• ditto4076
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:07
Datisraar schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:14:
[...]

Maar dan is het nog steeds ook at random bij Consors van een Visa creditcard light. Ik heb precies hetzelfde als hierboven vermeld, ook gehad en gedaan maar toch tot 2 x toe werd de credit card automatisch afgewezen. Overigens heb ik in een jaar tijd bij Consors wel toen 200€ verdiend, dat wel met zo’n gratis bankrekening dooor maandelijks 1500€ te storten. Dus heeft het wel degenlijk wat opgeleverd, een mooie actie. Ik heb echter nu de Concors bankrekening vorige maand opgezegd want ik was er dan wel klaar mee en had de 200€ al binnen.
Ja, zo ziet eruit alsof ik simpelweg geluk heb gehad dat mijn aanvraag door de computer is goedgekeurd, ondanks mijn dalende Schufa score. Jij bent duidelijk veel langer klant bij Consorsbank geweest dan ik tot zover. Ik heb net pas mijn tweede 50 EUR bonuspremie ontvangen voor het overmaken van minimaal 1.500 EUR/maand. Jij hebt het eerste jaar al volledig doorlopen.

Zou het meespelen, dat ik jaren geleden al een comdirect Girokonto en daardoor al een Schufa score/vermelding/geschiedenis had/heb?

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12:29
ditto4076 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:46:
[...]

Ja, zo ziet eruit alsof ik simpelweg geluk heb gehad dat mijn aanvraag door de computer is goedgekeurd, ondanks mijn dalende Schufa score. Jij bent duidelijk veel langer klant bij Consorsbank geweest dan ik tot zover. Ik heb net pas mijn tweede 50 EUR bonuspremie ontvangen voor het overmaken van minimaal 1.500 EUR/maand. Jij hebt het eerste jaar al volledig doorlopen.

Zou het meespelen, dat ik jaren geleden al een comdirect Girokonto en daardoor al een Schufa score/vermelding/geschiedenis had/heb?
Dat zou denk ik goed kunnen, als je daar bij de Duitse BKR bekend bent en geen slechte kredietscore hebt.

• ditto4076
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:07
Datisraar schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:10:
[...]

Dat zou denk ik goed kunnen, als je daar bij de Duitse BKR bekend bent en geen slechte kredietscore hebt.
Het gekke is echter, dat mijn Schufa score juist gedaald is door de aanvragen...
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste