[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.880 views

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-01 20:17
Ik bekijk net even de koers van de LTC in 2017.
Van ongeveer 5 euro begin jaar tot tegen de 300 euro einde jaar.
Zullen we afspreken dat de DOT deze LTC lijn aanhoudt voor 2021 O-)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 20:41
ybos schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:56:
Ik bekijk net even de koers van de LTC in 2017.
Van ongeveer 5 euro begin jaar tot tegen de 300 euro einde jaar.
Zullen we afspreken dat de DOT deze LTC lijn aanhoudt voor 2021 O-)
DOT en LTC vergelijken? 2 totaal verschillende doelen.
LTC is dinotech en DOT is DOT, dus met DOT ga je rekt?

toch grappig die LTC pump, want jawel ik had mijn fluff LTC verkocht voor BTC voordat deze pump kwam 👀

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 20-10-2021 19:05 ]

nothing stops this train

• ybos
Kol Nedra schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:01:
[...]

DOT en LTC vergelijken? 2 totaal verschillende doelen.
LTC is dinotech en DOT is DOT, dus met DOT ga je rekt?
Niet 2 verschillende doelen :N

doel is exact hetzelfde: verbouwing begane grond + nieuwe keuken financieren :P
2017 niet gelukt, maar we gaan het gewoon nog een keer proberen :Y
Tuurlijk snap ik dat de muntjes totaal verschillend zijn, maar dan mag je toch nog steeds hopen dat een curve uit het verleden gevolgd wordt :? Dromen is leuk :Y

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-01 10:32

raq

MicroWhale schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:20:
Goede morgen iedereen.

In overleg met @Taro eeuwige dank hiervoor! _/-\o_ mag ik éénmaal een post maken betreffende mijn cryptokaartspel, dus... listen carefully, I will say this only once:

Na wat grappen en grollen hier ontstond bij mij het idee om een crypto kaartspel te maken. In dat kaartspel wordt elke soort vervangen door een crypto. Het idee leek me zo leuk dat ik er mee aan de slag ben gegaan en na wat knutselen is er dus een echte, fysieke versie ontstaan... die je zelf ook kunt aanschaffen als je wilt.

[Afbeelding]

Deze versie heeft 4 cryptos: BTC, ETH, USDT en DOGE. Elke crypto heeft zijn eigen kleur en logo en de speciale kaarten (aas, boer, koning, koningin en joker) zijn per crypto net even wat aangepast om het sentiment en de meme voor die crypto subtiel weer te geven. Toen ik ze uiteindelijk hier op tafel had liggen gaf dat wel een enorm kicken gevoel, dus ik kan niet uitsluiten dat er uitbreidings-sets komen. Mochten jullie ideeën hebben voor de 4-6 currencies voor het volgende deck, dan hoor ik dat graag.
Bij veel currencies kan ik ook combi's maken die voor jullie interessant/leuk zijn.

Aangezien dit voor mij puur voor de lol is, kan het zijn dat e.e.a. niet professioneel oogt. Qua kosten is het ook niet het goedkoopste deck. Dat komt omdat ik gekozen heb voor een website waar ik vooral snel e.e.a. kan aanleveren in een formaat dat ik ken (PNG). De meeste drukkers vragen om serieuze specs (met dingen als CMYK, speciale soorten zwart en PDF) en gaan pas iets doen per 50 of 100 kaartspellen voor je lopen... daar had ik geen zin in.

De kaarten zijn van een goede kwaliteit, de kleurechtheid is goed en er zit een "UV-coating" overheen. Die verlengt de levensduur van de kaarten volgens de site. Het is imo (van wat ik er van zie/voel) een kleine plastic-achtige film die het papier in de kaart beschermt en verstevigt.

Desalniettemin zijn er wel kortingen als je per veel bestelt, dus het loont serieus de moeite om even met een aantal te teamen en het per veel in een keer deze kant op te laten komen.

Ter informatie: Ik vang per kaartdeck welgeteld 0.00$, omdat ik dit puur voor de lol heb gemaakt. Mocht je me iets toe willen schuiven: Geef me dan maar gewoon een complimentje of zo. Daar kom ik veel verder mee.

De prijzen per aantal zijn:
1 $12.99
10 $11.62
20 $11.44
30 $11.26
40 $11.09
50 $10.91 oOo (scheelt 2$!!!)
100 $10.02 :Y
1000 $8.50 *O*

Hier de link naar de winkel.

