Gewoon even op quote duwenPelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:23:
Wat een chaos vandaag.. hier kan je echt niet op reageren.
Zie je wel dat je nog kan reageren ouwe EVangelist.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gewoon even op quote duwenPelox schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:23:
Wat een chaos vandaag.. hier kan je echt niet op reageren.
Ja ik ben blij dat mijn handelspotje inmiddels nog geen 10% is van mijn totale PF en de afgelopen weken uit alleen maar DOT en BTC heeft gestaan in afwachting van mijn eigen besluit of ik dat deel niet ook gewoon wegzet voor de HODL.WhySoSerious schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:09:
[...]
True that. Maar we kunnen alleen maar meebewegen en de long-term in het achterhoofd houden.
HODL.
Saturnus.
Tesla.
Dat zijn de betere wissels. Nog een tip?68616c6c6f schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:54:
AXS verkocht en wat shibas gehaald
__xeno__ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:14:
De sfeer is mij weer bullish genoeg om mijn jaarlijkse post in dit topic te doen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja hoor. Vroeger was correlatie soms volledig weg voor langere tijd. Moet wel zeggen dat er laatste jaar juist erg veel correlatie is. Dus afgelopen week is best bijzonder.Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:03:
@anti elppa
Jij volgt crypto al vrij lang, toch? Heb je ooit meegemaakt dat de Nasdaq 260 basispunten daalde en BTC 2 procent steeg?
Volgens mij is dit nog nooit gebeurd.
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 04-10-2021 20:29 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
10e maand van het jaar.wian schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:
Iemand een verklaring voor deze plotselinge sprint van BTC?
Ja, self fulfilling prophecywian schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zou organisch zijn.Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:
Vanavond de 50k testen en voor woensdagavond de 53k aantikken?
Meer vraag dan aanbod.wian schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
__xeno__ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:14:
De sfeer is mij weer bullish genoeg om mijn jaarlijkse post in dit topic te doen.
Je bent te vroeg. Zie je in januari wel weer.__xeno__ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:09:
DGB op 0.027 gekocht, die gaat lekker.. zweethandjes...
Voor het terugzoeken:Ray_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
[...]
Je bent te vroeg. Zie je in januari wel weer.
Hebben we het hier over AXS, de bruikbare token en SHIBA, de totaal onzinnige token?68616c6c6f schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:54:
AXS verkocht en wat shibas gehaald
Zou mooi zijn als ETH daar morgen op staat ja.roflexx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:21:
Morgen weer op 47,8k wakker worden?
Met zulke inhoudelijke bijdrages, zien we je graag vaker dan 1x 2x per jaar posten__xeno__ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:14:
Gaat het weer over celr, ja?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik denk dat we heel snel weer voor een rode zee staan.YES schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:08:
[...]
Moet jij zeggen, weet je wat voor golven het splijten van de rode zee veroorzaakte ouwe reus?
Ik moet overigens zeggen dat het mij allemaal niet veel rustiger of positiever stemt dit. Schommelingen en ineens weer een schok omhoog terwijl op de beurs de pleuris uitbreekt. Voelt gek.
nothing stops this train
Die Launchpad shitcoin heb ik allang uit mijn geheugen gewist. Dat gaat alleen met AXS niet meer lukken. De volgende shitcoin op Binance, beta, verkoop ik maar voor de helft.
Oktober vorig jaar.Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:03:
@anti elppa
Jij volgt crypto al vrij lang, toch? Heb je ooit meegemaakt dat de Nasdaq 260 basispunten daalde en BTC 2 procent steeg?
Volgens mij is dit nog nooit gebeurd.
Hoezo? Eerst Lambo?mentalozzie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:27:
Sinds eind mei DCA Bitcoin & Eth.
Inmiddels op 30% winst.
We blijven doorgaan tot 2026.
Vrijstaand villa bij het bos, heb nog even geduld…
Ik roeptoeter hier circa een week over LUNA. Ingestapt op 30$ (met louter een deel van m'n tradingpot) dus dat voldoet waarschijnlijk niet aan jouw criteriaMooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:33:
Ik heb helaas Terra onder de $10 gemist als goede kans. Heb me eens ingelezen en ziet er echt goed uit. Als LUNA adoptie krijgt in de crypto space, kan het snel gaan met die prijs.
Als ik het goed heb, kun je het een beetje vergelijken met het DAI / MAKER concept. Waar DAI nog niet echt lekker van de grond komt, is het nu de beurt aan LUNA
Heeft er iemand hier voor de hype in LUNA geinvesteerd? Zo ja, met welke reden?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
LUNA betekent letterlijk maan.Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:33:
Ik heb helaas Terra onder de $10 gemist als goede kans. Heb me eens ingelezen en ziet er echt goed uit. Als LUNA adoptie krijgt in de crypto space, kan het snel gaan met die prijs.
Als ik het goed heb, kun je het een beetje vergelijken met het DAI / MAKER concept. Waar DAI nog niet echt lekker van de grond komt, is het nu de beurt aan LUNA
Heeft er iemand hier voor de hype in LUNA geinvesteerd? Zo ja, met welke reden?
Dat is inderdaad het meest opmerkelijke van deze prijsactie.Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:27:
bizar moment hoor, Bitcoin gaat omhoog terwijl stocks bloeden 💪
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 20:44 ]
Ha shit, je hebt gelijk. Wel een pijnlijke confrontatie met het feit dat voor veel mensen, zoals ik, HODL de beste strategie is..Ray_ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
[...]
Je bent te vroeg. Zie je in januari wel weer.
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
LUNA betekent letterlijk maan.
Can't go tits up.
Dat is 3.__xeno__ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Ha shit, je hebt gelijk. Wel een pijnlijke confrontatie met het feit dat voor veel mensen, zoals ik, HODL de beste strategie is..
En achterstevoren ANUL, wat ook weer ergens op lijkt.Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
LUNA betekent letterlijk maan.
Can't go tits up.
Ja man. Wat een spammer zeg.Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Dat is 3.
Zet de lat wel erg hoog voor volgend jaar.
Ja je roept het een week, dat telt nietJedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Ik roeptoeter hier circa een week over LUNA. Ingestapt op 30$ (met louter een deel van m'n tradingpot) dus dat voldoet waarschijnlijk niet aan jouw criteria
De kwalitatieve shitpost index.. Ik ben die buurman op de hoek waarvan je weet dat als hij over crypto begint te praten..Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Dat is 3.
Zet de lat wel erg hoog voor volgend jaar.
Dat je een boor moet gaan pakken?__xeno__ schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
De kwalitatieve shitpost index.. Ik ben die buurman op de hoek waarvan je weet dat als hij over crypto begint te praten..
Haha ho ho, ik stap zeker niet op groene candles in. Gewoon een kwestie van iets waar jij niet gelooft in combinatie met iets waar jij wel in gelooft.Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:42:
[...]
Ja je roept het een week, dat telt niet
Je bent dus op goed geluk ingestapt op dikke groene candles. Ik ben juist geinteresseerd in mensen die LUNA vroeg hebben gespot en daar een flinke boterham aan hebben verdiend. Dat zijn de leuke verhalen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ojaaa, ik weet het weerJedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Haha ho ho, ik stap zeker niet op groene candles in. Gewoon een kwestie van iets waar jij niet gelooft in combinatie met iets waar jij wel in gelooft.
Respectievelijk TA en fundamentals. Fundamenteel gezien zat er namelijk een mega dikke tech upgrade aan te komen met een stoere naam. En technisch zag de chart er sexy uit. Zie ook m'n post in het NK topic van vorige week.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Jezus wat een teringherrie.Taro schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:49:
CryptoFace zit er weer warmpjes bij:
[YouTube: LIVE MEGA $9,500,000 MILLION DOLLAR BITCOIN ETH TRADE LONG HIGH RISK INSANE PUMP]
A87 is that you?Taro schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:49:
CryptoFace zit er weer warmpjes bij:
[YouTube: LIVE MEGA $9,500,000 MILLION DOLLAR BITCOIN ETH TRADE LONG HIGH RISK INSANE PUMP]
Dat zal niet bij 1 biertje blijven. LINK wacht ook netjes op Bitcoin, net als de rest.Atmosfear schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:43:
Ik trek maar nog een biertje open en wacht tot link vertrekt
Waarom denk je dat?Atmosfear schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:43:
Heb al een beetje winst genomen, de rest laat ik staan omdat ik mogelijk dat LUNA de nieuwe SOL wordtMooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Ojaaa, ik weet het weerNou, dan dikke respect voor je trade
![]()
Wordt LUNA een hodl/DCA-positie? Of lekker harken en herinvesteren in....?
Omdat hij dagelijks meerdere biertjes opentrekt..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmentalozzie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:59:
50k vandaag nog?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Om 21.55 uur hoor ik net..mentalozzie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:59:
50k vandaag nog?
Dat zou jammer zijn. Gaat LUNA ook plat als het daadwerkelijk gebruikt wordt?Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Heb al een beetje winst genomen, de rest laat ik staan omdat ik mogelijk dat LUNA de nieuwe SOL wordt
Bitcoin fixes this.Qunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Schijnbaar is Whatsapp, Facebook, Instagram en zo down, (ik lees ook veel andere diensten en providers), maar crypto gaat gewoon door.
Decentralized!
[ Voor 28% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-10-2021 21:03 ]
Als het niet op Facebook staat... is het NIET waarQunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Schijnbaar is Whatsapp, Facebook, Instagram en zo down, (ik lees ook veel andere diensten en providers), maar crypto gaat gewoon door.
Decentralized!
Ja lees het idd. Had het ook niet door omdat ik al die shit niet heb en WhatsApp gebruik ik amper meer sinds ik naar telegram gegaan ben.Qunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Decentralized!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Er is ook nog Wikipediamicmulder schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:04:
[...]
Als het niet op Facebook staat... is het NIET waar
Is goed mogelijk. Belangrijkste is dat je je aan je 5-jaren-plan houdt. Kans is aanwezig dat je ook weer op verlies kan staan nameliijk. Half jaar wachten naar de klote of kans om lager in te kopen?mentalozzie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:27:
Sinds eind mei DCA Bitcoin & Eth.
Inmiddels op 30% winst.
We blijven doorgaan tot 2026.
Vrijstaand villa bij het bos, heb nog even geduld…
Verwijderd
Ik fax nog gewoon, niets aan het handjeanti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:04:
[...]
Ja lees het idd. Had het ook niet door omdat ik al die shit niet heb en WhatsApp gebruik ik amper meer sinds ik naar telegram gegaan ben.
Een paar maanden geleden had ik LUNA hier al eens genoemd, destijds wilde ik nog even wachten met instappen omdat $6 me "te duur" leek rond die tijd. Moet je nagaan...Jedi_Pimp schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:36:
[...]
Ik roeptoeter hier circa een week over LUNA. Ingestapt op 30$ (met louter een deel van m'n tradingpot) dus dat voldoet waarschijnlijk niet aan jouw criteria
5-jarenplan.Mooody schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:05:
[...]
Is goed mogelijk. Belangrijkste is dat je je aan je 5-jaren-plan houdt. Kans is aanwezig dat je ook weer op verlies zal staan nameliijk. Half jaar wachten naar de klote of kans om lager in te kopen?
Verwijderd
goed nieuws voor Helium?Qunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Decentralized!
Ik dacht lekker rustig zonder whatsapp. Meld iedereen zich massaal op telegram aananti elppa schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:04:
[...]
Ja lees het idd. Had het ook niet door omdat ik al die shit niet heb en WhatsApp gebruik ik amper meer sinds ik naar telegram gegaan ben.
moet het eerst nog aangesloten worden denk ik...
Ik heb geen Whatsapp... en geen telegram..... en geen vriendenroflexx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:08:
[...]
Ik dacht lekker rustig zonder whatsapp. Meld iedereen zich massaal op telegram aan
Maar je hebt crypto en onsQunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:09:
[...]
Ik heb geen Whatsapp... en geen telegram..... en geen vrienden![]()
Hier heb je alleen vijanden.Qunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:10:
Vandaar dat ik hier nu ben.
Als ik me met lijntjes ga bezighouden is de hele wereld groen.. en roze..Atmosfear schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:04:
Klopt ivibes maar link komt toch nog wat achter op sommige shitcoins. Trek de lijntjes eens.
Jij hebt er vertrouwen in?Atmosfear schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:43:
Ik heb de apps even uitgeschakeld.. Tot ze weer controle over hun DNS'en hebben..Qunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Decentralized!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hoe groot is die cup?Aarle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:13:
Iemand in $HOT? De handle bij de cup begint zich te vormen.
Verwijderd
een 50k babeQunix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:14:
Tweakers doet het nog, en crypto, en Aggr.trade... Dus wat heb je nog meer nodig?
Of 40 roversknakworst schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:11:
[...]
Hier heb je alleen vijanden.
Of vrienden met boormachines
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nothing stops this train
[ Voor 91% gewijzigd door Mooody op 04-10-2021 21:25 ]
Rektsjukke schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:23:
Gaat die 49000 stand houden? Spannendddd
Of anders dadelijk maar weer een nieuwe 49000 babe
En ook gewoon zonder stop losses he, maarja, met zulke bedragen trek je alles en iedereen om je heen ook mee naar beneden in zo'n dun orderbook.Kol Nedra schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:23:
YouTube: LIVE MEGA $9,500,000 MILLION DOLLAR BITCOIN ETH TRADE LONG HIGH RISK...
spannend moment hij knijpt een beetje!!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb je een duimpje gegeven voor je sarcasme
Shit is aanknakworst schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:13:
Wordfeud ligt er ook uit.
Verwijderd
Dit is hoe de big reset start.knakworst schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:13:
das toch die dating-app?knakworst schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:13:
nothing stops this train
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-10-2021 21:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq