Ik denk dat je ledger het beter overleeft dan een stukje papierBTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:33:
[...]
Hoeveel met paper wallets gevulde anussen gaan er dagelijks door de douanepoortjes denk je?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik denk dat je ledger het beter overleeft dan een stukje papierBTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:33:
[...]
Hoeveel met paper wallets gevulde anussen gaan er dagelijks door de douanepoortjes denk je?
Can confirmAlterMann schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:37:
[...]
Ik denk dat je ledger het beter overleeft dan een stukje papier
Ik heb eventueel wel tips hoe je je private keys over de grens krijgt anders dan in den anus.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:33:
[...]
mwoah het gaat redelijk up, maar niet hard genoeg om op elkaar te zeikenYES schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:39:
Het gaat weer lekker stabiel met BTC als ik de berichten hier lees
Is dit een grote piemel wedstrijd?Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:41:
[Afbeelding]
Zo, dit zijn alle coins die ik hodl......
het staat ingesteld op performence per dag.....
dus hoe groter de bubble, hoe beter die shitcoin geperformed heeft afgelopen 24 uur 🤗
Dat gebruikelijke gezeik heb ik gisteravond laat toch ruimschoots gecompenseerdmalarkan schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:44:
[...]
mwoah het gaat redelijk up, maar niet hard genoeg om op elkaar te zeiken
Ik hoop het niet, aangezien ik erg bullish ben over DOT, maar die is het kleinste nu, oef de harde waarheid
nothing stops this train
nothing stops this train
FUD!Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:56:
ADA gaat alweer Rekt!
Ja, en met decentralisatie proberen we in crypto nu juist te voorkomen dat alles niet bij één partij komt te liggen anders kunnen we net zo goed alles bij onze vrienden van de Rabo laten staan...JoebarRC schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:02:
[...]
Er zijn maar weinig netwerken die 400.000 TPS zouden overleven. En dat het centraal is, beetje onzin want het is een bericht aan alle validators geweest die samen het netwerk opnieuw gestart hebben.
Dit kan ook bij iedere bank of cloudprovider enz gebeuren.
Heb niets met SOL maar er wordt wel weer flink op ingesprongen terwijl een fout / aanval nou eenmaal kan gebeuren.
[ Voor 65% gewijzigd door Kol Nedra op 15-09-2021 15:02 ]
nothing stops this train
Het probleem in dit wereldje, en overigens ook daarbuiten, is dat argumenten er niet meer toe doen. Je bent of voor, of je bent tegen. Een middenweg is er niet, argumenten die aan de verkeerde kant van het hek staan zijn tegen dovemans oren gericht en pertinent onwaar, hoe goed onderbouwd dan ook.jvel92 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:58:
[...]
Ja, en met decentralisatie proberen we in crypto nu juist te voorkomen dat alles niet bij één partij komt te liggen anders kunnen we net zo goed alles bij onze vrienden van de Rabo laten staan...
De kritiek die Solana nu te verwerken krijgt is mijn inziens volkomen terecht. De CEO van Solana Labs was gisteren op Twitter druk bezig met om zich heen slaan en ETH af te kraken i.p.v. zijn eigen netwerk weer in de lucht krijgen![]()
Er is een reden waarom de development van ETH langzaam gaat, en niet de snelste is qua transacties en absoluut niet de goedkoopste want ze willen decentraal zijn. Wil je sneller ontwikkelen, snellere transacties en goedkoper zijn dan gaat dat ten koste van de decentralisatie van het netwerk. En je kunt veel vinden van Solana en ze doen ook een hoop goed, maar ze zijn niet decentraal... probeer maar eens een eigen node te draaien.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ja duh... die programmeurs komen erachter dat ze voor die smart contracts een nieuwe programmeertaal moeten gaan leren.... en de mensen die dachten dat er vanaf dag 1 smart contracts waren zien nu ook dat het allemaal niet zo snel gaat qua adoptie.Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:56:
ADA gaat alweer Rekt!
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 15-09-2021 15:04 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
1 minute man spottedKol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:01:
oh.....ADA moon!!
edit.....ik moet hem maar niet op de 1-minuut chart zetten
Ik hoop het niet, aangezien ik erg bullish ben over DOT, maar die is het kleinste nu, oef de harde waarheid
gaat wel lekker zo zeg, de wereld is een wrede plek
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:07:
[...]
[...]
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Much gains, such wowenomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:11:
https://twitter.com/Calam.../1438124843581517825?s=19
Deelnemers gefeliciteerd! Epic gains ahead...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hmmmm ik lasenomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:11:
Doe er meteen een typecursus achteraan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
en Basilisk en Sakura
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 15-09-2021 15:18 ]
Zero.
Goed idee!
Ik zie hem niet bij staan in het lijstje?enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:11:
nothing stops this train
Niet alle projecten komen op Kraken te staan, helaasch.Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:18:
[...]
Ik zie hem niet bij staan in het lijstje?
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:07:
[...]
[...]
[...]
makes sense......Chaes schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:19:
[...]
Niet alle projecten komen op Kraken te staan, helaasch.
nothing stops this train
Whale alert!Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:18:
[...]
[Afbeelding]
Zero.
Ik heb ook beperkte tijd en vooralsnog kan ik me er ook nog niet goed genoeg in verdiepen waarom ik voor het ene project wel en voor het andere project niet mijn KSM 11 maanden zou afstaan....Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:20:
[...]
makes sense......
ik snap het nog niet helemaal hoe het werkt, en wanneer ''winnen'' ze, waar ligt het aan wanneer ze winnen?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ach ik speel gewoon mee met een flufje ksm, raak ik het kwijt, jammer dan.RickvN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:21:
[...]
Ik heb ook beperkte tijd en vooralsnog kan ik me er ook nog niet goed genoeg in verdiepen waarom ik voor het ene project wel en voor het andere project niet mijn KSM 11 maanden zou afstaan....
Zero.
Elke crowdloan heeft een tijdslot. Het project dat de meeste KSM heeft ontvangen, wint het parachain-plekje.Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:20:
[...]
makes sense......
ik snap het nog niet helemaal hoe het werkt, en wanneer ''winnen'' ze, waar ligt het aan wanneer ze winnen?
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 15-09-2021 15:23 ]
Voor zover ik het begrijp winnen ze als ze het aantal KSM dat ze willen ophalen, hebben opgehaald. Maar volgens mij is dat overzicht op Kraken niet compleet. Daar staat namelijk alleen het aantal KSM dat is gecontribueerd via Kraken zelf, en niet de KSM die is gecontribueerd d.m.v. andere platforms/wallets. Correct me if I'm wrong.Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:20:
[...]
makes sense......
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 15-09-2021 15:24 ]
Ja dat bedoelde ik. Stabiel = geen lambo binnen 5 minuten en ook niet volledig rekt. Gewoon organische groeimalarkan schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:44:
[...]
mwoah het gaat redelijk up, maar niet hard genoeg om op elkaar te zeiken
Ik denk dat dat klopt dus geen correctie hier.Chaes schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:23:
[...]
Voor zover ik het begrijp winnen ze als ze het aantal KSM dat ze willen ophalen, hebben opgehaald. Maar volgens mij is dat overzicht op Kraken niet compleet. Daar staat namelijk alleen het aantal KSM dat is gecontribueerd via Kraken zelf, en niet de KSM die is gecontribueerd d.m.v. andere platforms/wallets. Correct me if I'm wrong.
Zero.
ja ergens is er een tabel met hoeveel % in hoeveel minuten dat moet zijn om dat voor elkaar te krijgen 1% in 1 min of 10 % in 4 uur, zoiets?YES schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:24:
[...]
Ja dat bedoelde ik. Stabiel = geen lambo binnen 5 minuten en ook niet volledig rekt. Gewoon organische groei
https://opensea.io/seaart
Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:20:
[...]
makes sense......
als je longterm de vertrouwen hebt is het primaenomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:41:
Lockup Dotjes is waarschijnlijk 24 maanden... best wel heftig.
nothing stops this train
Maximaal 24 maanden toch? Kan dus ook evt. korter lijkt me?enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:41:
Lockup Dotjes is waarschijnlijk 24 maanden... best wel heftig.
Oh ik ben benieuwd naar die tabel! Mijn long staat overigens weer in het groen dus die organische groei mag lekker doorgaan zo!malarkan schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:27:
[...]
ja ergens is er een tabel met hoeveel % in hoeveel minuten dat moet zijn om dat voor elkaar te krijgen 1% in 1 min of 10 % in 4 uur, zoiets?
https://polkadot.js.org/Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:18:
[...]
[Afbeelding]
Zero.
JaVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:54:
zakt luna nog onder de 30 of stijgen we eindelijk
Top! Vanavond gefrituurde inktvisringen om het te vieren.enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:11:
nothing stops this train
Extra info (geen 10% aan Kraken afdragen):enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:53:
[...]
https://polkadot.js.org/
Installeer de extensie
Of
https://play.google.com/s...kawallet.www.polka_wallet
Installeer Polkawallet
Of beide.
In welke volgorde maakt niet uit. Gebruik de seed bij de ander om toegang tot dezelfde Wallets te hebben. De app is handig op de telefoon. De js wallet is veel uitgebreider.
Hier zie je precies welke crowdloans er allemaal zijn. Je kan rechtstreeks vanuit de wallet doneren of je klikt op de link naar de website van het betreffende project en geeft toegang tot je polka extensie (werkt een beetje als Metamask).
Het werkt als volgt:
Er wordt nu om een aantal slots gevochten, nog t/m slot 10 te gaan deze ronde.
Een crowdloan om een slot duurt 7 dagen.
Daarna volgt de auction. Hier kunnen ook projecten aan mee doen die niet meegedaan hebben aan een crowdloan. Die kunnen gewoon een bod doen.
Is zo'n bieder er niet, dan wordt er enkel gekeken naar de laatste 5 dagen van de crowdloan en wordt er een willekeurig snapshot genomen van een winnend blok. Het project dat op dat moment de meeste KSM heeft opgehaald wint. Dit is om te voorkomen dat er op het laatste moment opeens enorm veel KSM in een project gestopt wordt. Het project wat de meeste KSM heeft opgehaald aan het einde van de race hoeft dus niet per se te winnen.
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 15-09-2021 16:39 ]
Ja joh. Zo maar ff consolideren op 9 cent plus. Heb alles eruit gegooid.StevenzeN schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:09:
CELR gare shitcoin, niet eens +30% vandaag.
Ik vind deze site fijn:Kol Nedra schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:01:
ah gevonden:
https://parachains.info/auctions#tab-network-kusama
het lijkt er dus op dat zeer waarschijnlijk Basilisk gaat winnen de volgende auction over 6 dagen 18uur +
is er ook commentaar bij de race? David Croft ofzo?enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:21:
[...]
Ik vind deze site fijn:
https://dotmarketcap.com/auction
Vooral de balkjes bovenaan waardoor de race visueel wordt.
Dan doe mij maar Lara Croft 😋malarkan schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:24:
[...]
is er ook commentaar bij de race? David Croft ofzo?
Beide zijn co-founders van ETH. Charles heeft niks met DOT te maken iig als dat je aanname is.Darrell schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:51:
[...]
Is dat ook al een excollega van Charles? Hij hopt wat af die schreeuwlelijk.
Wowhead schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:43:
ADA word weer gepumpt
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Scheißemünze
Ja sorry, ik had mezelf beloofd me niet meer over ADA uit te laten. Laatste stuiptrekking was dit.BootjeVaren schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:33:
[...]
Beide zijn co-founders van ETH. Charles heeft niks met DOT te maken iig als dat je aanname is.
Daarmee suggereer je dat shitcoins worden gewaardeerd op dikheid van de achterliggende tech?Tabacca schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:53:
SOL zal nog wel eens een niet organische dump gaan doen een dezer dagen gok ik, koers was al een weekje aan het dalen en dan nog het event van gisteren........ Sta er al van te kijken dat de prijs nog ongeveer hetzelfde is als gisteren rond deze tijd. Iemand al een short lopen?
nothing stops this train
China's major banks have been notified by the housing authority that Evergrande Group won't be able to pay loan interest due Sept. 20, a media report says, underlining the broadening impact of the property developer's liquidity crisis https://t.co/dRBmiMFnmc pic.twitter.com/NjvYOQ0Kt7
— Reuters (@Reuters) 15 september 2021
Solana is snel en goedkoop. Je krijgt wat je betaalt.Tabacca schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:53:
SOL zal nog wel eens een niet organische dump gaan doen een dezer dagen gok ik, koers was al een weekje aan het dalen en dan nog het event van gisteren........ Sta er al van te kijken dat de prijs nog ongeveer hetzelfde is als gisteren rond deze tijd. Iemand al een short lopen?
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 15-09-2021 17:18 ]
Die rente is nul en nog kunnen ze het niet betalen. Hoe ziek wil je het hebben.MicroWhale schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:07:
[Twitter]
Crypto to MOON soon!!!!!!
China's huizenbubbel staat op barsten.
Komt goed jongen, binnenkort zitten we op 0.25Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:16:
kan iemand CELR terug een duwtje geven?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
CELR doet het prima, niets gaat in 1 rechte lijn omhoog. Lekker consolideren boven de 9 een paar dagen en dan weer een stappie omhoog van een paar cent.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:16:
kan iemand CELR terug een duwtje geven?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hopelijk is onze huizenbubbel de volgende die knaptMicroWhale schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:07:
[Twitter]
Crypto to MOON soon!!!!!!
China's huizenbubbel staat op barsten.
Ik hoorde gister dat een boerderij hier in de buurt, die voor 400k te koop stond, weg was gegaan voor 6,8 ton. Zolang er idioten zijn die zo ver overbieden, blijft die bubbel nog wel even stand houden.Luuk schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:32:
[...]
Hopelijk is onze huizenbubbel de volgende die knapt
Je hebt helemaal gelijk maar vergeet één ding. De prijs van SOL is momenteel zo hoog door pure speculatie en FOMO niet persé door de onderliggende tech. Vind het zelf ook een mooi project maar het lijkt me heel sterk dat er na zo'n gebeurtenis niet heel veel mensen vertrouwen gaan verliezen en er een dikke dump komt. Uiteindelijk zal het op de lange termijn weinig uitmaken en is het juist ook weer een mooie test voor SOL maar ik moet het eerste project nog zien dat na zo'n issue geen prijs correctie krijgt.enomiss schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:13:
[...]
Solana is snel en goedkoop. Je krijgt wat je betaalt.
Snel en goedkoop zijn nog altijd twee eigenschappen die winnen in deze maatschappij. Mensen kopen zat goedkope troep met alle risico's van dien. Voor Solana is momenteel gewoon een markt. Sowieso deed zich dit voor op een beta netwerk, dus houd in perspectief waar je mee bezig bent.
Ik houd mijn bag Sol voorlopig gewoon aan
#what doesn't kill it makes it stronger
#any news is good news
Scheißemünze
dan had de dump er al moeten zijn, mainnet werkt alweer een tijdjeTabacca schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:38:
[...]
Je hebt helemaal gelijk maar vergeet één ding. De prijs van SOL is momenteel zo hoog door pure speculatie en FOMO niet persé door de onderliggende tech. Vind het zelf ook een mooi project maar het lijkt me heel sterk dat er na zo'n gebeurtenis niet heel veel mensen vertrouwen gaan verliezen en er een dikke dump komt. Uiteindelijk zal het op de lange termijn weinig uitmaken en is het juist ook weer een mooie test voor SOL maar ik moet het eerste project nog zien dat na zo'n issue geen prijs correctie krijgt.
Heb zelf ook een zakje en ga deze zeker bijvullen als het lekker dipt
6,8k? Koopje!Ray_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:38:
[...]
Ik hoorde gister dat een boerderij hier in de buurt, die voor 4k te koop stond, weg was gegaan voor 6,8k. Zolang er idioten zijn die zo ver overbieden, blijft die bubbel nog wel even stand houden.
Waar is dat, ik wil ook wel een boerderij voor 2 ETHRay_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:38:
[...]
Ik hoorde gister dat een boerderij hier in de buurt, die voor 4k te koop stond, weg was gegaan voor 6,8k. Zolang er idioten zijn die zo ver overbieden, blijft die bubbel nog wel even stand houden.
MadurodamJoebarRC schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:41:
[...]
Waar is dat, ik wil ook wel een boerderij voor 2 ETH![]()
Afzetters!Ray_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:38:
[...]
Ik hoorde gister dat een boerderij hier in de buurt, die voor 4k te koop stond, weg was gegaan voor 6,8k Zolang er idioten zijn die zo ver overbieden, blijft die bubbel nog wel even stand houden.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 15-09-2021 17:47 ]
het is dan ook geen bubbel.Ray_ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:38:
[...]
Ik hoorde gister dat een boerderij hier in de buurt, die voor 400k te koop stond, weg was gegaan voor 6,8 ton. Zolang er idioten zijn die zo ver overbieden, blijft die bubbel nog wel even stand houden.
CELR op weg naar de 8. Come on!Ngangatar schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:23:
[...]
CELR doet het prima, niets gaat in 1 rechte lijn omhoog. Lekker consolideren boven de 9 een paar dagen en dan weer een stappie omhoog van een paar cent.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het nieuwe normaal?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq