This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Achteraf was dit een aaneenschakeling van dommigheid en greed. Ik had het vanmorgen nog over als er een pump zou komen dat ik dan mijn verlies zou beperken maar vervolgens doe ik TA, zie ik dat er allerlei support levels kraken en doe ik nog niets. Krijg ik later nog gelijk met mijn TA ook maar heb ik er niet naar gehandeld, wederom onhandig.
Maar voor nu ben ik blij dat ik die long gewoon heb gesloten, veel minder kijken en moeilijk doen. Voor nu wel even weer genezen maar ik merk wel dat ik ondertussen aardig wat op TA gebied opgestoken heb.
Misschien ergens komende week wat spot trades proberen en dan ook echt mijn gevoel afsluiten en alleen TA toepassen.
Ja ik heb ze een bericht gestuurd via Telegram. Hopelijk reageren ze snel.sh4d0wman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:13:
@YES contact support even. Die zijn best responsive. Wij wachten met smart op de groene candle dus suc6 gewenst!
Ik denk niet dat we een dubbel top hebben gevormd maar dat dit de laatste ‘correctie’ is voordat BTC echt naar de maan knalt.
Ik hoop dat natuurlijk ook
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb zojuist ook een domme long uitgestopt zien worden. ADA. Heb bij het openen (gisteren) geen gedegen TA gedaan, alleen maar uit euforie door m'n winsten die dag en in de gedachte dat ADA zou moeten gaan.YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:15:
@anti elppa en @enomiss ik heb mijn long nu toch gesloten om nog een paar dollartjes te redden. Misschien krijg ik er spijt van omdat dit de bodem was maar ik zat gewoon teveel naar de koers te turen de hele tijd.
Achteraf was dit een aaneenschakeling van dommigheid en greed. Ik had het vanmorgen nog over als er een pump zou komen dat ik dan mijn verlies zou beperken maar vervolgens doe ik TA, zie ik dat er allerlei support levels kraken en doe ik nog niets. Krijg ik later nog gelijk met mijn TA ook maar heb ik er niet naar gehandeld, wederom onhandig.
Maar voor nu ben ik blij dat ik die long gewoon heb gesloten, veel minder kijken en moeilijk doen. Voor nu wel even weer genezen maar ik merk wel dat ik ondertussen aardig wat op TA gebied opgestoken heb.
Misschien ergens komende week wat spot trades proberen en dan ook echt mijn gevoel afsluiten en alleen TA toepassen.
Wees niet te streng voor jezelf en zie dit als een leermoment. Ik sta op mijn Bybit account nu in de min, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door m'n Binance spot trading account. M'n trades die ik weloverwogen maak en niet chase, gaan bijna altijd goed en als deze fout gaan, maakt het niet uit omdat de RRR klopte.
WAGMI
We're all going to make it
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Heb nu ook maar een account op Kraken aangemaakt, gaan we daar verder.
Heb bij het traden wel een leverage gevonden tot 5.
Is dat de max? Bij Binance gingen we tot 125 volgens mij... (zijn we altijd snel klaar)
[ Voor 4% gewijzigd door DaWayne op 22-10-2021 17:35 ]
Verwijderd
Wel nog positief op de weekly, maar ook maar net.
ByBit en bitmex als je die schuif eens naar rechts wil rammen. NFA.DaWayne schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:34:
Ik zat klaar met wat dollars om die op Binance tegen een Long aan te gooien, maar dat gaat natuurlijk niet meer.
Heb nu ook maar een account op Kraken aangemaakt, gaan we daar verder.
Heb bij het traden wel een leverage gevonden tot 5.
Is dat de max? Bij Binance gingen we tot 125 volgens mij... (zijn we altijd snel klaar)
Buy high sell low is echt niet zo moeilijk als het lijkt.YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:15:
@anti elppa en @enomiss ik heb mijn long nu toch gesloten om nog een paar dollartjes te redden. Misschien krijg ik er spijt van omdat dit de bodem was maar ik zat gewoon teveel naar de koers te turen de hele tijd.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:34:
Waar is de bingokaart, die is wel toepasselijk.
Wel nog positief op de weekly, maar ook maar net.

@Pelox waar blijft die support band
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-10-2021 17:40 ]
Fouten maken we allemaal, gelukkig heb ik met de mijne niet mijn hele winst uit de vorige long verneukt waardoor het positieve gevoel van die long wel overheerst, daarmee breidde ik mijn pf in sats aanzienlijk uit dus dat was wel lekker. Daar werd ik, net als jou, te euforisch van.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Ik heb zojuist ook een domme long uitgestopt zien worden. ADA. Heb bij het openen (gisteren) geen gedegen TA gedaan, alleen maar uit euforie door m'n winsten die dag en in de gedachte dat ADA zou moeten gaan.
Wees niet te streng voor jezelf en zie dit als een leermoment. Ik sta op mijn Bybit account nu in de min, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door m'n Binance spot trading account. M'n trades die ik weloverwogen maak en niet chase, gaan bijna altijd goed en als deze fout gaan, maakt het niet uit omdat de RRR klopte.
WAGMI![]()
We're all going to make it
Ik deel het vooral hier om er van te leren. Ik ben wel aardig streng voor mezelf in de zin van dat ik mezelf echt een sukkel vind dat ik die laatste long geopend heb en allerlei kansen om schade te beperken niet benut heb terwijl ik ze zelf beschreven heb maar het dan nog niet zag onder invloed van hopium. Maar ik praat mezelf er niet de put om in. Ik moet het mezelf alleen wel duidelijk maken dat het dom was, ik heb/had de vreemde gewoonte dingen voor mezelf goed te praten die helemaal niet goed zijn. Mezelf op mijn plek zetten is daarom wel belangrijk.
Dat gezegd hebbende zie ik het precies zoals je zegt, als een leermoment. Schade is geleden, maar ik heb er wel van geleerd. En doordat ik veel meer naar de charts heb zitten turen heb ik er ook nog wat meer van opgestoken op TA gebied
Voorlopig maar even beperken tot spot. Ik ga er nog even naar kijken maar ik ben van plan iets van 10% van mijn PF ergens op een exchange in een spot wallet te zetten en de rest allemaal ergens laten renderen of op de Ledger. Met die 10% proberen te spot traden en daarbij oefenen op mijn gevoel uitschakelen.
Thanks voor je opbeurende reactie, daar is dit topic best goed in!
Voor nu, weekend!
Zero.
Haha classic, geweldig filmpje!
Jouw avatar. Helemaal in shock nu.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jij bent ook wel een goeie juinbaas hèYES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:41:
[...]
Fouten maken we allemaal, gelukkig heb ik met de mijne niet mijn hele winst uit de vorige long verneukt waardoor het positieve gevoel van die long wel overheerst, daarmee breidde ik mijn pf in sats aanzienlijk uit dus dat was wel lekker. Daar werd ik, net als jou, te euforisch van.
Ik deel het vooral hier om er van te leren. Ik ben wel aardig streng voor mezelf in de zin van dat ik mezelf echt een sukkel vind dat ik die laatste long geopend heb en allerlei kansen om schade te beperken niet benut heb terwijl ik ze zelf beschreven heb maar het dan nog niet zag onder invloed van hopium. Maar ik praat mezelf er niet de put om in. Ik moet het mezelf alleen wel duidelijk maken dat het dom was, ik heb/had de vreemde gewoonte dingen voor mezelf goed te praten die helemaal niet goed zijn. Mezelf op mijn plek zetten is daarom wel belangrijk.
Dat gezegd hebbende zie ik het precies zoals je zegt, als een leermoment. Schade is geleden, maar ik heb er wel van geleerd. En doordat ik veel meer naar de charts heb zitten turen heb ik er ook nog wat meer van opgestoken op TA gebied
Voorlopig maar even beperken tot spot. Ik ga er nog even naar kijken maar ik ben van plan iets van 10% van mijn PF ergens op een exchange in een spot wallet te zetten en de rest allemaal ergens laten renderen of op de Ledger. Met die 10% proberen te spot traden en daarbij oefenen op mijn gevoel uitschakelen.
Thanks voor je opbeurende reactie, daar is dit topic best goed in!
![]()
Voor nu, weekend!
technoaddict schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:45:
Madelon Vos hoopte toch dat het naar 58 zou zakken? Weak hands eruit en daarna moon
Pelox schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:44:
Wen cup and handle? Wen moon.. zo zie je maar dat ta misschien wel werkt als alles rustig doorkabbelt maar als er een whale of een groepje whales op sell drukt is het klaar met alle ta's. Hetzelfde kan je zeggen over het klikken op de buy knop door een grote jongen. Ze kunnen met 1 sell het sentiment 100 graden doen keren.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NVt7T0y8GpHSYoTFI96OqY46.jpg?f=user_large)
Cup and handle.
Tja, leuk man, generieke memes. Toevallig hebben twee van mijn drie moonbags (aangeschaft in februari dit jaar) deze week een uitbraak gehad waardoor ik op beide iets van *6 sta. Was met een BTC-only pf niet gelukt.BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:40:
[...]
[Afbeelding]
Oh, en het laatste project van de launchpad waar ik actief in investeer, heeft in een week tijd ook een *4 gedaan. Niet slecht dacht ik zo.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik mag graag juinen. Bij voorkeur in de Brunaelektriekert schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Jij bent ook wel een goeie juinbaas hè
Over het hoofd gezien..excuus. nu komt het goed.BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:40:
[...]
[Afbeelding]
Zero.
Ta is ook gewoon astrology for men.Pelox schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:44:
Wen cup and handle? Wen moon.. zo zie je maar dat ta misschien wel werkt als alles rustig doorkabbelt maar als er een whale of een groepje whales op sell drukt is het klaar met alle ta's. Hetzelfde kan je zeggen over het klikken op de buy knop door een grote jongen. Ze kunnen met 1 sell het sentiment 100 graden doen keren.
And then they listened to the anons on Twitter and sold all their alts because of "bTc.D" pic.twitter.com/pPzrXude3c
— Cold Blooded Shiller (@ColdBloodShill) 22 oktober 2021
:fill(white):strip_exif()/f/image/edPN5syOCyo5lGestbOvjLTL.png?f=user_large)
Weten jullie of ik die nog terug kan brengen?
Ik heb het bonnetje nog....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 65% gewijzigd door knakworst op 22-10-2021 18:15 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Gauw allemaal opzuipen, sterker nog: bijhalen. Best kans dat daarna rood op groen lijkt en omgekeerd.iVibes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:11:
Gisteren net twee halve liters Schultenbräu ingeslagen bij de Aldi, nu alweer rekt!
Weten jullie of ik die nog terug kan brengen?
Ik heb het bonnetje nog....
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik kijken:
Bushalte schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:16:
[...]
Gauw allemaal opzuipen, sterker nog: bijhalen. Best kans dat daarna rood op groen lijkt en omgekeerd.
Mij is 69k beloofd!
Aarebe1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:20:
Wacht even dit is niet de afspraak.
Mij is 69k beloofd!
Verwijderd
Nostalgie naar 2017Chaes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:33:
Iemand dat artikel in het FD over Tether al gelezen (van vandaag). Lekkere FUD weer.
Geef mij heul gauw wat van jouw spul.Area schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:38:
Ik verwacht dat ETH na de Ethereum 2.0 in een redelijk korte termijn 10x zal gaan.
Ben benieuwd naar je onderbouwing. Teveel drugs, hopium of alcohol is een prima uitleg overigens.Area schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:38:
Ik verwacht dat ETH na de Ethereum 2.0 in een redelijk korte termijn 10x zal gaan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Yep.. net.. het is weer die tijd van het jaar denk ik..Chaes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:33:
Iemand dat artikel in het FD over Tether al gelezen (van vandaag). Lekkere FUD weer.
Hmmm. Als ETH 2 live gaat komen er toch gigantische hoeveelheden ETH vrij die nu gelocked zijn?.. Meestal niet het beste recept voor een pumpArea schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:38:
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
[ Voor 79% gewijzigd door troje op 22-10-2021 18:52 ]
Eth2 zou er net voor moeten zorgen dat er net meer eth wordt vastgezet voor te stakenJoebarRC schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:44:
[...]
Hmmm. Als ETH 2 live gaat komen er toch gigantische hoeveelheden ETH vrij die nu gelocked zijn?.. Meestal niet het beste recept voor een pump
Kan ik eindelijk een knappe GPU kopen voor een normale prijs!Area schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:38:
`YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:05:
Nou de beslissing om mijn long te sluiten was achteraf toch een goede, met de laatste wick naar beneden was hij anders alsnog net geliquideerd ook
Dat was sowieso een goede beslissing omdat je daarbij weer naar jezelf luisterde goos.
Bedankt!Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
`
Dat was sowieso een goede beslissing omdat je daarbij weer naar jezelf luisterde goos.
Elke keer als je "goos" zegt moet ik lachen. Een voormalig teamgenootje die graag in Utrecht komt (FC Utrecht fan) zei ooit toen we met een aantal teamgenoten aan het stappen waren tegen één of andere halve tamme die hem raar aankeek, "kan je het zien, goos?" en die vent draaide toen volledig door, haha.
Was een gezellig feestje verder hoor, dus de associatie ie uiteindelijk gewoon positief!
de tering zeg dat~!!!!! verdomme niet normaal die prijzen,BeyondThunder schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:02:
[...]
Kan ik eindelijk een knappe GPU kopen voor een normale prijs!
had goeie een 2e hands die ging gewoon kapot pffff zal wel een miners gpu zijn geweest oid
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 22-10-2021 19:19 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Nice.
Het is shitcoin seizoen luitjes.
Iemand nog iets gedaan met RVN?
Ik had vanaf dag 1 al verschillende sitcoins moeten kopen en niet tradenVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
RVN er nu ook vandoor, ondanks BTC dipje.
Nice.
Jazeker. Links laten liggen, gekkies zijn het.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
Nice.
Verwijderd
Je kunt beter vooruit kijken in plaats van achteruit.A87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:24:
[...]
Ik had vanaf dag 1 al verschillende sitcoins moeten kopen en niet traden
Wat kun je nu nog doen in plaats van wat had ik kunnen doen?
Pakken wat je pakken kan in deze ponzi.
Gisteren m'n bag verkochtVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
Nice.
Je verzint het niet.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
en dan ga je dood 500 jaar later en zit je met volle zakken BILLIONAIR, billions and billions and billionsVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:26:
[...]
Je kunt beter vooruit kijken in plaats van achteruit.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 22-10-2021 19:33 ]
PonziVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:26:
[...]
Je kunt beter vooruit kijken in plaats van achteruit.
Juist perfect... Inkopen...Khaelos schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:32:
Damn net eventjes onder de 60k.. dat voorspeld weinig goeds voor het weekend als je het mij vraagt..
Waarom zo droevig?
Vanmiddag was het nog Plan B tot de max. Beetje Hopium nemen mensen, we gaan nog steeds naar 100k+.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Same here. En anders dood of de gladiolen🤔😁Richh schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:37:
Mwah double top lijkt me super onwaarschijnlijk in het grote plaatje. Dus zo maar weer een flufje bijkopen, tis toch payday.
Maar wanneer weer opnieuw inkopen. In ieder geval moet het onder de 60k komen...baba420 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:39:
Soms wil je meer sats door hoog te verkopen en lager in te kopen. Met de fundamentals van BTC is niets veranderd. Men is hebberig, we willen meer en meer. Mooi spul is het.
Mezelf even schaamteloos quoten en wederom een stukje TA van een beginneling:YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:35:
We dreigen op meerdere timeframes (1D, 4H en 1H) door MA's heen te vallen (op de 1D door de MA7, op de 4H door zowel de MA7 als de MA25 (die overigens ook vandaag gekruist zijn) en op de 1H ook door de MA7).
Ook het ascending channel staat onder druk.
Kan nog wel eens een lastig weekend worden zoOf we krijgen straks toch ineens die smerige, ranzige, ongure, vieze megapump. Ja dat wordt het denk ik.
PAMP IET.
Op de 1H zijn we door de MA7, MA25 én MA99 gezakt. De MA7 ligt een kleine $1000,- boven de huidige koers.
Op de 4H zijn we door de MA7 en MA25 gezakt, de MA99 ligt nog een zo'n $1000,- onder de laagste wick van vandaag.
Op de 1D zijn we door de MA7 gezakt, de MA25 ligt nog zo'n $5000,- onder de laagste wick en de MA99 ligt nog veel lager.
Daarnaast zijn we op genoemde timeframes ook uit het ascending channel gevallen.
Op 60k werd nog wat support gevonden en daar is de koers nu ook even gebounced. Als ik verder kijk zie ik tussen de 57k en 60k nog vrij veel horizontale supportlijnen dus hopelijk gaan we niet door al die levels heen. Lijkt me ook sowieso niet logisch maar als het wel gebeurd dan krijg ik daar behoorlijk bearish gevoelens bij, al zitten er ook onder de 57k nog wel wat support levels waar BTC zich aan vast kan klampen. Ook de MA's kunnen daar steun gaan geven, de daily MA25 zit bijvoorbeeld nu op 55k.
Als we de 60k houden of wellicht nog één keer eronder testen met een overtuigende bounce, dan voel ik me wel goed. Sowieso waren het turbulente dagen maar het feit dat er zo snel na de ATH zo'n dip volgt is wel jammer, al valt die in het grote plaatje ook nog wel mee. Aangezien er ook veel mensen compleet rekt gegaan zijn na de vorige ATH was een sell-off misschien ook wel te verwachten maar ik had het zelf (nog) niet verwacht.
Disclaimer: ik probeer een beetje support en resistance levels te vinden en de koers een beetje te analyseren. Het is waarschijnlijk veel te algemeen en ik zie denk ik een hoop dingen over het hoofd. Maar ik wil het graag leren dus ik schrijf het uit en hier kan iedereen er op schieten. Ik post dit bewust ook niet in het NK topic want daar is de kwaliteit stukken hoger
Ik heb leuke ideeën en lul maar wat. Realiteit is dat alles op de ledger staat en ik een luie donder ben om ze naar een exchange te verplaatsen.MaStar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:42:
[...]
Maar wanneer weer opnieuw inkopen. In ieder geval moet het onder de 60k komen...
( Was tenslotte eergisteren
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Kan ook.A87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:33:
[...]
en dan ga je dood 500 jaar later en zit je met volle zakken BILLIONAIR, billions and billions and billions
[ Voor 38% gewijzigd door enomiss op 22-10-2021 19:53 ]
https://opensea.io/seaart
Ben benieuwd hoe je dat voor je ziet want men zal heavy longs blijven openen.enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:49:
Nou gezien de rare samenloop van omstandigheden na het boekhoudkundig bereiken van een nieuwe ATH (maar dus niet overtuigend door geschoten) zou het me ook totaal niet meer verbazen als we onderstaande top nog een keer aantikken voordat we weer omhoog gaan. Je ziet echt dat alle longs worden opgejaagd. Men wil echt geen heavy longs meenemen tot aan 100k/280k/500k. Ben nog wel extreem bullish. Het wordt enorm volatiel denk ik de komend periode.
[URL="https://tweakers.net/i/dcP1PGo_iYzWARJl7OWAj3y8Cik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/71BicCwPS8DwDeKU5UXDlKbp.png?f=user_large",,"1"][Afbeelding]
Denk wel dat er op een gegeven moment uitputting ontstaat...Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:50:
[...]
Ben benieuwd hoe je dat voor je ziet want men zal heavy longs blijven openen.
Als we elke keer dit soort dips blijven zien en vervolgens weer doorbeuken omhoog wordt het gewoon niet leuk meer voor de grote jongens om een long te openen denk ik?Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:50:
[...]
Ben benieuwd hoe je dat voor je ziet want men zal heavy longs blijven openen.
Ik zie dat actieve hunten op heavy longs niet gebeuren continue. Dat het nu ff anders loopt dan verwacht en gehoopt doet mij nog niet direct zoeken naar een patroon of complot op heavy longs.YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:52:
[...]
Als we elke keer dit soort dips blijven zien en vervolgens weer doorbeuken omhoog wordt het gewoon niet leuk meer voor de grote jongens om een long te openen denk ik?
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel maar waarom zijn longs zo slecht voor andere Bitcoin HODL-ers? Voor exchanges is het ongunstig in een stijgende markt, dat kan ik me wel indenken, maar voor andere partijen weet ik het niet echt. Ik heb me er ook nog niet zo in verdiept dus wellicht zie ik iets makkelijks over het hoofd.enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:49:
Nou gezien de rare samenloop van omstandigheden na het boekhoudkundig bereiken van een nieuwe ATH (maar dus niet overtuigend door geschoten) zou het me ook totaal niet meer verbazen als we onderstaande top nog een keer aantikken voordat we weer omhoog gaan. Je ziet echt dat alle longs worden opgejaagd. Men wil echt geen heavy longs meenemen tot aan 100k/280k/500k. Ben wel nog extreem bullish. Het wordt enorm volatiel denk ik de komend periode.
[Afbeelding]
Doe normaal, kleine dip?. 11% sinds top. Voor deze ‘kleine’ dip kan je serieuze dingen kopen.DaWayne schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:36:
Lol, 1 kleine dip en het is weer bearseason?
Vanmiddag was het nog Plan B tot de max. Beetje Hopium nemen mensen, we gaan nog steeds naar 100k+.
Helaas op de weg naar de grote getallen zijn de manipulatie dumps ook groot.
Zie mijn post na jou. Ik weet niet eens waarom longs gehunt zouden worden maar aangezien er vaak over gesproken werd nam ik het maar aan voor waarheid. Echt actief op longs hunten lijkt mij ook een stretch, ook als dat in het belang is van iemand anders dan een exchange.Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:53:
[...]
Ik zie dat actieve hunten op heavy longs niet gebeuren continue. Dat het nu ff anders loopt dan verwacht en gehoopt doet mij nog niet direct zoeken naar een patroon of complot op heavy longs.
Maar goed, ik weet dus ook niet wat het nut ervan zou zijn.
Vanmiddag wat orders gezet omtrent deze lijn, al hoop ik het niet!enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:49: zou het me ook totaal niet meer verbazen als we onderstaande top nog een keer aantikken voordat we weer omhoog gaan.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Complot weet ik niet. Maar ik heb nu een aantal longs getest met kleine bedragen om een gevoel voor dit leverage traden te krijgen, en als ik zie hoe vakkundig ze tot op de 10 dollar nauwkeurig worden opgeslurpt zegt me iets dat er gewoon een bot army - desnoods van de exchanges zelf - ze opspoort en er zoveel mogelijk rekt laat gaan. Het is te precies. Ik bedoel een exchange kan non stop bots op interne paren hebben staan om van links naar rechts alles rekt te laten gaan. Zo moeilijk is dat niet om te programmeren.Ngangatar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:53:
[...]
Ik zie dat actieve hunten op heavy longs niet gebeuren continue. Dat het nu ff anders loopt dan verwacht en gehoopt doet mij nog niet direct zoeken naar een patroon of complot op heavy longs.
[ Voor 18% gewijzigd door enomiss op 22-10-2021 20:01 ]
Verwijderd
Sowieso. Alts zijn nu even leuk wegwerp speelgoed maar BTC is en blijft een solid hodl hier.LankHoar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:38:
Ik heb hoop dat dit nog steeds ooit uitkomt!
[Afbeelding]
[Edit:] kijk eens naar de weekly chart. Een rood kaarsje zou helemaal niet zo verkeerd ogen na die 3 groente stampers.
(Ik lul natuurlijk ook maar wat om de moed erin te houden.)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2021 20:01 ]
Dat zou voor exchanges uiteindelijk ook een fine line zijn. Ze willen winst maken op longs en shorts maar zij verdienen ook het beste in een bullrun denk ik (meer transacties en dus meer fees en dus meer winst?). Dus als ze te fanatiek zijn op het jagen van longs en shorts, stel dat ze dat dus daadwerkelijk doen, dan zouden ze met zijn allen de bullrun ook pijn kunnen doen en dan raken ze zichzelf alsnog in hun eigen portemonnee.enomiss schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:57:
[...]
Complot weet ik niet. Maar ik heb nu een aantal longs getest met kleine bedragen om een gevoel voor dit leverage traden te krijgen, en als ik zie hoe vakkundig ze tot op de 10 dollar nauwkeurig worden opgeslurpt zegt me iets dat er gewoon een bot army - desnoods van de exchanges zelf - ze opspoort en er zoveel mogelijk rekt laat gaan. Het is te precies. Ik bedoel een exchange kan non stop bots op interne paren hebben staan om van links naar rechts alles rekt te laten gaan. Zo moeilijk is dat niet om te programmeren.
Wel interessant, maar voor mij ook meteen te ongrijpbaar.
Het moment dat jij stopt met BTC hodl is het sowieso gedaan met crypto in zijn geheel.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:57:
[...]
Sowieso. Alts zijn nu even leuk wegwerp speelgoed maar BTC is en blijft een solid hodl hier.
[Edit:] kijk eens naar de weekly chart. Een rood kaarsje zou helemaal niet zo verkeerd ogen na die 3 groente stampers.
(Ik lul natuurlijk ook maar wat om de moed erin te houden.)
Ik heb het gevoel dat er een verhouding bots : mensen is. Als de verhouding bots de overhand heeft (fases dat mensen onzeker zijn) dan winnen bots altijd (casino wins). Enkel zodra mensen - die traden - de overhand nemen qua volume en er dus werkelijk momentum ontstaat, ontstaan er kansen voor mensen. Daarom dus enkel en alleen instappen op een extreem goed uitgekiende prijs, of op extreem momentum.YES schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:00:
[...]
Dat zou voor exchanges uiteindelijk ook een fine line zijn. Ze willen winst maken op longs en shorts maar volgens mij verdienen zij ook het beste in een bullrun denk ik (meer transacties en dus meer fees en dus meer winst?). Dus als ze te fanatiek zijn op het jagen van longs en shorts, stel dat ze dat dus daadwerkelijk doen, dan zouden ze met zijn allen de bullrun ook pijn kunnen doen en dan raken ze zichzelf alsnog in hun eigen portemonnee.
Wel interessant, maar voor mij ook meteen te ongrijpbaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WjCfxlWL4g3seKsLLBRZ8Zgx.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/SCnohxrx7LKb0imGC7zjScSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QjKu1YsvKEJv5rnF4dQynF9R.png?f=fotoalbum_large)