Qua kosten:
- Eén kaartspel is relatief duur (omdat de prijs samenstelling is van productprijs + verzendkosten + inklaringskosten)
- Je kunt zelf een gamen met het aantal in de winkelmand om te zien bij welke aantallen het interessant wordt qua bulkprijzen.
- Bij bulk betaal je éénmaal verzend- en inklaringskosten.
- Inklaringskosten komen er achteraf bij. Voor één spel was dat voor mij 6,87 (in de winkel). Als je online betaalt (goed de tracking in de gaten houden), betaal je 4€. Zie ook postnl site voor uitleg.
- Doordat er bij de checkout nog "Taxes & Fees" en "Shipping" bijkomen is het aan te raden om daar even te gamen om een optimaal aantal te vinden. In de regel verlaagt meer bestellen simpelweg de kosten per deck.

Door te teamen bespaar je dus op de prijs van het kaartspel, de verzendkosten én de inklaringskosten.

Verzending:
- Je pakketje gaat altijd naar een postnl afhaalpunt vanwege inklaringskosten.
- Pakket wordt via UPS verzonden. Deze krijgen bij grensovergang een nieuwe code (te vinden in de tracing info) die je via Postnl.nl kunt traceren. Houd dit in de gaten, want na 7 dagen wordt t pakket weer teruggestuurd!

BTW ik wil me verder niet inmengen bij het teamen of distribueren van de kaartspellen, omdat ik vind dat dat meer iets is voor degenen die graag een kaartspel willen hebben. Ik ben enkel de persoon die het kaartspel gemaakt heeft. Daarnaast ben ik allergisch voor boormachines, dus even hier thuis komen kijken hoe het kaartspel eruit ziet is niet mogelijk. :P

ps. mocht je ondanks dit alles vinden dat het goedkoper kan of in NL geproduceerd moet worden, dat kan. Ik ben in ieder geval niet van plan om met een drukker in discussie te gaan over dat mijn PDFs niet volgens zijn standaarden zijn opgeleverd (heb dit eerder meegemaakt... die leven nog in een ander tijdperk).
Als je een NL printer/drukker kan vinden die PNG accepteert en 63x88 speelkaarten dubbelzijdig kan printen/drukken, I'm your man.

Plaatjes van alle kaarten:
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Fijn weekend!
Zojuist even een paar van deze mooie klaverjas-setjes besteld, today was a good day. Met de binancecard, natuurlijk.
Van de week en vandaag twee familie-leden op de app, hoe ze in kunnen stappen... Toch weer een december-top dus.

De tijd leert of het tij keert

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
MrKennedy1985 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:28:
Voor de DOT holders onder ons die overwegen met crowdloans mee te doen maar twijfelen over die twee jaar termijn :

DYOR maar volgens mij heeft Acala (DOT tegenhanger van Karura) een systeem waarbij je op hetzelfde moment dat je je acala token krijgt, ook 1 LiquidDOT krijgt voor elke DOT die je hebt ingelegd. Die liquid DOT is hetzelfde waard als een normale DOT en kan je ook tegen andere coins en fiat traden.

Als je dan na twee jaar je ingelegde DOT weer uit de vault wel halen heb je hetzelfde aantal liquid DOT nodig als je inleg. Maar op deze wijze kan je in theorie de markt spelen door je liquid DOT te verkopen op de top van de bull en in de bear weer terug kopen.

De return zal op acala zelf niet top zijn (was KAR ook niet) maar dit principe maakt het wel interessant.
Je moet kiezen tussen de liq optie en de non liq optie. Goed opletten dus.

https://opensea.io/seaart

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:59

WhySoSerious

Be the change.

Eigenlijk wil ik wat kopen zodat ik buy high heb kunnen doen :D

• ybos
WhySoSerious schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:08:
Wat let je :? 8-)

Enne, wat nu Buy High is, is over een maand een low buy! 8-)

[ Voor 13% gewijzigd door ybos op 20-10-2021 19:10 ]

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:52

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

kan ook al voor 10 euro :Y)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
WhySoSerious schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:08:
Gewoon extra Doge kopen en als het daalt zit je er natuurlijk in voor de tech.

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:05:
[...]

Je moet kiezen tussen de liq optie en de non liq optie. Goed opletten dus.
Is al bekend of beide opties ook een andere reward ratio kennen?

• ybos
Nopheros schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Gewoon extra Doge kopen en als het daalt zit je er natuurlijk in voor de tech.
Die staat niet hoog, telt niet :N

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:27:
[...]

Wat is het idee achter de foto's van een mooie dame bij de 4K grens? ik heb denk ik iets gemist.
Heb het even opgezocht, zo is het ooit begonnen. Later bleek er ook behoefte aan k-babes voor ETH dus die ben ik toen gaan doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wtUcKgFxouJdU4El8lmftK3rI-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e05pCbkZzraDlE6hlKI1dXM2.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Jongens tussen al het bullish geraas door toch even een stukje sentiment. Ik weet nog dat we hier in de berenmarkt samen streden voor het laatste dubbeltje terwijl het bloed jarenlang door de straten gutste.

Iedere pump omhoog werd vroeg of laat afgestraft met een nog diepere dip. Een half jaar sideways vol hopium op 6k om er alsnog doorheen te zakken. Alle fiat die de markt in ging kwam in de zakken van de succesvolle daytraders terecht, de hodlers hebben moeten bloeden die periode.

We zijn van ver gekomen. Machtig mooi :)

Altijd hoop gehodlt dat het ooit nog wat zou worden, al waren we er echt niet heilig van overtuigd met zijn allen. Niemand, wist het 100% zeker. Maar verkopen, dat was nooit een optie.

En nu staan we op een ATH als nooit tevoren.

Bitcoin blijft me verbazen. Als je geen verlies zou nemen of verkeerde trades zou maken, zou je alleen wanneer je de afgelopen 4 uren gekocht had op verlies kunnen staan.

En dat voor een asset die al 12 jaar bestaat.

Gewoon dikke tech.

• enomiss
Chaes schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:15:
[...]

Ik vind dit dus ook heel erg kut. Waarom zou deze motie aangenomen zijn, in hemelsnaam?
Ik denk hersenloze moonboys. Net zoals democratie niet alles is. -O-
Zoveel kwaliteitsprojecten zijn er niet. Aandacht zal vervagen en uitgesmeerd worden.
Rewards zullen minder minder worden.
Echt dik waardeloos. :/

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 19:13 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 20:08
Stokstaart schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:11:
[...]

Heb het even opgezocht, zo is het ooit begonnen. Later bleek er ook behoefte aan k-babes voor ETH dus die ben ik toen gaan doen.

[Afbeelding]
Oh, oh, oh... Vegeta! Damn, die moet ik even onthouden als ETH 9k gaat halen! :D

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:03:
[...]

Daarom ben ik voorbereid, maar ik heb absoluut nog geen beslissing genomen.
Het is echt afwachten wat de rewards zullen zijn, en hoe Bitcoin er op het moment van deelname voorstaat.
Waar ik op dat moment een gevoel voor wil hebben is, hoe staat Bitcoin ervoor wanneer de rewards uitgedeeld worden. Als dat positief is kun je met sommige projecten op tijd scoren en je vastgezette DOT alvast compenseren.

Overigens dit vind ik slecht nieuws:
[Twitter]
Bedankt, zo te zien zijn er niet veel voorstanders.

• enomiss
MrKennedy1985 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Onderaan op Polkadot klikken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mo_ZYnBPZ_IBNUT2EMib1B70f5Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K8fwXv6knhDIKj9uxTzB0yxe.png?f=user_large
https://parachains.info/auctions#tab-network-polkadot

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Rode candles. Dip incoming :S

Verwijderd

GioStyle schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

Oh, oh, oh... Vegeta! Damn, die moet ik even onthouden als ETH 9k gaat halen! :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7oKdTq6jzMJRLnjoVrIv3GvaKY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ntVgI5WtJWCaueYGHhHgC9e.jpg?f=user_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XX0R9Z0lPrRlVmlV_G7zGhElt5w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w3tAlt2SJmQjRLgOEZZLF8s1.jpg?f=user_large

Zero.

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-01 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:12:
Jongens tussen al het bullish geraas door toch even een stukje sentiment. Ik weet nog dat we hier in de berenmarkt samen streden voor het laatste dubbeltje terwijl het bloed jarenlang door de straten gutste.

Iedere pump omhoog werd vroeg of laat afgestraft met een nog diepere dip. Een half jaar sideways vol hopium op 6k om er alsnog doorheen te zakken. Alle fiat die de markt in ging kwam in de zakken van de succesvolle daytraders terecht, de hodlers hebben moeten bloeden die periode.

Altijd hoop gehodlt dat het ooit nog wat zou worden, al waren we er echt niet heilig van overtuigd met zijn allen. Niemand, wist het 100% zeker. Maar verkopen, dat was nooit een optie.

Bitcoin blijft me verbazen. Als je geen verlies zou nemen of verkeerde trades zou maken, zou je alleen wanneer je de afgelopen 4 uren gekocht had op verlies kunnen staan.

Gewoon dikke tech.
How long till DIP?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:30
YES schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

[Afbeelding]
Iemand (@elektriekert) postte deze magnifieke zin een tijd terug hier compleet random. Tranen over m'n wangen, zo mooi. Je had er bij moeten zijn denk ik.
Na jarenlang op internet de meest complete nutteloze dingen gezien te hebben is er in mijn brein niet veel ruimte meer over voor normale onderwerpen.

Dan krijg je dit soort uitspraken :+

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Even de 3min 99MA aantikken (65850) en weer door 8)

Of naar 0 natuurlijk :'(

• JoebarRC
anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:43:
[...]

nee joh, vind het wel makkelijk, 1x per week ff zelf de tondeuse over die lambik restjes raggen en klaar is kees. Geen gedoe in de ochtend en ik bespaar elke maand geld op de kapper, wat weer in btc kan
Hahaha same en gelukkig valt ik daarmee niet op in de sportschool want zelfs 25 jarige gasten scheren zich kaal.. 8)7 >:)

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-01 19:49
Durven jullie nog te staken nu het zo hard gaat? De highs en lows volgen elkaar steeds sneller op.

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
anti elppa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:16:
[...]

houd hem nog open. Heb stoploss op 64.7 staan voor nu. Ik heb sell staan op 79.8. gok dat we daar pas een dippie gaan krijgen
@enomiss en @anti elppa (of anderen): loop je dan niet helemaal leeg op de zgn finance fee? Als ik een long aanhou voor een dag of 7 dan betaal ik echt een fiks bedrag aan de finance fee. Als hij lekker doorloopt dan weegt dat niet op tegen de winst, maar anders is het een fiks bedrag. Of is dat gewoon part of the game.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:30
Zie de topicwarning...

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 20-10-2021 19:26 ]

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 20:49
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
Durven jullie nog te staken nu het zo hard gaat? De highs en lows volgen elkaar steeds sneller op.
Haha nee :P
Mijn 25 Sol zijn vandaag vrij gekomen die blijven nu even mooi staan. Zodra de overige vrij komen ga ik misschien weer wat weg zetten want ik wil niet alles verkopen maar ga nu wel zorgen dat wat ik van plan was te verkopen beschikbaar heb.

En als ik iets ga staken max voor 30 dagen zodat de optie er is om in Nov en Dec nog te kunnen verkopen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:28

Chaes

#HODL

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:12:
[...]

Ik denk hersenloze moonboys. Net zoals democratie niet alles is. -O-
Zoveel kwaliteitsprojecten zijn er niet. Aandacht zal vervagen en uitgesmeerd worden.
Rewards zullen minder minder worden.
Echt dik waardeloos. :/
Helaas tenenkaas... ;w

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
Dit topic volgen kost inmiddels 2 uur per dag

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:32
@elektriekert *kuch* Topic warning *kuch*

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

St@m

@ Your Service

@elektriekert je wilt een ban? :D
Woei, mod is snel.

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 20-10-2021 19:27 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 13:01
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.

• enomiss
Apart is dat je bij de waitlist van Equilibrium nog kan stemmen op de vraag "What is your preferable parachain lease period for Equilibrium on Polkadot?". Nog niet overal besloten dus.

Ik heb me voor de zekerheid bij alles op de waitlist gezet. Je weet nooit waar de hype ontstaat met de beste rewards. En overal een klein aantal DOT induwen en de rest van refs krijgen kan ook nooit kwaad.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:28

Chaes

#HODL

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Chaes op 20-10-2021 19:31 ]

• Pelox
AlterBridge schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:25:
Dit topic volgen kost inmiddels 2 uur per dag
2 uur maar.. hoe dan.. :/

Zero.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:12:

Gewoon dikke tech.
Krijg nog een beetje pijn in mn arie als ik aan feb-mei 2018 denk :o 8)7

Rapapa...

• JoebarRC
MrKennedy1985 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Dat niet.. I, heb nog een screenshot gemaakt van de twee typen tijdens een community call:

Option #1 Contribute Directly
Min 5 DOT, receive ACA rewards, Lock DOT for 2 years

Option #2 Stay Liquid
Min 1 DOT, receive ACA rewards, receive lDOT (1:1), trade transfer & Defi for yield, lDOT redeemable for DOT in 2 years.

Ik ben even kwijt waarom iemand voor optie #1 zou kiezen :?

• ybos
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
Kraken :Y
Binnen 5 á 10 minuten beschikbaar.

• Prozaq
Shit, per ongeluk een sell order DOT geraakt die weken geleden compleet onrealistisch leek, niet meer aan gedacht.

• Pelox
Prozaq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:35:
Shit, per ongeluk een sell order DOT geraakt die weken geleden compleet onrealistisch leek, niet meer aan gedacht.
Voor nu een mooi prijsje toch? Misschien komende dagen met korting terugkopen.

Zero.

• enomiss
Rep7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:23:
[...]

@enomiss en @anti elppa (of anderen): loop je dan niet helemaal leeg op de zgn finance fee? Als ik een long aanhou voor een dag of 7 dan betaal ik echt een fiks bedrag aan de finance fee. Als hij lekker doorloopt dan weegt dat niet op tegen de winst, maar anders is het een fiks bedrag. Of is dat gewoon part of the game.
Dit kleine beetje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wm4_OPj8HIxfMboMvUR6Ihw5QlE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OQJk7D4uzJZiv6OBt4TXkUQJ.png?f=user_large
Als de funding rate negatief is betalen de shortboys de longboys, als de FR positief is dan betalen de longboys de shortboys. En dat elke 8u.
Aangezien mijn Long al tussen de 160-190% winst zit maak ik me er geen zorgen over.
Overigens ben ik nog geen uberexpert als het op contracten aankomt. Dus iemand anders mag bevestigen dat het goed te doen is...

[ Voor 24% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 19:50 ]

• Prozaq
Pelox schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Voor nu een mooi prijsje toch? Misschien komende dagen met korting terugkopen.
Ja precies, ik doe maar net alsof ik het erg vind, ik schrok een beetje toen mijn DOT weg was :P Lijkt voor nu nog niet eens op een heel slecht nivo verkocht. Hopen op een Pingo de komende dagen

[ Voor 5% gewijzigd door Prozaq op 20-10-2021 19:40 ]

Verwijderd

Prozaq schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:39:
[...]

Ja precies, ik doe maar net alsof ik het erg vind, ik schrok een beetje toen mijn DOT weg was :P Lijkt voor nu nog niet eens op een heel slecht nivo verkocht. Hopen op een Pingo de komende dagen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIj586avR9kCDwvipnzsrz7qZIY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1nlDhepwlyLeE8nscL6bXtkN.jpg?f=user_large

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:58
Beetje respect. Die zit al 36k te wachten op de <30k dip. Moeten we respect voor opbrengen hé.

• Ray_
  • Laatst online: 19-01 18:51
Crypto Face is weer gaan streamen: YouTube: Live -Easy Money 500k Profit $9 Million Dollar Bitcoin Leveraged Tra...

Ik kan ze nooit heel lang uitzitten. Volgens mij is die gast flink wasted iedere keer en moet je ook wel behoorlijk gek zijn dit soort dingen te doen. En te streamen. Ik kijk nu even omdat ik wel benieuwd ben waarom hij juist nu een long doet. Waarschijnlijk was 'ie nog buiten westen een paar uur geleden.

Edit: hij vergeet alleen wel z'n internetrekening te betalen volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 20-10-2021 19:51 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Ray_ Een uurtje geleden was hij ook live, 4.5 BTC + 100k in de plus, maar na 15 seconden al offline.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ray_ schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:50:
Crypto Face is weer gaan streamen: YouTube: Live -Easy Money 500k Profit $9 Million Dollar Bitcoin Leveraged Tra...

Ik kan ze nooit heel lang uitzitten. Volgens mij is die gast flink wasted iedere keer en moet je ook wel behoorlijk gek zijn dit soort dingen te doen. En te streamen. Ik kijk nu even omdat ik wel benieuwd ben waarom hij juist nu een long doet. Waarschijnlijk was 'ie nog buiten westen een paar uur geleden.

Edit: hij vergeet alleen wel z'n internetrekening te betalen volgens mij.
Waarom long? Waarom niet! Het sentiment is mega bullish nu. Er is een nieuwe ATH, dus iedereen denkt dat het nog hoger gaat.

• Ray_
  • Laatst online: 19-01 18:51
Taro schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:52:
@Ray_ Een uurtje geleden was hij ook live, 4.5 BTC + 100k in de plus, maar na 15 seconden al offline.
Oh, heb ik even gemist omdat ik zelf nog zat te stuiteren hier denk ik.

• Prozaq
Wat een lekker warm bad aan memes en absurditeiten dit topic O+

Edit:

En top tier TA natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Prozaq op 20-10-2021 19:56 ]

• enomiss
Ik durf te wedden dat CF met sponsor geld van de exchanges speelt. Waarom zou die anders van Bybit naar die andere vage exchange gaan... En zijn uitmelkerij met zijn indicator en premium bullshit. Die gast vertrouw ik voor geen meter. Je kan wel lachen soms met de bs die hij uitkraamt.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 19:55 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Hele dag niet naar de koersen kunnen kijken, lekker thuis komen dit! Kom ik dan toch nog van die bag met Zilliqa af?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34

Darrell

Fiat moonboy

Insane Clown Posse gaat ook lekker nu.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
@Taro, je kijkt voor BTC naar +/- 72K. Mag ik vragen wat je bij ETH als target hebt? O-)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Prozaq
BTC100K2021 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:55:
Hele dag niet naar de koersen kunnen kijken, lekker thuis komen dit! Kom ik dan toch nog van die bag met Zilliqa af?
Idem, telefoon thuis laten liggen, niks gechecked tijdens het werken. Ik zit nog met een Lidl tas ADA, waar ik van af moet

[ Voor 5% gewijzigd door Prozaq op 20-10-2021 19:58 ]

• Kol Nedra
ADA speelt weer mee als stablecoin, wat ie wel vaker in het verleden heeft gedaan...

nothing stops this train

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nog wat gebeurd vandaag??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• D_Jeff
Iemand had in dit Topic voorspeld dat op 20 oktober 2021 er een nieuwe Allround ATH voor BTC zou zijn.

Check -- Die heeft gelijk gekregen.
Tot zover het nieuws

:+

• DaWayne
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyQJyZpYpiDdcOobtFiCOTDKzuA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9v2NEXWylehkXQX4wZbUN0Op.jpg?f=user_large
En dit niet te vergeten.
Maak deze fout niet!

• Kol Nedra

nothing stops this train

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

nee, vrij rustig hier... saaie geitenbende...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:19
@YES Scherp zeg!

Ik reageer vaak op mainstream media berichten over crypto. Misschien dat ze mij onderhand een beetje herkennen op NU.nl. Ze markeerden mijn vrij nutteloze reactie gewoon weer als "Uitgelichte reactie".

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XxskWZL/000.png

Met dan dus 83 duimpjes. Hier moet je je wat meer uitsloven voor 83 duimpjes :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kijk eens aan. Eervolle vermelding op teletekst

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GI3BhnwdmSuCaJk-UpjVY_mS9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n32gL4XVmvGzrgv5UZRJby42.jpg?f=fotoalbum_large

• enomiss
Hahaha ik heb Pingo gespot. *O*

Ondertussen dat wij naar die grafieken liggen te staren leeft zij het echte leven. :o

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
TB12, nu kunnen we echt naar de maan, als de GOAT er al in investeert dan mag het exploderen.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:
@YES Scherp zeg!

Ik reageer vaak op mainstream media berichten over crypto. Misschien dat ze mij onderhand een beetje herkennen op NU.nl. Ze markeerden mijn vrij nutteloze reactie gewoon weer als "Uitgelichte reactie".

[Afbeelding]

Nog 82 te gaan :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ronald.42
  • Niet online
DaWayne schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

[Afbeelding]
En dit niet te vergeten.
Maak deze fout niet!
Lijkt me veruit het belangrijkste nieuws vandaag.

Celr is nog gewoon 14 cent zag ik..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Waah
  • Laatst online: 10:10
BTFD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:57:
@Taro, je kijkt voor BTC naar +/- 72K. Mag ik vragen wat je bij ETH als target hebt? O-)
4 ipaatjes en hij verteld zijn strategie :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:
@YES Scherp zeg!

[Afbeelding]

We hebben hier ook over crypto Roel de telegraaf cryptospecialist van dienst. Wij, het plebs, scoren die duimpjes niet zo makkelijk.

• Waah
Ronald.42 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0bQPF8MFZ0fDTnIRPbPWtrruX8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/51jmfKOAjE9vxfRIPIk16dsn.jpg?f=user_large
De enige passende reactie O-)

• enomiss
Darrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:13:
Kijk eens aan. Eervolle vermelding op teletekst

[Afbeelding]
MSM media, allemaal dezelfde copy paste journalistiek. :')
Er is natuurlijk maar 1 verklaring voor de stijging... het groene licht van de ETF's.
Ik vermijd MSM als de pest.

• Ronald.42
  • Niet online

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:15:
[...]
4 ipaatjes en hij verteld zijn strategie :+
Meen mij te herinneren dat hij dan niet zijn beste trades maakt! :+

Ot: Kom op ETH, smash die 4100!

[ Voor 7% gewijzigd door BTFD op 20-10-2021 20:19 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• D_Jeff
enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:17:
[...]

MSM media allemaal dezelfde copy paste journalistiek. :')
Er is natuurlijk maar 1 verklaring voor de stijging... het groene licht van de ETF's.
Henk, Ingrid & Jan moeten het ook begrijpen, ja.

Die 750k target voor 2025 moet ergens vandaan komen :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:17:
[...]

MSM media, allemaal dezelfde copy paste journalistiek. :')
Teletekst is de enige msm die ik volg. 5 seconden de headlines scannen wat er nu weer doorheen gedrukt wordt om een beetje bij te blijven.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:19
Darrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

We hebben hier ook over crypto Roel de telegraaf cryptospecialist van dienst. Wij, het plebs, scoren die duimpjes niet zo makkelijk.
Blijkbaar. Maar écht. Als je doordachte adviezen wil dan zijn er hier veel slimmere mensen dan ik. Ik zit enkel ver genoeg in deze rabbithole dat ik Bitcoin in elk geval niet meer zie als risicovolle investering

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Waah
BTFD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:18:
[...]

Meen mij te herinneren dat hij dan niet zijn beste trades maakt! :+

Ot: Kom op ETH, smash die 4100!
En door die kennis te combineren.... O-)

Net als dat Jaapio long gaat, of short :+

• Ronald.42
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:20:
[...]

En door die kennis te combineren.... O-)

Net als dat Jaapio long gaat, of short :+
Dus als Taro aan de ipa zit en Jaapio opent een long....

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTFD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:57:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/070phQAbVHJsIJSV7FZclhBu274=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1aoFbHB6GHBii3kqwyQcvG5E.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Waah
Ronald.42 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:21:
[...]

Dus als Taro aan de ipa zit en Jaapio opent een long....
Als Taro dan zegt dat we rekt gaan, en Jaapio opent een long...
Dan komt de flashcrash :+

• Ronald.42
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:22:
[...]

Als Taro dan zegt dat we rekt gaan, en Jaapio opent een long...
Dan komt de flashcrash :+
Taro opgegeven voor de AA en jaapio kan alleen nog op binance.
We zitten veilig _/-\o_

• enomiss
D_Jeff schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:18:
[...]

Henk, Ingrid & Jan moeten het ook begrijpen, ja.

Die 750k target voor 2025 moet ergens vandaan komen :+
Google eens Gell-Mann Amnesia effect :)

• enomiss
Darrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:19:
[...]

Teletekst is de enige msm die ik volg. 5 seconden de headlines scannen wat er nu weer doorheen gedrukt wordt om een beetje bij te blijven.
Boomer alert :P
De laatste keer dat ik op Teletekst keek was toen ik rondreed in een plastic skelter en Teletekst hippe nieuwe tech was. Ik heb het nooit begrepen dat mensen daarop keken. Vond het te lelijk en omslachtig. Reed nog liever tegen een muur aan met mijn skelter. Als je te diep ging kwam je erotische seks verhaaltjes tegen op Teletekst. _O-

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 20-10-2021 20:31 ]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Ik heb geen melding gehad op Blockfolio en zie nu net pas dat we een ATH hebben, lekker toetje op deze avond :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:46
Vraagje, is er een app/tegel voor op de Samsung smartwatch 4 waarop je live de bitcoin prijs kan checken?

Verwijderd

Ronald.42 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:24:
[...]

Taro opgegeven voor de AA en jaapio kan alleen nog op binance.
We zitten veilig _/-\o_
Kijk eens wat ik vond op KuCoin?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNA70D-ttTS_HErsdUvR33DjbC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vECTJ1aLrXxiVdqXPqgRhJDe.jpg?f=fotoalbum_large

Eens even zien, ×100 long moet kunnen >:)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Heb toch wat alts die al leuke pumps maken vandaag:)

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:28:
[...]

De laatste keer dat ik op Teletekst keek was toen ik rondreed in een plastic skelter en Teletekst hippe nieuwe tech was. Ik heb het nooit begrepen dat mensen daarop keken. Vond het te lelijk en omslachtig. Reed nog liever tegen een muur aan met mijn skelter. Als je te diep ging kwam je erotische seks verhaaltjes tegen op Teletekst. _O-
Hopelijk ga je zuiniger om met je lambo straks -O-

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:32:
[...]

Kijk eens wat ik vond op KuCoin?

[Afbeelding]

Eens even zien, ×100 long moet kunnen >:)
Kan best lukken als je groene kaarsen jaagt die snel bewegen. Serieus. Gewoon meteen stop loss boven je entry knallen. Je moet echt wachten tot een muntje pumpt als een gek, anders lukt het niet .

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:34:
[...]

Kan best lukken als je groene kaarsen jaagt die snel bewegen. Serieus. Gewoon meteen stop loss boven je entry knallen. Je moet echt wachten tot een muntje pumpt als een gek, anders lukt het niet .
Nee joh ik kijk de kat wel ff uit de boom. Beetje zonde om mijn verse fictieve winsten meteen er weer doorheen te jagen.

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:33:
[...]

Hopelijk ga je zuiniger om met je lambo straks -O-
Het schijnt dat je met een autoverzekering via een smart contract op Cardano 2 lambos voor elke kapotte lambo krijgt. :*)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ronald.42 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

Dat is een small cap. Btc en large caps zijn aan het pompen. Celer wacht rustig zijn beurt af.

Consolideren op 14 cent na van 2 naar 20 cent te zijn gegaan is best ok toch?

• Waah
[...]

Och teletekst... Als jonge jongen (zonder besef van 18+ sites) de achterste teletekst-pagina's lezen voor 18+ verhalen :D
Kinderhand is gauw gevuld zeg maar :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Die wepseits zijn me veel te druk en onoverzichtelijk.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

Och teletekst... Als jonge jongen (zonder besef van 18+ sites) de achterste teletekst-pagina's lezen voor 18+ verhalen :D
Of het 16 beeldjes kanaal na 0:00.

Sorry weer ontopic.

Moon!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

St@m

@ Your Service

Darrell schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:36:
[...]

Dat is een small cap. Btc en large caps zijn aan het pompen. Celer wacht rustig zijn beurt af.

Consolideren op 14 cent na van 2 naar 20 cent te zijn gegaan is best ok toch?
Er pompt toch helemaal niets? ~8% her en der vind ik niet pompen

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 20-10-2021 20:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• DaWayne
Waah schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

The good old days. Prima alternatief voor de "ontdeugende" 06-reclames in de krant en de occasional rode oortjes albums.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

St@m schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:39:
[...]

Er pompt toch helemaal niets? ~8% her en der vind ik niet pompen
Dan hanteren we wellicht een andere definitie van pompen.

Btc, Eth, bnb, xlm, icp, dot gaan best ok.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Eth *O*

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1B84f6ydReZk3tRR1luDvJwkO2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LK7TGPc5sSIrA86zZqzgjZJS.jpg?f=fotoalbum_large

maar waarschijnlijk moet je voor de kaart zeker betalen en je krijgt zeker ook geen cashback voor terug 👀

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 182 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!