Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 11:19
jwbokx schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:24:
Ik heb nu met ideal geld overgemaakt. Dan kan ook de pas betaald worden.
Op mijn pas is geen cvv of cvc code te vinden.
In de app en ingelogd op de ing site ook niet.
Bij ing zoeken naar cvv of cvc levert niets op.
Globaal zoeken alleen dat die er niet is. Een optie om 000 te gebruiken, maar ook dan transactie geweigerd...

Maar goed, dat is onze huidige en/of rekening dus zal uiteindelijk niet meer echt gebruikt worden.
Hooguit zonder en/of en dan waarschijnlijk voor mijn huidige vrouw. Die houd het graag bekend...
Is het eigenlijk wel een MasterCard of VISA (debet), en niet MAESTRO of dat andere?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02-10 20:51
GeEkIe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:29:
[...]

Is het eigenlijk wel een MasterCard of VISA (debet), en niet MAESTRO of dat andere?
ING geeft nog geen debit MC/VISA, dus het is logisch dat deze gegevens niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 23:55
Ah, oke... vandaar.

Duidelijk, dus voorlopig gewoon ideal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
GeEkIe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 20:23:

Omdat het een migratie vanaf iDEAL is zal het snel en overal geaccepteerd worden.
Ik doelde dus op de fysieke acceptatie, niet om digitaal betalen. Daar ging volgens mij ook de discussie over m.b.t. accepteren bij Albert Heijn.
[...]

Als volgend jaar NL en Luxemburg over zijn is ~50% van SEPA bereikt. Er zijn nu al gesprekken bezig met Italië en andere landen, maar aangezien Wero goedkoper is dan VISA/MC en de banken in de rest van SEPA ook nog eens de druk voelen om mee te doen, zal het vrij vlotjes lopen. Maar laten we conservatief zijn, binnen 5 jaar is vrijwel geheel SEPA over. En volgend jaar dus al NL 8)
50% van de SEPA landen geeft nog niet aan of dan iedereen uit die landen ook over is. En het gaat dan over digitaal betalen. Ik zie nog niet alle fysieke winkels volgend jaar Wero ondersteunen. Kijk maar een hoe lang de overgang in NL naar MC en VISA debit is gegaan, en dat is allemaal op zich bekende techniek, met bekende partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Ik doelde dus op de fysieke acceptatie, niet om digitaal betalen. Daar ging volgens mij ook de discussie over m.b.t. accepteren bij Albert Heijn.
Daar heb je gelijk in. Dát zal wel langer duren!
50% van de SEPA landen geeft nog niet aan of dan iedereen uit die landen ook over is. En het gaat dan over digitaal betalen. Ik zie nog niet alle fysieke winkels volgend jaar Wero ondersteunen. Kijk maar een hoe lang de overgang in NL naar MC en VISA debit is gegaan, en dat is allemaal op zich bekende techniek, met bekende partijen.
Mee eens en dat zal inderdaad waarschijnlijk langzamer gaan dan Wero voor online aankopen, hoewel gegeven dat het met de telefoon (NFC) gaat is het voor consumenten fysiek niet heel anders meer. Daarnaast kan ik mij voorstellen dat er op de een of andere manier vanuit banken en winkels vanwege de kosten een stimulans zal komen om NFC betalen met Wero te stimuleren.
Ik zie overigens de EU vast wel met een regeling komen om dan juist wél kosten door klanten direct te laten betalen ipv dit onzichtbaar en universeel te laten zijn zoals het nu is. Immers: de EU wil Wero enorm stimuleren vanwege de strategische autonomiteit, zie Wiki EPI.

[ Voor 0% gewijzigd door GeEkIe op 14-06-2025 23:30 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Daarnaast denk ik dat het vrijwel onvermijdelijk is dat Wero op termijn met een fysieke bankpas zal komen.
Het is speculatie, maar wat zou de uitbreiding naar buitenlandse netwerken, net zoals VISA en MasterCard, tegen houden? Ik zie vele landen dit voor hun eigen netwerken willen (India, Japan, Brazilië) en dus kunnen daar afspraken mee worden gemaakt: zij hier ook, wij daar ook.

[ Voor 78% gewijzigd door GeEkIe op 15-06-2025 10:17 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 20:38
nvt

[ Voor 102% gewijzigd door falconxp op 15-06-2025 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06:58
GeEkIe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:01:
Vrijwel geheel Nederland is ondertussen overgeschakeld op debet kaarten van VISA en MC.
Bovendien zou ik mij daar niet al te blind op staren want over een paar maanden wordt alweer overgeschakeld op Wero (nu nog Dld, Fr en Bel, maar over een paar jaar geheel SEPA).
Nau, geheel Nederland…….behalve bij ABN amro en ING waar de meeste Nederlanders zitten. Daar heeft men nu nog steeds de oude Maestro passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Datisraar schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:26:
[...]

Nau, geheel Nederland…….behalve bij ABN amro en ING waar de meeste Nederlanders zitten. Daar heeft men nu nog steeds de oude Maestro passen.
Je hebt gelijk, ik drukte mij niet goed uit: de infrastructuur voor VISA/MC is in vrijwel geheel NL uitgerold. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
GeEkIe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:30:
[...]

Je hebt gelijk, ik drukte mij niet goed uit: de infrastructuur voor VISA/MC is in vrijwel geheel NL uitgerold. :)
Toch apart; als je nu bij ASN bijvoorbeeld een rekening opent krijg je wel gelijk een Visa debit card, maar vraag je via de chat aan ABN wanneer een debit (zeer waarschijnlijk) Mastercard komt hebben ze geen idee. Alle passen worden niet automatisch tegelijk omgeruild heb ik begrepen van ze, als ze zover zijn. Er wordt nog rekening gehouden met de vervaldatum van de huidige Maestro/V Pay passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Datisraar schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:42:
[...]

Toch apart; als je nu bij ASN bijvoorbeeld een rekening opent krijg je wel gelijk een Visa debit card, maar vraag je via de chat aan ABN wanneer een debit (zeer waarschijnlijk) Mastercard komt hebben ze geen idee. De passen worden niet automatisch tegelijk omgeruild heb ik begrepen van ze, als ze zover zijn. Er wordt nog rekening gehouden met de vervaldatum van de huidige Maestro/V Pay passen.
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar ABN begint vanaf 1 juli gefaseerd met de uitgifte van MC debet kaarten. Ik kreeg eergisteren een bericht dat mijn pas gaat verlopen en ik dus een nieuwe pas krijg, dus misschien kan ik dan berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
GeEkIe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:46:
[...]

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar ABN begint vanaf 1 juli gefaseerd met de uitgifte van MC debet kaarten. Ik kreeg eergisteren een bericht dat mijn pas gaat verlopen en ik dus een nieuwe pas krijg, dus misschien kan ik dan berichten.
Wordt in ieder geval een hele lange operatie voordat alle ABN houders allemaal om zijn.
ING hier iemand ?

[ Voor 4% gewijzigd door Datisraar op 15-06-2025 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Datisraar schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:48:
[...]

Wordt een hele lange operatie voordat de ABN houders allemaal om zijn.
Het zou ook kunnen dat zij als het eenmaal geheel storingsvrij in NL bruikbaar is, zij klanten de mogelijkheid geven om gratis de MC aan te vragen. Desnoods geef je zelf aan dat je het nieuwe pasje wilt en als zij moeilijk doen vraag je een vervangingspasje omdat je oude niet goed meer werkt.

Maar omdat met deze pasjes ook online kan worden besteld kan ik mij voorstellen dat er wel wat druk op ABN staat om klanten de mogelijkheid te geven de nieuwe pas versneld te verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
GeEkIe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:52:
[...]

Het zou ook kunnen dat zij als het eenmaal geheel storingsvrij in NL bruikbaar is, zij klanten de mogelijkheid geven om gratis de MC aan te vragen. Desnoods geef je zelf aan dat je het nieuwe pasje wilt en als zij moeilijk doen vraag je een vervangingspasje omdat je oude niet goed meer werkt.

Maar omdat met deze pasjes ook online kan worden besteld kan ik mij voorstellen dat er wel wat druk op ABN staat om klanten de mogelijkheid te geven de nieuwe pas versneld te verstrekken.
Zal ook met de enorme omvang van klanten bestand te maken hebben bij ABN (en ING).

Als je een (tijdelijk gratis) NN bankrekening aanvraagt, krijg je ook gelijk een debit Mastercard toegezonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Datisraar op 15-06-2025 18:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeEkIe
Datisraar schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:38:
[...]

Zal ook met de enorme omvang van klanten bestand te maken hebben bij ABN (en ING).
Het lijkt zo eenvoudig: begin met degenen die hier zelf om vragen de debet cards toe te zenden. Ik weet niet hoeveel tijd dat kost, maar zomaar uit de losse pols en ongehinderd door enige kennis van zaken, zou het mij niet verbazen als zij 10.000 pasjes per dag door de machines kunnen laten stampen. Heel erg lang kan het niet duren en de druk is meteen van de ketel, zodat nadat dezen de pasjes hebben gekregen de rest van de klanten volgt.
Bovendien zou ABN alle klanten sowieso ook het nieuwe pasje moeten opsturen zodat er geen discussie meer is welke beter/handiger is, of klachten dat het nieuwe pasje ergens niet werkt. De kosten die dit voorkomt (klantenservice) zou zo maar eens gelijk kunnen zijn aan de kosten van de nieuwe pasjes en je wint er ook goede PR mee.
Als je een (tijdelijk gratis) NN bankrekening aanvraagt, krijg je ook gelijk een debit Mastercard toegezonden.
Ik heb al jaren Revolut, N26, bunq, iCard en Wise: allemaal gratis en met VISA enof MC. Ben met vrijwel alles over op Revolut sinds zij een Nederlands rekeningnummer hebben :)
Ik nam ze allemaal om ze te testen en te kijken welke gratis bank eventueel geschikt zou zijn als vaste bank. bunq wijzigde mij teveel en leek wel een bomen sekte. N26 heeft Duitse rekeningnummers, iCard is Bulgaars, overschrijvingen kosten geld en het is ook (nog) geen echte bank, net als Wise. Revolut heeft duidelijk een langere termijn filosofie, is stabiel, winstgevend en betrouwbaar. Vandaar Revolut.

[ Voor 13% gewijzigd door GeEkIe op 15-06-2025 19:13 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Begrijp ik goed dat je met N26 in aandelen kunt handelen zonder commissie te betalen? Ik wil wel eens hier en daar een aandeeltje kopen, om te proberen.

https://n26.com/en-eu/stocks-and-etfs

"Unlimited free trades" staat er. Maar hoe krijgen ze dan geld als je bij hun aandelen etc koopt en verkoopt? Iemand enig idee?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Salvatron schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:46:
Begrijp ik goed dat je met N26 in aandelen kunt handelen zonder commissie te betalen? Ik wil wel eens hier en daar een aandeeltje kopen, om te proberen.

"Unlimited free trades" staat er. Maar hoe krijgen ze dan geld als je bij hun aandelen etc koopt en verkoopt? Iemand enig idee?
Deze video legt het volgens mij wel aardig uit:
YouTube: How BROKERS Make Money: Are There Hidden Fees? (ETFs)

Kan natuurlijk ook deels uit het marketingbudget komen. Bij deze neobanken zie je vaak dat dit soort diensten in het begin gratis worden aangeboden en later betaald worden - wanneer er genoeg mensen gebruik van maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GeEkIe
Nu Trade Republic een bank is geworden met ook IP, betaalpas, incasso's, sparen en zelfs een Nederlands rekeningnummer, kan het ook wel aan het lijstje worden toegevoegd. iDEAL/Wero wordt later geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is er een andere optie om een gratis bankaccount te openen zonder Itsme (soort DigiD) vanuit Nederland?

De koppeling met Payconiq schijnt niet echt best te zijn bij Keytrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
GeEkIe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:20:
Nu Trade Republic een bank is geworden met ook IP, betaalpas, incasso's, sparen en zelfs een Nederlands rekeningnummer, kan het ook wel aan het lijstje worden toegevoegd. iDEAL/Wero wordt later geïmplementeerd.
Delen we TR in bij de eerste tabel met DGS? Strikt genomen is TR niet de partij die de garantie biedt, dat zijn de partnerbanken.
Ik neig naar de eerste tabel omdat je saldo effectief wel onder DGS valt ook al is het niet de bank waar kecklant bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Salvatron schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:46:

Deze ETFs en aandelen koop je niet op een echte beurs (stock exchange) tegen de echte marktprijs maar op een schaduwbeurs die door N26 beheerd wordt.
De koers is dus niet 100% gelijk aan de echte koers en als je (een grote hoeveelheid) wilt verkopen dan zijn er minder kopers die voor de marktprijs willen aankopen dus daalt de verkoopprijs.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:52:
[...]

