavo app down?

• anti elppa
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:15:
[...]

ik ben begonnen in feb, maar dit doet mij echt niks eigenlijk hoor.
dit is nog geen bearmarket, wellicht piep ik dan wel anders ^^
goedzo!! en 1 btc is 1 btc = Hodl!!!

1 ding is zeker die 4 year cycle is iig kapot nu. Maakt ook niet veel uit natuurlijk, en wellicht is het zelfs positief

• Pelox
Blij dat ik gisteren een paar sokken en een chocoladereep van de sint heb gekregen. Dat compenseert het een en ander.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVcl0QIgYcadJdeTh5rF58qiT04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATPA7dOlShbPhC1NY7AMUMRG.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• ScuL
MaStar schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:10:
[...]

Wat betekent dat? Die long posities?
Ben je dan sathosi kwijt?
Als je long positie de liquidatieprijs bereikt dan wordt je trade "geliquideerd" en ben je feitelijk bankroet. "Het huis", in dit geval de exchange neemt dan de gehele balans van je portfolio in beslag.

Volgens info op Twitter is er vandaag voor bijna 2 miljard geliquideerd. Heel veel mensen zijn dus veel geld kwijt (incl. mijzelf)

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pe8LsfgNltwBMrbt0HuEWFbn9dk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Waah
  • Laatst online: 00:21
anti elppa schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:16:
[...]

goedzo!! en 1 btc is 1 btc = Hodl!!!

1 ding is zeker die 4 year cycle is iig kapot nu. Maakt ook niet veel uit natuurlijk, en wellicht is het zelfs positief
4 year cycle kan gewoon nog gelden... Alleen dat de bull run cycle stuk is.

En zelfs dan kan het nog een one off zijn :+
Als de bear goed onderweg is, dan kun je pas de balans echt goed opmaken. Met die 20 20 hindsight

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

ScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:19:
[...]

Als je long positie de liquidatieprijs bereikt dan wordt je trade "geliquideerd" en ben je feitelijk bankroet. "Het huis", in dit geval de exchange neemt dan de gehele balans van je portfolio in beslag.

Volgens info op Twitter is er vandaag voor bijna 2 miljard geliquideerd. Heel veel mensen zijn dus veel geld kwijt (incl. mijzelf)
Waar lag je liquidatieprijs dan? Net geraakt of dik rekt?
Pagina: 1 ... 146 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!