Zijn hier nog mensen die uitkijken naar de launch van Pulsechain?
Benieuwd welke tokens er waarde gaan krijgen op de nieuwe chain.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vertel eens wat meer hieroverLazyke schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:26:
doe eens een gok wie de man achter pulsechain is
De maker van HEX?malarkan schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:36:
[...]
doe eens een gok wie de man achter pulsechain is
Dus ah, we krijgen een lekker potje shilling straks
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat is wel ongeveer wat de maker wil inderdaad, zie dit draadje:St@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:46:
Toss a coin to your witcher..
So #pulsechain is launching soon
— Lark Davis (@TheCryptoLark) 3 augustus 2021
Thread
[ Voor 19% gewijzigd door malarkan op 26-09-2021 15:50 ]
Ik kom niet m'n bed uit voor een $3k Ethereum.knakworst schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
Ethereum krijgt er eindelijk ook weer eens zin in.
Om de discussie maar meteen de kop in te drukken:Lazyke schreef op zondag 26 september 2021 @ 14:26:
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Prijzengeld in het wielrennen is niet zo heel hoog.pletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:37:
@Ali Baba 1001 jeetje dan moet i wel hard fietsen voor 30$😁
[ Voor 34% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 26-09-2021 16:43 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
300 per stuk zou ook mooi zijn, dan heb ik 80% al verkocht. (Als ik er binnenkort in ga)Ali Baba 1001 schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:40:
[...]
Prijzengeld in het wielrennen is niet zo heel hoog.
Naja maak er 10 DOT van dan per punt, ook goed.
En aangezien ze ooit 1000 per stuk waar zullen zijn, gaan ze allemaal extra hard fietsen
Edit:
[Afbeelding]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Alles hangt stil nu. & Dot is geen celr. Dot is wegzetten en 1x in de week of maand bekijken. Een x2 x3 x4 kan lang duren. Maar dat geeft toch niks?pletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:53:
@PlanR zit ook te twijfelen om de stap naar dot te maken. doet niet veel op het moment.
Ik hou vast.PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:57:
Twijfel om 60% CELR te verkopen voor vannacht / komende dagen. Gaat wel weer dippen om vervolgens door te gaan.
Heb zo al een 3x goed raakgeschoten.
Mocht hij vannacht vertrekken, dan staat de 40% er nog in.
Lastig lastig.
Wat doen m’n mede CELR’s??
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
HODL tot mijn verkoopordertje is gehaald.PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:57:
Twijfel om 60% CELR te verkopen voor vannacht / komende dagen. Gaat wel weer dippen om vervolgens door te gaan.
Lastig lastig.
[ Voor 27% gewijzigd door Musta op 26-09-2021 17:04 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Op?Pingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:03:
[...]
HODL tot mijn verkoopordertje is gehaald.
Welke munten heb jij gekocht begin van ‘t jaar? Ik ben dit jaar niet verder gekomen als Center Parcs & Preston Palacetwit schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:05:
Zit je hier op Curacao. Tijd voor een strand dagje en wat kom ik binnen 5 minuten tegen:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Bullish much?😊😊
Super goed? Sarcastisch bedoeld zeker...pletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:15:
Hoe zit het eigenlijk met de Cardano lovers hoor niks vandaag. en die doet het ook super goed na de summit.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
haha ik had die allemaal eigenlijk best wel sarcastisch opgevat de hele week lang eigenlijkpletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:21:
@zwembroek nee niet Sarcastisch maar werd de hele week de hemel in geprezen.
10 $ of meer.
de weak hands zijn er weer uit, even paar weken lekker rustig aandoen om daarna $3.5+ te gaan 👍pletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:15:
Hoe zit het eigenlijk met de Cardano lovers hoor niks vandaag. en die doet het ook super goed na de summit.
nothing stops this train
Wees tevreden met een mooie run en neem wat winst. Het is simpelweg onverantwoord om 0 winst te nemen op de weg naar boven.PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:57:
Lastig lastig.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Eerst effe zakken hoop ik, ik heb kooporders op 0.8€ staan
Ik heb ook mijn eigen onderzoek gedaan, want DYOR is altijd belangrijk. Maar eigenlijk kwam ik geen rare zaken tegen, ik heb niets kunnen vinden wat PulseChain aan HEX koppelt.malarkan schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:48:
[...]
Dat is wel ongeveer wat de maker wil inderdaad, zie dit draadje:
[Twitter]
https://twitter.com/thecr...tatus/1422432244233216010
Poh, das nog een end weg.Mozes123 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:35:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Van mij mag het zakken, ik word daar niet overspannen vanMozes123 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:35:
[...]
Mag het van jou ook een keer stijgen? Ik hoor alleen maar zakken van jouPingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:38:
[...]
Van mij mag het zakken, ik word daar niet overspannen vanZolang wel uiteindelijk MIJN ordertje gehaald wordt
Ik heb mijn verkoopordertje op 1,20 EUR staan, ik verwacht een stijging. Maar gun andere mens hun daling in de tussentijdroflexx schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:39:
[...]
