https://opensea.io/seaart
Heb even snel gekeken maar voorlopig is dit de toestand op de wegen daar:Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:24:
We zijn nu eventjes na de El Salvadorgekte. Hoe zou het de moonboys daar nu vergaan? Naar het schijnt is dit de toestand op de wegen daar.
[Afbeelding]
Dan hebben ze een Lambo Urus nodig.YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:27:
[...]
Heb even snel gekeken maar voorlopig is dit de toestand op de wegen daar:
[Afbeelding]
Las net op Forbes dat het toch nog tamelijk breed opgenomen wordt door de bevolking.YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:27:
[...]
Heb even snel gekeken maar voorlopig is dit de toestand op de wegen daar:
[Afbeelding]
Bij openen van account lokale exchange kregen ze 30$ aan btc. Binnen jaar rijden ze echt allemaal met lambo's door de favela's.
Verwijderd
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:15:
Debuutroman Jaapio, ‘De Adel, de leken, en de Cryptoleten’, verbreekt alle records
Het debuutroman van @Verwijderd, getiteld ‘De Adel, de leken, en de Cryptoleten’, heeft in de eerste drie weken na uitgave alle (crypto-)verkooprecords verbroken. Het boek, zowel in digitaal gesigneerde multi-NFT als ouderwets papierdruk (met een harde kaft, beperkte oplage) verkrijgbaar, wordt veelal geprezen vanwege de ironische, sarcastische en grappige uiting van scherpe kritiek tegen maatschappelijke ontwikkelingen op biologisch, (fin)technologisch en paralogisch gebied. Ook zijn fantasien, parodieën en visioenen worden enorm gewaardeerd, en zijn persoon heeft een soort cult-status bereikt op een door crypto-fanaten geliefde internetforum, waarvan vele members actief het boek hebben gepromoot (zelf spreken ze van ‘shillen’) op andere internetfora. Het boek is ook internationaal niet onopvallend gebleven, en er is door verschillende organisaties en personen al geopperd om het boek te verbieden. Zo noemde het IMF het boek ‘gevaarlijke propaganda’ en had de ECB een vergelijkbare strekking in een iets mildere verpakking via Twitter: ‘We moeten uitkijken dat dit soort geluiden ons zorgvuldig opgebouwde financiële stelsel geen schade aanrichten’.
Jaapio wil niet in de openbaarheid treden en onthoudt zich van vrijwel alle commentaar, want hij wilde toch nog wel iets kwijt: ‘Als ik de behoefte heb te reageren, dan doe ik dat in mijn volgende boek’. Hij vindt de virtuele aandacht nu al overwelmend en wil graag in alle rust zijn kinderen en zijn pepers opvoeden.
Zal moon soon?
Hij lijkt nu tegen de onderkant van de ma50 aan te hikken.. wachten wat er gebeurt of gewoon aanschaffen?
PS het heeft geen haast
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gewoon kopen, altijd. Zakt het, nog meer bijkopenKhaelos schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:35:
Ik wil wat NANO kopen om naar Binance te sturen.. wat denken jullie?
Zal moon soon?
Hij lijkt nu tegen de onderkant van de ma50 aan te hikken.. wachten wat er gebeurt of gewoon aanschaffen?
PS het heeft geen haast
Afgelopen februari inleg eruit gehaald en klein stukje winst gepakt, nu zelfs met mijn eigen inleg eruit opnieuw een personal ATH, nice
Thanks DOT
En dooooorrr aub
[ Voor 9% gewijzigd door ybos op 13-10-2021 20:45 ]
16% op de daily. Organische groei much!ybos schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:44:
Personal ATH
Afgelopen februari inleg eruit gehaald en klein stukje winst gepakt, nu zelfs met mijn eigen inleg eruit opnieuw een personal ATH, nice
Thanks DOT
En dooooorrr aub![]()
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
Lekker groene candles najagen.
Wen ADA en Link.
Nu is de vraag, wanneer eruit gooien en lager terugkopenWhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:48:
[...]
16% op de daily. Organische groei much!
Niet.ybos schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:51:
[...]
Nu is de vraag, wanneer eruit gooien en lager terugkopen
Bij mij staan ze lekker te staken. Komt wel goed zo.
Einde van het jaar 350 USD.
WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Niet.
net genoeg centen voor een tank benzineMasstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:24:
We zijn nu eventjes na de El Salvadorgekte. Hoe zou het de moonboys daar nu vergaan? Naar het schijnt is dit de toestand op de wegen daar.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Denk dat ik dat ook maar doen.WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Niet.
En als het echt einde jaar op 350 USD staat dan weet ik nog niet hoe ik mijn blijheid ga uiten maar ga ik wel een beetje heel serieus uit mijn plaat
+1WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Niet.
Probeer vooral mijn positie in DOT te vergroten. Naast BTC. ETH en LINK m’n hodl potje.
Jammer dat LINk weer eens achter blijft, gebeurd te vaak naar mijn idee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ybos schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:55:
[...]
Denk dat ik dat ook maar doen.
En als het echt einde jaar op 350 USD staat dan weet ik nog niet hoe ik mijn blijheid ga uiten maar ga ik wel een beetje heel serieus uit mijn plaat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fVLOPjnibhOa8bfEkU3QHsw6.jpg?f=user_large)
Deze zegt me net ook.. doe niet zoals met je LUNA. Deze zomer weg gedaan op 7$, nu 45 getikt... Frustrerend dus ik hou die dot tot 1000
WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:12:
Dikke DOT jongens, DIKKE DOT!
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Of ben ik nu de sfeer aan het verpesten hier? Want die zit er lekker in
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hou de DOT zeker niet tot de 1000, dat duurt veel te lang (als die het ooit haalt).Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
[Afbeelding]
Deze zegt me net ook.. doe niet zoals met je LUNA. Deze zomer weg gedaan op 7$, nu 45 getikt... Frustrerend dus ik hou die dot tot 1000
Mijn doel is DOT op 100 eruit gooien, wat leuks mee doen thuis. Als dan de beer langskomt weer een mooie zak voor weinig kopen en dan zien we wel weer.
Ach ja, dan zit er straks weer meer lucht in de alts die er door BTC uitgezogen kan wordenRichh schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:02:
Toch jammer dat die altcoins weer mee moeten, we waren net zo lekker onderweg
Of ben ik nu de sfeer aan het verpesten hier? Want die zit er lekker in
De mijne zegt.. doe niet zoals met je ada en Hot, maar hodl die dikke Dot!Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
[Afbeelding]
Deze zegt met net ook.. doe niet zoals met je LUNA. Deze zomer weg gedaan op 7$, nu 45 getikt... Frustrerend dus ik hou die dot tot 1000
The Dot or the gladiolus!
Zero.
Dip? Welke dip?cooLopke schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:06:
Deze morgen in de dip wat DOT gekocht. Beste investering ooit
Doe mij er maar een paar van die.Richh schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:16:
Hey, Bitfinex is ook weer up and running. Mooi! [Afbeelding]
Tot we op 288K zitten ofzo.
Verlies maken in crypto? Hoe krijg je dat voor elkaarWaah schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:17:
Crypto stressvol?
Alleen als je meer investeert dan je bereid bent te verliezen.
Oh ja, op die ongure websites je emailadres invullen
Verwijderd
Wil best wel hoor. Zo heb ik een prachtige trade lopen op BETA.WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:18:
[...]
Verlies maken in crypto? Hoe krijg je dat voor elkaar
Gelukkig loopt de PF aan de bovenkant sneller vol dan dit gaatje kan lekken.
We praten na de crash (2022? 2021?) wel weerWhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:18:
[...]
Hoi Henk hier, ik heb op 8 mei dit jaar mijn spaargeld en een 2e hypotheek in Dogecoin gestopt. Zou je dit soort opmerkingen niet meer willen plaatsen!?WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:18:
[...]
Bvd.
Groet, Henk
F*ck die Cryptopunks pixe lart Van dit soort pareltjes zouden je een NFT moeten makenVerwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:15:
Kwam net dit krantenartikel tegen, zou dit @Mooody niet zijn?
Man laat wervelwind van financiële winsten achter
Opdemaandam, maandag 11 oktober 2021 - Justitie is naarstig op zoek naar een tot nu toe onbekende man die zijn slachtoffers manipuleert te investeren in de meest dikke tech. Gedupeerden worden achtergelaten met enorme financiële winsten, zich veelal geen raad wetend met de enorme bergen ontstane funds.
Zo ook Ingrid B. die vanwege boormachines en klauwhamers liever niet met achternaam benoemd wil worden. 'Het begon vrij onschuldig, hij kwam aanrijden in zijn VW California en begon spontaan een gesprek over de mogelijkheden die de cryptospace biedt.' Aldus Ingrid. 'Hij vertelde dat het aan ons was om de mogelijkheden te herkennen en daarnaar te handelen. Maar al snel zat ik met mijn complete spaarrekening all-in, voornamelijk munten als Ethereum, Polkadot en Kusama... Ik sta nu 20.000% winst en heb geen idee wat ik moet doen.'
Ook Angela (naam fictief, bekend bij de redactie.) is gedupeerde. 'Ik had nog nooit van cryptocurrency gehoord.' Zegt Angela. 'Ik raakte aan de praat in de supermarkt en al snel ging het gesprek over kansen die je moet grijpen en risico's die je soms moet nemen. Wat er daarna precies gebeurd is weet ik niet meer, maar ik ging de winkel uit met een slordige 3miljoenmiljard% winst op mijn boodschappengeld.'
'Het is een zorgwekkende trend van voorvallen.' Zegt korpschef Diederik Ikkelul. 'We krijgen vanuit de staatsrichtlijnen opgelegd om de bevolking zo tam en mak mogelijk te houden en te onderdukken met euro's.' Aldus Diederik. 'Wanneer mensen geld toveren uit magische internet munten en werken daardoor geen absolute noodzaak meer is, verliezen we de controle op onderdrukking middels arbeid en magere beloning.'
Brian is ook slachtoffer en legt uit hoe ook hij op sluikse wijze met miljoenen werd achtergelaten; 'Ik zat in de kroeg en naast mij verscheen dus die keer'l. Hij bestelde een glas 25 jaar gerijpte Macallan M en lachte hardop toen de barman vroeg of zijn voorkeur 'on the rocks' betrof. Vervolgens raakte we aan de praat vanwege zijn nogal bijzondere keuze voor alcoholische versnaperingen.' Zegt Brian. 'Voor ik het wist was ik eigenaar van 140 parachains slots en 419 crowdloans...' Brian ziet er vermoeid uit en gaat verder: 'Ik trek dit echt niet meer. Heb inmiddels miljoenen winst en weet er geen raad mee. Ik word helemaal para brother. Echt helemaal para brother van al die cashflows weetje.'
We spraken verder met Birgit, ook zij heeft enorme winsten: 'Hij vroeg me of ik mijn dikke DOT niet beter lekker kon staken. Ik dacht dat hij een sexuele avance maakte, maar als snel stonden mijn munten op Kraken.com en nu maak ik een dubbel maandloon aan staking rewards per week.' Birgit verteld verder: 'Geen idee hoe ik nu verder moet, ik voel me machteloos en vernederd.'
De man is voorlopig spoorloos. Om justitie een hart onder de riem te steken werd de redactie verzocht een signalement en verkoopsignalen bij het artikel te plaatsen:Getuigen worden opgeroepen om zich te melden, maar de verdachte niet zelf te benaderen. Kan zeer winstgevend gevaarlijk zijn.
- Lijkt op Elmo, de roodharige duivel uit Sesamstraat;
- Rijdt rond in een dikke VW California;
- Heeft uitmuntende smaak voor zeer overbodige luxeartikelen;
- Neemt weloverwogen risico's die de kans op een beter leven mogelijk maken;
- Zodra hij iets aanraakt veranderd het in pure winst;
- Neemt geen genoegen met nee als antwoord en drukt shitcoins zonder pardon in parachain auctions en staking slots.
Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:46:
Dot trekt btc leeg, heerlijk
Hahahah, nee hoor!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
U sure?Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:46:
Dot trekt btc leeg, heerlijk
Vannacht weer dik REKT waarschijnlijk, als Paaseiland wakker wordt.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Jep! Rekt of Moon, let maar op.WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:01:
Crypto, wat een wereldje.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Over 6 maanden pas gelukkig.WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:01:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Tegen 2u vannacht gaat het nog heftiger moonen. Dit is de warming up. Allemaal goed de spieren strekken want we gaan sprinten.WhySoSerious schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:01:
Wat is er om 02:00?enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:03:
[...]
Tegen 2u vannacht gaat het nog heftiger moonen. Dit is de warming up. Allemaal goed de spieren strekken want we gaan sprinten.
En kan ik jou aansprakelijk stellen als je ongelijk hebt straks?
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 13-10-2021 22:04 ]
over de Parachains met DOT is ook een schedule bekend:
Polkadot Auctions Schedule
Auction #1: November 11 - November 18, 2021
Auction #2: November 18 - November 25, 2021
Auction #3: November 25 - December 2, 2021
Auction #4: December 2 - December 9, 2021
Auction #5: December 9 - December 16, 2021
Auction #6: December 23 - December 30, 2021
Auction #7: January 6 - January 13, 2022
Auction #8: January 20 - January 27, 2022
Auction #9: February 3 - February 10, 2022
Auction #10: February 17 - February 24, 2022
Auction #11: March 3 - March 10, 2022
nothing stops this train
Morgenochtend als we wakker worden.-Muncky- schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:06:
DOT naar de $100!!
Enjoy the ride in ieder geval! Enne vergeet niet wat winstjes te pakken : )
ik heb zojuist ongeveer 1/3e omgezet naar BTC.majic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:09:
Hoop polkadot houders hier, gefeliciteerd allen! Ik zat er scheef naar te kijken afgelopen dagen maar had niks om er in te stoppen(mede door berichten hier op tweakers wat warmer geworden voor Dot).
Enjoy the ride in ieder geval! Enne vergeet niet wat winstjes te pakken : )
Projects that went through @binance Launchpad. Congrats! pic.twitter.com/YKIIGyHmJZ
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 19 mei 2019
Voor je eigen gemoedstoestand vooral die van matic moet je niet terugkijken met de huidige koers.
Bron?Kol Nedra schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:05:
gooo DOT!!
over de Parachains met DOT is ook een schedule bekend:
Polkadot Auctions Schedule
Auction #1: November 11 - November 18, 2021
Auction #2: November 18 - November 25, 2021
Auction #3: November 25 - December 2, 2021
Auction #4: December 2 - December 9, 2021
Auction #5: December 9 - December 16, 2021
Auction #6: December 23 - December 30, 2021
Auction #7: January 6 - January 13, 2022
Auction #8: January 20 - January 27, 2022
Auction #9: February 3 - February 10, 2022
Auction #10: February 17 - February 24, 2022
Auction #11: March 3 - March 10, 2022
*edit* ik zie alleen "proposed"
Zal hem wel gaan worden hoor, daar niet van...
[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 13-10-2021 22:15 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wow! Blast from the past daar!
Maar voor de rest gaat het beter dan ik dacht eigenlijk
De meeste highs en lows vallen rond die tijd. Ik gok op high.Chaes schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:03:
[...]
Wat is er om 02:00?
En kan ik jou aansprakelijk stellen als je ongelijk hebt straks?
Ah, dan worden die lui uit Verweggistanië wakker natuurlijk.enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:16:
[...]
De meeste highs en lows vallen rond die tijd. Ik gok op high.
Weet niet of dat nog steeds zo is.Chaes schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Ah, dan worden die lui uit Verweggistanië wakker natuurlijk.
En dan pakken we die gore XRP!
[ Voor 32% gewijzigd door enomiss op 13-10-2021 22:22 ]
Dot hoort ook nr3 te zijn.GioStyle schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:22:
DOT wordt de nieuwe nummer 3 met dit tempo en ADA verdwijnt uit de top 100.
Ah gaan we de wallstreet bonussen en chinees nieuwjaar enzo ook weer krijgen. Dan staat ons nog wat te wachten!Chaes schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Ah, dan worden die lui uit Verweggistanië wakker natuurlijk.
Na berichten hier eerder wilde ik vannacht toch eens tot 2u opblijven om te kijken of ik wat in 60/90d staking kan gooien. Ik hold al 4 jaar zonder rente, zonde eigenlijk. Misschien dat ik het 2u ‘vuurwerk’ ga zien dus☺️
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nee dat wil ik je niet aan doen. Ga lekker slapen. Zo zeker ben ik niet van mijn 2u zaak.twit schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:24:
[...]
Ah gaan we de wallstreet bonussen en chinees nieuwjaar enzo ook weer krijgen. Dan staat ons nog wat te wachten!
Na berichten hier eerder wilde ik vannacht toch eens tot 2u opblijven om te kijken of ik wat in 60/90d staking kan gooien. Ik hold al 4 jaar zonder rente, zonde eigenlijk. Misschien dat ik het 2u ‘vuurwerk’ ga zien dus☺️
Daar hebben we de dikke BNB al
Ik denk dat de aandelenmarkt momenteel in "anxiety" is en crypto, specifiek bitcoin in "hope".
Wat vinden jullie?
dit hadden jullie voor A87 kunnen gebruiken haha
https://www.theguardian.c...ns-bank-of-england-deputy
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 13-10-2021 22:36 ]
Ik denk dat crypto zeker al in excitement zit.. hopelijk niet hoger..Qunix schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:33:
[Afbeelding]
Ik denk dat de aandelenmarkt momenteel in "anxiety" is en crypto, specifiek bitcoin in "hope".
