“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Deze zag ik vanmorgen voorbij komen en past wel heel perfect bij jouw postGelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:42:
[...]
Ja man. Ik heb het grote sinterklaascadeau van de kleine, een Nintendo Switch via Marktplaats voor 1/3 van de prijs snel kunnen verkopen en wat van die Energy zooi gekocht. EWT dacht ik.
Pakjesavond is toch nog 2 dagen weg. Ik verzin wel wat anders. En anders maar niet. Er was ook nog geen oplossing voor de sleutel in het pakjesruim toch? Ach, zorgen voor later. Ik heb m'n crypto fomo weer beantwoord
YES schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:42:
[...]
Ja die long positie van mij mag nu ook wel eens iets op gaan leveren. Jezus, zelfs leveraged is het saai.
/f/image/jFSxbWK5xL8Mz7D0nzmnHWV1.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk zie je dat de kans dat we nu alsnog eerst aan de bovenkant uitbreken minimaal is? Bidden dat mijn longs en die van anderen het op 55250 gaan houden anders wordt het echt een bloedbad vanavond.
[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 15:45 ]
totaal niet minimaal, ik zie dat echt anders. Met de dag acht ik de kans stukken groter. Vind je driehoek ook erg rommelig en niet van waarde. je horizontale lijn ben ik wel volledig mee eens overigensMalarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:44:
[...]
[Afbeelding]
Hopelijk zie je dat de kans dat we nu alsnog eerst aan de bovenkant uitbreken minimaal is? Bidden dat mijn longs en die van anderen het op 55250 gaan houden anders wordt het echt een bloedbad vanavond.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 03-12-2021 15:49 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb de OXT nog, moet ik zorgen maken?Chaes schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:07:
OXT omgewisseld voor ALPHA daarstraks, gaat nu ook wel lekker.
nothing stops this train
De liquidatie ligt nog een heel eind verder omlaag pas, dus prima zo. Mocht de bovenkant van de triangle opgezocht worden vanavond dan sluit ik hem ook meteen.Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:44:
[...]
[Afbeelding]
Mocht het onwaarschijnlijke gebeuren en de triangle doorbroken worden aan de bovenkant dan wacht ik wel even op een retest voor ik er weer in spring.
Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:44:
[...]
[Afbeelding]
anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:45:
[...]
totaal niet minimaal, ik zie dat echt anders. Met de dag acht ik de kans stukken groter
:fill(white):strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large)
Gewoon Hodl dus.
Jij hoeft je geen zorgen te maken, jij hebt straks dikke AstarKol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:
[...]
Ik heb de OXT nog, moet ik zorgen maken?
UberLurker Departement #GG.
Ik heb ook een deel aangehouden, zie nog wel wat ruimte naar boven.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:
[...]
Ik zou je inderdaad heel ernstig zorgen maken nu ja..Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:
[...]
Misschien iets later dan verwacht maar ik zie die nog steeds uitspelen.Egeau schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:59:
Ik 'jat' wel eens vaker iets van CryptoEd om hier te posten en moet zeggen dat hij toch wel redelijk vaak goed zit met zijn TA.
Zou mij niets verbazen als dit scenario gaat uitkomen, ook omdat het voorgaande dagen/weken al vaker over de 54K support range ging. [Afbeelding]
Ik heb net verkocht, meestal gaan ze dan wel stijgenKol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:46:
[...]
ik zie het, dikke rode kaarsinfo33 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:56:
[...]
Ik heb net verkocht, meestal gaan ze dan wel stijgen
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ja gaat snel een einde aan komen. We zitten al ff in een descending triangle (in basis bearish patroon maar redelijk vaak ook bullish bij BTC). En die loopt bijna op zijn einde (voor 7 dec), en dan gaat het up of down. Feit is iig dat shitcoins naar de tering gaan in beide scenarios
En EWT tja… die had ik rond de 9 dollar op het oog na de tip hier van Moooody volgens mij? In hoeverre is die Tesla connectie waarheid, krijg er op Twitter niet echt een duidelijk beeld van. Nu komen ze wel opeens met BMW op de proppen en 1 van de grote mannen daar is een Nederlander (Walter Kok) toch maar een zakje halen ergens rond de 12-13 dollar?
Niet gek als je die volumes ziet op Binance dat shitcoins ingepompt wordt. Ik verwacht een dikke BTC dump op korte termijn dat alles weer door de shit trekt.sjorremans schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:00:
BTC blijft maar een beetje aanmodderen zo op deze manier
Die triangle kan nog wel een week doorlopen voor hij echt op zijn eind is toch? Ik heb hem zelf ook getekend maar ik weet niet of ik hem goed heb:anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:00:
[...]
ja gaat snel een einde aan komen. We zitten al ff in een descending triangle (in basis bearish patroon maar redelijk vaak ook bullish bij BTC). En die loopt bijna op zijn einde, en dan gaat het up of down. Feit is iig dat shitcoins naar de tering gaan in beide scenarios
ik pak horizontale stuk op de 55.8 aangezien die veel meer support geboden heeft en de wik eronder ff FUD was om omicronYES schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:03:
[...]
Die triangle kan nog wel een week doorlopen voor hij echt op zijn eind is toch? Ik heb hem zelf ook getekend maar ik weet niet of ik hem goed heb:
[Afbeelding]
Ik zie hem nu zelf ook inderdaad. Dan hebben we nog een paar dagen op zijn hoogst inderdaad. Moet mijn alts ff in de gaten houden dusanti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:04:
[...]
ik pak horizontale stuk op de 55.8 aangezien die veel meer support geboden heeft en de wik eronder ff FUD was om omicron
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik ben al jaren emotioneel afgestompt.Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:23:
Heeft dit https://nieuws.nl/economi...rgrande-willen-geld-zien/ ook iets te maken met de daling? Of zijn we hier met zijn allen emotioneel van afgestompt?
HAHAHHA ja ik ben ook niet duidelijk met de bewoording, zal door de vrijdag middag borrel komenRay_ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:25:
[...]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik ben al jaren emotioneel afgestompt.
Ik doelde meer op de zakenwereld, niet zo zeer ons
Edit: Zal ook wel niet, anders waren we wel harder naar beneden gedonderd
[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 03-12-2021 16:27 ]
Lichtpuntje is dan weer wel dat ik zowaar posts over een van mijn bagholder alts (INJ) voorbij zie komen. Zou mooi zijn ook eens een keer zo'n leuke rit mee te maken!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
die gaan sowieso naar de klote. bestel wel een babi pangang.😁
ik ook, ik ben al zeker 12.5 jaar getrouwd.Ray_ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:25:
[...]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik ben al jaren emotioneel afgestompt.
OXT voor 80% verkocht tegen BTC
mooi extra sats erbij
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 03-12-2021 16:47 ]
nothing stops this train
https://bitinfocharts.com...jZphgWPQUpe554WKDfHQ-full
Unibright heeft zichzelf ook weer laten zien deze dagen. #soon
Dit is pas holder! Big Gains!Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:45:
[...]
ik ook, ik ben al zeker 12.5 jaar getrouwd
MC 90 dagen locked? Hoezo locked? Je kan het er in proppen en uit trekken wanneer je maar wil toch?Alpina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:01:
Merit circle in de Binance listing dip gekocht en meteen in de Launchpool gedrukt, denk dat deze de Metaverse hype wel mee heeft (play 2 earn) 60 dagen locked helemaal prima.
En EWT tja… die had ik rond de 9 dollar op het oog na de tip hier van Moooody volgens mij? In hoeverre is die Tesla connectie waarheid, krijg er op Twitter niet echt een duidelijk beeld van. Nu komen ze wel opeens met BMW op de proppen en 1 van de grote mannen daar is een Nederlander (Walter Kok) toch maar een zakje halen ergens rond de 12-13 dollar?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Een mix van slechte jobs cijfers, de fed op bezoek bij Biden die de inflatie onderschat heeft, chinese tech aandelen-bubbel op amerikaans exchanges die popt.Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:23:
Heeft dit https://nieuws.nl/economi...rgrande-willen-geld-zien/ ook iets te maken met de daling? Of zijn we hier met zijn allen emotioneel van afgestompt?
Gewoon TA + vrijdagmiddag. Die 55250 wachten we al een week op. Als een evergrade nieuwtje kan helpen dan doet het at;)VincentB93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:48:
[...]
Een mix van slechte jobs cijfers, de fed op bezoek bij Biden die de inflatie onderschat heeft, chinese tech aandelen-bubbel op amerikaans exchanges die popt.