Mag het van jou ook een keer stijgen? Ik hoor alleen maar zakken van jou
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 26-09-2021 17:47 ]
Maktub
Ja dat was even de allochtoon in mijpletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:44:
We hebben geen woorden gevonden voor de omschrijving “Zakking” maar hebben wel een omschrijving gevonden waar “Zakking” het antwoord kan zijn:
Omschrijving: Zonk
Antwoord: Zakking.
🤣
[ Voor 9% gewijzigd door Pingo76 op 26-09-2021 17:48 ]
Paar (miljoen?) Chinezen moeten verplicht aan de DeFiknakworst schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:55:
Met UNI, Sushi, en dgexe doen de DeFi coins het goed vandaag.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat Plan B bootje heeft in een erg light versie wel wat weg van de The Disco Volante uit de James Bond film Thunderballtwit schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:05:
Zit je hier op Curacao. Tijd voor een strand dagje en wat kom ik binnen 5 minuten tegen:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Bullish much?😊😊
Vakantie is zonde van je centjes, beter de crypto in. Ach!pletter schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:13:
@PlanR zal het sterker vertellen helemaal nog niet geweest vacatie is voor de rijke.
Betreft Celr ik hold.😁
25% van mijn totale stack verkocht met leuke winst en dat gehele bedrag is in ETH en BTC gegaan. Hierdoor kost de overige 75% van mijn CELR welke nu in staking staan nog maar 0.032 dollarcent per stuk.Jedi_Pimp schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:30:
[...]
Wees tevreden met een mooie run en neem wat winst. Het is simpelweg onverantwoord om 0 winst te nemen op de weg naar boven.
Stel je hebt een PF waarin je de volgende proporties wilt aanhouden:
BTC 80%
CELR 20%
Stel CELR doet een *4 - dan is CELR 50% plotseling van je PF geworden (bij een gelijke BTC). Lijkt me niet heel wenselijk.
Kortom, zowel vanuit (optimal) portfolio theory als risicomanagement is het verstandig winst te nemen.
/preek
Ik HODL uiteraard m'n overgebleven bescheiden stack.PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:57:
Lastig lastig.
Doelde vooral op het nieuws dat verschillende grote exchanges geen diensten meer aan "vasteland-Chinezen" gaan aanbieden.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
dYdX een decentrale exchange die o.a. futures aanbied heeft ook een +26% gedaan vandaag (hebben onlangs ook een gigantische Uniswap style airdrop gedaan). Lijkt erop dat men in landen waar de regulering steeds strenger wordt; China, VS, maar futures traden wordt ook in Nederland steeds lastiger, uitwijkt naar decentrale exchanges. Toont wat mij betreft wel het belang van decentralisatie op de lange termijn aan.Wiley99 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:48:
[...]
Paar (miljoen?) Chinezen moeten verplicht aan de DeFi
Tip: Rubic, RBC. Russisch team, eerste echte cross-chain dex (BSC, Ethereum & Polygon, more to come).jvel92 schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:02:
[...]
dYdX een decentrale exchange die o.a. futures aanbied heeft ook een +26% gedaan vandaag (hebben onlangs ook een gigantische Uniswap style airdrop gedaan). Lijkt erop dat men in landen waar de regulering steeds strenger wordt; China, VS, maar futures traden wordt ook in Nederland steeds lastiger, uitwijkt naar decentrale exchanges. Toont wat mij betreft wel het belang van decentralisatie op de lange termijn aan.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die laatste was sarcastisch of, brengt de burger geen moedPingo76 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:46:
[...]
Ja dat was even de allochtoon in mijIek ies boitenlander
Pas na mijn post dacht ik "ooh ja het juiste woord is daling
"
Verder denk ik dat een daling van CELR naar 0,08 EUR echt wel realistisch is op dit moment...
St@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:18:
Nouja, een enorme bullflag bij BTC, dus ik verwacht eerder een dikke stijging...
zwembroek schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:18:
Ik heb een buy order gezet voor BTC in de 37k range.
Zolang daar geen enkele onderbouwing in zit, tja...PlanR schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:13:
[...]
Die laatste was sarcastisch of, brengt de burger geen moed
Bull flags lopen doorgaans naar beneden vanaf de pole hè?eldeegee schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:23:
Fluffy gekocht op 36k, aangezien we in euro s praten vandaag. Benieuwd of die Bull flag vorm krijgt..
Deze niet. Deze blijft gewoon binnen poleRay_ schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:28:
[...]
Bull flags lopen doorgaans naar beneden vanaf de pole hè?
Ik heb ff een nieuwe order aangezet.YES schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:31:
Ik heb geen order gezet.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vanmiddag ook ingeslagen. KMD en SKL.Verwijderd schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:51:
Komodo, I am joining you
Een Bartje heeft dezelfde vorm heSt@m schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:18:
Nouja, een enorme bullflag bij BTC, dus ik verwacht eerder een dikke stijging...
