In Hoensbroek. Heerlen komt denk ik pas later aan de duurt als heel Hoensbroek is gedaan.
De glaskabel ligt hier al voor de deur. Ze waren gisteren al een begin te maken in onze straat.\
Ze hebben net de stoep weer dicht gemaakt..
Vind het alleen raar dat ze een bundel kabels uitleggen, maar misschien 3 of 4 (weet het exacte aantal niet)
of aan kabels de grond in gaan. Zeker 10 of 11 stuks hangen gewoon nog over het tuinhek heen en van de 2 buren er naast. (weet niet de techniek er achter hoe ze dat aansluiten..)
Ik dacht dat goedkeuring betekende dat de kabel direct via de straat naar de meterkast werd gelegd.
Aangezien er geen meer informatie over te vinden is van KPN / Glaspoort.. Toch maar even gevraagd.
Was een enkele iemand die heel beetje Nederlandse kon.. Maar van wat hij zei kon ik opmaken dat de kabel tot de gevel word gelegd..En daar blijft voor een tijdje..
Er zou dan een tweede team komen die dan waarschijnlijk weer een gat maakt en de kabel dan ook meteen doorvoert naar de meterkast en dan waarschijnlijk ook direct het kastje plaatsen..
Dus mensen het eerste aanleg team komt dus niet binnen om de kabel vanaf de gevel direct naar binnen te werken..
Daar kan ik waarschijnlijk dan ook weer 2 of 3 maanden op gaan wachten.
Ik zit hier nou dus op: `Wij gaan graven`
Moet nou dus gaan wachten op: `Woning aansluiten`
Volgens dit kaartje zitten ze nou in Gebied 3.
[
Voor 20% gewijzigd door
Robin4 op 09-11-2022 12:56
]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.