Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan Elon Musk niet even aankondigen dat 'ie van z'n verkochte aandelen wat zakken bitcoin heeft gekocht?
Ow dat valt mee. Ik heb ook een -12% aan de ass met heel wat meer ...Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:44:
[...]
Haha ik heb serieus gekocht ja, paar honderd euro's. Maar heb er niet het sinterklaascadeau voor verkocht hoor
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jealous much! Heerlijk gevoel moet dat zijnVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:42:
[...]
Oei, daar moet ik me echt voor inhouden, mijn droomauto als tiener.
Blij dat ik m'n BTC heb verkocht op 67k twee weken geleden 😁🍻
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Achteraf is mooi wonen.
Klopt alleen heb ik papier maché handen he.Vis schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:42:
[...]
Heb je vanaf die tijd tot nu gehodlt? Dan was je nu mega badass rich toch?
Tip voor nu, HODL
Zero.
/remind me in 1 yearVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:42:
[...]
Ja, in totaal heb ik uiteraard ook aardig wat ingeleverd. Maar ik zal er niet meer slecht van slapen, dat is wel belangrijk in deze space. Hoe langer en vaker je dit meemaakt. Hoe minder het je doet nietwaar?zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:45:
[...]
Ow dat valt mee. Ik heb ook een -12% aan de ass met heel wat meer ...
Verwijderd
Ik voel het allang niet meer, ben gevoelloos geworden vgmGelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:47:
[...]
Ja, in totaal heb ik uiteraard ook aardig wat ingeleverd. Maar ik zal er niet meer slecht van slapen, dat is wel belangrijk in deze space. Hoe langer en vaker je dit meemaakt. Hoe minder het je doet nietwaar?
Ach ja dat zeker.. Maar ik heb er wel een tyfes hekel aanGelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:47:
[...]
Ja, in totaal heb ik uiteraard ook aardig wat ingeleverd. Maar ik zal er niet meer slecht van slapen, dat is wel belangrijk in deze space. Hoe langer en vaker je dit meemaakt. Hoe minder het je doet nietwaar?
Vroeg me al af waar die 60k BTC waren gebleven..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
BTC zat me toen al een tijdje niet lekker, toen maar verkocht.
Maar goed, vaak genoeg ernaast geschoten 😅
Showroom bi'j ons in de Achterhoek. Staan ook wat pareltjes tussen en minder afschrijvingskosten (of zelfs negatieve afschrijving aka herwaardering) dan bij de nieuwste Lambo. Voor wie zijn portfolio ziet verdampen.
Lekker bezig. Kun je nu mooi bieden op je droomautoVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:42:
[...]
Ik heb niet gehandeld tussen 67 en 69k. Dacht dat is een mooi begin op weg naar 75k. Het omgekeerde op weg naar 57k kwam eerder. En 51k spike wat kwartier geleden.
Geinig, die toko doet mij hieraan denken: https://www.gallery-aaldering.com/nl/collection/Victor Belli schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:50:
https://www.rdclassics.nl...r=&sort=price-desc&page=1
Showroom bi'j ons in de Achterhoek. Staan ook wat pareltjes tussen en minder afschrijvingskosten (of zelfs negatieve afschrijving aka herwaardering) dan bij de nieuwste Lambo. Voor wie zijn portfolio ziet verdampen.
Verwijderd
Ik koop wel weer als die straks van 38k weer omhoog gaat 😅
Heb ik al, en die staat te koop, kan ik straks extra inslaan in deze dip 🚀Joosie200 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:50:
[...]
Lekker bezig. Kun je nu mooi bieden op je droomauto
Deze dip is zo weg.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:54:
[...]
Heb ik al, en die staat te koop, kan ik straks extra inslaan in deze dip 🚀
[ Voor 122% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 22:00 ]
Verwijderd
Vergis je niet in onderhoud van zo'n oude bak, ik heb eentje uit 1989, 4x meer waard dan ik ervoor betaald heb, maar dat zit er aan onderhoud ook wel in. Maar uiteindelijk leuker dan een golfjeVictor Belli schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:50:
https://www.rdclassics.nl...r=&sort=price-desc&page=1
minder afschrijvingskosten (of zelfs negatieve afschrijving aka herwaardering)
Verwijderd
malarkeyMalarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:59:
Struggle vanaf de blauwe lijn, daar begint de ellende. Tot die blauwe lijn gaat iedereen leveraged meerijden.
meaningless talk; nonsense.
"don't give me that malarkey"
Zero.
Hoe laat is dat?Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:59:
Ben benieuwd wat er zal gebeuren wanneer Azie opengaat, of we gaan naar de klote met ze allen of naar de moon!
Wel nee... gewoon de support band even testen en dan weer richting ATHJoosie200 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:07:
[Afbeelding]
Op naar de 50 week ma? Zeg 47/48k regionen? Zoals we meemaakten eind juli/begin augustus?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maar weer wat bijgekocht... 😎
free money+cashback voor mijn aankopen komende weken, mijn ''pinpas'' is weer opgeladen
nieuwe poging 54k doorbreken!
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 03-12-2021 22:26 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Wat kan een mens toch snel gelukkig zijn heVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
Laat iedereen nou maar die boomercoin verkopen, dan kunnen ze dat geld mooi in Cro stoppen, lekker gratis Netflix en Spotify, wat wil je nog meer?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
BTC 100k wil ikVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
wat wil je nog meer?
Het mag wat kosten dat Netflix en Spotify. Nee dan betaal ik liever gewoon 30 per maand.
en de free airport lounceVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
Laat iedereen nou maar die boomercoin verkopen, dan kunnen ze dat geld mooi in Cro stoppen, lekker gratis Netflix en Spotify, wat wil je nog meer?
Al die moeite terwijl duurste Netflix via Turkije vpn €5 kost en Spotify family te fixen valt voor €3?Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
Maargoed ik zit dan ook enkel in btc/eth. Na 2014/2015 waar ik de meest obscure coins kocht en mee het schip in ging klinkt gratis te mooi om waar te zijn.
Ik heb ze beide niet, mis het niet.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
ik kijk liever de hele avond naar rode en groene candles, lekker romantisch toch?
nothing stops this train
Ik heb een zakje CRO, maar voor die Spotify (heb ik gratis) en Netflix (€4 via Turkije) doe in ‘t niet voor.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
Wel voor het feit dat ‘ie volgende week op $1 staat.
dit stukje van de geschiedenis wist ik niet, echte criminelen zijn het hoor het monetaire systeem
nothing stops this train
Nog net wat te hoog blijktzwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:24:
Gelukkig zet jij ze in de regel ook net wat te laag dus we gaan up.
Toch weer wat meer BTC vergaard zo, maar het moet nu wel weer up
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hahah schitterend.Richh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:09:
[...]
Nog net wat te hoog blijkt
Toch weer wat meer BTC vergaard zo, maar het moet nu wel weer up
Ik hoop voor mij dat ik er niet naast zit haha.Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:47:
@0108daniel , jeetje.. Jij bent er zo'n 1 diepe buiging. Zo zijn er hier wel meer op t forum, echt veel bewondering. Heb altijd graag naar je tips gelezen. Vind het ook leuk om te zien dat je 'terug' bent
![]()
Helaas nooit iets met je tips gedaan, terwijl ik er best eens wat in kan gooien, gewoon omdat het kan![]()
Maar aangaande INJ, hoop ik een klein beetje dat je ongelijk hebt.. Heb me er op kapot gehodled en een tijdje terug alles omgezet naar DOT.. Dus stiekum hoop ik niet te lezen dat INJ ineens iets geweldigs doet![]()
Heb je toevallig ook nog zo'n driehoekje voor DOT
Al is het een beetje teruggezakt, met name door Bitcoin, maar daar hebben bijna alle munten nu last van.
DOT/BTC bevind zich nu exact halverwege tussen 2 lijnen (de support en weerstand)
Dat is nu 50/50 dus helaas kan ik je daar nu niet verder mee helpen
Ik denk, nog een laatste blik in het topic voor ik naar bed ga.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:04:
zullen ze dit ook gaan doen bij Bitcoin? het verbieden van een x amount of BTC?
[YouTube: Pawn Stars: TOP 5 GOLD & SILVER DEALS | History]
dit stukje van de geschiedenis wist ik niet, echte criminelen zijn het hoor het monetaire systeem
En toen zat ik gewoon weer een hele aflevering van Pawn Stars te kijken
Wel tof dat je de trades deelt. Ben ook ingestapt vanmiddag.0108daniel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:34:
[...]
Ik hoop voor mij dat ik er niet naast zit haha.
Al is het een beetje teruggezakt, met name door Bitcoin, maar daar hebben bijna alle munten nu last van.
DOT/BTC bevind zich nu exact halverwege tussen 2 lijnen (de support en weerstand)
Dat is nu 50/50 dus helaas kan ik je daar nu niet verder mee helpen
Graag gedaan!thierry1982 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:46:
[...]
Wel tof dat je de trades deelt. Ben ook ingestapt vanmiddag.
Hopelijk gaat de koers snel weer omhoog als Bitcoin ook weer aantrekt
[ Voor 97% gewijzigd door Bubba 2.0 op 04-12-2021 02:27 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:51:
Be careful what you wish for
The scenario is very simple.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 3 december 2021
▫️ People expected a peak bull run in December. Not happening.
▫️ Let the market correct due to that.
▫️ People will expect a bear market at the low (approx. $47-50K).
▫️ Moon the markets and leave everyone behind.
Super cycle.
Easy. #Bitcoin
[ Voor 6% gewijzigd door rvu19 op 04-12-2021 06:01 ]
Stond al even op de 49.1..
Not good
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik ben zojuist 80% van mijn kapitaal verloren.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hier *SORRY BOORMACHINE MENEERTJES ** In 24u. AU au auScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:15:
46k aangetikt, onvoorstelbaar.