Daar ben ik weer even. Moet even reageren. Het zijn gewoon grote jongens die al heel de week de markt bepalen en zich kapot lachen van de hoeveelheid gains die ze dagelijks pakken van de kleine jongens en meisjes. Net zo lang tot het vertrouwen naar 0 is en we echt gaan zakken.VincentB93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:48:
[...]
Een mix van slechte jobs cijfers, de fed op bezoek bij Biden die de inflatie onderschat heeft, chinese tech aandelen-bubbel op amerikaans exchanges die popt.
Dat was hem weer. Tot de volgende pump!
Zero.
Ah sorry ik keek naar 60 dagen farming period.resusaapje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:48:
[...]
MC 90 dagen locked? Hoezo locked? Je kan het er in proppen en uit trekken wanneer je maar wil toch?
Maar zie geen reden om het eerder terug te halen?
Max pain voor btc opties voor 31dec nog steeds op 48k. Oftewel het is gewoon heel erg makkelijk voor de shorts om die prijs van bitcoin hier omlaag te krijgen.
[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 17:01 ]
BTC op 48K op 31 december zorgt dat de grootste bulk aan opties waardeloos aflopen?Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:59:
Open interest op de bitcoin is nog steeds torenhoog: dicht bij ath zelf. Oftewel er is nu zoveeeel ruimte voor de shorts om longs kapot te maken: https://twitter.com/praveenbm5/status/1466586729171673089
Max pain voor btc opties voor 31dec nog steeds op 48k. Oftewel het is gewoon heel erg makkelijk voor de shorts om die prijs van bitcoin hier omlaag te krijgen.
Heb je een link naar cijfers omtrent deze btc opties?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nah, je kan wel gaan gissen en gokken, maar dit is bijna elk week weer wel. Op een gegeven moment moet je gewoon inzien dat dit een grote geitenponzi is en dat duistere machten ons het licht in de ogen niet gunt.VincentB93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:48:
[...]
Ik geef toe: ik ben angstig nu dat we gelijk die 53k nog een keer retestenMalarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
[...]
[Afbeelding]
Dan heb ik jou geshortIk wachtte vandaag al op dit bumpje om eindelijk die Bart te gaan afmaken.
[Afbeelding]
$69k #Bitcoin *IS NOT* the market cycle top
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 2 december 2021
Zo. Fijn weekend!
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 03-12-2021 17:13 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 17:15 ]
Verstandig. Het is koud buiten.Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:15:
Gewoon helemaaaaaal perfect. Shorts ingewisseld voor longs.
[Afbeelding]
Even de bodem testen zodat daarna hij KEIHARD naar boven gaat en er FOMO komt!
Gr, Plan BC
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je kan het ook zo zien dat het goed uitpakt met 50k in euro als koers als we het nieuwe jaar ingaan en daarna pas naar de 100 miljoen miljard k stijgt.
Als ik het koop, ga jij dan direct er uit?Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:29:
Hier long hoor. Echt koop nou een MATIC, dat is een coin die hard terugveert zo.
/f/image/8hapFd1kdVOjxJltqHYJnaGG.png?f=fotoalbum_large)
Ik kom voor dit ritje, daarna ben ik er weer uit.
Gaat die nog veel hoger? ongetwijfeld. Kom ik voor zekerheidjes? absoluut.
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 17:34 ]
Ik heb na de aankoop de volgende targets ingesteld, dus inmiddels weer OXT-loos:YES schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:33:
[...]
Heb je een bepaald target voor ogen trouwens, @Taro ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sEKdiAYIPr38N2yN0yIrVaq0.jpg?f=user_large)
Edit: Aankoop was op 0.00000843.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 03-12-2021 17:38 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ATOM ook een prima rebound. Maar die gaat sowieso vrij lekker de laatste dagen. Mag ook wel.Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:29:
Hier long hoor. Echt koop nou een MATIC, dat is een coin die hard terugveert zo.
Ja inderdaad zeer overtuigend...Tartarus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:40:
Prima rebound. Nu gauw weer mijn OCO’s vernieuwen.
Ja vandaar ook OCO. Wil niet al te veel fiat kwijt raken als we verder zakken.
Ik zoom gewoon uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Animal op 03-12-2021 17:58 ]
Nee. Dolle Sinterklaaskortingdagen op crypto is begonnen. Actie loopt tot 5 december.Animal schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:57:
Wat is er NU weer aan de hand. Iemand FUD?
We gaan er aan. We weten alleen nog niet wanneer, of hoe. Maarja. We gaan er zeker weten aanAnimal schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:57:
Ik zoom gewoon uit.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
nee, gewoon meer mensen die verkopen.Animal schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:57:
Ik zoom gewoon uit.
Animal schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:57:
Ik zoom gewoon uit.
Gewoon een horizontaal lijntje. Niets aan de hand!
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 03-12-2021 18:03 ]
Rood?… mijn god het is een bloedbad en ik dacht dat vorige week erg was. Ik heb aandelen die sinds vorige week en sinds opening zojuist -20% zijn en dat zijn bij grote bedrijven.Qunix schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:29:
Op de aandelenmarkt is het ook rood vandaag.
Je kan het ook zo zien dat het goed uitpakt met 50k in euro als koers als we het nieuwe jaar ingaan en daarna pas naar de 100 miljoen miljard k stijgt.
Een bedrijf als docusign . -42% vandaag
Wat een
Mijn pensioen is ook in rook opgegaan. Maarja, dat gebeurd nog wel een keer of wat voor ik uberhaupt met pensioen kan. Ook de grotere tech fondsen gaan eraan, lijkt wat random.JoebarRC schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:08:
[...]
Rood?… mijn god het is een bloedbad en ik dacht dat vorige week erg was. Ik heb aandelen die sinds vorige week en sinds opening zojuist -20% zijn en dat zijn bij grote bedrijven.
Een bedrijf als docusign . -42% vandaag![]()
Wat een![]()
volk zijn die Amerikanen …
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wel chill zo rond de feestdagen - allemaal even netjes vanaf blijvenRonald.42 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:12:
Als we gaan... Dan gaan we met z'n allen 🍻
Ik kom al tijden niet meer aan mijn crypto, dus ik ga sowieso mee welke kant dan ook opNiGeLaToR schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:14:
[...]
Wel chill zo rond de feestdagen - allemaal even netjes vanaf blijven
Maar eens even voor de hodl gaan, het kost me teveel tijd dat kaarsje staren.
De stonks gaan ook leuk rekt afgelopen week
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
waar kan je je aanmelden?roflexx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:54:
[...]
Heb vorige week al aangemeld maar hier verheten te vermelden. Dit gaaat zeker een succes worden.
nvm, was al beantwoord
[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 03-12-2021 18:23 ]
Compenseert niet voor my crypto pf
Excuus voor de zelf-quote maar 54K = afgevinkt en nu dus op naar de +58Egeau schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:59:
Ik 'jat' wel eens vaker iets van CryptoEd om hier te posten en moet zeggen dat hij toch wel redelijk vaak goed zit met zijn TA.
Zou mij niets verbazen als dit scenario gaat uitkomen, ook omdat het voorgaande dagen/weken al vaker over de 54K support range ging. [Afbeelding]
je maakt ook geen winst natuurlijk..
Zero.
Zo!Pelox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:37:
Zolang je niet verkoopt, maak je geen verlies.
je maakt ook geen winst natuurlijk..
Eten op, peukie en bakkie koffie int hok. Koersen open… koersen dicht
Fijn dat je er weer bent Pelox! Dat wou ik effe zeggen.
Cap gevuld ? Weak hands er uit? Moon soon ?
Hodl dan maar weer
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/S0NsIEqrqH7xc2ZgkqO4nSey.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/zu5J2hLgQARYTXzNnSw8ECha.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iwdCt2FxP2KY9WdXevDFIA2Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iJqgOPBluWqBJlFGsyaGjr1n.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sRtJbp3Bbe1WpQrk8AsXqbTu.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/H8SpcvoRfCDy2sLDlRRmt63g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PoWzUEJFEgJj7KJUbyTFDvjL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZEfluLkpAQoh3tVhEYSWxSBX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eE5dyrOFawAdS93ARWZhJSzd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lTuSYv2ihsGnacI6JFT6cbWG.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rnyvK17C64iFxoNQCqJRB5Ki.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/issCvC9Wm7HdJPT9EbtIrDpC.jpg?f=fotoalbum_large)