[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.256 views

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59
YES schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:07:
[...]

Haha, wel mooi als je de koers zo vaak in je eentje omhoog kan stuwen (als jij die hond bent en het snoepje de koers is).
Die hond ben ik, het snoepje de crypto winst.. :')

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nog eentje dan.
INJ/BTC zit in een uptrend en aan het einde van een driehoek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGp6tDYbXb2UylGnVTKJJavYuJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0GAjxj1iX6ODHLOJPIbkmjVb.jpg?f=fotoalbum_large
De koers zit tegen een weerstand aan.
Tegelijk zit de koers ook tegen de rode support aan.
Wellicht dat we dit keer door de weerstand zullen gaan en doel 0.00024 weer kunnen opzoeken.

Edit: zie zojuist dat op de korte termijn van 2 uur al een uitbraak naar boven is door de bovenste bollinger band.

[ Voor 8% gewijzigd door 0108daniel op 03-12-2021 13:24 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:10

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:22:
Nog eentje dan.
[Afbeelding]
Wellicht dat we dit keer door de weerstand zullen gaan en doel 0.00024 weer kunnen opzoeken.

Edit: zie zojuist dat op de korte termijn van 2 uur al een uitbraak naar boven is door de bovenste bollinger band.
Heb jij bij je trades vooraf bepaalde targets? Ben ik wel benieuwd naar :)
Je noemt nu bijvoorbeeld 0.00024, is dat dan ook een target?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:19
0108daniel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:22:
Nog eentje dan.
[Afbeelding]

Deze pak ik mee.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:03

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:08:
[...]

Dat is natuurlijk niet alleen bij ADA het geval, maar een probleem van crypto in het geheel.

Onze grote visionair Steve legt het uit in onderstande video vanaf ongeveer 1:55

[YouTube: Steve Jobs Insult Response - Highest Quality]
Jammer dat die man zo jong overleden is. Dan had Apple allang een auto desnoods met Tesla (en die zonnepanelen en thuisbatterijen sneller uitgerold). En on-topic: vast ook wel meer met crypto gedaan.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:59:
[...]

Voor mijn gevoel is het nu overgewaardeerd. Dat betekend niet dat de prijs nog wel hoger kan. Hype en belofte is alles in crypto. Op de korte termijn kan het dus zeker nog wel omhoog. Maar er zal denk ik ook weer een moment komen waarbij de waardering wat meer richting de realiteit zal komen.

Daarna is het afhankelijk van wat Bitcoin doet, en wat de metaverse space doet. Stel dat de metaverse de nieuwe shit gaat worden. Dat het over 5-10 jaar niet meer weg te denken is uit ons dagelijks leven. En als Bitcoin niet al teveel roet in het eten gooit. Dat zit er een grootste toekomst aan te komen. Maar dan weet je nog niet welke hier project hier écht een groot marktaandeel gaat pakken. In dit scenario is het waarschijnlijk dat dé meta-token nog niet eens bestaat.

Het kan ook zo zijn dat de metaverse een soort Secondlife gaat worden. Een hoop hype maar uiteindelijk geen invloed gaat hebben. Wat ook net zo aannemelijk is. Verweg de meeste grootse ideeën stranden ergens. Het probleem is dat je deze vervolgens ook zo weer bent vergeten, of uberhaupt nooit hebt leren kennen. "We" kennen de succesverhalen een stuk beter omdat deze een prominente plek hebben gekregen in ons leven.

Allemaal leuk natuurlijk, maar jij wilt gewoon weten of je de komende weken wat extra pietermannen aan deze dikke tech kan verdienen. Ik heb geen idee eigenlijk.
De hamvraag bij dit soort dingen is "Wat biedt de Metaverse aan meerwaarde voor mensen in hun dagelijks leven?" (goed artikel over de vraag wat de metaverse nu eigenlijk is)

Voor zover ik het nu kan inschatten is het oude wijn in nieuwe zakken. SecondLife, Virtual Reality, Augmented Reality, etc... het zijn allemaal een soort fringe producten die een subcultuur aan producten hebben gevormd, maar nooit zijn doorgebroken bij het grote publiek. Wie kent "Het semantische web" nog? of "Google Wave"?

Ik snap dat het allemaal leuk en aardig klinkt dat je het eigenaarschap van 'unieke dingen van waarde' over meerdere platformen, spellen, etc... kan gebruiken. Dat idee had ik jaren geleden al en toen was het ook nog te vroeg.
Toen Roblox kwam dacht ik: Dit is het! Een spel waarin je alle spellen kan spelen! Maar alle andere spellen draaiden vrolijk door en bouwden hun eigen realms (Minecraft en andere MMO games, etc...). En ja, Roblox (of noem een ander leuk spel) spreekt wel een groot publiek aan, maar wil de gamemaker zijn game-assets of erger nog: klanten wel delen? Ofwel: Is er überhaupt wel animo bij bedrijven voor het delen van je marktaandeel? (want daar komt het ultimo op neer)

En nu roepen de mensen (die er veel mee kunnen verdienen voorop) heel hard dat het Metaverse het nieuwe internet/de toekomst/valhalla is. Gezien het verleden: Eerst zien, dan geloven. Ik geloof het in ieder geval nog niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:26:
[...]

Heb jij bij je trades vooraf bepaalde targets? Ben ik wel benieuwd naar :)
Je noemt nu bijvoorbeeld 0.00024, is dat dan ook een target?
Jazeker die heb ik.
Mijn target word dan de volgende weerstand.
In dit geval rond de 0.00024
Als de koers de weerstand raakt of er vlakbij zit dan cash ik uit.
Vaak gebeurd het dat de koers dan even corrigeert naar beneden om vervolgens een nieuwe run te doen om de weerstand te doorbreken.
Soms baal ik want dan cash ik uit op de weerstand en dan breekt de koers door de weerstand heen, maarja dat is het risico :)
Top!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:34:
[...]

Jazeker die heb ik.
Vaak gebeurd het dat de koers dan even corrigeert naar beneden om vervolgens een nieuwe run te doen om de weerstand te doorbreken.
Soms baal ik want dan cash ik uit op de weerstand en dan breekt de koers door de weerstand heen, maarja dat is het risico :)
Alright, zo pak ik het ook aan. Ik probeer na verkoop ook even niet meer om te kijken naar de coin in kwestie want soms mis je inderdaad nog een run omhoog daarna.
Bepaal je weerstanden op basis van horizontale levels? Of gebruik jij andere middelen en indicatoren?

Verwijderd

MicroWhale schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:30:
[...]

De hamvraag bij dit soort dingen is "Wat biedt de Metaverse aan meerwaarde voor mensen in hun dagelijks leven?"
Ik ben bang dat over 20-50 jaar metaverse je leven is. 85% van de mensen zal dan wel thuis werken, helmpje / brilletje op, en hoppa je bent in je andere fijne positieve nep wereld. Waar je je collega's, vrienden en vreemden tegenkomt. Spellen speel je daar, spullen koop je daar, en alles positief, alle het negatieve zal worden verwijderd (youtube/insta dislikes bah),

En je hoeft ook niets meer in je huis te hebben, behalve een matras en een stoel. De rest kun je in je VR als nft bijkopen :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:28:
[...]

Jammer dat die man zo jong overleden is. Dan had Apple allang een auto desnoods met Tesla (en die zonnepanelen en thuisbatterijen sneller uitgerold). En on-topic: vast ook wel meer met crypto gedaan.
Het was een bijzonder man, dat geef ik je, maar zijn kille werkwijze en de manier waarop hij mensen de Apple-verse in trok.... :N (voordat er wat Apple-adepten beginnen te ranten: Ik heb zijn biografie gelezen en kan me in veel van zijn denkwijzen vinden en hij was natuurlijk op veel vlakken enorm innovatief, maar dat apple-lock-in (bijv. iPhone reparatie proberen te voorkomen en zeer selectieve producten werken maar met Apple) gedoe en USB-kabeltjes van 60 euro vind ik gewoon echt niet kunnen.)

Wat dat betreft ben ik veel meer een voorstander van delen ipv verdelen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-01 13:33
killamonkey schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:44:
[...]

Zeker mooie dingen in het verschiet. Staking eerste drie maanden ook 21% dacht ik. Hou hun Twitter in de gaten want ze soorteerden laatst al voor op Staking in december. Partnership Tesla hangt al heel lang in de lucht maar zou hem natuurlijk helemaal de lucht in doen knallen! Ik hou altijd de daily van Reddit in de gaten qua awareness en die is ondanks de recente plek in de top gainers nog echt nul komma nul, dus qua awareness valt er zeker nog veel te winnen :)
Vers van de pers. Of BMW.

https://twitter.com/energ.../1466739165207437317?s=20

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:37:
[...]

Ik ben bang dat over 20-50 jaar metaverse je leven is. 85% van de mensen zal dan wel thuis werken, helmpje / brilletje op, en hoppa je bent in je andere fijne positieve nep wereld. Waar je je collega's, vrienden en vreemden tegenkomt. Spellen speel je daar, spullen koop je daar, en alles positief, alle het negatieve zal worden verwijderd (youtube/insta dislikes bah),

En je hoeft ook niets meer in je huis te hebben, behalve een matras en een stoel. De rest kun je in je VR als nft bijkopen :+
dat het negatieve overal weg gelaten word gaat de mensheid nog duur te staan komen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:37:
[...]

*belangrijke edit*
Lees deze eerst even

Het zal me aan mijn reet roesten wat er over 20+ jaar in de computerwereld gebeurt. Over 10-20 jaar ben ik FO en zit ik in mijn huisje in Spanje samen met mijn vriendin te genieten van het uitzicht op de Middellandse zee en reis ik de wereld over.

En over 50 jaar ben ik denk ik wel dood ... of geuploaded naar die Metaverse, maar dan vind ik het wel prima denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 03-12-2021 13:44 ]

Verwijderd

MicroWhale schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:42:
[...]

Het zal me aan mijn reet roesten wat er over 20+ jaar in de computerwereld gebeurt. Over 10-20 jaar ben ik FO en zit ik in mijn huisje in Spanje samen met mijn vriendin te genieten van het uitzicht op de Middellandse zee ...
ik zit daar nu al 8)
20 jaar kan natuurlijk ook sneller zijn. Bedrijven gaan er wel vol in lijkt het.

Maar voor nu zie ik er zelf nog helemaal niets in. VR vind ik ook niets, an sich leuk hoor een spelletje spelen. Maar ik kan maar niet wennen aan zo;n ding op mn kop.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:18

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WKSSYHGK60Jk7cu7ooYuNVjI_mg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TkjCk4zfgZU3ULNy9aQtH25.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@0108daniel , jeetje.. Jij bent er zo'n 1 diepe buiging _/-\o_ . Zo zijn er hier wel meer op t forum, echt veel bewondering. Heb altijd graag naar je tips gelezen. Vind het ook leuk om te zien dat je 'terug' bent :w

Helaas nooit iets met je tips gedaan, terwijl ik er best eens wat in kan gooien, gewoon omdat het kan d:)b

Maar aangaande INJ, hoop ik een klein beetje dat je ongelijk hebt.. Heb me er op kapot gehodled en een tijdje terug alles omgezet naar DOT.. Dus stiekum hoop ik niet te lezen dat INJ ineens iets geweldigs doet :F

Heb je toevallig ook nog zo'n driehoekje voor DOT :$

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek
Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:47:
@0108daniel , jeetje.. Jij bent er zo'n 1 diepe buiging _/-\o_ . Zo zijn er hier wel meer op t forum, echt veel bewondering. Heb altijd graag naar je tips gelezen. Vind het ook leuk om te zien dat je 'terug' bent :w

Helaas nooit iets met je tips gedaan, terwijl ik er best eens wat in kan gooien, gewoon omdat het kan d:)b

Maar aangaande INJ, hoop ik een klein beetje dat je ongelijk hebt.. Heb me er op kapot gehodled en een tijdje terug alles omgezet naar DOT.. Dus stiekum hoop ik niet te lezen dat INJ ineens iets geweldigs doet :F

Heb je toevallig ook nog zo'n driehoekje voor DOT :$
Swing trade kan altijd.

Verwijderd

MicroWhale schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:42:
..zit ik in mijn huisje in Spanje samen met mijn vriendin te genieten van het uitzicht op de Middellandse zee en
BTW, dat kan natuurlijk ook in metaverse, gewoon ergens in een kelder met een VR brilletje op, van het uitzicht genieten, ondertussen nipppend aan een NFT cocktail _/-\o_

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:44:
[...]

ik zit daar nu al 8)
20 jaar kan natuurlijk ook sneller zijn. Bedrijven gaan er wel vol in lijkt het.

Maar voor nu zie ik er zelf nog helemaal niets in. VR vind ik ook niets, an sich leuk hoor een spelletje spelen. Maar ik kan maar niet wennen aan zo;n ding op mn kop.
Relaxt! We zullen zien wat het wordt, maar ik heb de afgelopen jaren al vaker dit soort profetieën gehoord over nieuwe producten/stromingen en ze zijn allemaal niet uitgekomen. Inclusief het adresseren van de klimaatverandering (speelt al 40 jaar), dus het is wat mij betreft koffiedik kijken.

Waar zit je ergens? En is er nog een huisje vrij ergens daaro? :*) 8)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik voel aan mijn eierstokken dat we gaan pumpen. Ik heb alleen geen eierstokken -O-

Verwijderd

Helemaal in het zuiden, genoeg huizen vrij, prijzen lopen hier ook snel op.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:37
Ja, mooi kut. M'n geld is nog onderweg. wou vanmorgen wat van deze troep oppikken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:52:
Ik voel aan mijn eierstokken dat we gaan pumpen. Ik heb alleen geen eierstokken -O-
Je mag aan mijn eierstokken voelen d:)b

Oh ho es.... ik heb ze ook niet -O- Sorry!
Ach F**K it! Heb er ook 3 INJ gekocht! Let's go! :7

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:52:
Helemaal in het zuiden, genoeg huizen vrij, prijzen lopen hier ook snel op.
Ah okay, ik wilde ergens tussen Barcelona en Valencia in gaan zitten.

En dat van die huizenprijzen begrijp ik wel: die lopen overal op. Dat is meer een Europese trend heb ik het idee.

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:55:
[...]

Ach F**K it! Heb er ook 3 INJ gekocht! Let's go! :7
All-inj

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:41:
[...]

dat het negatieve overal weg gelaten word gaat de mensheid nog duur te staan komen.
Als iedereen zomaar T’s weglaat, ook.

• Skrunsies
  • Niet online
_O-

Je bent weer scherp!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:54:
[...]

Ja, mooi kut. M'n geld is nog onderweg. wou vanmorgen wat van deze troep oppikken
Dat EWT heeft ook wel mooie tokenomics.

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:59:
[...]

Dat EWT heeft ook wel mooie tokenomics.
Ja, kappen nou! Moet ik werkelijk nog een andere transactie doen? De fomo is strong..

• anti elppa
Moiety schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:58:
[...]

Als iedereen zomaar T’s weglaat, ook.
dat boeit geen hol, nederlands is hopeloos verouderd en inefficient. Word tijd dat er een techneut met lean skills een keer de boel stevig onderhanden neemt. Welke mafklapper heeft het ooit bedacht??? een T achter een D zetten en niet uitspreken. Ik haat onzinnige nutteloze dingen, kost nog inkt ook.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:02:
[...]

dat boeit geen hol, nederlands is hopeloos verouderd en inefficient. Word tijd dat er een techneut met lean skills een keer de boel stevig onderhanden neemt. Welke mafklapper heeft het ooit bedacht??? een T achter een D zetten en niet uitspreken. Ik haat onzinnige nutteloze dingen, kost nog inkt ook.
Lijkt me dan een uitgesproken taak voor jou! Dan wordt het misschien nog eens wat met dat Nederlands. :D

• anti elppa
MicroWhale schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:04:
[...]

Lijkt me dan een uitgesproken taak voor jou! Dan wordt het misschien nog eens wat met dat Nederlands. :D
nee dat zou niet goedkomen ;)

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:49

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]

Wat dacht je van de C, F, Q, Y. allemaal nutteloze letters. :/

• anti elppa
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:05:
[...]

Wat dacht je van de C, F, Q, Y. allemaal nutteloze letters. :/
precies, op bokken met die meuk, weg ermee

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 23:02
Morgen komen m'n Matic uit staking, ik wil niks jinxen maar met mijn mazzel doet ie net daarvoor -35%

Let op dit is geen financiël advies! :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:55:
[...]

Je mag aan mijn eierstokken voelen d:)b

Oh ho es.... ik heb ze ook niet -O- Sorry!
Hier, leen mijn eierstokken maar.

Afbeeldingslocatie: https://www.floristik24.nl/media/images/org/Ei_am_Stab_W_35mm_L18cm_12St_77476.jpg

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
[...]
De verdebieling van NL.
Waar de jeugd geen zin meer heeft in leren, dus we alles maar makkelijker maken. Niet meer kan luisteren naar autoriteit want er was altijd ruimte voor discussie bij mama en papa. Geen zin heeft om te werken en daarom graag FIRE wil worden met crypto's. Als werkgever mag je tegenwoordig al blij zijn als ze voor 10 uur op de zaak zijn. Een gouden generatie!

Sorry liet me even gaan.

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:13:
[...]

Hier, leen mijn eierstokken maar.

[Afbeelding]
Top forum! Iedereen helpt elkaar!

Hey @knakworst , je mag wel aan Mooody zijn eierstokken zitten d:)b

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:17:
[...]

Top forum! Iedereen helpt elkaar!

Hey @knakworst , je mag wel aan Mooody zijn eierstokken zitten d:)b
Ja ho eens ff. Ik bepaal natuurlijk zelf wie er aan mijn eierstokken mag zitten. Dat bepaal jij dus niet :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:19:
[...]

Ja ho eens ff. Ik bepaal natuurlijk zelf wie er aan mijn eierstokken mag zitten. Dat bepaal jij dus niet :/
Sorry je hebt gelijk :$

( YouTube: Jochem Myjer - Klapperende eierstokken (Adéhadé) )

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:32

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:06:
[...]

precies, op bokken met die meuk, weg ermee
Zonde van die spatie.

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb een redelijk deel van mijn PF in Cro zitten. Heb de Indigo card en nog een extra deel Cro (flex staking). Mijn verwachting is dat gelet op de ontwikkelingen binnen crypto en hoe hard Crypto.com bezig is.. het marktaandeel van Crypto.com zal stijgen en daarmee ook Cro. Ik heb zoals velen mijn BNB's te vroeg verkocht en wil het graag met Cro beter doen.

Heeft iemand nog een slim plan met Cro voor de komende maanden?

Verwijderd

Rep7 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:26:
Ik heb een redelijk deel van mijn PF in Cro zitten. Heb de Indigo card en nog een extra deel Cro (flex staking). Mijn verwachting is dat gelet op de ontwikkelingen binnen crypto en hoe hard Crypto.com bezig is.. het marktaandeel van Crypto.com zal stijgen en daarmee ook Cro. Ik heb zoals velen mijn BNB's te vroeg verkocht en wil het graag met Cro beter doen.

Heb zelf al mijn cro verkocht met winst en dit weer geinvesteerd in eth

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025

Mijn plan is hodl.

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:54

HODL en als je nog een beetje extra risico wilt nemen kun je je verdiepen in VVS. Zie crypto.com DeFi wallet > Dapps

• Skrunsies
  • Niet online
Grappenmaker, laat @anti elppa even met rust.. Hij heeft namelijk helemaal gelijk!

Bron: https://www.encyclo.nl/begrip/opbokken
Opvijzelen = 1) opbokken 2) Opkalefateren 3) Opkammen 4) Opknappen 5) Opkrikken 6) Oplappen

• zwembroek
Zo even wat Bitcoin gekocht kijk maar naar de 1 minuut kaart haha.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooody schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:19:
[...]

Mijn eigen eierstokken lijken te werken ook al heb ik ze niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

• JW04
  • Laatst online: 14-01 18:42
zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:32:
Niet meer bearish?

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44
knakworst schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:33:
[...]

Mijn eigen eierstokken lijken te werken ook al heb ik ze niet.

[Afbeelding]
@knakworst niet helemaal waar toen je nog een embryo was had je ze alle bij. _/-\o_ _/-\o_ >:)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30

Niet verkopen als je denk dat cro een BNB run zal doen :) Als je denkt dat CRO niet een BNB run zal doen, moet je het verkopen op een punt waarmee jij tevreden bent.
er zijn 166 miljoen bnb
er zijn 30 miljard cro

Meerendeel van cro blijft locked ivm de credit cards, dus er is minder te verhandelen.

Als cro dezelfde marketcap als BNB op dit moment zou hebben, zou een cro 4 dollar waard zijn. Echter zal de markt alleen maar groter worden en kan het zomaar zijn dat bv over 3 /4 jaar een cro 10 dollar waard is of 20, of 20 cent.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkLngrWQu-KZ2sHcB4ol__33Xps=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YsqTb1v8r2oQ7B2PtFpuXTRu.png?f=fotoalbum_large

Dus wat is een slim plan is altijd zeer persoonlijk :) Als jij de cdc card gebruikt zie ik niet in waarom je je cro zou verkopen, tenzij die straks idd op een punt staat dat verkopen een grotere winst geeft dan die cdc cashback je de komende tien jaar zal geven. Als j bv 7000 cro hebt, gekocht voor 20 cent per stuk, dan is er een punt waar de winst van cro meer zal zijn dan je ooit terug krijgt, maar als jij je cro op de top gekocht hebt zal dat langer duren. Het zijn vrij simpele reken sommetjes om in te zien wanneer voor jouw situatie een verkoop moment zal aanbreken.

• zwembroek
Ik zit er sinds gister avond weer in omdat ik een vrijdag en zaterdag moon gevoel had.
(Maar zit niet in BTC. Even wat alt gokjes / trades. Nog niet long hodl op dit moment.)

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 03-12-2021 14:39 ]

Verwijderd

Waar blijft de actie!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:32
:X ik lees al een tijdje mee en ben sinds enige tijd wat aan het experimenteren met crypto via Bitvavo.

Nu zie ik hier regelmatig coins voorbij komen die ik in Bitvavo niet kan vinden, neem bijvoorbeeld die Cro. Ik wil de advanced grafieken bekijken e.d. maar weet blijkbaar niet goed genoeg hoe het werkt. Waar vind ik dit? Moet ik soms een andere marketplace kiezen en hoe weet ik aan welke 'beurs' deze verhandeld wordt?

Heerlijk om mezelf weer 's n00b te voelen - vergeef mij _/-\o_

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ze burnen toch ook om de zoveel tijd CROtjes?

• mannowlahn
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FcDqEuFHD3qXjR2aWfh0LGKFKcw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U70qQIKm23r5em9ZJ6D8Aej0.png?f=fotoalbum_large

• mannowlahn
NiGeLaToR schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:41:
:X ik lees al een tijdje mee en ben sinds enige tijd wat aan het experimenteren met crypto via Bitvavo.

Nu zie ik hier regelmatig coins voorbij komen die ik in Bitvavo niet kan vinden, neem bijvoorbeeld die Cro. Ik wil de advanced grafieken bekijken e.d. maar weet blijkbaar niet goed genoeg hoe het werkt. Waar vind ik dit? Moet ik soms een andere marketplace kiezen en hoe weet ik aan welke 'beurs' deze verhandeld wordt?

Advanced kan alleen via de browser, je kan ook op je mobiel de browser gebruiken en bv in chrome request dektop app doen mocht je tegen limitaties aanlopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAkKF9hYm7g4a5hWAgtoL4_43G8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v8SgcaQRQF4HVZhX2obkht6m.png?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Rechtsboven in het dashboard klikken op "Geavanceerd"

Maar als je die al niet eens kan vinden, moet je jezelf eerst inlezen op het plaatsen van verschillende ordertypes. Anders ga je fouten maken.

Je schat jezelf goed in, noobs blijven in het noob-gedeelte op de hoofdpagina.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 14:56

Malarky

Wils voor wat ieder

zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:32:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTRtQD-EGjiW_RVYkq7qn7xOpK8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lUVcTNxEATmiXCRAS4DWoDRh.png?f=fotoalbum_large

Dan heb ik jou geshort :o Ik wachtte vandaag al op dit bumpje om eindelijk die Bart te gaan afmaken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xtu3njTdFicXRhpTg5xYuLvC0I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yTVpqzGgKoEZ4EuPJws3TnxR.png?f=fotoalbum_large

1 troost: ik zit er wel vaker erg naast, maar dit was mijn plan bij het opstaan vanmorgen, dus daar houden we ons aan.

[ Voor 34% gewijzigd door Malarky op 03-12-2021 14:50 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:32
BTC100K2021 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
[...]

Rechtsboven in het dashboard klikken op "Geavanceerd"

Maar als je die al niet eens kan vinden, moet je jezelf eerst inlezen op het plaatsen van verschillende ordertypes. Anders ga je fouten maken.

Je schat jezelf goed in, noobs blijven in het noob-gedeelte op de hoofdpagina.
Ik resideer in 'advanced' en kan orders plaatsen - het lijkt niet veel anders te werken dan reguliere beurssystemen. Kan daar alleen Cro niet vinden :+ En ja, als noob ga ik fouten maken, daarom doe ik dat met weinig geld 8) voer voor de pro's natuurlijk, net als op de aandelenbeurzen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

• zwembroek
Malarky schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
[...]

[Afbeelding]

Dan heb ik jou geshort :o Ik wachtte vandaag al op dit bumpje om eindelijk die Bart te gaan afmaken.
Doerakje dat je bent.

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:41:
Ze burnen toch ook om de zoveel tijd CROtjes?
Ja id al gedaan, 70 miljard op 2 feb 2021. Ik zie niet in waarom ze meer zouden burnen. Meerendeel is al circulating.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59

Gewoon een kaartje aanschaffen van crypto.com, en cro cashbackken. ;)

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:17:
[...]

De verdebieling van NL.
Waar de jeugd geen zin meer heeft in leren, dus we alles maar makkelijker maken. Niet meer kan luisteren naar autoriteit want er was altijd ruimte voor discussie bij mama en papa. Geen zin heeft om te werken en daarom graag FIRE wil worden met crypto's. Als werkgever mag je tegenwoordig al blij zijn als ze voor 10 uur op de zaak zijn. Een gouden generatie!

Sorry liet me even gaan.
ik ben geen jeugd

• BTC100K2021

BTC100K2021

NiGeLaToR schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:46:
[...]

Ik resideer in 'advanced' en kan orders plaatsen - het lijkt niet veel anders te werken dan reguliere beurssystemen. Kan daar alleen Cro niet vinden :+ En ja, als noob ga ik fouten maken, daarom doe ik dat met weinig geld 8) voer voor de pro's natuurlijk, net als op de aandelenbeurzen :)
Niet alle munten kunnen worden verhandeld, als ie er niet bij staat is ie er ook niet ;)

Periodiek worden wel nieuwe toegevoegd (sneller dan voorheen).

CRO is momenteel niet verhandelbaar.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:47:
[...]

Ja id al gedaan, 70 miljard op 2 feb 2021. Ik zie niet in waarom ze meer zouden burnen. Meerendeel is al circulating.
Om de prijs op te waarderen? Maarja zoals je zegt al het grootste deel als circuleert...

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[...]

Als werkgever mag je tegenwoordig al blij zijn als ze voor 10 uur op de zaak zijn. Een gouden generatie!
Bedoel je per week?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• mannowlahn
Xqlus1ve schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:52:
[...]

Om de prijs op te waarderen? Maarja zoals je zegt al het grootste deel als circuleert...
Ik snap dat dat de prijs zal beinvloeden, welk belang heeft Crypto.com aan een burn?

• mannowlahn
Dat bepalen wij wel snotneus :+

• JW04
  • Laatst online: 14-01 18:42
[...]

De verdebieling van NL.

Sorry liet me even gaan.
Als ik voor 10 betaald krijg ben ik er 10 uur. Als ik voor 8 betaald krijg ben ik er 8 uur.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

JW04 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
[...]
Als ik voor 10 betaald krijg ben ik er 10 uur. Als ik voor 8 betaald krijg ben ik er 8 uur.
Ja en anders moet je de werkuren beter afspreken met je werknemers. Bij mij kost minder gewerkte uren gewoon verlof, en als verlof op is kost dat mij gewerkte uren die ik niet uitbetaald krijg.

Hoe zaken geregeld is met ouderschap verlof en UWV weet ik dan weer niet.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

en weer ontopic...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJ8IhyyZ2qciJSzHRM6kjqSlkJA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uvJoABkbvL0ivqSANYasuXLs.jpg?f=user_large

• pletter
@JW04 fout,! als voor 8 uur betaald word ben je er 30 min eerder om precies op tijd aan het werk te gaan.😀

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
JW04 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
[...]
Owh ja die was ik nog vergeten. Ik bedoelde eigenlijk 'voor 10.00u', maar ze beginnen inderdaad ook om 16.45u al met inpakken.

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01 19:33
MATIC veryy strong!

Moody for President _/-\o_

• mannowlahn
[...]

Die 'mafklapper' was een van de mensen verantwoordelijk voor de opzet van de nederlandse taal zoals we dat tegenwoordig nog hanteren. In die tijd werd er ook wel aan hem gerefereerd als de hackelaer( we noemen dit tegenwoordig stotteren,en ook nog een slissser naar het schijnt) en heeft het zo voor zich zelf makkelijk gemaakt. Althans dat is een van de theorieën, Google maar eens op Geschiedenis van het Nederlands bij rubriek grondlegger nederlands schrift.

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

OXT omgewisseld voor ALPHA daarstraks, gaat nu ook wel lekker.

Verwijderd

CRO doet ook al een tijdje niets meer. Ik had nu toch wel 1 usd verwacht, en dan door naar 1.65.

buttmunt

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:12:
CRO doet ook al een tijdje niets meer. Ik had nu toch wel 1 usd verwacht, en dan door naar 1.65.

buttmunt
Hype is voorbij

• pletter

buttmunt
LOL,😁😂 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nCfGhxW-zYDfc6bGFjaabq2Mfk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iq00votELMm2WxkmL855LyJG.jpg?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

buttmunt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86eBkQyAOIkB7i1dHGKJ7BWde5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9rEe7Zu1PV0dfeCQxHYPElRg.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

0108daniel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:34:
[...]

Jazeker die heb ik.

[...]

Top!
Doe je ook verzoekjes? Naast BTC heb ik KMD. Kort door de bocht: ik vind het een tof project (fundamenteel). In TA ben ik niet bedreven, zie jij bij een technische analyse aanknopingspunten ter ondersteuning van de fundamentele analyse?

• Mooody

Mooody

elmoody

buttmunt
Zou 'm nog heeeel ff een paar jaartjes aanhouden.

In de tussentijd koopt CDC de hele markt op:
https://www.bloomberg.com...-ig-group-for-216-million

Waarschijnlijk kunnen we straks ook reguliere stocks traden op het platform :)

• mannowlahn

buttmunt
in een keer door naar de 1$? Alle tokens klappen terug wanneer ze de grens van 90 nog wat cent aanraken, Matic had daarna ook 15 dagen nodig om richting de 1 dollar te gaan.

• mannowlahn
Mooody schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:21:
[...]

Zou 'm nog heeeel ff een paar jaartjes aanhouden.

In de tussentijd koopt CDC de hele markt op:
https://www.bloomberg.com...-ig-group-for-216-million

Waarschijnlijk kunnen we straks ook reguliere stocks traden op het platform :)
$20 dollar CRO 2024 8)

Verwijderd

Saaie boel weer, ik zie jullie wel weer wanneer de markt instort -O- !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 15:24 ]

• anti elppa
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:24:
dit is gewoon consolideren, niets aan de hand. De swings die je nu ziet zijn swing/ day traders die wat lol hebben.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 14:56

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:24:
Vrijdagmiddag dip dag, 55250 vandaag al :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG142XfR9onF0hiSABRiEI3B8Cs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01 22:36
anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:26:
[...]

dit is gewoon consolideren, niets aan de hand. De swings die je nu ziet zijn swing/ day traders die wat lol hebben.
Nee, het is een
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eb8YBdBHFU4J3oPWJTd2ivW3LEI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KL5UCKbrzibBfs43c8bwSFi4.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:20:
[...]

Doe je ook verzoekjes? Naast BTC heb ik KMD. Kort door de bocht: ik vind het een tof project (fundamenteel). In TA ben ik niet bedreven, zie jij bij een technische analyse aanknopingspunten ter ondersteuning van de fundamentele analyse?
Ongevraagd doe ik hier even aan mee ;)

Op 4h timeframe kan je mooi zien dat de neergaande trend omgebogen is naar een opwaartse trend. Ik wilde hier nog een zone tekenen die van resistance naar support geflipt kon worden maar die klopte toch niet helemaal.
Als ie nu niet al te ver daalt de komende dagen dan is er weer een mooie higher low gezet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKGLrBrm2W2hK1OjOHgDx7Zpz_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7gj6sJX5oGss0QVsyz3AFql3.png?f=fotoalbum_large

Op het 1w timeframe ziet ie er ook sterk uit, ik denk dat er wel ruimte is naar boven. Je zou kunnen zeggen dat er een W gevormd wordt maar aan dat soort patronen hou ik me nooit echt vast. De lijn op 2631 is wel een lastige weerstand als je ziet hoe vaak daar rejections zijn geweest, maar hoe vaker een resistance of support getest wordt, hoe zwakker die wordt :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTh8YYyCk1ou-yhqQX0ARb9I3vE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rxq0jh4Zb73dEAOh3ihDOsEM.png?f=fotoalbum_large

Zeker als je er voor de langere termijn in zit, zit er best wel potentie omhoog in.

Disclaimer: ik doe dit om te oefenen en ik ga dus zelf ook niet instappen omdat ik het er positief uit vind zien.

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:02:
[...]

Ja, kappen nou! Moet ik werkelijk nog een andere transactie doen? De fomo is strong..
Zit je er al in Roel? Ik probeer zelf op plus minus 12,50 in te stappen. Mochten we daar ooit nog komen. Maar geen fomo hier.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:01:
[...]

Owh ja die was ik nog vergeten. Ik bedoelde eigenlijk 'voor 10.00u', maar ze beginnen inderdaad ook om 16.45u al met inpakken.
Ze werken gewoon een stuk sneller dan jij, dan mogen ze er ook later zijn en eerder weg toch :P

(Trouwens gek dat je hier de jeugd alleen de schuld van geeft.. Ik zie het mijn hele carriere al door alle leeftijden heen gebeuren... En ik ben geen jeugd meer...)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• anti elppa
moet wel zeggen dat het ff tijd word dat die swing/ day traders ff afgeslacht worden. Nu genoeg dagen speelkwartier gehad

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:41:
moet wel zeggen dat het ff tijd word dat die swing/ day traders ff afgeslacht worden. Nu genoeg dagen speelkwartier gehad
Ja die long positie van mij mag nu ook wel eens iets op gaan leveren. Jezus, zelfs leveraged is het saai.

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:38:
[...]

Zit je er al in Roel? Ik probeer zelf op plus minus 12,50 in te stappen. Mochten we daar ooit nog komen. Maar geen fomo hier.
Ja man. Ik heb het grote sinterklaascadeau van de kleine, een Nintendo Switch via Marktplaats voor 1/3 van de prijs snel kunnen verkopen en wat van die Energy zooi gekocht. EWT dacht ik.

Pakjesavond is toch nog 2 dagen weg. Ik verzin wel wat anders. En anders maar niet. Er was ook nog geen oplossing voor de sleutel in het pakjesruim toch? Ach, zorgen voor later. Ik heb m'n crypto fomo weer beantwoord

Pagina: 1 ... 142 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!