Verkopen ze bij de Bruna ook Lambo's tegenwoordig?Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:19:
1 ding. Als we vanavond een dikke ath maken zoek ik morgenochtend eerst een bruna op.
Vandaag? Of wacht je op klein dipje naar beneden wellicht dit weekendWhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:10:
[...]
Kinderbijslag, buffer op de spaarrekening & alvast toekomstige verlaging energiebelasting gelijk erin gestort om dit waar te maken
Kut NAK.MrMrq schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:17:
[...]
Ach, nu zie ik waar je wil eten…
[Afbeelding]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
100%!
Merk het ook al bij een aantal vrienden, dat ze het al over een exit strategie hebben op korte termijn.
Zelf weten, deze jongen gaat voorlopig nergens heen en gooit er nog een bak geld tegen aan bij de eerste retrace die BTC gaat laten zien
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De hipster moonboys staan zich af te romen in de Bruna, dat geeft ze rustmalarkan schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
[...]
je kunt altijd wat afromen toch? als je dat wat meer rust geeft?
sjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:21:
[...]
100%!
Merk het ook al bij een aantal vrienden, dat ze het al over een exit strategie hebben op korte termijn.
Zelf weten, deze jongen gaat voorlopig nergens heen en gooit er nog een bak geld in bij de eerste retrace die BTC gaat laten zien
We gaan weer even de 39k aantikken en inkopen boy
Ik bij 35k al
Ik hou van duidelijkheid en al helemaal als het om 69 gaat. Lullig als je elkaar dan niet goed begrijptChaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
[...]
Thanks, de rode pijl was nuttig. Anders had ik 't niet gezien!
UberLurker Departement #GG.
oh x3.....het zweten stopt bij x30......ongeveeerthierry1982 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
[...]
Ik hoop dat iedereen de klote heeft om alles zolang te laten staan. Ik twijfel om toch een stoploss in te stellen, mijn pf is x3 gegaan, begin zweethandjes te krijgen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee, kan niet meer op Binance en ik ga niets meer overmaken naar ByBit of anderen. Jij wel?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zondag komt sowieso de vaste wekelijkse dip.KRC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Vandaag? Of wacht je op klein dipje naar beneden wellicht dit weekend
beter dan een sauna dus?anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:22:
[...]
oh x3.....het zweten stopt bij x30......ongeveeer
Ik heb zo'n leuke playlist met Chris de Burgh en Sting enzo, ik mis nog wat.
jep
Ik kan Klaus Wunderlich van harte aanbevelenJDx schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:23:
Ik heb zo'n leuke playlist met Chris de Burgh en Sting enzo, ik mis nog wat.
[YouTube: Klaus Wunderlich - Sound 2000]
ik kan bybit echt wel aanraden!Taro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:22:
[...]
Nee, kan niet meer op Binance en ik ga niets meer overmaken naar ByBit of anderen. Jij wel?
on topic: mijn long loopt nog sinds 47k. Heb dit nog nooit voor elkaar gekregen. Heb op 57.zoveel stuk eruit gehaald en twijfelde vanmorgen om nog een deel eruit te halen. Gelukkkig niet gedaan, ik zet wel een stoploss boven de 60. Als de bijl dan valt vind ik het wel prima
Voor mensen die nu twijfelen om te verkopen:
Ik verkocht de boel afgelopen kerst op 27k. 1,5x de vorige ATH, ik vond het wel mooi geweest en was bang voor de dip.
Wat volgde was een run naar 40k.
Oftewel:
Verkoop niet te vroeg, maar ook niet te laat
Ik verkocht de boel afgelopen kerst op 27k. 1,5x de vorige ATH, ik vond het wel mooi geweest en was bang voor de dip.
Oftewel:
Thanks!Victor Belli schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:26:
Oftewel:
Dus samengevat. Of HODL of niet
Het ETF-nieuws leidt maar tot een matig pumpje moet ik zeggen hoor.. Als je de front run mee telt is het misschien wel
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Mijn PF tikt vandaag trouwens de hoogste waarde ooit aan, sinds ik in Crypto zit.
Laat de komende maanden maar komen!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dus, we gaan VOLGAS omhoog, maar het kan ook naar beneden gaanVictor Belli schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:26:
Edit: DOT maakt ook weer een leuk hupsje
[ Voor 8% gewijzigd door ybos op 15-10-2021 19:29 ]
En wanneer ben je weer ingestapt?Victor Belli schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:26:
Oftewel:
Ben er ook tevreden over. Zit ook in een long sinds kort!anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:26:
[...]
ik kan bybit echt wel aanraden!
on topic: mijn long loopt nog sinds 47k. Heb dit nog nooit voor elkaar gekregen. Heb op 57.zoveel stuk eruit gehaald en twijfelde vanmorgen om nog een deel eruit te halen. Gelukkkig niet gedaan, ik zet wel een stoploss boven de 60. Als de bijl dan valt vind ik het wel prima
https://opensea.io/seaart
Hier niet, maar ik heb dan ook al 60% gecashed. Nu enkel long term spul dus ik zie het wel. Als ik nu nog een nieuwe ath van mijn pf haal dan hebben we nog even te gaansjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:27:
Mijn PF tikt vandaag trouwens de hoogste waarde ooit aan, sinds ik in Crypto zit.
Zero.
Nee ik durf niet, geen idee hoe lang dit door gaat. Hopelijk krijgt plan B gelijk.Taro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:22:
[...]
Had m'n vriendin bij BTC $40k gezegd wat te kopen, maar ze durfde niet.
Zit zelf te diep genoeg om nog meer te kopen
Die Bitcoin ETFs zijn toch Futures-based. Het doet er pas toe als er spot price ETFs zijn.
Maar dat gaat dan wel gebeuren naar dat dit live gaatChaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:36:
Die Bitcoin ETFs zijn toch Futures-based. Het doet er pas toe als er spot price ETFs zijn.
Rond de 35k, tweede helft januari. Dus in de dip na de 40k top. Met mezelf afgesproken om gewoon weer te holden en niet te verkopen. Tot begin mei, ergens tussen de 50k en 60k uitgestapt want ik ging een grote aankoop doen van de winst. Achteraf toen dus wel het goede moment gekozen.
In de zomer weer stapsgewijs ingestapt en nu zijn we hier
Dus advies: Holden tot de top
Geef me even een minuutje, die moet ik opschrijven!
Maar wel netjes, the FOMO isn't strong on you.
Hahaha de FOMO had ik in de maanden daarvoor al afgeleerd door sell high buy lowWhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:40:
[...]
Geef me even een minuutje, die moet ik opschrijven!
Maar wel netjes, the FOMO isn't strong on you.
En ik had de hele shitload aan shitcoins in november vorig jaar. Chainlink, cardano, loopring, waves, noem maar op. Als ik die allemaal gehodl had tot nu had ik een huis kunnen kopen zonder hypotheek volgens mij
[ Voor 25% gewijzigd door Victor Belli op 15-10-2021 19:44 ]
Klote crypto, zit weer veel te veel tijd in allemaal
Tijd = geld, daarmee geldt geld = tijd ook. In crypto komt alleen maar meer geld, dus meer tijd. Is het te veel geld? Nee. Daarmee is het ook niet te veel tijdsjorremans schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:43:
Klote crypto, zit weer veel te veel tijd in allemaal
More time please!
Iemand al genoemd dat de hoge bitcoin koers genoemd wordt op nu.nl?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Oh nee. Top in zicht.troje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:45:
Hoge koers? Ik zie geen hoge koerstroje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:45:
https://www.nu.nl/economi...oven-de-60000-dollar.html
Shit...
MORGEN ZES CENT!
Edit: Bingo kan al gedaan worden. Piramidespel check!
Shit...
MORGEN ZES CENT!
[ Voor 17% gewijzigd door WhySoSerious op 15-10-2021 19:47 ]
ETH x200 heeft mij ook op de knieen gekregen. Helaas niet met zo’n grote bag als die jij hebt 😀.anti elppa schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:22:
[...]
oh x3.....het zweten stopt bij x30......ongeveeer
Klopt helemaal. Zodra de spot ETF er is (en die komt er) dan is het Mars.Chaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:36:
Want dan moeten de corporations ook daadwerkelijk BTC kopen, nu niet.
Guy van Coin Bureau heeft hier een paar mooie video's over.
Laat de Henkjes en Ingridjes maar komenWhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:46:
Shit...
MORGEN ZES CENT!
62k incoming.
63,5k is wat we "stabiel" gestaan hebben op de daily. De 64,8k ATH was een wickje.
63,5k is wat we "stabiel" gestaan hebben op de daily. De 64,8k ATH was een wickje.
@Tominatie waar ben je kerel? Geen ATH zonder jou.
Niet jinxen nuWhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:50:
@Tominatie waar ben je kerel? Geen ATH zonder jou.
die comments die men daar plaatsen, zo cringy 🤣WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:46:
Shit...
MORGEN ZES CENT!
nothing stops this train
Ik heb het alweer hoofdschuddend weggeklikt.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:57:
[...]
die comments die men daar plaatsen, zo cringy 🤣
En dat heeft dan stemrecht...
Hebben jullie allemaal een nu.nl account dan ofzo, ik zie maar 5 reacties oid.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik ook helaas gelukkig.St@m schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:02:
Hebben jullie allemaal een nu.nl account dan ofzo, ik zie maar 5 reacties oid.