Ik heb hopium gerookt vanmiddagSahara schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:13:
[...]
Een Bartje heeft dezelfde vorm heZou niet de eerste keer zijn dat ie plotseling om de hoek komt
Zero.
100%, zij doen een DEX (mobiele app, desktop versie werkend in alpha) er zo even bij als zijproject vergeleken met one trick pony projectjes.Pelox schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:29:
Zat even naar de koers van die varaan te kijken en heb er ook een klein zakje van gekocht.
Dikke tech sowieso.
BTC $37.786,Jedi_Pimp schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:24:
Waar staan jullie buy orders vannacht?
Ik zit te denken aan:
BTC
41600 (20%)
41200 (20%)
40500 (30%)
40200 (30%)
DOT
29 (20%)
28.5 (30%)
28 (50%)
BNB
340 (20%)
345 (20%)
335 (60%)
:fill(white):strip_exif()/f/image/HcNuS6ABSRLpJH6rUfyAEIjC.png?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 26-09-2021 19:52 ]
MrMrq schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:42:
Op momenten van onzekerheid pak ik graag terug op de boeren-wijsheden van mijn vader. Dus heb even de almanak er bij gepakt, voor jullie.
Groeit in september nog steeds de selderij,
sterker nog, procentueel de BTC voorbij,
dan is’t eind van ‘t altseizoen toch bangelijk dichtbij.
Neemt gij gene winst tezijnertijd,
Weest dan op verliezen voorbereid.
Wat @Jedi_Pimp zegt, dus…
Je bedoelt respectievelijk bitstamp, coinbase pro, en bitfinex? Volgens mij stikt het overal van de noobs... Smart money zal relatief vaker iceberg order gebruiken.anti elppa schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:57:
[...]
meestal stamp, gdax en finex.
Binance, bybit, bitmex enz neem ik niet mee. Stikt daar van de noobs, dus die orderboeken zijn een stuk minder relevant.
En iceberg is wel irritant, kan helaas op de meeste exchanges, al is die optie vaak alleen voor de echt dikke whales
https://opensea.io/seaart
Nog een China fud persbericht en Bart is compleet.twain4me schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:50:
en anders gewoon een bartje.. waar het tot nu toe wel alle eigenschappen van heeft.
Inderdaad, jammer voor een paar van m'n shitcoins die door de BNB denominatie meegesleurd worden in waarde.HollovVpo1nt schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:12:
Bnb heeft 't moeilijk zeg
Ik zou de verklaring vooral zoeken in hoe BTC nu gaat... Die doet niks, en de alts die niet actief gepumpt worden doen ook niks.Jedi_Pimp schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:15:
[...]
Inderdaad, jammer voor een paar van m'n shitcoins die door de BNB denominatie meegesleurd worden in waarde.
Ik heb het idee dat het kan komen door Chinezen die massaal van Binance zijn gegaan door het nieuws, maarja, dat ben ik die een verklaring probeert te zoeken.
Jullie zijn op de hoogte dat Komodo een Chinees smart contact platform is?Pelox schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:29:
Zat even naar de koers van die varaan te kijken en heb er ook een klein zakje van gekocht.
Dikke tech sowieso.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 26-09-2021 20:21 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 70% gewijzigd door anandus op 26-09-2021 20:20 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
BNB doet het relatief slecht vergeleken met andere alts. Inderdaad is de BTC.D weer gestegen maar dit is wel heel matig.vickypollard schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:18:
[...]
Ik zou de verklaring vooral zoeken in hoe BTC nu gaat... Die doet niks, en de alts die niet actief gepumpt worden doen ook niks.
Verhalen op je kinderen en zakgeld inhouden.anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:19:
Poeh, flinke pump & dump op CVP geweest.
Natuurlijk net toen ik paar uur niet op zat te letten (want lekker weer, kinderen, buiten, avondeten, etc).
Nu heeft een van mijn botjes een zak gekocht die nu op -50% staat
[ Voor 33% gewijzigd door Jedi_Pimp op 26-09-2021 20:23 ]
Ik zou hem ontslaan als ik jou was.anandus schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:19:
Nu heeft een van mijn botjes een zak gekocht die nu op -50% staat
Gelukkig is crypto niet logisch dat scheelt. Bij mij gaat het echt om de waarde van een tank benzine, dus geen gekke risico's.Mooody schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:18:
[...]
Jullie zijn op de hoogte dat Komodo een Chinees smart contact platform is?
1. Smart contract platforms zijn er al teveel, vandaag wellicht de matige prijsactie
2. Er is nog geen kloten gebouwd op Komodo voor zover ik weet
3. China
4. Kleine kans op echte hype, omdat 1,2 en 3, maar ook omdat het een relatief "oud" project is dat zijn hype al heeft gehad destijds.
Ik loop er even met een grote boog omheenNeemt niet weg dat je wellicht een mooie rit kan gaan maken, maar logisch is het niet imo.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq