[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.632 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:29

Darrell

Fiat moonboy

Het ziet er goed uit. Is Hawaii al wakker? Die kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:20
St@m schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:07:
Lekker hoor, hoe hoger we gaan, hoe harder we zo weer naar beneden klappen als de Australiers wakker worden.
Pas op hoor, daarna worden ook de maori's nog wakker. Je wilt niet weten wat die aan reserves in hun kano's hebben liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
YES schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:53:
[...]

Ja en dat soort trucjes is mij inmiddels iets te vaak mislukt waardoor ik er maar voor gekozen heb de boel vast te zetten.
In het begin is mij dat ook wel eens mislukt, dan koop je er helaas minder voor terug en zit je voor niks te staken. Maar soms heb je van die duidelijke dips (zoals recent) waarbij je weet dat alles wel even doorzakt. Als je merkt dat Bitcoin alles mee trekt is het vrij risicoloos om een altcoin te verkopen en lager terug te kopen. Ik ben er wel bescheidener in geworden. Ik probeer geen bodem te pakken, zodra het eerste signaal er is dat de dip wel eens voorbij kan zijn koop ik terug en zet ik het direct weer in staking. Dat doe ik dan ook maar 1x per dag maximaal want ik heb gemerkt dat met elke poging je meer risico gaat nemen en dan gaat het de 2e of 3e keer gegarandeerd mis. En dan heb je die eerste keren alles voor niets gedaan. Door maximaal 1x zoiets per dag te doen blijf je (ik in ieder geval) messcherp.

https://opensea.io/seaart

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:37

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
De verwachting is dat de fed iets gaat zeggen over het afbouwen van het opkopen van obligaties.

waarschijnlijk een ala cardano vooraankondiging van een vooraankondiging.. maar toch, is best groot nieuws voor de financiele markt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Darrell schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:16:
Het ziet er goed uit. Is Hawaii al wakker? Die kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.
Het wachten is op de FED toespraak....... ;)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00

St@m

@ Your Service

Tja, ik zie hier dagelijks de gekste bevolkingsgroepen langskomen, maar volgens mij zijn het de Australiërs die iedere keer dumpen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
jasperz89 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:04:
Ik heb wat KSM in de parachain van altair gestopt via Kraken, alleen eigenlijk weinig idee wat ik nu gedaan heb. Wanneer krijg ik die rewards? en m'n KSM staat +- een jaar vast toch?
Je hebt altair gesponsord met je KSM. De founders van altair worden nu ultra rijk. Over 1 jaar krijg je een nft als bedankje.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pingo76 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:41:
[...]

Jij gaat al om half vier aan de borrel :P
Yep dan begint het. Tot een uur of 2 am :9B

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:19
Skrunsies schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:20:
[...]

Yep dan begint het. Tot een uur of 2 am :9B
Straks als we allemaal multimiljardair zijn begint de borrel al bij het ontbijt met een flesje bubbels.

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:21
Pelox schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:20:
[...]

Je hebt altair gesponsord met je KSM. De founders van altair worden nu ultra rijk. Over 1 jaar krijg je een nft als bedankje.
Haha en die estimated 400 altair per KSM? Hoe krijg je die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

RaptorXS schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:19:
[...]

Het wachten is op de FED toespraak....... ;)
lol.. ik ben een keer niet spuit11
Maar, crypto is volwassen en dikke tech, heeft helemaal niets te maken met de beurs toch ;)?

• Pelox
jasperz89 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:21:
[...]

Haha en die estimated 400 altair per KSM? Hoe krijg je die
Die schenken ze aan de voedselbank... maar dat heb ik al vaker gehoord.

Zero.

• enomiss
Fuck herinner me net dat Bento Box event. Even checken vanavond.

• RaptorXS
twain4me schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:22:
[...]

lol.. ik ben een keer niet spuit11
Maar, crypto is volwassen en dikke tech, heeft helemaal niets te maken met de beurs toch ;)?
Bitcoin break: prijs Bitcoin & crypto weer lager. Dit is de reden, dit ging mis
De onzekerheid en onrust werd nog verder gevoed door SEC-voorzitter Gensler. In een interview met de Washington Post maakte hij een historische vergelijking om uit te leggen dat er een grote kans is dat (veel) cryptomunten niet al te lang bestaan. Daarom pleit hij tot verdwijning ‘in de tussentijd’ voor fikse regelgeving. Ook blijkt hij alles behalve fan van stable coins.

Bron: https://www.want.nl/bitco...is-de-reden-dit-ging-mis/

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:28:
Fuck herinner me net dat Bento Box event. Even checken vanavond.
Bento Box voor Calamari? Dat gaat niet door - geen IDO

• enomiss
forzaracing schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:34:
[...]

Bento Box voor Calamari? Dat gaat niet door - geen IDO
Wat heb ik gemist?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Gaat de stijging nu niet weer te snel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Zit weer wat beweging in dat akelige misselijke rotmuntje. Is er nieuws? Gaan we lambo's bestellen? Oh 40k..

• enomiss
Het leuke van crypto is dat je geen multimiljonair hoeft te zijn. Het gevoel dat je het elke dag kan worden is al de helft van het genot. Hoop doet leven zegt men. :)

• jasperz89
Maar even zonder gekkigheid, kan iemand mij wat meer uitleggen. Ik begrijp wel wat ik doe met ksm in een parachain stoppen, maar hoe krijg ik bij een winnende auction die rewards? In dit geval die +-400 altair per ksm, als het een winner is natuurlijk.

• forzaracing
YouTube: Calamari Community Update

Community was erg verdeeld over een IDO - ze hadden stemming georganiseerd en die bleek 50/50 - tot dat bots de overhand namen.

Men heeft IDO voorlopig uitgesteld

• enomiss
jasperz89 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:40:
Maar even zonder gekkigheid, kan iemand mij wat meer uitleggen. Ik begrijp wel wat ik doe met ksm in een parachain stoppen, maar hoe krijg ik bij een winnende auction die rewards? In dit geval die +-400 altair per ksm, als het een winner is natuurlijk.
In je wallet. Magic.

• twain4me

twain4me

enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:39:
Het leuke van crypto is dat je geen multimiljonair hoeft te zijn. Het gevoel dat je het elke dag kan worden is al de helft van het genot. Hoop doet leven zegt men. :)
hopen is niet echt de beste financiele strategie ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6qthoRErHR8bwnrH9hj44vwXT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eTrcwhDIC7xQ4a27bnrxt224.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/j2XX89N_YY0AAAAC/allemaal-de-schuld-van-de-rabobank-schuld-van-de-rabobank.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• jasperz89
Gewoon in m’n kraken wallet? Aangezien ik verder niets heb hoeven doorgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
forzaracing schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:41:
[...]

YouTube: Calamari Community Update

Community was erg verdeeld over een IDO - ze hadden stemming georganiseerd en die bleek 50/50 - tot dat bots de overhand namen.

Men heeft IDO voorlopig uitgesteld
Thx. Verstandig. Altcoin prijsvorming kun je beter doen wanneer Bitcoin niet in een onzekere fase zit, nog beter in een altseizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
AlterBridge schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:26:
[...]
Hoor ik eens iemand over Zilliqa! Ik heb nog altijd een flufje uit mei op -40% en krijg niet eens staking rewards oid :'(
De flufjes Zilliqa krijg ik van m'n ETH miner. Ik ga ze niet actief kopen. :P
Durf het bijna niet te zeggen hier maar heb zojuist CELR ingeruild voor AVAX.

[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 22-09-2021 18:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61w4u0w498LVqMR6dah3wfTgpTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/30ngzK3q1PnTu854ZeXwxHHq.jpg?f=fotoalbum_large

Duidelijk te zien dat de laatste dip weer pure panic sell was van "jonge coins". Dit zijn géén whales die massaal uitstappen. Zo spannend is het allemaal niet, ikzelf verwacht ook dat we rustig door stijgen. China nieuws even afwachten en we pakken de draad weer op. Vasthouden die rotzooi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
roflexx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:37:
Gaat de stijging nu niet weer te snel?
Nee hoor, dat noemen we organische groei hier. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
eldeegee schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:48:
[Afbeelding]

Duidelijk te zien dat de laatste dip weer pure panic sell was van "jonge coins". Dit zijn géén whales die massaal uitstappen. Zo spannend is het allemaal niet, ikzelf verwacht ook dat we rustig door stijgen. China nieuws even afwachten en we pakken de draad weer op. Vasthouden die rotzooi !
Fucking millennials

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
[Afbeelding]

Sterker nog, ik denk dat de whales BTC gisteravond vakkundig door de 40k hebben gedrukt om wat stoplosses af te laten gaan en zelf lekker in te slaan. We stonden wel heel snel weer op 42k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Maar even over de inhoud van de post.. wow, moeten ze hier niet durven doen. Ik trek per direct alles weg.

Zero.

• eldeegee
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:51:
[...]

Sterker nog, ik denk dat de whales BTC gisteravond vakkundig door de 40k hebben gedrukt om wat stoplosses af te laten gaan en zelf lekker in te slaan. We stonden wel heel snel weer op 42k.
Gaat nu ook weer vreemd snel. Dit zijn inderdaad geen kruimeldieven die de prijs zo snel doen bouncen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Pelox schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:51:
[...]

Maar even over de inhoud van de post.. wow, moeten ze hier niet durven doen. Ik trek per direct alles weg.
Ja, heel triest. Het resultaat van de bizarre Europese KYC/AMLD5 wetgeving. Banken worden gedwongen om politie-agent te spelen en daarbij zijn alle middelen geoorloofd.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:51:
[...]

Zeker weten afgesproken aan de ronde whales tafel onder het genot van een garnalencoctailtje.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Als dat accumuleren van bitcoin zo door blijft gaan is er helemaal niet zoveel meer nodig om hem naar de maan te pompen.

Hodl.

• twain4me

twain4me

Pelox schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:51:
[...]

zal wel meer aan de hand zijn. anders hingen ze hier ook wel aan de telefoon. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Via een omleiding kwam ik door een straatje waar ik nooit kom, staat daar in een redelijk normale straat een gele Aventador voor de deur, enige wat ik kon denken is dit topic :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• enomiss
eldeegee schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:53:
[...]

Gaat nu ook weer vreemd snel. Dit zijn inderdaad geen kruimeldieven die de prijs zo snel doen bouncen.
Dat moet ook. Bitcoin werd belachelijk gesquized. Nu heb je kans dat het heel snel omhoog gaat. Alles loopt volgens plan. 👍

• roflexx
Celr blijft nog beetje achter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:58:
Via een omleiding kwam ik door een straatje waar ik nooit kom, staat daar in een redelijk normale straat een gele Aventador voor de deur, enige wat ik kon denken is dit topic :+
Ik woon in een redelijk normale straat, het komt allemaal wel heel dichtbij zo :o

• StevenzeN
JDx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:58:
Deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbf-651L_B0LQuP5qH5KuivxbXk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r1a1n6lEwhrU9hlAHr8AYzVW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Yes.

Reed in een hele stoet met omgeleide auto's dus kon kenteken niet goed zien, maar zeker die met dat rare logo erop. Poeh hee, 6 ton. 8)7

In plaats van inspiratie denk ik dan, ik hou wel op :')

[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 22-09-2021 19:03 ]

• Pelox
twain4me schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:56:
[...]

zal wel meer aan de hand zijn. anders hingen ze hier ook wel aan de telefoon. ;)
Ik heb veel crypto uitbetaald via de binance card, maar ook een paar keer via de bank. Dit bleef altijd onder een bepaalde waarde in euro's. Ik denk dat ze pas bij een bedrag, zeg boven de 25k euro, gaan checken of zo.

Zero.

• StevenzeN
JDx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:01:
[...]

Yes.

Reed in een hele stoet met omgeleide auto's dus kon kenteken niet goed zien, maar zeker die met dat rare logo erop.

Gast heeft tyfusveel knaken maar moet toch één of andere cursus aanbieden. Ik geloof er niet zo in, wel mooie auto.

Wel leuk verhaal tho

• forzaracing
Iemand een idee wat FED straks moet zeggen dat de markt het positief interpreteert? Weet de markt zelf eigenlijk wel wat men wilt horen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

StevenzeN schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:03:
[...]

[YouTube: Hoe ik miljoenen vermogen heb opgebouwd. Van gamebedrijf naar vastgoed, aandelen, crypto en TMC.]

Gast heeft tyfusveel knaken maar moet toch één of andere cursus aanbieden. Ik geloof er niet zo in, wel mooie auto.

Wel leuk verhaal tho
Ah verklaart een hoop, een van de succesvolste jonge ondernemers in de regio denk ik. Goed bezig.

• RaptorXS
Jedi_Pimp schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:54:
[...]

Ja, heel triest. Het resultaat van de bizarre Europese KYC/AMLD5 wetgeving. Banken worden gedwongen om politie-agent te spelen en daarbij zijn alle middelen geoorloofd.
Tsja, dat is waar.
Maar uit eigen werken heb ik in al die jaren maar eenmaal tel. kontakt gehad met de ING.
Want ze hadden een Bunq betaling geblokkeerd omdat het nummer bij hun niet bekend was.
Ik had namelijk weer eens een nieuwe rekening geopend bij een broker.
Ik heb ze uitgelegd wat het geval was, en heb ze gelijk duidelijk gemaakt dat ik crypto's bezit.
Ook dat ik gebruik maak van een vpn service want dat wordt aangeraden toch voor je veiligheid?

Sinds die tijd geen probleem meer , ook niet met grotere flufjes schuiven. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
eldeegee schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:53:
[...]

Onderschat het effect van fomo door heel veel verschillende individuen niet... En na iedere grote daling volgt altijd een (tijdelijke) opleving van de koers. Grote kans dat binnen afzienbare tijd de lows opnieuw worden getest.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

Zijn er op binance momenteel trading fees als je met BUSD trade?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:07:
[...]

Onderschat het effect van fomo door heel veel verschillende individuen niet... En na iedere grote daling volgt altijd een (tijdelijke) opleving van de koers. Grote kans dat binnen afzienbare tijd de lows opnieuw worden getest.
Ik denk nu altijd dat mensen gaan denken en zeggen "oh volgens mij gaat het weer omhoog jongens". Ik vertrouw het voor geen meter.

• twain4me

twain4me

forzaracing schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:05:
Iemand een idee wat FED straks moet zeggen dat de markt het positief interpreteert? Weet de markt zelf eigenlijk wel wat men wilt horen?
zeker daarom lekken ze eerst dat ze gaan waarcshuwen voor ingrijpen.. dan waarschuwen ze voor ingrijpen.. dan gaan ze pas ingrijpen en pas na een jaar gaat de rente omhoog. (waar ze ook nog over gaan waarschuwen) zo komt het langzaam de markt in en is de kans kleiner dat het heel erg negatief wordt opgenomen. Dus zolang ze niet toch zeggen dat ze vanaf vandaag gaan stoppen met opkopen van de obligaties is het eigenlijk prima voor het grootste deel van de markt.

• twain4me

twain4me

Taro schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:07:
[...]

Heb jij nog SOL gekocht? als ik mij niet vergis heeft het ook jouw buybox geraakt.. hier had ik een laddertje staan wat netjes is opgegeten.. halve dag later alweer verkocht, Ik ga voor de "snelle" winsten nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Zit er iemand bij een (buitenlandse) bank die pro crypto is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twain4me schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:16:
[...]

Heb jij nog SOL gekocht? als ik mij niet vergis heeft het ook jouw buybox geraakt.. hier had ik een laddertje staan wat netjes is opgegeten.. halve dag later alweer verkocht, Ik ga voor de "snelle" winsten nu.
Nee, had ik volgens mij ook in het andere topic al gemeld, heb toen besloten de buy orders weg te halen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:03
Je hoort er niemand eigenlijk over hebben he;
FIL, LINK en PHA...... 3 saaie altjes maar als je kijkt zijn ze "best" stabiel. Ze hebben nog geen pumperino gehad dus kans is aanwezig in de bullrun 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
StevenzeN schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:03:
[...]

[YouTube: Hoe ik miljoenen vermogen heb opgebouwd. Van gamebedrijf naar vastgoed, aandelen, crypto en TMC.]

Wel leuk verhaal tho
Die Vasco zit toch ook achter die XPose shitcoin met z’n vriendjes Boef enzo? Frisse gast. Maar ja knaken zat idd.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:02

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:19:
[...]

In het begin is mij dat ook wel eens mislukt, dan koop je er helaas minder voor terug en zit je voor niks te staken. Maar soms heb je van die duidelijke dips (zoals recent) waarbij je weet dat alles wel even doorzakt. Als je merkt dat Bitcoin alles mee trekt is het vrij risicoloos om een altcoin te verkopen en lager terug te kopen. Ik ben er wel bescheidener in geworden. Ik probeer geen bodem te pakken, zodra het eerste signaal er is dat de dip wel eens voorbij kan zijn koop ik terug en zet ik het direct weer in staking. Dat doe ik dan ook maar 1x per dag maximaal want ik heb gemerkt dat met elke poging je meer risico gaat nemen en dan gaat het de 2e of 3e keer gegarandeerd mis. En dan heb je die eerste keren alles voor niets gedaan. Door maximaal 1x zoiets per dag te doen blijf je (ik in ieder geval) messcherp.
Ik heb in het begin best goed winst gemaakt met trades. Ook tijdens en na de dips in mei ging het vaak goed. Echter heb ik mijn aandacht wat verlegd. Ik heb een dochter gekregen en die geef ik liever aandacht dan de trading schermen. Doordat ik daar minder naar zit te turen gaan trades nu vaker mis. Jouw methode zou best eens kunnen werken voor me maar ik ben voorlopig even klaar met traden, lekker HODL en mijn handelspotje uitbreiden met DCA. Als ik wat meer tijd heb, heb ik dan hopelijk een leuk potje om mee te gaan traden.
Dat ik minder naar de trading schermpjes kijk betekent overigens niet dat ik hier minder post volgens mij 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:16:
Zit er iemand bij een (buitenlandse) bank die pro crypto is?
Revolut. Die heeft ook problemen met compliance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:29:
[...]

Ik heb in het begin best goed winst gemaakt met trades. Ook tijdens en na de dips in mei ging het vaak goed. Echter heb ik mijn aandacht wat verlegd. Ik heb een dochter gekregen en die geef ik liever aandacht dan de trading schermen. Doordat ik daar minder naar zit te turen gaan trades nu vaker mis. Jouw methode zou best eens kunnen werken voor me maar ik ben voorlopig even klaar met traden, lekker HODL en mijn handelspotje uitbreiden met DCA. Als ik wat meer tijd heb, heb ik dan hopelijk een leuk potje om mee te gaan traden.
Dat ik minder naar de trading schermpjes kijk betekent overigens niet dat ik hier minder post volgens mij 8)7
Ik trade ook minder, ivm met nieuw werk. Ik wil eigenlijk binnen een paar jaar naar een 4-daagse werkweek en 1 dag in de week fulltime onderzoeken/investeren/traden/genieten van het leven. Een weekend vind ik echt te kort. Enkele maanden geleden maakte ik meer geld in 1 maand traden dan 1,5 maand salaris. Toen was het wel crazy alt season, maar toch.

• enomiss
knakworst schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:33:
[...]

Revolut. Die heeft ook problemen met compliance.
Tevreden? Je enige 'normale' bank nog?

• enomiss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
https://www.nu.nl/economi...-euro-te-ontwikkelen.html

Nexi heeft een jaar geleden SIA overgenomen dat betalingsverkeer voor een 600 banken in Italie verzorgd. SIA draait op Overledger van Quant Network, waarvoor de token $QNT gebruikt wordt.

Waarschijnlijk niks ..

• Skrunsies
  • Niet online
@Taro vraagje ( of iemand anders die er bij was )

Is het in het verleden altijd of vaak zo geweest dat een bull run werd afgesloten met een blow off top? Je geeft aan dat je het natuurlijk ook niet weet. Maar dat je wel een gevoel hebt dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn. Maar ‘moeten’ we dan niet eerst nog zo’n blow of top hebben.

Misschien een stomme vraag :?

• Skrunsies
  • Niet online
Mooon *O*

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Even een rondje gewandeld en we staan bijna 44K.

[ Voor 74% gewijzigd door Jackson6 op 22-09-2021 20:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:39
Jackson6 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:04:
Even een rondje gewandeld en we staan bijna 44K.
Loop nog eens twee rondjes dan 🤣

• Jackson6
  • Niet online
mentalozzie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:06:
[...]

Loop nog eens twee rondjes dan 🤣
Ik wandel elke avond 6KM, maar het heeft niet altijd dit effect :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mooon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moon tot ~45.000/500, daarna weer het putje in.

• roflexx
Jackson6 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:08:
[...]

Gewoon hele dag rondjes lopen.

• roflexx
Taro schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:10:
Ok dan verkoop ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:57:

Is het in het verleden altijd of vaak zo geweest dat een bull run werd afgesloten met een blow off top? Je geeft aan dat je het natuurlijk ook niet weet. Maar dat je wel een gevoel hebt dat het wel eens gebeurd zou kunnen zijn. Maar ‘moeten’ we dan niet eerst nog zo’n blow of top hebben.

Misschien een stomme vraag :?
Ik was er niet bij en ben ook Taro niet maar de youtube videos van Benjamin Cowen zijn echt leerzaam en belicht de mogelijkheden van meerdere kanten. Kan ik je van harte aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:10:
Jinx de moonshot nou niet joh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Plof-kip schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:53:
https://www.nu.nl/economi...-euro-te-ontwikkelen.html

Nexi heeft een jaar geleden SIA overgenomen dat betalingsverkeer voor een 600 banken in Italie verzorgd. SIA draait op Overledger van Quant Network, waarvoor de token $QNT gebruikt wordt.

Waarschijnlijk niks ..
Waarschijnlijk niks... Behalve een teken om nog snel even extra QNT in te slaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Ja altijd een blow off top bij de voorgaande bullruns, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Als je de grafieken op bijv. 1M of 1Y zet, dan zie je zelf het antwoord :)

• roflexx
Sol mooon

• Chaes
  • Laatst online: 23:33

Chaes

#HODL

Zei iemand al MOOOOOOOON?

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Full moon. Alles knalt omhoog.

edit: knalde. Sowieso maar klein knalletje. Eigenlijk veel ophef om niks :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bananeman op 22-09-2021 20:19 ]

Motor-forum.nl

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 21:36
MATIC doet het ook goed. Ben benieuwd of het terug naar zijn ATH gaat, dat is ca 2x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:38:
[...]

Haha tuurlijk had ik dat in de smiezen :)

Thanks voor je uitleg, misschien dat @Mooody het nog aan kan geven waarom in Kraken ipv iets anders..
Ik lees het wel d:)b
Mijn DOTjes staan voor alsnog in Kraken, maar als de crowdloans beginnen verplaats ik een deel naar de Polkawallet voor beter rendement.

Je moet overigens wel erg veel vertrouwen in DOT hebben wanneer je meedoet met de crowdloans op Polkadot, want bij sommige veilingen leen je je DOT voor maximaal 2 jaar uit.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:20:
[...]

Mijn DOTjes staan voor alsnog in Kraken, maar als de crowdloans beginnen verplaats ik een deel naar de Polkawallet voor beter rendement.

Je moet overigens wel erg veel vertrouwen in DOT hebben wanneer je meedoet met de crowdloans op Polkadot, want bij sommige veilingen leen je je DOT voor maximaal 2 jaar uit.
Kan je mooi de hele bear market uitzitten zonder in de verleiding te komen om ze te verkopen :P

• roflexx
Intelcore schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:19:
MATIC doet het ook goed. Ben benieuwd of het terug naar zijn ATH gaat, dat is ca 2x
Nah. Celr wordt de nieuwe matic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat iedereen weer in alts gaat investeren, is helemaal niet goed voor de continuiteit van deze bullrun natuurlijk.

BTC moet eerst de boel weer op orde krijgen, want als BTC nog een leveltje lager gaat testen, gaan de alts nog meer in de aanbieding. Focus ligt nu teveel op alts bij de nieuwe aanwas sinds januari, zie je ook aan de BTC dominantie.

Nu alts bijkopen is imo dus niet echt zinvol, dat had je beter begin dit jaar kunnen doen. Nu beter de kat uit de boom kijken.....of je moet echt van een flinke gok houden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 22-09-2021 20:23 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjyHR7o3watWC-nAZTesVsWJMLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EbuthfEDTtZIFcAzbwbslnBy.jpg?f=fotoalbum_large

Ook maar eens wat anders gekocht dan crypto. Dikke tech.

En ja, een moon als muismat.

Eens kijken of ik binnenkort in dat muispad scherm een koers kan toveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

roflexx schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:21:
[...]

Nah. Celr wordt de nieuwe matic
Verwacht ik niet.
Matic heeft echt naam gemaakt, veel samenwerkingen en liquiditeit via het protocol. Had ik vorig jaar niet verwacht, anders had ik ze nooit verkocht na een klein runnetje. Achteraf is het mooi wonen 8)7

Celr is een baby-Matic met het verschil dat ze multi-chain-functionaliteit ondersteunen. Dat is overigens alleen een voordeel wanneer adoptie buiten Ethereum gaat ontstaan. Welke chain afgezien van Ethereum heeft nu scaling nodig? Daar is eerst flinke adoptie voor nodig bij een van die andere chains (die al pretenderen veel beter te schalen). Voor alsnog zou ik Matic zien als serieuze mid-term investering en Celr als hype-coin om meer sats te verkrijgen. Ik lift persoonlijk met beide mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 22-09-2021 20:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZJ__h327nXZbXWjwNF4HE53z20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VZzBXTVQYeilRkxac0llglT9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34
Heb het hier al 100x gemeld.... open vanavond nog een rekening bij een andere bank als je in crypto zit en alleen rabo hebt......rabo is gewoon een ontiegelijk bagger bank....op alle vlakken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
anti elppa schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:35:
[...]

Heb het hier al 100x gemeld.... open vanavond nog een rekening bij een andere bank als in crypto zit en alleen rabo hebt......rabo is gewoon een ontiegelijk bagger bank....op alle vlakken
Welke raad jij aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:03
Jackson6 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:08:
[...]

kom ff 69 km lopen, dan zien we de 69k!

nothing stops this train

• anti elppa
[Afbeelding]

Mooi om te zien idd. Mijn coins heb ik uiteraard ook niet bewogen. Gros van mijn munten zitten in die groene lijn.

• Mooody

Mooody

elmoody

Mensen vergeten denk ik ook dat je prima smart contracts op Bitcoin kunt lanceren met een layer-2 oplossing.
Wanneer dat gaat gebeuren, heb je in 1 klap het meest gedecentraliceerde smart contract platform.

Kwestie van tijd.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:12
Ik gebruik Bitvavo en ABN Amro, gaat instant op en neer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
GioStyle schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:39:
[...]

We hebben het over lange termijn gedoe, wanneer banken opeens gaan zeuren dat je in crypto zit en je bewijs moet laten zien dat je geen crimineel bent. Dan ben je uren zoet met deze onzin....

Volgens mij komen ze daar pas na 2-3 jaar mee, want ze lopen achter met controles of zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 22-09-2021 20:41 ]

• Jackson6
  • Niet online
GioStyle schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:39:
[...]

Bitvavo en ING idem dito.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:39:
Mensen vergeten denk ik ook dat je prima smart contracts op Bitcoin kunt lanceren met een layer-2 oplossing.
Wanneer dat gaat gebeuren, heb je in 1 klap het meest gedecentraliceerde smart contract platform.

Kwestie van tijd.
Las er vandaag een artikel over :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Ik zit voor groot deel bij ing. Iig waar al mijn crypto transacties langs komen sinds 2013. Nooit problemen gehad. 2 goede vrienden van mij ook. Die ook sinds 2013 stevig traden. Abn gaat op zich ook nog wel oke. Heb er zelf geen ervaring mee.
2 anderen zaten bij de rabo....heb hier al eens beschreven hoe dat ging.....echt om te janken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:32

Vis

Mooody schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:39:

Kwestie van tijd.
https://zycrypto.com/smar...ereum-and-cardano-killer/

ICP ?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 48 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!