weca schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:22:
Briefje afgelopen donderdag in de bus (helaas, we hebben u gemist), dat men werkzaamheden wil verrichten voor uw glasvezelaansluiting.
2 weken terug de kabel tot aan de voordeur gekregen, in de stoep. Dacht al, dat is snel, tot in de meterkast aansluiten.
Maar men komt (weer) foto's maken. Onduidelijk waarvan en waarom. Begrijp de persoon die gisteren belde niet echt. Moeilijk te verstaan 🤷🏻♂️
Ik heb wel een week of 3 terug contact gehad met odf, omdat ik geen kabels voor de stoppenkast langs wil hebben, dus verplaatsing van het aansluitpunt gevraagd.
Of de persoon die langskomt, hiervoor langskomt, is mij onduidelijk. Kwam niet uit telefoontje naar voor. Het zou een afspraak voor foto's zijn, duurde 2 minuten.
Nu wacht ik al bijna anderhalf uur. Geen belletje of berichtje ontvangen dat ie vertraagd is. Had wel gemogen, dan weet je waar je aan toe bent.
Uiteindelijk rond 17:45 uur een belletje en SMS ontvangen, dat persoon weer aan de deur stond (afgesproken was 15 uur, en ik was uiteraard niet meer thuis, had een afspraak staan, zondag al doorgegeven aan de beller).
Het betreft (weer) een schouw, werd gezegd. Weer???? Ik gemeld, die is al geweest in maart. Werd niet echt op doorgepakt. "maar ik ben gestuurd om plan in kaart te brengen" zonder dat gemeld werd, dat het naar aanleiding ging van mijn contact met odf 4 weken terug. De beller zei toen, dat het dan een her-schouw was. Ik vind het maar een wazig verhaal.
Mogelijk omdat ik kabel bij voordeur op andere plek heb liggen, ipv bij oorspronkelijke schouw (ze wilden hm ter hoogte van een dragen fundering leggen, leek mij niet handig, ik kan mijn kruipruimte) en ik die ook in meterkast anders wil hebben.
Maar beller zei niet dat hij naar aanleiding van dat verzoek kwam.... Erg onduidelijk.
Buren aan de overkant geen nieuwe schouw, ook daar is buitenlocatie verplaatst. Dat maakt alles erg onduidelijk.