Wat vinden jullie?
Zero.
Rookmelders kunnen voor huisbranden zorgen!!!enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:36:
the FUD is real en wordt groots
ybos schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:40:
Fantastisch natuurlijk dat DOT een klapper maakt van 20%, maar is er ook nog een reden![]()
[ Voor 45% gewijzigd door enomiss op 13-10-2021 22:42 ]
Hmm. Ik denk dat pas als we ATH hebben we daarin zitten, vandaar dat ik denk dat het veel lager is.Pelox schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:37:
[...]
Ik denk dat crypto zeker al in excitement zit.. hopelijk niet hoger..
Het gaat om een oude sir van bijna 70. Bij DNB heb je ook zo'n hel en verdoemenis roeper. Zolang dit op persoonlijke meningen zijn laat ik het aan me voorbijgaan.enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:36:
A senior Bank of England policymaker has warned that digital currencies such as bitcoin could trigger a financial meltdown unless governments step forward with tough regulations.
Klopt, maar er zijn momenteel wel meer oude mannetjes in de wereld die er een puinhoop van maken.Sluw schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:44:
[...]
Het gaat om een oude sir van bijna 70. Bij DNB heb je ook zo'n hel en verdoemenis roeper. Zolang dit op persoonlijke meningen zijn laat ik het aan me voorbijgaan.
[...]
Ik denk dat de FUD wel enorm heftig gaat worden.
Nou, weet niet of jij het zelfde artikel hebt gelezen als ik maar zelfs ik als 2013 crypto believer zie heel duidelijk dat de punten die hij aanstipt zorgwekkend zijn. Hij FUD *nergens*, sterker nog, tussen neus en lippen door geeft hij aan dat Crypto nu zó succesvol is dat het inherent onderdeel van de financieele sector aan het worden is en volledig geintegreerd gaat zijn, financieel gezien. Echter dat de wetten er op achterlopen en een crisis veroorzaakt kan worden worden door het lenen van geld door institutionele beleggers, bij crypto schommelingen.enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:36:
Als de cyrpto markt -80% gaat volgend jaar kunnen wij individuele HODLers en wat Microstrategy dat prima redden een zomertje lang. Maar als je het hebt over de lui en bedrijven die op de beurzen handelen met geleende centen en nu opeens even in Crypto gaan zitten dan is dat een enorm probleem.
Denk dat dat artikel zo'n beetje het meest objectieve is wat er afgelopen jaren is geschreven over Crypto, bedankt voor de link.
https://parachains.info/auctions#tab-network-polkadotMicroWhale schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:14:
[...]
Bron?
*edit* ik zie alleen "proposed"
Zal hem wel gaan worden hoor, daar niet van...
nothing stops this train
Ja natuurlijk zit er wat in. Maar er zijn wel meer bubbels en problemen in de economie. Het is maar waar men de meeste focus op legt. We zullen zien....majic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:49:
[...]
Nou, weet niet of jij het zelfde artikel hebt gelezen als ik maar zelfs ik als 2013 crypto believer zie heel duidelijk dat de punten die hij aanstipt zorgwekkend zijn. Hij FUD *nergens*, sterker nog, tussen neus en lippen door geeft hij aan dat Crypto nu zó succesvol is dat het inherent onderdeel van de financieele sector aan het worden is en volledig geintegreerd gaat zijn, financieel gezien. Echter dat de wetten er op achterlopen en een crisis veroorzaakt kan worden worden door het lenen van geld door institutionele beleggers, bij crypto schommelingen.
Als de cyrpto markt -80% gaat volgend jaar kunnen wij individuele HODLers en wat Microstrategy dat prima redden een zomertje lang. Maar als je het hebt over de lui en bedrijven die op de beurzen handelen met geleende centen en nu opeens even in Crypto gaan zitten dan is dat een enorm probleem.
Denk dat dat artikel zo'n beetje het meest objectieve is wat er afgelopen jaren is geschreven over Crypto, bedankt voor de link.
Ook die dots hebben hun beste tijd wel gehad
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/MLIh47DMDxVa7PwwIN732uYS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kUSTbVhgCxQLxoEGEUbdGUvj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yAb8eUKo3q5VyY5R7SU07sBY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CsAsnLICFCeA1qYxr7vvIFnU.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/VYX8BFuHEuCY22s9OYId3VmL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X6HP3vLUCIjeWt0JjRm6RDTl.gif?f=user_large)