Who cares?Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:40:
wie die planB persoonlijk kent, herkent die gast zijn stem toch meteen. Zou toch al lang moeten bekend zijn wie die gast dan is?!
geef hem groot gelijk
nothing stops this train
Ach als dat bekend zou worden heeft ie vast wel een plan cVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:40:
wie die planB persoonlijk kent, herkent die gast zijn stem toch meteen. Zou toch al lang moeten bekend zijn wie die gast dan is?!
UberLurker Departement #GG.
Nee, hoor. Dan moeten ze ook mijn vinger gebruiken om de app te openen.YES schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:32:
[...]
Dat is deels luxe, deels gevaarlijk. Iemand die jouw ontgrendelde telefoon heeft of weet te bemachtigen kan dan heel makkelijk bij jouw Binance en dat hoeft niet lang te duren (een onbewaakt moment zeg maar).
Ik doe het zelf ook op die manier maar het is wel goed je daar bewust van te zijn.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Bedankt voor de (vinger)tip!Zhou schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Nee, hoor. Dan moeten ze ook mijn vinger gebruiken om de app te openen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kan je google authenticator alleen met face id beveiligen?
nog 19 uur en dan gaat Kintsugi winnen,
gewoon miljonair worden van Kintsugi
https://parachains.info/auctions#tab-network-kusama
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 12-10-2021 17:56 ]
nothing stops this train
En dit wist ik dus niet eens, met mijn 'bewust zijn van'Zhou schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Meteen maar aangezet!
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 12-10-2021 18:03 ]
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:56:
Aangezien Acala al enige tijd op de waitinglist staat en ze vanavond een community call hebben
( Join the Community Call
Curious about Crowdloans and how they help blockchains launch on Polkadot? Join the Acala team on Tuesday, October 12 at 8pm UTC for a live introduction and Q&A on the Acala Crowdloan.)
En morgen en overmorgen een ‘sub0’ meeting is, zal Polkadot dan misschien meer bekendheid geven aan hun parachains date?
Kan niet wachten
beetje lastig met boormachine, dan lijkt mij dit makkelijker:Zhou schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
nothing stops this train
Niemand kon voorspellen dat BNB 10 procent erbij plust terwijl btc 1.000 dollar daalt.resusaapje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:43:
Iemand hier ontzettend veel BNB ingeslagen?
Kintsugi het zesde slot dus?Kol Nedra schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:56:
Wordt goed gekocht op de 56K!
Gaat hem toch niet houden ben ik bang.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
boeit nog niets allemaal. doe maar meteen test 54.5, hebben we dat ook gelijkt weer gehad. Daarna vol gas door de 60 zonePlanR schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:09:
Wordt goed gekocht op de 56K!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Beetje consolideren om alts op adem te laten komen zou ik persoonlijk niets op tegen hebben.
Alles naar ETH!knakworst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:06:
[...]
Niemand kon voorspellen dat BNB 10 procent erbij plust terwijl btc 1.000 dollar daalt.
Nu al? Pas als btc voorbij de 90K staat! Deeltje, niet alles.
Alles stroomt naar ETH bedoelde ik.PlanR schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:18:
[...]
Nu al? Pas als btc voorbij de 90K staat! Deeltje, niet alles.
Verwijderd
Staat nog niet op de planning. Eerst BTC >100k zodat PlanB gelijk krijgt. Dan pas Altseason, om vervolgens in 2022 helemaal leeg te bloeden. 2023 sluiten we de slowchat want geen hond durft nog toe te geven dat men in crypto zit. Dan in 2024 vieren dat BTC de 30k weer gehaald heeft en dan in 2025 allemaal te laat te hoog inkopen op de bullrun naar 1 miljoen, waar we dan toch achteraf gezien niet van geprofiteerd hebben want we hebben in 2023 niet bijgekocht.
Alleen al omdat zoveel mensen dit denken gaat dit niet gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:23:
[...]
Staat nog niet op de planning. Eerst BTC >100k zodat PlanB gelijk krijgt. Dan pas Altseason, om vervolgens in 2022 helemaal leeg te bloeden. 2023 sluiten we de slowchat want geen hond durft nog toe te geven dat men in crypto zit. Dan in 2024 vieren dat BTC de 30k weer gehaald heeft en dan in 2025 allemaal te laat te hoog inkopen op de bullrun naar 1 miljoen, waar we dan toch achteraf gezien niet van geprofiteerd hebben want we hebben in 2023 niet bijgekocht.
Verwijderd
Jouw reactie was letterlijk het sentiment in 2017.Chaes schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:24:
[...]
Alleen al omdat zoveel mensen dit denken gaat dit niet gebeuren.
Het is ook gewoon relatief bekend, daar gaat het dan ook niet zozeer om. Anders zou hij nooit zulke interviews geven etc als het echt 100% geheim moest zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:40:
Mensen zullen juist proberen de anderen slimmer af te zijn en te anticiperen op wat 'de meute' denkt en doet. Zo makkelijk en voorspelbaar is het allemaal niet, anders was iedereen rijkVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:25:
[...]
Jouw reactie was letterlijk het sentiment in 2017.
Verwijderd
Zoals iedereen in dit topic andere te slim af was met BTC kopen in 2019 toen hier een post per dag veel was.Chaes schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:26:
[...]
Mensen zullen juist proberen de anderen slimmer af te zijn en te anticiperen op wat 'de meute' denkt en doet. Zo makkelijk en voorspelbaar is het allemaal niet, anders was iedereen rijk
Sentiment slaat zo om in dit wereldje. Heb het nog van 250 naar 100 zien crashen. Same shit different day.
Gekocht van die 3,46 extra LTC?Mozes123 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:31:
Teaser….
Geen lambo maar….
Dadelijk meer 😀
[Afbeelding]
Heb het interview net geluisterd. Echt een aanrader, dit is echt geen ‘moon boy’ kerel. Zo te horen midden 40 en zeer ervaren in de financiële wereld als trader, maar ook als pensioenfonds beheerder.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:34:
[...]
Ja dat moet ik hem nageven.
Ik oordeel ook maar wat als een onwetende, ken die hele gast verder niet.
Jammer van de laseroogjes.
Geen enkel moment pushed hij cijfers of ideeen, hij geeft gewoon aan dat dit model al jaren in de beleggers wereld gebruikt wordt en hij dat naar BTC heeft gezet.
Voor het geld hoeft hij het waarschijnlijk niet te doen, hij verteld dat hij btc rond de 400 heeft gekocht, 50% op 2017 piek verkocht en dat weer gebruikt heeft (via zijn model) rond de bodem in 2018/2019.
Klinkt echt als een serieuze kerel en hij verteld ook op een heldere en prettige manier hoe hij alles ontwikkeld.
Yep, zit al klaar voor vanavond .. ben benieuwdSkrunsies schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:04:
[...]
![]()
Aangezien Acala al enige tijd op de waitinglist staat en ze vanavond een community call hebben
( Join the Community Call
Curious about Crowdloans and how they help blockchains launch on Polkadot? Join the Acala team on Tuesday, October 12 at 8pm UTC for a live introduction and Q&A on the Acala Crowdloan.)
En morgen en overmorgen een ‘sub0’ meeting is, zal Polkadot dan misschien meer bekendheid geven aan hun parachains date?
Kan niet wachten
wat een hoop mooie verwachtingen voor vanavond! Whatever happened to buy the rumour, sell the news?JoebarRC schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:37:
[...]
Yep, zit al klaar voor vanavond .. ben benieuwd
Maktub
Ben benieuwd :-)Mozes123 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:31:
Teaser….
Geen lambo maar….
Dadelijk meer 😀
[Afbeelding]
Jaa! Drop!!!
Kan al bijna weer terug kopen op het punt waar ik had verkocht
Helemaal mooi, alle alts nóg verder door het putje en BTC kan eventjes weer op stoom komen.
Helemaal mooi, alle alts nóg verder door het putje en BTC kan eventjes weer op stoom komen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zou mooi zijn als de eerste Polkadot Auction van start kan gaan. Al gok ik dat de animo behoorlijk groot gaat zijn.
Is al de 11de parachain auction op KSM, dus zou slot #11 moeten betekenen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er is veel meer support vlak onder de 56k dan ik had verwacht. Ik dacht dat hij zo door zou klappen naar 55
Edit: tx Khaelos (voor de pics natuurlijk)
Edit: tx Khaelos (voor de pics natuurlijk)
[ Voor 22% gewijzigd door MrKennedy1985 op 12-10-2021 18:59 ]
Rumour komt vanavond denk ikMrMrq schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:42:
[...]
wat een hoop mooie verwachtingen voor vanavond! Whatever happened to buy the rumour, sell the news?
Het is meer een soort sandwich met beenhamVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:54:
[...]
Ik zou met alle liefde de kaas willen zijn op deze tosti.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
@Pingo ben jij dat ?Richh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:44:
Jaa! Drop!!!
Dat noem je supportMrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:55:
Er is veel meer resistance vlak onder de 56k dan ik had verwacht. Ik dacht dat hij zo door zou klappen naar 55
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kan je niet een spoedcursusje babes posten bij khaelos volgen voordat btc los gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:54:
[...]
Ik zou met alle liefde de kaas willen zijn op deze tosti.
Gebeurt nu al hoor, kijk maar naar BTC/DOT pair van de afgelopen uren. Tuurlijk er zijn meer alts die het vandaag goed deden maar toch.
En bedankt.. nu wil ik d'r op.
China? Musk?
En zometeen een dikke biem omhoog door de 60k!Richh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:44:
Jaa! Drop!!!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
6e slot van de tweede rondeWom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:47:
Zou mooi zijn als de eerste Polkadot Auction van start kan gaan. Al gok ik dat de animo behoorlijk groot gaat zijn.
[...]
Is al de 11de parachain auction op KSM, dus zou slot #11 moeten betekenen.
Wanneer worden die 130k BTC van Mt.Gox trouwens teruggegeven aan de eigenaren? Is dat niet ergens volgende week? Da's ook een mooi 'spaarplan' geweest.
En dan? 60% eruit?Thaam schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:29:
Toch leuk om oude posts terug te lezen. Toen Bitcoin nog 4000 Dollar was!!!! En ja ik weet het...achteraf is makkelijk praten, maar ik heb ook fouten gemaakt door te wachten.Mijn tips in 2019:
[Afbeelding]
![]()
[Afbeelding]
Ik noem mezelf plan X.
Nieuwe tip anno 2021: Dollar cost Avaraging. HODL tot minimaal 100k. Succes!!
Mijn taktiek is bij een situatie net als wat zich nu voordoet, alles verkopen, dippen dippen. Shit hij stijgt, en vervolgens minder munten terug te kopen.
Kom nu niet in de verleiding overigens. Bij de 50K komt er bij, en bij de 100K een deel eruit.
Hodl..!
Gaat die touch ID optie bij jou niet uit bij elke update? Moet 'm steeds weer aanzetten (android 10). Mooie aanvalsvector: gewoon wachten op een update van de app.Zhou schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Rij wel veilig, maat. Je zit te dicht op de linkerstreep, zegt je lane assist. Don't pic and driveSkrunsies schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:36:
Die navigatie systemen zijn toch aardig accuraat vandaag de dag, kom namelijk net binnen.
[Afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door Wiley99 op 12-10-2021 19:43 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ja, helaas. Vaak na een update weer de inloggegevens invoeren.Wiley99 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:39:
[...]
Gaat die touch ID optie bij jou niet uit bij elke update? Moet 'm steeds weer aanzetten (android 10). Mooie aanvalsvector: gewoon wachten op een update van de app.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Thanks voor je bezorgdheidWiley99 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:39:
[...]
Rij wel veilig, maat. Je zit te dicht op de linkerstreep, zegt je lane assist. Don't pic and drive
Maar lane assist en start/stop zijn de knopjes die ik direct in druk na het starten van de auto
En inderdaad je mobiel gebruiken en foto’s maken enzo. Is not done!
Maar alles voor mijn crypto vrienden
Inloggen in de app moet ik elke week nu (7 dagen), dat vind ik wel veilig eigenlijk. Onveilig is die reset van de optie. Dagelijks op de website.Zhou schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:48:
[...]
Ja, helaas. Vaak na een update weer de inloggegevens invoeren.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het is bijna halloween, OUIJA board er bij en de POLKA danceVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
Zeg nou zelf. Daar schiet toch een brok van in je keel?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Duurt lang inderdaad.
Kom maar op met die groene candle. In een keer naar de 125K op de hourly.
Ik heb nog €50 fiat op Binance om in Crypto te stoppen, wat is wijsheid? BTC staat al hoog, wacht liever tot die zakt om bij te kopen, maar met welke ALT zou ik kunnen gokken?
Hattrick: Thorgal Eagles
Geen financieel advies maar dit is juist een prima moment om in bitcoin te stappen en niet om in een alt te stappen.bregweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
Ik heb nog €50 fiat op Binance om in Crypto te stoppen, wat is wijsheid? BTC staat al hoog, wacht liever tot die zakt om bij te kopen, maar met welke ALT zou ik kunnen gokken?
Btc kopen op 6 centbregweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
Als je het toch wilt (ver)gokken, pak dan een random microcap ofzo. Maakt niet uit welke, 't is allemaal poep.bregweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
Verwijderd
Dikke tech, dikke mix.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:07:
[...]
Het is bijna halloween, OUIJA board er bij en de POLKA dance
Als DOT ooit door de 100 knalt moet deze wel eem non-stop.
Vooral de eerste comment onder de video is mooi:
'Gdumme wat een sound, hier eem een tarwe smoothie op gedronken worden'
CELR disagree.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:12:
[...]
Geen financieel advies maar dit is juist een prima moment om in bitcoin te stappen en niet om in een alt te stappen.
Ja, vanaf de zijlijn kijken mag toch? Of tel ik niet meer mee, omdat ik niet in crypto zit?
DOGEbregweb schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
SHIBA
XRP
NFA
Oh zo ja tuurlijk welGioStyle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Ja, vanaf de zijlijn kijken mag toch? Of tel ik niet meer mee, omdat ik niet in crypto zit?
Mooie shitcoinlist. Ik sluit mij hier bij aan, grotere rommel kan je niet vinden.
Verwijderd
Mag ik je wijzen op de topicregels?GioStyle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Let op:
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Nocoiners gelieve niet te reageren in het topic, tenzij je veel fiat hebt om stuk te gooien en het een vraag betreft gerelateerd aan het aankopen van crypto.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
Zijn er meer mensen met een POLKA storing in wallet? Ik kan van een persoon geen polka ontvangen .. wat is dit voor rare bug
''Should you encounter any issue while performing Polkadot-related operations, please update your Polkadot app to the latest version (v8.9100.0). More on how to do this here:''
Ik heb laatste versie wallet van polka in mijn nano ledger
''Should you encounter any issue while performing Polkadot-related operations, please update your Polkadot app to the latest version (v8.9100.0). More on how to do this here:''
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 20:26 ]
Hij houdt zich vast aan de regels en heeft dus een hele berg fiat klaar staan..Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:25:
[...]
Mag ik je wijzen op de topicregels?
Let op:En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Nocoiners gelieve niet te reageren in het topic, tenzij je veel fiat hebt om stuk te gooien en het een vraag betreft gerelateerd aan het aankopen van crypto.
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
![]()
Verwijderd
Nooit je seed ergens intoetsen he.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:26:
Zijn er meer mensen met een POLKA storing in wallet? Ik kan van een persoon geen polka ontvangen .. wat is dit voor rare bug
We blijven niet bezig vriend.
is allemaal openbaarVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:31:
[...]
Nooit je seed ergens intoetsen he.
er zijn problemen zo te zien want dit bijvoorbeeld
https://polkadot.subscan....31d457d39f4a630a25fadfdd3
https://polkadot.subscan....f84993485800bc939b32d109d
ik heb op POLKADOT reddit forum ook een starterspost gemaakt en een melding hier van
ALles is goed gegaan behalve deze transacties die binnen zouden moeten komen
Iemand een idee?
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 20:37 ]
Verwijderd
Deze tech is voor mij onbekend. Geen idee hoe DOT werkt...A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
is allemaal openbaar
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:31:
[...]
Nooit je seed ergens intoetsen he.
Je seed is niet openbaar toch?
Is geen tech, gewoon dikke scam allemaal. Net als al die andere munten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:37:
[...]
Deze tech is voor mij onbekend. Geen idee hoe DOT werkt...
Is geen Bitcoin ten slotte.
Is dit nou een goed idee om te delen? Iedereen weet nu direct weer wat voor saldo je hebt, maar, je kunt nu ook van een aantal Tweakers die je hebben gesponsord zien hoeveel ze hebben gestuurd, wat hun saldo is, etc. Natuurlijk staat hun naam er niet bij, maar op basis van vorige reacties kan je zo wel dingen nagaan en aannames maken.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
is allemaal openbaar
[aantal DOT adressen/tx's]
Ja, de blockchain is publiek, maar nu is het aan jou te relateren...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik loop POLKA mis die jullie hebben gestuurd 
Diegen die polka hebben gestuurd kunnen jullie kijken of het ook echt doorgestuurd is en niet is blijven hangen ergens? (zo te zien mist het een paar cent voordat transactie pas doorgaat)
cs3WPw Dit adres
bedankt alsnog voor moeite
Diegen die polka hebben gestuurd kunnen jullie kijken of het ook echt doorgestuurd is en niet is blijven hangen ergens? (zo te zien mist het een paar cent voordat transactie pas doorgaat)
cs3WPw Dit adres
bedankt alsnog voor moeite
[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 12-10-2021 21:21 ]
Ik probeer een probleem op te lossen want zijn coins die niet binnenkomenTaro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Is dit nou een goed idee om te delen? Iedereen weet nu direct weer wat voor saldo je hebt, maar, je kunt nu ook van een aantal Tweakers die je hebben gesponsord zien hoeveel ze hebben gestuurd, wat hun saldo is, etc. Natuurlijk staat hun naam er niet bij, maar op basis van vorige reacties kan je zo wel dingen nagaan en aannames maken.
https://www.nu.nl/tech/61...voordoen-als-agenten.html
Pas even op hiervoor als je aangifte gaat doen hè @A87
Pas even op hiervoor als je aangifte gaat doen hè @A87
Leert er niets vanTaro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Is dit nou een goed idee om te delen? Iedereen weet nu direct weer wat voor saldo je hebt, maar, je kunt nu ook van een aantal Tweakers die je hebben gesponsord zien hoeveel ze hebben gestuurd, wat hun saldo is, etc. Natuurlijk staat hun naam er niet bij, maar op basis van vorige reacties kan je zo wel dingen nagaan en aannames maken.
Hou privé gewoon privé. Maakt je ook geen doelwit.
Maar voor de mensen die vingerafdruk-authenticatie hebben en de boormachine onhandig is:
https://nl.pepper.com/aan...-oplader-en-koffer-211377
Koopje! Nog geen 3 DOT!
Dat doe je via pb, niet door allerlei info publiek te zetten op een openbaar forumA87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Ik probeer een probleem op te lossen want zijn coins die niet binnenkomen
Verwijderd
https://support.polkadot....-the-existential-deposit-A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
is allemaal openbaar
https://polkadot.subscan....f84993485800bc939b32d109d
ik heb op POLKADOT reddit forum ook een starterspost gemaakt en een melding hier van
ALles is goed gegaan behalve deze transacties die binnen zouden moeten komen
Iemand een idee?
Hier staat iets met een minimale transactie van 1 DOT, echter geldt dat voor een lege wallet, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben wellicht?
Sorry dat we je hebben opgezadeld met deze shitcoin...
Dat begrijp ik, maar je kunt dit bijvoorbeeld ook oplossen door aan te geven dat de transacties eindigend op de laatste 5 karakters: ...... niet goed zijn gegaan, of de betreffende donateur even wil kijken wat er mis is gegaan.A87 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Ik probeer een probleem op te lossen want zijn coins die niet binnenkomen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Die shitcoin gaat aardig moon momenteelVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:49:
[...]
Effect van karma ? Geef 1,5 dot weg, en verdien meer aan de winst door de stijging….WhySoSerious schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Die shitcoin gaat aardig moon momenteel
Ik zie een foolproof investeringsmethode hier!
Compounding effect^2Waah schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Effect van karma ? Geef 1,5 dot weg, en verdien meer aan de winst door de stijging….
Ik zie een foolproof investeringsmethode hier!
Ja, dit dus bedankt voor het vinden van probleemVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:49:
[...]
https://support.polkadot....-the-existential-deposit-
Hier staat iets met een minimale transactie van 1 DOT, echter geldt dat voor een lege wallet, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben wellicht?
Verwijderd
Taro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Dat begrijp ik, maar je kunt dit bijvoorbeeld ook oplossen door aan te geven dat de transacties eindigend op de laatste 5 karakters: ...... niet goed zijn gegaan, of de betreffende donateur even wil kijken wat er mis is gegaan.
Ik ben nu blij iig dat ik puur hiervoor losse dots had gekocht om daarvan iets over te maken en niet heb verstuurd via Kraken of PolkaWalletTaro schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/e0ho5aJOzrofzzUpEJ5zfHYV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1PjOLXVHvJNwRn8tlv52QQDF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I8mCFFe4CHprPLGs4nXkAY0Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vr7AXF3obFuHLhidNZcdIWoh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CwAKTYNdt1vZgc09LpytcTKJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WHlFq2MRWJHBZ2Ge41RbXBh2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5EzVjLTNbGwBW5bxlV8ITQKO.jpg?f=fotoalbum_large)