Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Eth heeft is de afgelopen weken 30% gezakt tov btc, dus heeft nog wat goed te maken in dat geval.MicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
én DOT.
Dat is toch wel het opmerkelijkste verschil deze cyclus. Dat er een aantal alts gewoon lekker meeliften met BTC en er daarna nog een schepje bovenop doen.Vroeger trok de altmarkt gewoon helemaal leeg.
Zero.
Dat denk ik dan, sowieso zijn het niet 'de largecaps' die aan het 'pompen' zijn. Vind ik danDarrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:41:
[...]
Dan hanteren we wellicht een andere definitie van pompen.
Btc, Eth, bnb, xlm, icp, dot gaan best ok.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 20-10-2021 20:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Voordelen van Teletekst, niet heel veel. Het is echt rotzooi van de laagste richel. Even kijken, hoor, nee, totaal geen voordelen...enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:28:
[...]
Boomer alert![]()
De laatste keer dat ik op Teletekst keek was toen ik rondreed in een plastic skelter en Teletekst hippe nieuwe tech was. Ik heb het nooit begrepen dat mensen daarop keken. Vond het te lelijk en omslachtig. Reed nog liever tegen een muur aan met mijn skelter. Als je te diep ging kwam je erotische seks verhaaltjes tegen op Teletekst.
Alleen dan wellicht dat je geen reclame popups krijgt zoals zo'n beetje elke internet nieuwssite, het je data niet aan elke malloot met een zak geld verkoopt zoals bijv smoelenboek, en er geen reactie mogelijkheden zijn zoals het gedrocht nu.nl.
In ruil daarvoor krijg je gewoon nieuws, zonder opsmuk, in een heftig lelijke maar leesbare opmaak, retesnel en op een manier die opa en oma nog begrijpen op een apparaat wat al in huis staat. Een apparaat wat je tv noemt en bestuurt vanuit je luie stoel met een afstandsbediening en waarvoor de kinderen of kleinkinderen met een beetje tweakers ervaring niet maandelijks de hele bende hoeven te beveiligen tegen de nieuwste add en mallware omdat opa en oma nog wel eens op een verkeerde link willen klikken.
Troep dat teletekst. Weg ermee inderdaad en laten we vooral doen alsof de hele wereld bestaat uit generaties die zijn opgegroeid met computers en draagbare telefoons.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Helemaal mooi om te zien idd. Week geleden trok BTC nog al mijn alts leeg en zie nu dat mijn grootste bag een dikke kop en schotel aan het vormen is op de weekly.MicroWhale schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
én DOT.
Dat is toch wel het opmerkelijkste verschil deze cyclus. Dat er een aantal alts gewoon lekker meeliften met BTC en er daarna nog een schepje bovenop doen.Vroeger trok de altmarkt gewoon helemaal leeg.
Ben bij deze ingestapt op de paarse pijl.
:strip_exif()/f/image/rQ45xOz8NCQEeUyEP15ukYM9.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen dikke gains toegewenst en HODL de moeder.
Daar heb ik mijn long op gezet eergisteren en vanavond gesloten, X10 en dikke winst.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:32:
[...]
Kijk eens wat ik vond op KuCoin?
[Afbeelding]
Eens even zien, ×100 long moet kunnen
Als ik het al kan, moet jij het zeker kunnen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb de 3e gen Samsung watch en gebruik CryptoGauge, werkt prima en is gratis.PHPResource schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:30:
Vraagje, is er een app/tegel voor op de Samsung smartwatch 4 waarop je live de bitcoin prijs kan checken?
Of heb je nu net die nieuwe, die niet meer op Tizen runt? Op WearOS heb ik ooit zelf eens wat geknutseld maar dat staat nergens live. Maar daar zijn ongetwijfeld talloze apps voor
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Echter het staken van APYS levert momenteel zo belachelijk veel op, dat is echt niet normaal maar.
Het gras bij de buren is altijd groenerThe Chosen One schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:59:
Wou dat ik ETH had ipv de LINK die ik heb. Die blijft 'lekker' sideways gaan.
En morgen bij de overburen.
En overmorgen bij jezelf misschien.
Maar kan jij nu al tegelijkertijd inbellen op internet en een fax versturen?Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:51:
Lang verhaal
Zou Thierry ze ook staken?BeyondThunder schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:00:
@Blaim MTV MultiVAC is een parel. Vergeet ze niet te staken! Mooie profit.
Echter het staken van APYS levert momenteel zo belachelijk veel op, dat is echt niet normaal maar.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die staked alleen nlgSt@m schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:02:
Zou Thierry ze ook staken?
Tnx! Ik zal ns kijken of hij op de nieuwe OS ook draait inmiddelsRichh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:59:
[...]
Ik heb de 3e gen Samsung watch en gebruik CryptoGauge, werkt prima en is gratis.
Of heb je nu net die nieuwe, die niet meer op Tizen runt? Op WearOS heb ik ooit zelf eens wat geknutseld maar dat staat nergens live. Maar daar zijn ongetwijfeld talloze apps voor
Hallo SubSense, waar stake jij je MTV?BeyondThunder schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:00:
@Blaim MTV MultiVAC is een parel. Vergeet ze niet te staken! Mooie profit.
Haha mooi dat je het nog weet, ik ben deze coin gaan onderzoeken nadat Baudet zat te shillen op Twitter.
Dat is de wrange nasmaak van de zoete gains die MTV me al hebben opgeleverd.
als HODL'er is long voor mij de hele portfolio.Xqlus1ve schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:05:
Wat zijn de ‘long’ waar iedereen het over heeft?
Nooit verlies...maar ook nooit winst zoals alle lambo bezitters hier in het topic.
Heb je de topicstart doorgelezen?Xqlus1ve schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:05:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Net zo goed als op de echte aandelenbeurs, kan je met cryptiocoins ook gokken op een stijging (long) of daling (short)Xqlus1ve schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:05:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Nee, daar heb je ISDN ofzo voor nodig en ik bel nog in via een betaallijntje met een US Robotics 9600Bps modem op Zmodem protocol.Richh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:01:
[...]
Maar kan jij nu al tegelijkertijd inbellen op internet en een fax versturen?
Wanneer ga je de upgrade aanvragen naar 14.4k met V92?Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:07:
[...]
Nee, daar heb je ISDN ofzo voor nodig en ik bel nog in via een betaallijntje met een US Robotics 9600Bps modem op Zmodem protocol.
Momenteel gaat BTC te snel voor 9.6k
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Gekkie.... dat zijn 5010 woorden en 30588 characters, daar kan nooit iets bruikbaars tussen staan...
BTC gaat nog net met moeite, maar die Babes van Jaapio, die geven wel wat issues.D_Jeff schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:09:
[...]
Wanneer ga je de upgrade aanvragen naar 14.4k met V92?
Momenteel gaat BTC te snel voor 9.6k
Daarom voeg ik er ook bewust niets meer aan toe, volgens mij is de maximale lengte waarbij men de moeite neemt een en ander door te akkeren al overschreden.Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:10:
[...]
Gekkie.... dat zijn 5010 woorden en 30588 characters, daar kan nooit iets bruikbaars tussen staan...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Deze sukkel leest hem elk nieuw SC topic weer door, staan dan toch weer dingen in blijkbaar die ik dan plots wel begrijp met de kennis die de maand daarvoor is opgedaan. Trage leerlingTaro schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Daarom voeg ik er ook bewust niets meer aan toe, volgens mij is de maximale lengte waarbij men de moeite neemt een en ander door te akkeren al overschreden.
Toen ik keek stond je al bovenaan hoor. En ik weet dat jij wel vaker rond loopt te reageren op MSM/Facebook en dat je een bekende crypto-expert bent bij de Telegraaf dus ik had het snel doorGelukszoekr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:
@YES Scherp zeg!
Ik reageer vaak op mainstream media berichten over crypto. Misschien dat ze mij onderhand een beetje herkennen op NU.nl. Ze markeerden mijn vrij nutteloze reactie gewoon weer als "Uitgelichte reactie".
[Afbeelding]
Met dan dus 83 duimpjes. Hier moet je je wat meer uitsloven voor 83 duimpjes
Goed gezienJordydG1998 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:58:
Lamden TAU al gezien heren? Layer 1 Network, zeer lage marketcap.
[Afbeelding]
Is vandaag ff lekker gegaan hoor. Mooi project met een actief twitteraccount:
https://twitter.com/LamdenTau
We gaan zo REKT kan niet anders....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Volgens mij bedoelen ze shlong.Xqlus1ve schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:05:
Ik wist echt niet dat die p*svlek MTV heeft geshilled, weer wat geleerd. Tijd om te verkopen.
Is idd wel oké, maar nu hop naar de 20 dollar.Darrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Dat is een small cap. Btc en large caps zijn aan het pompen. Celer wacht rustig zijn beurt af.
Consolideren op 14 cent na van 2 naar 20 cent te zijn gegaan is best ok toch?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zo zo jong knaapje… heb nog met een Wang modem van 1200/2400 gewerkt.. Pijnlijk zeer pijnlijk gelukkig was internet nog jong en meestal niet grafischNgangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:07:
[...]
Nee, daar heb je ISDN ofzo voor nodig en ik bel nog in via een betaallijntje met een US Robotics 9600Bps modem op Zmodem protocol.
Lol, omdat iemand een andere mening heeft je shitcoins verkopenBeyondThunder schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:19:
[...]
Ik wist echt niet dat die p*svlek MTV heeft geshilled, weer wat geleerd. Tijd om te verkopen.
Ik zou ze lekker houden, ondanks dat Baudet ze wellicht ook heeft.
Eerlijk gezegd begon ik ook op een 2400 met Xmodem protocolJoebarRC schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:20:
[...]
Zo zo jong knaapje… heb nog met een Wang modem van 1200/2400 gewerkt.. Pijnlijk zeer pijnlijk gelukkig was internet nog jong en meestal niet grafisch
Weinig BTC nog destijds.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 21:22 ]
Met een actief Twitter account heb ik me laten vertellenBeyondThunder schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:23:
@St@m Was een geintje natuurlijk, ik verkoop ze niet. MTV doet het te goed. Mooi project.
Hebben ze ook een gelikte website en whitepaper?Prozaq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:24:
[...]
Met een actief Twitter account heb ik me laten vertellen
Wel een hele vette explorerYES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:27:
[...]
Hebben ze ook een gelikte website en whitepaper?
Please take my money.Prozaq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:24:
[...]
Met een actief Twitter account heb ik me laten vertellen
Verwijderd
Hit het dan is het mooi, zo niet dan kan ik weer wat leuks kopen.
In Engeland geloven ze nog niet echt in PlanB. Wij weten intussen wel beter
https://hindenburgresearch.com/tether/
1 miljoen sats heb ik liever.baba420 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:03:
Wie wil 1 miljoen dollar aan bounty verdienen?
https://hindenburgresearch.com/tether/
Of misschien nu nog niet.
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:30:
[...]
'It's like a horse race that never ends.'
[YouTube: Addicted to Bitcoin: The Cryptocurrency Rehab Center]
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 20-10-2021 22:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat is gewoon dementie.Ngangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:13:
[...]
Deze sukkel leest hem elk nieuw SC topic weer door, staan dan toch weer dingen in blijkbaar die ik dan plots wel begrijp met de kennis die de maand daarvoor is opgedaan. Trage leerling.
Nóg een dip of dit hem al?AMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:23:
Jongens, deze weake handjes.. Er komt nog een dipje aan toch?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als je het maar vaak genoeg ziet staan word je er blind voor denk ik
Het was nog letterlijk een groene doerak ook
Volledig rekt.AMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:23:
Jongens, deze weake handjes.. Er komt nog een dipje aan toch?
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 20-10-2021 22:33 ]
Een echte Hulk's Cock.elektriekert schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:25:
[...]
Als je het maar vaak genoeg ziet staan word je er blind voor denk ik.
Het was nog letterlijk een groene doerak ook![]()
![]()
Mooi man.A87 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:25:
NET NIEUWE LEDGER UPDATE MET POLKADOT FIX!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan ik nu gerust gaan slapen.
[ Voor 5% gewijzigd door wdbtje op 20-10-2021 22:31 ]
Zolang het allemaal naar ETH stroomt vind ik het prima.wdbtje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:31:
Rond 64800 even support zoeken op MA's en daarna door naar 69420 lijkt me een goeie setup
DOT mag ook 👍WhySoSerious schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Zolang het allemaal naar ETH stroomt vind ik het prima.
nothing stops this train
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-10-2021 22:35 ]
Tweakers Crypto SC,
Wat een ongelofelijke verrassing, dit. Ik wist dat ik genomineerd was, maar om dan nu hier op een nieuw ATH te staan is wel heel bijzonder. Dankjewel.
Denk even met me terug aan de reis die we afgelopen jaar maakten. Saylor wilde me hebben. Ik steeg een beetje. Tot er nieuwe ATHa kwamen. Babes kwamen er ook - thanks Jaapio.
Jullie splitsten het topic Nieuws & Koersen af. Musk wilde me hebben, Tesla, Wallmart. This time it would be different.
When the bull begins its run komen de nieuwe users. Taro en Oysin waren er maar druk mee. Iemand zou een thriller over me schrijven.
Ik stopte even met stijgen, en er kwam zoiets als het Memecoin topic. Man, wat een geiten bende is dat.
Moon. Lambo. Juinen. NFTs, what de fuck. HEX kon ik me nog voorstellen, maar Chiliz... Echt, waarom dacht je dat.
En jullie shitcoin karavaan reisde verder. Cardano, Solana, CELR, DOT. Alles zag ik hier voorbij komen, de ene tech nog dikker dan de andere. SafeMoon, Doge, BNB. De koning werd dood verklaard. Misschien niet door enkele maxi’s met een lullige flow chart, maar toch.
China moest me niet meer hebben. Ik daalde. Musk ook niets meer, kostte teveel stroom ofzo. Alsof banken en goud geen energie kosten.
Sommige users zag je ineens niet meer. Stonden onder water. Vroegen eens rond of ze ooit van Zilliqa en Link zullen afkomen. En hoe kun je trouwens je funds handig zonder al teveel kosten naar BitVavo verplaatsen?
Een enkele sluxte gewoon nog een fluf in de BTC-pot. Of probeerden een Pingo’tje te doen en me verlept en gratis van de straatstenen te sleuren. Maar kan iemand me nogmaals vertellen hoe ik mijn funds zonder al teveel kosten kan verplaatsen?
Toen hier de plaatjes met hamers kwamen geloofde ik zelf bijna dat het over was. Shit, zelfs A87 en zijn Bogdanovs zouden gaan twijfelen. Bull trap incoming.
Maar de printer ging BRRR. Mooody en Elppa zeiden dat het moest kunnen, toch. Benjamin zei het. PlanB zei het. In El Salvator kun je nu ook je brood HODLen.
Ik verrees. FOMO. Misschien moeten we het weer eens over die BBQ hebben. Bij de Bruna doen? En we gaan door, goos! Als jullie me niet over deze bult tillen, dan de Ingrids van VIVA forum wel.
Dank, er zit meer in het vat. Hou vast.
PS: dat Pi is echt wel tof hoor.
[ Voor 14% gewijzigd door MrMrq op 21-10-2021 08:20 ]
Maktub
Kan deze in de OP geplaatst worden?MrMrq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:36:
Och, ik vind net hier de verloren gewaande ATH-galaspeech van BTC…
[...]
Ja klopt. Maar ik verwacht aankomende 1 a 2 weken nog veel meer upside. Dus fee kan me niet zoveel boeienRep7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
[...]
@enomiss en @anti elppa (of anderen): loop je dan niet helemaal leeg op de zgn finance fee? Als ik een long aanhou voor een dag of 7 dan betaal ik echt een fiks bedrag aan de finance fee. Als hij lekker doorloopt dan weegt dat niet op tegen de winst, maar anders is het een fiks bedrag. Of is dat gewoon part of the game.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waarom zou dat ooit nog eens gaan stijgenAMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:42:
Etc wil maar niet stijgen ook. Sta nog dik in het rood daar
MrMrq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:36:
Och, ik vind net hier de verloren gewaande ATH-galaspeech van BTC…
[...]
Ik mis wel hex
Komop, ETC... Daar zit toch geen toekomst in? Je kan hopen dat het nog een keertje pumped, maar ik zou mijn geld in andere coins stoppenAMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:42:
Etc wil maar niet stijgen ook. Sta nog dik in het rood daar
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik ben de sjaak.
Of crypto is de sjaak.
Of allebei.
[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 23:20 ]
https://opensea.io/seaart
Ah, dus je hebt m'n appje wél gelezen.enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:18:
Henk en Ingrid effect is real. Vanavond real-time ondervonden. Kreeg een appje "ik wil ook met crypto gaan beginnen, kun je me daarmee op weg helpen"?
Ik ben de sjaak.
Of crypto is de sjaak.
Of allebei.
Ja, hier heb je mijn referrallink, succes.enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:18:
Henk en Ingrid effect is real. Vanavond real-time ondervonden. Kreeg een appje "ik wil ook met crypto gaan beginnen, kun je me daarmee op weg helpen"?
Always has been.Jackson6 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:11:
Its HODL time.
Vergeet je eigen advies niet mocht het mis gaanenomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:18:
Ik ben de sjaak.
Of crypto is de sjaak.
Of allebei.
*edit: topicstart uitprinten en geven.enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Hier moet je gewoon echt schijt aan krijgen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat die doet. Zulke mensen die jou iets kwalijk nemen ben je liever rekt dan moon.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 20-10-2021 23:27 ]
Ik zeg laat die 2e impuls maar komen...
en daarom heb ik Miss Waah op het hart gedrukt niet meer mensen te vertellen over Crypto.enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:18:
Ik ben de sjaak.
Of crypto is de sjaak.
Of allebei.
De eerste keer winst moest iedereen en zijn goudvis het weten. Was ik helemaal niet zo blij mee. Maarja. Miss Waah is wat naief ;-) die denkt dat mensen niet anders naar je kijken als ze weten dat je een leuk geldbedrag hebt "gewonnen".
Gelukkig luistert ze. En de laatst geinde winst heeft ze zich tot nu toe volledig stil over gehouden. Als men ovr Crypto begint, doe ik alsof ik achterlijk ben (wat ook wel geloofwaardig is
Verwijderd
Wat voor mij goed werkt:Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:33:
[...]
en daarom heb ik Miss Waah op het hart gedrukt niet meer mensen te vertellen over Crypto.
De eerste keer winst moest iedereen en zijn goudvis het weten. Was ik helemaal niet zo blij mee. Maarja. Miss Waah is wat naief ;-) die denkt dat mensen niet anders naar je kijken als ze weten dat je een leuk geldbedrag hebt "gewonnen".
Gelukkig luistert ze. En de laatst geinde winst heeft ze zich tot nu toe volledig stil over gehouden. Als men ovr Crypto begint, doe ik alsof ik achterlijk ben (wat ook wel geloofwaardig is)
'Hey Jaapie jij deed ook wel eens wat met crypto toch?'
'Ja, klopt. Mooie tijden wel.'
'Ik heb daar ook wel interesse in. Kun jij me niet een beetje op weg helpen?'
'Nee.'
Ik had schijt aan andermans verwijtNgangatar schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:22:
[...]
Vergeet je eigen advies niet mocht het mis gaan.
[...]
Nu wordt er op mij gescheten
Ik wou al mijn shitcoins kwijt
Een buidelrat knaagt aan mijn geweten
Eens vriend, toen vijand
Verlost van het leven
Met mijn mnemonic begraven onder het land
Zijn mijn Bitcoins en shitcoins om het even
Ik zeg ook niemand hoeveel ik erin heb zitten en wat ik precies aan winst heb. Enkel procentueel.Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:33:
[...]
en daarom heb ik Miss Waah op het hart gedrukt niet meer mensen te vertellen over Crypto.
Gelukkig luistert ze. En de laatst geinde winst heeft ze zich tot nu toe volledig stil over gehouden. Als men ovr Crypto begint, doe ik alsof ik achterlijk ben (wat ook wel geloofwaardig is)
Vind het niet iets om mee te pronken, met de huidige koersen heb ik gewoon het geluk gehad dat iemand mij nog voor de hele hype aanbevool om BTC te kopen.
En ik sta sowieso al niet graag in de schijnwerpers en al helemaal niet als het om geld gaat want geld is voor mij nog altijd slechts een middel om leuke dingen mee te kunnen doen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Weet wel dat vrijwel alles nog een proof-of-concept is.
Ik zat me al tijden af te vragen hoe dat beest aan het geld voor een grotere vissenkom kwam.....Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:33:
[...]
De eerste keer winst moest iedereen en zijn goudvis het weten.
Je kunt vast wel geblindeerde ramen op je lambo krijgen en er dan alsnog lol mee hebbenVictor Belli schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:39:
...
En ik sta sowieso al niet graag in de schijnwerpers en al helemaal niet als het om geld gaat want geld is voor mij nog altijd slechts een middel om leuke dingen mee te kunnen doen
Niet eens zo'n slecht idee. Beter goed geprint dan zelf verantwoordelijk
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als de lambo's nog niet uitverkocht zijn gezien de huidige koersentoilet_paper schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:44:
[...]
Je kunt vast wel geblindeerde ramen op je lambo krijgen en er dan alsnog lol mee hebben
Het schijnt dat je met layer 69 naar de maan kanQunix schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:42:
Voor de lightning gebruikers onder ons. Dit is een video met een overzichtje wat de 3e layer van bitcoin ons te bieden heeft: YouTube: The Latest In Lightning Apps - Bitcoin Layer 3 Is Growing! (Making A...
Weet wel dat vrijwel alles nog een proof-of-concept is.
(Destijds van $11910 naar $12780)
Die dag meldde PayPal dat ze crypto gingen accepteren als betaalmiddel oid
[ Voor 24% gewijzigd door Victor Belli op 21-10-2021 00:05 ]
Ik heb ook eens mijn rendent verteld.....Victor Belli schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:39:
[...]
Ik zeg ook niemand hoeveel ik erin heb zitten en wat ik precies aan winst heb. Enkel procentueel.
Vind het niet iets om mee te pronken, met de huidige koersen heb ik gewoon het geluk gehad dat iemand mij nog voor de hele hype aanbevool om BTC te kopen.
ja maar hoeveel heb je erin gestoken dan?
Uhmmm, is dat belangrijk? Gaat je niets aan!
Ik zit long vanaf ca. 63900 (BTCUSD Bybit).
Vanwege enkele keren vergroten van positie in de retrace, is mijn entry inmiddels omhoog gegaan naar 64850.
Stoploss uiteraard in't groen.
Stel ik zet 'm middels nog hogere leverage naar een (voor mijn doen) retedikke positie, waardoor de entry naar zeg 65500 gaat, dan de stoploss zetten op ~65750 zodat ik i.i.g. geen verlies heb, en dan de (naar mijn idee zeer goed mogelijke) 2e impuls meepakken naar ~69k - 70k...
Soms is het gokken zonder geld te verliezen zeg maar.
Hoewel ik er natuurlijk wel de huidige positie mee verspeel als 'ie wordt uitgestopt.
Twijfel twijfel.
Leuke bezigheid is 't toch.
Moet BTC eerst ff boven de 66200 uitkomen om een higher high te zetten op de 1 tot 5 min chart.
Dan doettik ut.
Edit: HH op 66200 gezet, aanzienlijke positievergroting opgepakt met limit order op 66001.
Nu mag 'ie gaan
[ Voor 6% gewijzigd door toilet_paper op 21-10-2021 01:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!