[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.806 views

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik zit niet in de parachain auctions. maar heb wel een flufje DOT op Bitvavo. Kan ik alvast gaan inschrijven op een tweedehands gele Lambo? DOT Moon?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:14
KRC schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:02:
Grootschalige bitcoinfraude door heel Europa, drie arrestaties in Nederland:

https://www.ad.nl/tech/gr...es-in-nederland~a312137e/
Goeie kop. 8)7 In het artikel:
Als het slachtoffer toehapt, wordt een wisseltruc uitgevoerd waarbij het slachtoffer cash geld, goud of cryptomunten kwijt is en opgezadeld zit met vals geld.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Bubba 2.0 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:41:
Ik zit niet in de parachain auctions. maar heb wel een flufje DOT op Bitvavo. Kan ik alvast gaan inschrijven op een tweedehands gele Lambo? DOT Moon?
Absoluut niet. Je moet DOT staken, anders verlies je jaarlijks 10% koopkracht door de inflatie. Jouw Lambo gaat er niet komen als je DOT niet voor je laat werken (staking of crowd loans).

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
56k!

• Bubba 2.0
Mooody schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:46:
[...]

Absoluut niet. Je moet DOT staken, anders verlies je jaarlijks 10% koopkracht door de inflatie. Jouw Lambo gaat er niet komen als je DOT niet voor je laat werken (staking of crowd loans).
Thx Mooody, ben maar een klein beleggertje die op zijn "ouwe dag" nog wat fiat in muntjes heeft gestoken. Eind mei account bij BITVAVO geopend, BTC, ETH zijn de hoofdmoot, verder af en toe een swingtrade maken op de waves van BTC.. Crowdloanes daar begin ik niet aan, no knowledge en out of my league, maar respect voor jullie hoe dat wordt aangepakt. Probeer met de winst op de muntjes het pensioen wat op te krikken.
Staken doe ik op BITV, levert niet veel op trouwens.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bubba 2.0 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:59:
[...]

Thx Mooody, ben maar een klein beleggertje die op zijn "ouwe dag" nog wat fiat in muntjes heeft gestoken. Eind mei account bij BITVAVO geopend, BTC, ETH zijn de hoofdmoot, verder af en toe een swingtrade maken op de waves van BTC.. Crowdloanes daar begin ik niet aan, no knowledge en out of my league, maar respect voor jullie hoe dat wordt aangepakt. Probeer met de winst op de muntjes het pensioen wat op te krikken.
Staken doe ik op BITV, levert niet veel op trouwens.
Hey Bubba.

Bitvavo is een leuke partij maar voor DOT niet echt fijn aangezien ze daar geen staking voor geven. Misschien komt dat ooit nog.

Mocht je crowdloans een te grote uitdaging vinden, dan kan ik me dat voorstellen. Maar kijk dan eens bij een exchange als Kraken of Binance. Als je dan toch je DOTS wilt blijven vasthouden, op Binance krijg je ruim 11% staking op DOT en op Kraken 12%.

Kan op termijn toch leuk zijn en het voelt iig prettiger.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Bubba 2.0
Ngangatar schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:14:
[...]

Hey Bubba.

Bitvavo is een leuke partij maar voor DOT niet echt fijn aangezien ze daar geen staking voor geven. Misschien komt dat ooit nog.

Mocht je crowdloans een te grote uitdaging vinden, dan kan ik me dat voorstellen. Maar kijk dan eens bij een exchange als Kraken of Binance. Als je dan toch je DOTS wilt blijven vasthouden, op Binance krijg je ruim 11% staking op DOT en op Kraken 12%.

Hoi Ngang,
Dank voor je reactie, weet je wat het is, al dat gedoe met verschillende exchanges, mwaahh..
sla ik even over, al die stappen moeten doorlopen ff geen zin. Bitv vind ik goed zo, zet wat pegels in, win wat pegels, altijd mooi nou. Als ik de boodschapjes er maar wat uit kan halen 8)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Ngangatar schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:14:
[...]

Hey Bubba.

Net als die 7% BTC zeker? DOT zit op Binance gewoon vol hoor.

Ik ben voor al die mooie gains geswitcht van Bitvavo naar Binance en kom na 3 weken nog steeds nergens in. Slapeloze nachten!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:28:
[...]

Ik ben voor al die mooie gains geswitcht van Bitvavo naar Binance en kom na 3 weken nog steeds nergens in. Slapeloze nachten!
De BTC pool is een stuk moeilijker te benaderen dan de DOT pool en dat is volkomen logisch. De DOT staking is prima te doen.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
AlterBridge schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:28:
[...]

Tussen 02:00 en 02:30 refreshen, ik kom er vrijwel altijd in op 90 dagen.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
StevenzeN schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:30:
[...]

Tussen 02:00 en 02:30 refreshen, ik kom er vrijwel altijd in op 90 dagen.
Dat heb ik toch echt al zeker 9 nachten gedaan... BTC, de stable coins en de laatste tijd ook Link komen niet vrij. Zelfde met ADA 90 dagen staking.

Aangezien ik wel gewoon full time werk sloop ik mezelf nogal. Thuis werken is leuk, maar niet na X maal 5 uur slaap.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:34:
[...]

Dat heb ik toch echt al zeker 9 nachten gedaan... BTC, de stable coins en de laatste tijd ook Link komen niet vrij. Zelfde met ADA 90 dagen staking.

Aangezien ik wel gewoon full time werk sloop ik mezelf nogal. Thuis werken is leuk, maar niet na X maal 5 uur slaap.
Bizarre pech dan, ik heb nog nooit langer dan 1 nacht voor welke munt dan ook moeten wachten om te kunnen staken. Soms is 90 dagen vol, tja dan mieter ik het in 60 of 30.

• roflexx
Ik zet sowieso niks voor 90dagen vast nu. Zoveel in percentage scheelt dat meestal ook niet.

• Bubba 2.0
Man, man wat zit hier een kennis. Veel tips & trucs opgeslagen inmiddels, vooral het
eindspel hoe dat wordt beschreven en uitgelegd, nu nog in praktijk brengen.
Heleboel van jullie hebben al wat cycles meegegemaakt, dit wordt voor mij de eerste.
We gaan het zien. Ook van Taro, de TA-man, heb ik veel geleerd wbt het lezen van grafieken, prachtig!
FF voorstellen dan maar, lurk al een paar maanden mee maar had schroom om me te mengen
in discussies, te weinig kennis houd het daar maar op.
Bubba, inmiddels over de pensioensgerechtigde leeftijd doet (serieus) crypto sinds juni.
Eigenlijk al vanaf ’17 toen ik een bult XRP (vloeken in de BTC kerk) kocht via litebit en gestald stonden op Gatehub, ook zoiets.
Jaren onder water gestaan, maar eindelijk sinds juli uit de brand.
Account bij BITVAVO aangemaakt en daar houd ik het bij. Af en toe een aanvullingkje op Pensioen scoren, vind het gewoon leuk om te doen wat pielen met pegels die ik ff niet nodig heb.
Momenteel HODL ik BTC en ETH en verder nog een dot DOTjes. Afgelopen veel trades gemaakt met allerlei munten en leuke winstjes kunnen maken. Dit forum goed lezen, alle acties en reacties meenemen in een beslissing heeft mij goed geholpen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bubba 2.0 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:58:
Man, man wat zit hier een kennis. Veel tips & trucs opgeslagen inmiddels, vooral het
Heleboel van jullie hebben al wat cycles meegegemaakt, dit wordt voor mij de eerste.
We gaan het zien. Ook van Taro, de TA-man, heb ik veel geleerd wbt het lezen van grafieken, prachtig!
FF voorstellen dan maar, lurk al een paar maanden mee maar had schroom om me te mengen
Bubba, inmiddels over de pensioensgerechtigde leeftijd doet (serieus) crypto sinds juni.
Eigenlijk al vanaf ’17 toen ik een bult XRP (vloeken in de BTC kerk) kocht via litebit en gestald stonden op Gatehub, ook zoiets.
Account bij BITVAVO aangemaakt en daar houd ik het bij. Af en toe een aanvullingkje op Pensioen scoren, vind het gewoon leuk om te doen wat pielen met pegels die ik ff niet nodig heb.
Momenteel HODL ik BTC en ETH en verder nog een dot DOTjes. Afgelopen veel trades gemaakt met allerlei munten en leuke winstjes kunnen maken. Dit forum goed lezen, alle acties en reacties meenemen in een beslissing heeft mij goed geholpen.
Welkom op dit forum, ben ik niet meer de oudste hier. ;)
En nog niet op de pensioengerechtigde leeftijd (67?) maar wel eerder met pensioen dankzij de crypto;s. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 13-10-2021 01:35 ]

• StevenzeN
Tof mannen! En crypto op respectabele leeftijd is natuurlijk ideaal, 6x per nacht uit je nest om te pissen, 6x charts checken!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
StevenzeN schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 01:32:
Tof mannen! En crypto op respectabele leeftijd is natuurlijk ideaal, 6x per nacht uit je nest om te pissen, 6x charts checken!
Nooit meer je nest uit te moeten komen voor slaafse arbeid maakt inderdaad je leven een stukje aangenamer. ;)
ps ook de kinderen klagen niet.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 13-10-2021 02:09 ]

• StevenzeN
RaptorXS schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 01:51:
[...]

Nooit meer je nest uit te moeten komen voor slaafse arbeid maakt inderdaad je leven een stukje aangenamer. ;)
ps ook de kinderen klagen niet.
Humble brag

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach als Bitcoin echt een blijvertje is lopen hier de toekomstige miljardairs rond :*)

https://bitcoinmagazine.n...it-een-hele-bitcoin-kopen

Door shitcoins wel leuk geld kunnen verdienen maar toch sats verloren. Denk dat ik maar half om half ga spelen. Exchange 1 fiat trades, Exchange 2 sat trades. En een fluf in hodl want we moeten wel schaarste creeeren. >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
sh4d0wman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 03:36:
Ach als Bitcoin echt een blijvertje is lopen hier de toekomstige miljardairs rond :*)

https://bitcoinmagazine.n...it-een-hele-bitcoin-kopen

Door shitcoins wel leuk geld kunnen verdienen maar toch sats verloren. Denk dat ik maar half om half ga spelen. Exchange 1 fiat trades, Exchange 2 sat trades. En een fluf in hodl want we moeten wel schaarste creeeren. >:)
Een miljonair is dan toch ook te armzalig om een hele btc te kopen, dan moet je op zijn minst dik multimiljonair zijn, de miljardairs kopen er idd allemaal wel ooit een paar :7

[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-10-2021 03:56 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Bubba 2.0 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 00:58:
Welkom! Leuk om te lezen, ik ben op precies dezelfde manier begonnen in 2017 ;)

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

En tegen een boom gebotst...

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 07:32 ]

• Pelox
YES schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:14:
@Pelox bij deze het verzoek voor een stukje muziek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Excuus voor de vertraging!

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDYlThQTnajNX__DdZDNGUNT4mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
DUNNE BNB DUNNE BNB JONGENS

UberLurker Departement #GG.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• Pelox
Precies 1 sec nadat ik terugkocht heb pleurt het in elkaar. Mooi de drop getimed.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
ff een W maken jongens

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:45:
Precies 1 sec nadat ik terugkocht heb pleurt het in elkaar. Mooi de drop getimed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

• Servor
  • Niet online
Goed, vandaag naar de 60K dan maar? Wondere woensdag enzo?

• Skrunsies
  • Niet online
Zijn de Nederlanders weer wakker ofzo ? :?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 08:43
Voor de negatievelingen hier...mocht je denken BTC word niks meer waard... dan kijk ik altijd weer naar deze lijst... mocht je er minimaal 1 hebben... dan ben je al 1 van de weinigen der aarde. #HODL :Y)

https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI7DnuHIiZHFmOQD3YrO9_hh5Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large

Of niet...

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 07:58 ]

• anti elppa
Thaam schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:56:
Voor de negatievelingen hier...mocht je denken BTC word niks meer waard... dan kijk ik altijd weer naar deze lijst... mocht je er minimaal 1 hebben... dan ben je al 1 van de weinigen der aarde. #HODL :Y)

https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Leuke lijst!!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Zucht… gaan we weer :(

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En liquidated longs op aggr.trade...

• JoebarRC
knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:01:
[...]

En liquidated longs op aggr.trade...
Magere maandag
Dumping dinsdag
Waarschuwende woensdag
Donderdag NEEEEEE
Vallende vrijdag
Zeurende zaterdag
Zondag twijfelaars

Fijn he crypto 8)7 :) :)

• Pelox
Ze zijn weer aan het hunten geslagen..

Zero.

• anti elppa
Pelox schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:03:
Ze zijn weer aan het hunten geslagen..
schreef toch dat we een W gingen maken :+ })

• roflexx
Cake gaat wel lekker:)

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:05:
[...]

schreef toch dat we een W gingen maken :+ })
De W van Willem
Drie vingers in de lucht, kom op, kom op

De W van Willem is de W van wij
Heel Oranje staat zij aan zij

De W van water waar we niet voor wijken
We leggen het droog en we bouwen dijken

De W van welkom in ons midden
Tot welke God je ook moge bidden

De W van Willem

De W van wakker, stamppot eten
Miljoenen coaches die beter weten

De W van altijd willen winnen
Wat het ook is waar wij aan beginnen

De W van wij zijn een met elkaar
Met de schouders naast elkaar
En dus roepen we vandaag van….

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:11:
[...]

De W van Willem

De W van Willem

De W van Wrecked?

• Pelox
De W van waarom.. :'(

En de W van Werken voor je geld.. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 13-10-2021 08:16 ]

Zero.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
[...]

De W van Willem

De W van Willem

Ik was dit oprecht vergeten. Ik wou dat ik het nog steeds vergeten was.

• Servor
  • Niet online
[...]

De W van Willem

De W van Willem

De dip die je wist die zou komen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Nog altijd ~10% hoger dan waar die de afgelopen week rondhing _/-\o_
When in doubt..... zoom out

• anti elppa
Moeten nu de 56.6k breken om de W te bevestigen en daarna is de target 59.3k

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:28:
[...]

Nog altijd ~10% hoger dan waar die de afgelopen week rondhing _/-\o_
When in doubt..... zoom out
Ik uitzoomen, uitzoomen, uitzoomen, tot ik in mei ben aangekomen, nog wreckterderderder ;( dan wrecked...

• Skrunsies
  • Niet online
malarkan schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:17:
[...]

Ik was dit oprecht vergeten. Ik wou dat ik het nog steeds vergeten was.
Sorry :$ :(:)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:29:
Kijk, dat is mannentaal!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-01 13:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZ0N-Q9Xxct7oihAAZ2u-aA9hbQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1De1nR0PpzdkjJzIpEQoUKYA.png?f=fotoalbum_large

Reden voor de dip.
Gerecyclede China FUD. Niks aan de hand, gewoon doorlopen mensen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:29:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3y_QfSxpDBlahbLugUItH6e-9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tGn9WACnOAdvbnCTfn1f48fd.png?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zazabez1 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:33:
[Afbeelding]

Reden voor de dip.
Daarom kreeg bnb nog een extra tik.

• JoebarRC
[Afbeelding]

Reden voor de dip.
Gelukkig, gaan we 2022 in zonder enige crypto mogelijkheid in china die alles verstoord.
Behalve natuurlijk de Chinese overheid die groot BTC bezitter is 8)7

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JoebarRC schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:41:
[...]

Gelukkig, gaan we 2022 in zonder enige crypto mogelijkheid in china die alles verstoord.
Behalve natuurlijk de Chinese overheid die groot BTC bezitter is 8)7
Eerst nog 99 exchanges die ermee kappen, 99 Bloomberg berichten dat Chinezen echt niet meer mogen kopen, 99 berichten dat illegale mining is opgepakt, 99 berichten dat illegale handelaren zijn opgepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITlcGB-ehu5dpq7sYdL-HHqfn84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4K3hf7uJec1OvqrQlCWklcbD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 08:43 ]

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:27
knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:42:
[...]

Eerst nog 99 exchanges die ermee kappen, 99 Bloomberg berichten dat Chinezen echt niet meer mogen kopen, 99 berichten dat illegale mining is opgepakt, 99 berichten dat illegale handelaren zijn opgepakt.
99 problems but the BTC ain't one of them :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Zijn er hier ook anderen die een external server error krijgen bij het inloggen met QR code van Binance?

PC Specs

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mooi, laat die Chinezen maar lekker in hun eigen land de boel verzieken. Alles wat ze nu gedwongen verkopen krijgen ze later hopelijk veel spijt van. Ik hoop nog op een leuk koop momentje op dump-donderdag of vrijdag :9~

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Servor schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:25:
[...]

De dip die je wist die zou komen.
Ho ho.. De dip die je wist dat zou komen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Luuk schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:54:
[...]

Ho ho.. De dip die je wist dat zou komen.
Ho ho.. De dip die je wist DOT zou komen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:50:
Mooi, laat die Chinezen maar lekker in hun eigen land de boel verzieken. Alles wat ze nu gedwongen verkopen krijgen ze later hopelijk veel spijt van. Ik hoop nog op een leuk koop momentje op dump-donderdag of vrijdag :9~
Vorige keer was het ook weer gigantisch snel hersteld, hopelijk slaan we donderdag dipdag gewoon over.

• malarkan
knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

Vorige keer was het ook weer gigantisch snel hersteld, hopelijk slaan we donderdag dipdag gewoon over.
donderdag duizendenplusdag?

Verwijderd

sh4d0wman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:50:
De meeste Chinezen kunnen hier ook weinig aan doen he. Dat zijn gewoon mensen zoals jij en ik die alleen maar een beetje chill willen leven en toevallig binnen een totalitair communistisch regime zijn geboren :+

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

De meeste Chinezen kunnen hier ook weinig aan doen he. Dat zijn gewoon mensen zoals jij en ik die alleen maar een beetje chill willen leven en toevallig binnen een totalitair communistisch regime zijn geboren :+
Jaapio, ik weiger toch te geloven dat er meer mensen zijn zoals jij en ik :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:06:
[...]

Jaapio, ik weiger toch te geloven dat er meer mensen zijn zoals jij en ik :+
Jij, bent uniek Ali.

Echter van mijn slag volk komen er 13 in een dozijn. :+

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 09:48
Is bij jullie in FTX/Blockfolio ook opeens je portfolio verdwenen? Heb niets gedaan met de app maar ik krijg mijn portfolio met geen mogelijkheid terug (heb ook geen backup helaas)

Nog aanraders voor een andere app? Was Blockfolie sowieso al een beetje beu en nu ik toch alles opnieuw moet gaan invullen kan ik net zo goed overstappen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xhSXIJpirCxn-3UGaZeFJPCypI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CMujVDh4Hmoqd6KQP2wNsUBP.jpg?f=fotoalbum_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 09:32

YES

Moderator General Chat
Griffx schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:46:
Zijn er hier ook anderen die een external server error krijgen bij het inloggen met QR code van Binance?
Ik heb hier momenteel ook last van inderdaad.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
[Afbeelding]

Reden voor de dip.
Wil dit dan zeggen dat alle chinezen hodl'n?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

malarkan schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:01:
[...]

donderdag duizendenplusdag?
Dan wordt het ook knakworst babe post dag.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Masstje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:13:
[...]

Wil dit dan zeggen dat alle chinezen hodl'n?
Als ze nog iets van crypto willen hebben, gauw in defi parkeren. Het uit laten betalen wordt steeds lastiger. Erin fomo'en ook natuurlijk.

Verwijderd

Even een opsomming;

- Binance blokt Amerikanen.

*tijd verstrijkt*

- Binance wordt onderworpen aan regulaties en schort diverse services op.

*tijd verstrijkt*

- Binance brengt nieuws uit dat ze een miljard gaan investeren voor ontwikkeling in blockchaintech!

*dag later*

- Binance blokt Chinezen.

Ik weet het niet, maar al met al doet mij dit denken aan een kat in het nauw die rare sprongen aan het maken is.

Tot zover mijn DYOR FUD.

Pump gerust verder.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:25:
Even een opsomming;

- Binance blokt Amerikanen.

*tijd verstrijkt*

- Binance wordt onderworpen aan regulaties en schort diverse services op.

*tijd verstrijkt*

- Binance brengt nieuws uit dat ze een miljard gaan investeren voor ontwikkeling in blockchaintech!

*dag later*

- Binance blokt Chinezen.

Ik weet het niet, maar al met al doet mij dit denken aan een kat in het nauw die rare sprongen aan het maken is.

Tot zover mijn DYOR FUD.

Pump gerust verder.
Misschien kan je CZ even bellen en uitleggen dat 'blockchain' niet een keten van blokkeringen voor allerlei landen betekent?

Verwijderd

YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:28:
[...]

Misschien kan je CZ even bellen en uitleggen dat 'blockchain' niet een keten van blokkeringen voor allerlei landen betekent?
Bel regelmatig met hem maar die keer'l verstaat geen Fries.

Hilarische gesprekken wel.

Verwijderd

Ik krijg net een PB over een tweakers Abo dag.

Nu heb ik alleen een abonnement genomen om de BTC babes en memes te hosten dus de rest interesseert me vrij weinig, maar dat terzijde.

Wat me vooral opviel was de nick van de community manager die deze PB verstuurde: Moonsugar.

Als dat potdomme geen teken is dan weet ik het ook niet meer.

We gaan pomp'n.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

Wom

Egeau schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:08:
Is bij jullie in FTX/Blockfolio ook opeens je portfolio verdwenen? Heb niets gedaan met de app maar ik krijg mijn portfolio met geen mogelijkheid terug (heb ook geen backup helaas)

Nog aanraders voor een andere app? Was Blockfolie sowieso al een beetje beu en nu ik toch alles opnieuw moet gaan invullen kan ik net zo goed overstappen :)
Delta. Trage app maar alle functionaliteiten die je zoekt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:39:

Nu heb ik alleen een abonnement genomen om de BTC babes en memes te hosten dus de rest interesseert me vrij weinig, maar dat terzijde.

Wat me vooral opviel was de nick van de community manager die deze PB verstuurde: Moonsugar.

We gaan pomp'n.
Of verzuipen.

Wat was ook alweer de bull support band?

Aggr.trade heeft er ook geen zin meer in.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 09:43 ]

• YES

YES

Moderator General Chat

We gaan pomp'n.
In een aantal community update artikelen hoorden een aantal van ons toch wel tot de grote namen qua aantal posts, dus op zich zouden we daar sowieso de sterren van de show zijn.

Maar ik mag toch niet van mijn vriendin heb geen zin om naar Helmond af te reizen.

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:40:
[...]

Of verzuipen.

Wat was ook alweer de bull support band?

Aggr.trade heeft er ook geen zin meer in.
Vorige week woensdag startte de dag ook halfslap bearish, met dikke pumps in de middag en avond.

Van 50.4k naar 55k die dag.

Dus.

Geen idee wat vandaag brengt maar ik hoop 60k :+

Verwijderd

YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

In een aantal community update artikelen hoorden een aantal van ons toch wel tot de grote namen qua aantal posts, dus op zich zouden we daar sowieso de sterren van de show zijn.

Maar ik mag toch niet van mijn vriendin heb geen zin om naar Helmond af te reizen.
Helmond heb ik ook niets te zoeken. Teveel hooggeleide zachte G's.

• anti elppa
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:48:
[...]

Vorige week woensdag startte de dag ook halfslap bearish, met dikke pumps in de middag en avond.

Van 50.4k naar 55k die dag.

Dus.

Geen idee wat vandaag brengt maar ik hoop 60k :+
is ook totaal niets aan de hand. dit is ook gewoon hard nodig ff

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

En ik maar denken dat die Temptation koppels allemaal nep zijn.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:49:
[...]

In mijn eigen wereldje kunnen brabo's nog net zelfstandig ademhalen. Zijn ze hooggeleid daar? Kan het me nauwelijks voorstellen. Volgens mij stemmen ze daar ook allemaal Partij van de Armoed. Ik weet wel CDA is Christenunie!

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 13-10-2021 09:53 ]

• Servor
  • Niet online

We gaan pomp'n.
All in gegaan!!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Pelox
YES schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:53:
[...]

In mijn eigen wereldje kunnen brabo's nog net zelfstandig ademhalen. Zijn ze hooggeleid daar? Kan het me nauwelijks voorstellen. Volgens mij stemmen ze daar ook allemaal Partij van de Armoed. Ik weet wel CDA is Christenunie!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uy9pkdO2Jt3Ibl7U2x1BnRTqVvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/isTe2uKUuie7iynV6q9o3PmW.jpg?f=user_large

Zero.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:49:
[...]

Helmond, wannabe Limburgers.
Hier in het echte zuiden hebben we pas een echte zachte g.
Geld klink in het Limburgs ook best lief.
En Grypto is aan een opmars bezig.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:58:
[...]

Komt daar de uitspraak van DOGEcoin ook niet vandaan? :+

• roflexx
Ik ben een brabander die in limburg woont. Hoe erg is dat dan:)

• Pelox
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:58:
[...]

Ik moet altijd lachen om hele boze limburgers, die neem je never nooit serieus _O-

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

roflexx schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JO5ni3ZbSA3j0T5LEpTKO23VapA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M9JE1tYkD4akzOjY9n0CLndS.jpg?f=user_large

Edit: we gaan weer up:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UCL5Qrmd8Zt5MYS_P__MHVDjBw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KEvMgPz37KyaBgi6nHusyaCy.jpg?f=user_large

En nu is hij weer rood. Ik keek meer naar BNB :+

[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 10:05 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:40
roflexx schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:00:
Voor jou hetzelfde advies als gisteren voor A87:" denk goed na voordat je informatie op het internet gooit"

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

DaWayne schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Voor jou hetzelfde advies als gisteren voor A87:" denk goed na voordat je informatie op het internet gooit"
:+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Saai.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

En CAKE gaat mee vanwege die enorme liquidity pool op PCS.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 13-10-2021 10:08 ]

Verwijderd

CELR is ook goed gezakt, mss mooi instapmomentje nu van 0,14c?

• roflexx
Hopelijk kakt cake niet in teveel in. Komt morge een flufje vrij uit staking.

Verwijderd

DaWayne schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

Degelijk advies. Op het VIVA cryptogeld forum ruiken adverteerders al inkomsten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKiKN49__3kG3jLmKdO6EmnvOYk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uvO2wVgcbozdm5nwUmo6YzyV.jpg?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Hey @Verwijderd , zat zo te kijken, maar moest jij niet anderhalf jaar vast zitten? Of goed gedrag enzo. En zo'n dikke band om je enkel?

Oplichter uit Sneek moet de gevangenis in en behandeld worden
09 jul 2021 - 21:29 Frysk
Een inwoner uit Sneek heeft anderhalf jaar gevangenisstraf gekregen voor het oplichten van honderden mensen via Marktplaats. De 24-jarige man bood goud te koop aan, maar leverde niet als mensen iets hadden gekocht.

Via Instagram haalde hij ook mensen over om te investeren in zijn 'crypto mining machine'. Zij moesten dan wel hun bankpas en pincode aan hem geven. Dat leverde de veroordeelde tienduizenden euro's op.

Volgens deskundigen is de man minder toerekeningsvatbaar vanwege een persoonlijkheidsstoornis. Naast de gevangenisstraf moet hij zich ook laten behandelen. In 2019 werd hij al eens veroordeeld voor een overval op een restaurant in Heerenveen.

• malarkan
Skrunsies schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:14:
Hey @Verwijderd , zat zo te kijken, maar moest jij niet anderhalf jaar vast zitten? Of goed gedrag enzo. En zo'n dikke band om je enkel?

Oplichter uit Sneek moet de gevangenis in en behandeld worden
09 jul 2021 - 21:29 Frysk
Een inwoner uit Sneek heeft anderhalf jaar gevangenisstraf gekregen voor het oplichten van honderden mensen via Marktplaats. De 24-jarige man bood goud te koop aan, maar leverde niet als mensen iets hadden gekocht.

Via Instagram haalde hij ook mensen over om te investeren in zijn 'crypto mining machine'. Zij moesten dan wel hun bankpas en pincode aan hem geven. Dat leverde de veroordeelde tienduizenden euro's op.

Volgens deskundigen is de man minder toerekeningsvatbaar vanwege een persoonlijkheidsstoornis. Naast de gevangenisstraf moet hij zich ook laten behandelen. In 2019 werd hij al eens veroordeeld voor een overval op een restaurant in Heerenveen.
@Uncle_Charles is zijn tweede persoonlijkheid toch?

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Zooo CHZ doet een lekkere pump!
Pagina: 1 ... 144 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!