Gaaf man. Je gaat ondergaat de hype in levende lijve, dat is altijd de beste graadmeter om er een oordeel over te kunnen vellenJedi_Pimp schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:13:
Gisteren kondigde ik aan me te gaan verdiepen in NFTs met als doel korte termijn winst te maken. Omdat ik een man van mijn woord ben, heb ik op deze luttele vrijdagavond (ik zit om medische redenen thuis) de daad bij het woord gevoegd en ben ik op onderzoek uitgegaan.
Na vrienden gemaakt te hebben in een TG groep en onderzoek gedaan te hebben in welk 'project' ik een NFT wilde 'minten', is mijn oog gevallen op Solameleons. Yes, Solameleons. Moon soon. Hieronder ziet u een voorbeeld van een Solameleon.
[Afbeelding]
Nadat ik ongeveer een uur heb gedaan om SOL naar mijn Phantom wallet te loodsen - Binance withdrawal lag er uit en Kraken was super laggy -, opende ik de site waarop ik op het startsein kon minten. Althans, dat dacht ik, omdat alle NFTs binnen een paar seconden waren uitverkocht en mijn mint knop het niet deed. Omdat ik me niet snel gewonnen geef, ben ik vervolgens naar de marketplace gegaan waar de NFTs gelist werden en heb ik snel een Solameleon gekocht voor 0.33 SOL met een redelijke mate van 'rarity'. De rarity van een NFT wordt bepaald door de kenmerken en is een soort arbitraire meetwaarde van hoe kostbaar iets is. De mintprijs was 0.3 SOL, dus ik dacht vrij weinig risico te lopen. Vervolgens listte ik mijn zojuist aangeschafte NFT voor 0.8 SOL, in de wetenschap een werelddeal gedaan te hebben.
Twee uur later is mijn NFT nog steeds niet verkocht en wordt de Discord groep van het betreffende project gebombardeerd door boze mensen die aan de straatstenen hun plaatjes van kameleons niet kwijtkunnen. Ik heb me inmiddels iets beter ingelezen en de NFT markt op Solana is momenteel vatbaar voor dit soort 'matige' projecten. De kansrijke NFTs moet je echt er uit vissen.
Goed, je moet iets over hebben om op onderzoek uit te gaan voor je GoT SC'ers. Ik ben 50 dollar lichter en een plaatje van een kameleon rijker, maarja. Mezelf kennende:
[Afbeelding]
Die luitjes die hun NFTs voor shitloads verkopen, hebben meestal een marketingapparaat standby. Veel is ook nep (eigen transacties om hype te creëren)
NFTs gaan zeker een deel uitmaken van onze samenleving. NFT in ticketing is bijv. een geweldig zinvolle ontwikkeling.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 08-10-2021 23:21 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
/f/image/uChOkCubOOQaW9axExQQ2MdY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OT1a3LGDxc7TMBEGbmWIHrWz.jpg?f=fotoalbum_large)