Gewoon panic fat finger actie. Nul volume ook. Lekker lomp
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Waah schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:11:
@Verwijderd ik hoor er eindelijk bij. Ik heb eindelijk die befaamde belangrijke coin die jij ook in je portfolio houd en koestert.
Een of andere gure shitcoin gekocht. En die geeft als rewards die prachtige token van je.
En ik heb als 45x meer als jij nu hebt. Dikke tech!
45 hele BTC Doge!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik had er 1 gekocht op basis van jouw post haha..thanksTaro schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:54:
Ik heb maar wat RAD in de pf gegooid, sinds de Binance listing prima gedaald. Geen idee wat het doet, maar heeft voldoende gebloed, dus tijd voor een stijging
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Rip in peace.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je doet net alsof we de bear in gaan haha.Jedi_Pimp schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:08:
Nu begin ik te snappen hoe 2018 veteranen zich gevoeld moeten hebben als altcoin bagholder. Deze langzame leegloop, maar dan tering lang. Maanden. Een jaar.
Rip in peace.
we gaan naar beneden 👀
nothing stops this train
Voor een uur, een dag, een week of voor 4 jaar?
Ik ga trouwens naar boven. Mijn bed in.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 10-10-2021 23:23 ]
Zero.
denk er nu anders over,
komt altijd goed!
https://opensea.io/seaart
Rest in pieces more like it. Never again.Jedi_Pimp schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:08:
Nu begin ik te snappen hoe 2018 veteranen zich gevoeld moeten hebben als altcoin bagholder. Deze langzame leegloop, maar dan tering lang. Maanden. Een jaar.
Rip in peace.
Ik hoop het, nu 95% BTC en 5% ETH / BNB. Ook Cake uit staking gehaald en omgezet naar BTC:enomiss schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:28:
Dadelijk ultramoon.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Maar Bartje bidt niet voor bitcoin.
Dus het Bartje voor Bitcoin blijft nog even bespaard.
Bidt ‘ie wel voor bruune bonen?Joosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:34:
Eth maakt het Bartje.
Maar Bartje bidt niet voor bitcoin.
Dus het Bartje voor Bitcoin blijft nog even bespaard.
En dan nog een rode avatar, misleidend gewoon. Het duurt niet lang meer en dan kunnen alle hipster moonboys doen wat ze willen doen in de Bruna. Denk en hoop ik.Taro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:34:
[...]
Ik hoop het, nu 95% BTC en 5% ETH / BNB. Ook Cake uit staking gehaald en omgezet naar BTC:
[Afbeelding]
Pakketjes ophalen en retourneren. Doe ik altijd al.YES schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:46:
[...]
En dan nog een rode avatar, misleidend gewoon. Het duurt niet lang meer en dan kunnen alle hipster moonboys doen wat ze willen doen in de Bruna. Denk en hoop ik.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
This confirms it. It giet oan!Taro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:34:
[...]
Ik hoop het, nu 95% BTC en 5% ETH / BNB. Ook Cake uit staking gehaald en omgezet naar BTC:
[Afbeelding]
Of een blow-off top...enomiss schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:51:
Zou me niks verbazen als we morgen wakker worden met een nieuwe ATH. Welterusten moonboys.
Trusten!
Goede inhoudelijke bijdrage toch?
Hehe nog x gehad met meisje die in die boerderij woonde
Maar weer volop Manipunaiselasie zie ik.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 11-10-2021 00:14 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
En die niet alleen.wimpie007 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 00:08:
SNX blijft ook maar bloeden. Dat staat echt mega onderwater bij mij helaas
Zo heb ik ook nog EOS en AAVE. Mijn verlies daarop is ook niet mals.
Het wordt tijd dat altseason begint en dat deze ellende niet het hele kwartaal door duurt.
HODL!
gelukkig is maar 10% van mijn pf eth. Moet je je nu eens voorstellen hoe de alts erbij liggen als BTC ff door gaat naar 69k? of 100k?WhySoSerious schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 03:25:
Boh ETH krijgt er flink van langs. BTC weer bijna even groot in mijn pf.
HODL!
Wat raad je aan? Een 80% btc en 20% alts?anti elppa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 06:11:
[...]
gelukkig is maar 10% van mijn pf eth. Moet je je nu eens voorstellen hoe de alts erbij liggen als BTC ff door gaat naar 69k? of 100k?
