Er zijn helaas genoeg idooten weer ingetrapt.zwembroek schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:28:
[...]
KUT...had je dat niet wat eerder kunnen zeggen!
https://etherscan.io/addr...15486a00520467DBA2cC1B6F3
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er zijn helaas genoeg idooten weer ingetrapt.zwembroek schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:28:
[...]
KUT...had je dat niet wat eerder kunnen zeggen!
Blijft een lucratieve scam methode helaas. Maar wel een beetje dom laten we eerlijk zijn.knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:44:
[...]
Er zijn helaas genoeg idooten weer ingetrapt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat heeft idoot hier nou weer mee te maken?knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:44:
[...]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Krijg ik de Nazi grammar op mijn neus.
Hahaha, wie de bal kaatst..knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:50:
[...]
Krijg ik de Nazi grammar op mijn neus.
Dat vermoeden heb ik ook...Glenn Hoddle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:53:
[...]
Weet niet of dat ergens gerelateerd is, maar misschien staan er een paar nodes te roken aan de CRO-zijde.
Dan veranderen ze dat adres kennelijk elke paar uur, even geleden was het maar $100knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:44:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
God morks in wysterious ways.
McDonald's sowieso. Als werknemer of met de cryptokaart alles kunnen betalen is afwachten.Dacuuu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:08:
Eten we vanavond kaviaar or kaal brood?
Stampot boerenkool mag dat ook?Dacuuu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:08:
Eten we vanavond kaviaar or kaal brood?
God morks in wysterious ways.
* boodschappenlijstje aanpast *
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Tussen iets niet leuk vinden vanwege een bepaalde trend en invloed hebben op je humeur zit nog wel een wereld van verschil.Xqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:32:
[...]
Daar heb ik gelukkig nog geen last van, mijn inleg is nog zeer klein, stijgt de markt, winst. Bearmarket begonnen? goedkoop dca-en de komende maanden.
Januarie is voor mij zowiezo weer feest door de privé aandelen van mijn werkgever![]()
Maar snap het volledig dat elke dag rode kaarsen te voorschijn komen vervelend kunnen zijn, maar heb dan wel het idee dat aandelen/crypto te veel invloed hebben op je humeur en dat is wat je niet moet willen!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Had je je adres al gewhitelist? Weer zo een irritante “feature” van Celcius. Je moet 24 uur wachten. Ik snap wel waarom ze het hebben, maar voor mij was het paar maanden geleden wel billen knijpen.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:18:
Mijn BTC is voor nu in elk geval even weg bij Celcius tot er meer duidelijkheid is. Nogmaals dank @jvel92
Zeker. Een prima veiligheidsfeature inderdaad. Maar alle sats zijn zojuist gearriveerd op Crypto.combaba420 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:21:
[...]
Had je je adres al gewhitelist? Ik weer zo een irritante “feature” van Celcius. Je moet 24 uur wachten. Ik snap wel waarom ze het hebben, maar voor mij was het paar maanden geleden wel billen knijpt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Crypto banterDon Guacamole schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:31:
Ewt blijft ook maar gaan, is daar een specifieke reden voor? Werd eerder hier al getipt door Mooody meen ik en daarna een paar keer genoemd..
“ This time it’s different…. “
UberLurker Departement #GG.
Weer een bounce van de 56k. Hoe lang nog.....Skrunsies schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:51:
[...]
“ This time it’s different…. “
“ Time is on our side…”
“ Is your body ready? 10k green candles are coming…”
Bron: Joetjoep, Twitter and Feestboek!
Ik kijk niet meer naar de charts ik kan ze door middel van dit topic 'lezen'. Ada up Celr,dot down.Anoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:05:
Ada naar de 2.50 euro aub!
Dat idee hebben ze van SafeMoon gejat.GioStyle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:16:
Cardano krijgt zeker binnenkort zijn eerste DEX. Nou, ik ben benieuwd…
ik heb van velen gehoord hier dat ADA naar $0.69 gaat....ArtPhil-Flower schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:07:
Ada 1.70 eindelijk. In profit nu, hopen dat ie door gaat. Mijn geduld wordt misschien beloond.
https://withdrawalfees.com/exchangesAnoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:14:
Enig idee waar ik fees kan vergelijken van verschillende exchanges?
Wenn 52k?YES schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:23:
BTC heeft op de 4h chart een paar candles die 56.3k mooi als support gevonden hebben. Ben benieuwd of ie dat houdt en daardoor vanavond nog weer wat stijgt. Overigens zitten we nog gewoon binnen de descending triangle..
knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:17:
[...]
Dat idee hebben ze van SafeMoon gejat.
Tartarus schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:31:
Wat een saaie bedoening zeg.
Ik verveel me.
En CELR is zo stabiel als maar kan zijn, waardoor daytraden ook vrijwel ondoenlijk is
Anoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:05:
Ada naar de 2.50 euro aub!
knakworst schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:09:
[...]
McDonald's sowieso. Als werknemer of met de cryptokaart alles kunnen betalen is afwachten.
Toevallig heeft Ledn sinds deze week ook een cap van .5 BTC op de hoogste rente. Crypto.com, Nexo en YouHodler hebben deze nog niet. Maar daar is of de rente lager, of je moet locken, of je moet een andere shitcoin ernaast houdenJanpietertje89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:03:
Jammer dat na blockfi Celsius ook zn cap op de hoogste rente verlaagd heeft van 1 BTC naar 0.25 BTC. Wat zijn goede alternatieven die deze cap niet hebben? Al dat staken enzo heb ik eigenlijk ook geen zin in.
NexoJanpietertje89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:03:
Jammer dat na blockfi Celsius ook zn cap op de hoogste rente verlaagd heeft van 1 BTC naar 0.25 BTC. Wat zijn goede alternatieven die deze cap niet hebben? Al dat staken enzo heb ik eigenlijk ook geen zin in.
I wish dat ik op 0.25 BTC zat, bij lange na nietJanpietertje89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:03:
Kut, dan wordt het wel echt tijd voor een Ledger hier...Kol Nedra schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:15:
[...]
I wish dat ik op 0.25 BTC zat, bij lange na niet![]()
ik zou sowieso nooit zoveel btc op een exchange durven zetten
ieder zijn ding natuurlijk
GioStyle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:16:
[...]
Kut, dan wordt het wel echt tijd voor een Ledger hier...
Dat er een knakworst spreekt over een worstje waar gehakt van gemaakt wordt
Nee, daarvan zal Celsius best wat in z'n zakken hebben gestoken. Nexo doet dat trouwens ook.jvel92 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:07:
[...]
Dit gun je inderdaad nooit iemand. Nexus Mutual (partij om je DeFi risico soort van te verzekeren) heeft al aangegeven dat zij dit niet dekken, want front end exploit.
Ken het Celsius product verder niet, maar het was wel een slecht bewaard geheim dat ze met wat wallets aan het yield farmen waren in DeFi. Weet verder ook niet wat voor APY de gebruikers kregen uitgekeerd maar vast niet dat van Badger
Ik lees die Beefy smart contracts ook niet, snap ik toch niks van. Maar goed dat gaat maar om honderdjes.Glenn Hoddle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:37:
[...]
Nee, daarvan zal Celsius best wat in z'n zakken hebben gestoken. Nexo doet dat trouwens ook.
Front end exploit... dus een klungel bij Celsius heeft gewoon een smart contract ondertekend zonder het te lezen?
Bij Celsius ging het ook maar over een paar honderd. 9 om precies te zijnveertje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:40:
[...]
Ik lees die Beefy smart contracts ook niet, snap ik toch niks van. Maar goed dat gaat maar om honderdjes.
Zal die eigenaar een worst zijn momenteel, die komt voorlopig niet vrij.Skrunsies schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:42:
[...]
Bij Celsius ging het ook maar over een paar honderd. 9 om precies te zijn
Waarom zou die vast zitten?veertje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:44:
[...]
Zal die eigenaar een worst zijn momenteel, die komt voorlopig niet vrij.
Ja, en dat doe je zelf. Als je je geld aan Celsius geeft is toch de bedoeling dat ze geen dommere dingen doen dan jij zelf ook wel zou kunnen.veertje schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:40:
[...]
Ik lees die Beefy smart contracts ook niet, snap ik toch niks van. Maar goed dat gaat maar om honderdjes.
Ik mis als en danXqlus1ve schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:17:
[...]
Aandelen zien mijn actie BTC meer hebben
Wel. misschien of toch geen financieel adviesAnoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:54:
Ada gaat lekkeeeeeeeeeeeeeer
Anoniem: 1420638
stond vannochtend op 1.38 euro nu op 1.55YES schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:56:
[...]
Wel. misschien of toch geen financieel advies
En eind augustus stond die nog op 2,50 euri. Dus waar gaat het over.. When 10 bucks?Anoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:58:
[...]
stond vannochtend op 1.38 euro nu op 1.55
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het lijkt er inderdaad op dat er een random contract is getekend. Zijn op de Badger discord blijkbaar signalen over gegeven door gebruikers dat er iets vreemds was, maar werd afgedaan als UX bugGlenn Hoddle schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:37:
[...]
Nee, daarvan zal Celsius best wat in z'n zakken hebben gestoken. Nexo doet dat trouwens ook.
Front end exploit... dus een klungel bij Celsius heeft gewoon een smart contract ondertekend zonder het te lezen?
Anoniem: 1420638 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:08:
Sol naar de 300!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Morgen ama en liquidity mining een dezer dagen. Ben benieuwd of en wat het effect daarvan wordt.Tartarus schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:10:
Ondertussen naderen we in de randstad het vriespunt.
Hopelijk gaan we gauw naar de $1,25 CELR, zodat ik geen last van winterdepressie krijg.
[ Voor 6% gewijzigd door 0108daniel op 02-12-2021 20:34 ]
Cool dat je weer eens een chart deelt!0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
Het is een hele tijd geleden maar ik ben weer (even) terug met de voorspellingen!
Dit keer heb ik OXT/EUR.
[Afbeelding]
Dit is een hele mooie support waar de koers tegenaan zit.
