[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 228 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.779 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:57:
Dikke BNB doet dik.

Doe maar lekker dik, dikke BNB.
Dag dikke bnb, tot de volgende keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:53
Altijd een paar dominees ertussen. Typisch Nederland.

On topic voor de Delta gebruikers: weet iemand of je met Pro ook een portfolio analyse (muntverdeling) over al je portfolios kan doen? Heb al mijn exchanges en offline dingen in aparte portfolios (om redenen), dus ik zit nog regelmatig in Calc te prutsen om een mooie taart te krijgen van alles.

[ Voor 73% gewijzigd door Wiley99 op 29-10-2021 20:06 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
jvel92 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:57:
[...]

Het gaat om de stelligheid waarmee je dat soort zaken brengt. En je brengt het vaak op een manier alsof alleen jij het snapt, en iedereen die er een andere visie op nahoudt is een dom konijn.

Maar goed, wil er verder niet op ingaan. :9B
Technisch gezien hebben konijnen waarschijnlijk geen visies, dus misschien is dat toch iets te negatief... :*) :9B

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10 19:31
DAR stroomt hier binnen

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
Er zijn inmiddels zo veel aanmeldingen dat de teller gebugd is. Ze beweren dat de "whitelist entries are getting recorded as we speak". Gekkenhuis dus, ben echt benieuwd, Zondag 10:00 s'ochtends eindigt de whitelist, om 14:00 is de verkoop.

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ach, ik kan het wel hebben hoor. Weet natuurlijk dat ik op repliek kan rekenen met zo'n PF. Maarrrr, zoals enkele andere Tweakers ook al laten doorschemeren, het zou verfrissend zijn als de usual suspects zichzelf ook eens challengen met een frisse blik, me dunkt :)
Zoals al aangegeven ben ik geen groentje dat geen idee heeft waar hij of zij mee bezig is en daarnaast ben ik nu aan het doen wat 1) mijn risk-benefit curve maximaliseert en 2) ik leuk vind. Ik research met het te pletter en heb te veel tijd om alleen maar elke week BTC en ETH te DCA'en ;)

Hierin speelt levensfase dus ook een rol. Als je net als ik starter bent, goed verdient maar nog relatief weinig spaargeld hebt, ga je ontzettend langzaam vooruit met de gangbare adviezen. 20% van je spaargeld in crypto en van die 20% nog eens 80% braaf in BTC en ETH DCA'en? Sure, maar mij niet gezien. Lang verhaal kort: mate van risicoaversie verschilt per persoon én per levensfase, gegeven dezelfde persoon.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:13:
Ach, ik kan het wel hebben hoor. Weet natuurlijk dat ik op repliek kan rekenen met zo'n PF. Maarrrr, zoals enkele andere Tweakers ook al laten doorschemeren, het zou verfrissend zijn als de usual suspects zichzelf ook eens challengen met een frisse blik, me dunkt :)
Zoals al aangegeven ben ik geen groentje dat geen idee heeft waar hij of zij mee bezig is en daarnaast ben ik nu aan het doen wat 1) mijn risk-benefit curve maximaliseert en 2) ik leuk vind. Ik research met het te pletter en heb te veel tijd om alleen maar elke week BTC en ETH te DCA'en ;)

Hierin speelt levensfase dus ook een rol. Als je net als ik starter bent, goed verdient maar nog relatief weinig spaargeld hebt, ga je ontzettend langzaam vooruit met de gangbare adviezen. 20% van je spaargeld in crypto en van die 20% nog eens 80% braaf in BTC en ETH DCA'en? Sure, maar mij niet gezien. Lang verhaal kort: mate van risicoaversie verschilt per persoon én per levensfase, gegeven dezelfde persoon.
Een soort disclaimer als dit past natuurlijk perfect bij jouw voorgaande post om eea in perspectief te zetten voor nieuwelingen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
enomiss schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:19:
[...]

Een soort disclaimer als dit past natuurlijk perfect bij jouw voorgaande post om eea in perspectief te zetten voor nieuwelingen.
De topicstart en de postwaarschuwing geven toch al voldoende signalen af aan nieuwelingen? Het is hier geen beleggingsclub. En hoe is mijn post anders dan 50 posts achter elkaar met 'CELR moon' of die anderzijds een willekeurige shitcoin propageren?

Laten we het gewoon rusten joh :) Ik voel me niet door je aangevallen, jij volgens mij ook niet door mij d:)b

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:24:
[...]

De topicstart en de postwaarschuwing geven toch al voldoende signalen af aan nieuwelingen? Het is hier geen beleggingsclub. En hoe is mijn post anders dan 50 posts achter elkaar met 'CELR moon' of die anderzijds een willekeurige shitcoin propageren?

Laten we het gewoon rusten joh :) Ik voel me niet door je aangevallen, jij volgens mij ook niet door mij d:)b
Als mensen de topicstart en postwaarschuwing zouden lezen bleef er niks over van dit topic. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik brand vanavond even een kaarsje voor GVT. Na jaren van daling de genadeklap van een Binance delisting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BanYc3ooOeU2RCU270GfCwNSBsg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/u7xux2nYo7fKnM90UpTh5Aew.png?f=user_large

Mooiste moment was dat het trading strategie platform live ging en die Russen meteen Bitcoin en Ethereum accepteerden om daarmee hun eigen token GVT totaal overbodig te maken. Wat een shitshow was dat.

Govert, ouwe boef, het ga je goed. Ouwe shitcoin van me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
@Verwijderd en ik zijn aan boord kunnen springen, jullie ook? Dat ding gaat hard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1p5bqySxAaK12QYMFj4rKhb3f-U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/q4cEIoxYD6RbRg8JafblG22D.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:25:
Ik brand vanavond even een kaarsje voor GVT. Na jaren van daling de genadeklap van een Binance delisting.

[Afbeelding]

Mooiste moment was dat het trading strategie platform live ging en die Russen meteen Bitcoin en Ethereum accepteerden om daarmee hun eigen token GVT totaal overbodig te maken. Wat een shitshow was dat.

Govert, ouwe boef, het ga je goed. Ouwe shitcoin van me.
GVT…..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgY9lp8ZrtiaeKLOFZ-xLQuQyXA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hznVpXGxr6H1AA6PWN1R0KiO.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18
Nu je het toch even ter tafel brengt....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8Jp6NHNWcy077fGtBuyRZfAElQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:57
enomiss schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:19:
[...]

Tsja, hier dus vergelijkbare strategie, maar juist 2-verdiener met kinderen, hypotheek e.d.
Ben dit jaar gestart met inleggen winst 2020 uit aandelen en heb er nog wat spaargeld tegenaan gegooid.

Ik heb de eerste 2 maanden alleen BTC, ETH en XRP (n00b) gekocht. Daarna werd het saai maar toen kwamen Cake en Safemoon en de hele BSC wereld op mijn pad via dit forum. Cake staat er o.a. vanaf 7 dollar tegen toen 200% APY (inmiddels 74%).

Ik vind het juist mooi om op (deels) je eigen manier dan je profits te vergaren. Past voor mij ook goed in deze toch wat saaie Corona-tijd.
Baal bijv. dat ik FTM en SHIB heb gemist en slechts 15% op DOGE heb gepakt.

Heb wel inmiddels airco kunnen laten installeren van de winst, dat is voor mij al boven verwachting van mijn start begin dit jaar.

Binnenkort echter een nieuwe job, dus minder tijd, zal dan waarschijnlijk wel conservatiever en qua tijd efficiënter gaan werken .
2022 wordt denk ik voornamelijk BTC, ETH en DOT, met zolang de Bull duurt af en toe een BNB in een launch van Lithium drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Pelox schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:26:
@Verwijderd en ik zijn aan boord kunnen springen, jullie ook? Dat ding gaat hard!

[Afbeelding]
Heb er afgerond 1tje te pakken as we speak :Y (En ik doe niet aan treinen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Thanks voor de Detla app tip d:)b

Zocht al heel long een app waar je crypto en stocks kon combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DaWayne schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:34:
[...]

Heb er afgerond 1tje te pakken as we speak :Y (En ik doe niet aan treinen)
Ahaa dus je hebt er nu al 1?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBZsoCelUi24-Os9DKdxdkvUlsU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MokQwrun1ATEzTWR37j7MuXx.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
Pelox schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:36:
[...]

Ahaa dus je hebt er nu al 1?

[Afbeelding]
Dude, zo loop ik er morgen met Halloween ook bij joh. Kijken of de buren hun seed phrase in mijn snoepemmertje doen.

[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 29-10-2021 20:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:43
Ik heb sinds een paar weken eindelijk de moeite genomen om wat te swappen via pancake, direct floki ingeslagen en polker. Beide inmiddels x2 (maar inzet was niet hoog).

Dit jaar het meest gepakt op Dot, maar in de zomer grotendeels uitgestapt omdat ik een nieuwe auto moest kopen (de oude ging kapot). Wel zuur, hoopte dat de dip wat langer ging duren, maar ben vanaf btc 40k weer ingestapt in stapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-10 16:54
Ik ga ook een beetje geld in Floki stoppen, zit nog genoeg rek in en zodra deze op meerdere exchanges komt schiet het sowieso omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
DarkShadow schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:43:
Dit jaar het meest gepakt op Dot, maar in de zomer grotendeels uitgestapt omdat ik een nieuwe auto moest kopen (de oude ging kapot).
Was het een Lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:45:
Ik ga ook een beetje geld in Floki stoppen, zit nog genoeg rek in en zodra deze op meerdere exchanges komt schiet het sowieso omhoog.
Ik heb het ook gedaan vanmorgen. Knalt gestaag door 👌🏻.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-10 18:21
Ik zag vanmiddag bij Playa de la Caleta (Tenerife) wél n gele Lambo staan.
Voorteken?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:52

WhySoSerious

Be the change.

dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:45:
Ik ga ook een beetje geld in Floki stoppen, zit nog genoeg rekt in
Ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren FLOKI gekocht op 9 en verkocht op 20. Nu staat die op 28 grrrr. Ach ja, wie het kleine niet eert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
DaWayne schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:31:
[...]

Tsja, hier dus vergelijkbare strategie, maar juist 2-verdiener met kinderen, hypotheek e.d.
Ben dit jaar gestart met inleggen winst 2020 uit aandelen en heb er nog wat spaargeld tegenaan gegooid.

Ik heb de eerste 2 maanden alleen BTC, ETH en XRP (n00b) gekocht. Daarna werd het saai maar toen kwamen Cake en Safemoon en de hele BSC wereld op mijn pad via dit forum. Cake staat er o.a. vanaf 7 dollar tegen toen 200% APY (inmiddels 74%).

Ik vind het juist mooi om op (deels) je eigen manier dan je profits te vergaren. Past voor mij ook goed in deze toch wat saaie Corona-tijd.
Baal bijv. dat ik FTM en SHIB heb gemist en slechts 15% op DOGE heb gepakt.

Heb wel inmiddels airco kunnen laten installeren van de winst, dat is voor mij al boven verwachting van mijn start begin dit jaar.

Binnenkort echter een nieuwe job, dus minder tijd, zal dan waarschijnlijk wel conservatiever en qua tijd efficiënter gaan werken .
2022 wordt denk ik voornamelijk BTC, ETH en DOT, met zolang de Bull duurt af en toe een BNB in een launch van Lithium drukken.
Waar krijg je 74% op cake? Ik vond 31% op binance al veel haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=0ctq&p=1

Morgen maar beginnen met lezen. Ben erg benieuwd! ;)

Oh wacht, dat is hier!

[ Voor 9% gewijzigd door Qunix op 29-10-2021 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:25:
Govert, ouwe boef, het ga je goed.
Gr gr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_wgOvyATD2UDfP5SxqXk8i-zGQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bkYimGk6m6OWoG8NLLix5vdB.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
roflexx schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:04:
[...]

Waar krijg je 74% op cake? Ik vond 31% op binance al veel haha.
Pancakeswap en Beefy.

Acties:
  • +52 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mensen!

Een topdag vandaag. Dochterlief haar operatie is goed gegaan en de crypto staat er ook goed voor.

Wens jullie allen een top weekend met veel groene kaarsen voor alle muntjes die jullie in jullie portfolio hebben.

Proost!

:9B

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-10 22:28
Dat is echt goed nieuws, top
d:)b

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:09:
Mensen!

Een topdag vandaag. Dochterlief haar operatie is goed gegaan en de crypto staat er ook goed voor.

Wens jullie allen een top weekend met veel groene kaarsen voor alle muntjes die jullie in jullie portfolio hebben.

Proost!

Lekker gozer, met een dikke grijns en een DOTje van een dochter het weekend in!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:58

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:26:

[Afbeelding]
Je kan je bnb gewoon in de vault laten zitten toch dit keer? Want zie nog niks binnenstromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Darrell schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:32:
[...]

Je kan je bnb gewoon in de vault laten zitten toch dit keer? Want zie nog niks binnenstromen.
In de vault krijg je het 1x per dag uitgekeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Bijna even snel, Volvo xc40 p8. Maar gedeeltelijk met de crypto 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-10 15:32
Weekendje weg maar kan het soms niet laten om koersen te bekijken… Weer die SHIB die maar blijft stijgen, wanneer houdt dit eens op? Ik zit er nog steeds deels in maar van mij mag dat ding in elkaar donderen. Nu wel klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:09:
Mensen!

Proost!

Lekker pik! Het is je gegund!
Goed weekend, geniet ervan :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
ColeJ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:45:
Weekendje weg maar kan het soms niet laten om koersen te bekijken… Weer die SHIB die maar blijft stijgen, wanneer houdt dit eens op? Ik zit er nog steeds deels in maar van mij mag dat ding in elkaar donderen. Nu wel klaar mee.
Als shiba ophoudt komt floki die het overneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
roflexx schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:56:
[...]

Als shiba ophoudt komt floki die het overneemt.
Flufje erin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Floki... Is dat van afgeleid van Vikings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Floki gaat sowieso nog pumpen want het staat nagenoeg nog op geen enkele exchange en de verwachting is dat de komende weken een aantal exchanges de coin gaan listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zie net dat zowel Kucoin als Bitvavo allebei BNB aanbieden. Iemand enig idee of het voordelig is om BNB's te versturen van de ene exchange naar de andere?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:04:
Floki gaat sowieso nog pumpen want het staat nagenoeg nog op geen enkele exchange en de verwachting is dat de komende weken een aantal exchanges de coin gaan listen.
Wie, wat, waar welke Exchange? Van wie is die verwachting? Op polo is ie in ieder geval verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Blaim schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:06:
Zie net dat zowel Kucoin als Bitvavo allebei BNB aanbieden. Iemand enig idee of het voordelig is om BNB's te versturen van de ene exchange naar de andere?
Even opletten met Bitvavo, je kunt BNB tijdelijk niet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:04:
Ze hebben een prima Whitepaper ( https://theflokiinu.com/#roadmap ) en wellicht gaat het gebeuren ook, ze maken reclame op bussen etc....
aangezien voor Henk en Ingrids het te moeilijk is een Metamask Wallet te maken/gebruiken kan het idd zo zijn.

Als je de geschiedenis bekijkt van SHIB bijvoorbeeld bij eerste grote pump stond ie alleen op Hotbit en verder toen nog niet.....

Ik zie op Twitter FLOKI ook vaak langskomen, maarja blijft memecoin shit :+
Blaim schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:06:
kost weinig transactiekosten (BEP20 token)
Met Bitvavo kan je het (nog) niet sturen. Kucoin vast wel

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2021 22:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

Even opletten met Bitvavo, je kunt BNB tijdelijk niet opnemen.
Dat is wel in lijn met een aantal andere problemen die ze daar hebben, prutsers...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Ik wil best een flufje op Floki inzetten, maar als ik kijk wat ik daar voor moet doen.... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
GioStyle schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:15:
Ik wil best een flufje op Floki inzetten, maar als ik kijk wat ik daar voor moet doen.... :D
makkelijk te koop via PCS
Metamask/TrustWallet, klaar :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Dat is wel in lijn met een aantal andere problemen die ze daar hebben, prutsers...
Ja, goed dat jullie het aangeven. Ik gebruik wel weer XLM en laat mijn laatste restjes BNB nog even staan. Goed weekend allemaal trouwens!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
GioStyle schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:15:
Betekent juist alleen maar dat je er vroeg bij bent. Op Poloniex gewoon verhandelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
[...]

Ja meerdere coins hebben hier last van. Zelf eigenlijk geen slechte ervaringen met Bitvavo, ben eigenlijk best wel blij met hun sinds Binance geen fiat meer accepteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
[...]

Overigens kan je BNB al vanaf de listing bij Bitvavo niet versturen en ontvangen hoor. Is voor kopen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
DaWayne schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:19:
[...]

Overigens kan je BNB al vanaf de listing bij Bitvavo niet versturen en ontvangen hoor. Is voor kopen en verkopen.
Ah check, wist ik niet. Wel vreemd dat ze er 'tijdelijk' bij zetten als het permanent is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo ik ga vast Rekt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyvD-GC3kSnuWrFzBvVJooARGy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oBIfVeUHNyEA5GqkWXe9QnE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jncq6AAtT3qsC--Em5FQGVsUOwM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q9kG0pJWx3z42nekvO87LROI.jpg?f=fotoalbum_large

all-in gegaan, mijn hele BTC positie verkocht :+
maar wees eerlijk, wat een schattig icoontje is het toch d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2021 22:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Is er iets aan de hand met Binance Smart Chain? Kom er niet door heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQP275o-XzXYy6UyQ6Ekzq6O1cg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/llRz00VO0JvuIfMN3Y8PURgC.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:19:
[...]

Ja meerdere coins hebben hier last van. Zelf eigenlijk geen slechte ervaringen met Bitvavo, ben eigenlijk best wel blij met hun sinds Binance geen fiat meer accepteert.
Het is niet zozeer dit probleem, ze hebben ook nog andere problemen waarover ik via de support met ze in gesprek ben. Laat ik het erop houden dat de discussie niet over een paar tientjes gaat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:02

Chaes

#HODL

dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:25:

[Afbeelding]
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:24:
Zo ik ga vast Rekt!

all-in gegaan, mijn hele BTC positie verkocht :+
maar wees eerlijk, wat een schattig icoontje is het toch d:)b
Mag hopen van niet ha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
jawel, $20 was mijn hele PF hoor ;)

zolang de strijd van SHIB en Doge plek 9 en 10 door blijft gaan, zullen deze cointjes ook nog wel een prima kans krijgen om te stijgen, dit is natuurlijk 100% financieel advies!!

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2021 22:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:25:
[...]

Het is niet zozeer dit probleem, ze hebben ook nog andere problemen waarover ik via de support met ze in gesprek ben. Laat ik het erop houden dat de discussie niet over een paar tientjes gaat.
ja die avond was niet hun beste beentje voor he. succes Taro, lijkt me een heel lastige discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
malarkan schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:28:
[...]

ja die avond was niet hun beste beentje voor he. succes Taro, lijkt me een heel lastige discussie
Ik word nu toch wel nieuwsgierig waar het over gaat hoor..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
malarkan schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:28:
[...]

Thx. Ik heb ze schaakmat, maar nu reageren ze niet meer... Benieuwd waar ze op broeden, maar ze gaan hier niet mee wegkomen, dan hebben ze aan mij een verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:32:
[...]

Thx. Ik heb ze schaakmat, maar nu reageren ze niet meer... Benieuwd waar ze op broeden, maar ze gaan hier niet mee wegkomen, dan hebben ze aan mij een verkeerde.
Ben best wel nieuwsgierig, moet ik voor iets oppassen bij Bitvavo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:25:
[...]

ah shit man :/ .......heel veel succes!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:34

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

Dat doe je goed! Veel mensen gaan geen eens zover.
Van de week een kennis die 30 DOT verkeerd heeft verstuurd, weg geld.

Gebruik een exchange dan ook enkel als het echt noodzakelijk is, als het via je eigen wallet kan, DOEN!
Dat weet jij, maar veel andere (nog) niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 28-10 09:14
[...]

Gezien hun term of service ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kansloos op juridisch gebied. Ga maar bij het KIFIT klagen als je graag je tijd verspilt. Wederom, kansloos maar dan kun je daarna iig nog naar de burgerlijke rechter stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:33:
[...]

Ben best wel nieuwsgierig, moet ik voor iets oppassen bij Bitvavo?
Ja, drukke momenten. Hun website / trading engine is qua capaciteit erg beperkt, waardoor je in een positie kunt komen die je serieus geld kan gaan kosten. Als er ooit paniek in de markt ontstaat, dan wil je niet via Bitvavo uitstappen, tenzij je natuurlijk voor lief neemt dat of je sell order niet wordt gevuld, of je met 40-50% van de waarde van je pf genoegen neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JW04 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:36:
[...]
Gezien hun term of service ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kansloos op juridisch gebied. Ga maar bij het KIFIT klagen als je graag je tijd verspilt. Wederom, kansloos maar dan kun je daarna iig nog naar de burgerlijke rechter stappen
Ik heb voldoende juridische kennis en mensen om mij heen om het ze moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Ja, drukke momenten. Hun website / trading engine is qua capaciteit erg beperkt, waardoor je in een positie kunt komen die je serieus geld kan gaan kosten. Als er ooit paniek in de markt ontstaat, dan wil je niet via Bitvavo uitstappen, tenzij je natuurlijk voor lief neemt dat of je sell order niet wordt gevuld, of je met 40-50% van de waarde van je pf genoegen neemt.
Ik wist niet dat Bitvavo wat problem kan veroorzaken, misschien verstandig om dan niet meer de Bitvavo --> Binance route te nemen? Er zijn natuurlijk meerdere wegen wat kan, Kraken lijkt me ook een prima gateway

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Wijs ons er dan ook graag op even op via wat wij wel dienen uit te stappen :9

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Als ik een account open op Poloniex om Floki te kopen...

Welke shitcoin kan ik het best gebruiken om van Bitvavo naar Poloniex te sturen?

En dan daar die shitcoin omzetten naar Floki...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
GioStyle schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:40:
Als ik een account open op Poloniex om Floki te kopen...

Welke shitcoin kan ik het best gebruiken om van Bitvavo naar Poloniex te sturen?

En dan daar die shitcoin omzetten naar Floki...
Kijken of er een pair is voor Floki (met lage fee), die proberen te sturen anders een coin met lage fee zoals LTC. Kan ook op Gate.io. Zelf nu bezig met PancakeSwap, dus op een eigen wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Die exchanges hebben zo achterlijk veel geld. Die pompen tot de eeuwigheid alles omhoog...

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Taro schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Ik heb voldoende juridische kennis en mensen om mij heen om het ze moeilijk te maken.
Ja exact, er is echt wel genoeg mogelijk om zaken te kunnen aantonen dat zij fout zitten en jij daarvan niet de schuldige mag zijn..

terms of service zijn niet altijd even rechtsgeldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 28-10 07:47
dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:25:

[Afbeelding]
Hier ook. Wil die Floki kopen hangt die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-10 10:58

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik had laatst ook problemen toen SHIB helemaal los ging bij bitvavo waardoor buy of sell orders het niet meer deden of vertraagd geplaatst werden. Gelukkig bij mij niks aan de hand maar het zet je wel aan het denken of je daar nog wel wil traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
TweakJerommeke schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:45:
Ik had laatst ook problemen toen SHIB helemaal los ging bij bitvavo waardoor buy of sell orders het niet meer deden of vertraagd geplaatst werden. Gelukkig bij mij niks aan de hand maar het zet je wel aan het denken of je daar nog wel wil traden.
Traden niet aan te raden op een broker, kost teveel fee :)

positietrading is nog wel prima, maar zou het eerder op een exchange gaan traden.
Bitvavo is prima voor kopen en hodl, alleen zijn de staking rewards ook laag, voordeel wel dat het niet locked is.

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2021 22:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik vind een gokje op zo'n Floki ook wel geinig met 500$ maar ik heb er toch moeite mee dat het pumpje al op 52% staat. Gaat tegen mijn gevoel in om in zon groene candle te stappen. Komt vast eerst een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:48:
[...]

Hangt ervan af met hoeveel je trade. Als je 10% op 25k pakt dan zal die fee me een worst zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kol Nedra schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:48:
[...]

positietrading is nog wel prima, maar zou het eerder op een exchange gaan traden.
Bitvavo is prima voor kopen en hodl, alleen zijn de staking rewards ook laag, voordeel wel dat het niet locked is.
HODL

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-10-2021 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
zwembroek schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:49:
Ik vind een gokje op zo'n Floki ook wel geinig met 500$ maar ik heb er toch moeite mee dat het pumpje al op 52% staat. Gaat tegen mijn gevoel in om in zon groene candle te stappen. Komt vast eerst een correctie.
Wat is 52% als je naar SHIB gains kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:49:
ik zou met zo'n bedrag niet durven ^^ maar iedereen heeft een eigen plafond van gambling

zo had ik €75 gegokt op Pantherswab token.......bats boem...... was nog maar €1.20 waard :+
ook velen rugpulls gehad ook hoor, maar wel prima winsten gepakt, grotendeels te danken aan SafeMoon/HummingbirdFinance en SHIB d:)b

Don't bed on 1 horse, het blijft gokken deze shitcoins!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ColeJ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Wat is 52% als je naar SHIB gains kijkt?
Niet veel, maar sinds wanneer is dit feestje begonnen?

Edit: All Time High
Oct 29, 2021 (2 hours ago) $0.0002926
2.90%
All Time Low
Aug 08, 2021 (3 months ago) $0.00000002
1420544.60%

[ Voor 23% gewijzigd door zwembroek op 29-10-2021 22:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 28-10 09:14
malarkan schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:44:
[...]

Ja exact, er is echt wel genoeg mogelijk om zaken te kunnen aantonen dat zij fout zitten en jij daarvan niet de schuldige mag zijn..

terms of service zijn niet altijd even rechtsgeldig :)
Ohja? Onrechtmatige daad? Wanprestatie? Gederfde winsten? Zonder de feiten 100% te kennen (ervan uitgaande dat er gewoon een buitengewoon percentage aan spread was) zou ik je als cliënt aanraden om mijn salaris in je zak te steken en je vertier elders te zoeken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

ik zou met zo'n bedrag niet durven ^^ maar iedereen heeft een eigen plafond van gambling

zo had ik €75 gegokt op Pantherswab token.......bats boem...... was nog maar €1.20 waard :+
ook velen rugpulls gehad ook hoor, maar wel prima winsten gepakt, grotendeels te danken aan SafeMoon/HummingbirdFinance en SHIB d:)b

Don't bed on 1 horse, het blijft gokken deze shitcoins!!
Het is al verkrijgbaar op Poloniex. Lijkt me een rugpull klein toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
JW04 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Ohja? Onrechtmatige daad? Wanprestatie? Gederfde winsten? Zonder de feiten 100% te kennen (ervan uitgaande dat er gewoon een buitengewoon percentage aan spread was) zou ik je als cliënt aanraden om mijn salaris in je zak te steken en je vertier elders te zoeken,
het was niet de buitengewone percentage aan spread ;)

dat zijn ook genoeg mensen die denken dat daar een probleem in zat maar dat was allemaal inderdaad legitiem. Zoals Taro zegt was er op dat moment ook meer problematiek met de website zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:47
W3n M00n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:58

Darrell

Fiat moonboy

Bnb withdrawals via binance smartchain zijn nu niet mogelijk door "maintenance"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ColeJ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Het is al verkrijgbaar op Poloniex. Lijkt me een rugpull klein toch?
FLOKI zou wel geen rugpull zijn (bestaat ook al enkele maanden), maar ik heb paar maanden terug meegedaan aan coins die letterlijk net gelaunched waren, dat is een extreem hoog risico en raad ik je ook niet aan. FLOKI is veilig, maar blijft een spel voor de Whales.

als je hier kijkt zie je de HOLDERS van alle FLOKI (mensen met eigen wallet, je ziet dus niet de exchanges)
https://bscscan.com/token...a341a83733ddd6e4#balances

daar zie je dus 1 wallet die 48% van alle FLOKI heeft, als je die wallet opent zie je dat het de officiële walletadres is van de makers van FLOKI
kijk je bv naar de volgende grootste wallet, zie je dat die 1.0170% heeft, dat is extreem weinig. rugpull zou dan niet zo snel kunnen gebeuren.
alleen weet je natuurlijk niet of die persoon wel meerdere wallets heeft, dat terzijde....

oh ja btw dit is wel alleen van de BCS token, FLOKI heeft ook ETH token:
https://etherscan.io/toke...594994bd43cd066d#balances

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2021 23:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWmhila45tYiRWgdljH4l4FF4BM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/soFbXNiwPuJmopkqbPLqflqt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 196% gewijzigd door Jedi_Pimp op 29-10-2021 23:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop geen $FLOKI.

* Jaapio zet vast een kistje met rotte manderijnen en tomaten neer zodat mensen hem kunnen bekogelen.

Heb nog wel een Poloniex account. Ooit daar mijn eerste pluk Bitcoin stukgegooid op Bytecoin en Bitshares.

Mooie tijden waren dat <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:14:
Ik koop geen $FLOKI.

* Jaapio zet vast een kistje met rotte manderijnen en tomaten neer zodat mensen hem kunnen bekogelen.

Heb nog wel een Poloniex account. Ooit daar mijn eerste pluk Bitcoin stukgegooid op Bytecoin en Bitshares.

Hoezo geen Floki voor jou dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop geen $FLOKI.

Mooie tijden?

Laatst mijn Bittrex nog eens geopend en mijn trading history bekeken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
BeyondThunder schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:36:
[...]

Dat doe je goed! Veel mensen gaan geen eens zover.
Van de week een kennis die 30 DOT verkeerd heeft verstuurd, weg geld.

Gebruik een exchange dan ook enkel als het echt noodzakelijk is, als het via je eigen wallet kan, DOEN!
Dat weet jij, maar veel andere (nog) niet.
Dit is het grote probleem van crypto atm, iedere keer wordt ik nog zenuwachtig als ik meer dan 500 eu verstuur. Terwijl crypto er natuurlijk in de eerste plaats zou moeten zijn om te gebruiken.

Er moet echt zoiets komen als whatsapp voor crypto. Niet versturen naar ingewikkelde lange adressen, maar gewoon naar contacten, en geen gedoe met in te stellen gas fees, memo’s en dat soort meuk. Het is nog echt Wild West atm, leuk ook, maar soms best irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dylan_ schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:15:
[...]

Hoezo geen Floki voor jou dan?
Is dit een retorische vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Ik koop geen $FLOKI.

Same, ik ben blij dat het hondenhok zo goed als leeg is nu.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik koop geen $FLOKI.

Je hebt toch maar 1 Doge (wholecoiner) toch?
verstandig om het maar bij 1 hond te houden d:)b

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 228 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!