Toon posts:

Het grote Enyaq levertijden topic

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

• Jovan
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-01 06:34
Hier ook heel frustrerende situatie. Skoda Enyaq 80iv besteld als leasewagen eind juli 2021. Levertijd initieel verwacht juni 22. Daarna uitgesteld naar september 22, eind december 22, eind januari 23 en net mail gekregen dat het voor september 23 zou zijn. WTF 😳🤯. Ik ben ne geduldige mens, maar dit is echt wel te belachelijk voor woorden. Ondertussen heb ik al wel bijna een jaar een laadpaal staan 🙄

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:44
Jovan schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:06:
Hier ook heel frustrerende situatie. Skoda Enyaq 80iv besteld als leasewagen eind juli 2021. Levertijd initieel verwacht juni 22. Daarna uitgesteld naar september 22, eind december 22, eind januari 23 en net mail gekregen dat het voor september 23 zou zijn. WTF 😳🤯. Ik ben ne geduldige mens, maar dit is echt wel te belachelijk voor woorden. Ondertussen heb ik al wel bijna een jaar een laadpaal staan 🙄
Ook in BE besteld?

Hier 6 januari 2022 besteld.
Beloofd toen dat maart 2023 ging zijn.
Leasing liet vorige week weten dat het mei wordt met kans dat vroeger wordt.

In myskoda is de status veranderd naar "frozen period" sinds twee weken.
Dus dacht we zijn vertrokken.
Maar denk dat het serieus vriest in Tsjechië, nochtans zit er een ijskraber in de koffer... ;)

En in NL gaat het allemaal vlotter, snap ik toch niet.

• Jovan
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-01 06:34
scifoflux schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:23:
[...]

Ook in BE besteld?

Hier 6 januari 2022 besteld.
Beloofd toen dat maart 2023 ging zijn.
Leasing liet vorige week weten dat het mei wordt met kans dat vroeger wordt.

In myskoda is de status veranderd naar "frozen period" sinds twee weken.
Dus dacht we zijn vertrokken.
Maar denk dat het serieus vriest in Tsjechië, nochtans zit er een ijskraber in de koffer... ;)

En in NL gaat het allemaal vlotter, snap ik toch niet.
Ja, ook in BE besteld…
Collega die rond dezelfde periode heeft besteld (+- zelfde configuratie), rijdt er al sinds eind oktober mee rond 🤷‍♂️

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:05
Jovan schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:06:
Omg.. om te flippen!
Ik heb al een bang hartje..

• Straalman100
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-02 19:33
Straalman100 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Die van mij is volgens honeymoon vorige week in productie gegaan, maar staat op banking zonder chassisnummer.
In honeymoon is vandaag de leverweek verschoven van 12 naar 14. In het systeem van de dealer staat levering week 5 en volgens de dealer zou dat dezelfde info moeten zijn als in honeymoon staat...

Onnavolgbaar allemaal :(

@matthijscamp fijn dat die van jou onderweg lijkt te zijn
Inmiddels chassisnummer bekend. Weet niet of hij nog op banking staat of niet.
Hoop dat het nu net zo snel gaat als bij @matthijscamp

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:44
Jovan schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:54:
[...]

Ja, ook in BE besteld…
Collega die rond dezelfde periode heeft besteld (+- zelfde configuratie), rijdt er al sinds eind oktober mee rond 🤷‍♂️
Sinds vandaag is mijn status veranderd op myskoda en apexremote.
Van "frozen period" naar "Scheduled".
En met week 6 als productieweek.
Als ik snel google is dat vanaf 6/02.
En als ik vergelijk met andere BE bestellingen duurt het nog 1.5maand nadat hij geproduceerd is.

Dus we zijn nog op track voor levering in maart, zoals initieel is beloofd door de dealer.

• Straalman100
Gisteren chassisnummer bekend, vandaag bericht dat ie onderweg is naar Nederland. _/-\o_

Leverweek staat nog wel op week 12, hopen dat dat niet klopt...

(IV80, ZL, besteld begin december 2021)

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:09
Vandaag nogmaals met de garage gebeld en als het goed is kan ik hem week 6 ophalen 😊🎉🎉

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:48
Voel me bijna schuldig om mij hier ook te melden als ik bovenstaande horrortermijnen zie (of de dealer heeft knetterhard gelogen over die aflevertermijn),
Via werk/lease van mijn vrouw ook een Enyaq besteld deze week. De dealer had een model in die configuratie onderweg, verwachte aflevering 2e week april 2023. Op de offerte stond al wel een komnummer maar nog geen chassisnummer.

Uitvoering:
IV80, Business Edition, 19" Regulus, Arctic Silver

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-02 14:03
Hier leasing via het werk.
België.
Besteld ergens eerste week van januari 2023.
Levering gepland: november 2023
Zéér basic gebleven, 60 model.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Pizzaman schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:08:
[...]

Gisteren te horen gekregen dat de auto ‘onderweg’ is. Waarheen en wat dat betekent voor de levertijd is onbekend… Overigens ook een Sportline.
De auto is nog steeds ‘onderweg’, maar heeft nu wel als leverweek, week 12 meegekregen…

• SjakieDeBoer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30
Ik heb de afgelopen weken ook meekeken met dit topic, want ik ben zelf ook op een Enyaq aan het wachten.

Gisteren het bericht van de dealer gehad dat ze ‘m eindelijk binnen hadden en een afspraak gemaakt voor week 5 om hem op te halen, eerder hadden ze geen tijd.

Ik heb een IV60 besteld met een paar opties, 14 januari 2022 bij de leasemij besteld, 28 januari bevestigd. Straks letterlijk een jaar op moeten wachten, maar heb er wel veel zin in hoor!

• matthijscamp
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02 15:09
Onderweg naar NL nog steeds, dealer wist mij vorige week te vertellen dat de trein nog niet onderweg was...
Leverweek staat inmiddels op week 7. Dacht te lezen dat er meer waren die aan het wachten waren tot de trein vol was toch?

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

matthijscamp schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:55:
Onderweg naar NL nog steeds, dealer wist mij vorige week te vertellen dat de trein nog niet onderweg was...
Leverweek staat inmiddels op week 7. Dacht te lezen dat er meer waren die aan het wachten waren tot de trein vol was toch?
Ja die van mij is ook onderweg, maar toch ook weer niet. Staat waarschijnlijk ook te wachten. Mijn leverweek is wel naar 12 verschoven. Was week 5.

Waar heb jij hem besteld?

• Straalman100
Pizzaman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:16:
[...]

Ja die van mij is ook onderweg, maar toch ook weer niet. Staat waarschijnlijk ook te wachten. Mijn leverweek is wel naar 12 verschoven. Was week 5.

Waar heb jij hem besteld?
Die van mij is sinds donderdag "onderweg", vandaag leverweek gewijzigd van 14 naar 8.

Wel weer apart dat als we er vanuit gaan dat de auto's van @matthijscamp, @Pizzaman en mijzelf op dezelfde trein naar NL komen, dat we allemaal verschillende leverweken hebben..

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Straalman100 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:22:
[...]

Die van mij is sinds donderdag "onderweg", vandaag leverweek gewijzigd van 14 naar 8.

Wel weer apart dat als we er vanuit gaan dat de auto's van @matthijscamp, @Pizzaman en mijzelf op dezelfde trein naar NL komen, dat we allemaal verschillende leverweken hebben..
Misschien houden de dealers verschillende criteria aan? Leverweek in Nederland, leverweek auto bij dealer of leverweek auto aan klant? Hebben jullie ook een Sportline?

• Straalman100
Pizzaman schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:02:
[...]

Misschien houden de dealers verschillende criteria aan? Leverweek in Nederland, leverweek auto bij dealer of leverweek auto aan klant? Hebben jullie ook een Sportline?
Volgens mij hebben Matthijs en ik het over de verwachte leverweek die in Honeymoon staat. Dat gaat over de week dat wij hem zouden krijgen en dat kan de dealer niet aanpassen volgens mij. In het systeem van de dealer stond elke keer een leverweek bij de dealer van 2 weken voor de leverweek in honeymoon, dus dus betekent dat de dealer 2 weken heeft voor aflevering.

Geen Sportline, dat is een andere trein >:)

• Viewlite
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06:39
Straalman100 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:22:
[...]
Ik hoop dan dat die trein op mijn auto wacht :+ , want die staat nog steeds op banking. Inmiddels kennelijk wel met chassisnummer... merkwaardig. Bij importeur verwacht in week 6. Het blijft maar schuiven...

• matthijscamp
Besteld bij TB in Breda, geen Sportline.
Afleverweek die ik noem (nu week 7) is inderdaad de week waarin ik hem zou gaan ontvangen van de dealer dus kan inderdaad wel afwijken.

• Straalman100
@Viewlite, vooruit, de trein wacht dan alleen nog even op jouw auto, maar niet te lang :)

@matthijscamp, die van mij is ook besteld bij TB in Breda

• lennart218
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:30
Afgelopen week de Enyaq 80 Sportline opgehaald.
Het is het wachten waard, fantastische auto.

Productie: week 49
In Nederland: week 51
Op kenteken: week 52
Ophalen: week 3

[Voor 25% gewijzigd door lennart218 op 25-01-2023 21:41]

• Viewlite
lennart218 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:36:
Afgelopen week de Enyaq 80 Sportline opgehaald.
Het is het wachten waard, fantastische auto.
Dat geeft de burger weer moed in het lange wachten...
Hele mooie auto! Veel plezier ermee!!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-02 13:31
Wij hebben de auto ook opgehaald, hij rijdt erg fijn!

Besteld: week 23 (voorraad auto)
Indicatie: augustus > september,> december
Geproduceerd: 11 december
Bij de dealer: 13 januari
Afgehaald: 20 januari

Ps. Sorry voor de slechte kwaliteit, het is een screenshot van een video, ik had geen foto beschikbaar.

[Voor 23% gewijzigd door stefanmarchal op 26-01-2023 08:34]

||

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27
stefanmarchal schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:24:
Wij hebben de auto ook opgehaald, hij rijdt erg fijn!

[Afbeelding]
Trillende handjes van de spanning? ;) Mooie auto hoor!!

• matthijscamp
De trein is in Nederland hoor!
Besteld 11-2-2022
Gemaakt 11-1-2023

Mag m ophalen op 16-2-2023

• RJJvW
  • Laatst online: 04-02 19:05
Besteld eind juli 2022.
Tot en met gisteren verwacht week 10 - 2023.
Vandaag bericht levering week 19 - 2023, vertraging vanwege leveringsproblemen materialen.

• JeeAre
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:04
Die van mij is ook eind Juli 2022 besteld maar mij wisten ze toen direct al te melden dat het week 19 2023 zou worden.
Twee weken geleden nog even contact gehad maar levertijd ongewijzigd. Mei 2023

[Voor 25% gewijzigd door JeeAre op 29-01-2023 00:34]

• Straalman100
matthijscamp schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 06:56:
De trein is in Nederland hoor!
Besteld 11-2-2022
Gemaakt 11-1-2023

Mag m ophalen op 16-2-2023
Hmm, zou die van mij ook op dezelfde trein staan? Ik heb nog niets gehoord/gezien.
Is je status op honeymoon gewijzigd en/of heeft de dealer gebeld?

• Malt1982
  • Laatst online: 22:09
Afgelopen weekend definitief bericht gehad dat ik hem 9 februari op kan halen :) . Besteld in juli dus valt gelukkig nog allemaal mee. Betreft witte Enyaq Sportline 80.

• matthijscamp
Straalman100 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 08:04:
[...]

Hmm, zou die van mij ook op dezelfde trein staan? Ik heb nog niets gehoord/gezien.
Is je status op honeymoon gewijzigd en/of heeft de dealer gebeld?
Status op honeymoonnet is veranderd en dealer heeft gebeld voor de afspraak inderdaad. Staat nu op stap 6, alles netjes bijgewerkt. Wel raar dat jij nog niks gehoord hebt dan...

• Straalman100
matthijscamp schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Status op honeymoonnet is veranderd en dealer heeft gebeld voor de afspraak inderdaad. Staat nu op stap 6, alles netjes bijgewerkt. Wel raar dat jij nog niks gehoord hebt dan...
Zeker raar, die van mij was qua productie 3 dagen later klaar dan die van jou. Mogelijk niet op dezelfde trein gekomen..
Niets verbaast mij meer bij Skoda qua communicatie en hoe onlogisch zaken soms lijken te verlopen...

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 18:18
  • Model: Enyaq iV 80
  • Besteldatum: 11-02-2022
  • Dealer: Wittebrug
  • Afleverdatum: Stond op "Week 8 2023". Gister telefonisch vernomen dat Maart het niet gaat worden vanwege "Restrictie's" (whatever that means...)
Uiteraard wederom met 0,0 extra info en het fijne bericht om maar gewoon lekker te gaan zitten wachten want: "Het is het wachten waard".

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Viewlite
EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:03:

Uiteraard wederom met 0,0 extra info en het fijne bericht om maar gewoon lekker te gaan zitten wachten want: "Het is het wachten waard".
Vervelend. Ik wacht sinds 16/02/22. Mijn auto staat op banking, is wel (deels) geproduceerd. Heb je bijzondere opties zoals trekhaak of voorruitverwarming?

• EricNL
Viewlite schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:09:
[...]

Vervelend. Ik wacht sinds 16/02/22. Mijn auto staat op banking, is wel (deels) geproduceerd. Heb je bijzondere opties zoals trekhaak of voorruitverwarming?
Ik heb letterlijk geen idee. Bij mij loopt het via Alphabet en daar is uberhaupt 0,0 informatie beschikbaar.
Ik heb zelf inmiddels maandelijks direct contact met Wittebrug maar daar is de informatie eigenlijk ook nihil. In dit geval is er dus iets met "Restricties", wat ongetwijfeld een tekort aan materiaal zal betekenen. Hoe/wat/waar/verder met de productie van mijn auto is niet los te krijgen bij ze. Letterlijk helemaal niks.

Gaat om de volgende uitvoering:
Model: Skoda Enyaq iv 80 150kW
Kleur: Black Magic Metallic
Bekleding: Stof/Kunstleder Loft
Toebehoren: Assistentie (PS1) en Family (PXA) maar die zijn volgens mij "Standaard".

Verder geen trekhaak of andere optie's. Vrij "standaard" als je het mij vraagt. Ben benieuwd wanneer ooit het verlossende bericht komt dat het ding uberhaupt is gefabriceerd 8)7

[Voor 10% gewijzigd door EricNL op 31-01-2023 11:21]

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Straalman100 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:41:
[...]

Volgens mij hebben Matthijs en ik het over de verwachte leverweek die in Honeymoon staat. Dat gaat over de week dat wij hem zouden krijgen en dat kan de dealer niet aanpassen volgens mij. In het systeem van de dealer stond elke keer een leverweek bij de dealer van 2 weken voor de leverweek in honeymoon, dus dus betekent dat de dealer 2 weken heeft voor aflevering.

Geen Sportline, dat is een andere trein >:)
Haha het lijkt erop dat we toch op dezelfde trein hebben gezeten. Gisteren gehoord dat de auto in Nederland is, 15 februari ophalen. Ben inmiddels wel zo dat ik pas op 15 feb echt blij kan worden als ik daadwerkelijk de sleutels heb.

Aanvullende vraag; is er ergens zichtbaar (na levering) of alle opties aanwezig zijn? Ik heb bijvoorbeeld een specifiek onderstel besteld.

• aritmeester
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:24
Pizzaman schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:01:
[...]
Aanvullende vraag; is er ergens zichtbaar (na levering) of alle opties aanwezig zijn? Ik heb bijvoorbeeld een specifiek onderstel besteld.
Dat zou je met je VIN kunnen bekijken via https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do
Je kunt op die site een toegangspas (voor een aantal uren) aanschaffen.

• st3rn
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-02 21:43
EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Ik heb letterlijk geen idee. Bij mij loopt het via Alphabet en daar is uberhaupt 0,0 informatie beschikbaar.
Ik heb zelf inmiddels maandelijks direct contact met Wittebrug maar daar is de informatie eigenlijk ook nihil. In dit geval is er dus iets met "Restricties", wat ongetwijfeld een tekort aan materiaal zal betekenen. Hoe/wat/waar/verder met de productie van mijn auto is niet los te krijgen bij ze. Letterlijk helemaal niks.

Gaat om de volgende uitvoering:
Model: Skoda Enyaq iv 80 150kW
Kleur: Black Magic Metallic
Bekleding: Stof/Kunstleder Loft
Toebehoren: Assistentie (PS1) en Family (PXA) maar die zijn volgens mij "Standaard".

Verder geen trekhaak of andere optie's. Vrij "standaard" als je het mij vraagt. Ben benieuwd wanneer ooit het verlossende bericht komt dat het ding uberhaupt is gefabriceerd 8)7
Die 'Restricties' hebben volgens mij hiermee te maken: https://www.reuters.com/b...-trade-unions-2023-01-30/

• EricNL
Klinkt heel hoopgevend :(. "Some shifts will be canceled."

Dus kans is aanwezig dat mijn auto helemaal niet meer gemaakt gaat worden of hoe moet ik dit lezen?

• st3rn
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-02 21:43
EricNL schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:00:
[...]

Klinkt heel hoopgevend :(. "Some shifts will be canceled."

Dus kans is aanwezig dat mijn auto helemaal niet meer gemaakt gaat worden of hoe moet ik dit lezen?
Volgens mij slaat dit op operationele shifts (werk shifts). Geen annulering van bestellingen uiteraard.
Er worden minder shifts ingepland, en productie dus afgebouwd wordt, en dus opnieuw vertragingen.

• Straalman100
Pizzaman schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:01:
[...]

Haha het lijkt erop dat we toch op dezelfde trein hebben gezeten. Gisteren gehoord dat de auto in Nederland is, 15 februari ophalen. Ben inmiddels wel zo dat ik pas op 15 feb echt blij kan worden als ik daadwerkelijk de sleutels heb.

Ik denk dat die van mij geen geldig kaartje had voor de trein van jou en @matthijscamp, want hij is nog steeds onderweg.
Gisteren is wel mijn leverweek verschoven van week 8 naar 9. In de afgelopen 31 dagen is mijn leverweek al 4x gewijzigd, zowel naar voren als naar achteren.

Ik neem nog een kopje kalmerende thee :)

• Viewlite
Straalman100 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:20:
[...]

Ik neem nog een kopje kalmerende thee :)
Haha, daar ben ik ook enorm aan toe! Plannen blijft lastig voor Skoda zo blijkt, maar bruikbare info communiceren is haast nog moeilijker...

• SjakieDeBoer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30
Nou, sinds maandag ben ik ook berijder van een Enyaq (60) en wel deze;

• BE_MR
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02 12:42
Vervelend nieuws, volkswagen gaat blijkbaar de leveringen van halfgeleiders naar skoda verminderen.

https://www.tijd.be/onder...-chiptekort/10443796.html

• kiekkiek
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-02 14:31
Vandaag bericht gehad; levering weer uitgesteld. Eerder van week 52 naar week 8 en nu week 22. Dan maar een voorraad auto. Besteld april 2022.

[Voor 7% gewijzigd door kiekkiek op 02-02-2023 20:44]

• Viewlite
aritmeester schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:42:
[...]

Dat zou je met je VIN kunnen bekijken via https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do
Je kunt op die site een toegangspas (voor een aantal uren) aanschaffen.
Leuk om te zien, eindelijk VIN nummer bekend, dus gelijk even in Erwin gekeken. Je ziet dan ook meteen de productiedatum van de auto en je kan checken of er nog afwijkingen in de bestelde opties zitten. Zo lijken bij mij de 20" Vega velgen te ontbreken :? en moet ik wellicht genoegen nemen met 2-zone climate control i.p.v. 3-zone. We gaan het zien bij aflevering... Kan natuurlijk ook een 'foutje' zijn. Daarentegen wel intelligent / trained parking aanwezig volgens Erwin :) .

• StretchNL
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 06-02 15:15
Afgelopen vrijdag gebeld door de dealer, ik mag hem op 15 februari ophalen.
Besteld op 27 mei 2022. Geplande leverdatum rond 28 april 2023.

Maar is dus nu flink naar voren gehaald. Dealer vertelde mij ook dat ze nu veel auto's die voor die periode gepland stonden al binnen krijgen. Lijkt er op of ze opeens hard inlopen.

• jeronantropis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:03
Viewlite schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Leuk om te zien, eindelijk VIN nummer bekend, dus gelijk even in Erwin gekeken. Je ziet dan ook meteen de productiedatum van de auto en je kan checken of er nog afwijkingen in de bestelde opties zitten. Zo lijken bij mij de 20" Vega velgen te ontbreken :? en moet ik wellicht genoegen nemen met 2-zone climate control i.p.v. 3-zone. We gaan het zien bij aflevering... Kan natuurlijk ook een 'foutje' zijn. Daarentegen wel intelligent / trained parking aanwezig volgens Erwin :) .
Kan je zien welke velgen je in de plaats hebt gekregen? Ik vrees dat ik in dezelfde situatie zal zitten ... Dit is vermoedelijk gelinkt aan het feit dat die Vega velgen al een tijdje niet meer in de configurator zichtbaar zijn ...

• Viewlite
jeronantropis schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:03:
[...]

Kan je zien welke velgen je in de plaats hebt
Gewoon standaard Proteus. Maar zou heel goed kunnen dat dat anders geregeld is of anders is besteld door dealer. Zoals ik al zei, we gaan ‘t zien bij aflevering.
Inmiddels is Vega weer beschikbaar in de configurator volgens mij.
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee