Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben ook bezig meer op horizontale levels te letten, en het werkt inderdaad wel om support en resistance te leren herkennen. Driehoeken/diagonale lijnen zijn vaak ook op meerdere manieren te trekken en dus te betwisten omdat een koers zich daar dan net niet aan houdt of op sommige plekken de candles en andere plekken de wicks geraakt worden.Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:02:
[...]
Ik heb teveel Doopiecash gekeken. Ik doe dus zelf niks met traden, maar vind het wel vermakelijk om naar te luisteren en zo regelmatig komt er ook wel wat fundamental shizzle voorbij.
Hun acteren op wat ze noemen "prijsactie" en dat is helemaal gebaseerd op dit soort boxen. Accending driehoeken, golden crosses, RSI, etc. zijn volgens hun minder goed als tool. En als je dan langer naar charts ga je het ook beter zien. Tenminste, dat heb ik wel. En dan is het dus de kunst snel de range te herkennen op verticale lijnen. Een driehoek laat denk ik vaak beter zien wanneer er een grote kans is op een uitbraak. En doordat mensen hier op traden krijg je een self-fulfilling prophecy dat het ook plaatsvind. Soms of niet.
Misschien moet ik het toch ook maar eens proberen met wat losgeld. strakke stoplosses en dan proberen wat mee te pikken in een range.
Voor het herkennen van aanstaande actie is het wel een goed middel, zoals je ook al zegt.
Het lukt me nu nog niet, maar ik zou eigenlijk een combinatie van verschillende indicatoren goed in de gaten willen houden. Horizontale zones, eventueel diagonale trendlijnen en daarbij nog MA's, aangezien je daar ook vaak de koers op ziet bouncen of afketsen.
Verder heb ik tot nu toe één keer duidelijk een bullish divergence gespot en later toen die coin door de restistance brak ging hij meteen keihard door het dak. Dus daar kijk ik nu ook vaak naar, of ik een divergence spot
Maar goed, ik doe dit nu pas kort wat meer en ik mis ook genoeg dingen dus het vergt echt wel wat ervaring/vlieguren.
Je bedoelt: terwijl geld minder waard wordt, worden de prijzen overal verhoogd.A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:09:
Terwijl jij geld verdient maakt AMD/Nvidia de hardware duurder
Niet normaal van in de winkel tot aan de pomp zie het gewoon. zels zo'n pakje italiaans vleesRay_ schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:10:
[...]
Je bedoelt: terwijl geld minder waard wordt, worden de prijzen overal verhoogd.
Ik hoorde laatste dat zelfs kamelen duurder zijn geworden, die dingen liggen gewoon voor het oprapen in de woestijn.A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:11:
[...]
Niet normaal van in de winkel tot aan de pomp zie het gewoon. zels zo'n pakje italiaans vlees
Is het weleens anders geweest?A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:11:
[...]
Niet normaal van in de winkel tot aan de pomp zie het gewoon. zels zo'n pakje italiaans vlees
Ja die horizontale niveau's ben ik pas ook na 1 jaar actief traden mee begonnen. En die hebben echt wel duidelijk waarde moet ik zeggen. Ik zou alleen nog niets vaker MA's moeten gebruiken op de kortere timeframes. Ik kijk er wel naar maar vaak op de 1d en 1w.YES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:10:
[...]
Ik ben ook bezig meer op horizontale levels te letten, en het werkt inderdaad wel om support en resistance te leren herkennen. Driehoeken/diagonale lijnen zijn vaak ook op meerdere manieren te trekken en dus te betwisten omdat een koers zich daar dan net niet aan houdt of op sommige plekken de candles en andere plekken de wicks geraakt worden.
Voor het herkennen van aanstaande actie is het wel een goed middel, zoals je ook al zegt.
Het lukt me nu nog niet, maar ik zou eigenlijk een combinatie van verschillende indicatoren goed in de gaten willen houden. Horizontale zones, eventueel diagonale trendlijnen en daarbij nog MA's, aangezien je daar ook vaak de koers op ziet bouncen of afketsen.
Verder heb ik tot nu toe één keer duidelijk een bullish divergence gespot en later toen die coin door de restistance brak ging hij meteen keihard door het dak. Dus daar kijk ik nu ook vaak naar, of ik een divergence spot
Maar goed, ik doe dit nu pas kort wat meer en ik mis ook genoeg dingen dus het vergt echt wel wat ervaring/vlieguren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sterker nog: zand. Daar is in de woestijn nog VEEL meer van en kan je ook gewoon oprapen. Maar als ik hier een zandbak wil vullen, moet ik er ineens voor gaan betalen. Gekkenhuis.Nopheros schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:12:
[...]
Ik hoorde laatste dat zelfs kamelen duurder zijn geworden, die dingen liggen gewoon voor het oprapen in de woestijn.
Ik betrap mezelf er nu vaak op dat ik de MA's vergeet. Dan ben ik al helemaal blij horizontale zones te zien en vergeet ik mijn euforie de MA's te checken. Ik handel overigens nog niet vaak op die horizontale zones. Af en toe wel, met wisselend succes. Vooral nog oefenen nuanti elppa schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:13:
[...]
Ja die horizontale niveau's ben ik pas ook na 1 jaar actief traden mee begonnen. En die hebben echt wel duidelijk waarde moet ik zeggen. Ik zou alleen nog niets vaker MA's moeten gebruiken op de kortere timeframes. Ik kijk er wel naar maar vaak op de 1d en 1w.
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 02-11-2021 11:15 ]
1000.. bolivar?A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:
Polkadot is onderweg naar 1000 per coin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 02-11-2021 11:22 ]
Gelukkig maar.A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:22:
** net een update binnen van LEDGER '' 'STAKE POLKDADOT IN YOUR ledger LIvE WALLET"''
Overigens, is er ergens data over de invloed van op de prijs van de start van de Bitcoin ETF's? Kan het nergens vinden en kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de big banks, de Morgan Stanleys en Goldmans van deze wereld niet allang in Crypto zaten voor deze ETF's zijn intrede deden.
Dot is gewoon een fucking stable coin geworden. Rommel, net als Cardano…..A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:
En nu gas erop met die dotjes
Kijk jij maar uit waar je je crypto in steekt kerel.. straks ben je weer alles kwijtA87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:22:
** net een update binnen van LEDGER '' 'STAKE POLKDADOT IN YOUR ledger LIvE WALLET"''
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
idd gewoon 500% omhoog DOE IETSVibravis schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:24:
[...]
Dot is gewoon een fucking stable coin geworden. Rommel, net als Cardano…..
En nu gas erop met die dotjes
We zitten er nu precies boven, zie em nu niet meer zo snel afkoelen hoorYES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:
Voorlopig is het nog aanhikken tegen de 63.6k. Overigens heeft deze candle nog wel even (1h timeframe) dus wie weet komt er nog wat actie. Pas na de 63.6k wordt het echt interessant want dan ligt de weg naar 66.8k m.i. relatief open.
[Afbeelding]
Op welke exchange? Op Binance 63.4 hoor.jorwas schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:24:
[...]
We zitten er nu precies boven, zie em nu niet meer zo snel afkoelen hoor

Heb er geen reet aan, staat toch nog 175 dagen vast

Ja gedver je hebt gelijk, zat naar de perp chart te kijken. te veel hopium is niet goed
Betekent dat dat je DOT rechtstreeks vanaf je HW wallet zou kunnen staken? Dus staken terwijl we wél het principe van not your wallet not your coins in stand kunnen houden? Dan ben ik zowaar ook opeens een DOT geïnteresseerde
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ah wacht, in die tekst zat wat inhoudelijks? Even teruglezen!twit schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:28:
[...]
Betekent dat dat je DOT rechtstreeks vanaf je HW wallet zou kunnen staken? Dus staken terwijl we wél het principe van not your wallet not your coins in stand kunnen houden? Dan ben ik zowaar ook opeens een DOT geïnteresseerde
Vergeet dat. die CRO ben je "kwijt". Je gaat eerst maar een paar jaar het onderste uit de kan halen door de kaart te gebruikenXqlus1ve schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:28:
CRO![]()
Heb er geen reet aan, staat toch nog 175 dagen vast
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zo is dat! wacht nog steeds op adress verification, hoop vandaag of morgen bericht te krijgen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:30:
[...]
Vergeet dat. die CRO ben je "kwijt". Je gaat eerst maar een paar jaar het onderste uit de kan halen door de kaart te gebruiken
Kans is er altijd al is dat bij Polkadot wel erg klein. Het is geen squidgame tokencrypto-mdk schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:33:
Zijn er nog risico's verbonden aan het meedoen aan de parachain auctions? Kun je jouw polkadots kwijtraken als er iets gebeurd met het project?
De projecten krijgen jouw tokens niet - deze worden gelockt op de relay chain en worden automatisch teruggestuurd na de lease periode.crypto-mdk schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:33:
Zijn er nog risico's verbonden aan het meedoen aan de parachain auctions? Kun je jouw polkadots kwijtraken als er iets gebeurd met het project?
Iemand iets gelezen?
Is toch niet nieuw? Ik doe dit al bijna 6 maanden volgensmij..A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:22:
Goed gezien inderdaad!YES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:
Voorlopig is het nog aanhikken tegen de 63.6k. Overigens heeft deze candle nog wel even (1h timeframe) dus wie weet komt er nog wat actie. Pas na de 63.6k wordt het echt interessant want dan ligt de weg naar 66.8k m.i. relatief open.
[Afbeelding]
Mijn plaatje van eergisteren lijkt nu enigszins uit te komen, in de zin dat de higher low van 59500 een kanteling van structuur zou kunnen inleiden. De volgende stap is 63500 'gainen' (i.e. een 4h candle close boven de bovenste blauwe lijn neerzetten) en dan ligt de weg vrij om weer terug naar de range 65500 - 67000 te gaan.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Leuk zo'n PF dat voor minimaal 92% uit BTC, ETH en DOT bestaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2021 11:48 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Goed om te horen! Ik zit met 98% van mijn pf in dot en dat blijkt tot nu toe goed uit te pakken. Gas erop met die dotjes van munten!Ngangatar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:46:
Dot maakt er gewoon ff 52 van, gaat lekker.
Leuk zo'n PF dat bestaat voor 92% minimaal uit BTC, ETH en DOT.
Ik zou dat niet durven maar thumbs up voor je PFVibravis schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:49:
[...]
Goed om te horen! Ik zit met 98% van mijn pf in dot en dat blijkt tot nu toe goed uit te pakken. Gas erop met die dotjes van munten!
Toch weer 2 weekjes centerparcs en bingo avondjes bij elkaar gesprokkeld gok ik zoPelox schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:50:
Flufke dot verkocht. Excuses.
In sats is er zelfs nog ruimte sinds de crash vlak na het DOT event. Fasten your seatbeltsmr.DJ95 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:45:
DOT ath inmiddels!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wil je dan even je signature veranderenPelox schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:50:
Flufke dot verkocht. Excuses.
If I tell you.....
Haha oke... als je mooie winst kan pakken prima toch
If I tell you.....
Dat is eigenlijk ook niet slim natuurlijk maar het is zo gegroeid. Ben begonnen in maart en vanuit daar uiteindelijk alles op de ledger in staking gezet. Dan groeit het vanzelf. Daarnaast koop ik maandelijks bij. Op de een of andere manier wil ik toch altijd meer sats hebben per coin ipv te spreiden en een nieuwe coin te gaan verzamelen.Ngangatar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:52:
[...]
Ik zou dat niet durven maar thumbs up voor je PF. Bij mij is DOT 12,5% ongeveer van total PF. Beetje BNB, beetje KSM, beetje CELR, Beetje SLP, heel klein beetje SHIB en grootste gedeelte flufs BTC en ETH.
In de toekomst ga ik dit ook niet meer doen maar als je eenmaal zo diep in een project zit en je hebt er vertrouwen in dan ga je ook all-in. So far so good
Waarom zou je ze houden... uiteindelijk koop je geen brood met dot?
If I tell you.....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nee, wel eilanden.tostinl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:56:
[...]
Waarom zou je ze houden... uiteindelijk koop je geen brood met dot?
(frustratie bij mezelf aangezien ik gisterenochtend mijn BTC - perfecte timing - heb omgezet naar 40% DOT en 60% ATOM - WAAROM MOEST IK WEER ATOM KOPEN)
Dit inderdaad.NeoflexNL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:56:
Brood koop je met vieze, smerige euro's.
Kan er geen genoeg van hebben hoor van die vieze fiat...NeoflexNL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:56:
Brood koop je met vieze, smerige euro's.
If I tell you.....
Heh? Wat is deze? Waarom zou je BTC voor shitcoins inruilen…forzaracing schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
Potverdikke - ik verdenk DOT ervan mijn ATOM tegen te houden
(frustratie bij mezelf aangezien ik gisterenochtend mijn BTC - perfecte timing - heb omgezet naar 40% DOT en 60% ATOM - WAAROM MOEST IK WEER ATOM KOPEN)
Ik had ze persoonlijk niet verkocht maar wel een stop limit ingesteld. Dan pak je toch eventuele stijgingen mee en kun je eruit stappen wanneer het zakt.Pelox schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
[...]
Het is maar 6% van mijn zakje dot om het netjes af te ronden
Maar goed, winst is winst en dat is het enige dat telt
Om Sats te winnenGioStyle schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:59:
[...]
Heh? Wat is deze? Waarom zou je BTC voor shitcoins inruilen…
Voor aan de spiegel in je autoVibravis schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:56:
[...]
Dat is eigenlijk ook niet slim natuurlijk maar het is zo gegroeid. Ben begonnen in maart en vanuit daar uiteindelijk alles op de ledger in staking gezet. Dan groeit het vanzelf. Daarnaast koop ik maandelijks bij. Op de een of andere manier wil ik toch altijd meer sats hebben per coin ipv te spreiden en een nieuwe coin te gaan verzamelen.
In de toekomst ga ik dit ook niet meer doen maar als je eenmaal zo diep in een project zit en je hebt er vertrouwen in dan ga je ook all-in. So far so good
:strip_exif()/f/image/wzObM0Mz5xLpPyyLUwa3rzlp.png?f=user_large)
Omdat Atom op 14 november gaat moonen, je weet toch.forzaracing schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
Potverdikke - ik verdenk DOT ervan mijn ATOM tegen te houden
NFA
Toch leuk om te zien dat Crypto loont zolang je er maar boven op blijft zitten.
[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 02-11-2021 12:38 ]
precies mijn gedachten....
hodl en rekt gaan wil ik 💪
nothing stops this train
Noem nou geen bedragen joh, daarmee wordt je alleen maar weer targetA87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:08:
Ik ben door de ** dollar heen op ledger live XD polkadot only
Wowhead schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:05:
10 euro winst sinds het flufje DOT dat ik vanochtend had gekocht om wat nieuws te proberen met crypto in plaats alleen van HODL.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UiY9UsC9eFwjRe43q1EGCNaY.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Als je hem quote haal dan zelf wel de bedragen weg uit het deel wat je quote. Mocht hij zijn bericht bewerken n.a.v. jouw advies dan blijft die quote nl wel staan.Ngangatar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:09:
[...]
Noem nou geen bedragen joh, daarmee wordt je alleen maar weer target.
Had ik al gedaan maar tx for the heads up.YES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:10:
[...]
Als je hem quote haal dan zelf wel de bedragen weg uit het deel wat je quote. Mocht hij zijn bericht bewerken n.a.v. jouw advies dan blijft die quote nl wel staan.
Haha wel snel gedaan pas nog alles weg en nu al weer xxxx dollar aan polkadotNgangatar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:09:
[...]
Noem nou geen bedragen joh, daarmee wordt je alleen maar weer target.
En dat op een minima salaris. Maarja wie ben ik.
[ Voor 9% gewijzigd door Wowhead op 02-11-2021 12:21 ]
Wajong toch goed besteed !A87 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:08:
Ik ben door de xx dollar heen op ledger live XD polkadot only. Nog lange weg te gaan hopelijk verliezen terug in 3 jaar tijd lol
Haal dat bedrag ajb weg.Wowhead schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:15:
[...]
Haha wel snel gedaan pas nog alles weg en nu al weer ** dollar aan polkadot
Wel skills dat A87 weer goed aan het opbouwen is, of dat nu van een baan, minimum inkomen, een extra krantenwijk of lege flessen inleveren voor de buren is.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2021 12:19 ]
Mocht het beste jong zich bedenken en dat bedrag nog weg editen dan is het via jouw post alsnog te achterhalen. Dat iemand anders een bedrag noemt moet geen aanleiding zijn om het te herhalen vind ik.Wowhead schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:15:
[...]
Haha wel snel gedaan pas nog alles weg en nu al weer ** dollar aan polkadot
Dan krijg je een inverted head 'n shoulders wat bullish is. Zo te zien is de battle for gaining 63.5k gaande.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:43:
[...]
Goed gezien inderdaad!
Mijn plaatje van eergisteren lijkt nu enigszins uit te komen, in de zin dat de higher low van 59500 een kanteling van structuur zou kunnen inleiden. De volgende stap is 63500 'gainen' (i.e. een 4h candle close boven de bovenste blauwe lijn neerzetten) en dan ligt de weg vrij om weer terug naar de range 65500 - 67000 te gaan.
[Afbeelding]
Staat al terug in BTC
Had deze morgen al spijt toen ik DOT gisterenavond niet had verkocht voor BTC
Dan maar nu gedaan - 52.7 EUR is een mooie prijs
Voor alle duidelijkheid heb ongeveer nog 20% van DOT in staking staan bij Binance & nog 25% aan KSM in parachain - dus DOT mag gerust verder stijgen!
[ Voor 27% gewijzigd door forzaracing op 02-11-2021 12:20 ]
Pas jij die quote ook ff aan danYES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:17:
[...]
Mocht het beste jong zich bedenken en dat bedrag nog weg editen dan is het via jouw post alsnog te achterhalen. Dat iemand anders een bedrag noemt moet geen aanleiding zijn om het te herhalen vind ik.
Dat is een nog grotere scam dan rug pulls in crypto. 39,95 voor 2 floz (0,056 l) van een slankheidsmiddeltje. Da's 700 euri de liter.mr.DJ95 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:55:
Kende iemand deze crypto influencers al? Ze noemen zich de Moonsisters.
https://www.moonsisters.com/
Wat lul ik nou, KIJK ALLES GAAN!
Ik snap mensen niet.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nu staat 'ie weer in jouw post. Jullie blijven wel lekker bezig zegYES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:17:
[...]
Mocht het beste jong zich bedenken en dat bedrag nog weg editen dan is het via jouw post alsnog te achterhalen. Dat iemand anders een bedrag noemt moet geen aanleiding zijn om het te herhalen vind ik.
Haha kak, doe ik het zelf ook inderdaad

A87 IS ECHT EEN DIKKE WHALE MET ZIJN 10 MILJOEN EUR-PF!iBasch schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:20:
[...]
Nu staat 'ie weer in jouw post. Jullie blijven wel lekker bezig zeg
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:09:
[...]
precies mijn gedachten....
hodl en rekt gaan wil ik 💪
:fill(white):strip_exif()/f/image/sIjg6K2YqeuTnSk9rKYlkvL3.png?f=user_large)
Maar als jullie hem steeds moeten beschermen voor zijn herhalende fouten en ik hier dan aan mee moet doen, mag je jouzelf wel eens achter de oren krabben.
[ Voor 61% gewijzigd door Wowhead op 02-11-2021 12:23 ]
Haha ja mega dom van mezelf. Lekker anderen wijzen op onhandigheid en zelf gewoon mee gaan doen. Schiet op zo. Hackers die meelezen wrijven zich alweer in hun handjes. Laat ze me maar gewoon direct een PM sturen dan geef ik ze wel gewoon al mijn login gegevensiBasch schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:20:
[...]
Nu staat 'ie weer in jouw post. Jullie blijven wel lekker bezig zeg
PM underway, zo kan ik ook hackenYES schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:22:
[...]
Haha ja mega dom van mezelf. Lekker anderen wijzen op onhandigheid en zelf gewoon mee gaan doen. Schiet op zo. Hackers die meelezen wrijven zich alweer in hun handjes. Laat ze me maar gewoon direct een PM sturen dan geef ik ze wel gewoon al mijn login gegevens

Ik zie echt niet in waarom niet. Wij weten niets van zijn huisvesting, maandelijkse kosten, evt extra inkomsten etc. Het is ook niet aan ons om daarover te oordelen.Wowhead schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:22:
aangepast, maar allemaal o zo geloofwaardig lolll
Ik weet wel dat A87 door sommigen als makkelijk bashbaar wordt gezien en dat men dat dan ook vaak doet of openlijk aan zijn opmerkingen twijfelt. Ik vraag me af of je dat ook herhaaldelijk zou doen als bijv een Anti of Taro iets zou posten waar je vraagtekens bij had.
Wij zitten toch ook niet meer te meppen op het feit dat je een hardware wallet kocht en de ene na de andere onwetende opmerking de lucht in slingerde? Ik hoop dat die posts je geholpen hebben en daar blijft het bij dan.
Laten we dat ajb ook met A87 doen, ik kan gruwelijk genieten van sommige van zijn oneliners.
Oh en maak je geen zorgen over mijn oren, ik krab mijzelf uit verwondering dagelijks zo vaak achter mijn oren dat ik er rechts doof van ben.
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 02-11-2021 12:28 ]
Doe mij die "Lucky Box" maar:mr.DJ95 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:55:
Kende iemand deze crypto influencers al? Ze noemen zich de Moonsisters.
https://www.moonsisters.com/
Wat lul ik nou, KIJK ALLES GAAN!
Al je moons en rekts in één doosje. Geweldig toch?We hebben een prachtige ‘Lucky Box’ gemaakt waarin je van de dagen uit de Moon Calendar een mooie origami kunt vouwen en deze kunt bewaren in je eigen Lucky Box.Vooral de dagen met een ‘gouden randje’ én de dagen die minder waren, maar ook iets toegevoegd hebben aan je leven, kun je vanaf nu ieder in een eigen bakje bewaren. Zo heb je aan het einde van het jaar een duidelijk overzicht van jouw hoogte- en dieptepunten, met eventueel jouw persoonlijke notities erop geschreven. Je zult jezelf beter gaan begrijpen en misschien zelfs wel een patroon ontdekken dat je op bepaalde maanstanden lekkerder in je vel zit dan op andere momenten. Het is jouw prachtige box vol herinneringen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zie hem graag tegemoet
On a serious note: hacking is vaak een aanzienlijk deel social engineering, dus met een vlotte babbel iemand bepaalde gegevens laten delen zodat je toegang krijgt, nog altijd. Dus dat kan ook gewoon met een PM op tweakers gebeuren hoor
Je leest nog wel eens dat mensen, die een storing of probleem hebben op een exchange of met een wallet, op Telegram oid benaderd worden door iemand die zich voordoet als support medewerker van één of ander project. Vervolgens worden bepaalde gegevens ontfutseld en dan zijn ze de boel helemaal kwijt.
niks aan toe te voegen....Ngangatar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:25:
[...]
Ik zie echt niet in waarom niet. Wij weten niets van zijn huisvesting, maandelijkse kosten, evt extra inkomsten etc.
Ik weet wel dat A87 door sommigen als makkelijk bashbaar wordt gezien en dat men dat dan ook vaak doet of openlijk aan zijn opmerkingen twijfelt. Ik vraag me af of je dat ook herhaaldelijk zou doen als bijv een Anti of Taro iets zou posten waar je vraagtekens bij had.
Wij zitten toch ook niet meer te meppen op het feit dat je een hardware wallet kocht en de ene na de andere onwetende opmerking de lucht in slingerde? Ik hoop dat die posts je geholpen hebben en daar blijft het bij dan.
Laten we dat ajb ook met A87 doen, ik kan gruwelijk genieten van sommige van zijn oneliners.
Oh en maak je geen zorgen over mijn oren, ik krab mijzelf uit verwondering dagelijks zo vaak achter mijn oren dat ik er rechts doof van ben.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En tegelijkertijd ons voor gek verklaren, ondertussen kopen ze een kras lot en een pot zware shag

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/urMHMIHhZxQScctSqsn1L0rj.gif?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Xqlus1ve op 02-11-2021 12:35 ]
Als iemand bedragen noemt en het vervolgens laat staan, of andere domme dingen doet/blijft doen, dan is dat zijn/haar eigen fout en verantwoordelijkheid. Daar kunnen we niets tegen beginnen behalve af en toe wat zeggen en hopen dat diegene er van leert.Wowhead schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:22:
aangepast, maar allemaal o zo geloofwaardig lolll
Maar als jullie hem steeds moeten beschermen voor zijn herhalende fouten en ik hier dan aan mee moet doen, mag je jouzelf wel eens achter de oren krabben.
Wat we wel kunnen doen is zorgen dat als iemand achteraf toch besluit iets aan te passen in zijn/haar posts, het niet alsnog in andere quotes terug te vinden is.
Voor mij staat dat los van iemands geloofwaardigheid of dat iemand herhaaldelijk domme dingen doet.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!