Betaal ook liever maandelijks voor mn AC+ mede omdat na gebruik de telefoon doorgaat naar mijn oudste zoon die zijn iPhones al regelmatig heeft laten vallen en via AC+ een nieuw toestel gekregen na betaling van 99€.Pukson schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:50:toon volledige bericht
Lange tijd een Android user geweest en nu de overstap naar de iPhone 14 Pro, gebruik liefst mijn telefoon naked. Dus wil graag Apple Care. 250 in 1x vindt ik toch wat.
Nu las ik hier dat het ook maandelijks mogelijk is via USA of Duitsland. Kan dit via een VPN of moet ik een Apple ID aanmaken in land van Apple Care en deze op m’n iPhone zetten? Hoe werkt dit?
Edit:
Mm Ben benieuwd of het nou gelukt is. Kon mn ICS card gebruiken en adres dan van een Apple Store in Californië.
Alleen in mn instellingen op mn iPhone zelf. Geeft die nog aan dat ik. Apple Care kan afsluiten.[Afbeelding]
Edit 2:
Zojuist Proof of Coverage ontvangen en nu ook te zien binnen instellingen dat ik gedekt ben. Bedrag is al netjes afgeschreven van mijn CC.
Wel staat er op de webpagina van Finish setup in iTunes, moet ik hier nog iets mee? Gezien iTunes weer op m’n andere Apple ID staat, en ik dus niks in zie.
[Afbeelding]
Hartstikke blij ermee! Tis dat de wisselkoers ongunstig is, anders is het ook nog iets voordeliger Dankje Tweakers
Hier ook nog proof dat het van mijn CC is afgeschreven, ICS van ABN.
[Afbeelding]
Mocht ik iemand kunnen helpen hoor ik het wel
Aanmaken van een US account lukt wel, maar het toevoegen van een ICS (Visa) card lukt niet. Heb het ook met een VPN geprobeerd op een laptop en zelfs op de iPhone zelf door bij Media en Aankopen uit te loggen met mijn NL account en in te loggen met mijn US account en daar een payment optie toe te voegen.
Dus of ze hebben het dicht gezet of ik doe iets verkeerd. Trouwens ook met een Mastercard geprobeerd, maar dat lukte ook niet. Zowel met als zonder VPN naar de USA.
Iemand tips ?
XBL: MRE Inc