[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.798 views

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Lijkt wel een echt Tweakers forum. Ik ben de draad echt helemaal kwijt :')

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Ik bedoel, je hebt van die dingen, super fancy, kosten bijna 100 euro per stuk. Je seed bestaat uit delen bij het Shamir principe. 2/3 vind ik te weinig. Dus dan zit je al aan 3/5. Dan vind ik 5 van die stalen dingen kopen gekkenwerk. Zoals ik zei, statistisch voegt het niet veel toe. Ik zeg niet dat staal niet beter is in bepaalde opzichten, maar laat je niet verleiden door marketing en mooie stalen ontwerpen om de seed op te slaan.
Maar waarom fancy? Het gaat er toch alleen om dat het beter bestand is tegen wear and tear (en vuur/water) dan de papiertjes, lettertjes stansen in stukjes rvs van een paar euro is ook gewoon legit.

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

Met een Dremel makkelijk te bekrassen.

€ 10,10 | 1/2/5Pcs 304 Rvs Plaat Dikke 1Mm 1.5Mm 2Mm 3Mm
https://a.aliexpress.com/_uyonRQ

16 woorden per plaat, dan kun je met 2 van de 3 herstellen.
Wel ook de index er bij in graveren. Anders weet je straks de volgorde niet meer. Kun je alsnog gaan bruteforcen. :P

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:27
Of echt old skool:
1. je kiest een boek van een populaire schrijver; Onthoud de schrijver en de titel van het boek
2. je zoekt je seed woorden op, liefst een beetje verspreid door het boek
3. je schrijft het hoofdstuk- en het woordnummer op (hoeveelste woord in dat hoofdstuk)
4. dat lijstje nummers kun je gewoon overal bewaren zolang je schrijver en titel van het boek er niet bij zet
5. profit

Valkuilen:
- paginanummers, die zijn in elke druk / uitgave anders
- (her)vertalingen
- boek wordt op de verboden lijst gezet en is niet meer te krijgen
- slecht tellen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Koop van die slagletters en wat random stukken staal bij de Gamma. Hoeft niet fancy of duur te zijn.
Hoe onherkenbaarder en creatiever, hoe beter.
Je kan je seed volgens het Shamir principe verwerken in bijvoorbeeld brieven van de belasting of een ander onnozel document. Als dat bij mensen ligt is dat niet het eerste wat meegenomen wordt door een dief. (Die belastingbrief miss wel haha.)

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Gewoon in wolfraam persen met diamanten slagpennen onder een hydraulische 900 tonner.

Kost wat, maar heb je ook wat.

Verwijderd

Wiley99 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:11:
Of echt old skool:
1. je kiest een boek van een populaire schrijver; Onthoud de schrijver en de titel van het boek
3. je schrijft het hoofdstuk- en het woordnummer op (hoeveelste woord in dat hoofdstuk)
4. dat lijstje nummers kun je gewoon overal bewaren zolang je schrijver en titel van het boek er niet bij zet
5. profit

Valkuilen:
- (her)vertalingen
- slecht tellen
Nabestaande die geen idee hebben welk boek het is...

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Of echt old skool: je hebt geen crypto en stalt je zuurverdiende EUR bij de Rabo
fixed it for you

irony > *

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Ik bedoel, je hebt van die dingen, super fancy, kosten bijna 100 euro per stuk. Je seed bestaat uit delen bij het Shamir principe. 2/3 vind ik te weinig. Dus dan zit je al aan 3/5. Dan vind ik 5 van die stalen dingen kopen gekkenwerk. Zoals ik zei, statistisch voegt het niet veel toe. Ik zeg niet dat staal niet beter is in bepaalde opzichten, maar laat je niet verleiden door marketing en mooie stalen ontwerpen om de seed op te slaan.
3oo5 is uiteraard nog beter. Marketing ben ik niet gevoelig voor. Die dingen die ik heb zijn ook gruwelijk lelijk, die dingen zien het daglicht ook niet.
Maar eens dat je voor het meest functionele en statisch het meest secure product moet gaan....marketing kan dan voor sommigen een stoorzender zijn

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• enomiss
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Maar waarom fancy? Het gaat er toch alleen om dat het beter bestand is tegen wear and tear (en vuur/water) dan de papiertjes, lettertjes stansen in stukjes rvs van een paar euro is ook gewoon legit.
Nogmaals, lees je eerst in over Shamir... Voegt statistisch niets toe. Ik blijf mezelf niet herhalen. 8)7

Stel je doet Shamir 2/3. Alles van staal. Dit is iets veiliger dan papier.

Fout.

Doe dan Shamir 3/5 papier. Dit is veiliger dan 2/3 staal.

Enz.

Je holt er achteraan met een illusie van staal.

• TWeaKLeGeND
Of echt old skool:
5. profit

Valkuilen:
- (her)vertalingen
- slecht tellen
Zitten wel wat brute force haken en ogen aan.

• Wiley99
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:12:
[...]

Nabestaande die geen idee hebben welk boek het is...
Dat is dan juist het enige dat je wèl in je testament kunt zetten: mijn erfgenamen krijgen elk een kopie van mijn favoriete boek 'Titel' door A. Uteur.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Oké, stel ik vertrouw twee anderen voor SHAMIR.

Welke hardware wallet ga ik dan binnen nu en tien minuten bestellen?

• enomiss
LarryD schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:18:

Mijn onderzoekje van een aantal maanden terug kwam uit bij Trezor T.

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:15:
[...]

Nogmaals, lees je eerst in over Shamir... Voegt statistisch niets toe. Ik blijf mezelf niet herhalen. 8)7

Fout.

Enz.

Voordeel van staal is dat het waarschijnlijk langste mee gaat, ook bovenop Shamir. Als je je words op papier schrijft en het toch net wat te vochtig bewaardt wordt dan zou de inkt wel eens kunnen vervagen of wat dan ook. Hoogst onwaarschijnlijk, maar staal voegt statistisch gezien wel iets toe.

Niet dat het op dat punt nog erg realistisch is. Veel meer beveiligheidswinst te halen op andere gebieden.

• Wiley99
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:16:
[...]

Zitten wel wat brute force haken en ogen aan.
Daar heb je een punt. Als iemand achter de titel van het boek komt en weet dat jij daarin je seed hebt 'verstopt' dan kun je nagaan hoe vaak woorden uit de vaste woordenlijst voorkomen in dat boek. Je moet dus een boek hebben waarin veel woorden uit de lijst voorkomen. Maar volgens mij is dat niet zo'n probleem als je een beetje serieus boek neemt en geen doktersromannetje van 200 pagina's.

Verwijderd

Ho ho, niet zo snel.

Je vertrouwt die twee nu, maar ook nog over 10 jaar?

En als die twee er achter komen dat ze samen kunnen spannen en jouw miljoenen aan shitcoins kunnen uitcashen zonder dat jij er iets aan kan doen?

Weet je zeker dat die een van de twee het niet kwijtraken, of laten slingeren?

Verwijderd

Wiley99 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Daar heb je een punt. Als iemand achter de titel van het boek komt en weet dat jij daarin je seed hebt 'verstopt' dan kun je nagaan hoe vaak woorden uit de vaste woordenlijst voorkomen in dat boek. Je moet dus een boek hebben waarin veel woorden uit de lijst voorkomen. Maar volgens mij is dat niet zo'n probleem als je een beetje serieus boek neemt en geen doktersromannetje van 200 pagina's.
Een woordenboek :P

(slecht idee, doe dit niet)

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Ho ho, niet zo snel.

Je vertrouwt die twee nu, maar ook nog over 10 jaar?

En als die twee er achter komen dat ze samen kunnen spannen en jouw miljoenen aan shitcoins kunnen uitcashen zonder dat jij er iets aan kan doen?
Ik denk dat ik m'n naaste familie wel voor zover vertrouw ja. Maar vijf mensen? No way.

• TWeaKLeGeND
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:15:
[...]

Fout.

Enz.

Niemand wint de loterij? Iedereen heeft 5 veilige stashplekken op andere lokaties? Alles heeft zijn voor en nadelen, je gaat te kort door de bocht schuilend achter 'statistisch gezien' en vergeet dat er meer factoren aan 'realiteit' zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-10-2021 14:23 ]

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:19:
[...]

Voordeel van staal is dat het waarschijnlijk langste mee gaat, ook bovenop Shamir. Als je je words op papier schrijft en het toch net wat te vochtig bewaardt wordt dan zou de inkt wel eens kunnen vervagen of wat dan ook. Hoogst onwaarschijnlijk, maar staal voegt statistisch gezien wel iets toe.

Niet dat het op dat punt nog erg realistisch is. Veel meer beveiligheidswinst te halen op andere gebieden.
Goed punt, maar dat is wat mij betreft een ander onderwerp.

Ik zou nooit mijn Shamir principe 10 jaar ongecontroleerd zijn ding laten doen. Zeker elk jaar alle locaties en betrokkenen controleren. Vooral voor een verhuizing haha.

Mijn conclusie is dus, aangezien je dit eigenlijk met regelmaat moet controleren is de factor tijd niet relevant.

• TWeaKLeGeND
Wiley99 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Zit je weer met andere attack vectors, bijvoorbeeld dat je hoofdstuk 21 aanhaalt, dan hoef je je attack enkel nog te beperken tot boeken met 21 of meer hoofdstukken etc, daarbuiten, ook een miljoen boeken digitaal brute forcen op 'je lijst' is zo gedaan. Het grootste gevaar zit dus vooral in dat alle boeken gedigitaliseerd kunnen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-10-2021 14:26 ]

• enomiss
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Niemand wint de loterij? Iedereen heeft 5 veilige stashplekken op andere lokaties? Alles heeft zijn voor en nadelen, je gaat te kort door de bocht schuilend achter 'statistisch gezien' en vergeet dat er meer factoren aan 'realiteit' zitten.
Vanzelfsprekend moet je goed over de locaties en betrokkenen nadenken. Ook rekening houden met samenspannen inderdaad. Of mogelijke ruzies waarbij je geen toegang meer hebt tot een deel.

Echter Shamir houdt rekening met alles wat jij benoemd. Als jij tot dergelijke conclusies komt moet je je Shamir verhouding aanpassen.

Verwijderd

LarryD schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Ik denk dat ik m'n naaste familie wel voor zover vertrouw ja. Maar vijf mensen? No way.
Dapper. Voor bedragen die meer zijn dan speelgeld zou ik het ze niet toevertrouwen, maar misschien heb ik niet een te hoge pet op van mijn eigen familie.

Hou er rekening mee dat als jij jouw deel kwijt bent (het scenario waar je je tegen beschermt) en je broer/moeder/opa zijn deel kwijt is geraakt bij het opruimen/verhuizen je coins weg zijn.
Dan moet je wel heeeeeeel erg expliciet zijn dat die woorden verliezen betekent dat er heel veel geld verloren gaat willen mensen dat serieus nemen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:30

Gebruik persoonlijk een Ledger Nano X, omdat deze net wat betere compatibiliteit heeft zodra je vaker onchain transacties doet (alsnog een UX nachtmerrie overigens).

• TWeaKLeGeND

Ledger S, Trezor, Ledger X, welke je besteld maakt minder uit dan waar die vandaan komt. (hoewel het risico op een fake die ook nog eens door de officiele software validatie komt nihil is). Kijk naar welke features interessant voor je zijn. Ik heb zelf alleen ervaring met de ledger familie. Ik denk dat de trezor gebruiksvriendelijker is. Ik overweeg om daar ook eens een van aan te schaffen.

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-10-2021 14:33 ]

• enomiss
LarryD schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Je kiest zelf de verhouding. Bij 3/5 heb je er maar 3 nodig om toegang te krijgen tot je wallet.

Jullie kunnen allemaal leuke verhalen blijven verzinnen, maar er gaat statistisch niets boven Shamir, mits op de juiste manier toegepast. Ja, je kan het ook zonder externe personen doen. En je kan op alle andere manieren die jij verzint het Shamir principe toepassen. Dat maakt per definitie verder discussiëren zinloos.

• TWeaKLeGeND
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Je kiest zelf de verhouding. Bij 3/5 heb je er maar 3 nodig om toegang te krijgen tot je wallet.

Jullie kunnen allemaal leuke verhalen blijven verzinnen, maar er gaat statistisch niets boven Shamir, mits op de juiste manier toegepast. Ja, je kan het ook zonder externe personen doen. En je kan op alle andere manieren die jij verzint het Shamir principe toepassen. Dat maakt per definitie verder discussiëren zinloos.
'Ik heb gelijk dus bek dicht'. Shamir of multisign of andere soortgelijke zaken staan los van papier of staal. Simple as that. Het is een andere beveiligingslaag.

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Klopt. Enige wat ik wil voorkomen door de discussie toch voort te zetten is dat iemand hier denk dat 2 van de 3 delen bij twee stoner vrienden neerleggen veiliger is dan gewoon de hele seed thuis verantwoord bewaren.

Gaat nog goed komen die crypto adoptie zo. :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
over al die hardware wallets:
Bitcoin zet je op een hardware wallet, alle andere laat je staan op exchanges:
not your keys, not your Shitcoin ;)

maartoch vind ik het wat eng die hardware wallets, over 10 jaar doen ze het niet meer.

aan ene kant maakt het weinig uit je koopt een nieuwe, het gaat natuurlijk om je seed.

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 13-10-2021 14:42 ]

nothing stops this train

Verwijderd

En dan te bedenken dat als je mijn telefoon en duim bezit je praktisch mijn hele spaarrekening kan leeg trekken.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:02:
SFP airdrop was tot 14 uur. Dumpen maar!
Welnee, iedereen blijft groene komkommers najagen 8)7

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:30
Kol Nedra schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:41:
over al die hardware wallets:
Bitcoin zet je op een hardware wallet, alle andere laat je staan op exchanges:
not your keys, not your Shitcoin ;)

maartoch vind ik het wat eng die hardware wallets, over 10 jaar doen ze het niet meer.

aan ene kant maakt het weinig uit je koopt een nieuwe, het gaat natuurlijk om je seed.
Oke, wat leesvoer: https://www.ledger.com/ba...-part-1where-are-my-coins

Je Bitcoin staat niet op je hardware wallet.

• Wiley99
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Zit je weer met andere attack vectors, bijvoorbeeld dat je hoofdstuk 21 aanhaalt, dan hoef je je attack enkel nog te beperken tot boeken met 21 of meer hoofdstukken etc, daarbuiten, ook een miljoen boeken digitaal brute forcen op 'je lijst' is zo gedaan. Het grootste gevaar zit dus vooral in dat alle boeken gedigitaliseerd kunnen worden.
Dat is waar. Maar dat impliceert dat je aanvaller je code vindt, weet dat wat betekent en ook nog weet over welk boek het gaat. Je hebt gewoon op een paar plekken:
3.23.5.343.2.123.13.22... (met nog wat herkenbaar 'zout' ervoor en erachter)

Daar kan niemand iets mee.

Overigens ook:
Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/security.png

[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 13-10-2021 14:47 ]

• enomiss
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

'Ik heb gelijk dus bek dicht'. Shamir of multisign of andere soortgelijke zaken staan los van papier of staal. Simple as that. Het is een andere beveiligingslaag.
Niet mijn woorden, maar eigenlijk wel ja. Na A87 is wel duidelijk dat veel mensen hier zich eerst mogen gaan verdiepen in zaken voordat ze zich in een zinloze discussie gaan mengen die andere mensen in verwarring brengt.
Mocht iemand een beter alternatief voor Shamir weten, sta ik daar helemaal voor open.
Beveiliging is geen onderwerp om meningen over te ventileren. Best practices zijn feiten tot nader ontkracht door een hacker.

Punchline:
Shamir is niet een alternatief voor een andere methode. Shamir is een principe, en kun je vrijwel in alle gevallen, en op vrijwel alle methoden toepassen. Een hardware wallet die Shamir ondersteunt van nature heeft de voorkeur.

Ik hoef om deze niet aardig gevonden te worden. Wat telt is jouw beveiliging.

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 13-10-2021 14:59 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Verwijderd thanks man!
Taser - check
Boormachine -check.
Nijptang - check. :>
Tiewraps - check.

edit: @Kol Nedra te laat.... ik heb zijn duim al :*) Je mag de andere wel :D

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 13-10-2021 14:47 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:43:
En dan te bedenken dat als je mijn telefoon en duim bezit je praktisch mijn hele spaarrekening kan leeg trekken.
Afbeeldingslocatie: https://www.mijn-artikel.nl/Files/2/67000/67281/ProductPhotos/MaxContent/1384541116.jpg

;)

nothing stops this train

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Een woordenboek :P

(slecht idee, doe dit niet)
Tsja, als je mijn seed(s) in 1 boek/verhaal wilt tegenkomen, dan wordt dat wel een psychedelisch verhaal denk ik.

Verwijderd

sh4d0wman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:45:
@Verwijderd thanks man!
Taser - check
Boormachine -check.
Tiewraps - check.
Zal je de moeite besparen, meer dan een taser heb je bij mij niet nodig. ;w

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
sh4d0wman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:45:
@Verwijderd thanks man!
Taser - check
Boormachine -check.
Tiewraps - check.

edit: @Kol Nedra te laat.... ik heb zijn duim al :*) Je mag de andere wel :D
Nijptang!! Yes d:)b lekker nijpen in die klauwen!

Zero.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Kek nauh daar ligt me klauw is die van mij of is die van jau

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:51:
[...]

5 lokaties is nog beter natuurlijk.

Helaas vertrouw ik mensen niet dus moet ik ze in het bos begraven.
Blij dat ik dat probleem niet heb.

Zodra ik de mensen waarin ik mijn vertrouwen heb gesteld niet meer kan vertrouwen met iets futiels als geld, dan heb ik problemen die groter zijn dan crypto, dan zijn die stuivers, hoeveel het er ook ooit worden, toch echt bijzaak.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:56:
[...]

Nijptang!! Yes d:)b lekker nijpen in die klauwen!
Ben je eindelijk met je botte nijptang door het kootje heen, kom je erachter dat ik linkshandig ben en je taser ondertussen leeg is.

Maar goed, slightly on-topic weer, uiteindelijk ben je zelf toch de zwakste schakel. En uiteindelijk moet je cold wallet wel weer eens hot worden en dan zit je weer met een hele berg aan andere problemen. Daarom zie ik het ook nooit gebeuren dat crypto door de massa wordt gebruikt zonder tussenpartijen (durf bijna niet banken te zeggen).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Correct. Al dat gezeiks hier op planB steeds is dan ook volledig irritant on komt vanuit onwetendheid.

Ik sluit niet uit dat zijn model juist enorm veel smart money naar bitcoin brengt. Die hebben dit soort modellen nodig, geen TA's. Hoe langer dit model stand houdt, hoe meer het een zelf fulfilling prophecy wordt en instituties erop gaan handelen.
Wat iemand ook van PlanB vind, het is inderdaad een gegeven dat hij oud geld richting crypto beweegt. Voor mij is de hopium en de media aandacht die hij weet te genereren het belangrijkste van zijn gehele verhaal. Zoals jij terecht opmerkt, een self fulfilling prophecy.

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:00:
[...]

Blij dat ik dat probleem niet heb.

Zodra ik de mensen waarin ik mijn vertrouwen heb gesteld niet meer kan vertrouwen met iets futiels als geld, dan heb ik problemen die groter zijn dan crypto, dan zijn die stuivers, hoeveel het er ook ooit worden, toch echt bijzaak.
Heb familieruzies zien ontstaan om 5k aan geld. Jarenlange relaties die stukliepen om geld. Noem me een pessimistische zak, menigeen die het heeft meegemaakt zou me realistisch noemen.

Staat in je testament dat je coins naar je partner gaat maar die 3 familieleden van jouw kant besluiten dat je partner toch niet zo aardig was en zij meer recht hebben op je cryptovermogen. "Ja nee die words zijn we kwijtgeraakt".

Zero trust is niet voor niks een principe in de security.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:58:
[...]

daarom ook 5 jaar terug een zwikkie staal gekocht en naar een andere locatie laten bezorgen onder een andere naam....
maar dat doe ik ook met hw wallets
Nogmaals, en ik heb het je toen ook al gezegd, @Verwijderd te Fryslan is nou ook niet echt een verstandig alter ego. Iedereen weet inmiddels wel dat jij, jaapio, @Uncle_Charles, @Lazyke en @Ali Baba 1001 een en dezelfde persoon zijn.

Verwijderd

Ze hoeven mij alleen maar boos aan te kijken, dan liggen mijn ledger, seed en vrouw al op tafel.

• Wowhead
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:05:
Ze hoeven mij alleen maar boos aan te kijken, dan liggen mijn ledger, seed en vrouw al op tafel.
Sushi eten?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:09:
[...]

Met een Dremel makkelijk te bekrassen.

€ 10,10 | 1/2/5Pcs 304 Rvs Plaat Dikke 1Mm 1.5Mm 2Mm 3Mm
https://a.aliexpress.com/_uyonRQ

16 woorden per plaat, dan kun je met 2 van de 3 herstellen.
Ik doe het met letter vermicelli, eindeloos bruikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWrfLrro81eH1RhhqF7h0rvR4Vw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tUyTX3sy6KinltCupC3kERs0.png?f=fotoalbum_large

• Wowhead
Ik zou het middels timestamps doen van alle favoriete startrek episodes/series lol

Verwijderd

Misschien zijn alle shit memes die hier gepost worden wel stenografie waar seed phrases in verstopt zitten...

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Wiley99 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Daar past deze ook mooi bij (heb 'm recent al eens gepost hier, maar dat lijkt hier geen belemmering)
[Afbeelding]
halve dan dat voor memonic phrases die voor wallets gebruik worden je alleen de eerste 4 characters nodig hebt voor de unique woorden, dan wordt het ineens een stuk minder :) BIP-39 heeft een minumum van 12 words volgens mij? Dus 12x4 chars, nog steeds beter dan de meeste passwords, maar minder dan dat plaatje doet geloven :)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:05:
Waarom las ik nou 'zaad' ipv 'seed' :?

UberLurker Departement #GG.

• Helza

Ik ben persoonlijk voor de SafePal S1 gegaan. Is 100% offline (werkt via qr code met camera), en niet steek hem toch maar even in de usb voor het signeren met alle risico's van geinfecteerde pcs :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:04:
[...]

Heb familieruzies zien ontstaan om 5k aan geld. Jarenlange relaties die stukliepen om geld. Noem me een pessimistische zak, menigeen die het heeft meegemaakt zou me realistisch noemen.

Staat in je testament dat je coins naar je partner gaat maar die 3 familieleden van jouw kant besluiten dat je partner toch niet zo aardig was en zij meer recht hebben op je cryptovermogen. "Ja nee die words zijn we kwijtgeraakt".

Zero trust is niet voor niks een principe in de security.
Dat bedoel ik ook, ik heb ook familieruzies zien ontstaan over kleingeld (en grootgeld) en op een afstand daarvan geleerd, maar dan doet geld er in mijn ogen echt niet meer toe. De paar personen die ik vertrouw omdat we lief en leed hebben gedeeld langer dan 50 jaar, ook financieel, als daar een vertrouwensbreuk zou komen, dan mogen ze mijn crypto hebben.

Wellicht komt het omdat ik al een stukkie ouder ben als velen hier en ik geld erg leuk en gemakkelijk om te hebben vind, maar ook niet meer dan dat. Ik geef het vaak net zo gemakkelijk weer weg op de een of andere manier als dat iemand anders blij kan maken.

Jarenlang geen stuiver te makken gehad en boodschappen moeten doen tot op een dubbeltje afgepast, dan is relativeren zo makkelijk geworden joh en geld zo secundair tov relaties.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-01 16:52
Nou die 55k lijkt het zowaar te houden, ik zag op een 53k bodem te wachten (die volgens de pro er wel aan zat/zit(?) te komen)

PS5

• enomiss
Mocht je je Trezor echt hackproof willen maken kun je ook een passphrase toevoegen. Hiermee is de 'zeldzame' hardware hack vrijwel uitgesloten. Dit is wel minder praktisch dan een pincode.

Nog een tip:
Maak in de Trezor een boobytrap wallet aan met een klein bedrag. Als iemand er ooit in komt dan denkt diegene dat dit alles is wat er te vinden is. Het heet anders dan boobytrap wallet, maar kom er even niet op. Maar jullie begrijpen het principe. Dit kun je instellen in de Trezor.

• anti elppa
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:17:
Mocht je je Trezor echt hackproof willen maken kun je ook een passphrase toevoegen. Hiermee is de 'zeldzame' hardware hack vrijwel uitgesloten. Dit is wel minder praktisch dan een pincode.

Nog een tip:
Maak in de Trezor een boobytrap wallet aan met een klein bedrag. Als iemand er ooit in komt dan denkt diegene dat dit alles is wat er te vinden is. Het heet anders dan boobytrap wallet, maar kom er even niet op. Maar jullie begrijpen het principe. Dit kun je instellen in de Trezor.
daarom heb ik ook trezor......en daar boven op, ik heb ook echt boobytrap trezors met wisselgeld als afleiding. Dus en software zoals jij schrijft, maar ook decoys

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 13-10-2021 15:19 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-01 00:49

raq

knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:43:
[...]

Welnee, iedereen blijft groene komkommers najagen 8)7
Mooi man, Today was a good day, mijn beste dagje ooit qua btc waarde van de PF, olé, profit genomen inmiddels. Ik kon trouwens niets vinden over airdrop bij SFP, maar dat deert verder niet.
Mooie tech man, dat SFP, iets met ledgers en veiligheid enzo.

Nu aan 't bier!

De tijd leert of het tij keert

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik heb een gracht rond mijn huis uit lopen spitten met daarin haaien en krokodillen.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
VET moon!

• Wiley99
Skrunsies schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

Waarom las ik nou 'zaad' ipv 'seed' :?
Kinky fetish
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:00:
[...]
Maar goed, slightly on-topic weer, uiteindelijk ben je zelf toch de zwakste schakel. En uiteindelijk moet je cold wallet wel weer eens hot worden en dan zit je weer met een hele berg aan andere problemen. Daarom zie ik het ook nooit gebeuren dat crypto door de massa wordt gebruikt zonder tussenpartijen (durf bijna niet banken te zeggen).
Eens: we vergeten wel eens waarom we ooit begonnen zijn om ons spaargeld naar banken te brengen: omdat zij een mooie grote kluis hadden die veiliger was dan sok of matras. (die de Daltons dan weer konden opblazen en beroven)
De massa zal straks dus aan de custodial wallets gaan. Niet alleen (of bij voorkeur helemaal niet) bij banken maar juist bij nieuwe (online) bedrijven, de nieuwe fintech. De massa zal straks ook geen enorme bedragen hebben die continu het beroven waard zijn, dat is nog steeds weggelegd voor de happy few die er op tijd bij zijn of waren (waaronder alle Tweakers hier, natuurlijk).

• Helza
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:17:

Nog een tip:
Het geinige is dat je bij het aanmaken van een wallet (niet trezor specifiek) met hbv een seed, je ook een password moet invoeren.
Echter om het mensen eenvoudig de maken voeren 9/10 wallets hier niks voor in. Waardoor je met die seed direct je wallet hebt.

Als je veilig wilt zijn, maak je met de seed een wallet aan zonder wachtwoord, zet daarop een beperkt aantal coins, en vervolgens maak je met dezelfde seed een wallet aan met wachtwoord.

Vervolgens gebruik je een of andere service om de wallet te monitor. Als nu iemand je seed ontdekt heeft door wat voor een reden dan ook, dan wordt de "honey pot" wallet leeg getrokken, en niet je echte wallet.

Nu weet jij dat jouw seed geleaked is en kan je daarop actie ondernemen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:18:
[...]

daarom heb ik ook trezor......en daar boven op, ik heb ook echt boobytrap trezors met wisselgeld als afleiding. Dus en software zoals jij schrijft, maar ook decoys
Waarom zou je die bovenop elkaar leggen, das toch veel te makkelijk?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

StevenzeN schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:21:
Ik heb een gracht rond mijn huis uit lopen spitten met daarin haaien en krokodillen.
* sh4d0wman slaat een dobbertje uit, en nog 1, en nog 1...

Jeuj VET op weg naar 0.50..... ooit *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• anti elppa
Ngangatar schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

Waarom zou je die bovenop elkaar leggen, das toch veel te makkelijk?
hahahaha lekker droog

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
kernie schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:16:
Nou die 55k lijkt het zowaar te houden, ik zag op een 53k bodem te wachten (die volgens de pro er wel aan zat/zit(?) te komen)
Ja idd. Ik heb ook totaal geen idee welke kant we op gaan. Ik vind de TA pro's ook eerder bearish dan bullish. De onchain data is echer wel bullish dus zeg het maar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• KopenMetBitcoin
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-12-2025
Je seed bewaar je altijd off-line. Desnoods op een encypted USB sticks waarvan je het wachtwoord weer ergens anders opslaat ( dit kan wel online). Maar die USB sitck stop je dus alleen in een computer die NOOIT online komt. Nooit. Never. Nada. Vervolgens gebruik je een Ledger oid voor dagelijks gebruik.

Kopen met Bitcoin

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Ja idd. Ik heb ook totaal geen idee welke kant we op gaan. Ik vind de TA pro's ook eerder bearish dan bullish. De onchain data is echer wel bullish dus zeg het maar.
Ik kan er echt geen peil op trekken momenteel. Er vloeien alts van mij richting BTC wanneer het ALT/BTC gunstig is en gelukkig zijn dit nog maar 2 a 3 alts, en voor de rest even geen trades aan deze kant tot er weer wat munten uit staking komen in de loop van oktober.

Mijn PF is inmiddels weer heavy ETH, bijna net zo heavy BTC en nog een fluf verschillende alts.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
When lambo? Op de domeinen staat er zowaar één! https://verkoop.domeinenr...202600&kterug=K2100202600

• enomiss
KopenMetBitcoin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:29:
Je seed bewaar je altijd off-line. Desnoods op een encypted USB sticks waarvan je het wachtwoord weer ergens anders opslaat ( dit kan wel online). Maar die USB sitck stop je dus alleen in een computer die NOOIT online komt. Nooit. Never. Nada. Vervolgens gebruik je een Ledger oid voor dagelijks gebruik.
Ook op de USB stick methode kun je het Shamir principe toepassen. :)
Shamir keeps winning. :Y)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Psst Lambo kopen?
Afbeeldingslocatie: https://verkoop.domeinenrz.nl/ufc/static/1634107295/thumb/domeinenrz_sites/bb9a145be237fb9f851991ed328ec61f/2048/1536/image.jpg
https://verkoop.domeinenr...202600&kterug=K2100202600

[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 13-10-2021 15:38 ]

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54

• Kol Nedra
  • Nu online
klein dca momentje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tT2CvzHmXXkt5dRTdcL7DrMeE5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbkACJ0LqocNXjN74HU9Ef2P.jpg?f=fotoalbum_large
🤗

nothing stops this train

• Joosie200
  • Niet online
Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:39:
[...]

Dat kleur, kan geen lambo zijn
Is eentje uit 1998, misschien overgespoten GTA style?

Een Ferrari mag ook https://verkoop.domeinenr...202601&kterug=K2100202601

• Helza
oh daar had ik hem geparkeerd.. tnx ga hem morgen ophalen

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Ik heb de ene helft van m'n seed op m'n linkerbil laten tatoeëren en de andere helft op mijn rechter. Die vertrouw ik wel. Het is wel verdomd lastig iedere keer met dat spiegeltje als ik een deel wil cashen.

• Pelox
Ah gelukkig we gaan weer rekt..

Zero.

• enomiss
Helza schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Het geinige is dat je bij het aanmaken van een wallet (niet trezor specifiek) met hbv een seed, je ook een password moet invoeren.
Echter om het mensen eenvoudig de maken voeren 9/10 wallets hier niks voor in. Waardoor je met die seed direct je wallet hebt.

Als je veilig wilt zijn, maak je met de seed een wallet aan zonder wachtwoord, zet daarop een beperkt aantal coins, en vervolgens maak je met dezelfde seed een wallet aan met wachtwoord.

Vervolgens gebruik je een of andere service om de wallet te monitor. Als nu iemand je seed ontdekt heeft door wat voor een reden dan ook, dan wordt de "honey pot" wallet leeg getrokken, en niet je echte wallet.

Nu weet jij dat jouw seed geleaked is en kan je daarop actie ondernemen.
Hoe monitor je de Trezor dan met een externe service? Alles wat je eraan hangt met API's is extra risico.

Ik bedoelde dit met de boobytrap:

Maak een account aan met een speciaal wachtwoord voor wanneer de grote boeven een moersleutelaanval op je doen. Je kunt dan dat wachtwoord intypen en het opent een apart account waar ze de aasmunten die erin zijn geplaatst, in beslag kunnen nemen, je echte voorraad zal in een ander wachtwoord zijn waarvan ze niet weten dat het bestaat en het grootste deel van je munten heeft.

Ieder wachtwoord is dus een apart account bovenop je seed wallet.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17
BootjeVaren schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:43:
Ik heb de ene helft van m'n seed op m'n linkerbil laten tatoeëren en de andere helft op mijn rechter. Die vertrouw ik wel. Het is wel verdomd lastig iedere keer met dat spiegeltje als ik een deel wil cashen.
En je tatoeëerder?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:27
BootjeVaren schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:43:
Aha! Dus als we je crypto willen stelen moet je met de billen bloot! _O-

O.T. heb ik weer.. collega meld zich ziek en er is geen vervanging.. dus nu dienst van 0600 tot 2100 :/
Ach meer tijd om crypto te bestuderen en maaltijdvergoeding van de baas :9

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Joosie200 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:41:
[...]

Is eentje uit 1998, misschien overgespoten GTA style?

Een Ferrari mag ook https://verkoop.domeinenr...202601&kterug=K2100202601
Deze kleur, kan geen ferrari zijn :9

• Joosie200
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:50:
[...]

Deze kleur, kan geen ferrari zijn :9
Nee mee eens. Ferrari rood en Lambo kanarigeel. Else print fake!

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 13-10-2021 15:51 ]

• twain4me

twain4me

daarom links en rechts op de bil, gewoon een andere shop voor de helft van de woorden :+

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:12:
Misschien zijn alle shit memes die hier gepost worden wel stenografie waar seed phrases in verstopt zitten...
@Verwijderd

"Het koekje is opgegeten." ik herhaal: "de koffie is doorgelopen.. "

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:12:
Vandaar die minderjarige twins en Elon.

Verwijderd

twain4me schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:54:
[...]

@Verwijderd

"Het koekje is opgegeten." ik herhaal: "de koffie is doorgelopen.. "
Begrepen. Ik post de afleiding.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZIu09xr0sHTawDhxBJ5dEznyTk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jnsfbmt13EMwQdNifuGSZitS.png?f=user_large

• Helza
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Hoe monitor je de Trezor dan met een externe service? Alles wat je eraan hangt met API's is extra risico.

Maak een account aan met een speciaal wachtwoord voor wanneer de grote gubbers een moersleutelaanval op je doen. Je kunt dan dat wachtwoord intypen en het opent een apart account waar ze de aasmunten die erin zijn geplaatst zijn, in beslag kunnen nemen, je echte voorraad zal in een ander wachtwoord zijn waarvan ze niet weten dat het bestaat en het grootste deel van je munten heeft.
Ik weet niet hoe trezor zelf werkt, maar je coins staan nog steeds online in the blockchain gekoppeld aan een wallet address, je monitored dat wallet address, het enige wat hardware wallets doen is je private key's offline houden, maar als iemand de mnemomic key weet kan hij bij je wallet, ongeacht of het nu een zogenaamde hardware wallet is of niet.

Maar wat ik benoemde is generiek voor nagenoeg alle wallets die gebruik maken van BIP-39 mnemonic key phrases en PBKDF2, je wallet address wordt gecreeerd aan de hand van PBKDF2 (Wikipedia: PBKDF2 ) waarbij je seed phrase de eerste parameter is, en het password meestal leeg gelaten word om je wallet address te genereren.

Die eerst monitor je. Vervolgens moet je een 2de wallet address aanmaken met een passphrase (2de parameter). en dat is dan je echte.

Hoe en welke wallets het aanmaken van een wallet address met de 2de optie van de passphrase ondersteunen kan ik je helaas niet beantwoorden.

Voor wat meer informatie over hoe nu een Mnemonic seed phrase leid tot een wallet address en public/private keys om de crypto van een andres naar een ander wallet address over te maken is dit wel interesant leesvoer:

https://medium.com/mycryp...e-to-address-6c5e86e11e14

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 13-10-2021 16:07 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Het BTC orderboek onder de 54500 op binance is echt insane

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Oepsje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:05:
Het BTC orderboek onder de 54500 op binance is echt insane
Hopelijk niet nodig

• Wiley99
enomiss schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Maak een account aan met een speciaal wachtwoord voor wanneer de grote boeven een moersleutelaanval op je doen. Je kunt dan dat wachtwoord intypen en het opent een apart account waar ze de aasmunten die erin zijn geplaatst, in beslag kunnen nemen, je echte voorraad zal in een ander wachtwoord zijn waarvan ze niet weten dat het bestaat en het grootste deel van je munten heeft.

Ieder wachtwoord is dus een apart account bovenop je seed wallet.
Nieuwe dilemma's: hoe groot moet je aasstash zijn zodat 'ie niet verdacht klein is. De helft? Meer? Minder?

Serieus, als ze je met een moersleutel komen ondervragen over crypto dan weten ze heus wel wat er te halen valt. Dan kom je niet weg met 3,5 LTC en een paar DOTjes.

Ik ben enorm voor veiligheid, goede wachtzinnen, 2FA, encryptie, plausible deniability enz. maar dat is voor virtuele aanvallers die alle tijd van de wereld en vooral computerkracht hebben. Over echte mannen of vrouwen (of varianten) met bivakmutsen uit James Bond films zou ik me niet zo druk en geen illusies maken.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01 11:11
Die vertelt het alvast niet verder. Niks meer. :+

• enomiss
Wiley99 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:19:
[...]

Nieuwe dilemma's: hoe groot moet je aasstash zijn zodat 'ie niet verdacht klein is. De helft? Meer? Minder?

Serieus, als ze je met een moersleutel komen ondervragen over crypto dan weten ze heus wel wat er te halen valt. Dan kom je niet weg met 3,5 LTC en een paar DOTjes.

Ik ben enorm voor veiligheid, goede wachtzinnen, 2FA, encryptie, plausible deniability enz. maar dat is voor virtuele aanvallers die alle tijd van de wereld en vooral computerkracht hebben. Over echte mannen of vrouwen (of varianten) met bivakmutsen uit James Bond films zou ik me niet zo druk en geen illusies maken.
Haha dat zijn nog eens dilemma's. Je kan er wel meerdere maken... Als ze dan zeggen 'er moet meer zijn, geef me het echte account', dan open je het tweede acount (met een groter bedrag). Zo zou je de munten kunnen verdelen naar steeds grotere potjes. De vraag is wanneer ze tevreden zijn en of dit ook niet gaat opvallen. Misschien in het begin een paar vragen stellen om in te schatten hoe intelligent ze zijn. :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:32

Darrell

Fiat moonboy

XLM O+

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-01 13:32
Die zit al op zijn hoogtepunt van de dag atm

• Pelox
Wanneer je je eth buy order iets lager zet en hij precies moon gaat op je oude buy order.

Zero.

• Helza
Volgens had ik die gisteren nog gekocht door een youtube video van coinbureau :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:32

Darrell

Fiat moonboy

GerjanT schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Die zit al op zijn hoogtepunt van de dag atm
Ja ik zag het. Ik gebruik xlm om funds naar mn binance card te krijgen. Ik hou xlm aan tot ik het in mn funding wallet nodig heb en een deel verkoop. Want hij blijft maar gaan.
Pagina: 1 ... 146 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!