Met pijltjes heb ik aangegeven hoevaak die de support wel niet heeft geraakt en is teruggebounched.
Hoe vaker de support word getest hoe sterker die word.
Daarbij komt ook dat er een uitbraak te wachten staat omdat de koers aan het einde is van de driehoek.
Het zou een leuke kooporder kunnen zijn om wellicht direct in te stappen.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 02-12-2021 20:39 ]
Ik denk dat niet iedereen het met deze uitspraak eens is.0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
[ Voor 32% gewijzigd door Chaes op 02-12-2021 20:49 ]
inderdaad, shiba en doge heeft ook een lage prijs. gevaarlijk iets om te verkondigen dat lage prijs = meer winst potentieel. Het draait puur om de market capChaes schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:48:
Het gaat meer om market cap dan om prijs hè. Je hebt zat tokens die per stuk duizenden dollars kosten maar waarvan de supply laag is (en vice versa).
Voordeel van kleinere munten, als in lage market cap, (en dat is ook direct een nadeel) is dat er minder volume nodig is voor een break out.
Ben even gaan kijken naar het BTC pair (kijk ik eigenlijk het liefst naar). Daar tekent zich wel een mooie descending wedge af, en laat dat nou net een bullish pattern zijn0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
Het is een hele tijd geleden maar ik ben weer (even) terug met de voorspellingen!
Dit keer heb ik OXT/EUR.
[Afbeelding]
Met pijltjes heb ik aangegeven hoevaak die de support wel niet heeft geraakt en is teruggebounched.
Daarbij komt ook dat er een uitbraak te wachten staat omdat de koers aan het einde is van de driehoek.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 02-12-2021 21:09 ]
Hoewel jij en ook @Chaes helemaal gelijk hebben mbt dat je niet moet denken in goedkopere munten = beter, is het ook wel zo dat als je trade met behulp van TA, je op kleinere muntjes soms makkelijk enorme winsten kan halen. Low cap en weinig volume kan natuurlijk keihard gaan. Je kan er echter ook keihard mee op je bek gaanSkalders schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:50:
[...]
inderdaad, shiba en doge heeft ook een lage prijs. gevaarlijk iets om te verkondigen dat lage prijs = meer winst potentieel. Het draait puur om de market cap
Tot 2e kwartaal 2022.eldeegee schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:16:
Hoelang blijven we in godsnaam nog in dit hele vieze smerige kanaaltje rondhangen?
Totdat jij uitstapt. Dan breken we naar boven uiteldeegee schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:16:
Hoelang blijven we in godsnaam nog in dit hele vieze smerige kanaaltje rondhangen?
tuurlijk, daarom apprecieer ik @0108daniel zijn posts ook altijd. Heel wat inzicht mee gewonnen (en winstYES schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:15:
[...]
Hoewel jij en ook @Chaes helemaal gelijk hebben mbt dat je niet moet denken in goedkopere munten = beter, is het ook wel zo dat als je trade met behulp van TA, je op kleinere muntjes soms makkelijk enorme winsten kan halen. Low cap en weinig volume kan natuurlijk keihard gaan. Je kan er echter ook keihard mee op je bek gaan
[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 02-12-2021 21:28 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Die kan je in je zak steken @0108danielTaro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:31:
Ik yolo ook even wat in OXT, laten we het er maar op houden dat er genoeg opwaarts potentieel is
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 02-12-2021 21:34 ]
Leuk man dat je weer eens wat van je laat horen!0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
Dit keer heb ik OXT/EUR.
[Afbeelding]
MaStar schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:27:
Maak mij maar weer wakker als BTC op 100k staat. Niemand die het nu nog weet. Maar dat moment gaat er ooit komen. Watch it. Ik blijf DCA-en. Cheers!
Als je ze ooit wil omzetten, dan zou ik het wel doen. Als withdrawal mogelijk blijft en je dat van plan bent ooit te doen kan je natuurlijk afwachten.Hertog_Martin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:17:
Krijg steeds mails van Binance over vereiste verificatie voor traden. Nu hodl ik vooral, dus twijfel om niet te verifiëren. Zal dat later alsnog kunnen? En withdrawel met zekerheid sws dat blijft kunnen?
Wil niet onnodig allemaal gegevens delen als t niet hoeft
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Solana price eyes $300 as Grayscale launches SOL-backed trust
Waar zet jij je sell order als ik vragen mag bij deze trade?0108daniel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:33:
Dit keer heb ik OXT/EUR.
[Afbeelding]
shh, solana is een shitcoin volgens sommige hierRaptorXS schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:39:
Toch de Solletjes maar even aan houden:
[...]
Morgen en zaterdag groen!YES schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:45:
In het kader van niet achteraf komen roepen:
Ik verwacht nu weer een poging naar boven van BTC. Kleine aanloop is al genomen en nu gaat er denk ik weer een push volgen om hopelijk uit de descending triangle te breken. Ik open een long met mijn leveraged potje
Het is dat jij het zegt, ik wilde het net zeggen namelijk.Skalders schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:44:
[...]
Ik vind solana echt een gigantische vieze, smerige shitcoin
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq