[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.791 views

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:27:
[...]

haha, een kasteel lijkt me echt hoogst oncomfortabel. En ik zou eigenlijk ook best graag een nieuwbouwhuis hebben, maar ik weiger plafonds on de drie meter 20, en daar ben ik verre van alleen in, waardoor dingen als jaren '30-huizen populair zijn. Dat slaat toch nergens op, dat mensen liever een huis van 100 jaar geleden hebben omdat daarna alles een stom soort blokkendoos is geworden. Architecten zijn echt walgelijk volk.

Trouwens, ik woon wel in een huis dat ontworpen is door een architect die de gouden medaille voor architectuur heeft gewonnen op de olympisch spelen, dus daar heb je dan toch nog een stukje historie.
Helemaal mee eens. Hoge plafonds hebben iets magisch.

https://opensea.io/seaart

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:28

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11-2025
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:33:
42k wordt zo weer getest, echter denk ik dat we de 40k gaan zien.....
mogelijk 37.5K

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
China print meer fud dan de US dollars kan bijprinten.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 24-09-2021 12:36 ]

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
kans is erg klein imo. Maargoed, mocht het gebeuren dan gaat er een enorme berg extra fiat in

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:30:
[...]

Ik zie het nu ook voor het eerst, excuses. Betekent dit dat geen enkele Nederlander de komende 89 dagen (in ieder geval) niet meer met futures mag werken op Binance?
Kan gewoon prima verder op KuCoin, Bittrex, Bybit of FTX.

Als ik de stats moet geloven heeft Binance wel een redelijk volume in posities, hoeveel daarvan Nederlanders waren zal denk ik wel meevallen.

Maar wel irritant, al zal ik bergen geld overhouden nu :+

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Uncle_Charles schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:25:
[...]

Ow, sorry. Moest eerst nog even uitloggen op mn @Verwijderd account
Dank je, dit bewijst dat ik niet jij bent!

Ik gebruik namelijk altijd een punt aan het eind van mijn zin

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Mooody schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:37:
[...]

Uhuuuuu :)

irony > *

• Mooody

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

anti elppa schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:36:
[...]

kans is erg klein imo. Maargoed, mocht het gebeuren dan gaat er een enorme berg extra fiat in
Hier ook. Oh wacht, nee niet. Heb ik namelijk niet :+

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:30:
[...]

Ik zie het nu ook voor het eerst, excuses. Betekent dit dat geen enkele Nederlander de komende 89 dagen (in ieder geval) niet meer met futures mag werken op Binance?
Ik probeerde te zeggen dat het soms makkelijker is om de zoek functie ff te gebruiken bovenaan de pagina. Veel van dit soort dingen worden vaak gevraagd of geplaatst en als je dan info zoekt heb je het binnen een minuut tops.

De regels van deze wijziging weet ik niet omdat ik de mails gelijk deleted heb en niet naar de inhoud van de posts hieromtrent heb gekeken omdat het voor mij niet relevant is. Ik trade niet met futures en kan dus geen antwoord op je vraag geven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:37:
[...]

Dank je, dit bewijst dat ik niet jij bent!

......... Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En wij dan nog steeds wij was..................

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
Maar we hebben met zijn allen wel weer een lekker productieve werkdag voor de baas _O-

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:40:
[...]

......... Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En wij dan nog steeds wij was..................
Ja en als jij bij mij weggaahaat ga ik met je meeheee.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:35:

nothing stops this train

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:36:
[...]

Bounce 50MA op de weekly?

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Nou vooruit klein flufje FIL omdat het zo'n vieze dikke geitenbende is 🐐

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:40:
Maar we hebben met zijn allen wel weer een lekker productieve werkdag voor de baas _O-
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/IwAZ6dvvvaTtdI8SD5/giphy.gif

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:40:
Werken naar inkomsten.
Moet die gluiperd maar eens wat meer schuiven :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:35:
Ik heb het even gemist maar het is toch altijd al verboden geweest in China ? alleen het bezit ervan mag wel.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Hoe sneller China uit de crypto gaat hoe beter

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Kan best zijn dat dit de laatste stuip naar beneden is, wat ik al in meerdere TA's terug zie komen, voordat we straks als een idioot omhoog knallen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
lighting_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:48:
Hoe sneller China uit de crypto gaat hoe beter
ja ik roep dat al jaren. Weg ermee. Is ook wel hardnekkig. Gelukkig is de impact vele malen kleiner dan vroeger

[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 24-09-2021 12:50 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zolang bitcoin tussen de 40.5k en 43k blijft stuiteren speelt ie in de marge van de bull market support band. Dus dan is het een succesvolle test om in oktober/november en verder los te gaan richting hogere prijzen.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
sjorremans schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:48:
Kan best zijn dat dit de laatste stuip naar beneden is, wat ik al in meerdere TA's terug zie komen, voordat we straks als een idioot omhoog knallen :+
Thanks...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sevrGRjMlmpQvE0YiAvyT2nUdxE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0OlTp2hbaCkGkD1nWsl1Dcho.png?f=user_large

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:50:
Zolang bitcoin tussen de 40.5k en 43k blijft stuiteren speelt ie in de marge van de bull market support band. Dus dan is het een succesvolle test om in oktober/november en verder los te gaan richting hogere prijzen.
Daar istie weer: de support band!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqMrNc-mZLRhJBblfXl2uUkMpFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvNzCAQmN2NVuPbJJcUtJttI.jpg?f=fotoalbum_large

Hahaha

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:27:
[...]

heeft geen fuck met TA te maken. En dus is de voorspelling van Taro in die zin waardeloos. Dat dat nieuws uit china toevallig exact gelijkt valt is volledig random
Wel mooi om te zien dat de range waarmee ik rekening hield, en die ik hier noemde, ook de range is geweest waar Bitcoin op af is geketst, namelijk de 1D MA7:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWpu7XNvhpaNbOBTF2pJBu2cvPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RxBtTL4vJC8dGgq7HzM27AI9.png?f=fotoalbum_large

Of dit dan wel of niet weer door nieuws komt, of dat dat alleen de accelerator is geweest, daar hebben we het de afgelopen periode al regelmatig in het NK topic over gehad en dat valt helaas niet met 100% zekerheid te zeggen. Er spelen teveel verschillende invloeden en omstandigheden mee, met daarnaast miljoenen individuen die los van bots ook handmatig aan de knoppen zitten.

Uiteindelijk maakt het mij allemaal weinig uit waardoor het komt, als de koers maar de beweging maakt waar ik op anticipeer. Durven we in te kopen rond 39.8-40.8k? :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:41
Buy the dip or wait for the second dip? :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11-2025
Hoe gaat het in El Salvador?

• Pelox
Joosie200 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Khaelos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:52:
Buy the dip or wait for the second dip? :+
Buy at every dip :+

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:16

St@m

@ Your Service

Taro schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:52:
[...]

Uiteindelijk maakt het mij allemaal weinig uit waardoor het komt, als de koers maar de beweging maakt waar ik op anticipeer. Durven we in te kopen rond 39.8-40.8k? :)
Ja.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:51:
[...]

Daar istie weer: de support band!

[Afbeelding]

Hahaha
Met hun bekende lyrics ala limerick
Bitcoin is de cryptokoning
Die stuitert nu op en neer
100k EOY is de beloning
Voor je het weet zit je in de beer
Jalalalalala jalalalalala

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
jvel92 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:35:
[...]

Hoe vaak kan China crypto nog verbieden? :+
1 keer, maar dan echt :+

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 19:10
Weer ingestapt in Sol en Eth, geen idee of dit de bodem is

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

Is het weer zover? Ik kijk effe niet en hoppa, rekt.

Gelukkig had ik een paar absurd lage kooporders klaarstaan. Nog eentje te gaan, down please

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
@Pingo76 Je wordt echt letterlijk op je wenken bediend (alleen met andere BTC ranges)

Als dat zo doorgaat heeft Pingo met 3 jaar een dikke Villa met Bentley en werkt ze slechts een paar uurtje per week om zichzef bezig te houden :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• anti elppa
[...]

Wel mooi om te zien dat de range waarmee ik rekening hield, en die ik hier noemde, ook de range is geweest waar Bitcoin op af is geketst, namelijk de 1D MA7:
[Afbeelding]

Of dit dan wel of niet weer door nieuws komt, of dat dat alleen de accelerator is geweest, daar hebben we het de afgelopen periode al regelmatig in het NK topic over gehad en dat valt helaas niet met 100% zekerheid te zeggen. Er spelen teveel verschillende invloeden en omstandigheden mee, met daarnaast miljoenen individuen die los van bots ook handmatig aan de knoppen zitten.

met dit soort meer scherpe dalingen (maar ook bij stijgingen) neig ik veel meer naar invloeden van buitenaf als oorzaak. Bij TA gaat het een stuk subtieler. Maar eens, je weet het niet, sowieso niet 100% zeker.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 16:02
Slecht moment voor ING om storing te hebben…

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
[...]

[Afbeelding]

Ik heb mijn laatste BTC long gesloten op 45200 :)

En ja, ik ga flink bijkopen als we 40.8k succesvol hertesten.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• enomiss
sjorremans schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:48:
Dat is dus wat ik al een tijdje groep. Deze week of in oktober moet het gebeuren...

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:59

HollovVpo1nt

I like gadgets

BTFD schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:16:
[...]

Korting op jouw verjaardag, wat wil je nog meer?! Maar toch gefeliciteerd >:)
Hahaha thnx man. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt idd 😂

• twain4me
  • Nu online

twain4me

D_Jeff schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:59:
@Pingo76 Je wordt echt letterlijk op je wenken bediend (alleen met andere BTC ranges)

Als dat zo doorgaat heeft Pingo met 3 jaar een dikke Villa met Bentley en werkt ze slechts een paar uurtje per week om zichzef bezig te houden :+
Beetje hier posten, beetje trollen, heerlijk toch, mooie toekomst voor de paraplu mevrouw

• Pingo76
D_Jeff schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:59:

Zodra ETH en BTC onder mijn instapbedragen zit, stop ik er weer fluffies bij :P

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Die volatiliteit raakt aardig gewend, opeens voelt ETH op 2800 niet eens zo dramatisch, even geleden nog blij met een stijging van 3900 naar 4000.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heb niet zo ver teruggelezen, maar is de post: "dit is gewoon gerommel in de marge" alweer langsgekomen?

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:00:
[...]

met dit soort meer scherpe dalingen (maar ook bij stijgingen) neig ik veel meer naar invloeden van buitenaf als oorzaak. Bij TA gaat het een stuk subtieler. Maar eens, je weet het niet, sowieso niet 100% zeker.
Uiteindelijk is het een spelletje van de ene MA naar de volgende. Fail hier, bounce daar. Zo is het elke keer wel een andere MA die support is...

Wellicht zou je kunnen stellen dat hoe degelijker de FUD, des te meer kans om door een langdurige MA te vallen... En tussendoor zijn het al die andere MA's afhankelijk van sentiment...

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 24-09-2021 13:06 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:05:
[...]

Uiteindelijk is het een spelletje van de ene MA naar de volgende. Fail hier, bounce daar. Zo is het elke keer wel een andere MA die support is...

Wellicht zou je kunnen stellen dat hoe degelijker de FUD, des te meer kans om door een langdurige MA te vallen...
MA :')

Stik d'r maar in, ga maar lekker naar de 0,05 met je Ravenkutcoin.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Steefmeister schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:00:
Slecht moment voor ING om storing te hebben…
daarom nooit je geld op de bank laten staan :+

nothing stops this train

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:04:
Heb niet zo ver teruggelezen, maar is de post: "dit is gewoon gerommel in de marge" alweer langsgekomen?
Speelterrein van de weektraders momenteel - check.
Voor de Longtermers: HODL & Chill

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• enomiss
JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:06:
[...]

