• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
swarlos schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:53:
Hier (rennemig) sinds 4 april (ontvangen schouwverslag) absolute radiostilte... misschien maar eens een mailtje aan viesmaken 8)7
In Landgraaf is het al bijna 2 jaar geleden dat iemand is geweest, sindsdien is er niks meer gebeurd.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
Racer89 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:07:
[...]

In Landgraaf is het al bijna 2 jaar geleden dat iemand is geweest, sindsdien is er niks meer gebeurd.
Ja Landgraaf is een vreemd verhaal zit zelf in de gemeente Nieuwenhagen, en heb al de Delta aansluiting via Odido sinds December 2024.. (tevreden gebruiker overigens)...
Volgens mij gebeurd er in het resterende gedeelte van Landgraaf helemaal niks meer betreft werkzaamheden aan de glasvezel... |:(

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
BoulaMouzer schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:44:
[...]

Ja Landgraaf is een vreemd verhaal zit zelf in de gemeente Nieuwenhagen, en heb al de Delta aansluiting via Odido sinds December 2024.. (tevreden gebruiker overigens)...
Volgens mij gebeurd er in het resterende gedeelte van Landgraaf helemaal niks meer betreft werkzaamheden aan de glasvezel... |:(
Nee klopt, Schaesberg ligt helemaal stil volgens mij. Zie ze ook nergens meer graven.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste