[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.743 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:56
majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:30:

Enne premium discords heb je niet nodig, gewoon lekker op Beefy Discord in het #degen kanaal rondhangen. Gratis info, en ik kan je verklappen dat je daar meer en recentere info vandaan gaat halen dan bij welke paid discord of youtuber dan ook. Straight from the source, zitten hoop slimme traders die op de rand van wat DEFI mogelijk maakt opereren.

"insider tips" dat ze met FTMalerts samenwerken is niet echt een insider tip, dat was wel redelijk bekend zeg maar :))
Kan dit ook wel bevestigen... In de juiste Discord channels van goeie projecten kun je vaak enorm veel alfa vinden over andere projecten. Zitten vaak genoeg slimme mensen, die uren besteden aan research van nieuwe projecten en ideeën met elkaar uitwisselen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:33

YES

Moderator General Chat
toffetinus schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Sorry dat ik heb gereageerd zonder de achtergrond te weten.
Ik hoop dat je idd het geluk en gezondheid en liefde krijgt die je nodig hebt voor een mooi leven voor jou en je gezin.
En ik hoop dat crypto je daarbij kan helpen.

Ik heb ooit voor een flink bedrag Ripple op het hoogtepunt gekocht en afgelopen voorjaar door een stomme fout flink verloren op de Chilliz. Tot nu toe dus flinke rode cijfers op mijn PF.
Daarom ben ik mss wat cynisch en onredelijk naar anderen toe met groene cijfers, sorry daarvoor.

Veel beterschap 😘 ☕
Netjes van je dat je het boetekleed aantrekt (y)

Een stukje ongevraagd advies:
Richt je voor een aanzienlijk deel van de portfolio op de grote twee (BTC en ETH) als het op crypto aankomt. Zeg een 69 tot 80% minimaal (ik had 70 kunnen typen maar ik ben te puberaal om een kans om 69 te typen te laten liggen). BTC maakt de dienst voorlopig volledig uit, wanneer die hard daalt, dalen alts, wanneer die hard stijgt dalen alts alsnog omdat ze 'leeggezogen' worden.

De overige 20 tot 31% kan je dan in andere coins steken die vervolgens, hopelijk, nog een keer een mega groei doormaken gedurende alt seaso. Als ze toch crashen valt de impact op je portfolio als geheel nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-10 22:13
[...]

Ik hoop dat je idd het geluk en gezondheid en liefde krijgt die je nodig hebt voor een mooi leven voor jou en je gezin.

Ik heb ooit voor een flink bedrag Ripple op het hoogtepunt gekocht en afgelopen voorjaar door een stomme fout flink verloren op de Chilliz. Tot nu toe dus flinke rode cijfers op mijn PF.
Daarom ben ik mss wat cynisch en onredelijk naar anderen toe met groene cijfers, sorry daarvoor.

Veel beterschap 😘 ☕
Hoewel ik zelf ook ruim in het groen sta met mijn PF heb ik ook genoeg dingen fout gedaan en daardoor winst zien verdampen. Zeer recent nog een redelijk bedrag verloren door Bitvavo die op een moment suprême geen sell-order toestaat, en ik achterblijf als hondenvoer.

Leer van je fouten, en ga voor de coins zoals BTC en ETH.

[ Voor 3% gewijzigd door merauder op 30-10-2021 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:53
YES schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Netjes van je dat je het boetekleed aantrekt (y)

Een stukje ongevraagd advies:
Richt je voor een aanzienlijk deel van de portfolio op de grote twee (BTC en ETH) als het op crypto aankomt. Zeg een 69 tot 80% minimaal (ik had 70 kunnen typen maar ik ben te puberaal om een kans om 69 te typen te laten liggen). BTC maakt de dienst voorlopig volledig uit, wanneer die hard daalt, dalen alts, wanneer die hard stijgt dalen alts alsnog omdat ze 'leeggezogen' worden.

De overige 20 tot 31% kan je dan in andere coins steken die vervolgens, hopelijk, nog een keer een mega groei doormaken gedurende alt seaso. Als ze toch crashen valt de impact op je portfolio als geheel nog mee :)
En als btc begint te dalen terwijl de alts nog stijgen en dan explosief gaan = einde bullmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28
JordydG1998 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:04:
[...]

Sorry hoor maar je moet wel erg stom zijn de verkeerde te kopen, de enige echte is onderstaande:
https://theflokiinu.com/

NANO 40% op gevangen, lekker wakker worden zo op zaterdag!

Maar FLOKI, wenn lambo? :+
floki heeft al market cap van meer dan 2 miljard. Als die even groot wordt als doge dan zou hij x15 gaan. Dus als je even 25k€ pompt in Floki, dan mogelijk lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
elektriekert schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:51:
[...]

En als btc begint te dalen terwijl de alts nog stijgen en dan explosief gaan = einde bullmarkt
Normaliter wel, maar besef je dat de huidige bull market niet alleen door particulier gedreven wordt, en komende tijd juist misschien wel door institutioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 08:45
marteltor schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:51:
[...]
floki heeft al market cap van meer dan 2 miljard. Als die even groot wordt als doge dan zou hij x15 gaan. Dus als je even 25k€ pompt in Floki, dan mogelijk lambo.
25k in een shotcoin pompen me de liquidity van een pannekoek = erg riskant spelletje.
Zelfde met Shiba Inu. Niemand van enig formaat kan echt cashen, het muntje gaat alleen omhoog omdat er veel buy orders + noob hodlers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
jvel92 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Kan dit ook wel bevestigen... In de juiste Discord channels van goeie projecten kun je vaak enorm veel alfa vinden over andere projecten. Zitten vaak genoeg slimme mensen, die uren besteden aan research van nieuwe projecten en ideeën met elkaar uitwisselen.
En welke zijn dat dan? :+ want dit is een beetje teasen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:53
marteltor schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Normaliter wel, maar besef je dat de huidige bull market niet alleen door particulier gedreven wordt, en komende tijd juist misschien wel door institutioneel.
Niets is zeker in deze markt natuurlijk :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.mediaite.com/...will-push-inflation-down/

Janet Yellen Promises $2.8 Trillion in Spending Proposals Will ‘Push Inflation Down’

Hahahhaaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:07:

Janet Yellen Promises $2.8 Trillion in Spending Proposals Will ‘Push Inflation Down’

Hahahhaaha
Pinky swear

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxaqR6kPX4AAiJ9LdXbeEp83G1Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C7qAbGpxGltwv9ISB7iLTwdR.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Darrell op 30-10-2021 11:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Veel beterschap 😘 ☕
Het is al goed, nadeel van berichten is dat je het op meerdere manieren op kan vatten.

Zand erover :(:)

Wat betreft je keuzes, ik ben de laatste persoon die je advies geven kan, behalve dat ik na een jaar wel kan zien wat ik hàd moeten doen. En dat is inderdaad BTC en ETH en misschien nog een goeie uit de top 10.

Hopelijk zit je er niet in met geld wat je eigenlijk niet had kunnen missen en kan je nog schakelen naar de grote 2.

Zo niet? En is het niet ‘veel’ laten staan, uithuilen en opnieuw beginnen d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:31
Deze jongen heeft een deel crypto omgezet naar euro en naar nexo gestuurd. Ik zet daar een x bedrag weg tegen een leuke rente wat ik bij een volgende bear (als die komt) opnieuw ga herinvesteren.

Vanaf nu ga ik bij iedere verkoop 50% naar de bankrekening sturen en 50% naar nexo. Ik zal nooit alles verkopen trouwens. Wat op de ledger staat is hodl. Op deze manier bouw ik hopelijk een leuk extra zakcentje op wat ik dus weer ga herinvesteren in wat dan ook.

[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 30-10-2021 11:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:55:
[...]

Mwah, ga er maar van uit dat ze max paar honderd erin stoppen, als de eindafrekening van de energie niet enorm tegenvalt. Misschien dat ze dan over 5 jaar er een paar duizend van gemaakt hebben en je boek alweer vergeten zijn. Maar waarschijnlijk verpatsen ze het zodra ze 20% winst hebben om een nieuwe tv te kopen.
Hoeveel adviseer jij/jullie dan om erin te stoppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Hoeveel adviseer jij/jullie dan om erin te stoppen?
Ik adviseer mensen nooit waar ze hun geld moeten beleggen/investeren/speculeren/vergokken. Laat staan bedragen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Hahahhaaha
_O-

Janet Yellen Promises $2.8 Trillion in Spending Proposals Will ‘Push Bitcoin Up’

d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Hahahhaaha
<inserts gast die van z'n fiets valt met stok tussen de spaken meme>

Wat een flopshow.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Ik adviseer mensen nooit waar ze hun geld moeten beleggen/investeren/speculeren/vergokken. Laat staan bedragen.
Nee snap ik maar blijkbaar vind je een paar honderd te weinig? Bij hoeveel ga je echt wat merken? Ik pin je er niet op vast

[ Voor 29% gewijzigd door Vinnocchio op 30-10-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:56
Iemand een tip van hoe ik BUSD vanuit Binance naar Smart Chain Trustwallet krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:14
NeutraleTeun schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:30:
Iemand een tip van hoe ik BUSD vanuit Binance naar Smart Chain Trustwallet krijg?
Als Bep20 versturen naar de Bep20 adres van BUSD op Trustwallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dikke TECH!!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:35
Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Nee snap ik maar blijkbaar vind je een paar honderd te weinig? Bij hoeveel ga je echt wat merken?
We weten niet hoeveel geld jij ‘over’ hebt, hoe snel je er meer van spaart en hoe slecht jij slaapt als je er even 50% van verliest. Hoe blij jij bent met een extra tientje en hoeveel rendement jij kan behalen. Niemand kan het voor je zeggen.

Hey, @ de rest. We lachen om Yellen - maar het is diep- en diep triest.
Alsof ze zegt: ‘We staan aan de rand van de afgrond - en dit jaar maken we een grote stap vooruit.’

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Gewoon je wallet adres in Binance bij "withdraw" en dan "BEP-20" (alhoewel hij zelf het BSC adres pakt adv formatting).

Zorg dat je ff in Binance smart Wallet niet "ethereum" of "bep2" hebt aan staan anders zie je ze niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
In ander nieuws, niet related to the above (Tweakers merged mijn posts grrr)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poRmLDFD14dCJCWCDyAeE3NdZxY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GvyVlEYe09MC2ZiOtKfZZau4.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door majic op 30-10-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
MrMrq schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

We weten niet hoeveel geld jij ‘over’ hebt, hoe snel je er meer van spaart en hoe slecht jij slaapt als je er even 50% van verliest. Hoe blij jij bent met een extra tientje en hoeveel rendement jij kan behalen. Niemand kan het voor je zeggen.
Begrijp ik. Het gaat me meer om ‘wat is dan wél interessant’. Als een paar honderd blijkbaar te weinig is om echt wat uit te maken, wat zou je dan wel moeten inzetten. Los van het feit of ik het kan missen maar dan heb ik een idee waar hij/jij mee zouden beginnen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:35
Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Het gaat me meer om ‘wat is dan wél interessant’. Als een paar honderd blijkbaar te weinig is om echt wat uit te maken, wat zou je dan wel moeten inzetten.
Goede vraag, en ik begrijp waarom je hem stelt. Dus ik probeer ‘m te beantwoorden.
- Stel je zet 300 euro in. Jij weet die te verhonderdvoudigen door op de juiste dikke tech te speculeren. Dit wordt 30.000 euro waard. Voor sommigen hier is het peanuts, en dus niet interessant.
- Stel je zet 300 euro in. Je zet het op een redelijk veilige asset, zoals Bitcoin. Je maakt er 1000 euro van. Voor sommigen hier is dat life changing money.

Twee keer hetzelfde bedrag. Twee keer een andere uitkomst. Het gaat allemaal om rendement en perspectief.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

25k in een shotcoin pompen me de liquidity van een pannekoek = erg riskant spelletje.
Zelfde met Shiba Inu. Niemand van enig formaat kan echt cashen, het muntje gaat alleen omhoog omdat er veel buy orders + noob hodlers zijn.
Dat was wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen ;)
Want ik hoop dat niemand echt 25k in Floki pompt, tenzij je meer dan een miljoen aan speelcentjes hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 30-10-2021 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
MrMrq schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:58:
[...]

Goede vraag, en ik begrijp waarom je hem stelt. Dus ik probeer ‘m te beantwoorden.
- Stel je zet 300 euro in. Jij weet die te verhonderdvoudigen door op de juiste dikke tech te speculeren. Dit wordt 30.000 euro waard. Voor sommigen hier is het peanuts, en dus niet interessant.
- Stel je zet 300 euro in. Je zet het op een redelijk veilige asset, zoals Bitcoin. Je maakt er 1000 euro van. Voor sommigen hier is dat life changing money.

Twee keer hetzelfde bedrag. Twee keer een andere uitkomst. Het gaat allemaal om rendement en perspectief.
Dankjewel voor je antwoord. Het is dus allemaal ook een kwestie van hoeveel risico je wilt lopen. Hoe minder risico hoe minder rendement (en minder verlies). Sommige coins zijn dus minder risicovol maar levert je dus ook weinig op als je er maar weinig geld in steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Via Wallet Direct. Gaat altijd goed.

https://www.binance.com/en/wallet-direct

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
MrMrq schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:58:
[...]

als iemand makkelijk 300 euro heeft te besteden dan vind ik 1000 euro niet echt life changing money. als je hier nou 5-10k van maakt is het wat anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:49

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
nemesis2212 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:21:
[...]

als iemand makkelijk 300 euro heeft te besteden dan vind ik 1000 euro niet echt life changing money. als je hier nou 5-10k van maakt is het wat anders
Daarom zegt ie toch ook "Het gaat allemaal om rendement en perspectief."?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08:03

WhySoSerious

Be the change.

Wen Moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik vind mooi allemaal. Volgens mij kunnen we vanaf dit punt wel weer omhoog moon soon enzo.

Had nog wel een vraag, zie de afgelopen weken op zondag in de nacht dat zo’n weekly close echt wel wat doet. Althans er gebeurd dan wat :)

Deze week valt tezamen met een monthly close. Mede met de hype van PlanB en zijn 63k worst kaas scenario.

Wat verwachten jullie ervan. Zal dit meer effect hebben? Ik snap niks van TA’s dus geen idee als we in driehoekjes zitten die uitbreken of lijnen die samen komen :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10 10:41
Ff een Noob vraagje; wat is de beste (goedkoopste manier) om fiat/funds op Binance te krijgen? Ik zie dat CC deposit 1,8% fee heeft.
Binance is een nieuwe exchange voor mij en ik ben even aan het uitzoeken hoe het werkt met Trust wallet en PCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Nee snap ik maar blijkbaar vind je een paar honderd te weinig? Bij hoeveel ga je echt wat merken? Ik pin je er niet op vast
Heb helemaal niet gezegd dat paar honderd te weinig is.

Wat ik zeg is dat je collega's echt niet super dankbaar gaan zijn als ze paar honderd in een paar duizend zien veranderen over 5 jaar. ALS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Skrunsies schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:
Ik vind mooi allemaal. Volgens mij kunnen we vanaf dit punt wel weer omhoog moon soon enzo.

Had nog wel een vraag, zie de afgelopen weken op zondag in de nacht dat zo’n weekly close echt wel wat doet. Althans er gebeurd dan wat :)

Deze week valt tezamen met een monthly close. Mede met de hype van PlanB en zijn 63k worst kaas scenario.

Wat verwachten jullie ervan. Zal dit meer effect hebben? Ik snap niks van TA’s dus geen idee als we in driehoekjes zitten die uitbreken of lijnen die samen komen :?
Die zondagavonden/nachten had ik ook in het snotje ja. En ik vroeg me hetzelfde af. In theorie is het wel recept voor vuurwerk denk ik maar juist dan zul je zien dat er niks gaan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Heb helemaal niet gezegd dat paar honderd te weinig is.

Wat ik zeg is dat je collega's echt niet super dankbaar gaan zijn als ze paar honderd in een paar duizend zien veranderen over 5 jaar. ALS.
Nou niet letterlijk maar als je zegt
Mwah, ga er maar van uit dat ze max paar honderd erin stoppen
Dan komt het op mij over dat je die inleg te weinig vindt om te renderen. Maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Zazabez1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:
Ff een Noob vraagje; wat is de beste (goedkoopste manier) om fiat/funds op Binance te krijgen? Ik zie dat CC deposit 1,8% fee heeft.
Binance is een nieuwe exchange voor mij en ik ben even aan het uitzoeken hoe het werkt met Trust wallet en PCS.
Ik gebruik Bitvavo --> XLM kopen --> XLM verzenden naar Binance --> BUSD ---> omzetten naar whatever (BUSD heeft geen fees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 11:50

knakworst

Get more sats!

Zazabez1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:
Ik heb gister nog vanuit bitvavo btc overgeschreven naar mijn binance btc adres (beginnende met bc1) voor een fee van omgerekend 32 eurocent. Bij Binance bitvavo is ideal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
knakworst schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:42:
[...]

Ik heb gister nog vanuit bitvavo btc overgeschreven naar mijn binance btc adres (beginnende met bc1) voor een fee van omgerekend 32 eurocent. Bij Binance bitvavo is ideal gratis.
Ah support Bitvavo lightning nu ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:44:
[...]

Ah support Bitvavo lightning nu ?
Oeps. Nee dit is bech32. Segwit. Op Bitvavo zijn de kosten daarvan niet hoog (meestal).

[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 30-10-2021 12:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10 10:41
majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:41:
[...]

Ik gebruik Bitvavo --> XLM kopen --> XLM verzenden naar Binance --> BUSD ---> omzetten naar whatever (BUSD heeft geen fees).
Thanks! dan betaal je dus alleen de 0.15/0.25% fee bij Bitvavo om XLM te kopen? Verzenden van XLM is zonder fee toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:33:

Maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Net een foutje gemaakt met een software wallet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Cm0THUVzcR19Wz3no5IYAc1PIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BO30ySmpc9zgg86KQKPNdJL1.jpg?f=user_large

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Xqlus1ve schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:53:
Net een foutje gemaakt met een software wallet

[Afbeelding]

_O-
Wat heb je fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Zazabez1 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Thanks! dan betaal je dus alleen de 0.15/0.25% fee bij Bitvavo om XLM te kopen? Verzenden van XLM is zonder fee toch?
klopt!

maar voordat je het koopt, kijk wel of je kan withrawen bij Bitvavo want afgelopen tijd kon het niet met XLM en TRON bijvoorbeeld......dus daarom kijk ik ook naar de optie Kraken. Nog niet getest maar mijn volgende route ga ik Kraken eens testen; ook met XLM.....alhoewel ik de interface van Kraken fijner vind (lijkt 1 op 1 met Binance het withrawen/deposit)

Bitvavo is denk wel de snelste/makkelijkste optie, deze wordt ook het meest gebruikt onder tweakers volgens mij...

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 30-10-2021 12:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

had ETH op mijn wallet staan, wou ik terug sturen naar Coinbase, hier stond ook al een snelkoppeling van (ETH kwam origineel van Coinbase > wallet). Dnek lekker handig, daarna nog met de network fee lopen hannesen om een zo laag mogelijke fee te hebben, long story short, adres van Coinbase ETH komt niet overeen. |:( :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:43

resusaapje

h less

DaWayne schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:21:
[...]

Heb toch maar wat Luna bijgekocht
Sure, maar let wel, hij voorspelt dat luna dit jaar x2 gaat.
Zoals alle anderen ook ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:56
Need the price to go up! Can’t the devs do something? Wen marketing? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Xqlus1ve schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

had ETH op mijn wallet staan, wou ik terug sturen naar Coinbase, hier stond ook al een snelkoppeling van (ETH kwam origineel van Coinbase > wallet). Dnek lekker handig, daarna nog met de network fee lopen hannesen om een zo laag mogelijke fee te hebben, long story short, adres van Coinbase ETH komt niet overeen. |:( :')
Tip, via Binance kan je gewoon BEP20 eth/btc naar je BSC wallet versturen (en eventueel gebruiken binnen het BSC ecosysteem of daar weer verder bridgen naar polygon/ftm etc). Zo verkom je hoge netwerk fees voor met name Eth, maar heb je wel de asset en voordelen (APY krijgen met farmen, als collateral gebruiken voor milde borrows tegen stables etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-10 16:54
Ik weet dat iedereen hier aan het shillen is maar de marketing campagne van Floki Inu is wel ijzersterk. Heb er 500 euro in zitten maar zit er aan te denken om daar nog wat bij te doen... FOMO when moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Kol Nedra schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:55:
[...]

klopt!

maar voordat je het koopt, kijk wel of je kan withrawen bij Bitvavo want afgelopen tijd kon het niet met XLM en TRON bijvoorbeeld......dus daarom kijk ik ook naar de optie Kraken. Nog niet getest maar mijn volgende route ga ik Kraken eens testen; ook met XLM.....alhoewel ik de interface van Kraken fijner vind (lijkt 1 op 1 met Binance het withrawen/deposit)

Bitvavo is denk wel de snelste/makkelijkste optie, deze wordt ook het meest gebruikt onder tweakers volgens mij...
XRP heeft ook vrijwel 0 fees, dus je hebt dan tron, xlm én XRP. Allemaal niet mogelijk nu ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07
Ik heb zojuist ter test een 0.05 bnb naar mijn trust wallet gestuurt. Van Binance naar Smart Chain Wallet(?)

Dit duurt 12 uur staat er. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
dylan_ schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:05:
Ik weet dat iedereen hier aan het shillen is maar de marketing campagne van Floki Inu is wel ijzersterk. Heb er 500 euro in zitten maar zit er aan te denken om daar nog wat bij te doen... FOMO when moon
Waar heb je die gekocht? Ik wil ook wel ff meeliften

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Animal
Vinnocchio schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

Waar heb je die gekocht? Ik wil ook wel ff meeliften
Ik gebruik deze guide. Dus via Uniswap. Ik moet mijn bnb smart chain wallet koppelen maar daar staat nog geen bnb op.

YouTube: How to Buy Floki Inu Token (FLOKI) on Binance Smart Chain

Iemand makkelijkere wegen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• majic
Alle memecoins zijn 100% pure ponzischemes. De mensen die er vroeg in zaten profiteren van de nieuwe instroom. En de mensen die laat inkopen ( 'laat' is relatief, hangt van de hype af) die zijn potentieel exit liquidity voor die voor hen. Dat gaat natuurlijk in principe op voor elke coin, maar memecoins hebben géén utiliteit. Je kunt er letterlijk niets mee behalve kopen of verkopen (of holden).

Er is geen uitgebreid netwerk aan apps binnen de DEFI sfeer, geen bedrijven die er iets nuttigs mee doen. Dogecoin is van een shitcoin naar ietsje minder shitcoin gegaan maar dan nog - 30 cent ondanks regelmatig bullish nieuws is niet positief als je op 1 dollar, 70 cent, 50 cent hebt gekocht.

Het is héél makkelijk om je spaarcentjes te zien verdampen, omdat je niet weet of jij nu op het hoogtepunt van de hype hebt ingekocht of niet. Pas dus op. Niet alleen dat, maar de liquiditeit van veel shitcoins is _EXTREEM_ minimaal tov het volume/tvl. Zodra er dus een paar grote holders gaan verkopen dan is er niemand die wil/kan kopen en stort de boel binnen een paar minuten in elkaar en zit je zomaar op -200% in een dagje.

500 euro in Ethereum steken of een semi established coin die je kunt farmen voor 30-200% APY is slimmer, dan heb je gegarandeerd goede opbrengsten over 1-2 jaar ipv dat je vast zit in een dood memecoin muntje omdat je nét niet op tijd bent uitgestapt.

[ Voor 8% gewijzigd door majic op 30-10-2021 13:11 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
@Vinnocchio

Gasten, gebruik nou even het goede topic voor het bespreken van dit soort dingen. Dit zorgt alleen maar voor ergernis en afleiding.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Animal schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:07:
Ik heb zojuist ter test een 0.05 bnb naar mijn trust wallet gestuurt. Van Binance naar Smart Chain Wallet(?)

Binance naar metamask duurt bij mij maximaal 2minuten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baba420
Zoveel nieuwe users, het lijkt mei 2021 wel. Of januari 2018. Misschien tijd om naar fiat te gaan…haha NOOIT! Hold I must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

XRP heeft ook vrijwel 0 fees, dus je hebt dan tron, xlm én XRP. Allemaal niet mogelijk nu ? :|
Er zijn natuurlijk meerdere wegen, maar nadeel bij Bitvavo is dat je dan het eerst moet instellen met een filmpje.
Bij bv Kraken moet je het ook aanmaken maar dat is veel makkelijker; je maakt een adres aan en krijgt een mailtje eerst om te confirmeren of het juist is...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
roflexx schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

Binance naar metamask duurt bij mij maximaal 2minuten.
Het stond er inderdaad in 10 minuten op. Ik heb inmiddels een swap gedaan op https://pancakeswap.finance/swap en de swap naar Floki ging goed. Alleen kan ik nu de Floki coin nergens vinden? Hoort hij niet in mijn trust wallet te verschijnen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Animal schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:09:
[...]

Ik gebruik deze guide. Dus via Uniswap. Ik moet mijn bnb smart chain wallet koppelen maar daar staat nog geen bnb op.

YouTube: How to Buy Floki Inu Token (FLOKI) on Binance Smart Chain

Iemand makkelijkere wegen?
Ook voor jou, dit hoort hiet niet. En daarnaast heb je het over Uniswap terwijl je BNB stuurt naar je BSC adres. Je wilt dus via Pancakeswap iets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
Animal schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Het stond er inderdaad in 10 minuten op. Ik heb inmiddels een swap gedaan op https://pancakeswap.finance/swap en de swap naar Floki ging goed. Alleen kan ik nu de Floki coin nergens vinden? Hoort hij niet in mijn trust wallet te verschijnen 8)7
Floki moet je even handmatig toevoegen aan de hand van de bsc code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11

Vis

majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

NANO fixes this

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

ga naar:
https://www.coingecko.com/en/coins/floki-inu

kopieer het BSC wallet adres, let wel op pak de BSC en niet de ETH contract (die staat bij default daar)

en plak dit adres in je Trustwallet (helemaal rechtsbovenin kun je tokens toevoegen en paste dit adres)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
[...]

Je moet het adres van Floki toevoegen aan Metamask/Trustwallet.

Ik ben bang dat Taro vandaag erg boos gaat worden en de bezem door de topic haalt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

Alle memecoins zijn 100% pure ponzischemes. De mensen die er vroeg in zaten profiteren van de nieuwe instroom. En de mensen die laat inkopen ( 'laat' is relatief, hangt van de hype af) die zijn potentieel exit liquidity voor die voor hen. Dat gaat natuurlijk in principe op voor elke coin, maar memecoins hebben géén utiliteit. Je kunt er letterlijk niets mee behalve kopen of verkopen (of holden).

Er is geen uitgebreid netwerk aan apps binnen de DEFI sfeer, geen bedrijven die er iets nuttigs mee doen. Dogecoin is van een shitcoin naar ietsje minder shitcoin gegaan maar dan nog - 30 cent ondanks regelmatig bullish nieuws is niet positief als je op 1 dollar, 70 cent, 50 cent hebt gekocht.

Het is héél makkelijk om je spaarcentjes te zien verdampen, omdat je niet weet of jij nu op het hoogtepunt van de hype hebt ingekocht of niet. Pas dus op.

500 euro in Ethereum steken of een semi established coin die je kunt farmen voor 30-200% APY is slimmer, dan heb je gegarandeerd goede opbrengsten over 1-2 jaar ipv dat je vast zit in een dood memecoin muntje omdat je nét niet op tijd bent uitgestapt.
DOGE is helemaal niet van shitcoin naar minder shitcoin gegaan _O- het is nog steeds een shitcoin.

Er worden namelijk gewoon nog steeds per block 10k DOGE gemined tot het eind der tijden, iedere minuut gemiddeld, zonder hardcap.

Het is 1 grote grap, alleen de koers staat hoger :+ En de hypehonden muntjes liften daar gretig op mee.

Verder 100% eens met je betoog, prima als mensen een gokje wagen maar om nu roekeloos er van uit te gaan dat het toch wel blijft stijgen is risicovol. Heeft weinig tot niets met toekomstgericht investeren of portfolio opbouw te maken. :)

Verder natuurlijk harstikke leuk om wat mee om te kutten, zolang mensen maar onthouden dat op dit moment het geld niet tegen de plinten klotst, maar tegen het plafond. En dat is een situatie om lekker van te profiteren, maar geen situatie die eeuwig stand gaat houden.

Zolang iedereen dat in z'n achterhoofd houdt, helemaal mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

@Vinnocchio

Gasten, gebruik nou even het goede topic voor het bespreken van dit soort dingen. Dit zorgt alleen maar voor ergernis en afleiding.
Ik heb een 3 jarige thuis rondlopen die beter luistert... hashtag zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

DOGE is helemaal niet van shitcoin naar minder shitcoin gegaan _O- het is nog steeds een shitcoin.

Er worden namelijk gewoon nog steeds per block 10k DOGE gemined tot het eind der tijden, iedere minuut gemiddeld, zonder hardcap.
klinkt als Fiat, alleen drukken ze die nog harder :+
en volgens mij kost de energie voor fiat drukken veel meer dan het minen.....

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 30-10-2021 13:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Animal schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:07:

Was hier vanochtend in <5 minuten binnen, dus nee, niet normaal. Maar gaat meestal wel sneller dan vermeld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
baba420 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:20:
[...]
Ik ben bang dat Taro vandaag erg boos gaat worden en de bezem door de topic haalt.
Nee hoor, Taro wordt nooit boos, hoogstens wat minder aardig. Maar er staat nergens dat shitcoins of memecoins hier niet mogen worden besproken.

Bij voorkeur in het memecoin topic, maar dat is geen "officieel ondersteund" topic, want we zitten er niet op te wachten om de hele dag te moeten modereren en discussiëren over waar iets hoort.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Tijd voor een ludieke meme dan maar terwijl BTC een klein hupje van de lage 61 range naar de wat hogere 61 range maakt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLAqHGS5_ITehm99wYG1-Fy576A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YKnax5bVzkZomKuMVsDbdf5J.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:20
Ik kom er zojuist achter dat ik mijn handelswachtwoord voor KuCoin en mijn inlogww voor MetaMask niet meer weet en nergens opgeschreven heb :').

Wilde mijn bags SmartKEY verkopen, januari 2021 gekocht maar er gebeurt niets mee. Ondanks een nieuw logo :(.

Scheelt dat ik er ook geen serieus geld in heb zitten, anders was ik wel serieus omgegaan met die wachtwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
We moeten de nieuwe users ook niet kwalijk nemen met zo een agressieve reclame campagne van Floki en succesverhalen dat mensen miljoenen hebben verdiend door Shiba en Doge. Je stapt op tram 5 van Centraal naar Leidseplein en Floki roept je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Victor Belli schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:28:
Ik kom er zojuist achter dat ik mijn handelswachtwoord voor KuCoin en mijn inlogww voor MetaMask niet meer weet en nergens opgeschreven heb :').

Wilde mijn bags SmartKEY verkopen, januari 2021 gekocht maar er gebeurt niets mee. Ondanks een nieuw logo :(.

Scheelt dat ik er ook geen serieus geld in heb zitten, anders was ik wel serieus omgegaan met die wachtwoorden.
Wat betreft Metamask, had je niet je 12 woorden ergens opgeschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

MOooOOOooOo00nnn

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 30-10-2021 13:51 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
r6aw schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:58:
Nog meer mensen in Vertcoin? Stijgt nu ook lekker en de halving is in december
Met verbazing opende ik mijn wallet vandaag en zag ook die 80% staan. Ik had nog wat vtc staan wat ik eerder had gemined maar niet meer naar omkeek omdat het project aardig dood is. Toch maar uitbetalen zo😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Iemand toevallig in BLOK ? Had die op 0,01 gekocht en op 0,02 verkocht . Zie ik dat ie nu op 0,12 staat fuckkkk

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
r*t op allenmaal met jully rioolmunten. ik wort scheit zyk van die k*t Floki. waar hebbe we un meme topic voor?! pure dyarree. :r

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:20:
r*t op allenmaal met jully rioolmunten. ik wort scheit zyk van die k*t Floki. waar hebbe we un meme topic voor?! pure dyarree. :r
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ise6WykUcAbHtqqcB55dsm5Nl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xsk803w6vbkExMpxoGjj6ZFm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:43

RMX

MicroWhale schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:11:
[...]

Echt waar?! :D

Mwah, ik wil geen 10% nexo over mijn hele crypto PF én niet alles bij NEXO neerzetten. Maar je hebt gelijk, het levert een leuk centje op.
Heb er veel staan inmiddels. En over paar maanden al mijn stables daarheen om te rentenieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

baba420 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:28:
We moeten de nieuwe users ook niet kwalijk nemen met zo een agressieve reclame campagne van Floki en succesverhalen dat mensen miljoenen hebben verdiend door Shiba en Doge. Je stapt op tram 5 van Centraal naar Leidseplein en Floki roept je gewoon.
Daarom heb ik die relativerende posts van Jaapio ook zo hard nodig. We leven toch in de toekomst als je bedenkt dat we hier als een stel anonieme nerds het hebben over digitaal geld wat geadverteerd wordt op Nederlandse trams, vernoemd is naar de hond van een Amerikaanse miljardair en waarvan bijna iedereen weet dat het een scam is.

We zijn early, laten we het maar positief benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

baba420 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:28:
Afbeeldingslocatie: https://images.alphacoders.com/807/thumb-350-807032.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-10 12:50

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik zou alleen op een clowncoin inzetten als 1) mij niks zou uitmaken mijn inleg in de fik zou vliegen 2) als ie pas gelisted is. als 1+2 true = Let the roulette spin. En dan alles eraf halen mocht je winst halen om meer BTC te kopen.

Ben nog niet zo lang geleden begonnen met het investeren in crypto dus voor mij nu alleen BTC/ETH :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

@Vinnocchio

In de herhaling dan maar ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdVa-JMHYVgpbV3hINavdUrmqSk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxHYzDW6ppK4xwykhi1kkHZzAJc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:50
enomiss schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:20:
Easy Money! :7

[ Voor 15% gewijzigd door BTFD op 01-11-2021 10:54 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:00:
[...]

Met verbazing opende ik mijn wallet vandaag en zag ook die 80% staan. Ik had nog wat vtc staan wat ik eerder had gemined maar niet meer naar omkeek omdat het project aardig dood is. Toch maar uitbetalen zo😅
Ik hoop dat met ERGO ooit ook mee te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

Damn.... Zonde man...

Overigens, je zei "long story short", daar ging het bij @Verwijderd en @A87 ook altijd fout. @YES probeert ook in dat rijtjte te komen maar hij heeft nog teveel succes tot zoverre.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:20:
[...]

Het is 1 grote grap, alleen de koers staat hoger :+ En de hypehonden muntjes liften daar gretig op mee.

Verder 100% eens met je betoog, prima als mensen een gokje wagen maar om nu roekeloos er van uit te gaan dat het toch wel blijft stijgen is risicovol. Heeft weinig tot niets met toekomstgericht investeren of portfolio opbouw te maken. :)

Verder natuurlijk harstikke leuk om wat mee om te kutten, zolang mensen maar onthouden dat op dit moment het geld niet tegen de plinten klotst, maar tegen het plafond. En dat is een situatie om lekker van te profiteren, maar geen situatie die eeuwig stand gaat houden.

Zolang iedereen dat in z'n achterhoofd houdt, helemaal mooi.
Minder shitcoin omdat je daadwerkelijk met Dogecoin hier en daar wat dingen kunt doen/betalen. Dus als investering is het 100% troep maar je iig er vanaf komen en er _iets_ mee doen. Dat is nog niet te zeggen van andere coins met hondenmemestatus :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

majic schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

Minder shitcoin omdat je daadwerkelijk met Dogecoin hier en daar wat dingen kunt doen/betalen. Dus als investering is het 100% troep maar je iig er vanaf komen en er _iets_ mee doen. Dat is nog niet te zeggen van andere coins met hondenmemestatus :D
zo lang er shitcoins zijn in de top 100 is het early days

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
A87 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

zo lang er shitcoins zijn in de top 100 is het early days
Mooi tegeltje (y)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Weekly close vanavond op 69K?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lijkt me stug maat.

spoiler: title
weekly close is op zondag ;)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ngangatar schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:38:
[...]

Lijkt me stug maat.

spoiler: title
weekly close is op zondag ;)
godverdomme, toe aan weekend _O-

Wacht het is zaterdag! :9~ O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYQlv7Xu5PR94wNlq5C-58elaAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8lYdHHHQP7EN3TEg5zsuUxs0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere zaterdag vanaf nu;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeFosb4GRv98OSb4RZEOUQYhE7o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3gpllc5Y82AhbTgdSzAyhCvY.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Minimaal 63k volgens planB ;)

Rapapa...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En aankomende nacht de klok een uurtje terug... :-(
Pagina: 1 ... 230 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!