Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anoniem: 1032405
Hoe moet je je nu focussen op real life shit als de markt telkens zo knetterlijp gaat...
Ik zie het somber in voor mijn productiviteit de komende maanden.
Hier hetzelfde! Ook al kun je dikke gains halen op die munten, ik blijf bij diegene wat ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het geheel.BootjeVaren schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Ik heb mijn handen/wallet niet vuil gemaakt aan SHIB. Mss wel wat tientjes oppikken in de volgende bear als ik zie hoe Henk en Ingrid graag hondjes pumpen. Sinds gisteren een long geopend op 58,6k vandaar dat de pump bij BTC welkom is
Looks like he's gonna make it!BootjeVaren schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:39:
Klopt. Als ie 60.8k netjes doorkomt dan breken we het neerwaartse kanaaltje en dan moon?
Als ik mijn lijntjes in ieder geval mooi heb getrokken.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Stond er eigenlijk niet eens bij stil.Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
Grappig dat jij (en sommige anderen hier) dit 'omzet' noemt.
Volume is toch echt iets anders dan omzet, in mijn wereldWellicht iets met dialect ofzo?
Handelsvolume had dat moeten zijn inderdaad.
over 15 uur begint het staken, dan zet je je bnb in de launchpool (of de BNB vault kan ook)Vibravis schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:38:
[...]
Ik heb me hier nooit in verdiept maar hoe werkt dat?
Is het zo dat ik nu al bnb kan staken en daar DAR voor terug krijg? Of moet ik die 15 uur afwachten en komt er een nieuwe pool?
die laat je daar dan staan en je genereerd DAR.
hahahah idd, was net al te laat voor een afspraak omdat ik te lang candles was blijven staren vanmorgen....daarna met 50km/h te hard over de snelwegen gerost....nog te laatAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:51:
Pfff wat een tijden...
Hoe moet je je nu focussen op real life shit als de markt telkens zo knetterlijp gaat...
Ik zie het somber in voor mijn productiviteit de komende maanden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
On topic, moon of rangen tussen $63k en $58k. Wie weet
Ah zo, Maar je kunt geen launchprijzen of opbrengsten zien toch?Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:54:
[...]
over 15 uur begint het staken, dan zet je je bnb in de launchpool (of de BNB vault kan ook)
die laat je daar dan staan en je genereerd DAR.
Ik ga de gok maar eens wagen voor 1 bnb.
Nee maar zit wel in KRL.zwembroek schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:55:
Zijn er nog mensen die een gokje wagen met TRAC?
Die wordt ook vanuit het niets gelist op Coinbase Pro, dom geluk. Maar wel lekker. Top gainer op KuCoin ook

Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.
Shitcoins FTW
Ik had al TRAC, dus ik maak het zo over naar m'n Coinbase account en dan zie ik wel hoe het gaatzwembroek schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:55:
Zijn er nog mensen die een gokje wagen met TRAC?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Bij KuCoin is XYM deposit al maanden in maintenance

[ Voor 21% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-10-2021 11:02 ]
Is er een voordeel om alles naar Coinbase te verplaatsen? Zal het koersverschil groot zijn? IK heb eerlijk gezegd geen ervaring is die listings. Volgens mij heb je misschien iets meer kans op een spike maar zal de koers redelijk gelijk zijn?Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Ik had al TRAC, dus ik maak het zo over naar m'n Coinbase account en dan zie ik wel hoe het gaat
Kijk dat moet je hebben. Doe Celr dan ook meteen even...dikke vunzige bags heb ik daar van bah...Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Nee maar zit wel in KRL.
Die wordt ook vanuit het niets gelist op Coinbase Pro, dom geluk. Maar wel lekker. Top gainer op KuCoin ook![]()
Shitcoins FTW
Anoniem: 1641394
Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:03:
Volgens mij had ons orakel @Taro deze bounce gister nog voorspeld. Tot de 1dMA7 (dat is nu zo'n 60.7) en daarna weer terug naar beneden.

dit. Ik vermoed dat van die 13B een hoop naar fatsoenlijke projecten en BTC stroomt.BootjeVaren schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:32:
Alle gains uit Shib naar BTC nu en dan krijgen we een mega groene dildo.
Damn… was mijn eerste en enigste ICO.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Nee maar zit wel in KRL.
Die wordt ook vanuit het niets gelist op Coinbase Pro, dom geluk. Maar wel lekker. Top gainer op KuCoin ook![]()
Shitcoins FTW
Gekocht in 2018 voor de minimum inleg dacht iets van 100 dollar. Al vrij vroeg verkocht trouwens.
Conclusie: Hodl
Ja, zie Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Sorry 4 partypooping. Al is 't wel een opvallend dikke bounce momenteel.
It ain't over till the fat lady sings.BTFD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:53:
[...]
Hier hetzelfde! Ook al kun je dikke gains halen op die munten, ik blijf bij diegene wat ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het geheel.
[...]
Looks like he's gonna make it!
Ik ben wel een lijstje aan het aanleggen met ultieme shitcoins waar ik toch iets ga indrukken en proberen met mijn diamond hands van die sell knop te blijven. Hypothetisch is dat natuurlijk allemaal makkelijk praten.
Kan 2 kanten op. Trac heeft nog wel een mooi verhaal en usecase.zwembroek schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Is er een voordeel om alles naar Coinbase te verplaatsen? Zal het koersverschil groot zijn? IK heb eerlijk gezegd geen ervaring is die listings. Volgens mij heb je misschien iets meer kans op een spike maar zal de koers redelijk gelijk zijn?
Maar over het algemeen zijn listing pumps een buy the rumour, sell the news.
Blijft lastig inschatten. In mijn geval gaat het om KRL, een absoluut stuk schroot die de adoptie niet waard is. Heb een deel al verkocht on the way up, en hoop op een laatste pumpje om de rest van die meuk te dumpen.
Volgens mij had ons orakel @Taro deze bounce gister nog voorspeld. Tot de 1dMA7 (dat is nu zo'n 60.7) en daarna weer terug naar beneden.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eL4zUdiUNyYhTfaxapVETBCR.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
PlanB zegt dat we doorstoten dus ik kies mijn religie afhankelijk van wat me beter uitkomt.Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Haha ik zou zelf ook niet in een KRL willen zitten. (klinkt als kerel.)Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:07:
[...]
Kan 2 kanten op. Trac heeft nog wel een mooi verhaal en usecase.
Blijft lastig inschatten. In mijn geval gaat het om KRL, een absoluut stuk schroot die de adoptie niet waard is. Heb een deel al verkocht on the way up, en hoop op een laatste pumpje om de rest van die meuk te dumpen.
Is dat niet het hele idee van religieAnoniem: 1641394 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:08:
[...]
PlanB zegt dat we doorstoten dus ik kies mijn religie afhankelijk van wat me beter uitkomt.
bounce lijkt me sterk iddRay_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
mjah, die vergelijking met 2017 is ook wel mooi. Daar blijft die verdere dip uit.Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Kloptkernie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
Ja man, dat donderdag dip dag hebben we toch ook al een aantal keer naar het land der fabelen verwezen?
Nog een klein bedrag voor traden ingezet op SLP, ding doet alleen geen tyfus.
Best wel blij dat ik als student in deze markt ben ingestapt. Ik was eerst(eind april) nog huiverig en hield het vooral bij aandelen, maar dit is ook een leuk rendement.