Hehe... Vid
I guess this classic is appropriate 🚀 pic.twitter.com/d2Zn0QuEFa
— PlanB (@100trillionUSD) 15 oktober 2021
https://opensea.io/seaart
Echt hoor! De vorige keer dat hij 69k ging roepen ging het helemaal mis om vervolgens te verdwijnen.
Waar is @Glenn Hoddle eigenlijk?
Moooon!!

Wat een dag. Ik ga morgen langs de Bruna.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat moon je vaker doen idd.Bananeman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:16:
Anderhalve week niks met crypto gedaan, moon. Moet ik vaker doen
DOT gaat ook super. Heerlijk dit.
Zero.
Of ThommieStevenzeN schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:12:
[...]
Echt hoor! De vorige keer dat hij 69k ging roepen ging het helemaal mis om vervolgens te verdwijnen.
Waar is @Glenn Hoddle eigenlijk?
Stabiel? Voor 3 dagen?WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:50:
62k incoming.
![]()
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tuurljik niet, dikke retrace straks om ons daarna een lunar eclips te geven.
wow DOT is lekker sterk zeg tegenover BTC geweld!! -2% knappe prestatie!
nothing stops this train
Kan iemand die bruna grap uitleggen?Richh schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:14:
Moooon!!
![]()
![]()
't Is nog geen alt szn makkertKol Nedra schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:28:
wow DOT is lekker sterk zeg tegenover BTC geweld!! -2% knappe prestatie!
Binnenkort maar even wat winst omzetten in een PLA printer.. Iemand nog een aankooptip?
Verwijderd
Is allemaal ontstaan na deze reactie van @elektriekert:
:strip_exif()/f/image/pkQop0znnfj8mfhphaGa3ySt.jpg?f=fotoalbum_large)
Werd al snel een klassieker, met eigen tegeltje.
Als je uitspraak op een tegeltje komt heb je het gemaakt binnen dit topic. Helaas is mij nog niets briljants ingevallen dat tegeltjeswaardig is. Maar ik maak me dan ook geen illusie dat ik ook maar in de schaduw van A87 kan staan. Van zijn uitspraken zijn al zo veel tegeltjes te vinden dat je paleis Soestdijk in het Delfts Blauw kunt hullen.
Verwijderd
Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:39:
Tijd voor een feestje! Vriendin de deur uit, VI op tv, helaas zonder chrisje woerts, koers in de gaten houden en lekker uitpakken met een cola en een roze koek. Gekkenhuis hier.
[Afbeelding]
#livingthelife
[ Voor 33% gewijzigd door eldeegee op 15-10-2021 20:41 ]
COLA EN EEN ROZE KOEK! Hou me tegen!Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:39:
Tijd voor een feestje! Vriendin de deur uit, VI op tv, helaas zonder chrisje woerts, koers in de gaten houden en lekker uitpakken met een cola en een roze koek. Gekkenhuis hier.
[Afbeelding]
#livingthelife
Project X Pelox versie!
En nu maar hopen dat je vriendin ergens stil komt te staan met de Zoë. Neverending weekend!
Ff wat anders, heeft @Stokstaart de 3900 USD ETH Babe al klaarstaan?
En ja, Babe bewust met een hoofdletter. Tijd voor een fijn specimen.
[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious op 15-10-2021 20:42 ]
Zwart lettertype vloekt wel heel erg op dat blauwwit. 2/5 reeten.
Ja sorry man. Is mijn eerste tegeltje, wist zo snel geen fatsoenlijke generator te vinden.Chaes schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Zwart lettertype vloekt wel heel erg op dat blauwwit. 2/5 reeten.
Kan gewoon met PowerPointRay_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Ja sorry man. Is mijn eerste tegeltje, wist zo snel geen fatsoenlijke generator te vinden.
Ik vind het lief van je, maar ik leg de lat voor mezelf graag hoger.
Biertje voor de moeite though
WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Lekker schildluizen eten. Njum Njum.Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:39:
koers in de gaten houden en lekker uitpakken met een cola en een roze koek.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nYyb67QEcI2ngDehwreM6uGo.jpg?f=user_large)
Karmijn wordt gewonnen uit de Cochenilleluis, Dactylopius coccus Costa. Deze luis leeft op schijfcactussen, bijvoorbeeld de Opuntia coccinellifera of de Nopalea cochenellifera. De luis scheidt een witachtige waslaag af. Alleen de vrouwtjesluizen worden gebruikt. De mannetjes hebben vleugels en leven kort, net lang genoeg om de vrouwtjes te bevruchten zodat deze eitjes kunnen leggen. Ook uit de eitjes wordt karmijn gewonnen, ook wel karmijnextract genoemd.
[ Voor 33% gewijzigd door Bad Brains op 15-10-2021 20:57 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
En een dubieus washandje voor later, aan het voeteneind. Well played!Pelox schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:39:
… en lekker uitpakken met een cola en een roze koek.
#livingthelife
Maktub
Proost dan maar. Vrijdagavond. Dikke fik. Lekker Drents biertje. Op naar een ATH.WhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
Ik moet toch effe iets kwijt. Ikke kleine garnaal, die er allemaal geen ene k*t van snapt, kijkende naar jullie groten ter crypto aarde. TA, snappende door alles heen HODLAARS. Hebben mij een beetje aangestoken met het ‘69’ virus…
Ik zie het overal in ( helaas mijn vriendin wat minder ) werkelijk overal.
Alleen…..
Dat getal komt nu best dichterbij… en dan ?? Waar dan nog naar kijken ??
Kennen jullie mogelijk nog een belangrijk getal, zodat we die gaan roepen en zoeken… scheelt mij, krijg ik rust van ( en mijn vriendin ook )
Liefs,
Anoniempje ( zo werkt het bij het VIVA forum volgens mij )
Oh ja, “Vertel me alsjeblieft niet dat ik naar de dokter moet…” ( heb ik daar ook wel eens gelezen )
Alleen…..
Kennen jullie mogelijk nog een belangrijk getal, zodat we die gaan roepen en zoeken… scheelt mij, krijg ik rust van ( en mijn vriendin ook )
Liefs,
Oh ja, “Vertel me alsjeblieft niet dat ik naar de dokter moet…” ( heb ik daar ook wel eens gelezen )
There fixed.roflexx schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:02:
69k dan 240k
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Die ligt alvast klaar voor morgenochtend bij de bruna.MrMrq schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
En een dubieus washandje voor later, aan het voeteneind. Well played!
Zero.
Dat is wat je er zelf van denkt. Een hoop mensen zweren bij planB of een of andere youtuber. De een zegt krap 100k, de ander 250+. Ik moet eerst zien dat we 100k halen. Het zal op z'n minst een behoorlijke strijd worden, want die psychologische grens is wel een getalletje waarbij velen zullen verkopen.Skrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:00:
Ik moet toch effe iets kwijt. Ikke kleine garnaal, die er allemaal geen ene k*t van snapt, kijkende naar jullie groten ter crypto aarde. TA, snappende door alles heen HODLAARS. Hebben mij een beetje aangestoken met het ‘69’ virus…
Alleen…..
Liefs,
Ps. Ik heb gegoogled, ik denk dat je naar de dokter moet.
135k 288k 420k 666k 1M daarna praten we niet echt meer in eur of usd maar in Lambo 10packs ofzo.Skrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:00:
Alleen…..
Liefs,
PhiSkrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:00:
Alleen…..
Liefs,
Je hebt het beter voor elkaar als wij hier...Ray_ schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:59:
[...]
Proost dan maar. Vrijdagavond. Dikke fik. Lekker Drents biertje. Op naar een ATH.
[Afbeelding]
De houtkachel ligt uit elkaar in de schuur kleine revisie na 12 jaar stoken.
En we zitten op tuinmeubilair.... nog een paar weken wachten op de nieuwe meubels.
Maar zit wel aan een biertje
[ Voor 21% gewijzigd door Ronald.42 op 15-10-2021 21:17 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nee ik post alleen babes bij de 1k incrementsWhySoSerious schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:41:
Ff wat anders, heeft @Stokstaart de 3900 USD ETH Babe al klaarstaan?
Maarrrr die ligt dan ook heerlijk in bad te weken en klaar om weer op jullie schermpjes te verschijnen
Hier kan je dan naar gaan kijkenSkrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:00:
Alleen…..
Liefs,
Oei, slechte timing zo wanneer het kouder wordtRonald.42 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:16:
[...]
Je hebt het beter voor elkaar als wij hier...
De houtkachel ligt uit elkaar in de schuur kleine revisie na 12 jaar stoken.
En we zitten op tuinmeubilair.... nog een paar weken wachten op de nieuwe meubels.
Maar zit wel aan een biertje
[Afbeelding]
Hier zijn we ook nog jarenlang aan het klussen geweest voordat het wat was hoor. Eerste winter op tuinmeubilair in de keuken doorgebracht. Het moet altijd eerst wat minder worden voordat het beter wordt.
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/Skrunsies schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:00:
Alleen…..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/OYGTVY5n01D5v4vcgM1dP12R.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jUfvX7jZ6ybThpB1yjQqAKAJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/enftUAucJxawop1CkbjkwjTg.png?f=fotoalbum_large)