Ligt het aan mij of zie ik geen pitstop tijden staan?sjaool schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:48:
Goede stop van VER...
We zijn halverwege en het merendeel van het veld heeft de zware stint op medium gereden. Moet wel lukken toch?Robkazoe schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:47:
[...]
De harde band moet langer meegaan de de medium band. Als hij nu al gaat pitten, moet hij een hele lang stint met de medium band doen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als HAM 27 ronden op een volle belasting op meds kan rijden, dan kan dat in 2e helft van de rit zeker.DarkSide schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:49:
vind wel gewaagd hoor nu naar med voor max
Als ik kijk naar Norris kan het nog wel eens mee gaan vallen.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:49:
Tja dit is het nadeel. Max moest naar mediums en dat gaat lastig worden.
"When you grow up your heart dies"
Dat snap ik, maar je wil toch voorkomen dat Hamilton er voor blijft. Nu hebben ze Hamilton vrij spel gegeven, echt onbegrijpelijk.Robkazoe schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:47:
[...]
De harde band moet langer meegaan de de medium band. Als hij nu al gaat pitten, moet hij een hele lang stint met de medium band doen.
Heb er nog geen enkele zien staan deze racetdn135 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:49:
[...]
Ligt het aan mij of zie ik geen pitstop tijden staan?
klopt. ze hadden wat problemen ermeetdn135 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:49:
[...]
Ligt het aan mij of zie ik geen pitstop tijden staan?
bij Lance stond een pitstraat tijd van 15 uur, dus denk dat ze nog bezig zijn met debuggen daarvan XD
ALO gewoon net zo snel als PER. Wat kan die gast toch nog snel zijn zeg.
Lijkt alsof ze toch Hamilton willen matchen.. lijkt me geen goed idee maar goed.streamnl schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:50:
Ik twijfel of dit wel slim was.
Nu zit ie tussen de andere wagens.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Russel is gezien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
En Perez nog steeds op zijn mediums en Alonso op zijn harde banden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vanuit kampioenschaps-perspectief kan je het best hooguit 1 plek achter Ham zitten...Justevo schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:50:
[...]
Lijkt alsof ze toch Hamilton willen matchen.. lijkt me geen goed idee maar goed.
ze rijden hier niet om te winnen he maar om zo min mogelijk punten te verliezenJustevo schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:50:
[...]
Lijkt alsof ze toch Hamilton willen matchen.. lijkt me geen goed idee maar goed.
BOT pit, MAX snelste ronde.
Olav Mol: Hamilton heeft Ricciardo tactisch gepakt.
Ja zo kun je dat ook noemen. Of gewoon een f*ck up van McLaren. Maar één van de twee is het...
Ja zo kun je dat ook noemen. Of gewoon een f*ck up van McLaren. Maar één van de twee is het...

Iedereen stopt straks voor regenbandjesMaurice079 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:51:
Max moet nu wel op z'n bandjes passen, want je wil echt niet nog een keer stoppen.
Perez net in 2 ronden voor de stop van nor even 4.5 sec ingelopen maar ham inhalen was te moeilijk?
Winnen = zo min mogelijk punten te verliezenWognummer schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:51:
[...]
ze rijden hier niet om te winnen he maar om zo min mogelijk punten te verliezen

Iedereen nu op Hard, VER en BOT als enigen op Medium.
Ik zie iemand nog wel zijn voorband tever slopen! Zeer interessante race!
PER rijdt op hard.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:51:
En Perez nog steeds op zijn mediums en Alonso op zijn harde banden.
Goede strategie van Red Bull. Ze hadden gewoon Perez moeten opofferen met een undercut, nu kan Hamilton er nog met de overwinning vandoor gaan.
De race is nog lang.NotSoSteady schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
Goede strategie van Red Bull. Ze hadden gewoon Perez moeten opofferen met een undercut, nu kan Hamilton er nog met de overwinning vandoor gaan.
Even een loze kreet van Toto tussendoor: "Lewis you can win this race"...
Volgens Pirelli kan een 2-stopper met softs op het eind nog wel interessant worden:
A lot of unknown factors making it interesting here. There’s a threat of rain and it’s hard to tell if this will be a one-stopper or a two-stopper. In these cool conditions, a quick run on the soft at the end could be interesting. Nobody’s run the soft yet. #RussianGP pic.twitter.com/q3KQ00QoAJ
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 26 september 2021
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gelukkig doet Red Bull dit niet zomaar, tis geen BottasNotSoSteady schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
Jep. En Max komt Ric niet voorbij....Exocet schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
Hamilton loopt hard weg
Kan er ook totaal niet bij dat ze dit niet gedaan hebben....NotSoSteady schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
de medium band had dat echt nooit gered zoveel rondes he... helaasNotSoSteady schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
je kan veel zeggen. Maar HAM wel snel op die hard.
Max komt er niet dichterbij.
Max komt er niet dichterbij.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
die heeft wel heel veel psychologische ondersteuning nodig. Raar voor een wereldkampioen, maar goed, niemand is perfect.sjaool schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:54:
Even een loze kreet van Toto tussendoor: "Lewis you can win this race"...
Max rijdt er met 0.8 sec per rond naar toe
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Die te vroege stop door RIC is funest geweest.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee, maar dat had ook niet gehoeven. Red Bull had er alles aan moeten doen om Hamilton tegen te houden, in plaats van vrij spel te geven.Wognummer schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:55:
[...]
de medium band had dat echt nooit gered zoveel rondes he... helaas
Misschien dat ze Perez daarom buiten houden? Hopen dat de hards het houden (moet lukken), wachten op regen en dan je enige stop doen? Dan zit je wel geramd.g0tanks schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:55:
Volgens Pirelli kan een 2-stopper met softs op het eind nog wel interessant worden:
[Twitter]
Vraag me af of Verstappen de eindstreep haalt op med...gezien het beperkte aantal ronden op hard.
7x wereldkampioen, dus het werkt welcy-gor25 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:55:
[...]
die heeft wel heel veel psychologische ondersteuning nodig. Raar voor een wereldkampioen, maar goed, niemand is perfect.
Ik vraag me toch af hoe ze bij Mercedes Bottas naar p5 zien rijden.
Je kijkt weleens naar die rondeteller?computerjunky schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:56:
Vraag me af of Verstappen de eindstreep haalt op med...gezien het beperkte aantal ronden op hard.
Het wordt echt cruciaal of die banden van VER het gaan houden. Ik vraag het me af hoor..
PSN: xMaurice93
Dit. Ik heb nu al 4 berichten gezien die waarschuwen of de medium het wel haalt, terwijl norris de eerste 29 op medium heeft gereden met een zware auto. Er is geen enkele reden om te denken dat de mediums de eindstreep niet halen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft wel meer voorvleugel nu om die banden te sparen.Maurice079 schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:57:
Het wordt echt cruciaal of die banden van VER het gaan houden. Ik vraag het me af hoor..
Gros van het veld heeft meer rondes op de mediums gedaan met een zwaardere auto....computerjunky schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:56:
Ik denk dat Redbull de verkeerde bandkeuze gemaakt heeft. En aan Perez heb je ook niet veel.
ze hadden een soft moeten kiezen voor max?BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:58:
Ik denk dat Redbull de verkeerde bandkeuze gemaakt heeft. En aan Perez heb je ook niet veel.
Ja daarom vraag ik het me ook af. Hij is van hards naar mediums gegaan die minder lang mee gaan op de helft van de race...do the math. Dus of hij had nog veel langer door gekund en is mee gegaan met Hamilton of hij heeft de laatste 5 ronden een probleem.
Waarom? Met een lichte wagen heb je meer aan medium dan aan hard.BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:58:
Wat blijft die Mercedes een beest in vrije lucht.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Volgens mij is een twee stopper vanuit achterin niet heel handig omdat je dan de achterblijvers twee keer moet inhalen.demonic schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:59:
[...]
ze hadden een soft moeten kiezen voor max?
Welke keuze had je? Medium starten, nu hard? Beide zijn een gok, damage control is alles wat ze hier hadden.BramViking schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:58:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die minder lang meegingen door een zwaardere auto en met veel meer verkeer waar hij doorheen moest.computerjunky schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:59:
[...]
Ja daarom vraag ik het me ook af. Hij is van hards naar mediums gegaan die minder lang mee gaan op de helft van de race...do the math. Dus of hij had nog veel langer door gekund en is mee gegaan met Hamilton of hij heeft de laatste 5 ronden een probleem.
Voor HAM eindigen was meegenomen geweest, maar de insteek zal zijn geweest om de schade te beperken. Tot nu toe lukt dat prima.
Nee hoor..BasvanS schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:00:
GAS vern**kt het voor Red Bull
Max is fucked.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Verstappen langs Ricciardo en Sainz komt, dan gaat Perez denk ik een team order krijgen.
Lijkt me niet, Hamilton gaat m winnenautje schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:01:
[...]
Die minder lang meegingen door een zwaardere auto en met veel meer verkeer waar hij doorheen moest.
Voor HAM eindigen was meegenomen geweest, maar de insteek zal zijn geweest om de schade te beperken. Tot nu toe lukt dat prima.
Jep. Ricciardo is zijn waterloo.Vuvuzela schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:01:
Max is fucked.
Doe maar beetje regen.. en dan PER en ALO een gratis stop
Perez kan ook meedoen. Als hij nu stopt komt hij niet ver achter Ham met stuk versere banden.lochpatje schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:02:
HAM NOR VER word het denk ik.
I served in a company of heroes.
Die kans was sowieso al groot, dus is het zaak zo dicht mogelijk achter hem te eindigen. Dat HAM na vandaag op #1 in het kampioenschap zou staan is ingecalculeerd.
Respect voor Hamilton overigens. Met de slechte aanloop naar deze race zet hij tot nu toe een zeer knappe prestatie neer die Max in het WDC wel gaat merken.
Zou mooi zijn als ie naar softs kan.Vuvuzela schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:02:
[...]
Perez kan ook meedoen. Als hij nu stopt komt hij niet ver achter Ham met stuk versere banden.
Dat juist RIC de laatste twee races het kampioenschip verpest voor VER...
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 26-09-2021 15:04 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Max heeft wel wat issues op de radio veel instructies volgens mij is dat tijdens andere races minder
!?JackBol schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:03:
Respect voor Hamilton overigens. Met de slechte aanloop naar deze race zet hij tot nu toe een zeer knappe prestatie neer die Max in het WDC wel gaat merken.
HAM precies 0 plaatsen goed gemaakt op dit moment, waar VER als laatste startte, vanwege een gridstraf en een nieuwe motor.
Zeer goede damage contrl.
Verpest? RIC heeft alle recht om met Max te mogen vechten...gambieter schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
Dat juist RIC de laatste twee races het kampioenschip verpest...
Max verliest erg veel tijd tov Lewis terwijl hij op snellere banden rijdt. Die harde banden werken goed op de Mercedes!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ik heb het al meerdere keren langs zien komen, maar is iemand een jaartal vergeten te veranderen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/2sGOTNu8DuK5n8mjW7KXaQON.png?f=user_large)
ora et labora
?gambieter schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
Dat juist RIC de laatste twee races het kampioenschip verpest voor VER...
Hij mag toch gewoon zijn eigen race rijden?
Of lees ik je bericht verkeerd?
[ Voor 17% gewijzigd door streamnl op 26-09-2021 15:05 ]
Nou, Lewis heeft nog even mazzel met Alonso.
Bottas en Leclerc uit de pits. Man man man man....

Tokyo 2020mrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
ik heb het al meerdere keren langs zien komen, maar is iemand een jaartal vergeten te veranderen?
[Afbeelding]
PER en ALO naar binnen. pakken ze rood?
Nee ivm merchandising etc pssseh ze dat niet aan. Net zoals met het Ek en os dit jaar. Was ook 2020mrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die expo is een jaar uitgesteld maar de naam is gelijk geblevenmrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Hij zit ook achter RIC en de McLarens zijn snel sinds de zomerstop.PatrickC schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
Max verliest erg veel tijd tov Lewis terwijl hij op snellere banden rijdt. Die harde banden werken goed op de Mercedes!
Hadden ze die naam niet zo gehouden omdat alle merch al gedrukt was?mrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Per een kakstop..
whatskeburt?
whatskeburt?
Wat is er bij Perez gebeurd met 8.9 Pit tijd?
Ik denk dat die vorig jaar niet door ging. Zoals Euro 2020....mrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Net als bij de olympische spelen hebben ze gewoon 2020 aangehouden voor de expo.mrc4nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |