AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Is al gelukt.Ngangatar schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:59:
[...]
Kom op, doe ff een search op binance bitvavo of zo in dit forum, dit komt echt dagelijks tig keer voorbij.
ach aan de andere kant is het weekend, dus de weekend-prive luitjes zijn nu lekker in de memecoins aan het klooien. Morgen weer de gewone beleggers, ik verwacht dat dan ieg de gewone verhoudingen weer hersteld wordenDarrell schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:08:
Tragisch dieptepunt dat shib meer dan 2 keer de omzet heeft van bitcoin.
Aan deze kant is het ook gewoon weekend.malarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
ach aan de andere kant is het weekend, dus de weekend-prive luitjes zijn nu lekker in de memecoins aan het klooien. Morgen weer de gewone beleggers, ik verwacht dat dan ieg de gewone verhoudingen weer hersteld worden
Verder ben ik het helemaal met je eens.
:strip_exif()/f/image/qUiJnTBcnNI5lnNqFNMxYsRt.jpg?f=fotoalbum_large)
XRP army looking good pic.twitter.com/nNtc0OPMwG
— Matthew Graham (@mattyryze) 23 oktober 2021
Zijn dit moonbois?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dank voor het flufje hopiummalarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
ach aan de andere kant is het weekend, dus de weekend-prive luitjes zijn nu lekker in de memecoins aan het klooien. Morgen weer de gewone beleggers, ik verwacht dat dan ieg de gewone verhoudingen weer hersteld worden
Een net andere ondersoort moonboys zijn dit. Deze moonboys helpen elkaar met juinen in plaats van elkaar alleen hun gang te laten gaan. En ze gaan niet naar de Bruna maar naar de Primark.UniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
Meer in dit genre, geen idee hoe dit te embeddenUniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
https://v.redd.it/0s07wks32dv71
Not sure if trolling or not.worldfastest schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:57:
Ben blij met mijn Shiba die ik een tijd geleden al had gekocht. Kan er niet tegen werken hoeveel hij aan het stijgen is. Nu holden totdat hij eind volgend jaar op $1 zit en nooit meer hoeven werken 💰💰
Even serieus dude, check het 24u volume en market cap. Dit is ziek veel geld, maar omdat er zo intieglijk veel munten in omloop zijn, blijft de prijs per munt relatief laag.
Ik hak m´n kleine teen eraf, indien deze munt ooit 1 dollar zou worden met deze supply, ergo dat gebeurt niet.
Bookmarked commentPHPResource schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Not sure if trolling or not.
Even serieus dude, check het 24u volume en market cap. Dit is ziek veel geld, maar omdat er zo intieglijk veel munten in omloop zijn, blijft de prijs per munt relatief laag.
Ik hak m´n kleine teen eraf, indien deze munt ooit 1 dollar zou worden met deze supply, ergo dat gebeurt niet.
In het kader van….
[ Voor 57% gewijzigd door Crawl NL op 24-10-2021 15:50 ]
Ja, ik zag je sticker op de auto. Ik zwaaide nog.Pelox schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:11:
Ben je even een weekje weg, nieuwe ath, dikke dump, shitcoins moonen, nieuwe users in de slowchat.. hmm.. misschien toch maar sellen die handel.
Nah hodl.
Verder heb ik dezelfde samenvatting
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
PHPResource schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Not sure if trolling or not.
En daarom laat je je kleuters nooit alleen achter met kleurstiftenUniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dan zou ik m'n geld in andere shitcoins steken. Slechts x10 per jaar is zeer matig in cryptoArea schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:10:
SHIB gaat elk jaar een nulletje wegkrassen let maar op 😎
Bitcoin - A weapon of mass disruption
FTFYGelukszoekr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
Dan zou ik m'n geld in andere shitcoins steken. Slechts x10 per jaar is zeer matig in crypto
Als je een Lambo onder je reet wilt, ja dan zal het niet opschieten, maar gelukkig is dat niet mijn doel. 😀Gelukszoekr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:13:
[...]
Dan zou ik m'n geld in andere shitcoins steken. Slechts x10 per jaar is zeer matig in crypto
Ben je ook in staat om uit te leggen waarom Shib dit zal gaan doen? Of spuit de hopium je de oren uit en zit er een "the sky is the limit" tegeltjesspreuk tegen je voorhoofd aangeplakt?Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Als je een Lambo onder je reet wilt, ja dan zal het niet opschieten, maar gelukkig is dat niet mijn doel. 😀
Rustig aan dude. Aangevallen?Ngangatar schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:20:
[...]
Ben je ook in staat om uit te leggen waarom Shib dit zal gaan doen? Of spuit de hopium je de oren uit en zit er een "the sky is the limit" tegeltjesspreuk tegen je voorhoofd aangeplakt?
Geniet van het weer.
Ik weet nog dat ik doge had, had 5 jaar hehold maar toch verkocht op met 260 euro winstbaba420 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:23:
Tijdens de Doge hype (wat nog steeds gaande is) sprak ook men van 1.00 dollar, is niet gebeurd.
soms duurt hodle te lang
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Rustig aan dude. Aangevallen?
Geniet van het weer.
Ik ben volkomen rustig, zit zelfs met grijns te kijken naar wat Shib de laatste weken doet maar ik vraag het me werkelijk af. Zelf heb ik ook een tasje met dat spul maar zie niet gebeuren wat jij wel ziet, dus nogmaals, ik ben zeer benieuwd naar je onderbouwing waarom Shib zo hard door zal groeien.Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Rustig aan dude. Aangevallen?
Geniet van het weer.
Ben tevens benieuwd of je je er weer zo makkelijk vanaf probeert te maken qua antwoord.
Dat heeft verschillende oorzaken.rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:30:
Waarom krijgt Shiba hier eigenlijk zoveel haat/meme? Vast door mensen die het überhaupt niet eens hebben
Er zijn veel projecten die hun best doen een echte usecase te bouwen. Mensen verdiepen zich op verschillende projecten en kiezen iets uit wat een visie en toekomstperspectief heeft.
Shiba is dat niet. Het is letterlijk een Meme coin. Een grapje. Het heeft geen goed plan om iets op de wereld te verbeteren. Het trekt puur gokkers aan omdat het volgens de makers de "Dogecoin killer" moet zijn. Wat net zo'n kansloos project is maargoed.
Daarnaast zijn veel mensen natuurlijk ook gewoon zuur dat hun eigen muntje niet even 50% omhoog gaat. Mensen reageren zo ook vaak zuur uit jaloezie.
meerdere redenen,rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:30:
Waarom krijgt Shiba hier eigenlijk zoveel haat/meme? Vast door mensen die het überhaupt niet eens hebben
1: het is een memecoin en hoort hier eigenlijk niet eens thuis
2: zie regel 1
3: zie regel 2
4: het is een poging om eigenlijk nog iets te maken van Doge, wat een meme-coin is en daarvoor verwijs ik je naar regel 1
5: memecoins zorgen voor afleiding om crypto algemeen geaccepteerd te krijgen en zorgen nu voor een drain van BTC, wat in beide gevallen extreem slecht is voor crypto.
Ik heb wel shib for shits and giggles, maar ik weet wel dat het niets te maken heeft met enige goede vorm van waar crypto voor bedoeld is.
Ok, je hebt dus werkelijk geen ideeArea schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:37:
Ehm sorry maar, moet ik mij verantwoorden tegenover jou of wat?
Geniet van het lekkere weer, right back at ya.
Nee maar het wordt hier wel gewaardeerd om uit te leggen waarom je een bepaald antwoord/voorspelling geeft. Dat is common courtesy, en mogelijk zorgt dat voor een inzicht waardoor je mede-tweakers een beslissing kunnen maken om ook te investeren in een coin.Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:37:
Nou ehhh gewoon, omdat ie elk jaar x10 gaat doenmalarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Nee maar het wordt hier wel gewaardeerd om uit te leggen waarom je een bepaald antwoord/voorspelling geeft. Dat is common courtesy, en mogelijk zorgt dat voor een inzicht waardoor je mede-tweakers een beslissing kunnen maken om ook te investeren in een coin.
Laten we dan gelijk stoppen met de andere coins te bespreken, en het bij BTC laten.malarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:39:
[...]
meerdere redenen,
1: het is een memecoin en hoort hier eigenlijk niet eens thuis
2: zie regel 1
3: zie regel 2
4: het is een poging om eigenlijk nog iets te maken van Doge, wat een meme-coin is en daarvoor verwijs ik je naar regel 1
5: memecoins zorgen voor afleiding om crypto algemeen geaccepteerd te krijgen en zorgen nu voor een drain van BTC, wat in beide gevallen extreem slecht is voor crypto.
Ik heb wel shib for shits and giggles, maar ik weet wel dat het niets te maken heeft met enige goede vorm van waar crypto voor bedoeld is.
Omdat…rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:30:
Waarom krijgt Shiba hier eigenlijk zoveel haat/meme?
Maktub
Er zijn wel een aantal anderen die wel een echte case hebben en die passen hier prima. Echter is Shib zoals @Gelukszoekr net ook al aangeeft een schoolvoorbeeld van een memecoin.Griffx schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:44:
[...]
Laten we dan gelijk stoppen met de andere coins te bespreken, en het bij BTC laten.
Praat je mensen na of doe je zelf onderzoek?malarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:45:
[...]
Er zijn wel een aantal anderen die wel een echte case hebben en die passen hier prima. Echter is Shib zoals @Gelukszoekr net ook al aangeeft een schoolvoorbeeld van een memecoin.
Meme coin fase zijn ze begonnen als de dogekiller, maar die fase zijn ze ondertussen voorbij, omdat ze zien dat dit kansloos was.
Eigen Shibaswp, Eigen NFT (shiboshis), samenwerking met een aantal online betalingspartijen, waarbij er 3% steeds geburned wordt, NFT burnen per keer 1 miljoen dollar aan shib, ze zien zelf ook in dat hun huidige supply aan coins hem niet gaan worden.
ze hadden zichzelf nooit als dogekiller in de markt moeten zetten.
Maar goed back to BTC andere munten dan BTC trekken ook alleen maar volume weg bij BTC.
Waardering? Ik zie genoeg berichten met beledigingen hier rondgeslingerd worden.malarkan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Nee maar het wordt hier wel gewaardeerd om uit te leggen waarom je een bepaald antwoord/voorspelling geeft. Dat is common courtesy, en mogelijk zorgt dat voor een inzicht waardoor je mede-tweakers een beslissing kunnen maken om ook te investeren in een coin.
Is het zo moeilijk om respectvol met elkaar om te gaan?
Tweakers is van oorsprong een tech website/community. De blockchain is een super interessante techniek waar veel interessante ontwikkelingen plaatsvinden.rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:44:
Ah dus Tweakers houden niet zo van gokken/meme coins en je mag alleen maar investeren in BTC/ETH/BCH/MKR/LTC etc. Ik snap het
Zoals bij elke nieuwe technische dingen zijn er tal van uitwassen die van alles uit proberen. Wat het eindproduct vaak alleen maar beter maakt. Zoals Shiba, die er openlijk voor uitkomt een coin te zijn zonder serieus plan.
Ik zou zeggen praat vooral over Shiba. Maar vertel dan iets over de uitzonderlijke techniek hierachter, de ontwikkelingen of mogelijk zelfs de rede waarom jij denkt dat deze munt zo hard omhoog gaat. Maak het inhoudelijk in plaats van "Shiba gaat naar de maan, x10 per jaar, flippening!" onzin oneliners. Daar heeft iemand wat aan toch?
Verwijderd
Nee joh, over 3 weken als SHIB een correctie heeft gehad en wederom pumpt begint alles weer van voor af aan
XRP all over again.
Maar geeft niks, kan gebeuren.
Vergeet Celr en Hex nietVerwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
Nee joh, over 3 weken als SHIB een correctie heeft gehad en wederom pumpt begint alles weer van voor af aan![]()
XRP all over again.
Joosie200 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:56:
Allemaal leuk en aardig shib en andere alts.. gaat bitcoin de 60k houden vind ik een stuk interessanter.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)
Wel mooi dca momentje, btc kopen onder 60k
Verwijderd
SHIBA verdwijnt vanzelf weer joh.Gelukszoekr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
Tweakers is van oorsprong een tech website/community. De blockchain is een super interessante techniek waar veel interessante ontwikkelingen plaatsvinden.
Zoals bij elke nieuwe technische dingen zijn er tal van uitwassen die van alles uit proberen. Wat het eindproduct vaak alleen maar beter maakt. Zoals Shiba, die er openlijk voor uitkomt een coin te zijn zonder serieus plan.
Ik zou zeggen praat vooral over Shiba. Maar vertel dan iets over de uitzonderlijke techniek hierachter, de ontwikkelingen of mogelijk zelfs de rede waarom jij denkt dat deze munt zo hard omhoog gaat. Maak het inhoudelijk in plaats van "Shiba gaat naar de maan, x10 per jaar, flippening!" onzin oneliners. Daar heeft iemand wat aan toch?
Puntje bij paaltje is er 1 munt die telt; Bitcoin.
Mensen krijgen dat vroeg of laat vanzelf door. Dat jij en ik dat al weten is soms lastig, je wilt nieuwe instappers daar graag op wijzen maar dan ben je al snel salty.
Nieuwe instappers die eindelijk eens leuk geld verdienen zijn gewoon enthousiast. Eigenlijk moeten we niet proberen dat feestje te verpesten.
Daarnaast is net als met kinderen, je kunt 100× zeggen, niet doen, pas op. Maar pas wanneer ze zelf op hun bek gaan leren ze het.
Kortom; lekker laten gaan en zelf de cyclus laten doorlopen
Ik zie dat de 21 ema/sma? hoovert rond de 58k. Laat hem maar bouncen, zijn mijn laatste rebuys ook gefilled.knakworst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
[Afbeelding]
Wel mooi dca momentje, btc kopen onder 60k
En dan kunnen de berichten: bitcoin komt nooit meer beneden 60k ook de prullenbak in.
This mkt is such tale of two cities atm: btc-focused traders upset that ath breakout got refuted for a few %, meanwhile eth over 4k and tons of L0/L1 going for fresh aths, shib up 40%
— 朱溯 🐂 (@zhusu) 24 oktober 2021
I think my conclusion is btc traders should stop being poor, ty
This is not a market prediction or financial advice, just an observation. Dyor
Bitcoiners who are buttsore at these true observations, pls proceed to cancel offers and lift bids with haste
Hodl!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Het kan allemaal, overigens heb ik Cardano en Solana ook vrij goedkoop gekocht, het is een interessante ontwikkeling. Velen inderdaad met een gedachte, zoals (XRP welke ik ook volg) maar sommigen moeten het hebben van hype (Zoals mensen als Elon Musk) die de boel ophypen. Prima toch?
Je hebt natuurlijk gelijk, dat niemand wat heeft aan dat soort posts. Maar dat geld natuurlijk ook voor de 'moon", "rekt", "rektorini", 'lambo" posts als BTC een move maakt van een paar procent.Gelukszoekr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:53:
Ja, ik zal wel salty overkomen. Ik weet niet man, Ik heb vandaag gewoon zin om lastige vragen te stellen. Lekker ongemakkelijk ofzo haha. Proberen mensen een beetje te laten nadenken ofzo.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:59:
[...]
SHIBA verdwijnt vanzelf weer joh.
Puntje bij paaltje is er 1 munt die telt; Bitcoin.
Mensen krijgen dat vroeg of laat vanzelf door. Dat jij en ik dat al weten is soms lastig, je wilt nieuwe instappers daar graag op wijzen maar dan ben je al snel salty.
Nieuwe instappers die eindelijk eens leuk geld verdienen zijn gewoon enthousiast. Eigenlijk moeten we niet proberen dat feestje te verpesten.Zijn magische tijden tenslotte, hetzelfde als een staatslot kopen en wegmijmeren bij de gedachte wat je gaat doen als je de hoofdprijs wint.
Daarnaast is net als met kinderen, je kunt 100× zeggen, niet doen, pas op. Maar pas wanneer ze zelf op hun bek gaan leren ze het.
Kortom; lekker laten gaan en zelf de cyclus laten doorlopen
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-10-2021 17:09 ]
Ja. Wat wil je weten?rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:08:
Zijn er hier overigens mensen die Coinbase Pro gebruiken?
Nee. Zijn er hier overigens mensen die in Gravitoken zitten?rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:08:
Zijn er hier overigens mensen die Coinbase Pro gebruiken?
Komt wel goed. Iedereen moet een keer rekt gaan op een shitcoin. Zo ben ik zelf rekt gegaan op xvg.Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:09:
Hoop dat Shiba nog harder groeit, is grappig om die BTC-zuurpruimen hier van woede zien barsten. 😂
Zero.
Heb je ook de reguliere coinbase gebruikt? Merk je verschillen in gebruiksgemak etc? Opzicht is de fee van de pro variant aantrekkelijker op lagere bedragen, omdat de non pro variant flat fees hanteert?
Zero.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
"Mensen die in SHIBA zitten" en "nadenken" in 1 zinGelukszoekr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:07:
Proberen mensen een beetje te laten nadenken ofzo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben benieuwd of @Ritch gaat reageren. Ik denk dat je @Richh bedoelde te taggen.pletter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:30:
@Ritch 100 euro 2,4 milloen Shib nu 850 euro wat is daar mis mee.😁
Ik gebruik coinbase voor storten via ideal.rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:13:
[...]
Heb je ook de reguliere coinbase gebruikt? Merk je verschillen in gebruiksgemak etc? Opzicht is de fee van de pro variant aantrekkelijker op lagere bedragen, omdat de non pro variant flat fees hanteert?
En voor learn & earn, zooi converten.
Coinbase pro voor limit orders.
Pro vind ik fijner want lagere fees, mogelijkheid tot limit orders instellen. Ik heb Kraken er naast in gebruik. Binance nooit naar omgekeken, met een running gag funds are safu + gedoe met sepa/ideal storten /skip.
yupUniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
[Twitter: https://twitter.com/ratwell0x/status/1452070550201896962?t=_LiHAz7Ll-YiOVEW2VxopQ&s=19]
nothing stops this train
Verkopen zou ik zeggenpletter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:30:
Alleen is crypto in z’n totaliteit totaal niet deflationary. Je moet het niet per crypto bekijken, maar zien als een groter geheel, en doordat iedere nitwit een muntje kan bedenken wordt er eigenlijk nog meer bijgeprint dan de dollar doet.A87 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:16:
US dollar topic in crypto forum
''How do you think the world is going to pay all this debt off? Short answer, it can't. Inflation is going to be huge. Crypto is currently the best way to avoid inflation. Crypto literally has deflationary currencies right now while some countries are facing severe inflation. ''
https://www.reddit.com/r/...valuate_significantly_in/
[Afbeelding]
Dus tenzij je het houd bij enkele grote projecten is het imho zeer onzeker.
Ik hink dus heel erg op twee gedachten, ik zie de meerwaarde van btc en ook wel andere crypto, maar het feit dat eigenlijk iedereen zoiets kan opzetten en dat dat ook al gebeurd, maakt mij flink aan het twijfelen.
Niks mis met in shiba zitten, tenzij je op het kaliber zit van 'oh shit op rood inzetten, hij is net al 5x achter elkaar op zwart gevallen!'. Zelf paar x20 longs succesvol afgesloten (80% geluk en zie het ook gewoon als beetje casino spel). Helaas zitten er wel ontzettend veel van 'ze' op bovenstaand niveau.Richh schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:28:
[...]
"Mensen die in SHIBA zitten" en "nadenken" in 1 zin![]()
![]()
Vergeet niet dat veel meme'investors' doordruppelen naar serieuzere investeringen en dat deze mensen initieel worden aangetrokken door de meme en je ze anders wellicht nooit in crypto had 'gehad'. Maar ik snap de frustratie, het heeft allemaal meerdere kanten.
Weet iemand hoe dit kan? Vind het verschil wel erg groot. Heb last price i.p.v. mark price aangevinkt.
:strip_exif()/f/image/ttjmF8ESLchF0NMxvWrdPs3f.jpg?f=fotoalbum_large)
.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2021 17:38 ]
nothing stops this train
je tp is triggered op een bounce zou ik normaal gesproken zeggen maar the numbers dont make sense voor die timestampJedi_Pimp schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:38:
Op Bybit is net een short positie ITM gesloten omdat m'n TP niveau bereikt is. Ik heb de TP gezet op 56666 alleen zie ik bij 'Exit Price' een niveau dat flink hoger ligt, 57750. De realized P&L is dan ook lager uitgevallen dan bij m'n TP.
Weet iemand hoe dit kan? Vind het verschil wel erg groot. Heb last price i.p.v. mark price aangevinkt.
[Afbeelding]
.
hoe werkt last price bij bybit? last die je tp triggert of last op het moment 'na' triggeren. ik zie overigens 59750 en niet 57750 zoals jij zegt?
[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-10-2021 17:46 ]
Niks hoor, net als dat er niks mis is met naar een casino gaan of staatsloten kopenpletter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:30:
Met crypto heeft het weinig te maken. Behalve dan dat Henk en Ingrid, die praktisch deze pump and dump financieren, straks mogelijk minder bereid zijn om daadwerkelijke crypto's te zien als alternatief voor spaargeld. Crypto dient serieus genomen te worden in de huidige wereldeconomie en daarvoor moet het uit de 'get rich quick'-hoek gehaald worden.
Met het misspellen van mijn naam is overigens wel wat mis
Frustratie is het zeker niet trouwens hoorTWeaKLeGeND schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:35:
[...]
Niks mis met in shiba zitten, tenzij je op het kaliber zit van 'oh shit op rood inzetten, hij is net al 5x achter elkaar op zwart gevallen!'. Zelf paar x20 longs succesvol afgesloten (80% geluk en zie het ook gewoon als beetje casino spel). Helaas zitten er wel ontzettend veel van 'ze' op bovenstaand niveau.
Vergeet niet dat veel meme'investors' doordruppelen naar serieuzere investeringen en dat deze mensen initieel worden aangetrokken door de meme en je ze anders wellicht nooit in crypto had 'gehad'. Maar ik snap de frustratie, het heeft allemaal meerdere kanten.
Zolang mensen maar weten waar ze mee bezig zijn en de risico's overzien. Het gros in dit topic is ongetwijfeld verstandig, maar laten we niet vergeten dat alle winsten ook door iemand worden gefinancierd. En greed nadat het een paar keer goed gaat, is een makkelijke valkuil.
Laten we niet vergeten: er worden 2e hypotheken in dit soort coins gestopt, ik hoop dat mensen de risico's begrijpen.
Zelf denk ik dat er weinig SHIB investors zijn die niet van Bitcoin of Ethereum hebben gehoord, maar verder heb je daar overigens wel een goed punt
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 24-10-2021 17:56 ]
de Henk en Ingrids kopen geen bitcoin, kunnen ze niet betalenRichh schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
Niks hoor, net als dat er niks mis is met naar een casino gaan of staatsloten kopen
Met crypto heeft het weinig te maken. Behalve dan dat Henk en Ingrid, die praktisch deze pump and dump financieren, straks niet minder bereid zijn om daadwerkelijke crypto's te zien als alternatief voor spaargeld. Crypto dient serieus genomen te worden in de huidige wereldeconomie en daarvoor moet het uit de 'get rich quick'-hoek gehaald worden.
Met het misspellen van mijn naam is overigens wel wat miszo gek bleek de opmerking die ik maakte dus toch niet
collega van mij zat enkel in VET, Doge en WAVES, toen China kwam met hun ban is mijn collega eruit gegaan. (sell low dus)
Heb de collega nog niet meer gesproken sindsdien over crypto dus weet niet of collega nu wel weer in crypto zit (ATH, kans is wel aanwezig) , doet nog wel aan Pi...
nothing stops this train
Is niet helemaal te vergelijken in termen van total supply op de marktrolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:06:
Tsja, kijk naar Cardano (van 0,02 naar 2,10 (nu 1,84) , Binance coin (0,10 naar 382) Solana 0,77 naar 140 en Polkadot van 2,93 naar 25,61
Het kan allemaal, overigens heb ik Cardano en Solana ook vrij goedkoop gekocht, het is een interessante ontwikkeling. Velen inderdaad met een gedachte, zoals (XRP welke ik ook volg) maar sommigen moeten het hebben van hype (Zoals mensen als Elon Musk) die de boel ophypen. Prima toch?
Ja genoeg onderzoek gedaan en het blijft een memecoin/shitcoin.Griffx schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Praat je mensen na of doe je zelf onderzoek?
Meme coin fase zijn ze begonnen als de dogekiller, maar die fase zijn ze ondertussen voorbij, omdat ze zien dat dit kansloos was.
Eigen Shibaswp, Eigen NFT (shiboshis), samenwerking met een aantal online betalingspartijen, waarbij er 3% steeds geburned wordt, NFT burnen per keer 1 miljoen dollar aan shib, ze zien zelf ook in dat hun huidige supply aan coins hem niet gaan worden.
ze hadden zichzelf nooit als dogekiller in de markt moeten zetten.
Maar goed back to BTC andere munten dan BTC trekken ook alleen maar volume weg bij BTC.
jij had het toch over respect? doe het dan zelf ook even ajb?Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:09:
Hoop dat Shiba nog harder groeit, is grappig om die BTC-zuurpruimen hier van woede zien barsten. 😂
Koop Satoshi's! Nog altijd ruim 1000 stuks voor $1!Kol Nedra schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
de Henk en Ingrids kopen geen bitcoin, kunnen ze niet betalen
Dat soort collega's heb ik ookcollega van mij zat enkel in VET, Doge en WAVES, toen China kwam met hun ban is mijn collega eruit gegaan. (sell low dus)
Heb de collega nog niet meer gesproken sindsdien over crypto dus weet niet of collega nu wel weer in crypto zit (ATH, kans is wel aanwezig) , doet nog wel aan Pi...
Ligt eraan waar je ze tegenkwamUniMatrix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zijn dit moonbois?
Ik moet nog 2 pagina’s bijlezen, ben benieuwd naar de opmerkingen verder in dit topic…Area schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:37:
Hahaha ha hahaaaaaarolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:44:
Ah dus Tweakers houden niet zo van gokken/meme coins en je mag alleen maar investeren in BTC/ETH/BCH/MKR/LTC etc. Ik snap het
En XRP uiteraard!rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:44:
Joosie200 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:45:
Speaking of bounces: bitcoin had er een op 59.8k.
Nieuwe groep afzijkertjes kwam erbij toen ik effe op vakantie was.elektriekert schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:59:
[...]
Ik moet nog 2 pagina’s bijlezen, ben benieuwd naar de opmerkingen verder in dit topic…
Welkom knullies!
We houden er zoveel van dat we er een apart topic voor hebben gemaakt!rolandos582 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:44:
Ah dus Tweakers houden niet zo van gokken/meme coins
Ik heb eventjes wat verdere rotzooi doorstreept om de boel kloppend te houdenen je mag alleen maar investeren in BTC/ETH/BCH/MKR/LTC etc. Ik snap het
Rustaaaaaghhhh,Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:53:
[...]
Nee joh, over 3 weken als SHIB een correctie heeft gehad en wederom pumpt begint alles weer van voor af aan![]()
XRP all over again.
Als mijn kindje XRP (ja, ze komt een beetje retarded over, ik weet het) wel positief door de rechtszaak heen komt (voornamelijk het bedrijf Ripple) kan het goed zijn voor de hele markt.
Die klote SEC wil het liefst alles bannen op BTC en ETH na.
Doe maar. Dan concentreert de nieuwe instroom van geld zich op die twee. Maar neen: nieuwe instappers vinden btc en eth te duur want ze kunnen niet een hele bitcoin of ethereum kopen. Dus hallo meme casino coins.elektriekert schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:06:
[...]
Die klote SEC wil het liefst alles bannen op BTC en ETH na.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/hUzMc91fCdqO323IGkak99Ta.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2bAIdwTmIwyAGe7HXQFqk0C4.jpg?f=fotoalbum_large)