Toon posts:

Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

• aritmeester
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:57
jeronantropis schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:36:
[...]
Zitten die "wieldoppen" standaard bij de Neptune velgen?
Als je op de Enyaq kiest voor Neptune velgen worden de Aero wieldoppen standaard meegeleverd.

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-03 15:03
scifoflux schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Dat geloof je toch zelf niet dat de garage niet kan weten?
Die kunnen u meedelen of hij een slot heeft gekregen of niet & vooruitzicht beetje.

Mijn enyaq had een slot in week 6 2023, maar door chipt tekorten is hij nog steeds niet in productie..
80
Warmtepomp
pack climate
pack family basic
trekhaak
Heb vandaag toch leuk nieuw gekregen via de apexremote van myskoda.
Sinds vandaag is de status van scheduled naar "In Production" gegaan.
Wel 3 weken later in productie dan er oorspronkelijk voorzien was, maar bon.
Dus ik denk dat ik eind maart rondrijd met de Enyaq.
:)B Belgische lease bestelling hier.

• jeronantropis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
aritmeester schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:36:
[...]

Hier haal je Proteus en Neptune velgen door elkaar!

Zie hieronder de Proteus velgen met en zonder Aero wieldop:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Top, bedankt! Hopelijk is het in BE ook zo, onze configurator is duidelijk net ietsje anders dan bij de noordeburen :) . Vind de doppen echt wel geslaagd - de madam heeft een andere mening natuurlijk :+ ...

Nu, tegen oktober 2023 (> 18mndn wachttijd!) is het misschien nog 5 keer veranderd :X

• Dennis__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-03 18:38
Ik krijg altijd volgende error als ik de levertijd controleer.

• PMY
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:08
@Dennis__ Ik heb/had zelfde error. Via Skoda support een nieuwe account laten aanmaken op mijn werk adres, maar garage liet weten dat ze in hun systeem de bestelling niet kunnen koppelen aan een andere account...
Besteld via leasing (België) januari '22, levering zou origineel zijn tussen januari en april '23, maar garage liet ook al weten dat het hoogstwaarschijnlijk later zal zijn, er stond nog niets in hun systeem...

• scifoflux
Dennis__ schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:08:
Ik krijg altijd volgende error als ik de levertijd controleer.

[Afbeelding]
Hieronder uitleg wat je moet doen.
Voor je aanmeld F12 en onderstaande procedure volgen.
Dan aanmelden en dan kijken in de apexremote en je ziet alles.
WhyTea schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:37:
[...]

Geleerd van @Beckero om in Edge Chromium of Google Chrome via de developer tools de json response uit te lezen.

Druk op F12, selecteer bovenaan Network en zorg je dat FETCH/XHR aanstaat.
Als je dan je pagina refresht zal je links een lijst zien te voorschijn komen. Wellicht is het de eerste apexremote die tevoorschijn komt (je hebt die nodig met action COMP_CONTR_VehicleSelector)

Als je daar alles open klikt ga je alle details krijgen. Datums zijn in Unix formaat maar je kan die via epochconverter.com makkelijk omzetten.

[Afbeelding]

P.S. Na "Importer Transport" volgen nog "Importer Arrival", en dan "Dealer Arrival".

• Dennis__
scifoflux schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:06:
[...]

[...]
omg dat duurde wel een paar dagen tot dat ik door had dat je die kleine pijltjes moest open klikken :*)
Waarom repareren ze die website niet?

Customer_Allocation_Date__c: 1675382400000
Earliest_Delivery_Date__c: 1694995200000
Latest_Delivery_Date__c: 1702771200000

Is er een verschil tussen model 2023 en de eerste versies? {s: 8, v: {Model_Year_Text__c: "2023"

• scifoflux
Dennis__ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:12:
[...]

omg dat duurde wel een paar dagen tot dat ik door had dat je die kleine pijltjes moest open klikken :*)
Waarom repareren ze die website niet?

Customer_Allocation_Date__c: 1675382400000
Earliest_Delivery_Date__c: 1694995200000
Latest_Delivery_Date__c: 1702771200000

Is er een verschil tussen model 2023 en de eerste versies? {s: 8, v: {Model_Year_Text__c: "2023"
Die latest delivery date etc... mag je met korreltje zout nemen.
Bij mij stond hier November op als latest delivery date.
En hij is pas geproduceerd deze week & nu transport.

Wat interessantste is de status.
Moment dat hij scheduled staat mag je hem binnen de 2 maand verwachten.
Beetje daarna krijg je productie week en gaat het vooruit.

• Dennis__
Status is ordered en earliest delivery date is 18 sept 2023.

Jij kan je VIN nummer al zien?
Dan kan je via https://www.skoda-connect.com/ je wagen al toevoegen :p

[Voor 27% gewijzigd door Dennis__ op 03-03-2023 09:36]

• scifoflux
Dennis__ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:35:
Status is ordered en earliest delivery date is 18 sept 2023.

Jij kan je VIN nummer al zien?
Dan kan je via https://www.skoda-connect.com/ je wagen al toevoegen :p
VIN is encrypted denk ik. Dus je kunt er niet veel mee aanvangen.
Maar wil je geen valse hoop geven. Maar denk niet dat u wagen in september zal arriveren.

• Viewlite
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:32
Voor degenen die het interessant vinden. Mijn auto wordt bijna uitgeleverd. Ik heb nu de volgende prijsverhogingen in NL achterhaald sinds besteldatum in februari 2022:

- 1 april: € 1000,-
- 1 juli: € 635,-
- 1 oktober: € 2100,-
- 1 januari: € 1200,-

Dit zijn de verhogingen op de 'kale' autoprijs, incl. BTW. Daarnaast zijn er ook wisselingen geweest in de kosten rijklaar. Dat is tientjeswerk en heb ik niet helemaal bijgehouden.

• PMY
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:08
scifoflux schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:06:
[...]

Aha, nice thanks. Ik logde eerst in en opende dan pas F12, maar dan krijg je enkel de info van die foutmelding.
Mijn bestelling heeft status 'frozen period'. Tegenslag, dat is vermoedelijk door het gebrek aan chips?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• aritmeester
  • Laatst online: 07:57
PMY schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:37:
[...]
Mijn bestelling heeft status 'frozen period'. Tegenslag, dat is vermoedelijk door het gebrek aan chips?
Volgens mij is de frozen period het tijdvak waarin de bestelling niet meer aangepast mag worden omdat hij de planingstrechter nadert. Ik denk dus niet dat het een tegenslag is.

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:08
Als je je auto besteld hebt, hoe wordt dan je Connect account gekoppeld aan de bestelling? En geldt hetgeen hierboven wordt beschreven over de json code ook voor bestellingen in Nederland?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Vraagje aan de mensen die recent een Enyaq geleverd hebben gekregen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Stingray.nl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Hallo allemaal,

Na een tijdje dit forum topic te hebben gevolgd omdat ik ook een Enyaq had besteld ga ik dit topic nu toch verlaten.
Mijn wagen zou eerst eind maart worden geleverd, waarna al snel de leverdatum naar eind mei ging. Nu kreeg ik het bericht dat de leverdatum naar eind oktober gegaan was zonder garanties.

Dit is voor mij te lang, ivm al aflopend leasecontract. Dus Leasecontract laten annuleren en voor een Tesla Model Y gegaan.

Geen V&A hier

[Voor 20% gewijzigd door Standeman op 06-03-2023 21:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-03 12:58

911GT2

en blazen maar!

Over een paar weken mag ik mijn Enyaq RS op gaan halen (hij staat al bij de dealer want hij was sneller geleverd dan verwacht).

30 september besteld en in theorie kon ik hem in de eerste week van februari rijden.

[Voor 48% gewijzigd door 911GT2 op 06-03-2023 11:55]

• Dennis__
scifoflux schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:02:
[...]

VIN is encrypted denk ik. Dus je kunt er niet veel mee aanvangen.
Maar wil je geen valse hoop geven. Maar denk niet dat u wagen in september zal arriveren.
Ik heb net gezien dat ik precies 2 orders op mijn login heb?
Of ben ik fout?
Hieronder een halve picture zodat ni iedereen de nummers ziet.

• scifoflux
Dennis__ schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:34:
[...]

Of ben ik fout?

[Afbeelding]
Nog niet meegemaakt.
Maar lijkt wel zo.
Strange.

Ondertussen wacht ik nog op de trein die toekomt in Kortenberg. X-)

• DUCMANs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-03 15:50
Dennis__ schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:34:
[...]

Of ben ik fout?

[
Denk eerder dat je de 'tweede' stap' van het proces ziet en niet een tweede auto.
Staan er 2 verschillende 'Commission_Number_cc' waarden ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rdungen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-03 21:56
Op 25-02-2022 Mijn Enyaq 80 besteld. Verwachte afleverdatum 30-09-2022. Daarna doorgeschoven naar 17-10-2022. Dit werd 14-11-2022 om vervolgens door te schuiven naar 17-03-2023.

Vandaag met LM gebeld. Skoda lijkt alle planningen in te hebben getrokken op alle Enyaqs aldus LM en geen zicht op levering. Geen VIN nummer, geen chassisnummer, helemaal niks. Voor mij ook geen mogelijkheden voor Honeymoonnet helaas.

Het zal mij benieuwen wanneer hij voor de deur staat!

• Jan-Joker
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11:02
Best wel apart hoeveel verschil er zit in de levertijden. Hier eind augustus besteld en wordt nu begin april geleverd. Gaat dan om een IV60 Business Edition met WP en trekhaak

• BE_MR
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:01
Hier (eindelijk!) een update via myskoda.be.

Allocation (= order) date: Wednesday, November 17, 2021 12:00:00 AM
Earliest delivery: Monday, November 28, 2022 12:00:00 AM
Latest delivery: Sunday, January 15, 2023 12:00:00 AM
"Status__c": "Frozen Period" : Monday, March 13, 2023
"Status__c": "Scheduled" : Monday, March 20, 2023
"Production_Week_SEN__c": "2023 14", Monday, March 20, 2023

Dus de eerste update van Skoda na 481 dagen, of 1 jaar, 3 maand en 24 dagen.
Als ik kijk naar eerdere posts in dit topic zou er nu nog ongeveer 3 maand tussen zitten tussen Frozen Period en eigenlijke levering. Dus als alles goed gaat heb ik hem tegen eind juni.
IV 80 Sportline besteld via Arval leasing in België.

[Voor 9% gewijzigd door BE_MR op 20-03-2023 10:49]

• masticore87
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-03 19:50
Update: eindelijk een leverdatum voor mijn op 17 februari 2022 bestelde Enyaq, namelijk 12 mei bij de dealer, en n.a.w. 26 mei daadwerkelijke levering.

Uitvoering:
- Enyaq 80 Arctic Silver
- Assistentie
- Comfort
- Klimaat
- Vega 20" velgen
- Trekhaak

• JeeAre
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-03 22:35
Sportline iV80 besteld via zakelijke lease op 1 aug 2022. Geplande levering bij bestelling week 19 2023. Vandaag te horen gekregen nog geen productie datum en levering minimaal vertraagd naar week 24 2023.

• Keirtje
  • Laatst online: 22-03 18:57
rdungen schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:56:
Op 25-02-2022 Mijn Enyaq 80 besteld. Verwachte afleverdatum 30-09-2022. Daarna doorgeschoven naar 17-10-2022. Dit werd 14-11-2022 om vervolgens door te schuiven naar 17-03-2023.

Vandaag met LM gebeld. Skoda lijkt alle planningen in te hebben getrokken op alle Enyaqs aldus LM en geen zicht op levering. Geen VIN nummer, geen chassisnummer, helemaal niks. Voor mij ook geen mogelijkheden voor Honeymoonnet helaas.

Het zal mij benieuwen wanneer hij voor de deur staat!
Bijna de zelfde situatie, ook de 80 besteld via LM, eind Feb 2022.
Eerste lever daturm was wk 40. Daarna doorgeschoven naar 48. Begin Dec, bevestigd dat het kenteken nog in 2022 zou worden afgegeven ,maar levering in wk 2-2023. Vervolgens werd dit losgelaten met levering in wk 8 en al snel wk 12. Daarna natuurlijk weer snel aangepast en wel naar wk 30.... 8)7
Toch maar eens gaan bellen met LM en daar doorverwezen naar de dealer. Wel goed geholpen door de dealer, was wel verrast. Heb nu ook toegang tot Honeymoonnet gekregen. Het bleek dat 2 systemen 2 verschillende data gaven en dus had iemand maar wk 30 gemeld.
Dus nu is de stand dat de auto in wk 13 zal worden geproduceerd. Verwachte overhandiging zal dan in Mei plaats moeten vinden, 5 a 6 weken na productie. :z
We zijn benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

• RJJvW
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-03 21:57
Een update van mijn ervaring.
Besteld eind juli 2022 (Coupe RS, met nagenoeg alles d'r op en d'r aan).
Aanvankelijk levering week 10, van 2023 natuurlijk.
Kortgeleden bericht gehad dat het week 19 zou worden.
In honeymoonnet zie ik nu productie in de week van 20 maart en levering in week 17.

Ik lees dus behoorlijk grote verschillen in levertijden.

• Dropje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-03 16:09
Jan-Joker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:31:
Best wel apart hoeveel verschil er zit in de levertijden. Hier eind augustus besteld en wordt nu begin april geleverd. Gaat dan om een IV60 Business Edition met WP en trekhaak
Hier ook een vergelijkbare bestelling/uitvoering. Besteld Juli 2022 en de verwachtte levertijd staat al een hele poos op week 16 (2023).
Ben benieuwd.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 22:55
Ik weet dat het wat offtopic is, maar meer ontopic kon ik niet vinden. (en de dealer is niet perse heel snel met antwoorden).

Ik heb in juli vorig jaar een skoda fabia gekocht. Ik kreeg gisteren de melding dat deze in productie gaat. Maar ik heb geen idee wat ik moet verwachten of dat weken of maanden is.

Mogelijk heeft iemand hier info over hier.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Dropje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-03 16:09
Dropje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:15:
[...]

Hier ook een vergelijkbare bestelling/uitvoering. Besteld Juli 2022 en de verwachtte levertijd staat al een hele poos op week 16 (2023).
Ben benieuwd.
Net bericht binnen. :| |:(
Verzet naar week 22
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee