A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
WHO the FUK is Alice?
:fill(white):strip_exif()/f/image/0gCAMAYlCl3VZ4wu0SfKOZga.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je buurmeisje klaarblijkelijkFijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:05:
De Altrank top 10 ...
WHO the FUK is Alice?
[Afbeelding]
Je buurvrouw, ga kennis met haar maken!FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:05:
De Altrank top 10 ...
WHO the FUK is Alice?
[Afbeelding]
Ik zekerWiley99 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:02:
[...]
Hij zei 'bier'. Eén van jullie heeft het fout.
Wat... dan moet ik naar buiten en met mensen praten?
Mij niet gezien

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nee wilde alleen mn frustratie even kwijt. XLM blijkt idd nu weer te werken en mijn probleem met de funding wallet is ook opgelost.Wiley99 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:58:
[...]
Snap niet wat je bedoelt, EUR staat er toch nog gewoon en al die andere cryptomuntjes waarmee je kan betalen? Toch niet alleen BNB en BTC?
XLM withdrawal werkt bij mij ook gewoon. Of zoek je confirmation bias?
edit: oh, doorgehaald toen ik op 'quote' klikte ;-)
Is die fout dat Bitcoin nog niet op 69K staat ook gelijk gefixed?Darrell schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:12:
[...]
Nee wilde alleen mn frustratie even kwijt. XLM blijkt idd nu weer te werken en mijn probleem met de funding wallet is ook opgelost.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Leuke dame, kopen op 5 en verkopen op +20FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:05:
De Altrank top 10 ...
WHO the FUK is Alice?
[Afbeelding]
Game moet nog gereleased worden op steam, kan nog wel weer richting die +20 gaan als game wat verkoopt.
Heeft Jaapio niet gewoon stiekem Alice als de 64k babe?FijneKerst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:05:
De Altrank top 10 ...
WHO the FUK is Alice?
[Afbeelding]
Lekker pik! Dan haal ik ook een zak.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee die bug is er nog steeds.Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:13:
[...]
Is die fout dat Bitcoin nog niet op 69K staat ook gelijk gefixed?
Nee mijn buy ordertje moet eerst gehaald wordenNgangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:13:
[...]
Is die fout dat Bitcoin nog niet op 69K staat ook gelijk gefixed?

als je die nou gewoon ff omhoog gooit, kunnen we kappen met sideways gaanPingo76 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:24:
[...]
Nee mijn buy ordertje moet eerst gehaald worden
Met een beetje geluk ramt ie nu in 1 streep richting de 50k.
Wie niet in de trein zit heeft pech gehad
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
NEEmalarkan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:31:
[...]
als je die nou gewoon ff omhoog gooit, kunnen we kappen met sideways gaan
Men heeft nog tot vanavond maar dan vertrekt ie echt.Ronald.42 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:33:
[...]
Met een beetje geluk ramt ie nu in 1 streep richting de 50k.
Wie niet in de trein zit heeft pech gehad
Ik schrijf wel een nieuwe handleiding met BTC en hogere getallen.malarkan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:31:
[...]
als je die nou gewoon ff omhoog gooit, kunnen we kappen met sideways gaan
Niet KLF “Last train to central” postenNgangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:46:
[...]
Men heeft nog tot vanavond maar dan vertrekt ie echt.
[YouTube: Kadoc - The Nighttrain (Official Video)]

Coinbase mag mij niet. Pas na een halfjaar lieten ze me toe, en nu bestaat de Earn pagina niet meer. Ik wordt naar de rewards pagina gestuurd en daar mag ik alleen geld IN stoppentostinl schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:16:
Op coinbase kun je weer gratis muntjes ophalen via earn.. Chiliz... voor de liefhebbers
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Iemand moet die rewards financieren. vind het erg aardig van je dat je dat doetresusaapje schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:59:
[...]
Coinbase mag mij niet. Pas na een halfjaar lieten ze me toe, en nu bestaat de Earn pagina niet meer. Ik wordt naar de rewards pagina gestuurd en daar mag ik alleen geld IN stoppen
pletter schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:53:
Ik denk dat we nu ook dalende vrijdag hebben. Op dit moment LOL
/f/image/a6olL02eFGXYv6dPkxFoA0xZ.png?f=fotoalbum_large)
Heb ik twee weken geleden al gepost, wel ff bij blijven.Pingo76 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:57:
[...]
Niet KLF “Last train to central” postenDat biertje dat ik je wilde beloven als je een keer in Rotterdam zou zijn, krijg je nu niet
En dat biertje sla ik over
Snap ik, iemand die bier uitscheld voor Heineken zou ik ook overslaan.
En vooral omdat je er waarschijnlijk een bakje onkruid bij krijgt ipv kaas en worst.
De dalende lijn lijkt wat af te nemen pump incoming?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ronald.42 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:08:
[...]
Snap ik, iemand die bier uitscheld voor Heineken zou ik ook overslaan.
En vooral omdat je er waarschijnlijk een bakje onkruid bij krijgt ipv kaas en worst.
De dalende lijn lijkt wat af te nemen pump incoming?
:fill(white):strip_exif()/f/image/FQ42W36ZnUpP8uekJsiCFSjy.png?f=user_large)
Zeker
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik zag shib eerder vandaag ook al eens, ondanks dat het helemaal niks is kun je er best nog wel wat profit mee creëren.
Was er niet een opvolger van musk die shib promote of was dat alleen voor doge?
Oh, ik zat effe niet op te letten. De afwijzing zit tegenwoordig wat meer verstopt. Pas als ik geld naar ze wil gooien lees ik:malarkan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:02:
[...]
Iemand moet die rewards financieren. vind het erg aardig van je dat je dat doet
Account under review
Your account is currently being reviewed and we need some time to verify your info. During this review, you won't be able to use Coinbase. Reviews generally take a few days, so sign in every day or two to check your status.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://www.crypto-inside...foto-van-zijn-hond-deelt/Ronald.42 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:12:
[...]
Ik zag shib eerder vandaag ook al eens, ondanks dat het helemaal niks is kun je er best nog wel wat profit mee creëren.
Was er niet een opvolger van musk die shib promote of was dat alleen voor doge?
Deze
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
De rewards pagina is de nieuwe Earn pagina. Die was bij mij eerst ook leeg maar daar vind je nu je earn mogelijkheden... (misschien even je cache/cookies leegsmijten?)resusaapje schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:59:
[...]
Coinbase mag mij niet. Pas na een halfjaar lieten ze me toe, en nu bestaat de Earn pagina niet meer. Ik wordt naar de rewards pagina gestuurd en daar mag ik alleen geld IN stoppen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Bijzondere materie een compleet nutteloos stukje crypto dat door een foto van een hond 100% doet.
Die Musk heeft toch wel een aardige schare fans.
99,9% is man hier he, zeuren is bij ‘ons’ als je het twee keer vraagt en jij euhm… iets meerPingo76 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:45:
[...]
Twee uur geleden geloof ik en ik heb ook al “gezeurd” (kennelijk) voor een daling
Sorry, bot waarschijnlijk, wordt ik voor behandeld (denkt mijn vrouw)
Ik ben niet van suikerJoebarRC schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:21:
[...]
99,9% is man hier he, zeuren is bij ‘ons’ als je het twee keer vraagt en jij euhm… iets meer![]()
![]()
Sorry, bot waarschijnlijk, wordt ik voor behandeld (denkt mijn vrouw)
Ok spaatje rood danNgangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:05:
[...]
Heb ik twee weken geleden al gepost, wel ff bij blijven.
En dat biertje sla ik over.
Crypto circus in a nutshellRonald.42 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:19:
[...]
Bijzondere materie een compleet nutteloos stukje crypto dat door een foto van een hond 100% doet.
Die Musk heeft toch wel een aardige schare fans.
Dat is idd buggy on site. Oplossing: download de app. Daar geeft ie je geen loop van earn naar rewards naar earn naar rewards.resusaapje schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:59:
[...]
Ngangatar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:47:
[...]
Ik schrijf wel een nieuwe handleiding met BTC en hogere getallen.

Klopt. En ja (vooral bebop).Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:23:
[Afbeelding]
Jazz-liefhebbers hier? @Mooody?
Lol, zuur omdat je niet op de Celr raket zat?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:49:
VITE gaat bijna CELR voorbij. Wie had dat gedacht. Maar ja, betere tech natuurlijk…
Voorbij in wat?
2 totaal verschillende projecten waarvan de ene een circulation supply heeft van een half miljard (vite) en de andere 5 miljard (celr)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat maakt voor je PF niks uit.Vis schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:59:
[...]
Lol, zuur omdat je niet op de Celr raket zat?
Voorbij in wat?
2 totaal verschillende projecten waarvan de ene een circulation supply heeft van een half miljard (vite) en de andere 5 miljard (celr)
En in ben niet zuur (heb zelf ook CELR), ik wil alleen aangeven dat het geen moer uit maakt wat voor tech erachter zit. Voor de evangelische shillers.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 17-09-2021 19:07 ]
Klopt helemaal.. kijk maar naar Doge en ShibfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:06:
[...]
Dat maakt voor je PF niks uit.
En in ben niet zuur (heb zelf ook CELR), ik wil alleen aangeven dat het geen moer uit maakt wat voor tech erachter zit. Voor de evangelische shillers.
Edit: Ik kan bij de crowloan (die gewonnen heeft overigens) zelf wel zien hoeveel ik erin gestopt heb, maar zie zo snel niet wat je dan terug zou moeten krijgen wanneer het vrij komt.
[ Voor 30% gewijzigd door YES op 17-09-2021 19:22 ]
Thanks! Even gekeken en conclusie: gonna get filthy rich, or not.Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:27:
@YES Hier zie je de rewards en de voortgang van de auctions: https://dotmarketcap.com/auction
Er wordt hier door veel mensen gesuggereerd dat de tech er niet toe doet en dat is natuurlijk de grootst mogelijk onzin op de lange termijn.
Korte termijn eens, zat pump en dump coins.
Kijk naar Link. Als voorbeeld van een solide project met dikke tech. Of Ethereum. Het gaat erom die projecten eruit te kunnen pikken en in een vroeg stadium te ontdekken. Laten we ons daarop focussen in plaats van dat nonstop zure gezever dat het 1 grote pump en dump jungle is (is het ook wel).
Maar goed. Ik heb nog geen bear meegemaakt. Misschien word ik dan ook wel zuur.
Ik heb ook wat in Calamari zitten, 10.000+ KMA per KSM reward dus KMA naar de $100!YES schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:34:
[...]
Thanks! Even gekeken en conclusie: gonna get filthy rich, or not.
Gains die ik dusver van Moonriver heb ontvangen zijn iig erg lekker te noemen.
Ik heb wat in Kilt en Altair zitten. Ben benieuwd hoor. Qua timing valt het vermoedelijk in de bear market dat je het uitgekeerd krijgt dacht ik? Moonriver viel wat dat betreft beter qua timing.Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:45:
[...]
Ik heb ook wat in Calamari zitten, 10.000+ KMA per KSM reward dus KMA naar de $100!
Gains die ik dusver van Moonriver heb ontvangen zijn iig erg lekker te noemen.
Maar goed, met KSM ging ik toch voor de HODL dus wat gratis muntjes erbij sla ik niet af, we zien wel wat het brengt
ach volgende week is het REEF of INJ 👀
nothing stops this train
Een aantal posts geleden las ik volgens mij dat kraken een x procent commissie vraagt. Zo ja, rechtvaardigd die commissie het gemak waarmee je kan staken of is het net zo makkelijk/moeilijk te doen via een andere weg?
https://twitter.com/menlobear/status/1437907098512228354BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:47:
[...]
In 2020 is 32 miljard meer uitgegeven dan binnengekomen is, voor de eerste 9 maand van 2021 zal dit niet anders zijn. Dat is geen houdbare situatie.
Misschien kan Wobke al die Boeings van KLM stationair BTC laten minen, zorgt waarschijnlijk voor minder verlies dan heen-en-weer vliegen op lage bezetting.
https://opensea.io/seaart
Goede keus, daar zit ik ook inYES schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:52:
[...]
Ik heb wat in Kilt en Altair zitten. Ben benieuwd hoor.
Moonriver wordt nu uitgekeerd, heb eigenlijk niet (goed) gelet op het uitbetalingsschema van de verschillende rewards. Sowieso is KSM ook voor mij voor de hodl, dus relaxed afwachten wat het gaat opleveren.Qua timing valt het vermoedelijk in de bear market dat je het uitgekeerd krijgt dacht ik? Moonriver viel wat dat betreft beter qua timing.
Ff wachten tot de beurzen in usa dicht zijn. Die gaan een beetje naar beneden.roflexx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:56:
Komt er nog een pump ofwa
Ik kan me hier wel voor een groot deel in vinden. Maar ik denk dat het geroep vooral ook komt doordat we in alt-season zitten (toch?) met allerlei munten die, zo lijkt het, at random pumpen. Het is dus, denk ik, ook vooral het sentiment van de huidige markt wat je door hoort klinken in de reacties hier.Darrell schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:41:
Ik heb er een beetje moeite mee dat hier alles over dezelfde kam geschoren wordt en het enkel nog maar om hype zou draaien. Ja eens, hype kan een coin tot ongekende hoogtes drijven (shib, doge) maar daar moet je geluk bij hebben. Solide projecten hebben ook wel wat hype nodig maar de kans dat een coin stijgt door een goed produkt is natuurlijk vele malen hoger.
Er wordt hier door veel mensen gesuggereerd dat de tech er niet toe doet en dat is natuurlijk de grootst mogelijk onzin op de lange termijn.
Korte termijn eens, zat pump en dump coins.
Kijk naar Link. Als voorbeeld van een solide project met dikke tech. Of Ethereum. Het gaat erom die projecten eruit te kunnen pikken en in een vroeg stadium te ontdekken. Laten we ons daarop focussen in plaats van dat nonstop zure gezever dat het 1 grote pump en dump jungle is (is het ook wel).
Maar goed. Ik heb nog geen bear meegemaakt. Misschien word ik dan ook wel zuur.
Wat ik hier vaker gelezen heb toen het nog ietsje minder druk was (denk ergens in februari), was dat er tijdens de bear market juist veel inhoudelijker over coins/projecten gesproken wordt juist omdat het dan dé tijd is om het kaf van het koren te scheiden en je goedkoop de juweeltjes kan oprapen.
Afgelopen week was ik een midweekje weg met mijn vriendin en dochter, maar af en toe dit topic gecheckt en dus ook lang niet alles meegekregen, dat is ook wel eens fijn. Dus als je het echt zat bent, gewoon een tijd niet, of veel minder dit topic checken
Dan stop ik diezelfde dag nog met werken.Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:45:
[...]
Ik heb ook wat in Calamari zitten, 10.000+ KMA per KSM reward dus KMA naar de $100!
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 17-09-2021 20:06 ]
Idd, en direct naar de makelaar in m’n Lamboenomiss schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:05:
[...]
Dan stop ik diezelfde dag nog met werken.
Moet je echt bij de projectdocumentatie zelf opzoeken. Soms heb je ook nog bonus rewards erbij. Bij Basilisk krijg je naast BSX ook nog HDX afh. van wanneer je bent ingestapt. Daarnaast krijg je meestal niet alles in 1x. Calamari krijg je bv. eerst 34% van, en de rest verspreidt over 11 maanden zoiets als ik het mij goed herinner. En daarnaast krijg je soms ook nog andere voordeeltjes of early access tot dingen. Ik zou je echt even erin verdiepen anders heb je kans dat je van alles misloopt.Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:27:
@YES Hier zie je de rewards en de voortgang van de auctions: https://dotmarketcap.com/auction
Goede tip idd! Bij Altair had je b.v. een early bird extraatje en kon je een referral opgeven voor nog eens 5%.enomiss schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:11:
[...]
Moet je echt bij de projectdocumentatie zelf opzoeken. Soms heb je ook nog bonus rewards erbij. Bij Basilisk krijg je naast BSX ook nog HDX afh. van wanneer je bent ingestapt. Daarnaast krijg je meestal niet alles in 1x. Calamari krijg je bv. eerst 34% van, en de rest verspreidt over 11 maanden zoiets als ik het mij goed herinner. En daarnaast krijg je soms ook nog andere voordeeltjes of early access tot dingen. Ik zou je echt even erin verdiepen anders heb je kans dat je van alles misloopt.
Dit is ook een van de redenen waarom ik niet meer via Kraken deelneem maar via Polkadot.js. Supersimpel, geen kosten en je kunt profiteren van eventuele extraatjes.
OmlaagProzaq schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:15:
Gaat wel weer hard

-2
[ Voor 99% gewijzigd door Kol Nedra op 17-09-2021 20:29 ]
nothing stops this train
En dan heb ik geen druppel gedronken
[ Voor 43% gewijzigd door Khaelos op 17-09-2021 20:37 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
For example, if 10,000,000 USDC is raised, then each USDC deposited receives 50 KMA.
Begrijp ik het goed dat je dan voor 1 USD 50 KMA krijgt? Tegen de huidige KSM koers van 390 USD is 1 KSM dan gelijk aan 19.500 KMA...
REKT en panisch-sell
Zoals ons moeder dan zegt: rektmerauder schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:49:
2% verlies vandaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Prozaq op 17-09-2021 21:00 ]
Dat gaat toch over dat Bento Box Event vanaf 22 september? Lijkt soort van sale te zijn?enomiss schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:49:
https://mantanetwork.medi...vent-on-miso-db1dcb82d95c
For example, if 10,000,000 USDC is raised, then each USDC deposited receives 50 KMA.
Begrijp ik het goed dat je dan voor 1 USD 50 KMA krijgt? Tegen de huidige KSM koers van 390 USD is 1 KSM dan gelijk aan 19.500 KMA...
Calamari will launch its Bento Box Event on MISO, Sushi’s token launchpad. The Bento Box Event will take the form of a Batch Sale and last for 5 days. The KMA/USDC pool will be launched on SushiSwap.
Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:01:
[...]
Dat gaat toch over dat Bento Box Event vanaf 22 september? Lijkt soort van sale te zijn?
[...]
Je gaat bijna verlangen naar een bearmarketCalamari will launch its Bento Box Event on MISO, Sushi’s token launchpad.

Ik houd het ook niet droogknakworst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:05:
[...]
[...]
Je gaat bijna verlangen naar een bearmarket
Sushi en inktvis, what's there not to like?knakworst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:05:
[...]
Je gaat bijna verlangen naar een bearmarket
Inktvis ?Bananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:15:
[...]
Sushi en inktvis, what's there not to like?
Heb ik vandaag al gedaan tochBananeman schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:19:
[...]
Calamari
Of... ga je vertellen dat je vega bent?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:25:
Ik denk ik zoek even het Eten & koken (of iets dergelijks) topic op, maar hit #2 op vegetariër is dit topic
:strip_exif()/f/image/kpKVPTxJ03mbMJCKUIA2aTZG.jpg?f=fotoalbum_large)
Dikke tech toch
Taro schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:25:
Ik denk ik zoek even het Eten & koken (of iets dergelijks) topic op, maar hit #2 op vegetariër is dit topic
/f/image/6tUeyMEe7TnmK8iHoolTd8yP.png?f=fotoalbum_large)
Eerste hit nu

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lekker grazen
Edit: @Pingo76 , ik heb net gezocht op vegetariër:
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:30:
[...]
Ik ben vegetarier

Je gaat ons toch geen sla aanbieden hè?
[ Voor 37% gewijzigd door elektriekert op 17-09-2021 21:33 ]
Knakworst en vis op de bbq dan maar, zeer on-topic.
https://app.barbecueswap.finance/
Over pepers gesproken ook geen blauwe letters voor nodig: https://app.pepr.finance/
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 17-09-2021 21:33 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!