MA :')

Stik d'r maar in, ga maar lekker naar de 0,05 met je Ravenkutcoin.
Mis ik iets?

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zNTNXQR0r3yy42e32NWDnx0hQo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kagj1vB22Lk5q4fXKFY6q5q7.jpg?f=user_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

Haha, ik hoopte dat Ravencoin weer naar 0,15 ging ofzo, maar heb de hoop opgegeven.

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Het lijkt er op dat mijn PF voor het eerst sinds Mei in de min gaat. HODL en evt wat koopjes jagen.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• anti elppa
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:05:
[...]

Wellicht zou je kunnen stellen dat hoe degelijker de FUD, des te meer kans om door een langdurige MA te vallen... En tussendoor zijn het al die andere MA's afhankelijk van sentiment...
absoluut niet eens, MA is maar 1 van de vele indicators waar je naar kan kijken. Als het alleen maar om MA's ging had iedereen een lambo

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:08:
[...]

Haha, ik hoopte dat Ravencoin weer naar 0,15 ging ofzo, maar heb de hoop opgegeven.
Bij dit soort coins heb ik geleerd dat je het op een bepaald moment van je af moet laten glijden, zoals FTM, DOGE, FTM, SafeMoon etc.

• enomiss
UniMatrix schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:09:
Het lijkt er op dat mijn PF voor het eerst sinds Mei in de min gaat. HODL en evt wat koopjes jagen.
Ik houd me al lang niet meer bezig met plus of min. Ik heb gewoon een dynamisch vermogen ter beschikking. Daarnaast genoeg fiat om RL onkosten op te vangen zoals een nieuwe auto plus andere zooi.

• JDx

JDx

Ben ik ^

merauder schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:11:
[...]

Bij dit soort coins heb ik geleerd dat je het op een bepaald moment van je af moet laten glijden, zoals FTM, DOGE, FTM, SafeMoon etc.
Dit soort? RVN is de meest geminede coin voor LHR kaarten.

Heb het ook niet, mine het alleen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:18

knakworst

Get more sats!

https://www.bbc.com/news/technology-25233224

On 28 November, the value of one bitcoin surpassed $1,000 for the first time.

The swift rise in value led Mr Greenspan to say the exchange rate for the virtual currency was "unsustainably high" in an interview with Bloomberg.

"It's a bubble", he said, going on to question the financial value people had pinned on bitcoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITlcGB-ehu5dpq7sYdL-HHqfn84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4K3hf7uJec1OvqrQlCWklcbD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 24-09-2021 13:15 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

merauder schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:11:
[...]

Ik heb dat altijd met SafeMoonCum. Gewoon van je af laten glijden is meestal het beste.

Verwijderd

hmm vanavond pizza, jullie weten dewelke

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2021 13:14 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Iemand Bitcoin al gecheckt vandaag trouwens??

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:11:
[...]

absoluut niet eens, MA is maar 1 van de vele indicators waar je naar kan kijken. Als het alleen maar om MA's ging had iedereen een lambo
Mijn stelling was niet dat het enkel om MA's draait. Het was eerder een reactie op Taro om MA's in perspectief te zien. Eerder zei jij (volgens mij) dat je heilig gelooft in de 21MA... Uiteindelijk is alle TA ondergeschikt aan RL impact zoals Twitter tips en China FUD. TA is gewoon self fulfilling zolang genoeg mensen en YouTubers hetzelfde schreeuwen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Laat dat geld nog meer even bij de ING staan @Steefmeister

• twain4me
  • Nu online

twain4me

JDx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:04:
Dit is gewoon gerommel in de marge.

• UniMatrix
enomiss schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:12:
[...]

Ik houd me al lang niet meer bezig met plus of min. Ik heb gewoon een dynamisch vermogen ter beschikking. Daarnaast genoeg fiat om RL onkosten op te vangen zoals een nieuwe auto plus andere zooi.
Uiteraard, same.

Maar pas eind Maart begonnen en bij de crash van Mei was ik 'REKT', Juni, Juli, Augustus (laag) blijven bijkopen en nu is het leuk om te zien dat het PFje pas veel later in de min duikt. Voornamelijk ETH en ADA wat het overeind houdt.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mijn eerste kooporder is nog niet gehit. Bijna, dus nog ff zakken aub ;)

Tomorrow is not today!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik zie lichtpuntjes, op een dag dat alles rood is zijn de aandeeltjes RDS groen.

Verwijderd

Rose gaat lekker van 20 cent naar 14. Lekker wat ingekocht.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Maar goed, wel even de gaten houden, als ie niet onder de 39K gaat heb ik nog wat USDC.

Bounce op 40,5?

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:16:
Rose gaat lekker van 20 cent naar 14. Lekker wat ingekocht.
Waar ga je al die flessen laten?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Mooody schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:17:
[...]

Waar ga je al die flessen laten?
Afbeeldingslocatie: https://files.explosm.net/comics/Rob/winebottles.png?t=A971EE

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06-2025
Misschien is de vraag al gesteld maar heeft het crypto verbod in China nog consequenties voor Binance?

• Pelox
Bijna kinderbijslag.. Kunnen we weer eten.

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
40.8 (eerste witte lijn) en 40.2 (tweede witte lijn) zijn prachtige support levels. Daarna een lage 38 en 37 respectievelijk. Gaan we denk ik niet aan.

Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/snapshots/p/po4D8sIE.png

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Paniek overal, haha kan wel merken dat men dit niet vaak genoeg heeft meegemaakt :D

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:19:
Of een long openen

• Pelox
Waarschijnlijk dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlS0Snuo18L-LtJ-NKj8BhVxD3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/doAWCYWYTd0kUg2kHTL1OSht.jpg?f=user_large

ps.
Op dit soort rektdagen, heb ik altijd erg veel lol met de memes! Is haast nog leuker dan een pf dik in het groen! Crypto is zo leuk he! :Y

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 24-09-2021 13:28 ]

Zero.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:23:
Paniek overal, haha kan wel merken dat men dit niet vaak genoeg heeft meegemaakt :D
Waar zie jij paniek?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

Hebben we het al over CELR gehad? +8% die gekke munt

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• enomiss

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Wanneer ga ik nu eens naar mn gevoel luisteren?! Nu weer te laat om in fiat te gaan.

• Pingo76
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:23:
Mij hoor je niet klagen heur :9

• UniMatrix
resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:26:
CELR en Tesos up :o

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
resusaapje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:26:
Oh yes 🙌

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:16

St@m

@ Your Service

Hop, en weer ingestapt. Had verwacht dat de 40.7 iets langer zou duren, dus ik was een broodje eten :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Buy order ingesteld....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:19:
Goeie! Teveel buffer aangehouden. All in.

• thierry1982
De klaptyfus zijn we zover gezakt…

• enomiss
roflexx schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:27:
Wanneer ga ik nu eens naar mn gevoel luisteren?! Nu weer te laat om in fiat te gaan.
Van gedachten naar gevoel

Verwijderd

Net voor 10k in solana ingestapt, tot over 1 maand!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:32:
Iets met boormachines.

• Pingo76
Als BTC nou ff onder mijn instapbedrag gaat (34651 EURO) :9

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Zie je wel bij de voedselbank...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Ah joh Xi wilde gewoon ff goedkoop inkopen. Niks aan het handje.

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
ik ben blij dat de chinezen nog steeds mogen investeren in Evergrande maar niet in bitcoin stelletje idioten

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Durven we in te kopen rond 39.8-40.8k? :)
40.8k ik heb het gedurfd... en nu :9

UberLurker Departement #GG.

• thierry1982
Oh gast. Waarom?
Pagina: 1 ... 59 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!