Delen we TR in bij de eerste tabel met DGS? Strikt genomen is TR niet de partij die de garantie biedt, dat zijn de partnerbanken.
Ik neig naar de eerste tabel omdat je saldo effectief wel onder DGS valt ook al is het niet de bank waar kecklant bent.
Wat is het verschil met bv Vivid?:
As such, Vivid Money B.V. has a protection in place that secures your uninvested funds (i.e. “Cash with fixed interest”, “Available cash” and “Uninvested cash” sections inside the mentioned Pockets) for the whole amount, also above the amount of EUR 100,000 that would normally be covered by the national Deposit Guarantee Scheme (DGS) applicable to the banks where you can potentially deposit your funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
GeEkIe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:22:
[...]

Wat is het verschil met bv Vivid?:

[...]
Het geld dat vivid wegzet bij financiële instellingen valt niet onder DGS. TR zet het weg bij banken die wel onder DGS vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:30:
[...]
Het geld dat vivid wegzet bij financiële instellingen valt niet onder DGS. TR zet het weg bij banken die wel onder DGS vallen.
Het is maar goed dat ik geen jurist ben, want ik had het niet secuur gelezen :)
Strikt genomen is TR gegarandeerd via het DGS. Er is bij deze indeling geen onderscheid gemaakt over het hoe. Om die reden sta ik achter jouw neiging om het bij de eerste tabel in te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
Ik zal de openingspost binnenkort updaten.

Weet iemand of TR direct debit (Europese incasso) ondersteund?

Zijn er nog andere wijzigingen in de tabellen in de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:44:
Ik zal de openingspost binnenkort updaten.

Weet iemand of TR direct debit (Europese incasso) ondersteund?

Zijn er nog andere wijzigingen in de tabellen in de openingspost?
Fijn :)
Dit is wat ik kan vinden over TR Direct Debit:
https://support.traderepu...ayments-for-savings-plans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:24
Ik zag deze recent voorbijkomen:

https://deblock.com/

Deblock blijkt te zijn opgericht door een aantal voormalige topmensen van Revolut en Ledger. Het bedrijf profileert zich als een cryptovriendelijke neobank en opereert met een Franse e-money licentie binnen de Europese Unie. Men biedt een gratis betaalrekening met Franse IBAN aan.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
@Fettel Deblock lijkt primair vanuit crypto opgezet te zijn. Vergelijkbaar met crypto.com waar je volgens mij ook een eigen IBAN hebt? Hoort meer in het Cryptocurrencie forum thuis denk ik, tenzij ik iets mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:02:
@Fettel Deblock lijkt primair vanuit crypto opgezet te zijn. Vergelijkbaar met crypto.com waar je volgens mij ook een eigen IBAN hebt? Hoort meer in het Cryptocurrencie forum thuis denk ik, tenzij ik iets mis.
Ik heb er even een rekening geopend in de hoop op Wero functionaliteit, maar helaas, dat hebben ze dat nog niet.
Verder vrij basale App die duidelijk nog in de beginfase zit. Maar zeker ook een bankapp met overschrijven, sparen en pinnen, naast crypto.
Ik heb niks over incasso kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Aanvullend: een fysieke pas kost € 10, een virtuele is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 21:33
Bij deblock staat 6 tm 10% rente op hun site als reclame, maar kan het daar niet verder terugvinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wally2002
Ik heb zojuist Trade Republic aan het overzicht in de startpost toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:38:
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

Qwerty-273

Meukposter

Theswitch schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:19:
Bij deblock staat 6 tm 10% rente op hun site als reclame, maar kan het daar niet verder terugvinden.
Dat zijn percentages die je eigenlijk alleen in de crypto hoek ziet. Ze komen met een optie om direct met je crypto te kunnen stacken (die is in ontwikkeling):
https://next.deblock.com/...f-stacking-eth-sol-stable

Ze hebben twee feature requests in overweging voor een spaarrekening cq automagisch te sparen (bv afronden van betalingen naar boven en dat in een "saving vault" te stoppen):
https://next.deblock.com/.../regulated-saving-account
en
https://next.deblock.com/suggestions/540291/saving-vaults

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:24
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:02:
Bij Crypto.com (alsook Bitpanda en Zen.com) heb je geen eigen, volwaardige IBAN. Jij, en jij alleen, kunt geld van een betaalrekening op eigen naam naar je account overmaken.

Yaha!

• ditto4076
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:16
Wally2002 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:38:
TR heeft wel degelijk een web app.

• Wally2002
ditto4076 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 00:12:
[...]

TR heeft wel degelijk een web app.
Heb je een link? Op de TR site zie ik het nergens genoemd en wordt je overal naar de app gestuurd.

• ditto4076
Wally2002 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 05:12:
Heb je een link? Op de TR site zie ik het nergens genoemd en wordt je overal naar de app gestuurd.
https://app.traderepublic.com/login
Op de website staat 'inloggen', links van de QR-code met de tekst 'Download de app' rechts bovenin het scherm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wally2002
ditto4076 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:15:
[...]

https://app.traderepublic.com/login
Op de website staat 'inloggen', links van de QR-code met de tekst 'Download de app' rechts bovenin het scherm.
Dank, ik had op de smartphone gekeken en daar zie je het woord 'inloggen' dus niet (wat op zich logisch is) :)

Edit: en openingspost aangepast!

Edit 2: Het gratis plan van Vivid biedt 3 IBAN rekeningnummers. In de tabel stond 15x, dit geldt alleen voor het premium plan. Tabel is aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door Wally2002 op 27-09-2025 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeEkIe
Ik heb even naar de kosten van Bankera gekeken en daar staat:
Monthly maintenance 5 EUR
Het valt dus niet meer onder de gratis rekeningen, in tegenstelling tot deblock, die nu al meer functionaliteit biedt. Misschien kan de regel van Bankera worden omgezet naar deblock?
IBAN ✅ (Frans)
DD ❌
IZ 🟠 (niet in lopende mutaties, kan afschrift deze maand nog niet genereren dus weet het nog niet)
IP ✅
DGS ❌ (is electronisch geldinstelling)
App ✅
Web ✅
Api ❌
iDEAL Pay ❌
iDEAL Top Up ❌
Wero ❌
MAESTRO iDEAL (deze kolom kan ondertussen sowieso wel weg :)
VISA ✅
MC ❌ (nergens te zien iig, alle VISA)
NFC ❌
Apple Pay ✅
Google Pay ✅
Fit ?
Garmin ?
FX https://deblock.com/en-FR/frequently-asked-questions
FX https://deblock.com/en-FR/pricing-plans

[ Voor 3% gewijzigd door GeEkIe op 27-09-2025 16:00 ]

• Wally2002
GeEkIe schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:56:

Het valt dus niet meer onder de gratis rekeningen, in tegenstelling tot deblock, die nu al meer functionaliteit biedt. Misschien kan de regel van Bankera worden omgezet naar deblock?
DD ❌
Ik zal Bankera vervangen door Deblock.
Overigens ondersteunt Deblock wel Direct Debit volgens het 'Fees document' te vinden onder Legal Agreements.

• GeEkIe
Wally2002 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:37:
[...]

Ik zal Bankera vervangen door Deblock.
Overigens ondersteunt Deblock wel Direct Debit volgens het 'Fees document' te vinden onder Legal Agreements.
Goed gezien!
En dank dat je het wilt bijwerken _/-\o_

• Wally2002
GeEkIe schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:39:
[...]

Goed gezien!
En dank dat je het wilt bijwerken _/-\o_
Als het geen direct debits zou ondersteunen zou het m.i. ook niet als betaalrekening te gebruiken en zou het in dat geval ook niet in dit topic thuishoren.

Ik heb de OP aangepast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Datisraar
Heb een gratis rekening bij Deblock geopend om uit te testen of het wat is. Opening was inderdaad snel binnen 5 minuten en direct een Franse IBAN ontvangen. Wel fijn dat het in de app allemaal in het Nederlands is. In en uitgaand is instant. Voor 10€ 1 debit Visa kaart besteld (‘Eat your hart out, ING’) en is onderweg. Apple Pay virtueel betaling was direct mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 28-09-2025 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no1san
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:21
Ook een deblock rekening geopend.
Belangrijkste reden voor een extra 100 eur ATM limiet.

Ik kreeg onderstaande in de mail. Maar vanwege de tijdslimiet kan ik er volgens mij niet aan voldoen.
Don't forget to complete the steps below to receive your €100 welcome bonus.
Prizes
💰 €55 in your account
🥇 3 months premium (worth €45)

Rules
🟢 From September 1st at 12h CET
🔴 To September 30th at 23h59 CET
⏳ 1st euro deposit in September
📈 1 crypto buy for 4 consecutive weeks (no swaps)
🤑 Minimum total buy volume : 400 €
💳 Activate a new card

Edit: info gevraagd in de deblock discord:
So for exemple, if you start today you can complete the 4 weeks from now till end of Octoboer, you'll receive your welcome bonus end of October

[ Voor 13% gewijzigd door no1san op 29-09-2025 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
no1san schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:27:
Ook een deblock rekening geopend.
Belangrijkste reden voor een extra 100 eur ATM limiet.

Ik kreeg onderstaande in de mail. Maar vanwege de tijdslimiet kan ik er volgens mij niet aan voldoen.
Don't forget to complete the steps below to receive your €100 welcome bonus.
Prizes
💰 €55 in your account
🥇 3 months premium (worth €45)

Rules
🟢 From September 1st at 12h CET
🔴 To September 30th at 23h59 CET
⏳ 1st euro deposit in September
📈 1 crypto buy for 4 consecutive weeks (no swaps)
🤑 Minimum total buy volume : 400 €
💳 Activate a new card

Edit: info gevraagd in de deblock discord:
So for exemple, if you start today you can complete the 4 weeks from now till end of Octoboer, you'll receive your welcome bonus end of October
Dank voor de info. Had ik nog niet gekregen. Heb jij (net als ik) de gratis variant of premium (15 € per maand) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
Datisraar schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:45:
[...]

Dank voor de info. Had ik nog niet gekregen. Heb jij (net als ik) de gratis variant of premium (15 € per maand) ?
Ik heb die ook gekregen per email en ik heb gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
Gratis! en dat wil ik zo houden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
@GeEkIe @Datisraar @no1san
Is de welkomstaanbieding voor alle nieuwe klanten? Of moet je hiervoor nog aan bepaalde voorwaarden voldoen? Geldt die alleen als je de e-mail hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
Wally2002 schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:51:
Is de welkomstaanbieding voor alle nieuwe klanten? Of moet je hiervoor nog aan bepaalde voorwaarden voldoen? Geldt die alleen als je de e-mail hebt gehad?
Vraag gesteld in de deblock discord.
Voor mij dusdanig onduidelijk dat ik nog niet ga proberen om eraan te voldoen.
Discord community :Geen info op website of in app ook geen info over voortgang.....

[ Voor 25% gewijzigd door no1san op 29-09-2025 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeEkIe
Wally2002 schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:51:
Ik heb even de T&C geopend. Je bent welkom om het zelf te lezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wally2002
GeEkIe schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:29:
[...]

Ik heb even de T&C geopend. Je bent welkom om het zelf te lezen :)
Dank.
Actie niet geldig voor ingezetenen van Nederland. Wel België:
Only users residing in the following countries can be eligible to the Offer: France, French
Polynesia, New Caledonia, Wallis & Futuna, Germany, Spain, Portugal, Belgium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
Wel handig in Deblock app dat je op de hoofdpagina kan switchen tussen je crypto accounts.
Sparen kan eveneens met de gratis spaar variant rekening, in euro’s momenteel tegen 2,45%

[ Voor 5% gewijzigd door Datisraar op 29-09-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditto4076
@Wally2002: Curve biedt inmiddels Curve Pay (contactless NFC-betalingen) als alternatief voor Google Pay op Android en Apple Pay op iOS. Kan je dit in de tabel aanpassen?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste