SiaCoin en Bitcoin bijgekocht, maar we blijven dippen
JepNgangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:38:
[...]
De angst dat het nog dieper gaat. Niet iedereen zit er in met geld dat ze "kunnen missen".
Of omdat men denkt dat het nog dieper zal gaan en vervolgens weer terug te kunnen kopen.
Is het verstandig? Dat weten we binnen enkele uren/dagen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dubbele bodem ofzo incl oplopend volume op de 15min op zijn minst. Zie nu enkel dat hij lage bodems maakt met soms een paar mini groene candles.
Ik moet juist op mijn handen zitten om niet nu in te stappen, maar nog even te wachten.
meeste mensen traden op gevoel, het kan lager denken ze en verkopen nu zodat je op lager punt weer kan inspringen.Griffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
Maar ik vraag mij echt oprecht af, wat bezielt mensen om nu te verkopen.
just hodl/stake/compounden voornamelijk 🥲
traden alleen met btc pair 🙌
nothing stops this train
Nou, leuk punt om nog wat bij te kopen. Eerste fluf is binnen.
Blijkbaar was ik met mijn tradepot volledig uitgestapt onlangs
nu wel bij mee.
Blijkbaar was ik met mijn tradepot volledig uitgestapt onlangs
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gisteravond 75% verkocht. Lekker hoor, wacht nu wel op de eerste groene candle maar voor de zekerheid een laag inkoop moment geplaatst, je weet wel diegene waarover zoveel te doen is geweest de laatste tijd
Simpel, het stuk winst pakken dat ze nu nog hebben ofwel denken dat hij nog een stuk verder gaat droppen en zodoende dus je sats verhogen.Griffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
Het kan echt nog een heel stuk lager hoor
Nou, da's inmiddels al bijna voor de helft waarheid.A87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:40:
YOU OWN NOTHING BUT YOU WIL BE HAPPY
Ik zet iig nog een lading fiat klaar net onder de 38. zou wel lekker zijn als ik dit jaar toch nog een keer verse waardeloze euros erin kan stoppen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hebben is hebben?Griffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
Zero.
En die gaan allemaal niet mee naar 100k. Het ziet er altijd uit alsof mensen die rijk worden met crypto makkelijk geld verdienen, maar je moet juist op dit soort momenten niet paniekeren. Grotendeels wint smart money en enkele die-hard believers.
https://opensea.io/seaart
Oh, ik heb wel al mijn aandeeltjes er maar even uit geflikkert mbt het Evergrande verhaal. Geen idee of ik daar goed aan doe, maar ik heb toch liever crypto
Veel geautomatiseerd he.. ik denk dat met name de grotere wallets dumpen en daarna weer goedkoop oprapen en dat er geen mens aan te pas komt.Griffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
Panic sellGriffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
Bloedbad.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
ja exact, ik heb dit ook al tig keer mee gemaakt, dus het doet me geen drol meer....maar snap dat hoop nieuwe mensen tien kleuren stront schijtenomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:41:
[...]
En die gaan allemaal niet mee naar 100k. Het ziet er altijd uit alsof mensen die rijk worden met crypto makkelijk geld verdienen, maar je moet juist op dit soort momenten niet paniekeren. Grotendeels wint smart money en enkele die-hard believers.
Toevoeging. BTC zie ik niet snel gedeeld door 3 vanaf hier. Alts wel helaas. Makkelijk. Als de beren eraan komen.PlanR schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
[...]
Feit dat alles nog gedeeld door 2-3 kan gaan.
En hun instapmoment, winst is winst.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hopium: wellicht was dit voor vandaag de dip
geld ook voor andersom; bitcoin stijgt naar 58k......verkopen of niet? het kan altijd hoger.Griffx schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:37:
verkopen op 69k? waarom zou je....
nothing stops this train
Het went idd. Weet nog dat ik vroegah al baalde toen ik 50 euro verlooranti elppa schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:43:
[...]
ja exact, ik heb dit ook al tig keer mee gemaakt, dus het doet me geen drol meer....maar snap dat hoop nieuwe mensen tien kleuren stront schijt

Afgelopen uur alleen al een veelvoud daarvan in de min. Lekker boeiend
no risk no rewardRichh schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:46:
[...]
Het went idd. Weet nog dat ik vroegah al baalde toen ik 50 euro verloor![]()
Afgelopen uur alleen al een veelvoud daarvan in de min. Lekker boeiendHet komt wel weer goed, en anders niet. Dat risico moet je bereid zijn te lopen wil je mee doen.
toch nog een leuke bounce. eth in een kwartier 100 eur omhoog
Tel even goed je nullen na voor je post. Ligt gevoelig.jorwas schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:48:
toch nog een leuke bounce. eth in een kwartier 1000 eur omhoog
Ik ging ook al kijken ja hahahaDarrell schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:49:
[...]
Tel even goed je nullen na voor je post. Ligt gevoelig.
Whoops, aangepastDarrell schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:49:
[...]
Tel even goed je nullen na voor je post. Ligt gevoelig.
had net geprobeerd om bij de plus te betalen met binance card, lukte niet......kl*te winkel 👀
volgende keer weer Jumbo of Aldi 👍
nothing stops this train
Jij wilde nog even snel van je waardeloze crypto afKol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:54:
had net geprobeerd om bij de plus te betalen met binance card, lukte niet......kl*te winkel 👀
Zero.
Ik gok er nog steeds op dat dit de dip kan zijn die we nodig hebben voor de definitieve weg omhoog. Het moet nu binnen een paar weken gebeuren. Neem dit niet mee in je beslissingen, pure speculatie op basis van mijn gevoel.
klopt idd, gebruik het als pinpasPelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:57:
[...]
Jij wilde nog even snel van je waardeloze crypto euro af
nog 30 mimuten dan gaat amerikaanse beurzen open, ben zeer benieuwd hoe verder btc kan dippen? 😶
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 15:01 ]
nothing stops this train
Saldo niet toereikend door de daling van vandaag?Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:54:
had net geprobeerd om bij de plus te betalen met binance card, lukte niet...
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door StevenzeN op 20-09-2021 15:02 ]
Het kan niet veel lager. We hebben de 21W EMA aangetikt op 42300. De RSI is zwaar oversold. Duidelijk een reactie op de beurzen maar herstel is in zicht
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
De eerste keer dat ik dit meemaakte schrok ik mijzelf rot in april. In mei dunnetjes over.anti elppa schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:43:
[...]
ja exact, ik heb dit ook al tig keer mee gemaakt, dus het doet me geen drol meer....maar snap dat hoop nieuwe mensen tien kleuren stront schijt
Inmiddels merk ik dat ik nog wel kijk wat de koers doet, maar niet meer met vingers bij de knoppen. Ik weet dat ik toch niet ga verkopen voor we een bepaald punt hebben bereikt en daar zijn we nu alleen maar verder vanaf dan vanmorgen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
2 dagen voor de dip van mei stapte ik in, dus deze is peanutsNgangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:04:
[...]
De eerste keer dat ik dit meemaakte schrok ik mijzelf rot in april. In mei dunnetjes over.
Inmiddels merk ik dat ik nog wel kijk wat de koers doet, maar niet meer met vingers bij de knoppen. Ik weet dat ik toch niet ga verkopen voor we een bepaald punt hebben bereikt en daar zijn we nu alleen maar verder vanaf dan vanmorgen.

Ik zit hier pas sinds afgelopen maart serieus in. Weet nog dat ik mijn eerste BTC kocht @ 38K EUR (jaja, ik rekende toen nog in EUR..) en nu koop ik weer bij op 37K EUR. (jajaaa, weer EUR, maar ditmaal dankzij Bitvavo ja!)
Full circle momentje
Full circle momentje
Mijn eerste was op 50k euro hehe. In april.Ken. schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:07:
Ik zit hier pas sinds afgelopen maart serieus in. Weet nog dat ik mijn eerste BTC kocht @ 38K EUR (jaja, ik rekende toen nog in EUR..) en nu koop ik weer bij op 37K EUR. (jajaaa, weer EUR, maar ditmaal dankzij Bitvavo ja!)
Full circle momentje
Gelukkig een heel laag bedrag. Ik zou tekenen om die circle ook hier vol te maken op korte termijn.
Prima scenario ja. Let's go, moen soen!Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:08:
[...]
Mijn eerste was op 50k euro hehe. In april.
Gelukkig een heel laag bedrag. Ik zou tekenen om die circle ook hier vol te maken op korte termijn.
ik zie eigenlijk geen verschil in aandelen of crypto, beide manipilulatie, alleen crypto veel volatieler.......oftewel ook meer gains te halen dan bij aandelen.
bij aandelen krijg je per kwartaal divident (meeste) soms ook maandelijks
bij crypto krijg je meestal per dag...... dus ook hier meer geld te verdienen (compounden per dag)
ben benieuwd of crypto over 5-10 jaar ook nog zo volatiel is...
bij crypto krijg je meestal per dag...... dus ook hier meer geld te verdienen (compounden per dag)
nothing stops this train
Hoop dat je gelijk hebt, al kan je soms de MA's overboord gooien bij dit soort nieuws.ScuL schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:00:
Het kan niet veel lager. We hebben de 21W EMA aangetikt op 42300. De RSI is zwaar oversold. Duidelijk een reactie op de beurzen maar herstel is in zicht
Och dat dipje van 7 september is de rode candle ook voor 7% weer opgekocht, komt allemaal goed 🙏
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit is wel vrouwen-en-kinderen-eerst-shizzle. Beter gaan we zo wel weer omhoog hoor, anders wordt sinterklaas een karige bedoening hier in huis...
Tja omhoog omhoog. Dat is ook weer keuze stress hoor! Alles staat lekker laag maar welke van de volgende munten krabbelt snel weer op .... DOT, VET, FTM, CELR

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik krijg bij mijn ADA stakepool anders iedere epoch (5 dagen) netjes mijn 'dividend' (staking rewards).Kol Nedra schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:13:
ik zie eigenlijk geen verschil in aandelen of crypto, beide manipilulatie, alleen crypto veel volatieler.......oftewel ook meer gains te halen dan bij aandelen.
Voor mij is dat nog altijd beter dan aandelen die standaard corrigeren na de dividend datum.
EDIT: Oh, te snel gelezen, dat zeg je ook al. My bad..
[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 20-09-2021 15:19 ]
Ik zie iets van een bull flag op de 1 minuut.. ..moon soon....lol
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hoe je een slooplambo het beste repareert wellicht. Want die Lambo die is aardig rekt gegaan wil je hem kunnen betalenroflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:21:
Kunnen we alweer over lambos praten?
Tominatie schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:19:
42K is echt ultra harde support.Zolang die houdt is het 69K soon
:strip_exif()/f/image/VQzZshFFaDrVkoJyIppyJh2S.jpg?f=fotoalbum_large)
Never forget jonge!
Ik begin wel.roflexx schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:21:
Kunnen we alweer over lambos praten?
Ik had er zondag dus een naast mij staan bij het stoplicht. Toen wist ik zeker dat ik geen lambo meer wou, mocht ik het geld er ooit voor bij elkaar hebben verzameld.
Wat een gedrocht.
Mokerslag icoming als de amerikaanse beurs van start gaat
hoe laat is dat precies ?Partypsych schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:25:
Want die wachten tot de beurs open gaat op een 24/7 cryptomarkt? Ik denk dat ze de dip gekocht hebbenPartypsych schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:25:

nasi == rijstlocmorto schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:27:
Ik eet mijn nasi zonder rijst.
heb ik iig een keer een long mooi onderin de dip geopend.....meestal lukt me dat niet zo mooi
Eens zien hoe de beurzen in de VS het gaan doen nu.
Pff bij de laagste dip van vandaag ,bijna al mijn shitcoins(Matic/CLV/CTSI/en SOL ) omgezet naar ALGO, tijd zal leren of het paniek was of een goede zet,
zal wel tussen de oren zitten, maar heb een goed gevoel bij ALGO
DOT/AVAX blijven gewoon .
zal wel tussen de oren zitten, maar heb een goed gevoel bij ALGO
DOT/AVAX blijven gewoon .
Kijk goed en u zult zich verbazen.Jero_B schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:27:
[...]
Want die wachten tot de beurs open gaat op een 24/7 cryptomarkt? Ik denk dat ze de dip gekocht hebben
die gaan de dip kopen......alles opkopen van die paniekers voor een appel en een eiChaes schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:29:
Niet best Rio Grande staat op instortenChaes schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:29:

Atom houdt zich goed staande. Dat belooft wat als de bullrun weer voortzet.
Ik lach me rot mocht dat zo zijnanti elppa schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:32:
[...]
die gaan de dip kopen......alles opkopen van die paniekers voor een appel en een ei
Ik ga eens achterover zitten met een lekker bakkie espresso.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aB778mrNjIwT3Z5rAPbYvHTJ.jpg?f=user_large)
Zo, heb wat ingeslagen.. Dan maar all-in REKT.
Flinke overstroming op komst dus?locmorto schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:32:
[...]
Niet best Rio Grande staat op instorten
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
-5% gemiddeld voor tech aandelen en goud in de plus. Dus risk-off dagje. Bitcoin voorspelde dit eigenlijk.Chaes schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:29:
Tevens VIX is hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 20-09-2021 15:38 ]
Dat dacht ik gisteren ookanti elppa schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:29:
heb ik iig een keer een long mooi onderin de dip geopend.....meestal lukt me dat niet zo mooi
Mijn goud en zilver ETFs zijn wel rood helaasQunix schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:37:
[...]
-5% gemiddeld voor tech aandelen en goud in de plus. Dus risk-off dagje. Bitcoin voorspelde dit eigenlijk.
Tevens VIX is hoog.
Een lekker koop moment om mijn Celr stack aan te vullen, dit is een mooie week! Zolang die boven de 200 sats blijft zitten we goed, relatief grote daling ingezet, maar op zich niet raar naar de stijging van afgelopen week. Btw cBridge volume heeft de 150 miljoen aangetikt, gaat rap! Er gaan nu verhalen over de sgn validators straks ook mee kunnen dragen aan de LP van cbridge, dit maakt het interessanter om Celr te staken.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kYhE0BGsSGLJpfNp6N16XFzo.webp?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door pennywiser op 20-09-2021 15:49 ]
Even een positief bericht tussen alle rode candles. Mocht dit leveltje ($43/44k) stand houden, dan is dat natuurlijk short term erg bullish.
Ik houd wel een flinke slag om de arm, want als er meerdere vastgoedbedrijven gaan omvangen in China, gaan andere sectoren wereldwijd er ook flink last van krijgen. Er kan nog gigantisch veel lucht uit onze economische zeepbel verdwijnen en als dat gebeurt (is eigenlijk een goed ding!) moet je absoluut ook niet in crypto zitten. (zelfs niet in "inflatiehedge" Bitcoin)
Even goed het macro economische nieuws in de gaten houden en zelf (tijdig) je conclusies trekken.
Ik houd wel een flinke slag om de arm, want als er meerdere vastgoedbedrijven gaan omvangen in China, gaan andere sectoren wereldwijd er ook flink last van krijgen. Er kan nog gigantisch veel lucht uit onze economische zeepbel verdwijnen en als dat gebeurt (is eigenlijk een goed ding!) moet je absoluut ook niet in crypto zitten. (zelfs niet in "inflatiehedge" Bitcoin)
Even goed het macro economische nieuws in de gaten houden en zelf (tijdig) je conclusies trekken.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 15:45 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik dacht dat je een positief bericht ging plaatsen...:PMooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:43:
Even een positief bericht tussen alle rode candles. Mocht dit leveltje ($43/44k) stand houden, dan is dat natuurlijk short term erg bullish.
Maar goed heb nog 1 keer verse fiat overgemaakt. Nu ist klaar...
als de boel echt ompleurt zijn je crypto stacks het laatste waar je je nog zorgen hoeft te makenMooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:43:
Thanks voor de heads-up, maar logisch natuurlijk. Helaas zit iedereen er diep in hier en niemand wil met verlies verkopen, toch?Mooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:43:
Precies. Die zijn dan toch geen zak (bag) meer waard.mannowlahn schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:46:
[...]
als de boel echt ompleurt zijn je crypto stacks het laatste waar je je nog zorgen hoeft te maken
Zero.
Jammer dat ik overigens niet fatsoenlijk kan traden op werk anders had ik even mijn staking muntjes eruit gehaald en lager terug gekocht. Wel flufje Ethereum bijgekocht en een EOS long. Werk zit soms echt in de weg.
Ik heb de dip gekocht maar wel met een vrij strakke stop sell. Als de 42 hoog wel 'valt' dan kan het ineens heel hard gaan.
Niet wanneer je een groot percentage van je vermogen in crypto hebt zittenmannowlahn schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:46:
[...]
als de boel echt ompleurt zijn je crypto stacks het laatste waar je je nog zorgen hoeft te maken

Ik houd het even goed in de gaten
Laat het maar aan de Tweakers over om na een kwakkelend herstel richting 50k, een 7% drop 'ontzettend bullish' te noemen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FzUgHz3MJBuSH5VfAAUMOKGO.jpg?f=user_large)
Ik heb mijn CELR stack zojuist ruim verdubbeld.mannowlahn schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:40:
Een lekker koop moment om mijn Celr stack aan te vullen, dit is een mooie week! Zolang die boven de 200 sats blijft zitten we goed, relatief grote daling ingezet, maar op zich niet raar naar de stijging van afgelopen week. Btw cBridge volume heeft de 150 miljoen aangetikt, gaat rap! Er gaan nu verhalen over de sgn validators straks ook mee kunnen dragen aan de LP van cbridge, dit maakt het interessanter om Celr te staken.
Dit dipje is peanuts en het verkopen niet waard, want ik zuig net zo hard in timen als de meeste van jullie-Muncky- schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:47:
[...]
Thanks voor de heads-up, maar logisch natuurlijk. Helaas zit iedereen er diep in hier en niemand wil met verlies verkopen, toch?
Ik heb het over een grotere economische dip. Soms valt er een grote bank om begint de macroeconomische bear market (2007). Het omvallen van enkele grote bedrijven in China zou ook een catalysator kunnen zijn van "the great reset" of hoe je het ook wilt noemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 20-09-2021 15:59 ]
Shitwerk... maar we hebben het nodig om shitcoins te kunnen kopen.. om daarmee rekt te gaan en we weer aan het shitwerk moeten om weer shitfiat te verkrijgen om in de shitcoins te duwen.. circle of life.enomiss schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:51:
Jammer dat ik overigens niet fatsoenlijk kan traden op werk anders had ik even mijn staking muntjes eruit gehaald en lager terug gekocht. Wel flufje Ethereum bijgekocht en een EOS long. Werk zit soms echt in de weg.
Zero.
Door traden?Ngangatar schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:55:
[...]
Ik heb mijn CELR stack zojuist ruim verdubbeld.
ondertussen slaat el Salvador weer wat muntjes in.
ik zie dat mijn buy orders niet geraakt zijn..... helaas
of gaan we voor een dead bounce 👀
of gaan we voor een dead bounce 👀
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 20-09-2021 16:01 ]
nothing stops this train
Zonder mijn werk kan ik niet REKT gaan. Gotta love my jobPelox schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:58:
[...]
Shitwerk... maar we hebben het nodig om shitcoins te kunnen kopen.. om daarmee rekt te gaan en we weer aan het shitwerk moeten om weer shitfiat te verkrijgen om in de shitcoins te duwen.. circle of life.

Niet echt. Afscheid genomen van een paar shitcoins de afgelopen dagen en zojuist nog eentje. Dat in totaal omgezet naar CELR.
Oftewel de ene SC into de andere SC. Maar dan wel eentje die veel beter aanvoelt.
Paar stukjes Flow Traders vasthouden is dan het enige dat je moet doen (ook LP voor Grayscale, dus als die snel uit hun positie moeten dan wordt er in Amsterdam ook weer gecashed).Mooody schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:43:
Ja flufjes hier en daar enzo.BTC100K2021 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:04:
[...]
Paar stukjes Flow Traders vasthouden is dan het enige dat je moet doen (ook LP voor Grayscale, dus als die snel uit hun positie moeten dan wordt er in Amsterdam ook weer gecashed).
Als het (reset) dreigt te gebeuren, trek ik alles er uit en koop ik er Donald Ducks voor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!