Kansloos. Ik had een sev A aangemeld bij MS maar ze kwamen niet verder dan wat logs bekijken, het was volgens hun in ieder geval geen wijdverspreid probleem.Quad schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:39:
[...]
Ik vandaag 1x zonder issue, een 2e tablet ging met veel 'retry's'...
En sev A hiervoor? Ligt je organisatie plat door dit issue?YaYo86 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:32:
[...]
Kansloos. Ik had een sev A aangemeld bij MS maar ze kwamen niet verder dan wat logs bekijken, het was volgens hun in ieder geval geen wijdverspreid probleem.
Cloud ☁️
Hier kunnen we inmiddels al een volle week geen android telefoons uitgeven, heb alles meerdere malen nagelopen. Begint nu wel problematisch te worden.HKLM_ schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:08:
[...]
En sev A hiervoor? Ligt je organisatie plat door dit issue?
Wat je kan doen is Intunesupport op X een berichtje sturen DM en gewoon taggen. Die reageren daar echt super goed en proactief op om intune issues te verhelpen.Nopheros schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:07:
[...]
Hier kunnen we inmiddels al een volle week geen android telefoons uitgeven, heb alles meerdere malen nagelopen. Begint nu wel problematisch te worden.
Cloud ☁️
Alle unsupported drivers al vervangen 🤓?
Conclusie: lijkt mij tijd om als de wiedeweerga legacy drivers te vervangen. Zoals technisch (spontaan stuk na maandelijkse cu) als compliance (out of support) een rede dus.
Tevens ‘most customers’ … al gekeken bij de meeste smb bedrijfjes zonder knap IT beheer? 😇
Maar dit artikel lijkt weer niets hierover te zeggen, een harde unsupported melding zoals bovenstaand. Ik lees wel op Reddit meldingen met betrekking tot legacy drivers na installatie jaja de januari cu update.Starting in January 2026, Windows will no longer support V3 and V4 printer drivers. These older driver models were announced as deprecated in September 2023. Most customers use newer printer drivers or modern printing solutions, which continue to work and are recommended. If your printer depends on a V3 or V4 driver it may stop installing or working after support ends. To avoid interruptions, contact your printer manufacturer and update to a supported printer driver or another current printing solution.
Conclusie: lijkt mij tijd om als de wiedeweerga legacy drivers te vervangen. Zoals technisch (spontaan stuk na maandelijkse cu) als compliance (out of support) een rede dus.
Tevens ‘most customers’ … al gekeken bij de meeste smb bedrijfjes zonder knap IT beheer? 😇
[ Voor 34% gewijzigd door grimson op 07-02-2026 08:28 ]
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Zeker, wij serveren 50k collega's, je wil niet weten hoeveel telefoons er doorheen gaan per dag en hoe hoog het wordt gespeeld als een telefoon niet kan worden geínstalleerd. We zijn ook met Lifecycle bezig momenteel, dus er gaan er echt een stuk of 500 doorheen per dagHKLM_ schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:08:
[...]
En sev A hiervoor? Ligt je organisatie plat door dit issue?
Mwa, niet erg professioneel. Je wil je case kunnen tracken, dat doe je niet via X.HKLM_ schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:26:
[...]
Wat je kan doen is Intunesupport op X een berichtje sturen DM en gewoon taggen. Die reageren daar echt super goed en proactief op om intune issues te verhelpen.
Same, onze case loopt ook gewoon nog. Bizar dat een oplossing zo lang moet duren.Nopheros schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:07:
[...]
Hier kunnen we inmiddels al een volle week geen android telefoons uitgeven, heb alles meerdere malen nagelopen. Begint nu wel problematisch te worden.
[ Voor 54% gewijzigd door YaYo86 op 07-02-2026 13:11 ]
Laat graag even weten als je meer info hebt vanuit je support ticketYaYo86 schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 13:07:
[...]
Zeker, wij serveren 50k collega's, je wil niet weten hoeveel telefoons er doorheen gaan per dag en hoe hoog het wordt gespeeld als een telefoon niet kan worden geínstalleerd.
[...]
Mwa, niet erg professioneel. Je wil je case kunnen tracken, dat doe je niet via X.
[...]
Same, onze case loopt ook gewoon nog. Bizar dat een oplossing zo lang moet duren.
Ik snap dat intune support niet professioneel is inderdaad maar het werkt wel, het stikt op hun account van intune gerelateerde zaken die ze snel oppakken. Waarbij je met support weken bezig bentYaYo86 schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 13:07:
[...]
Zeker, wij serveren 50k collega's, je wil niet weten hoeveel telefoons er doorheen gaan per dag en hoe hoog het wordt gespeeld als een telefoon niet kan worden geínstalleerd. We zijn ook met Lifecycle bezig momenteel, dus er gaan er echt een stuk of 500 doorheen per dag
[...]
Mwa, niet erg professioneel. Je wil je case kunnen tracken, dat doe je niet via X.
[...]
Same, onze case loopt ook gewoon nog. Bizar dat een oplossing zo lang moet duren.
Cloud ☁️
Maar hebben jullie geen partner of account manager bij MS dan die voor jullie kan uitvogelen hoe het staat met jullie ticket?YaYo86 schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 13:07:
[...]
Zeker, wij serveren 50k collega's, je wil niet weten hoeveel telefoons er doorheen gaan per dag en hoe hoog het wordt gespeeld als een telefoon niet kan worden geínstalleerd. We zijn ook met Lifecycle bezig momenteel, dus er gaan er echt een stuk of 500 doorheen per dag
[...]
[...]