https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hahaha ik denk dat maar 5 tot 10 procent van de gebruikers die orderboeken kent laat staan gebruikt... Iedereen zit daar lekker te market sellen via die hartstikke beperkte appiVibes schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
dat is helemaal waar....
Wat ik wel merk is dat de dips bij bitvavo wat extremer zijn dan op binance.... zal waarschijnlijk komen door de minder gevulde orderboeken... buy the dip gaat daar soms wat makkelijker lijkt het ;-)
klopt, en als je bij Binance zit kun je imo beter kiezen voor de BTC/DAI ipv usdt.iVibes schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
dat is helemaal waar....
Wat ik wel merk is dat de dips bij bitvavo wat extremer zijn dan op binance.... zal waarschijnlijk komen door de minder gevulde orderboeken... buy the dip gaat daar soms wat makkelijker lijkt het ;-)
busd ook een betere optie bij Binance, kost minder fees dan met usdt pair
nothing stops this train
Gelukkig is er een desktopversie welke prima met limits werkt.Victor Belli schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Hahaha ik denk dat maar 5 tot 10 procent van de gebruikers die orderboeken kent laat staan gebruikt... Iedereen zit daar lekker te market sellen via die hartstikke beperkte app
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mooi zo laten... ik vind het prima zo...Victor Belli schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Hahaha ik denk dat maar 5 tot 10 procent van de gebruikers die orderboeken kent laat staan gebruikt... Iedereen zit daar lekker te market sellen via die hartstikke beperkte app
Op Binance doe ik bijna alles met busd...Kol Nedra schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
klopt, en als je bij Binance zit kun je imo beter kiezen voor de BTC/DAI ipv usdt.
busd ook een betere optie bij Binance, kost minder fees dan met usdt pair
[ Voor 34% gewijzigd door iVibes op 17-10-2021 22:34 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Informatie die nog een keer gepost word kan irritant zijn maar toch niet op zelfde level als weer dezelfde gif, weer dat plaatje.Servor schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Joh om de zoveel posts komt alles weer voorbij. Hoe je iets van Bitvavo naar Binance krijgt, de shitcoin van de maand, de paradrop van de week, iemand die een babe post of knakworst die z’n rollercoaster plaatst. Maakt het juist leuk, herkenbaar en huiselijk wat mij betreft. Het is een slow chat for crying out loud. Misschien is het koersen en nieuws topic wat voor mensen die daar te zuur voor zijn.
Sommige gasten zetten nu al meerdere gifs en plaatjes in 1 post en dan geen nieuwe ofzo nee wat we al 1000x is gepost.
Als de mods het prima vinden ook goed maar is voor mij wel een reden om minder op het forum te kijken.
Ja klopt maar ome Henk vindt het zo'n gedoe om de computer aan te slingeren als hij ook wat kan kopen via de smartphone.Ngangatar schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:32:
[...]
Gelukkig is er een desktopversie welke prima met limits werkt.
Niks ten nadele van bitvavo-gebruikers overigens, gebruik het zelf ook voor een deel van m'n portfolio. Maar echte traders gebruiken wel kraken, binance e.d., niet bitvavo.
nothing stops this train
Wat moet je traden dan? Gewoon HODL .Victor Belli schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:35:
[...]
Ja klopt maar ome Henk vindt het zo'n gedoe om de computer aan te slingeren als hij ook wat kan kopen via de smartphone.
Niks ten nadele van bitvavo-gebruikers overigens, gebruik het zelf ook voor een deel van m'n portfolio. Maar echte traders gebruiken wel kraken, binance e.d., niet bitvavo.
Een gedeelte zal dit inderdaad doen ja.Victor Belli schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:35:
[...]
Ja klopt maar ome Henk vindt het zo'n gedoe om de computer aan te slingeren als hij ook wat kan kopen via de smartphone.
Ikzelf tevreden Nance en Bitvavo gebruiker. De laatste voor puur vasthouden muntjes en spreiding, Nance voor trading, card en Launchpads. Kraken is mijn PF nog zo om je te bescheuren (alleen nog KSM tot nog toe) , daar heb ik het nog maar even niet over
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 17-10-2021 22:39 ]
van de top 100 coins afgelopen 7 dagen alleen deze beter gedaan dan BTCBlaim schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:37:
Hebben jullie een coin of token in de porto die het de afgelopen weken t.o.v. Bitcoin wel goed heeft gedaan? Heb zin om op CMC wat nieuwe projecten/coins op te zoeken.
[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2021 22:43 ]
nothing stops this train
Dan ga je toch op zoek naar coins die het niet goed hebben gedaan? Of werkt buy-high, sell low tegenwoordig wel?Blaim schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:37:
Hebben jullie een coin of token in de porto die het de afgelopen weken t.o.v. Bitcoin wel goed heeft gedaan? Heb zin om op CMC wat nieuwe projecten/coins op te zoeken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit dus..... Ik dacht ook even dat ik gekker werd.Gelukszoekr schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
Dan ga je toch op zoek naar coins die het niet goed hebben gedaan? Of werkt buy-high, sell low tegenwoordig wel?
Dan kan je neo meenemen.. doet al maanden helemaal niks behalve zakken in sats..Gelukszoekr schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
Dan ga je toch op zoek naar coins die het niet goed hebben gedaan? Of werkt buy-high, sell low tegenwoordig wel?
Zero.
En Shiba!Kol Nedra schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:38:
[...]
van de top 100 coins afgelopen 7 dagen alleen deze beter gedaan dan BTC
[Afbeelding]
Maar die heeft geen (of niet overal) een BTC pair
Neo is back https://www.imdb.com/title/tt10838180/?ref_=nv_sr_srsg_0Pelox schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:40:
[...]
Dan kan je neo meenemen.. doet al maanden helemaal niks behalve zakken in sats..
https://opensea.io/seaart
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Heel apart dat wrapped Bitcoin meer waard is dan een echte Bitcoin...Kol Nedra schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:38:
[...]
van de top 100 coins afgelopen 7 dagen alleen deze beter gedaan dan BTC
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Compare and contrast, beste Roellie aka cryptokenner v/d Telegraaf. Idd, ik ben op zoek wat al wel gepumpt heeft en waarom. Wil nog wel een kleine bag steken in iets wat nog undervalued is maar kan op dit moment nog niet kiezen.Gelukszoekr schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
nothing stops this train
Idd, hoe diep moet hij nog zakken om die mis te lopen? Niet dat het uitmaakt. Maar wel een leuk gegeven 🙂Kol Nedra schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:51:
oh!! dit wordt een spannende weekly close trouwens, want BTC heeft nog nooit een 60k+ weekly close gehad!
[YouTube: BITCOIN - WATCH THIS BEFORE THE BIGGEST DAY OF THE YEAR FOR BTC HOLDERS [actually extremely big]]
Hoe laat is de weekly close?Kol Nedra schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:51:
oh!! dit wordt een spannende weekly close trouwens, want BTC heeft nog nooit een 60k+ weekly close gehad!
[YouTube: BITCOIN - WATCH THIS BEFORE THE BIGGEST DAY OF THE YEAR FOR BTC HOLDERS [actually extremely big]]
/s
Ik snap je wel, maar denk ga toch even reageren omdat het natuurlijk eigenlijk andersom zou moeten.Blaim schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:48:
[...]
Compare and contrast, beste Roellie aka cryptokenner v/d Telegraaf. Idd, ik ben op zoek wat al wel gepumpt heeft en waarom. Wil nog wel een kleine bag steken in iets wat nog undervalued is maar kan op dit moment nog niet kiezen.
Zelf heb ik een altje die ik al een tijdje in de gaten houd. Het is een serieus project binnen in een zeer niche markt. Maar je zou het ook gewoon een moonshot/shitcoin kunnen noemen. We gaan voor de poen, niet voor de tech nietwaar? Pendle dus ergens op plek 600 op cmc
er stond een /s
ff gegoogled want wist niet wat het betekende.....nu wel
nothing stops this train
Hoezo? Beefy heeft geen problemen (gehad) toch?baba420 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:52:
Ik vind het bizar dat er al maanden rond 60 miljoen USD aan BTC in Beefy zit voor om en nabij 6% APY. Stalen stierenballen heb je dan!
Hij is er nog niet klaar mee precies 🥴Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:58:
Schrok toch zo van de rode kaars net.
In blinde paniek alles gehodlt.
Positief, negatief, erg leuk om de volumes op te zien lopen steeds.
En vooral de actie op maandag en dinsdag na die weekly close.Ngangatar schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:03:
Heerlijk genieten elke keer weer die zondagavonden tot 02:00 uur.
Positief, negatief, erg leuk om de volumes op te zien lopen steeds.
Fixed.Darrell schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:45:
En dan morgenochtend weer wakker worden met een goed geluimde gejuinde @Pelox
[Afbeelding]
Trusten allemaal
Weltrusten.
Zero.
Exact mijn gedachte. Voor het eind van de maand hebben we de 69 gezien.Gelukszoekr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:03:
Aardige BTC fake-out, ofniet dan?
Heudl... nog steeds ..
this is it everyone, the stars have aligned. the #bitcoin blockchain is now 420GB, and you know what that means — we're going to $69k 🚀 pic.twitter.com/IebNjlmwrI
— Umbrel ☂️ (@umbrel) 15 oktober 2021
Bullish!
Reminder to myself, volgende keer die fakeout pakken en stukje dat nog in fiat staat omzetten...Gelukszoekr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:03:
Verwijderd
Bitcoin.Gelukszoekr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:03:
1 grote beartrap sinds 2009.
Shiba +15 procent dit uur.
Toch maar meldingen aan gaan zetten als die man wat tweet
mijn gok morgenvroeg rond ~08.00 62.5k!
nothing stops this train
Truste, ik kijk het nog even aan. Morgen toch alweer een uitslaapdag.Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 01:02:
tijd om te gaan slapen, ook al is het nog 1 uur voor de weekly close....
Ik ga voor nog wat Loc muntjes in HS, tot 2:00 uurKol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 01:02:
MGRLGRLGRLGRL
Voorlopig gaat BTC weer lekker, mooi schouwspel op monitor 2. Ooit keek ik daar NetFlix ofzo haha. Nu al 6 maanden candles.
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 18-10-2021 01:12 ]
[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 18-10-2021 01:57 ]
[ Voor 142% gewijzigd door A87 op 18-10-2021 02:17 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
hoogste weelky close ooit 🚀
nothing stops this train
Jij zou naar bed gaan
Maar inderdaad, een mooie weekafsluiter, de hoogste ooit. En het getal 13 mag dan ongeluk brengen, voorlopig hebben we een mooie trend de afgelopen 13 weken. Dit had ik een kwartaal geleden echt niet durven denken, maar ja, ik heb er dan ook de ballen verstand van.
69k soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 176% gewijzigd door Ngangatar op 18-10-2021 02:19 ]
Ok thanks was ff verwarrend wat er aan de hand was
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
moest nog wat BTC in staking zetten bij Binance 😅
nu slapen 😴
nothing stops this train
We hebben zojuist de week afgesloten met de hoogste bitcoinkoers OOIT..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
yep, helemaal perfect. Nu is eigenlijk alleen nog maar aftellen tot we weer een nieuwe ATH hebbenScuL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 02:40:
Heerlijk. Sunday shake out gevolgd door een giga pump.
We hebben zojuist de week afgesloten met de hoogste bitcoinkoers OOIT..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vannacht op de top verkocht bij bitvavo zie ik, heel fijn wakker worden 😁Victor Belli schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:37:
https://mobile.twitter.com/elonmusk
Shiba +15 procent dit uur.
Toch maar meldingen aan gaan zetten als die man wat tweet
Dat is het hele ding, bij 69k staan boomers en hipsters gebroederlijk zij aan zij te juinen incl. Henk en Ingrid.Servor schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:19:
[...]
Check al die hippe moonboys en girls dan. Goedemorgen!
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 07:42 ]
Zero.
Hier gaat de Bruna pas om 11.00 open.Pelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 07:33:
[...]
Dat is het hele ding, bij 69k staat iedereen zich af te juinen. Boomers en hipsters zij aan zij, incl. Henk en Ingrid.
Limburg, de Ripple van Nederland
Fixedanti elppa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 06:44:
[...]
yep, helemaal perfect. Nu is eigenlijk alleen nog maar aftellen optellen tot we weer een nieuwe ATH hebben
Mwah, ik vond het een zaadfeestje
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Best accuraatKol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 01:02:
[ Voor 101% gewijzigd door Taro op 18-10-2021 09:42 ]
Verwijderd
netjes. welke prijs zitten we vanavond 20:00Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 01:02:
Wowhead schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:34:
Kan ik al met pensioen van mijn 100 euro investering?
450KVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:21:
[...]
netjes. welke prijs zitten we vanavond 20:00?
ehm ik verwacht ergens tussen de 24.7k en de 69kVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:21:
[...]
netjes. welke prijs zitten we vanavond 20:00?
nothing stops this train
In centen... muhuhuauauhahaaaha!!!!
Nee hoor, grapje. Ik denk
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Heb nu via een telegram bot geprobeerd (Binance staking notification bot) maar nog geen berichten gekregen over dat er weer ruimte is. Gebruik jij hulpmiddelen om te bepalen of er ruimte is vrij gekomen of ga je elke avond om 02:00 kijken?Kol Nedra schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 02:23:
[...]
moest nog wat BTC in staking zetten bij Binance 😅
nu slapen 😴
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 18-10-2021 09:28 ]
Zero.
Er komt elke dag om 02:00 plek vrij voor ETH/LINK en BTC bij DeFi staking.MF Doom schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:25:
[...]
Heb nu via een telegram bot geprobeerd (Binance staking notification bot) maar nog geen berichten gekregen over dat er weer ruimte is. Gebruik jij hulpmiddelen om te bepalen of er ruimte is vrij gekomen of ga je elke avond om 02:00 kijken?
om 02:10 kun je je nieuwe inleg indoen.
Die van BTC is binnen 3-5 minuten al vol, die van ETH en LINK stuk langer (weet niet hoelang, maar zeker 30+ minuten)
de BTC bij locked saving moet je echt geluk hebben, die zie ik eigenlijk altijd vol jammer genoeg.
ik denk dat ze eerst even DOT in de picture doen, maar wie weet tijdens DOT auction ook nieuwe aanvoer voor KSMPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:26:
Weet er iemand of er nog nieuwe ksm parachain auctions op kraken komen? Ik heb nog een flufje ksm over namelijk en kan er zo niets over vinden..
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2021 09:42 ]
nothing stops this train
Dan moet hij natuurlijk niet lelijke rode candles produceren.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 18-10-2021 09:55 ]
Lijkt me wel, ze zijn er pas net mee begonnenPelox schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:26:
Weet er iemand of er nog nieuwe ksm parachain auctions op kraken komen? Ik heb nog een flufje ksm over namelijk en kan er zo niets over vinden..
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:41:
DOGE BTC dollar staat klaar voor de pump dump.
nothing stops this train
Ik zit er aan te denken om een account aan te maken naast mijn bitvavo om zo wat crypto op meerdere exchanges te hebben staan voor oa staking op muntjes waar normaal geen staking voor is (bitcoin bijv)
Ik heb naar binance gekeken, maar ik heb geen creditcard/visa dus volgens mij wat omslachtig met het kopen van crypto via deze weg.
De rest gaat uiteraard op een hardware wallet.
Ik begreep wel tevens dat de IOS app van Bitcoin meester een ramp is vergeleken met bitvavo.
[ Voor 10% gewijzigd door Wowhead op 18-10-2021 10:06 ]
Ik ga het overigens niet doen hoor, die long openen,
[...]
denk ik.
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 18-10-2021 10:08 ]
Rekteroniwasserved.jpg
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zero.
elektriekert schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:19:
Kia EV6 of de Hyundai Ionic 5?
Lamborghini Huracan SuperCharged EV Spider natuurlijk, want MOON.
-Muncky- schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
Lamborghini Huracan SuperCharged EV Spider natuurlijk, want MOON.
EV6elektriekert schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:19:
Kia EV6 of de Hyundai Ionic 5?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/rEAxUpStxtbhp581ykNFoeti.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PTiQ67zK4uRgUMrNdefZfqBK.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Co0Mm1v0tmsrORRMly3pY3LC.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4pcldm8XAS0IryT9n20kjRQK.jpg?f=user_large)