[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.272 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Darrell schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:16:
[...]

Morgen ama en liquidity mining een dezer dagen. Ben benieuwd of en wat het effect daarvan wordt.
Verwacht zelf nog weinig van morgen tov prijsstijging. Dat zal pas in januari zijn als celr tokens een deel can de fee krijgen. Echter is cbridge nu wel aan het beuken. Half miljard volume per maand. Verwacht binnen twee maanden wel een miljard volume per maand.

Binance zorgt ook voor meer traffic nu ze alleen nog anyswap en cbridge aanbieden.

Deze maand gekloot in de marge tussen 10 en 14 cent en in januari richting 30 cents.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Nu die dikke sell wall van Pelox eindelijk opgegeten is ligt de weg weer vrij naar boven.

[ Voor 50% gewijzigd door zwembroek op 02-12-2021 21:52 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:35
Ray_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:41:
[...]

En het is wordt met deetee
Zeker ook een 5,5 voor Nederlands :+

[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 02-12-2021 22:12 ]

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:16
Bumpy_NL schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:55:
[...]

Die van mij is vertraagd maar als het goed is al wel bij de koerier. Ik denk dat men erg druk is om er vast een seed op te zetten.
De ledger is eindelijk bezorgd. Wel zat er een grote scheur/opening in de verzend verpakking welke was dichtgeplakt met tape van de koerier. De verpakking van de ledger was hartstikke netjes en gesealed. De inhoud is verder keurig. Alleen mist het foldertje. Morgen ga ik hem maar eens aan de computer hangen.

Ik maak mij nog geen zorgen, maar de vertraging, de scheur in de verzend verpakking en het missende foldertje maken mij wel alert.

• elektriekert
Bumpy_NL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:09:
[...]

De ledger is eindelijk bezorgd. Wel zat er een grote scheur/opening in de verzend verpakking welke was dichtgeplakt met tape van de koerier. De verpakking van de ledger was hartstikke netjes en gesealed. De inhoud is verder keurig. Alleen mist het foldertje. Morgen ga ik hem maar eens aan de computer hangen.

Ik maak mij nog geen zorgen, maar de vertraging, de scheur in de verzend verpakking en het missende foldertje maken mij wel alert.
Het foldertje met je voorgedrukte 24 word seed? :+

disclaimer: die moet je zelf genereren natuurlijk

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

zwembroek schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:36:
[...]

Leuk man dat je weer eens wat van je laat horen!
Ik zou zeggen kom eens vaker buurten. Ik heb je goede en leuke trades gemist.
Straks is Jaapio weer terug en is het equilibrium in het heelal eindelijk hersteld. O+

Nja, misschien pas als BTC weer op $69.420 staat. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Blaim op 02-12-2021 22:18 ]

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:16
elektriekert schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:15:
[...]

Het foldertje met je voorgedrukte 24 word seed? :+

disclaimer: die moet je zelf genereren natuurlijk
;) ;)
Ik bedoel de leaflet zoals genoemd bij de nano s: https://support.ledger.co...ice-genuine-?support=true

De seed wil ik handmatig genereren met behulp van dobbelstenen en een munt.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-01 07:29
Bumpy_NL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:09:
[...]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat die tape van de koerier niet zomaar te verkrijgen is en een soort van semi-garantie is dat de koerier het niet onderweg zelf heeft geopend en dichtgeplakt.
Het wordt op het depot gedaan door de runner.

Maar alertheid is altijd goed uiteraard 👍🏼

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Waar blijft die eth pump naar 5k?!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
roflexx schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:23:
Waar blijft die eth pump naar 5k?!
Jij bent bescheiden. Je neemt genoegen met 5k?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:04

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:49:
[...]

Verwacht zelf nog weinig van morgen tov prijsstijging. Dat zal pas in januari zijn als celr tokens een deel can de fee krijgen. Echter is cbridge nu wel aan het beuken. Half miljard volume per maand. Verwacht binnen twee maanden wel een miljard volume per maand.

Binance zorgt ook voor meer traffic nu ze alleen nog anyswap en cbridge aanbieden.

Deze maand gekloot in de marge tussen 10 en 14 cent en in januari richting 30 cents.
Kan me nog een opmerking van Mo een tijd terug herinneren dat toen er om marketing gevraagd werd dat liquidity mining dat al onnodig zou maken.

/hopium. We gaan het zien. Mooi project iig.

• assassin85
  • Laatst online: 18-01 17:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZtpdCBcvpMPsJTHhp9jY8AiW8U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Mhye8hlbNmIvwH9UhguXu0s7.png?f=fotoalbum_large

Defi op eth layer 2 is in opkomst
Backed door Three Arrows Capital
Leuke bottom fractal op TA

Ik zou zeggen koop hier wat van. Kom er later op terug

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@assassin85 Mooie subtiele shill, chapeau! /s

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 02-12-2021 22:41 . Reden: /s vergeten ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01 18:52
Taro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:31:
Ik yolo ook even wat in OXT, laten we het er maar op houden dat er genoeg opwaarts potentieel is :)
Ik doe mee, WE GAAN ALLEMAAL REKT!

precies 100 OXT gekocht met BTC :+
hopelijk binnen 3 dagen sell-order gehit (heb het op 941 sats gezet)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2021 23:02 ]

nothing stops this train

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
Jaapio had ooit in zijn signature een YouTube link van een bull die begint te rennen, heel majestueus. Kan iemand mij die link fixen?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Haha iemand heeft z'n word of the day goed onthouden! Dat zou hij iig waarderen. Kan je helaas niet verder helpen.

Vinden jullie het ook altijd een beetje spannend als @Taro tough guy taal gebruikt zoals hierboven? Ik zou nooit een dagje voor je in kunnen vallen man, ik misbruik die macht nog harder en sneller dan m'n personeelskorting die ik zogenaamd alleen maar voor mezelf hoor te gebruiken. :X

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

OVR is een interessant project om in de gaten te houden: https://www.ovr.ai/
Het is nog een super low cap en past precies in de Metaverse hype van dit moment.

Gebouwd op Ethereum (/Polygon), dus ze hebben wat mij betreft al een streepje voor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 02-12-2021 23:26 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Skalders schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:07:
Jaapio had ooit in zijn signature een YouTube link van een bull die begint te rennen, heel majestueus. Kan iemand mij die link fixen?

Deze?

• Kol Nedra
Mooody schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:24:
Het is nog een super low cap en past precies in de Metaverse hype van dit moment.
Ken er ook nog wel 2:

QBIT:
https://quantumworks.co.uk/

Zeer lage mcap, ik zit er al zeer vroeg in dus voor mij lijkt de risico op verlies weg te zijn, maar ik volg dit project...

Hier nog 1, maar de munt is nog niet verhandelbaar dus een nog kleinere mcap:
REALIS Network
https://realis.network/

ik bezit al wel van dat munt, weten jullie dat ik in feb/maart/april had over CSOUL? die zijn dus verder gegaan onder andere naam en een nieuwe blockchain. ik heb de game voor 3-5 weken gespeeld en een waarde van $54.60 gekregen aan LIS muntjes :+
inmiddels log ik elke dag in de game om de daily quests te doen, zeer laagdrempelig en 5-10 minuten bezig max per dag..
toen het nog CSOUL was was deze waarde ~$8.50 geweest, dus ze zijn al goed op weg...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UL3R2LV7iI6_uzZEKPpQzxKJMVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D4QvNrL3YTZn8mbE3Mc9wKuq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 02-12-2021 23:41 ]

nothing stops this train

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35

Gebouwd op Ethereum (/Polygon), dus ze hebben wat mij betreft al een streepje voor :)
Was gister ook wel geïnteresseerd in deze, maar nog niet op exchanges te krijgen. Wat is jouw favo manier? trust wallet -> pancakeswap? Weer zoveel gedoe..

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:37:
[...]

Ken er ook nog wel 2:

QBIT:
https://quantumworks.co.uk/

Zeer lage mcap, ik zit er al zeer vroeg in dus voor mij lijkt de risico op verlies weg te zijn, maar ik volg dit project...

Hier nog 1, maar de munt is nog niet verhandelbaar dus een nog kleinere mcap:
REALIS Network
https://realis.network/
Niet echt vergelijkbaar.
De tokens die je noemt zijn game tokens, waar OVR een platform token is. Er kunnen op OVR games gelanceerd worden, net zoals op Sandbox en Enjin.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Skalders schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:45:
[...]

Was gister ook wel geïnteresseerd in deze, maar nog niet op exchanges te krijgen. Wat is jouw favo manier? trust wallet -> pancakeswap? Weer zoveel gedoe..
Gewoon op Uniswap verkrijgbaar, dus qua gedoe valt het mee.

Heb zelf ook (nog) niet gekocht. Ik kijk eerst de markt even aan. Ethereum wil graag inlopen op BTC op dit moment en dat is een indicator dat de alt market nog even blijft aanhaken.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:11
Mee gedaan voor de grap met die twitter actie van Sandbox al paar dagen op een rij.
Win nooit wat maar beetje dansen in een club met smurfen leek me wel grappig...

Win ik een Alpha pass! Ongeveer 9000 dollar waard.
Hou het nog wel even vast, denk dat de tokens + de 3 nft's meer waard worden. Of toch verkopen?
(en nu nog slapen...)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Up we go !
SpaceX is targeting Thursday, December 2 for a Falcon 9 launch of 48 Starlink satellites and two BlackSky spacecraft to orbit from Space Launch Complex 40 (SLC-40) at Cape Canaveral Space Force Station in Florida. The instantaneous launch window is at 6:12 p.m. EST, or 23:12 UTC.

The Falcon 9 first stage booster supporting this mission previously launched GPS III-3, Turksat 5A, Transporter-2, and five Starlink missions. Following stage separation, SpaceX will land Falcon 9’s first stage on the A Shortfall of Gravitas droneship, which will be stationed in the Atlantic Ocean.
YouTube: Starlink Mission

nog 12 minuutjes en erg offtopic, tsja ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 03-12-2021 00:00 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

mentalozzie schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:58:
Mee gedaan voor de grap met die twitter actie van Sandbox al paar dagen op een rij.
Win nooit wat maar beetje dansen in een club met smurfen leek me wel grappig...

Win ik een Alpha pass! Ongeveer 9000 dollar waard.
Hou het nog wel even vast, denk dat de tokens + de 3 nft's meer waard worden. Of toch verkopen?
(en nu nog slapen...)
Vasthouden.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Zit 5,5% van PF ATH af met 53% stables. Tevreden :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:27:
Bifi wordt ook gehakt van gemaakt :(
Niet

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yZ0TbXPS5vkq_Qx66z_8ofZk1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Ex4kkMkl3JFrj7xUm6Yu0gZ.jpg?f=fotoalbum_large

het is begonnen...
magisch muntje en gaat ADA flippen 👍

nothing stops this train

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 08:30
Er is dus iemand al dagen lang z'n 15.000 Bitcoin steeds naar een nieuwe wallet aan het overmaken.

Maar... Waarom? 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Richh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 01:23:
Er is dus iemand al dagen lang z'n 15.000 Bitcoin steeds naar een nieuwe wallet aan het overmaken.

[Twitter]
Maar... Waarom? 8)7
Waarom zou ik jou dat gaan vertellen ? 8) :9

In het nieuws:
Bitcoin-Backed Bonds Are Coming To Wall Street As Goldman Embraces Crypto-Collateral
Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/1434_aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjAtMTIvMDEzMTdjMTctZTRiOC00YWUxLWFiOWYtNTA4NzI4ZWY3YTE5LmpwZw%3D%3D.jpg?itok=apPxjw_c

[ Voor 32% gewijzigd door RaptorXS op 03-12-2021 01:53 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Richh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 01:23:

[Twitter]
Maar... Waarom? 8)7
Omdat het kan 8) Sorry ik zal er mee stoppen :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES
  • Laatst online: 18-01 16:10

YES

Moderator General Chat
@0108daniel mooie uitbraak van OXT ;)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:36
assassin85 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:31:
[Afbeelding]

Defi op eth layer 2 is in opkomst
Backed door Three Arrows Capital
Leuke bottom fractal op TA

Ik zou zeggen koop hier wat van. Kom er later op terug
Je weet dat 3AC een trading firm is? Met als doel zo veel mogelijk winst maken. Ze deze munten veel goedkoper heeft kunnen kopen en ze straks genadeloos op retail gaat dumpen? Als Zhu Su, een van de founders van 3AC, actief een muntje gaat tweeten weet je dat hij op zoek is naar exit liquiditeit.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 01:04:
[Afbeelding]
het is begonnen...
magisch muntje en gaat ADA flippen 👍
Elk muntje gaat ADA flippen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-01 18:53
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hVgiWz5.png

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
Berkshire’s Munger Says Now ‘Even Crazier’ Than Dotcom Bust
Munger also said that he wished cryptocurrencies didn’t exist, and praised China for taking action to ban their use, according to the AFR.
Snapt niet wat crypto is, kiest er dus voor om het te haten. Admireert de Chinezen. Zegt niets over de gigantische toename in M2 als hij spreekt over bubblevorming. Snapt inflatie niet en ziet niet in dat we sinds 2008 met structurele asset inflatie te maken hebben.

Ok boomer.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:53

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:23:
Berkshire’s Munger Says Now ‘Even Crazier’ Than Dotcom Bust

[...]

Snapt niet wat crypto is, kiest er dus voor om het te haten. Admireert de Chinezen. Zegt niets over de gigantische toename in M2 als hij spreekt over bubblevorming. Snapt inflatie niet en ziet niet in dat we sinds 2008 met structurele asset inflatie te maken hebben.

Ok boomer Dinosaurier.
FTFY :)

• assassin85
  • Laatst online: 18-01 17:56
jvel92 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:43:
[...]

Je weet dat 3AC een trading firm is? Met als doel zo veel mogelijk winst maken. Ze deze munten veel goedkoper heeft kunnen kopen en ze straks genadeloos op retail gaat dumpen? Als Zhu Su, een van de founders van 3AC, actief een muntje gaat tweeten weet je dat hij op zoek is naar exit liquiditeit.
Dat dumpen op retail, dat is van toepassing op iedere crypto. Iedere crypto heeft bagholders/vc’s/miners die ergens winst pakken.

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-01 13:33
Vergeet de aankondiging van staking niet. Wat voor kerst live moet gaan.

EWT Heeft mogelijk nog aardig wat in het verschiet

Staking
Beschikbaarheid grote exchanges
Partnerships tesla?
Total awareness

[ Voor 35% gewijzigd door Jirure1984 op 03-12-2021 07:59 ]

Verwijderd

0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
Het is een hele tijd geleden maar ik ben weer (even) terug met de voorspellingen!
Dit keer heb ik OXT/EUR.
[Afbeelding]
Dit is een hele mooie support waar de koers tegenaan zit.
Met pijltjes heb ik aangegeven hoevaak die de support wel niet heeft geraakt en is teruggebounched.
Hoe vaker de support word getest hoe sterker die word.
Daarbij komt ook dat er een uitbraak te wachten staat omdat de koers aan het einde is van de driehoek.
Het zou een leuke kooporder kunnen zijn om wellicht direct in te stappen.
ugh, beetje telaat nu maar in iedergeval bedankt voor de tip! ;)

• elektriekert
Bumpy_NL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:20:
[...]

;) ;)
Ik bedoel de leaflet zoals genoemd bij de nano s: https://support.ledger.co...ice-genuine-?support=true

De seed wil ik handmatig genereren met behulp van dobbelstenen en een munt.
Succes, de ledger genereert zelf zijn seed :9

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAyE7TB5hH5MX1AWn7QVhXPVV4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FXt5T4PbhpVoWyGg9rxU5g02.jpg?f=fotoalbum_large

Grappig om te zien hoe btc klem zit tussen de bollinger bands op de 4h.

Verwijderd

Hoop dat we de komende 3 dagen wel echt een stijging mogen verwachten pff, begint nu wel saai te worden.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 17:37
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:18:
Hoop dat we de komende 3 dagen wel echt een stijging mogen verwachten pff, begint nu wel saai te worden.
Zolang ik hier dagelijks kan lachen en leren vind ik alles prima. Die stijging komt vanzelf wel. En anders volgend jaar wel weer.

Dat is ook een beetje hoe het normaal gesproken werkt. Je verdiend geld met geduld. Veel geduld. En in de tussentijd hebben we dit topic :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:58:
[...]

-O-

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

oNo

Een paar weekjes sideways zou ook wel prima zijn >:)
Lekker rustig de feestdagen door.

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
ADA gaat elk muntje flippen :P

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Volgens mij ben jij geflipt :9

UberLurker Departement #GG.

• UniMatrix
Skrunsies schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:51:
[...]

Volgens mij ben jij geflipt :9
:)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Goedemorgen boys. Moondag is here.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:55:
Goedemorgen boys. Moondag is here.
En ik maar hopen dat het bijna weekend was.... Mijn dag is toch al zo fucked up... Nadat @YES mij steevast boomer loopt te noemen ben ik maar eens gaan kijken welke geboortedata bij welke generatie horen, blijk ik bij Generation X te horen....

Dus nu zit ik in een identitatiegeneratiecrisis vlak voor het weekend terwijl het plots moondag blijkt te zijn. Ik hoop zo dat de Bruna open is vandaag zodat ik alle stress ff van me af kan juinen terwijl de koersen tegen plinten op klotsen....

Moooooooh }:O

uhhh wtf... Lets try again.... Mooooooooon :X

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:00:
[...]

En ik maar hopen dat het bijna weekend was.... Mijn dag is toch al zo fucked up... Nadat @YES mij steevast boomer loopt te noemen ben ik maar eens gaan kijken welke geboortedata bij welke generatie horen, blijk ik bij Generation X te horen....

Dus nu zit ik in een identitatiegeneratiecrisis vlak voor het weekend terwijl het plots moondag blijkt te zijn. Ik hoop zo dat de Bruna open is vandaag zodat ik alle stress ff van me af kan juinen terwijl de koersen tegen plinten op klotsen....

Ik vind dit zo'n typische boomer-reactie hè om ineens in een identitatiegeneratiecrisis te gaan zitten.

• Gelukszoekr
Hoe lang blijven de boormachine en de Bruna grappig? Zelf ben ik wel weer toe aan iets nieuws ofzo...

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:06:
Hoe lang blijven de boormachine en de Bruna grappig? Zelf ben ik wel weer toe aan iets nieuws ofzo...
Gooi er eens iets in zou ik zeggen!

• mannowlahn
Darrell schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:27:
[...]

Kan me nog een opmerking van Mo een tijd terug herinneren dat toen er om marketing gevraagd werd dat liquidity mining dat al onnodig zou maken.

/hopium. We gaan het zien. Mooi project iig.
Nieuwe update heeft er wel voor gezorgd dat daily volume naar 67 miljoen geschoten is. AnySwap doet 200 miljoen per 24 uur, dus nog een lange weg te gaan, maar de eerste miljard duurde 2 maanden, met dit tempo doen we straks een 2 miljard per maand.

Vanavond om 00:00 de Ama, hoop op wat nieuws mbt SOL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bxyzsr5YvZaP5goExr6vZNPAS-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PxTcF7Dsnaa7roHGhpfI0YkP.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
kijk eens aan: apy 315% 🙃
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcYZGEQMd7EDguB9lNIcHddJ-Ug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KkyGTqEsPP3eePKelGv04Xd4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• elektriekert
Ngangatar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:00:
[...]

Loop meteen ff langs de Nijntje afdeling, kan je een juintje voor mij doen :+

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Daar kan nog wel een locked schepje bovenop, nog meer mensen die via de Maiar exchange staken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euq5scQ_XX5OQudkmlggJrIEM-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1zCgLSaEbbH71pRyc1PU10I.jpg?f=fotoalbum_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:26:
[...]

Daar kan nog wel een locked schepje bovenop, nog meer mensen die via de Maiar exchange staken?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxfWrOh1OTib9txgactq_wFPr8w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zHit2fy74zERlF1Fjmtnbi0r.jpg?f=user_large

Dat hele staken op deze manier laat ik nog ff aan mij voorbij gaan :P

• mannowlahn
dat soort bizarre percentages doen mij altijd ice save vibes geven, maar dit is voor een paar dagen toch en dan is het weer genormaliseerd?

Sowieso al die hoge apy's die ik soms zie, maken mij best huiverig om defi bv echt te vertrouwen. Ik kan nog niet bevatten waarom bv een nexo 12% kan geven op een stable coin, dat lijkt mij toch niet houdbaar? Zelfde als bv Crypto.com, ondanks dat ze zo groot zijn voelt het als en soort pyramide constructie soms.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:14:
[...]

Nieuwe update heeft er wel voor gezorgd dat daily volume naar 67 miljoen geschoten is. AnySwap doet 200 miljoen per 24 uur, dus nog een lange weg te gaan, maar de eerste miljard duurde 2 maanden, met dit tempo doen we straks een 2 miljard per maand.

Vanavond om 00:00 de Ama, hoop op wat nieuws mbt SOL.
[Afbeelding]
Oi nice. Ik kijk dagelijks even naar het volume en dat lag de laatste keer dat ik keek nog sub 20 miljoen.

• Gelukszoekr
315% apy. Dat is per jaar hè. Voor minder dan 30% per dag kom ik m'n bed niet uit
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sWZvvvc/apy.jpg

Verwijderd

BTC to the moon op lira *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 09:40 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:39:
315% apy. Dat is per jaar hè. Voor minder dan 30% per dag kom ik m'n bed niet uit
[Afbeelding]
seems legit dit

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-12-2025
Vertcoin! Bijna halving 🚀

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:28:
[...]

dat soort bizarre percentages doen mij altijd ice save vibes geven, maar dit is voor een paar dagen toch en dan is het weer genormaliseerd?

Sowieso al die hoge apy's die ik soms zie, maken mij best huiverig om defi bv echt te vertrouwen. Ik kan nog niet bevatten waarom bv een nexo 12% kan geven op een stable coin, dat lijkt mij toch niet houdbaar? Zelfde als bv Crypto.com, ondanks dat ze zo groot zijn voelt het als en soort pyramide constructie soms.
Hier heb ik ook oprecht interesse in, hoe dat systeem werkt met die torenhoge %.
Waar kan ik hier wat correcte (ietwat verstaanbaar voor een nieuweling) info over vinden?

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:28:
[...]

Ik ben ook een heel voorzichtige cryptonerd merk ik vaak. Een leuk bedrag in een coin slingeren prima vooralsnog, de giga hoge APY op defi blijf ik nog van weg. Waar voorzichtig overigens relatief is, mijn familie zou mij bijvoorbeeld voor boomer gek verklaren wanneer ze wisten wat ik deed. Die weten alleen maar dat banken tegenwoordig niets meer opleveren, maar verder komen ze niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 03-12-2021 09:44 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Gelukszoekr
Vertcoin! Een 2013 pareltje. Tering. Nu voel ik me echt een boomer :P

• mannowlahn
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:39:
[Afbeelding]
Weet ik, vandaar dat ik ook zei, na een paar dagen normaliseerd het naar een 10 % apy ofzo, maar ook dat ios natuurlijk een bizar aantal. Hoewel, vaak is die pot voor apy na 5 jaar wel leeg. Ben benieuwd hoe snel dat straks met CDC zo is. Las laatst een stuk waarin men voorspelt dat CDC, vanwege hoge succes nu, straks op de markt zijn eigen CRO moet gaan kopen om aan die apy te voldoen.

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Trouwens, Matic lijkt me klaar om space te gaan verkennen. Is door 2.2 en kan rustig aan naar ath van 2.7 (met misschien rond 2.5 lichte weerstand)

• YES

YES

Moderator General Chat
All-in op Kryll, ons aller @Verwijderd tweet erover dus ik ben er als de kippen bij :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-Y5Fh99_l9a706RBV9OygLuvIE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vC4QApTAM5erEDqTrqIyeLqe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door YES op 03-12-2021 09:47 ]

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
Jirure1984 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:51:
[...]

Vergeet de aankondiging van staking niet. Wat voor kerst live moet gaan.

EWT Heeft mogelijk nog aardig wat in het verschiet

Staking
Beschikbaarheid grote exchanges
Partnerships tesla?
Total awareness
Zeker mooie dingen in het verschiet. Staking eerste drie maanden ook 21% dacht ik. Hou hun Twitter in de gaten want ze soorteerden laatst al voor op Staking in december. Partnership Tesla hangt al heel lang in de lucht maar zou hem natuurlijk helemaal de lucht in doen knallen! Ik hou altijd de daily van Reddit in de gaten qua awareness en die is ondanks de recente plek in de top gainers nog echt nul komma nul, dus qua awareness valt er zeker nog veel te winnen :)

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:43:
[...]

Vertcoin! Een 2013 pareltje. Tering. Nu voel ik me echt een boomer :P
hahahha heb die rommel toen ook nog gehad en gemined. BTC-E trollbox FTW

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• mannowlahn
Masstje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:42:
[...]

Hier heb ik ook oprecht interesse in, hoe dat systeem werkt met die torenhoge %.
Waar kan ik hier wat correcte (ietwat verstaanbaar voor een nieuweling) info over vinden?
Simpel antwoord is vraag en aanbod, als men 12% betaald om te lenen kan nexo 10% geven aan de mensen die funds beschikbaar geven. De vraag is echter, op welke wijze kan nexo collateraal verzekeren. Er is geen deposito gerantiestelling oid. Van wat ik lees is de bitgo verzekering alleen op crypto currency en valt de fiat er niet onder bij Nexo. Maar volgens mij zijn de OG's hier zoals Taro en Moody ook erg te spreken over Nexo en die mannen doen altijd zeer goed onderzoek. Maar in the end, kan alles ompleuren.

Voor mij is nexo wel iets wat ik de in de gaten hou. Waarom zou ik nog mijn euro's in etf's steken met een percentage van 8% als je met je euro's 10 pakt op een nexo.

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024

Bedankt voor de tip om even te bekijken!
Heb jij deze ook gekocht via Uniswap of Gate.io?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Ngangatar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:43:
[...]

Ik ben ook een heel voorzichtige cryptonerd merk ik vaak. Een leuk bedrag in een coin slingeren prima vooralsnog, de giga hoge APY op defi blijf ik nog van weg. Waar voorzichtig overigens relatief is, mijn familie zou mij bijvoorbeeld voor boomer gek verklaren wanneer ze wisten wat ik deed. Die weten alleen maar dat banken tegenwoordig niets meer opleveren, maar verder komen ze niet.
Same here. En dan realiseert je omgeving zich nog veel. Als ik begin over inflatie, banken, etc zitten mijn collega's schaapachtig te luisteren en gaat het gesprek 5 minuten later weer over de voetbaltraining van afgelopen weekend.

De meeste mensen zijn als kikkers in een pan water die langzaam opwarmt. Ze hebben door de geleidelijke verwarming niet door dat ze gekookt worden. (Wat overigens een broodje aap is, maar wel een mooie metafoor).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:44:
[...]

Weet ik, vandaar dat ik ook zei, na een paar dagen normaliseerd het naar een 10 % apy ofzo, maar ook dat ios natuurlijk een bizar aantal. Hoewel, vaak is die pot voor apy na 5 jaar wel leeg. Ben benieuwd hoe snel dat straks met CDC zo is. Las laatst een stuk waarin men voorspelt dat CDC, vanwege hoge succes nu, straks op de markt zijn eigen CRO moet gaan kopen om aan die apy te voldoen.
Dat is ook wel bijzonder. Je zou toch verwachten die protocollen helemaal niks doen met toekomstige verwachtingen maar ten alle tijde in de tegenwoordige tijd ergens quite draaien. Ik ben benieuwd naar dat CDC verhaal wel :)

• UniMatrix
mannowlahn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:50:
[...]

Simpel antwoord is vraag en aanbod, als men 12% betaald om te lenen kan nexo 10% geven aan de mensen die funds beschikbaar geven. De vraag is echter, op welke wijze kan nexo collateraal verzekeren. Er is geen deposito gerantiestelling oid. Van wat ik lees is de bitgo verzekering alleen op crypto currency en valt de fiat er niet onder bij Nexo. Maar volgens mij zijn de OG's hier zoals Taro en Moody ook erg te spreken over Nexo en die mannen doen altijd zeer goed onderzoek. Maar in the end, kan alles ompleuren.

Voor mij is nexo wel iets wat ik de in de gaten hou. Waarom zou ik nog mijn euro's in etf's steken met een percentage van 8% als je met je euro's 10 pakt op een nexo.
Voor zover ik weet pak je op fiat 6% (als je Platinum bent) en 8% als je in NEXO earnt.

Dus zie daar het antwoord op je vraag denk ik:omdat je 10% NEXO moet aanhouden en in NEXO earnen om die percentagens te halen.

12% is op stablecoins, als je dus Platinum bent EN in NEXO earnt.

• mannowlahn
Stokstaart schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:53:
[...]

Same here. En dan realiseert je omgeving zich nog veel. Als ik begin over inflatie, banken, etc zitten mijn collega's schaapachtig te luisteren en gaat het gesprek 5 minuten later weer over de voetbaltraining van afgelopen weekend.

De meeste mensen zijn als kikkers in een pan water die langzaam opwarmt. Ze hebben door de geleidelijke verwarming niet door dat ze gekookt worden. (Wat overigens een broodje aap is, maar wel een mooie metafoor).
Maar aan de andere kant wel klagen dat ze geen huis meer kunnen kopen en niet doorhebben dat ze uitmuntend moeten presteren op werk om 5% salaris verhoging te krijgen terwijl de inflatie dat al is. Het heeft ook te maken op welke wijze je misschien bezig bent met je toekomst/ bv een overheids baantje en er vanuit gaan dat je pensioen goed geregeld is tov een freelancer die veel bewuster bezig is met vermogen opbouw en controle of toekomst?

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:48
anti elppa schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:47:
[...]

hahahha heb die rommel toen ook nog gehad en gemined. BTC-E trollbox FTW
Geniale tijd was dat!

Ook nog zo'n classic: Novacoin ging wel even de nieuwe munt van IJsland worden.
Van 30$ in 2014 naar nu rond de 0.25$ :+

Dit blijft altijd een lekker voorbeeldje voor mensen die HOLD roepen bij een random coin... er zijn genoeg voorbeelden waar je nooit meer met winst uit stapt door te holden.

Verwijderd

Zullen we nog wat actie zien vandaag of?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 10:01 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:59:
Zullen we nog wat actie vandaag of?
We zullen zeker actie vandaag

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:59:
Zullen we nog wat actie vandaag of?
Chill. Ga lekker wat anders doen, die actie komt vanzelf wel weer :)

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:01:
[...]

[...]

Chill. Ga lekker wat anders doen, die actie komt vanzelf wel weer :)
;w

• Stokstaart
YES schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:00:
[...]

We zullen zeker actie vandaag
Zo vervelend als mensen hun zin niet

• mannowlahn
Stokstaart schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:02:
[...]

Zo vervelend als mensen hun zin niet
Misschien is het Yoda

• YES

YES

Moderator General Chat

• mannowlahn
UniMatrix schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:57:
[...]

Voor zover ik weet pak je op fiat 6% (als je Platinum bent) en 8% als je in NEXO earnt.

Dus zie daar het antwoord op je vraag denk ik:omdat je 10% NEXO moet aanhouden en in NEXO earnen om die percentagens te halen.

12% is op stablecoins, als je dus Platinum bent EN in NEXO earnt.
10% op DAI zie ik, niet in nexo. Maar geen idee of je dan platinum moet zijn?

• Chaes
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Toch al 10% in de plus op OXT. Lekker hoor Daniël.

Verwijderd

gebeurd niks, kan maar 1 ding betekenen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gsAzNXo.jpg

• Stokstaart
Ik heb trouwens gisteravond voor het eerst in jaren weer eens een fluffje in een public sale geplempt. Puur als gokje en omdat ik het een grappig / nieuw idee vind. Het is een token waarmee je in feite als kleine belegger de rol in neemt van een VC. Ik zie het een beetje als een startup-ETF.

Startups gaan in de regel (indien nodig) op zoek naar kapitaal om op te schalen. Dit kapitaal komt van beleggers die vertrouwen in het business model en bieden hun kapitaal aan in ruil voor (meestal) een deel van de aandelen.

In dit geval is er niet 1 grote partij die het kapitaal levert, maar komt het kapitaal uit de verkochte tokens. Een soort crowd funded VC dus eigenlijk.

Iemand ideeën / afbranders / interesse? Misschien leuk om even over te discussieren.

• Gelukszoekr

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-01 15:09
Ook gisteren meegegaan in OXT, was een goede zet.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
EURO IS A HIGHLY UNCERTAIN ASSET, WHICH IS OKAY IF SOMEONE IS WILLING TO LOSE EVERYTHING.
That makes more sense...

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
hahahahha dat mens is echt niet lekker in der bovenkamer........het is bijna aandoenlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Stokstaart
THE EURO IS A HIGHLY INFLATIONARY ASSET, WHICH IS OKAY IF SOMEONE IS WILLING TO SLOWLY BLEED TO DEATH.

• Stokstaart
Twee zielen, één gedachte.

• YES

YES

Moderator General Chat
Veertien14 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:26:
Ook gisteren meegegaan in OXT, was een goede zet.
En wanneer ga je weer sellen is dan de vraag hè. Ik heb best hoge targets op basis van de 1D chart maar ben bang dat ze te hoog zijn, haha.

• Mooody

Mooody

elmoody

Rep7 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:51:
[...]

Bedankt voor de tip om even te bekijken!
Heb jij deze ook gekocht via Uniswap of Gate.io?
Niet gekocht en ga ik waarschijnlijk ook niet doen, wil niet teveel alts. Neemt niet weg dat je er (hopelijk) leuke gains mee kan maken als het project wat tractie krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 03-12-2021 10:29 ]

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!