https://opensea.io/seaart
Ik wens iedereen hier veel succes met deze fuckin' ponzischeme. Moge Bitcoin en al die shitcoins moonen en jullie allemaal lambo's geven!
Zero.
Het is heel vervelend voor A87, maar voor zover ik het kan beoordelen lag de zwakheid bij zijn e-mailadres. Dus het probleem lag buiten de security van Binance. Ik denk niet dat het terecht is om Binance dit soort dingen te laten vergoeden. Het zou natuurlijk wel heel coulant zijn...Qunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:02:
Als Binance niet te vertrouwen is, zou je ook daar niet meer moeten komen...
Verwijderd
Verwijderd
een van de voordelen van een bank is dat je meestal je geld terugkrijgt nadat je gehacked bent geweest. helaas geldt dat niet voor een binanceenomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Het is heel vervelend voro A87, maar voor zover ik het kan beoordelen lag de zwakheid bij zijn e-mailadres. Dus het probleem lag buiten de security van Binance. Ik denk niet dat het terecht is om Binance dit soort dingen te laten vergoeden. Het zou natuurlijk wel heel coulant zijn...
Als ik mijn pas met pincode ergens op een onveilige plek laat liggen.... vergoedt de bank het dan?Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:12:
[...]
een van de voordelen van een bank is dat je meestal je geld terugkrijgt nadat je gehacked bent geweest. helaas geldt dat niet voor een binance. sterkte A87!
Zijn Binance is niet gehackt he, er is toegang verleend via de ingestelde mogelijkheden. Zijn email is 'gehackt'. En daarmee kan hij in theorie nog veel meer problemen van verwachten los van Binance.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 11-10-2021 19:16 ]
Verwijderd
een pincode van een bankkaart noteer je normaal gezien nietenomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:14:
[...]
Als ik mijn pas met pincode ergens op een onveilige plek laat liggen.... vergoedt de bank het dan?
Zijn Binance is niet gehackt he, er is toegang verleend via de ingestelde mogelijkheden.
E-mail zonder 2FA zou verboden moeten worden.
Dan raakt Ziggo een hoop klanten kwijt...baba420 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:16:
Ik ben blij dat grote partijen het voornemen hebben om 2FA te verplichten als je een account bij ze wil afnemen.
E-mail zonder 2FA zou verboden moeten worden.
Dus er was niks fout bij Binance? Waarom zouden zij dan actie moeten ondernemen (in de zin van geld overmaken)? (even advocaat van de duivel) Wat zouden ze wel kunnen doen om het te verbeteren?enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Het is heel vervelend voor A87, maar voor zover ik het kan beoordelen lag de zwakheid bij zijn e-mailadres. Dus het probleem lag buiten de security van Binance. Ik denk niet dat het terecht is om Binance dit soort dingen te laten vergoeden. Het zou natuurlijk wel heel coulant zijn...
Voor iedereen een goed moment om zijn/haar account op de exchanges/brokers te controleren en deze kennis door te geven. Zo leren we allemaal er wat van!
[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 11-10-2021 19:21 ]
Ik snap dat er een hoop hordes genomen moeten worden en dat het moeilijk wordt voor een grote groep mensen, maar je ziet wat er allemaal kan gebeuren.
Met Crypto moet je gewoon op je hoede zijn. Die krengen worden met de dag meer waard en de interesse van boeven neemt toe. Het zou mij niks verbazen als nu ergens een Excel bijgehouden wordt van alle funds die users hier per ongeluk posten / op screenshots zichtbaar zijn. Het is nu nog een flufje, wat als het 2030 is? Is het dan nog steeds een flufje of kan je een dikke auto van kopen?
Toch niet genoeg gewaarschuwd in mei..A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:26:
Dit is geen grap er zijn nu mensen van binance bezig hier mee
had 2fa gewoon aan
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Gefeliciteerd met de winst. Maar maak jezelf nou niet wijs dat je hier helemaal klaar mee bent, binnen een jaar koop je weer iets van crypro.GioStyle schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:08:
Ik heb me de afgelopen 5 weken bezig gehouden met cryptovaluta. Heb ongeveer 1% van mijn spaargeld gebruikt om mee te traden; ik heb in die 5 weken tijd meer rendement gemaakt dan met al mijn spaargeld in de 5 voorgaande jaren! Leuk, maar ik word er onrustig van, dus heb vandaag gecasht.
Ik wens iedereen hier veel succes met deze fuckin' ponzischeme. Moge Bitcoin en al die shitcoins moonen en jullie allemaal lambo's geven!
Deze ponzi stop je niet zomaar mee. Tot over een paar maanden kerel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Haha , die klopt wel zit er al 3 maanden niet meer in maar kijk nog elke dag even naar de koers.Gelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:23:
[...]
Gefeliciteerd met de winst. Maar maak jezelf nou niet wijs dat je hier helemaal klaar mee bent, binnen een jaar koop je weer iets van crypro.
Deze ponzi stop je niet zomaar mee. Tot over een paar maanden kerel
Zou ook best wel weer wat willen terugkopen ondertussen maar wacht nog even het juiste moment af.
Let wel we hadden net een nieuw huis gekocht en crypto heeft voor heel veel mogelijkheden verzorgt die ik anders niet gingen of later moesten.
[ Voor 11% gewijzigd door JustC op 11-10-2021 19:29 ]
A87 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19"Qunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:25:
Betrof het een sim swapping? Je kan ook tegen de provider aangiften doen. Volgens mij T-mobile had een rechtszaak verloren wat ging over sim swapping.
Ik ga je geen LTC sturen, want daar geloof ik totaal niet in.
@A87 geef je binance DOT address ff, dan roggel ik wat voor je
Hopelijk volgen er wat andere users, zodat je snel je kwijtgeraakte funds terug hebt.
[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 20:01 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Thanks voor de tip!enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Bij Binance Pay wordt een telefoonnummer gevraagd volgens mij.
En correct, vermijd SMS verificatie!!!
Veel mensen denken, hoe meer verificatie, hoe beter. Echter de zwakste schakel is de toegangspoort.
Nog wat redenen om het niet te gebruiken:
Je voicemail is alleen beveiligd met een 4-cijferige pincode. En bij de meeste providers heb je op afstand toegang tot je voicemail.
Makkelijk te phishing. Als je wat basisinformatie over de persoon weet, kunt je de pincode laten wijzigen.
Makkelijk te spoofen. Het is heel gemakkelijk om een sms-bericht te vervalsen. Er is geen SSL of certificaat om te verifiëren waar het echt vandaan komt.
Heb nu 3 dubbel beveiligd!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nou... eh... die SMS moet je dus uitzetten, niet aan.Khaelos schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:01:
[...]
Thanks voor de tip!
Heb nu 3 dubbel beveiligd![Afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 20:03 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Class act. Als we met zijn allen een duit in het zakje doen heeft ie snel een leuk bedragje toch.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:58:
Die coins ben je kwijt.
Hopelijk volgen er wat andere users, zodat je snel je kwijtgeraakte funds terug hebt.
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:03:
[...]
Class act. Als we met zijn allen een duit DOT in het zakje doen heeft ie snel een leuk bedragje toch.
Verwijderd
in zijn geval moet je toch die 3 2fa-beveilingen doorlopen?Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:02:
[...]
Nou... eh... die SMS moet je dus uitzetten, niet aan.
Ik heb net ook de authenticator (was toch een wake-up call het hele verhaal van A87) aangezet naast email en sms, maar als ik nu inlog moet ik alle drie opgeven.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:02:
[...]
Zelf snap ik niet hoe je nu met alleen SMS kan inloggen.
Hoe werkt dat?
Nee, het zijn geen opeenvolgende authenticaties. Wanneer je niet bij je authenticator kan, kan je een andere manier van 2FA gebruiken, in dit geval SMS. Dat wil je dus voorkomen.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
in zijn geval moet je toch die 3 2fa-beveilingen doorlopen?
Verwijderd
vreemd. wanneer ik moet inloggen op mijn binance account dan moet ik de 3 authenticaties uitvoeren. Als ik het goed begrijp dan kan ik dus ook gewoon inloggen en withdrawals doen met enkel en alleen de sms-code?Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:05:
[...]
Nee, het zijn geen opeenvolgende authenticaties. Wanneer je niet bij je authenticator kan, kan je een andere manier van 2FA gebruiken, in dit geval SMS. Dat wil je dus voorkomen.
Net ook even getest, en idd als je alle 3 de authenticaties gebruikt kan je alsnog inloggen met alleen email+ww+sms.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:05:
[...]
Nee, het zijn geen opeenvolgende authenticaties. Wanneer je niet bij je authenticator kan, kan je een andere manier van 2FA gebruiken, in dit geval SMS. Dat wil je dus voorkomen.
Maar, als ik wil withdrawen e.d. dan moet ik wel alle 3 gebruiken.
Verwijderd
hier dus niet hoor; ik kan niet op Submit klikken met enkel de sms-codeRemy!!!! schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:08:
[...]
Net ook even getest, en idd als je alle 3 de authenticaties gebruikt kan je alsnog inloggen met alleen email+ww+sms.
Maar, als ik wil withdrawen e.d. dan moet ik wel alle 3 gebruiken.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2021 20:14 ]
Als je je authenticator kwijt bent (telefoon dood, onbereikbaar, whatever) kan je klikken op "Security verification unavailable?"
Vanaf daar kan je (ik ga het niet proberen, want voor ik 't weet kan ik niet meer inloggen) kiezen om een van je 2fa-middelen te resetten. Middels een verificatie van een van je andere middelen kan je zo een nieuw 2FA middel toevoegen.
Met andere woorden: ik kies voor het resetten van een Google authenticator. Dit verifieer ik door een SMS, die ik op een of andere manier afvang. En vervolgens kan ik inloggen en desnoods nog mijn eigen Google authenticator toevoegen.
Ah dan zie ik het verschil al, bij jou geeft ie aan 'New Device' ik deed het gewoon vanaf een bekende IP/Computer.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:10:
[...]
hier dus niet hoor; ik kan niet op Submit klikken met enkel de sms-code
[ Voor 23% gewijzigd door Remy!!!! op 11-10-2021 20:13 ]
Hij wilt van de Ledger iets sturen naar Bitonic om te verkopen.
Maar hij moet bij Bitonic het ontvangst adres invullen. (Dus het adres waarmee hij gaat versturen)
Hoe weet hij van welk adres de Ledger het gaat sturen?
Aangezien het op meerdere adressen verspreid staat.
En dient hij dan een extra hoge fee mee te geven om het op tijd binnen te krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door Aarebe1 op 11-10-2021 20:19 ]
Ah op die manier, daar maak je zeker een goed punt! Ik heb het niet getest, maar zo lijkt het inderdaad wel mogelijk om relatief 'makkelijk' in iemand anders z'n account te komen.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:11:
Wacht, dit leg ik niet goed uit.
Als je je authenticator kwijt bent (telefoon dood, onbereikbaar, whatever) kan je klikken op "Security verification unavailable?"
Vanaf daar kan je (ik ga het niet proberen, want voor ik 't weet kan ik niet meer inloggen) kiezen om een van je 2fa-middelen te resetten. Middels een verificatie van een van je andere middelen kan je zo een nieuw 2FA middel toevoegen.
Met andere woorden: ik kies voor het resetten van een Google authenticator. Dit verifieer ik door een SMS, die ik op een of andere manier afvang. En vervolgens kan ik inloggen en desnoods nog mijn eigen Google authenticator toevoegen.
Maar dan wordt het wel lastig naar mijn idee, want als je dan SMS auth verwijderd, dan zou je middels je mail je Google Auth moeten resetten? Dus als ze je email wachtwoord hebben, ben je alsnog de sjaak.
Als dit zo werkt is de SMS dus nog altijd de zwakste schakel. Ik heb, voor zover ik weet mijn nummer helemaal niet geregistreerd in mijn Binance account en mijn inlog + Google Authenticator als 2FA..Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:11:
Wacht, dit leg ik niet goed uit.
Ik ga ook mijn andere exchange accounts maar even langs..
En daarom moet je dus 2FA op je mail hebben.Remy!!!! schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Ah op die manier, daar maak je zeker een goed punt! Ik heb het niet getest, maar zo lijkt het inderdaad wel mogelijk om relatief 'makkelijk' in iemand anders z'n account te komen.
Maar dan wordt het wel lastig naar mijn idee, want als je dan SMS auth verwijderd, dan zou je middels je mail je Google Auth moeten resetten? Dus als ze je email wachtwoord hebben, ben je alsnog de sjaak.
Dat klopt, en dat heb ik gelukkig ook
Zojuist SMS auth verwijderd van m'n Binance account, en als ik nu probeer in te loggen en klik op 'Security verification unavailable?' dan heb ik alleen nog de opties:
- Binance/Google Authentication is unavailable and I would like to disable it.
- XXX@XXX.com is unavailable and I would like to change my e-mail address.
Dus dat samen met 2FA op m'n mail moet het wel goedkomen. Bedankt voor de info!
[ Voor 49% gewijzigd door Remy!!!! op 11-10-2021 20:25 ]
Ik kap met binanceMooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:58:
Die coins ben je kwijt.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ga een nieuw account aanmaken met allesnieuw. MomentVerwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:03:
[...]
Class act. Als we met zijn allen een duit in het zakje doen heeft ie snel een leuk bedragje toch.
bedankt
wow ik log net in op bitmex. alles in russische account zeker gehackt overal
Deze bitmex is overigens leeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
itMEX [https://static.bitmex.com/assets/img/bitmex-logo-v2-alt.png?v=1] [https://www.bitmex.com]
Здравствуйте, A
Мы зафиксировали вход в вашу учетную запись BitMEX со следующими данными:
Время Mon, 11 Oct 2021 18:23:52 GMT
IP-адрес 87.209.60.238
Браузер Chrome 94.0.4606.81, Windows
Страна NL
Если вы не отправляли заявку, пожалуйста, защитите свой адрес электронной почты, добавив двухфакторную аутентификацию.
Пожалуйста, измените пароль [https://www.bitmex.com/app/securityCentre] и настроить двухфакторную аутентификацию в
BitMEX. При необходимости вы можете моментально связаться с нами, ответив на это сообщение.
Запрос отправлен с адреса: 87.209.60.238
Мы в социальных сетях: Twitter [https://twitter.com/bitmex] Facebook [https://www.facebook.com/bitmex1/] Нужна помощь?
Просто ответьте на это сообщение.
[ Voor 80% gewijzigd door A87 op 11-10-2021 20:33 ]
Ok gedaan!Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:02:
[...]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Tag me ff als het zover is, of PB, komt goedA87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:23:
[...]
Ik ga een nieuw account aanmaken met allesnieuw. Moment
bedankt
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Domme vraag maar hoe zet je dat aan op je mobiel mail app? Of gaat het alleen om inloggen via de pc?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Niemand?Aarebe1 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:16:
Vraag voor een vriend:
Maar hij moet bij Bitonic het ontvangst adres invullen. (Dus het adres waarmee hij gaat versturen)
En dient hij dan een extra hoge fee mee te geven om het op tijd binnen te krijgen?
Waarom had ik alles op een ledger? Oja :-)troje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:25:
ledger nooit een optie geweest?
In feite valt Binance weinig te verwijten toch?
Maar ik begrijp dat je er ff klaar mee bent
Mijn aanbod blijft gelden, maar is niet onbeperkt houdbaar. Zo hufter ben ik dan ook weer wel.
Stuur maar een DOT address van een wallet die je gebruikt. Kraken? Kun je meteen 12% pakken
Klasse Mooody, ik zit ff 200+ berichten in te halen en dit hakt (hacked) er wel ff in.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:58:
Die coins ben je kwijt.
@A87 zodra je weer een beetje helder kan denken, gooi ajb een adres neer van een of andere munt en ik maak net als Mooody wat over naar je. Zal geen megabedrag zijn, een DOT ofzo, maar als meer mensen dat doen heb je een stukje terug.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
In je vorige bericht stond je IP er volgens mij weer.
En ook je voornaam, volgens mij.
Je moet natuurlijk zelf weten of je het aanpast, maar dan weet je het.
Misschien mensen iets meer dan 10 minuten geven om te reageren?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Helemaal mee eens!StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:32:
@Verwijderd & @Mooody
Jullie zijn lieve jongens. Tof.
1 DOT is een mooie gift. Dan zit je al op 1001 DOT, @A87Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:29:
[...]
Klasse Mooody, ik zit ff 200+ berichten in te halen en dit hakt (hacked) er wel ff in.
@A87 zodra je weer een beetje helder kan denken, gooi ajb een adres neer van een of andere munt en ik maak net als Mooody wat over naar je. Zal geen megabedrag zijn, een DOT ofzo, maar als meer mensen dat doen heb je een stukje terug.
het ip van de hackersjaGoh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:30:
@A87
In je vorige bericht stond je IP er volgens mij weer.
En ook je voornaam, volgens mij.
Je moet natuurlijk zelf weten of je het aanpast, maar dan weet je het.
Hè nu wil ik ook gehackt worden.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
1 DOT is een mooie gift. Dan zit je al op 1001 DOT, @A87
Grapje natuurlijk. Hele toffe actie!
Ik kan niet voor @Verwijderd spreken, maar ik doe het voornamelijk om erkenning te krijgen in dit topic.StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:32:
@Verwijderd & @Mooody
Jullie zijn lieve jongens. Tof.
Ik mag @A87 helemaal niet.
Zeker weten? Het lijkt veel op het vorige IP wat je hier postte, wat volgens @Taro eerder door jouzelf is gebruikt. Overigens is dat IP een Nederlands adres.
Om verdere schade te voorkomen zou ik toch echt je mail wachtwoord even resetten en 2FA er op aanzetten als dat nog niet is gebeurd.
Kijk gelijk even naar andere sessies in je mailclient, en als je Google Authenticator gebruikt: check even met het menu rechtsbovenin bij Accounts overzetten -> recente activiteit om te checken of je authenticator ook wordt overgenomen of dat accounts zijn geexporteerd. In dat geval zou je zeggen dat iemand fysiek toegang tot je toestel moet hebben gehad.
Shit ik ging met de 15 posts terug aan de haal en dacht ik zal ook al mijn security items nog eens nalopen. Een yubikey bestellen en configgen leek me nog wel een mooie aanvulling eigenlijk.. Maar dat werkt dus niet? Lijkt de setting ' tijdelijk stuk' of is het gewoon een unsupported feature is je indruk? Order Maar weer annuleren dan I guess..GerjanT schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:15:
[...]
