Moeilijk om je los te rukken van dit wereldje he.Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:37:
Zolang je niet verkoopt, maak je geen verlies.
je maakt ook geen winst natuurlijk..
nice, ik had mijn target op 907 gezetTaro schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:34:
[...]
Ik heb na de aankoop de volgende targets ingesteld, dus inmiddels weer OXT-loos:
[Afbeelding]
Edit: Aankoop was op 0.00000843.
nothing stops this train
Als jij nou gewoon dat geld voor die peuken in crypto stopt, doe jij én jezelf, én ons allemaal een plezier. Win win. Het is maar een ideeSkrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:41:
[...]
Zo!
Eten op, peukie en bakkie koffie int hok. Koersen open… koersen dicht![]()
Fijn dat je er weer bent Pelox! Dat wou ik effe zeggen.
Cap gevuld ? Weak hands er uit? Moon soon ?
Hodl dan maar weer
Charles krijgt weer een extra bag CRO voor de extra reclame
[YouTube: Printer Jam]Darrell schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:14:
Het inflatiespook => deigende renteverhogingen => marktje zakt => centrale banken: grapje (brrrrrrrrrrrrrrr)
Edit: ik kan niet fatsoenlijk embedden
[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 03-12-2021 19:11 ]
Ik zit klaar met een zakje fiat.
Kommmmaaaadoooooooorrrrre
Kommmmaaaadoooooooorrrrre
die heb ik al lang niet meer gehoordelektriekert schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:08:
[...]
[YouTube: Printer Jam]
De buy orders staan nog een paar K lager, kom maar door dan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Rustaaaaghh....ik vind helemaal mooi zo. Gelukkig zet jij ze in de regel ook net wat te laag dus we gaan up.Richh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:20:
De buy orders staan nog een paar K lager, kom maar door dan.
En ik heb de dip deze keer dik lopen kopen dus anders ben ik fucked.
[ Voor 25% gewijzigd door zwembroek op 03-12-2021 19:27 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dip? Het is eerder een dipje. Ik hoop voor jou dat dit het was, maar ik verwacht nog wel even iets lager…
Dit vond ik meer dubstep maar ik ben groot fan van DnB,Skalders schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:17:
[...]
die heb ik al lang niet meer gehoorddnb is aan het uitsterven
On topic: XLM is ook weer in elkaar gedonderd.
Heel dat inflatie verhaal is vooral psychologisch met betrekking op crypto. Leuk dat veel crypto liefhebbers graag horen dat de euro/dollar zo snel minder waard word, maar zo simpel vertaald dat niet naar crypto.Darrell schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:14:
Het inflatiespook => deigende renteverhogingen => marktje zakt => centrale banken: grapje (brrrrrrrrrrrrrrr)
Stijgende gasprijzen, chip tekorten en problemen met transport dragen echt 0,0 positiefs bij aan de crypto prijzen, eerder negatief. Hogere inflatie als de lonen niet meestijgen betekent minder geld voor investeringen. Eerste investeringen die je liquideert zijn hoog risico investeringen zoals crypto. Daarnaast houden mensen dus minder over om in crypto te stoppen.
Daarnaast is het CPI een getal wat jaar op jaar bekeken word, en juist; we vergelijken nu dus met een periode waarin we tegen deflatie aan zaten vanwege lockdowns. Niet raar dat we daarna een wat hogere inflatie krijgen. Geef het een tijd totdat gasprijzen normaal zijn(thanks Putin), transport niet meer op zijn gat ligt (containers liggen nog in de VS) en chiptekorten zijn opgelost (kuch exploderende vraag) en dan gaan we weer naar normale niveaus.
Mijn sinterklaas cadeautjes staan inmiddels op Marktplaats, incl 2e hands Ledger.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Iemand al eens gekeken naar EOS? Hier wordt binnenkort een nieuwe exchange op gelaunched genaamd "bullish" waar best wel wat geld achter zit. Ben bezig met wat research maar denk dat ik een flufje erin ga gooien.
vast wel al langs gekomen maar:
[YouTube: BITCOIN: Michael Saylor Orange Pills Tucker Carlson The Amazing FULL Interview - Nov 29th 2021]
[YouTube: BITCOIN: Michael Saylor Orange Pills Tucker Carlson The Amazing FULL Interview - Nov 29th 2021]
nothing stops this train
Zoals altijd praat saylor een hele video vol. Carlson is misschien 2 minuten aan het woord geweest, dat zie je ook niet vaak
Ja, 3 jaar geleden ofzo al...(ICO)Skalders schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:03:
Iemand al eens gekeken naar EOS? Hier wordt binnenkort een nieuwe exchange op gelaunched genaamd "bullish" waar best wel wat geld achter zit. Ben bezig met wat research maar denk dat ik een flufje erin ga gooien.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op de 3-m chart stabisileren we weer.. vanaf nu weer omhoog..
Maar goed, when in doubt, zoom out, t ziet er nog goed uit, rsi is niet te hoog, lijnen in tact, iedereen zn eindejaars bonus bijna binnen dus deze maand wordt top.
Maar goed, when in doubt, zoom out, t ziet er nog goed uit, rsi is niet te hoog, lijnen in tact, iedereen zn eindejaars bonus bijna binnen dus deze maand wordt top.
Eigenlijk vangt crypto de klap op van de crash.
elektriekert schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:08:
[...]
[YouTube: Printer Jam]
Volgens mij is dit precies wat ik elke keer doe
Mooi. Ideaal momentje om te verkopen en lager terug te kopen.
Alleen moet ik oppassen dat ik niet te cocky wordt en de kooporders te laag zet.
Alleen moet ik oppassen dat ik niet te cocky wordt en de kooporders te laag zet.
Pff zou ik nu niet meer durven.Tartarus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:32:
Verwijderd
1e laag koop order van ada op 1.3950 gepakt, 2e heb ik op 1.35 staan en 3e op 1.30. Vindt het wel goedzo
. Had ze wat lager staan maar alle inkoop onder de 1.40 is mooimeegenomen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 20:35 ]
Jij brengt me in de war maat, met je nickname. Ik moet telkens twee keer lezen om te zien dat ik het niet ben 😂Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:34:
1e laag koop order van ada op 1.3950 gepakt, 2e heb ik op 1.35 staan en 3e op 1.30. Vindt het wel goedzo. Had ze wat lager staan maar alle inkoop onder de 1.40 is mooimeegenomen
Verwijderd
Tartarus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:36:
[...]
Jij brengt me in de war maat, met je nickname. Ik moet telkens twee keer lezen om te zien dat ik het niet ben 😂
Ja. Ik verwacht niet dat dit het begin is van de bear.
Dat dacht ik ook in 2018.. 1 jaar later had ik nog 10% over van mijn pf. Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt.roflexx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:42:
[...]
Ja. Ik verwacht niet dat dit het begin is van de bear.
Zero.
V-shape nu please
Verwijderd
Vanwaar paniek, ik zie een grote uitverkoop
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 20:45 ]
Allebei geslaagd.
Ik heb nu 1% meer CELR en ik had van 1 BNB 0,997 BNB gemaakt en daar nu weer 1 BNB van gemaakt.
Ik heb wel winsten gepakt boven de 60k daarom sta ik er eigenlijk ook zonder paniek in. In rood verkopen gaat mij meestal niet zo goed af. Dan koop ik liever de dip.Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:43:
[...]
Dat dacht ik ook in 2018.. 1 jaar later had ik nog 10% over van mijn pf. Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt.
Die 100k btc en 5k eth makkers uitschudden. Zouden die eindelijk gaan verkopen bij 48k straks eind december?
Kijk aan pelox is weer terug. Lang niet gezien. Ow wacht dat was gisteren nog.Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:43:
[...]
Dat dacht ik ook in 2018.. 1 jaar later had ik nog 10% over van mijn pf. Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt.
Ideaal momentje om te verkopen? Dat was wat mij betreft een paar dagen geleden. Als je er nu nog in zit zou ik juist afwachten op een bounce OF een rode candle die duidelijk maakt dat het huidige niveau niet houdt.Tartarus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:32:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Als we hier doorvallen is de weg naar 48k vrij om te vallen.
Ben benieuwd wat het wordt. Geen fiat klaar staan
. Dus ook all in en vooral alts haha die gaan bloeden.
Ben benieuwd wat het wordt. Geen fiat klaar staan
Mijn glazen charts zeggen dat dit het weer was voor vanavond. Tijd om in te kopen.
Maar wees gewaarschuwd. 31dec drukt de 48k heel heel heeeel zwaar op de chart. Ik waarschuw er al maanden voor....
Maar wees gewaarschuwd. 31dec drukt de 48k heel heel heeeel zwaar op de chart. Ik waarschuw er al maanden voor....
Hoezo 31december? Explain?Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:59:
Mijn glazen charts zeggen dat dit het weer was voor vanavond. Tijd om in te kopen.
Opties die dan verlopen en/of nog open staan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
/f/image/gcqAo6ejTH4CFusYGzSrixnV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QigKnO6Kw4wYOb3asQXSa9Rj.png?f=fotoalbum_large)
Dat is by far de grootste optie expiry van het jaar, altijd. En de max pain staat op 48k wat betekent dat de prijs extreem getrokken wordt naar 48k. Zeker gezien de grootte van de expiry.
Waarom is de max pain zo laag? Omdat het godganse Internet bedacht had dat bitcoin in december naar 100k ging dus opties en futures ging afsluiten daarop. Kijk die extreme hoeveelheid calls van traders die denken dat de bitcoin op 31dec 100k, 150k of zelfs 200k is.
Natuurlijk gaat bitcoin niet naar 100k als iedereen het daarover eens is. Immers als we allemaal begin November al onze tassen gevuld hebben maximaal voor de 100k, wie moet hem dan nog die prijs opduwen naar 100k?
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 21:08 ]
Alts houden deze keer wel aardig stand valt me op
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vind je? Bij mij staan er toch al een paar op -10%sjorremans schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:09:
Ja, dat valt mij al maanden op... Bitcoin is niet echt meer in control ofzosjorremans schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:09:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt, dat zijn de whales.Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:12:
[...]
Ja, dat valt mij al maanden op... Bitcoin is niet echt meer in control ofzo
Zero.
Bedankt voor de toelichting weer, klinkt ook redelijk logisch vanuit whale perspectief. Ik ga zelf wel uit van een lengthening cycle dus ben erg benieuwd hoe jij volgend jaar ziet of daar op inspeelt.Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:08:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is by far de grootste optie expiry van het jaar, altijd. En de max pain staat op 48k wat betekent dat de prijs extreem getrokken wordt naar 48k. Zeker gezien de grootte van de expiry.
Waarom is de max pain zo laag? Omdat het godganse Internet bedacht had dat bitcoin in december naar 100k ging dus opties en futures ging afsluiten daarop. Kijk die extreme hoeveelheid calls van traders die denken dat de bitcoin op 31dec 100k, 150k of zelfs 200k is.
Natuurlijk gaat bitcoin niet naar 100k als iedereen het daarover eens is. Immers als we allemaal begin November al onze tassen gevuld hebben maximaal voor de 100k, wie moet hem dan nog die prijs opduwen naar 100k?
Hele dag geen koersen gekeken maar stemt weinig positief dit..
Bear market confirmed?
Bear market confirmed?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Macro-economisch een goede tik. Iets met een nieuwe variant en inflatie. Ook een groot bedrijf staat op omvallen waar men beetje bang voor is. On-chain daarentegen zeker geen beren momenteel te zien.NeoflexNL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:15:
Hele dag geen koersen gekeken maar stemt weinig positief dit..
Bear market confirmed?
Verwijderd
Valt nog mee, ik had wel een dipje naar 48k verwacht, maar dat kan nog komen.
Nah ja, iets kleiner dan: Lambo
Je had toch al eerder een long geopend?Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:59:
Lijkt wel CZVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:17:
[Afbeelding]
Poe zeg. Had deze week geen fantastisch gevoel uiteraard met die dumps bij iedere poging om 57k te breken maar dit is toch wel een tandje pijnlijker. Sentiment hier, op de beurs etc is ook echt bagger. Heel benieuwd of dit weekend nog terug bounced..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Jah paar keer geswinged maar niet het geduld gehad om de liquidatie candle af te wachten dus die dip net doet mij ook pijn.
Verwijderd
Alts beginnen ook volwassen te worden. BTC is misschien psychisch te duur inmiddels.sjorremans schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:09:
NeeVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:22:
[...]
Alts beginnen ook volwassen te worden. BTC is misschien psychisch te duur inmiddels.
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:22:
[...]
Alts beginnen ook volwassen te worden. BTC is misschien psychisch te duur inmiddels.
lekkere korting weer !!
kan het nog lager? weet iemand dit?
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Van een dode kat.Blender_01 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:23:
Is dit de bounce?
Ah, je hebt je backup glazen bol er dus bijgehaald omdat de eerste kapot wasMalarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:21:
[...]
Jah paar keer geswinged maar niet het geduld gehad om de liquidatie candle af te wachten dus die dip net doet mij ook pijn.
Zo dit is een goeie wick zeg pfff.. hopelijk alle longs nu geliquideerd en door naar boven
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
We zijn pas de totale waarde van btc in 2018 gezakt, niks aan de hand.
Zero.
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:23:
lekkere korting weer !!
Onderste band van de bull market support band getest, nu weer omhoog s.v.p.
Gaat wel heel hard zo, trieste bedoeling pffff
Wel blij dat ik vanmiddag nog die EWT heb aangeschaft. Deze -20% had ik niet willen missen
Gewoon kopen in SoesterbergVerwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:17:
[Afbeelding]
https://verkoop.domeinenr...122600&kterug=K2100122600
Die avonden dat je dat echte ‘stoel onder je vandaan’ achtbaan gevoel krijgt.. Unieke ervaring blijft dat toch. Wennen zal het nooit.. Eens zien of we 54k bounce kunnen redden en weer wat support kunnen vinden??
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben niet bepaald eentje die anderen op taalfouten wijst, maar dit moet ‘bedoening’ zijn.sjorremans schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:28:
Gaat wel heel hard zo, trieste bedoeling pffff
Ontopic: ik ga toekijken vanaf de zijlijn.
Heb paar succesvolle swings gemaakt, dus ben content zo.
Ik dacht dat je een grapje aan het maken was! Serieus?Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:30:
Wel blij dat ik vanmiddag nog die EWT heb aangeschaft. Deze -20% had ik niet willen missen
Dit doen ze puur om planB z'n plannetje te laten crashen. Verder is het één grote geitenbende.
Haha even mezelf quoten (bericht van afgelopen woensdag)Victor Belli schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:24:
Lief dagboek,
Zojuist toonden mijn handen weer hun zwakte en heb ik de boel verkocht.
Ik hoop dat alle mensen die wel braaf hodlen mij dankbaar zijn dat ik hiermee de stijging weer heb ingezet.
Ik koop wel weer terug als we op 49k staan. Of als de fomo weer toeslaat, net boven de 60k ofzo.
Fomo sloeg alweer toe toen we een procentje hoger stonden.
Alles teruggekocht and now we are here.
YouTube: Lil Bubble - What A Dump (Haddaway - What Is Love - Crypto Bitcoin c...
[ Voor 15% gewijzigd door Victor Belli op 03-12-2021 21:42 ]
Net binnen 2 minuten een Ideal storting op Bitvavo gekregen
Zijn de meeste mensen aan het bier ofzo ipv de dip te kopen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik sla hem lekker over. Heb van 2018 tot 2020 378x de dip gekocht.Vis schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:40:
Net binnen 2 minuten een Ideal storting op Bitvavo gekregenZijn de meeste mensen aan het bier ofzo ipv de dip te kopen.
Zero.
Verwijderd
Oei, daar moet ik me echt voor inhouden, mijn droomauto als tiener.Joosie200 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:31:
[...]
Gewoon kopen in Soesterberg
https://verkoop.domeinenr...122600&kterug=K2100122600
Blij dat ik m'n BTC heb verkocht op 67k twee weken geleden 😁🍻
Goeie timing jonge.Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:41:
[...]
Ik sla hem lekker over. Heb van 2018 tot 2020 378x de dip gekocht.
Verwijderd
Voor 31 December ben ik all in fiatMalarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:59:
Heb je vanaf die tijd tot nu gehodlt? Dan was je nu mega badass rich toch?Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:41:
[...]
Ik sla hem lekker over. Heb van 2018 tot 2020 378x de dip gekocht.
Tip voor nu, HODL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik ben loopring bagholder
Wat een ezel ben ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/e0HwA6VjPY7V3EBYFk05qeWc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RVsxItGfKUXClhwXDF8yWNmb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KOSPoMRaSg8yGurdR8bihvZL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RvmsQ88tg4TEwu5yHoYhgBHA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gd9XCVUyWWTBlYtC88cmPEAV.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large)