Ik ga in ieder geval HODL'en tot en met eind november en dan weer eens even mijn plan herzien en rustig een exit strategy uitplannen. Mochten we daadwerkelijk 50k bereiken dan is er het oude vertrouwde gezegde: Buy the dip. (Alleen is mijn spaargeld niet een bodemloos potje, moet ik ook een keer vanaf blijven) xD
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
:strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large)
Interessant project met veel potentie voor komende weken/maanden. Is al flink omhoog geschoten laatste weken.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik had mijn TRAC in een MM wallet, niet op KuCoin. Er zit niet per definitie een voordeel in CB ten opzichte van KuCoin, behalve natuurlijk de pairings (/USD). En ik gebruik geen ERC-20 AMMs (zoals Uniswap) vanwege de belachelijke fees.zwembroek schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
Is er een voordeel om alles naar Coinbase te verplaatsen? Zal het koersverschil groot zijn? IK heb eerlijk gezegd geen ervaring is die listings. Volgens mij heb je misschien iets meer kans op een spike maar zal de koers redelijk gelijk zijn?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Don't shoot the messenger jadieja.Ray_ schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:29:
O jee. Ik herhaal alleen maar wat er al gezegd is. Nu heb ik 't gedaan. Niemand die nog op mijn feestjes wil komen. Elementary school all over again.
Ik wilde gewoon mijn meme weer posten
Wat maakt het zo interessant als het al flink omhoog geschoten is?Firecow schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:31:
Zijn hier ook VRA aanhangers? (Verasity)
Interessant project met veel potentie voor komende weken/maanden. Is al flink omhoog geschoten laatste weken.
Dank voor je antwoord. Kucoin heeft idd geen USD pairings. Zal even nadenken wat te doen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:31:
[...]
Ik had mijn TRAC in een MM wallet, niet op KuCoin. Er zit niet per definitie een voordeel in CB ten opzichte van KuCoin, behalve natuurlijk de pairings (/USD). En ik gebruik geen ERC-20 AMMs (zoals Uniswap) vanwege de belachelijke fees.
Dikke tech.malarkan schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:36:
[...]
Wat maakt het zo interessant als het al flink omhoog geschoten is?
Wel een aanhanger hier, maar vol met andere shitcoinbags...Firecow schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:31:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/giA8eRM3LzFuK5MQy8ywfWhU.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
beide zijn hetzelfde mbt seed phrases.
zolang de hacker geen toegang heeft tot je woorden is het toch precies hetzelfde, of zie ik dit helemaal verkeerd?
en ook bij dit risico verspreiden, maak bv iedere keer een nieuwe wallet aan als het bedrag boven de €500-€1000 komt......
Software wallet leeft je private key op hetzelfde apparaat waarmee je tweakers leest, gamed, shady torrents mee binnenhaalt en vrouwelijk/mannelijk schoon bewondert. Zelfs met enorm goede digitale hygiene zal er altijd malware blijven die je private keys vanaf afstand kan stelen.Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:46:
wie kan mij goed uitleggen waarom een hardware wallet beter is dan een software wallet?
zolang de hacker geen toegang heeft tot je woorden is het toch precies hetzelfde, of zie ik dit helemaal verkeerd?
en ook bij dit risico verspreiden, maak bv iedere keer een nieuwe wallet aan als het bedrag boven de €500-€1000 komt......
Op een hardware wallet staat je private key en niks anders. Ding verbindt niet met het internet, en de sleutel kan er niet af.
De seed is inderdaad hetzelfde, maar die zou je met beide oplossingen sowieso niet online of op een apparaat horen te bewaren. Dan kan een hacker er ook niet bij. Wel mensen met boormachines.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1641394 op 28-10-2021 11:54 ]
Joehoe. Het is werktijd. Bij 100k hoeft dat niet meer, ben ik altijd op tijd met de babes.Skrunsies schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:51:
61K babe joehoe duurt lang!
Iedereen heeft een refresher training gehad.Servor schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:56:
Zijn we vandaag beren aan het jagen of wat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large)
knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Iedereen heeft een refresher training gehad.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/oYLNj72CuioPme7Cal2NSzmA.jpg?f=fotoalbum_large)
Je wil die verdomde 24 woorden het liefst niet met een toetsenbord ergens intikken. Dat is de kracht van een hardware wallet. Ook al is een hardware wallet verbonden met een usb kabel, een hacker kan geen toegang tot de private key krijgen.Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:46:
wie kan mij goed uitleggen waarom een hardware wallet beter is dan een software wallet?
Een dremel, drie metalen plaatjes. 16 van de 24 woorden. Plaatjes ver vanelkaar verspreiden op verschillende, vertrouwde en veilige plaatsen.baba420 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Je wil die verdomde 24 woorden het liefst niet met een toetsenbord ergens intikken.
Ga er vantevoren van uit dat je wallet ooit meer dan een miljoen is, dan kun je ook wel wat kluisjes huren op verschillende plaatsen. Opslag van goud kost ook geld. Een kluisje huren kost een tientje per maand.
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 28-10-2021 12:10 ]
Hoe bedoel je 16 van de 24 woorden?knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:08:
[...]
Een dremel, drie metalen plaatjes. 16 van de 24 woorden. Plaatjes ver vanelkaar verspreiden op verschillende, vertrouwde en veilige plaatsen.
Splits je 24-woordige seed op in drie delen: woorden 1-8, 9-16 en 17-24. Sla vervolgens de volgende delen op verschillende locaties op: 1-8 en 9-16 op locatie 1, 9-16 en 17-24 op locatie 2 en 1-8 en 17-24 op locatie 3. Zo kun je met de informatie op twee van de drie locaties bij je seed en is de seed tevens veilig mocht een van de locaties onveilig raken of verloren gaan.
https://bitcoin.nl/nieuws...eed-wat-moet-je-ermee-251
Doe deze splitsing niet bij een 12 woorden recovery phrase. Met 8 woorden is een wallet met brute force makkelijk te kraken. 4 tot de macht 2048 mogelijkheden.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 28-10-2021 12:20 ]
Ah op die fiets. Zoiets dacht ik al. Thx.knakworst schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:11:
[...]
Splits je 24-woordige seed op in drie delen: woorden 1-8, 9-16 en 17-24. Sla vervolgens de volgende delen op verschillende locaties op: 1-8 en 9-16 op locatie 1, 9-16 en 17-24 op locatie 2 en 1-8 en 17-24 op locatie 3. Zo kun je met de informatie op twee van de drie locaties bij je seed en is de seed tevens veilig mocht een van de locaties onveilig raken of verloren gaan.
https://bitcoin.nl/nieuws...eed-wat-moet-je-ermee-251
Nou wat gaat ie hard onderuit 😁eldeegee schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:38:
DOGE maar op tijd eruit.. wordt weer hard gedumpt vrees ik
Vreselijk die donderdag dip....
Best Out Of Three
A clever method of keeping your recovery phrase secure is by splitting it up into multiple parts. This could drastically increase the security of your recovery phrase if done correctly.
In this example, you could have three pieces of your recovery phrase: Part A, Part B and Part C. Each would only have a few words of your entire recovery phrase written on it. This means that with only one part, you still wouldn’t be able to reconstruct your recovery phrase. Having Part A and C or Part B and C would be enough to recreate your full list of 24 words. You can see an example of these three parts here:

Beter ik houd wel van ambities. Bovendien heeft KSM geen maximum supply, dus bij poging 300 kunnen ze die hoeveelheid met gemak binnen harkenChaes schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:15:
[Afbeelding]
Robonomics gaat voor de 3e (?) poging en tracht nu 16 miljard USD aan KSM op te halen (5x de huidige KSM supply)?
Zeker. Fijn staken op 25,5% en rustig wachten op die dollarFirecow schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:31:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Meh alles is te hacken als je genoeg toegang en tijd hebt. Als het 'verbonden' is (kabel of em signaal) dan kun kun je er in, het kan wel heeeel moeilijk zijn. Je kan je wel afvragen of je een direct doel bent voor hackers en dat is met zo'n usb-wallet nog ietsje onwaarschijnlijker.baba420 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Je wil die verdomde 24 woorden het liefst niet met een toetsenbord ergens intikken. Dat is de kracht van een hardware wallet. Ook al is een hardware wallet verbonden met een usb kabel, een hacker kan geen toegang tot de private key krijgen.
Ik verwijs maar even terug naar mijn post van een paar weken geleden toen het over hetzelfde onderwerp ging. Met een beetje pech en een of twee bugjes kun je ook nog wel je CPU en/of geheugen uitlezen tijdens de signingtransactie en daarmee informatie vergaren.
Of wacht:

(maar je moet natuurlijk geen familieWindowsbak met één autologin account waar iedereen op Nigeriaanse prinserfenismaillinks klikt hebben)
<edit> $5 wrench is wat we hier de boormachine noemen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Mijn schoonvader zit hier al een tijdje in en boert er aardig goed mee. Had ik zijn advies maar gevolgd en ook erin gegaan inplaats daarvan zit ik in Holo(hot). Ook niet heel verkeerd want die gaat ook wel wat doen de komende tijd nog verwacht ik. Gezien die op weg is richting Beta.Firecow schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:31:
[ Voor 3% gewijzigd door bennieeee op 28-10-2021 12:30 ]
Challenge accepted.
Ik heb genoeg aan deze SC.
Moooooon is oké, rekteroni is served mag de portfolio mooi ongezien blijven.
Uiteindelijk moet je ergens in vertrouwen hebben. En geen enkele oplossing is failproof.Wiley99 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Meh alles is te hacken als je genoeg toegang en tijd hebt. Als het 'verbonden' is (kabel of em signaal) dan kun kun je er in, het kan wel heeeel moeilijk zijn. Je kan je wel afvragen of je een direct doel bent voor hackers en dat is met zo'n usb-wallet nog ietsje onwaarschijnlijker.
<edit> $5 wrench is wat we hier de boormachine noemen
Ik geloof er heilig in dat Bitcoin in de toekomst zodanig waardevol zal worden dat we met een paar sats ons brood kunnen kopen. En daarom heb ik liever dat die sats niet op een exchange staan.
Hello, I will be your host of the day...

Ook af
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
#hodl
I'm in! deal
Topic volgen mag wel toch?
Telt het verleden ook mee?
Ik heb de eerste 39 jaar geen koersen gecheckt

UberLurker Departement #GG.
nog ff geduld, al dat Doge en SHIB, FLOKI, YOOSHIE geld stroomt straks allemaal in BTC 💪Jedi_Pimp schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:45:
61600 flippen zou vrij nice zijn.
tenzei Vitallik weer geld gaat doneren zoals vorige keer.......
behoorlijk gepumped al toch?Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:07:
[...]
Kan 2 kanten op. Trac heeft nog wel een mooi verhaal en usecase.
als je ervan af wil dan kan dat met mooie winst.
Dus mijn ouders en mijn zus kunnen samen mijn wallet openen zonder mij
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Het geld klotst tegen de plinten omhoog.... mooie tijden dit...Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:09:
gisteren op Bitvavo €10 erin gestopt, zie mij rijk zijn 💪
wat een mooi magisch muntje!
[Afbeelding]
maar wanneer haal je het eruit?Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:09:
[Afbeelding]
Kan nog wel een weer heel hoog gaan...payday amerikanen vaak deze dagen.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Jij killt deze shit!Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:09:
[Afbeelding]
Zal waarschijnlijk wel een uncapped auction zijn maar het netwerk vereist dat iedere auction een hardcap definieert. Je ziet dan vaak dat ze dan maar zo'n hoog aantal opgeven die toch nooit gehaald gaat worden. Was bij Moonriver ook.Chaes schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:15:
[Afbeelding]
Robonomics gaat voor de 3e (?) poging en tracht nu 16 miljard USD aan KSM op te halen (5x de huidige KSM supply)?
Keihard door het putje is ook een reële mogelijkheid...TheRyzenDude schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:22:
Shib gaat ook alweer omhoog..even een nacht/ochtend sideways..en nu weer richting ATH.
Kan nog wel een weer heel hoog gaan...payday amerikanen vaak deze dagen.
ja zou mooi zijn. Vanmorgen al een heerlijk short ritje gehad. Ik stem voor morgen een top, want heb morgen alle tijd om het te volgen. ff een short van 200% in paar uur pakken als die poep door het putje gaatiVibes schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
Keihard door het putje is ook een reële mogelijkheid...
Afspraak bij de Lambo dealer staat ondertussen neem ik aan?Kol Nedra schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:09:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!