Dat weet ik, maar ik heb zo'n key.. maar dat pikt ie dus niet... - raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar - geef het dan ook niet als optie.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
bc1qsagy49sjzkmxj2g05t8qc2pt23f6svcwm85qt4
Even zien wat de samenvatting is -- ah:
*insert 50k babe*
*insert 51k babe*
*insert 52k babe*
*insert 53k babe*
*insert 54k babe*
*insert 55k babe*
*insert 56k babe*
Bonus:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
En ik wil ook wel wat sats doneren. Niets anders overigens. PB voor details.
[ Voor 30% gewijzigd door troje op 11-10-2021 20:43 ]
Verwijderd
Idd @A87 eerst maar ff alles goed op een rijtje zetten en zaken goed beveiligen.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Zeker weten? Het lijkt veel op het vorige IP wat je hier postte, wat volgens @Taro eerder door jouzelf is gebruikt. Overigens is dat IP een Nederlands adres.
Om verdere schade te voorkomen zou ik toch echt je mail wachtwoord even resetten en 2FA er op aanzetten als dat nog niet is gebeurd.
Kijk gelijk even naar andere sessies in je mailclient, en als je Google Authenticator gebruikt: check even met het menu rechtsbovenin bij Accounts overzetten -> recente activiteit om te checken of je authenticator ook wordt overgenomen of dat accounts zijn geexporteerd. In dat geval zou je zeggen dat iemand fysiek toegang tot je toestel moet hebben gehad.
Mijn aanbod blijft sowieso wel staan dus doe kalm an.
Geen overhaaste dingen doen.
A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:29:
WOW ze hackten ook ff mijn bitmex account een uur geleden
Als je al sinds 3 October weet dat je passwords gehackt zijn, waarom praten we 8 dagen later nog over hoe zielig je bent.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:45:
ik kijk hjier morgen weer. ik wil ff rust
Dit is een geval van dikke vette PEBKAC, dat mensen hier je al lang kennen en je willen helpen is admirable.
Hoe vervelend ik het ook vindt voor menen dat ze gehackt/Geplebt zijn moe je misschien ook wat verantwoordelijkheid nemen i.p.v. Binance / (iedereen anders) de schuld te geven.
Jullie kunnen het niet downvoten, iets wat ik graag op het forum zou zien, maar in dit geval. IDFC.
(Ik hoop wel dat het goed komt) maar verwacht niets.
Verander je passwords, en ga je wat inlezen over dit soort dingen.
(en ja ik snap dat dit geen vriendelijke post is in dit topic, maar soit)
[ Voor 7% gewijzigd door Bad Brains op 11-10-2021 20:46 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Nou ja. Zelf weten. Je kan een forum vol gaan spammen om van je frustratie af te komen en daarna vol adrenaline je laptop dichtklappen, of je kan nog proberen erger te voorkomen.A87 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:45:
ik kijk hjier morgen weer. ik wil ff rust
Dan nog snap ik dat Russische Bitmex-mailtje niet. Dat IP is van T-mobile thuis en volgens mij hetzelfde als wat je eerder postte en weggemod werd met het bericht dat het je eigen IP was. Ik vind @Mooody z'n actie genereus waar ik graag aan mee zou willen doen, maar ik ben tot nu toe wantrouwig genoeg om te denken dat je het zelf hebt veroorzaakt of in scene zet.
Sorry, ik ben niet zo goed van vertrouwen
Hier zit uiteraard een grote kern van waarheid in. Je bent zelf verantwoordelijk voor dit soort zaken en misstapjes kunnen je nekken. Zorg altijd voor zeer goede passwords op exchanges die niet lijken op je "standaard" passwordjes voor minder belangrijke shit. En verander deze passwords minstens elk kwartaal (!!!)Bad Brains schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
[...]
Als je al sinds 3 October weet dat je passwords gehackt zijn, waarom praten we 8 dagen later nog over hoe zielig je bent.
Dit is een geval van dikke vette PEBKAC, dat mensen hier je al lang kennen en je willen helpen is admirable.
Hoe vervelend ik het ook vindt voor menen dat ze gehackt/Geplebt zijn moe je misschien ook wat verantwoordelijkheid nemen i.p.v. Binance / (iedereen anders) de schuld te geven.
Jullie kunnen het niet downvoten, iets wat ik graag op het forum zou zien, maar in dit geval. IDFC.
Neemt niet weg dat het een vervelende situatie is voor hem en hij hier ongetwijfeld van gaat leren. Soms moet je "ff" €700 kwijtraken om over 2 jaar geen 10k kwijt te raken.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 11-10-2021 20:51 ]
klikAarebe1 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:16:
Vraag voor een vriend:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Inderdaad niet echt vriendelijk, maar wel heel begrijpelijk en ook broodnodig. Ik vermoed dat velen van ons na vanavond toch even wat security settings hebben aangepast of in ieder geval even hebben gecontroleerd. Laten we dat dan maar als de winst van vanavond zien.Bad Brains schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
[...]
Als je al sinds 3 October weet dat je passwords gehackt zijn, waarom praten we 8 dagen later nog over hoe zielig je bent.
Of het nu een kwestie van dikke bult eigen schuld is (99% van de gevallen is dit overigens wel zo) het blijft een kut moment opname voor diegene.
Hopelijk leergeld nu betaald en morgen weer een beetje relaxter kijken wat de vervolgstappen zijn.
Nogmaals @A87 ff tot rust komen, je hele digitale bende eerst even goed beveiligen, evt opnieuw, en dan een exchange uitkiezen. Binance kan best, dis lag niet aan hen. Daarna een munt kiezen, DOT lees ik al een paar keer, het adres openbaar maken, evt via een DM en opnieuw starten met wat hulp van forummers.
Probeer een beetje te slapen goos, teveel spanning is niet goed voor je.
Ik ga uit van de goedheid van de menschRay_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Nou ja. Zelf weten. Je kan een forum vol gaan spammen om van je frustratie af te komen en daarna vol adrenaline je laptop dichtklappen, of je kan nog proberen erger te voorkomen.
Dan nog snap ik dat Russische Bitmex-mailtje niet. Dat IP is van T-mobile thuis en volgens mij hetzelfde als wat je eerder postte en weggemod werd met het bericht dat het je eigen IP was. Ik vind @Mooody z'n actie genereus waar ik graag aan mee zou willen doen, maar ik ben tot nu toe wantrouwig genoeg om te denken dat je het zelf hebt veroorzaakt of in scene zet.
En als ik op deze manier DOT kan shillen is me dat ook wel wat waard
Dat is ook niet zo veilig door een bug in de app: na elke update staat Touch ID optie weer uit.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:11:
nu we toch over security bezig zijn. ik heb daarnet op de binance app fingerprint beveiliging geactiveerd. Meer kan ik niet doen?
Maar ik moest laatst ook, net als Taro, ondanks Authenticator en email 2FA toch ook telefoon activeren (SMS) om een card transactie te doen. Was nog een heel gezeur omdat de email code een hele tijd niet binnen kwam.
Viel me ook op dat je daarna alleen met user/pw en sms kon inloggen: je kan kiezen voor sms of authenticator.
Sms maar weer uitgezet, maar ik hoop dat ie me niet nog een keer vraagt om te registreren als ik de card weer online gebruik.
(Edit: bijgelezen en dit laatste is al vaker gezegd, sorry voor de herhaling; touch ID bug blijft wel belangrijk)
[ Voor 6% gewijzigd door Wiley99 op 11-10-2021 21:10 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Maar ik doe ook mee. Wanneer je weer wat rust gevonden hebt doe dan je dot adres even hier. En ik zal ook een donatie doen
Mijn rente pin pas kan wel een dagje langer wachten
Succes!
[ Voor 11% gewijzigd door Skrunsies op 11-10-2021 20:56 ]
UberLurker Departement #GG.
Same here, wtf is een DOT als we kijken naar wat we er maandelijks qua handel in en uitgooien. Liever een beetje vertrouwen beschaamd zien worden dan niemand meer vertrouwen.Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:53:
[...]
Ik ga uit van de goedheid van de menschZoiets zet je niet in scene, zoiets is hooguit een beetje dom.
En als ik op deze manier DOT kan shillen is me dat ook wel wat waard
me = watje met een grote bek en een kleine PF
Als iemand remote jouw computer overneemt, dan is het vanzelfsprekend dat het log je eigen IP adres laat zien. Dat zou ook verklaren waarom 2FA omzeilt is, of waarom A87 niets heeft gemerkt. Het kan ook zijn dat iemand fysieke toegang had tot zijn computer.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Nou ja. Zelf weten. Je kan een forum vol gaan spammen om van je frustratie af te komen en daarna vol adrenaline je laptop dichtklappen, of je kan nog proberen erger te voorkomen.
Maar ik ben met je eens dat er nog een hoop vragen zijn die onbeantwoord zijn. Welke devices, wel of geen SMS verificatie, enz.
Verwijderd
Je hebt ook 100% gelijk, maar we hebben het hier natuurlijk wel over de levende legende A87Bad Brains schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
[...]
Als er 1 keer'l is die pech heeft gehad met crypto is hij het wel. En ja, 100% daarvan heeft hij aan zichzelf te danken, zo niet 120%.
Maarja, als je een enthousiast rennend kind met een ijsje ziet vallen kun je 2 dingen doen. Een diepgewortelde uitleg geven waarom hij viel of een nieuwe voor hem kopen en hopen dat het goed gaat.
Ik heb begin dit jaar weken lang honderden uren enkel gelezen, filmpjes gekeken, etc. Bezig geweest met:Mooody schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Hier zit uiteraard een grote kern van waarheid in. Je bent zelf verantwoordelijk voor dit soort zaken en misstapjes kunnen je nekken.
Neemt niet weg dat het een vervelende situatie is voor hem en hij hier ongetwijfeld van gaat leren. Soms moet je "ff" €700 kwijtraken om over 2 jaar geen 10k kwijt te raken.
- Bitcoin begrijpen
- Monetaire systeem begrijpen
- Blockchain begrijpen
- Crypto landschap begrijpen
- Beveiliging van crypto begrijpen met alle mogelijkheden
- Infrastructuur begrijpen met alle mogelijkheden van wallets en exchanges
- Speciale e-mailadressen aangemaakt
- Meerdere exchange accounts aangemaakt
- Hardware wallet getest
- Ik kan nog wel even doorgaan
En dat ALLES voor mijn eerste crypto aankoop. Ik had ook vroeger roekeloos kunnen kopen en veel meer gains kunnen pakken. Maar voor mij was het essentieel dat ik exact wist waar ik mee bezig was.
Dus van de ene kant begrijp ik @Bad Brains volkomen.
Echter, A87 heeft mijn sympathie, en het kan iedereen overkomen.
En het is goed dat een aantal mensen hier eens wakker geschud worden.
En dat op Tweakers.
Overigens kan ik de berichten over de sms check erg waarderen. Daar stond ik dan weer niet bij stil
Maar serieus echt top hier
UberLurker Departement #GG.
Nieuw ijsje kopen en hopen dat ie er weer mee op zn bek gaat toch? Dan heb je weer wat te lachen. Want laten we eerlijk zijn, leedvermaak is toch het beste vermaak wat er is?Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Je hebt ook 100% gelijk, maar we hebben het hier natuurlijk wel over de levende legende A87![]()
Als er 1 keer'l is die pech heeft gehad met crypto is hij het wel. En ja, 100% daarvan heeft hij aan zichzelf te danken, zo niet 120%.
Maarja, als je een enthousiast rennend kind met een ijsje ziet vallen kun je 2 dingen doen. Een diepgewortelde uitleg geven waarom hij viel of een nieuwe voor hem kopen en hopen dat het goed gaat.
Ik snap precies wat je bedoelt en ik waardeer dat.Ngangatar schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:51:
[...]
Inderdaad niet echt vriendelijk, maar wel heel begrijpelijk en ook broodnodig.
Maar als er 5x per dag (overdreven maar soit) "Not your keys not your coins" langskomt moe je toch beter weten.
Ik ga er ook geen meme van maken hoeveel keer hij dat waarschijnlijk zelf gezegd heeft of een meme gif heeft geplaatst.
Anyways, laatste reactie. als mensen willen kunnen ze via PB hun gif/wijsheid kwijt.
+1 voor je Eddy Murphy reference.Korkss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:01:
[...]
Nieuw ijsje kopen en hopen dat ie er weer mee op zn bek gaat toch? Dan heb je weer wat te lachen. Want laten we eerlijk zijn, leedvermaak is toch het beste vermaak wat er is?
[ Voor 22% gewijzigd door Bad Brains op 11-10-2021 21:06 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
We have reason to believe PlanB @100trillionUSD account is at risk of being banned and deleted. Please know that my account will be used to provide information in such event. Information will also be shared on https://t.co/bgv5hQMP4W pic.twitter.com/mMTJFm8Qol
— Louise (@PlanB_Bitcoin) 11 oktober 2021
Eerder vandaag ook een bekend Bitcoin kanaal van YouTube verbannen:
We just had @100trillionUSD on YouTube to discuss bitcoin and our channel was deleted.
— Anthony Pompliano 🌪 (@APompliano) 11 oktober 2021
We have no strikes and didn't violate any community guidelines.@YouTube what is going on?! pic.twitter.com/mVHs3L8jMa
[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 11-10-2021 21:11 ]
Wat mij betreft heb je 100 procent gelijk. Maar net als @Verwijderd zijn ijsjes voorbeeld, vaak moet het eerst zelf een keer ondervonden worden.Bad Brains schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:04:
[...]
Ik snap precies wat je bedoelt en ik waardeer dat.
Maar als er 5x per dag (overdreven maar soit) "Not your keys not your coins" langskomt moe je toch beter weten.
Ik ga er ook geen meme van maken hoeveel keer hij dat waarschijnlijk zelf gezegd heeft of een meme gif heeft geplaatst.
Anyways, laatste reactie. als mensen willen kunnen ze via PB hun gif/wijsheid kwijt.
Wat ik vandaag geleerd heb is dat als ik een ijsje koop en het is ranzig, dan laat ik het vallen en kijk ik Jaap aan met betraande ogen.
Tring... tring....Trently schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
Ik heb net ook de authenticator (was toch een wake-up call het hele verhaal van A87) aangezet naast email en sms, maar als ik nu inlog moet ik alle drie opgeven.
Zelf snap ik niet hoe je nu met alleen SMS kan inloggen.
Hoe werkt dat?
Hallo met de klantenservice van jouw mobiele telecomprovider, met Truus. Waarmee kan ik je helpen?
- Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft omdat mijn telefoon gejat was, maar kunt u mijn 06 nummer overzetten?
Uiteraard! Maar je belt met een ander 06 nummer.
- Dit is een prepaid kaart, mijn 06 nummer is (telefoonnummer van slachtoffer).
Ik stuur een nieuwe simkaart met je 06 nummer op, klopt het adres xxx in Plaatsnaam?
- Nee, dat is nog een oude adres. Ik ben sinds kort verhuisd naar yyy in Plaatsnaam2.
Ok, dan krijg je binnen 4 dagen een nieuwe simkaart. Tot ziens.
- Daag.
Daarna installeer je de nieuwe simkaart en je kan inloggen, wachtwoord aanpassen en 2FA via SMS gebruiken met het 06 nummer van slachtoffer.
Dit is social hacking. Door emotie en bepaalde zin vorming, in dit geval een telecomprovider overtuigen dit uit te voeren. Schijnt nogal makkelijk te gaan. Eigenlijk moeten ze je legitimeren, maar zelfs met een hack (bijvoorbeeld wanneer je je gegevens bij een lek buit zijn gemaakt), kan het voorkomen dat ze het toch doen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"Not your server, not your content" las ik. Vond hem wel toepasselijk.enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:09:
In ander nieuws:
[Twitter]
[Twitter]
😴💤💤💤🥱💤😴💤😴 huh? Wat?enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
Ik heb begin dit jaar weken lang honderden uren enkel gelezen, filmpjes gekeken, etc. Bezig geweest met:
- Bitcoin begrijpen
- Monetaire systeem begrijpen
- Blockchain begrijpen
- Crypto landschap begrijpen
- Beveiliging van crypto begrijpen met alle mogelijkheden
- Infrastructuur begrijpen met alle mogelijkheden van wallets en exchanges
- Speciale e-mailadressen aangemaakt
- Meerdere exchange accounts aangemaakt
- Hardware wallet getest
- Ik kan nog wel even doorgaan
En dat ALLES voor mijn eerste crypto aankoop. Ik had ook vroeger roekeloos kunnen kopen en veel meer gains kunnen pakken. Maar voor mij was het essentieel dat ik exact wist waar ik mee bezig was.
Dus van de ene kant begrijp ik @Bad Brains volkomen.
Echter, A87 heeft mijn sympathie, en het kan iedereen overkomen.
En het is goed dat een aantal mensen hier eens wakker geschud worden.
😉
Wtf? Dat kanaal dat is verwijderd, daarvan postte ik eerder vandaag nog een stream (de stream waarin ze met Plan-B aan het praten waren). Echt bizar dat het kanaal zomaar verwijderd is.enomiss schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:09:
In ander nieuws:
[Twitter]
[Twitter]
Zelfde als die gasten van Doopie, die hadden de dag erna hun channel weer terug.Chaes schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Wtf? Dat kanaal dat is verwijderd, daarvan postte ik eerder vandaag nog een stream (de stream waarin ze met Plan-B aan het praten waren). Echt bizar dat het kanaal zomaar verwijderd is.
er zit een fout in het algoritme wat Crypto kanalen checkt.
Reactie van YouTube:Chaes schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Wtf? Dat kanaal dat is verwijderd, daarvan postte ik eerder vandaag nog een stream (de stream waarin ze met Plan-B aan het praten waren). Echt bizar dat het kanaal zomaar verwijderd is.
Looking into this – will follow up as soon as we hear back from the right teams.
— TeamYouTube (@TeamYouTube) 11 oktober 2021
Verwijderd
Hoezo zou hij mss gebanned worden dan? Ik volg hem nog maar recent dus ken de ganse historie niet.Chaes schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Griffx schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:13:
[...]
Zelfde als die gasten van Doopie, die hadden de dag erna hun channel weer terug.
er zit een fout in het algoritme wat Crypto kanalen checkt.
Oh, nou helemaal goed dan toch?Qunix schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:09:
[...]
.. kan het voorkomen dat ze het toch doen...
Sorry, taalnazi uit
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/pvgwcskST5KZZVTndKNYbAjF.png?f=user_large)