En bij de 100k btc een 20% omzetten naar alts? 60 om 40. Die zullen hun weg ook gaan vervolgen als btc opzij gaat!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ja dat is wel mijn les van vorige 2 cycles. Ik koop nu alts net na de bodem van BTC en die houd ik tot na de BTC top, of als ik denk dat het wel mooi is geweest (zoals met doge in het voorjaar). En idd niet meer dan 20%. Je kan dan de move nog maken na de blowoff top van btc meer in alts te stoppen. Ik doe dat alleen niet. Want dat kan 3 weken zijn, maar ook een week, en daarna gaat het extreem hard het putje in.PlanR schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 06:21:
[...]
Wat raad je aan? Een 80% btc en 20% alts?
En bij de 100k btc een 20% omzetten naar alts? 60 om 40. Die zullen hun weg ook gaan vervolgen als btc opzij gaat!
Tuurlijk zijn er mensen die heel veel meer uit alts halen dan ik. Maar ik heb er gewoon de tijd niet voor, en heb geen zin om alts dagelijks in de gaten te houden. Plus er word gewoon veel te veel gemanipuleerd (ook bij btc gebeurd dat, maar bij alts nog veel sterker).
Die extra gains pak ik door long te gaan op btc als voor mij duidelijk de bullrun gestart is. Zo hoef ik maar 1 asset in de gaten te houden.
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 11-10-2021 06:32 ]
nee dat sowieso niet.Pelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 06:56:
Btc +1%, eth -1%..
Niet veel aan de hand eigenlijk.
Thanks, op discord gevraagd en inderdaad binnen een uur een antwoord’: nog niet en ook geen voorinschrijving mogelijkenomiss schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:09:
[...]
Beste wat je kan doen is naar de Discord of Telegram groep gaan en vragen.
Verder gewoon inschrijven voor de laatste updates op de site bij "Sign Up for Project Updates". Als er zoiets komt krijg je het op die manier meteen te weten.
nothing stops this train
Weet waarschijnlijk nog veel te weinig, maar op parachain.info als ik polkadot network selecteer komen alleen acala en Equilibrium voor. Maar ik zal het wel verkeerd uitleggen, deze kon je je al aanmelden en dacht dat het normaal was. Inmiddels wat verder en sommige projecten doen voor inschrijvingen en anderen dus nietresusaapje schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:09:
[...]
Twee maar? Eerder een stuk of dertig
Pas als de Parachain veilingen beginnen kan je je dotjes ergens kwijt. Dus schrijf je in voor de Polkadot nieuwsbrief, verzamel nog meer DOT en wacht geduldig af. En als het meezit, is het eind van deze maand al zo ver
Thanks
Ik had nog wat ksm welke niet in een parachain zitten en 16 okt komt er ook nog wat vrij. Vandaag zet ik misschien ook even dat restantje over in fiat of btc.Kol Nedra schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 07:38:
ik ga jullie advies volgen, over 6 dagen komt mijn ADA uit staking, de helft ervan zet ik over naar Bitcoin. mijn mini fluffje NEO kwam gisteren uit staking, die heb ik 100% naar Bitcoin getrade. de gas heb ik converted naar BNB....
Zero.
Waarom vandaag? KSM is gister weer een eindje naar beneden gegleden en pendelt al langer in deze regionen. Ik zou er even mee wachten tot dit dalletje weer goed is gemaakt. Naar BTC toe kan 't waarschijnlijk geen kwaad.Pelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:21:
[...]
Ik had nog wat ksm welke niet in een parachain zitten en 16 okt komt er ook nog wat vrij. Vandaag zet ik misschien ook even dat restantje over in fiat of btc.
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 11-10-2021 08:26 ]
Het gaat niet om veel ksm. Scheelt 7 euro in dit geval tov gisteren, dus verwaarloosbaar.Ray_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:25:
[...]
Waarom vandaag? KSM is gister weer een eindje naar beneden gegleden en pendelt al langer in deze regionen. Ik zou er even mee wachten tot dit dalletje weer goed is gemaakt. Naar BTC toe kan 't waarschijnlijk geen kwaad.
Zero.
[ Voor 22% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-10-2021 08:40 ]
De sprint naar de ATH geloof ik wel, dat lijkt me een soort van zekerheidje (geen fin. adv.)fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:39:
M'n verstand zegt alles in BTC gooien.
Maar ergens heb ik een onderbuik gevoel, gestaafd door alle overmatig positieve berichten hier. BTC hard omhoog of hard omlaag is hoe dan ook dodelijk voor m'n alt's.
Wat er daarna gaat gebeuren vind ik echt lastig, Misschien dondert die hele geitenponzi dan in elkaar omdat iedereen z'n winst pakt onder het mom van hebben is hebben, misschien knallen we in 1x door.
Ik denk dat je momenteel beter psycholoog kunt zijn dan financieel expert als het op BTC aankomt.
Of stiekem naar ath, dan media en boom dikke fomo run tot 250.000Servor schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:47:
Beetje FOMO er bovenop zou wel lekker zijn denk ik. Iets vanuit de mainstream media over het feit dat BTC weer richting ATH gaat als we de 60K naderen ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 11-10-2021 08:49 ]
Zero.
Vanaf dat moment zal het hier waarschijnlijk veel meer gaan over zaken die er echt toe doen.Pelox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:48:
[...]
Of stiekem naar ath, dan media en boom dikke fomo run tot 250.000en dan heel snel op marketsell klikken.
Zoals welke champagne je bij je ontbijt drinkt bijvoorbeeld.
Precies, zoals welke champagne je gebruikt om je mond te spoelen na het tandenpoetsen.YES schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Vanaf dat moment zal het hier waarschijnlijk veel meer gaan over zaken die er echt toe doen.
YES schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Vanaf dat moment zal het hier waarschijnlijk veel meer gaan over zaken die er echt toe doen.
Of welke champagne je gebruikt om het toilet mee door te spoelen ;-)GioStyle schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:51:
[...]
Precies, zoals welke champagne je gebruikt om je mond te spoelen na het tandenpoetsen.
Ja maar Benjamin zei, accumulaaasie en over een paar maanden DOT rond de 200 dollar en dat we dan balen niet meer gekocht hebben enzo... Dan moet dat toch helemaal waar zijn?StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:53:
Die klotenmunt trekt al mijn shitcoins leeg.
UberLurker Departement #GG.
Waarom geen 69%?knakworst schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:59:
60 procent in btc hier maar op deze manier gaat het vanzelf richting 100 procent.
De rest van mijn crypto laat ik gewoon staan zoals het is, lekker makkelijk gewoon HODL en hopelijk komt er wat leuks uit over een aantal jaar en zo niet dan niet, weer een wijze les erbij geleerd in de wereld van crypto.
Ik ben helaas sinds augustus dit jaar pas actief met crypto dus constant FOMO, maar hoe hoger het bedrag word dat ik er al ingestoken hebt hoe minder de FOMO word want ik sta er iedergeval met een been in en tja ik heb eenmaal geen bergen met FIAT om hier en daar 10/100/1000 euro in shitcoins te stoppen en tegelijkertijd BTC en ETH te spekken in mijn PF.
Maar ik doe tenminste mee nu, dat is wel zo fijn, daarnaast zit echt jan en alleman al in crypto ik verbaas mij daar echt over hoeveel mensen die ik ken die al crypto hebben.
Eindelijk weer eens gerechtigheid. Laat die shitcoin maar eens op waarde beoordeeld wordenStevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:53:
Die klotenmunt trekt al mijn shitcoins leeg.
Dat moet je niet willen want dan blijft er natuurlijk helemaal niets over van BTC.Gelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:09:
[...]
Eindelijk weer eens gerechtigheid. Laat die shitcoin maar eens op waarde beoordeeld worden
100% BTC hier..knakworst schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:59:
60 procent in btc hier maar op deze manier gaat het vanzelf richting 100 procent.
Al een tijdje..
69k s000o0oo00oo00oO0on
Niet puur naar de tech kijken hè. Netwerk effect is natuurlijk de shizzle,StevenzeN schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Dat moet je niet willen want dan blijft er natuurlijk helemaal niets over van BTC.
2010 – Niemand gebruikt het
2012 – Alleen computernerds gebruiken het
2013 – Alleen drugsdealers gebruiken het
2016 – Alleen gokkers gebruiken het
2018 – Alleen een klein percentage van de bevolking gebruikt het
2020 – Alleen kleine bedrijven gebruiken het
2021 – Alleen kleine landen gebruiken het
Op de ene exchange heb ik 90% BTC en 10% ETH. Gaat als een malle. Op de andere exchange ADA, XRP, Sushi en daar gebeurt helemaal niks.
Twijfel twijfel, all in op BTC of lekker holden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij was er vannacht een moment van 51k.Richh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:24:
BTC is niet te stoppen! Ik moet nog steeds een fluf terug kopen (idealiter onder de 55k)... Maar dat moment zal komen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ben je nou jezelf aan het geruststellen? BTC is de king.Jedi_Pimp schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:29:
Dag 6. De Bitcoin Dominance stijgt gestaag door. Ik weet niet wat lastiger is, mijn alts zien leegbloeden of het gejuich van maxi's in de slowchat. Had ik dan toch naar meer conventionele portfolio strategieën moeten luisteren in plaats van 27 shitcoins aanhouden waarvan 20 microcaps? Nee, tuurlijk niet. Als ééntje hiervan moont, ben ik binnen. En daarnaast heb ik net de nieuwe Shiba gespot: Baby Shiba (BHIB) à 0,00000285$. Stel je voor deze wordt naar 1$ gepumpt!
[Afbeelding]
BTC100K2021 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:32:
[...]
Ben je nou jezelf aan het geruststellen? BTC is de king.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
In euro's zekerGioStyle schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:25:
[...]
Volgens mij was er vannacht een moment van 51k.
2030 – Alleen lambo bezitters gebruiken hetGelukszoekr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:17:
[...]
Niet puur naar de tech kijken hè. Netwerk effect is natuurlijk de shizzle,
2010 – Niemand gebruikt het
2012 – Alleen computernerds gebruiken het
2013 – Alleen drugsdealers gebruiken het
2016 – Alleen gokkers gebruiken het
2018 – Alleen een klein percentage van de bevolking gebruikt het
2020 – Alleen kleine bedrijven gebruiken het
2021 – Alleen kleine landen gebruiken het
Maar wanneer gaat ie nou "gewoon " weer naar de 53,5k dan ivm de wel gelukte pump 6 oktober?GioStyle schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:36:
[...]
Nee, er was dump geloof ik.
YouTube: BITCOIN HEADS HIGHER AS WHALE DUMP FAILS
Ik ben benieuwd, we komen nu in het vaarwater van de vorige ATH toppen, de eerste op 58K. Natuurlijk een stevige weerstand maar met vaart die het nu loopt zie ik het ook nog wel gebeuren dat die gewoon sneuvelt, we door gaan naar de volgende op 61K en dan de 58K testen als support. Hopelijk wekt dit een beetje FOMO opRichh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:24:
BTC is niet te stoppen! Ik moet nog steeds een fluf terug kopen (idealiter onder de 55k)... Maar dat moment zal komen
https://www.theice.com/pr...utch-TTF-Gas-Futures/data
Leuk
(overigens is de gasprijs ongeveer dat bedrag in centen + 55 cent + btw)
Ik zie 'm op de exchanges waar ik op zit, niet.GioStyle schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:36:
[...]
Nee, er was dump geloof ik.
YouTube: BITCOIN HEADS HIGHER AS WHALE DUMP FAILS
https://www.nieuwnieuws.n...en-man-in-lambo-gevonden/
edit: bovenbuurman was sneller
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 11-10-2021 10:06 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Pingo?sh4d0wman schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:05:
Missen wij vandaag ook iemand hier? Wel een ouderwetse boef. Had niet eens een boormachine...
https://www.nieuwnieuws.n...en-man-in-lambo-gevonden/
edit: bovenbuurman was sneller
nothing stops this train
Je moet ook niet je ledger hangen aan je Lambo sleutelbosroflexx schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:05:
[Afbeelding]
Ik ga toch maar geen lambo bestellen...
Serious note: als je een groot bedrag HODL't overweeg dan bv een kluis te huren, dat is helemaal niet duur. Heb je geen last van boormachines.
ALT/BTC chart is niet in verhouding qua volume als USD(t)/BTC. Deze pairs kunnen wel invloed hebben op de prijs van ADA of ETH, maar niet op BTC is mijn bescheiden meningKol Nedra schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:
zowel ADA/BTC en ETH/BTC op daily chart belangrijke momenten. ik verwacht veel resistance, dus 60k btc kan nog wel even duren 👀
Dan heb je juist lánger last van boormachines. Eerst een paar gaten in je linker knieschijf voor de code van je kluis, en dan nog een paar in je andere knieschijf voor het wachtwoord van je Ledger. Dat word me toch een partij revalideren..knakworst schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Je moet ook niet je ledger hangen aan je Lambo sleutelbos![]()
Serious note: als je een groot bedrag HODL't overweeg dan bv een kluis te huren, dat is helemaal niet duur. Heb je geen last van boormachines.
It's a sign!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRdLRo6mrKQm9YErPFmBqM8i.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Gj9bTIXMpqcXPkv8UB8Km87B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K1dB64c45DfKphleDveiKvNH.jpg?f=fotoalbum_large)