Edit: daar gaat zelfs de 43k joh. Ik loop al wat jaartjes mee maar dit is echt een mega 3min cAndle. En -13% op de 4h zie je ook niet heel vaak amai.
[ Voor 27% gewijzigd door twit op 04-12-2021 11:26 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Correctie
[ Voor 21% gewijzigd door PlanR op 04-12-2021 06:30 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
"Ja, het gat op 42.5 moest nog even gevuld worden, nu kunnen we weer naar de moon"
Feli iedereen die nog buy orders had staan. Pino zal wel in d'r handjes knijpen nu.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 04-12-2021 06:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Even nagerekend, maar nog steeds evenveel BtC.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
1 dag later en hij staat op 1.19! Volatiel much?ArtPhil-Flower schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:07:
Ada 1.70 eindelijk. In profit nu, hopen dat ie door gaat. Mijn geduld wordt misschien beloond.
God morks in wysterious ways.
Oef, ik weet niet of ik daar ooit aan zou kunnen wennenRay_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:33:
Wakker worden en een compleet jaarsalaris kwijt zijn. Ik ben wel eens beter aan mijn weekend begonnen.
Ik ga m'n "Buy the dip" spaarpotje maar klaarmaken om naar een exchange te verhuizen
@Ray_ bijstand niveau of dokter? hehe. In een bullmarket boeit het mij niet zo. In de beer lig je er wakker van. Brrr brrrrrrr there goes my drill.
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 04-12-2021 06:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb gewoon het zweet op mn lijf staan. Panic attack much haha.. Mentaal ben ik gelukkig iets sterker maar wow, dichterbij het gevoel van een achtbaan in stappen en het gat na de top induiken kom je thuis zomaar niet hoor. En voor de drillers zou ik zeggen slechte timing jongens, toch op zoek naar een baan die nog wat oplevert.sh4d0wman schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:42:
Bitcoin als spaarrekening gebruiken is altijd verrassend. We hebben nog een paar weken voor een bounce naar de 100.001 usd. En anders volgend jaar nog voldoende dagen
@Ray_ bijstand niveau of dokter? hehe. In een bullmarket boeit het mij niet zo. In de beer lig je er wakker van. Brrr brrrrrrr there goes my drill.
BtC alweer bijna 20% omhoog in de laatste 20 minuten, dus 69k is niet ver weg.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:48:
69k is maar 50% up jongens..
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Hoe dan? Ach, niet verkopen is geen winst he. Stijgt wel weer joh, geef het een paar weekjes.ScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:15:
Hier rond de - 20%, valt nog wel mee
Maar nee wakker worden en van gisteren avond 500 winst naar break even deze morgen is toch even zuur… maar hodl
BTC €94.837,08
Poh! Gemiddeld toch - 20%, dat lijkt toch wel mee te vallen? Ben in mei begonnen en toen zag ik dips tot - 50%.Ray_ schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:33:
Wakker worden en een compleet jaarsalaris kwijt zijn. Ik ben wel eens beter aan mijn weekend begonnen.
Trekt wel weer bij.
Toch wil ik graag zeggen; Wat een geitenbende!
Het zal nog wel verder zakken hoorPatroo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:04:
Uiteraard komen mijn stables morgen pas vrij uit de staking. 2x huilen dit.
Koffie wel opgedronken? Of is je laptop van wit naar zwart geproest?oosterhofjf schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 07:02:
Dochter vroeg wakker. Papa mee naar beneden. Koffie erbij, rustig ontbijten. Opent bitvavo....
Lag hier nog ergens een gat wat gevuld moest worden? Dan kunnen we nu weer naar boven schieten. Ook wel eens leuk om op de bodem gekocht te hebben. In ieder geval zolang we niet verder weg zakken komende dagen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hopelijk toch niet met een long positie?ScuL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:15:
Gedverdemme
Zo erg is 't niet hoor. Trekt wel weer recht. Is het niet deze maand, dan maar ergens volgend jaar. Enige wat zuur is, is dat ik er een stukje spaarpot in had gestopt waar ik wat snel geld mee wou verdienen. Dat wordt nu wat minder snel.sh4d0wman schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:42:
Bitcoin als spaarrekening gebruiken is altijd verrassend. We hebben nog een paar weken voor een bounce naar de 100.001 usd. En anders volgend jaar nog voldoende dagen
Verwijderd
CFD? Lekker hefboompje erop? En geen SL?Wackmack schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 06:53:
[...]
Hoe dan? Ach, niet verkopen is geen winst he. Stijgt wel weer joh, geef het een paar weekjes.
Weet alleen niet of ik er blij mee moet zijn!
Hopelijk snel herstel..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Dan kan 30k er zelfs nog wel aankomen. Al was de bounce wel snel. We zullen zien, hoop mensen zullen wel rekt zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/zRlpOy8QKxF4wNwoGSrE3dye.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QTEb2mXQN9YKJAkmosXbkUUQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ueNeOxMgoyO86ejsYCtiYBSj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7psWyErX862VWUErhdQFKe5P.jpg?f=fotoalbum_large)